Witam. Nie trzeba nic blokować. Odkrecasz i wyjmujesz. Trzeba tylko uważać żeby przy wyjmowaniu pompy nie wypadł i nie zgubić takiego łącznika walka rozrządu i pompy. To jest taki kawałek metalu. Uszczelki kup cały komplet i wymień wszystkie(trzy glowiczki) bo tam jest kupa rdzy a jak puściła jedna to puszczą za niedługo wszystkie. I najważniejsze to...
Podaj nr pompy(0 460 *** ***) Dodano po 21 Dla pompy 0 460 406 994 zestaw uszczelnień 2 467 010 003
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Teraz oddaj tę pompę fachowcom.
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Trochę ropy takie okno rewizyjne.
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
http://allegro.pl/uszczelki-zestaw-pompy...
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
Blokadę masz tylko na kole rozrządu napędzającym pompę , ale to nie wystarczy aby prawidłowo wyregulować ustawienie pompy. Potrzebujesz czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i minimum doświadczenia jak to wykorzystać .
Tak. Mozesz.
Nic nie wyleci. A nawet jak by miało to kolega będzie chyba robił na czystym stole to wszystko i delikatnie powoli rozkręcał a nie tak na uraa. Ja przynajmniej tak robię jak coś pierwszy raz rozbieram. Odnośnie schematów poszukaj na forum i necie są dostępne katalogi czesci gdzie masz rozrysowaną cała pompę i to powinno ci wystarczyć.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Witam Oto zdjecia pompy - numerów. http://obrazki.elektroda.pl/8033041300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3552935200_1... http://obrazki.elektroda.pl/3766946300_1...
W tym silniku nie ma pompy wtryskowej. Mogą być uszczelki pompowtrysków do wymiany.
Rozumiem ;) Kolego jeśli nie chcesz sam tego ruszać, to zapewniam Cię że każdy mechanik nie powinien mieć problemu ze znalezieniem takich odpowiednich podkładek, jeśli nie z katalogu to po wymiarze.
Rozbierz pompę wymień uszczelki i nie będzie wycieku .
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Nic się nie wysypie.
Wycieka mi ropa z pod pompy wtryskowej. Moje pytanie brzmi, czy moge nie zakładać tych 2 dodatkowych metalowych uszczelek, czy ważne jest żeby tam były?
Witam! Wykręcasz króciec 25 wyjmujesz zawór zwrotny 24 a następnie przy pomocy śruby m8 wyciągasz uszczelkę 26 wymieniasz i po sprawie.
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
mam takie pytanko czy zapłon ustawia sie podnoszac lub opuszczając na uszczelkach pompę wtryskową bo chcę zgrać wylot paliwa z rurki do znaków na kole zamachowym ,do rozrzadu się nie dotykałem Dzieki
W tej pompie nie ma dzwigni gazu. To pompa LUCAS EPIC. Bez przyrządów i dużej wiedzy na temat tego typu pomp raczej nic nie ruszaj. Naprawiałem te pompy wielokrotnie. Koszt uszczelnienia na oryginalnym zestawie uszczelek ok.500zł.
Pompy to wyzioną ducha od marnego paliwa, albo "dziury" na zasilaniu, tylko w czasie jazdy, a nie od badania szczelności układu powietrzem. Zalany układ paliwem traktuje się sprężonym powietrzem 6-7 barów. Przy 10 barach może coś puścić, prędzej uszczelka na pompie paliwa, nigdy pompa wtryskowa. Racja, właśnie miałem na myśli uszczelnienia:)
Możesz to uszczelnić śmiało. Wystarczy odrobina silikonu na uszczelkę. Ktoś wcześniej pewnie nie dokręcił górki.
Być może wyciek się powtórzy. Czasem tak jest np stary piec lekko przecieka a gdy dostanie ciśnienia płynu to się uszczelnia, to pewnie zjawisko fizyczne. Brak paliwa uszczelka popuszcza, jest doszczelnienie.
Poczytaj w googlach jak się ustawia dawkę, tutaj problem tyczy się wycieku z pompy. Na oko to i ja mogę ustawić. Jak się coś robi, to porządnie. Ja zawsze zmieniam uszczelki sam, zawożę do pompiarza, 70 ustawienie i fabryka.
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Pytaj w sklepie serwisowym Andorii. Tel 507143301 lub biuro(at)andoria24pl Cena uszczelki pod pompę wtryskową to 1 zl.
Tam nie ma uszczelki.
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Zapowietrza się sprawdź filtr paliwa i przewody do niego i uszczelkę pod głowicą pompy wtryskowej Jak uszczelka się zestarzeje to cieknie ropa z pompy.
Bede probowal z samostartem. Mam jeszcze pytanie co do pompy wtryskowej. Czy pomiedzy pompa a silnikiem jest jakas uszczelka?
Witam wszystkich mam problem z uszczelką a właściwie to uszczelkami pod pompą wtryskową w moim ciągniku sam-ie. Zauważyłem niedawno że z pod pompy wtryskowej sączy się ropa nie pomogło dokręcenie śrub ani wymiana jednej z uszczelek (są tam 3 papierowa metalowa grubsza i metalowa cieńsza). Moje pytanie jest takie czy mogę założyć tylko tą papierową uszczelkę...
Gdzie można kupić części do tej pompy ? Potrzebuję uszczelkę pod górną pokrywę i plastikowe skrzydełka do pompy.
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Po tylu latach pracy możesz mieć rację , sprawdzę to. Mój silnik składał jakiś nawiedzony dureń , pracował nieźle , ale brakowało np. uszczelek pod pompą wtryskową i vacum pompą :( Nie wiem na jakie niespodzianki jeszcze trafię , jutro dam znać czy chodzi. Serdeczne dzięki :)
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Witam - coby zamknąć ten temat napiszę jeszcze raz że problem był przy pompie wtryskowej - wymieniona została uszczelka między pompą a sterownikiem pompy. Zapłaciłem za tą operację 300zł. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za pomoc.
pompiarz mówił ze bez wymiany śruby, także zobaczymy kto ma racje z tą śrubą Jak myślisz kto tu doradza ? Sami amatorzy ? 35 lat naprawiałem pompy wtryskowe. Czyli ja jako "pompiarz" piszę Ci : źle robisz. Tej śruby trójkątnej nie wolno dokręcać więcej niż 70 Nm, bo przesuniesz tuleję w głowicy. I wtedy tylko nowa głowica.
Miałem identyczny problem w Astrze 1.7 dt fachowcy radzili wymienić poduszki pod silnikiem inni wskazywali na usterkę pompy wtryskowej o filtrze paliwa nie wspomnę.A okazało się że przepalała się uszczelka pod głowicą aż całkiem padła. Po splanowaniu głowicy i z nową uszczelką wszystko ok. Moja rada porządnie zmierzyć ciśnienia sprężania i dokładnie...
Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
Zagmatfana treść pytania! Jeśli wydobyłeś pompę z 1 auta i wkładasz tę samą do tego samego auta, tak jak ja to robię!, pod koło zębate pompy wtryskowej wkładam szmaty, aby wyeliminować luz i przestawienie paska, oraz oznaczam położenie paska!!!! W stosunku do obudowy dotyczy silnika P8C11bte i pompy Lucas Epic R8640A102A. Problemy we wszystkich pompach...
Idzie to zrobić, bez wyciągania przodu, da się pompę wyciągnąć. Ja za to wołam 350 gdzie 40 zł kosztuje komplet uszczelek, uszczelniam całą pompę, cała zabawa jest na końcu roboty, jak trzeba ustawić dawkę :D, kąt wtrysku to już formalność. Diesel serwisy w naszej okolicy biorą 500-600 zł, ale z reguły dawkę i tak trzeba po nich poprawiać.
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
wymiana uszczelka pompa wtryskowy uszczelka pompa pompa wtryskowy pompa ssać
samochód tester przyłącze bezpiecznik sprawdzenie głowicy canon
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Wpływ długości węża 30m na ciśnienie myjki ciśnieniowej Wzmacniacz STK 402-930: Specyfikacja i Problemy