Pokruszyla mi się trochę uszczelka w reduktor że do butli propan butan czy mogę podpiąć butle i odpalic piecyk póki nie wymienię uszczelki? P.s. czy mogę wymienić sama uszczelkę czy muszę reduktor. Jak ja wymienic
Przedmuchu do układu chłodzenia, ponieważ nie bardzo chce mi się drugi raz pisać więc odsyłam do mojego postu na forum megane, może się przydać. http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=152... Odnośnie szczelności układu też długo ich szukałem, ale wylazły, jak do zbiorniczka wyrównawczego podpiąłem powietrze pod ciśnieniem 1 atm (1bar) - reduktor...
Kilka osób wypowiada się tu negatywnie... szkoda ze mnóstwo zadowolonych klientów nie ma na to czasu. Ale tak już mamy. Zawsze jest czas żeby kopać pod kimś dołki!!! Dodano po 6 Kupuj Goodyear albo Gates. Oczywiście.... wszystko co polskie to złe. Fagumit to POLSKA firma. Ale widać wystarczy zagraniczna marka i nagle wszystko super. No niestety czasem...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Witam Ja stosuję do palnika podsysającego przerobioną pompkę od chińskiego skutera.Wszystko razem z napędem mieści się w rurze 1" o dł.1 m /zdjęcia na Forum/. A gdyby tak linka do tej pompki? Poproszę. Dodano po 38 Sawek dobrze kombinujesz z bezpośrednim zasilaniem pompką palnika olejowego Mój układ testowy to beczka 60l z wkręconą zamiast korka moją...
Temat bardzo stary, ale która to była uszczelka? Mam podobny reduktor. Po regeneracji. U mnie płynu nie wywala, ale mam delikatne bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym. Pomimo w Możliwe, że nie ma to związku z gazem a uszczelka pod głowicą.
gen_ex powiem Ci że naprawdę pojawia się płyn pod zbiorniczkiem wyrównaczym w okolicach zbiorniczka do spryskiwaczy więc najprawdopodobniej jaki to może być problem??? Mogą to być przewody albo reduktor od gazu ??? Czy to wina reduktora to Ci nie powiem bo nie widzę silnika, nie wiem czy owy reduktor czy jak kto woli parownik jest zamocowany w taj...
Bardzo dużo tekstu wrzuciłeś. Oring to nie 2 gumki tylko uszczelka o kształcie napompowanej dętki o średnicy około 5mm:-) Podkładka jest mosiężna- ona równomiernie dociska oring, a trójkącik z drutu zapobiega wypadnięciu tych elementów.Może to coś Ci rozjaśni: https://obrazki.elektroda.pl/7483765400_... https://obrazki.elektroda.pl/9196376000_...
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Witam mam problem z audi a4 b6 2.0 alt z LPG. Mam problem z ogrzewaniem. Wymieniona uszczelka pod głowicą nowa chłodnica, Nagrzewnica chłodniczka oleju i termostat. Układ odpowietrzony. Mam pytanie co do prawidłowego montażu przewodów płynu chłodzącego do reduktora bo u mnie jest podłączony pomiędzy chłodniczką oleju.
membrany są dwie, + jedna uszczelka
Zregenerowałem reduktor zestawem naprawczym. Auto elegancko odpala, jeździ, trzyma obroty. Nic nie wycieka na zewnątrz. Ale pojawił się problem. W zbiorniku wyrównawczym pojawiły się bąbelki. Zaraz po odpaleniu poszło trochę wody z wydechu, przejechałem się i było ok, po jakimś czasie znowu woda z wydechu i biały dym. Wygląda jak uszczelka pod głowicą...
Zakładając, że wymienię ten reduktor samodzielnie oraz cała listwę wtryskową na taką samą czarny MED czy będę musiał coś ustawiać,kalibrować itd? Wymieniając reduktor oraz listwę wtryskową nie będzie to miało wpływu na ustawienia, nie będziesz musiał kalibrować ustawień. [quote="pusty20"]Nieszczelność na deklu od reduktora(eliminacja pewnie poprzez...
Palnik jaki zakupiłem to taki: http://obrazki.elektroda.pl/2089540400_1... Koszt 38zł plus przesyłka. Uszczelka zapewne dobra skoro trzyma po podłączeniu reduktora z kuchenką gazową. A może trzeba do palnika podłączyć reduktor a nie bezpośrednio do butli?
A nie ubywa ci wody-płynu chłodniczego bo moze byc uszkodzona uszczelka pod głowica i nie masz dobrego cisnienia w silniku do moze powodowac zły przepływ płynu chłodzącego który doporowadza do zamarzania reduktora
Odgrzeje kotleta, a co mi tam. Przynajmniej znam podpowiedz na to pytanie i innym się na przyszłość przyda. A więc, za problemy podczas rozruchy jakie koledzy opisali wyżej w parownikach BRC jest odpowiedzialny zawór, który w nich jest zabudowany (ta niebieska cewka na parowniku) po pewnym przebiegu gumowa uszczelka w nim tak twardnieje ,że niema szans...
Temat rzeka. Kolego chudy1986_ , akurat tak się składa, że mam też megankę 1.4-16V/99r zagazowaną. Reduktor mam wpięty szeregowo z nagrzewnicą (reduktor jako pierwszy). Przy połączeniu równoległym może być taka sytuacja, że przez reduktor płynie gro cieczy (bo jest mniejszy opór), a tylko niewielka część przez nagrzewnicę - w takim przypadku wystarczy...
Zacznij od sprawdzenia trójników, które zamontowano ci w czsie zakładania gazu w celu doprowadzenia węży do reduktora gazu. Bardzo często na tych trójnikch cieknie ponieważ firmy zakładające gaz stosują gdube węże, które trudno ścisnąć. Gdyby to było to dokęcaj opaski na ciepłym silniku. Wtedy węże są miększe i łatwiej je ścisnąć.
Sprawdziłem jeszcze raz ten reduktor. Sprawa wygląda tak że ucieka co2 u podstawy zaworu, z tej sprężyny, filmik to pokazuje. Wystarczy że tylko dotknę be użycia większej siły tą zawleczke i przestaje uciekać co2. Kolejna sprawa że na całkowicie wykręconym zaworze reduktora (czyli zamkniętym) jest ciśnienie 4 bar, a przecież powinno być 0. Moge zwiększyć...
Według mnie jest tam uszczelka twarda z fibry, a argon jako gaz szlachetny nie wchodzi w reakcje. Trudno będzie bez specjalnych narzędzi ale wykonalne dla gibkiego. Po skręceniu nie musi być idealnie ustawiony. Oba człony mogą dowolnie być ustawione. Pionowość lub współosiowość nie wpływa na poprawność dzialania reduktora.
Prawdopodobnie jest tam walnięta uszczelka pod głowicą stąd problemy.
Ja to dementuję i wszyscy są szczęśliwi. polemika z panem nie wydaje mi się zasadna. Podam przykłady samochodów z fabrycznie zamontowaną instalacją LPG, które serwisuję: - Saab 900 przebieg 670 tyś km od pierwszego dnia w gazie Necam. Do dnia dzisiejszego bez remontu silnika, silnik trzyma kompresję, nie słychać zaworów - Subaru Forester instalacja...
U większości gazowników montujących BRC możesz kupić te krućce, lub na allegro wpisz kolanka brc. Wymienia się je prosto .Odkręca się tą przednią płytkę ,do której wchodzą (poczekaj aż silnik ostygnie by się nie oparzyć) , następnie zciągasz pierścień zegera i obracając raz w lewo raz w prawo wyciągasz je w dół . Najlepiej jednak kupić zestaw naprawczy...
witam ponownie wlasnie wymienilem membrany w reduktorze i dzis zamontuje go w madzi. mam pytanko: w ktorym miejscu reduktora znajduje sie uszczelka zaznaczona na zdjeciu? nie moge jej namierzyc... http://obrazki.elektroda.net/17_12671717... i jeszczce jedno pytanie: jak i gdzie zamontowac filtr lotny gazu? oryginalnie w instalacji nie ma takiego...
Witam Mam problem ze swoim reduktorem a mianowicie. Byłem u gazownika z problemem niedogrzewającym się reduktorem (reduktor miał stale temperaturę około 20 -30 stopni) mimo prawidłowym działaniu układu chłodzenia. Okazało się że reduktor był przytkany jakimś syfem i przepływ płynu był bardzo mały przez co reduktor się nie nagrzewał. Mechanik rozkręcił...
Dzięki kolegom za podpowiedzi. Reduktor właśnie wykręciłem. Wnioski: 1) Dziś zdjąłem wężyk od korekty ciśnienia i zrobiłem jazdę ok. 3km. Oczywiście zrobiłem tak, że kolektor ssący nie brał lewego powietrza. Ciśnienie nie spadło poniżej 0,7 bara, więc centralka nie przełączyła sama na gaz. A wcześniej - po instalacji, gdy po prostu zapomniałem o tej...
A ja bym jednak sprawdził czy jednak nie idą bąble w chłodnicy, to że nie leci nic z rury wydechowej nie oznacza że uszczelka jest ok. Nie napisałeś co pokazuje wskaźnik temperatury, wskazówka nie wariuje, nagrzewnica grzeje? Sprawdz drożność reduktora oraz metalowy łącznik wzdłuż głowicy czasem też się lubi zapchać.
Witam! Z wieloletniego użytkowania sam. z Lpg mam takie przemyślenia: -reduktor Lpg potrzebuje duuużo ciepła(nie mogłem kiedyś nagrzać silnika do tego stopnia aby załączył sie wentylator, po przelączeniu na benzynę nagrzał się szybko- to w favoritce) -źle wpięte zasilanie reduktora zaburza przepływ płynu w układzie chłodzenia(od znajomego mechanika)...
Być może jest problem z uszczelką przy samym reduktorze. I nie trzeba wymieniać całości tylko samą uszczelkę która kosztuje grosze.
Przepraszam że się w trące ale miałem coś bardzo podobnego , tylko z innym autkiem . Niestety była to uszczelka pod głowicą .Niewielkie przebicie wtłaczało spaliny w układ chłodzenia - z tego korki "powietrzne" w układzie , okresowy brak ogrzewania , zamarzanie reduktora , wyrzucanie płynu itd. Sprawa nie fajna ale fakt.
a moze silnik jest sprawny tylko uszczelka pod kolektorem ssącym jest wydmuchana skoro z zapchanym dolotem chodzi równo to raczej napewno a jak hamulce słabe to przez serwo moze tak palic i kulec na biegu jałowym wystarczy mała nieszczelność i autko se swiruje
Czy zamontowane nowe łożysko jest oryginalne, zalecane?. Jak była uszczelka między obudowami, na składaniu?. Lożyska dokładnie takie jak producent przewidział w dokumentacji , niestety nic nie ma o serwisowaniu w tej dokumentacji . jest to wałek zębaty oparty na dwóch łożyskach stożkowych jedno łożysko jest na spodzie skrzyni a drugie W pokrywie reduktora...
Koledze chodzi o napęd prędkościomierza. Z tego co pamiętam to jest uszczelka w miejscu łączenia z skrzynią. Jeśli ciekanie z tego miejsca, to wymieniasz i po problemie. Jeśli cieknie z jednej z zaślepek,to może być problem z uszczelnieniem http://img197.imageshack.us/img197/1626/... Uszczelniałem to kiedyś.Zaczynając od ponownego zakładania...
Dół silnika wydaje się być zimny a termostat w ogóle nie otwierać. Przejechałem po wymianie ok. 150km Te 150km było przejechane w jednym kawałku, czy w kilku np. po 1km? Pytam, tak z ciekawości, bo z opisu wynikałoby, że nie ma dużego obiegu, a i mały kuleje skoro są trudności z osiągnięciem temperatury przez reduktor, a nie dochodzi do podniesienia...
Witam Serdecznie! Wiem ze temat wałkowany na forum wiele razy ale żaden nie pasuje do mojego przypadku otóż auto jak w temacie golf 3 silnik 1.8 90km z lpg. Na zimnym silniku po odpaleniu temp płyny dochodzi bardzo szybko do 110 po czym otwiera się termostat. Następnie auto trzyma temp w granicach 90 stopni, węże od chłodnicy i nagrzewnicy równo gorące...
Jeśli mogę wiedzieć to określ ten pisk bliżej.Miałem coś takiego u siebie i brzmiało to jak zepsute turbo-coś podobnego jak gwizd.Była to uszkodzona pompa wody.Jeśli chodzi o głowicę , to niekoniecznie uszczelka musi być wydmuchana pomiędzy układem chłodzenia a komorom silnika.Może to być także alternator , który brzmi podobnie jak luźny pasek od wspomagania.Znam...
Parownik wymieniony około 3 miesięcy temu oraz parownik jest niżej niż zbiorniczek wyrównawczy. Co do pompy tez mi się wydaje że to jest powód moich problemów. Uszczelka pod głowica ok. I zapomniałem wcześniej dopisać ze układ trzyma ciśnienie Dodano po 1 I jak można sprawdzić pompę wody czy jest uszkodzona Dodano po 2 Gdy dziś odpaliłem silnik na początku...
Wnieś butlę do pomieszczenia.Wokół zaworu wkręconego do butli sprawdz na szczelność połączenie gwintowe butla -zawór rozrabiając wodę z mydłem i pokrywając połączenie gwintowe Pędzelkiem. Jeśli nic wokół zaworu nie bąbluje znaczy połączenie gwintowe jest szczelne.Na zawór nakręć reduktor sprawdzając przedtem czy w rowku wyjścia zaworu znajduje się uszczelka.Zamontuj...
Nie. Wystarcza uszczelka w wylocie zaworu butli, która i tak powinna być zmieniana na nową w punkcie/przy operacji napełniania. V.
Jaka jest trwałość reduktorów z gumową uszczelką ? Pytam się tych, co przetestowali te rozwiązanie. Niektórzy jako reduktor olejowy stosują taki do powietrza - http://obrazki.elektroda.pl/8921784300_1... Jak macie zrobioną elektrykę w kompresorach ? Czy jest to tylko presostat i wyłącznik silnikowy czy coś jeszcze ?
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Witam. Jeżeli nie ma bąbelków a czujesz gaz.- mam nadzieję że reduktor, wąż i reszta typu uszczelka sprawdzone. To jeszcze do kontroli. Na reduktorze na takiej płaskiej powierzchni jest naklejka z jego parametrami tam jest otwór odpowietrzający membrany. Często jak padnie to tam leci gaz. Spotkałem wyciek pod zaworem butli. Pod samym pokrętłem było...
Jeden czujnik odpowiada za wskaźnik drugi do sterownika silnika Płyn jest w chłodnicy? Węże od nagrzewnicy ciepłe? Jeżeli nie to termostat otwarty i puszcza wszystko na duży obieg tj. chłodnice Jeżeli węże ciepłe a nie grzeje to układ zapowietrzony np. wydmuchaną uszczelka pod głowicą lub uszkodzonym reduktorem lpg o ile występuje Myślę że rozwiałem...
Witam, mam problem z instalacją LPG Tartarini. Auto zostało sprowadzone do Polski z Niemiec i tam fabrycznie została zainstalowana instalacja LPG. Problem dotyczy wyczuwalnego zapachu gazu w kabinie pojazdu z nawiewu jak i poza nią. Po wizycie u mechanika została stwierdzona nieszczelność uszczelek reduktora. Mechanik wymienił uszczelki i problem znikł...
Najlepiej (najpewniej ) jest wymienić uszczelkę między reduktorem i butlą . Wyciek argonu nic nie spowoduje po za tym , że tracisz gaz . Pozdrawiam
Ja miałem taki przypadek że niewiez skąd ale dostało się do kolektora ssącego w obwodzie chłodzenia na małym obiego kawałek starej uszczelki i zatamowało to mały obieg poprzez co reduktor niebył ogrzewany i zamarzał.Zgadnijcie ile sie nagrzebałem aby do tego dojść.Bardzo ważną żeczą jest dobra drożność układu chłodzenia - szczególnie mały obieg w który...
Dzięki za rady. Pękła uszczelka przy reduktorze. Już jest wszystko OK.
Trzeba pilnować by przy zmianie butli sprawdzić szczelność pomiędzy butlą i reduktorem. A przed wymianą butli sprawdzić w tej nowej jakość uszczelki. Jeśli zużyta to wymienić. W punktach wymiany butli mają nowe. Bezpłatnie.
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Jesli wymieniles membrany w reduktorze instalacja gazowa wymaga regulacji. Znam dobrze program BINGO. Mam telefon tylko w Orange 513444739. Chetnie pomoge.
uszczelka reduktora wymiana uszczelka reduktora butla syczenie reduktora
integrated catalog toshiba sprawdzić model klawiatury pomiar różnica temperatura
Sekator spalinowy Stihl Husqvarna – wyciek paliwa po zimie, przyczyny, naprawa ESP32-DO 56 Robot Microcontroller R3 Wiring Diagram with TB6612FNG, HC-SR04, MPU6050