na 100%z azbestu,,,jest to uszczelka wydechu,a dokładniej łączenia rur Dodano po 55 musi być wykonana z materiału odpornego na temp,ogień
Wystarczy ta uszczelka. Nie stosuj silikonu bo przy późniejszym demontażu uszkodzisz uszczelkę.
Zawsze się coś znajdzie, na przykład uszczelki do wydechu, olej i filtry. Wszystko wychodzi, kiedy zaczynasz wkładać silnik do biorcy.
Omiń chłodnicę EGR i wtedy sprawdź . Tak jak kolega wyżej napisał
Z czego mogę wykonać/od czego dopasować uszczelkę do wydechu? Na razie robiłem z "tektury do uszczelek" ale mam dość wycinania nowych co 150km.
Masz zapchany wydech lub padła uszczelka silnik-kolektor
Teraz musi się wypalić olej z wydechu. Trochę to potrwa. Jaką miałeś wysokość uszczelki a jaka założyłeś? Mierzyłeś jaka powinieneś mieć?
Powinien tam być pierścień uszczelniający. To uszczelka wydechu między kolektorem, a katalizatorem. Tutaj ją widać w zestawie katalizatora: https://allegro.pl/oferta/opel-astra-g-1...
Ale tu nie ma co pomagać trzeba kręcić i sprawdzać co dokładnie się dzieje. Jeśli po wymianie uszczelki dzieje się to samo. To musisz szukać przyczyny gdzieś dalej
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Dziś to robiłem nie trzeba ściągać wydechu.
Pierscienie panewki uszczelki lozyska zawor wydech 2 stopien tulejki swozni.... Dodano po 1 I oczywiscie odpreznik ale widze ze na alle cena przez pol...
głowice pewnie że da się zrobić pytanie ile kasy wtopisz eee z złych wiadomości LPG to luzy powinieneś sprawdzać chyba co 20 tysiecy max lub w okolicy dosyć często musisz kontrolować :((( Objawy raczej wskazuja że masz za duże luzy TO dobrze jakby były podparte to taki klekot charakterystyczny silnik wydaję samo sprawdzenie głowicy szczelność gniazda...
Jesteś pewien że to dolot. Czasem uszczelka pod wydechem siedzi i "cyka pyka" A jak już się upierasz na dolot to stawiam na zawór EVAP.
Na wydechu nie ma prawa być żadnych uszczelek, tym bardziej o zgrozo gumowych.
A więc tak, wymienione tłok, cylinder, pierścień, uszczelniacze, łożyska, uszczelka gaźnika, uszczelka wydechu, przewód paliwowy, filtr paliwa i nie chciała palić. Oddałem do serwisu, wymienili uszczelki gaźnika, odpaliła, normalnie pracowała i zacząłem ciąć deskę 2,5 cm. Zaczęła gasnąć, brakowało mocy i rzuciła palenie, na kole sygnałowym jest zerwany...
Napisz wszystko jeszcze raz, tylko porządnie. Najpierw podajesz lambdę (chyba) i masz raczej ubogo, potem CO, tyle, że w Polsce dopuszczalne jest 0,5% objętościowo, więc opisz wasze normy. Podaj rok produkcji, najlepiej kod silnika. Czy była robiona diagnostyka? Biały dym to raczej uszczelka, ale może być też woda w wydechu. Pierścienie to dym niebieski...
Założyłem nowe uszczelniacze wału korbowego oraz nowy pierścień. Kosa odpaliła i pracuje bez zrzutu. Pierścionek wymieniony profilaktycznie, a na 100% była to wina uszczelniaczy. Może nie bardzo dużo, ale trochę miałem do czynienia właśnie z malymi silnikami 2t i pierwszy raz widziałem takie dziwne objawy. W bardzo drogim sklepie stacjonarnym za uszczelniacze...
Woda w układzie wydechowym to głównie produkt spalania benzyny , niewielkie ilości wody skraplającej się w zbiorniku paliwa , czy w rurze wydechowej są niezauważalne przy sporej ilości wody w spalinach .
Były miedziane uszczelki do kolanka wydechu, żadne silikony tu nic nie dają, tylko napaprasz. Popytaj w sklepach.
tylko i wyłacznie uszczelka sprawdz czy w układzie chlodzenia zbiera sie gaz jesli tak to uszczelka na 100%
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
Jestem nowy na forum ale mam problem z kosą firmy Meec, nie mogę jej odpalić, co robiłem; ciśnienie 9bar, cylinder brak rys, pierścień szczelina 0,05. Wymieniłem uszczelniacze, uszczelki, wydech czysty, iskra jest nowa świeca, klin jest cały, gaźnik wykluczam bo dawałem paliwo bezpośrednio i nic, samostart też nic.
Czy w chłodnicy nie "zostawiłeś" czegoś - szmatka itp. Czy nie przybywa oleju w silniku, czy (w najgorszym przypadku) nie "pryska" z wydechu (uszkodzona uszczelka). Sprawdź też odpowietrzenie chłodnicy (rurka obok korka). Zmień korek chłodnicy.
Czyli raczej fizycznie niski przepływ. No to wydech na pierwszy ogień.
Czy mozna dodatkowo przed daniem uszczelki między turbo kolektor i turbo wydech przesmarować płaszczyzny pastą do wydechu?
Spuściłem paliwo i ogarnąłem temat. Jeszcze obczaiłem, że nie ma uszczelki na wydech (przy wejściu do cylindra) i zapewne temu też tak kopcił.
Odległość cewki od koła 0,2 - 0,3 mm. Luz na przerywaczu 0,2 mm. Luz zaworów ssący 0,2 mm wydech 0,35 mm. Szczelność uszczelek gaźnika.
Wyciek np do środka z nagrzewnicy i nie widać albo uszczelka pod głowica. Zobacz czy nie wydostaje się para z wydechu i krople płynu. Trzeba polizać.
Szukaj na allegro w opisach "AY32072", albo u każdego sprzedawcy części do skuterów w okolicy, który bierze towar z Wilmatu. Ostatecznie można wyciąć z brystolu jak to się robiło przed laty. Taaaa. Zmniejsza się wtedy squish i istnieje duże ryzyko spalania stukowego czego skutkiem jest stopienie krawędzi denka tłoka i zatarcie silnika. Uszczelki w motocyklach...
Proszę mnie przekonać,że owo pragnienie tego pojazdu,wiąże się postanowienim ujętym tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
No to wszystko jasne. Uszczelka pod głowicą. Płyn z chłodnicy dostaje Ci się do silnika i stąd ta para z wydechu czyli biały dym. A olej z silnika dostaje sie do chłodnicy. Wymień jak najszybciej uszczelkę, olej i płyn w chłodnicy. Pozdrawiam.
Dzwiek nieszczelności na wydechu. Kolektorze wydechowym.Albo uszczelka na stronie gorącej turbo. Jak na turbo to zobaczysz gdzieś okopcone.
wydech 0,25 ssący 0,20 Być może nie trzeba nowej uszczelki, wszystko zależy w jakim stanie będzie stara.
Witam serdecznie, skuter Peugeot Speedfight 2 z 2008 roku. Urwałem śrubę od wydechu przy wlocie. Aby ją rozwiercić, musiałem wyjąć cylinder. Śrubę ogarnąłem, założyłem nowe uszczelki, złożyłem, ale nie chce mi odpalić. Co może być? Pozdrawiam.
PS. Czy to może być katalizator?? Tak może, chyba będzie potrzebna wymiana wydechu jeżeli uszczelka cała i nie ubywa płynu..
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Ciśnienie jest, palec wypycha. Iskra jest mocna przy świecy 3el. Podkładka pod cylindrem jest ok. Czyli do sprawdzenia mam: 1. Uszczelniacze na wale. 2. Uszczelka pod głowicą. 3. Uszczelki w ukł. dolotowym wraz z membraną. Mam pytanko co do tej membrany. Ona jest gdzieś w okolicach króćca ssącego? Póki co to głębiej niż uszczelka z cylindra, gaźnik,...
-O-ring znajduje się w gaźniku i "utrzymuje" dyszę paliwową. Kompletna dysza jest wepchnięta na wcisk i znajduje się pod stalową siatką filtracyjną. Na dzień dzisiejszy mojej wiedzy jest druga konstrukcja z małą dyszą metalową która "lubi" się luzować w plastikowej obsadzie także znajduje się pod filtrem. -Uszczelka może być stara. Oczywiście montuje...
Wystarczy tłok ustawić na samej górze wtedy kiedy oba zawory są zamknięte i podać tam sprężone powietrze przez otwór po świecy - będzie słychać jak dmucha we wodę jak jest walnięta uszczelka, jak dmucha we wydech jak puścił zawór wydechowy lub w przepustnicę jak poszedł zawór ssący. Jak nie dmuch nigdzie to wałek się wytarł. Ja do tego używam rurki...
To teraz napisz jeszcze w jakich okolicznosciach gwizdze. Na wolnych obrotach, czy przy rozpedzaniu? Tak jak kolega wyzej pisze moze byc urwana szpilka, krzywa lopatka na turbinie bo zachaczyla o obudowe, uszczelka ktoras przy wydechu lub od egr itd
Witam. Posiadam skuter 4t i przerobiłem go na 80cm3 lecz wsadziłem używany tłok i cylinder po złożeniu strasznie kopcił wiec stwierdziłem ze to wina pierścieni więc kupiłem nowy kompletny tłok lecz problem jest nadal tylko troszkę mniej. Czy ktos może mi pomóc w naprawie tej usterki? Z góry dziękuje.
Tak rzeczywiście końcowy wydech był zatkany,wydmuchana była również uszczelka ta od dwururki,po zamontowaniu nowego wydechu i wymianie uszczelki,samochód chodzi super,nawet nie pamiętam żeby tak chodził fajnie pełna moc. Dziękuję wszystkim za pomoc:D Temat zamykam
Nie wiadomo co z tą głowicą nikt nie widział nikt nie powie ,żeby gołym okiem zobaczyć pęknięcia to gość ma rentgen albo wali w h.A jeżeli już widać faktycznie pęknięcia zależy oczywiście gdzie idzie zrobić to, są niby magicy co to spawają i to trzyma ale mówię zależy gdzie pęknięta ,nie wiem ile za to biorą ceny są zróżnicowane. Jeżeli chodzi o samą...
Witam mam problem ponieważ wczoraj przypadkowo zdjołem pokrywę zaworów w kosiarce, zakręciłem ja od razu tylko niestety nie dałem uszczelki no jej nie mam. Przy próbie odpalanie linka chodzi w niektórych miejscach dość ciężko a po odpaleniu paliwo idzie przez wydech. Możliwe że zaciąga sobie powietrza przez brak uszczelki?
niedawno był czyszczony i wszystkie uszczelki były wymieniane
witam,wracajac do twojego wycieku z wydechu,sprawdziles plyn chlodniczy?jesli plynu w chlodnicy ci ubywa,to wydaje mi sie ze padla uszczelka pod glowica i stad ten wyciek z wydechu,pozdrawiam
Głowicę rwie się tam z kolektorem i turbo odłączając go od reszty wydechu
Wymieniałem u siebie w golfie gti, dwie najkrótsze jakie uda się kupić (10cm) Φ45mm, trzeba uciąć dolną blachę i spawać bezpośrednio do rur, nowa dwururka bosal-a z tym łącznikiem kosztuje chyba z 800 zł O ile mówimy o tym samym, uszczelka do kolektora wydechowego na 6 śrub M10 wielkości połowy kartki A4
z ta uszczelka to dobre :) rozkrec wydech i zobacz poza tym masz 98 rok cos zdjagnozowac mozna
Albo pierścienie, które nie zgarniają oleju i wydmuchuje je do kolektora, albo uszczelka/mocowanie, albo wywala przez gwint szpilek od wydechu przy głowicy.
Na allegro jest w okolicy 100 zł więc kupię i zobaczymy ciekawi mnie jednak co się stało z tą blaszką i sprężynka Mogło tak bez problemów się zmielić w pył? Nic w oleju nie znalazłem a rozbierać całkiem głowice i wydech to kolejne uszczelki trzeba by kupić
Witam. Wiem że wątek stary ale może komuś się przyda. W ferozie opuszcza się ścianka wokół cylindrów od strony wydechu i wymiana uszczelki bez równania kadłuba nie pomaga. Ja zrobiłem ręcznie bez wyjmowania tłoków i jest dobrze. Nowa uszczelka, koniec problemów.
No od głowicy to rzeczywiście macie drogę ze 4 centy.😂 Jak już co to pęknięty dolot albo uszczelka. Wcześniej proponuję zadymić wydech jak i dolot. Jak odłączenie egr nic nie daje to trzeba go zaślepić. Ciekawy czy czyścili kanały egr w dolocie. Te szarpia to widać na stówę w live data podczas jazdy. Jak już z egr nic nie pomoże to zostaje ECM choć...
A leci para z wydechu jak sie silnik zagrzeje? to kolego masz głowice do zdjecia i wymiana uszczelki oraz sprawdzenie głowicy czy nie jest pęknieta.
Jak dla mnie to uszczelka pod głowicą. Woda z wydechu, znikanie płynu, nie palenie na jeden gar.
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech?
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
ja mam podobny problem.mi gdzies wywyala plyn.leje do zbiorniczka plyn i po kilku kilometrach on gdzies ucieka i pokazuje mi sie kontrolka temperatury silnika ze jest za wysoka.moze to byc uszczelka głowicy? mam 1,8 V8 + LPG Dodano po 10 i jeszcze jedno.bardzo mi sika z wydechu.
Czy przed zdarzeniem kosa pracowała poprawnie, w jakich warunkach, czy zjawisko wystąpiło nagle czy po czasie? To pierwsze uruchomienie w tym sezonie (kosa po zimie)? Opisz dokładniej. Mieszanka paliwa właściwa (paliwo świeże)? Zbiornik paliwa czysty? Filtr powietrza czysty? Filtr paliwa dobry? Odpowietrznik drożny? Świeca sprawna (jaki ma kolor po...
No może to być od wszystkiego....żle ustawiony zapłon wtryskiwacze mogą szwankować lub poszla uszczelka przy silniku od wydechu....
Skoro wszyscy widzą fotkę, zdjęcie, dlaczego jeszcze nikt z tutaj się wypowiadających, piszących nie przedstawił mi choćby wiarygodnego schematu, rysunku jak to jest złożone, skręcone. Jakie elementy co z czym po kolei. To jest tak zwane połączenie gwintowe, niestety u Ciebie skorodowane w stopniu "nie do odkręcenia" trzeba wyciąć śruby i wstawić nowe...
Ten osad na korku o niczym nie świadczy. Często mechanicy twierdzą na tej podstawie, że to uszczelka pod głowicą ale tak nie jest. Może to być jakość oleju, higroskopijność itp. Pojeździj nim trochę, bo może faktycznie wilgoć w wydechu.
Wydechu nie zrobiłem ale sprawdziłem uszczelkę pod przepustnicą! Niestety zasysa lewe powietrze tamtędy. Kupiłem środek do odpalania samochodów na zimno, prysnąłem nim w okolice uszczelki pod kolektorem (między kolektorem a przepustnicą).efekt - samochód wyraźnie próbował mi zgasnąć. Powtórzyłem tą czynność dla uszczelki pod kolektorem dolotowym i nie...
Dlatego napisałem- wpierw sprawdzić szczelność układu wydechowego. Zacznij od uszczelek głowica - kolektor wydechu. Czy jest to na pewno zapach spalin? Delikatne wycieki oleju spod pokrywy głowic na kolektor wydechowy też wywołują okrutny smród w kabinie.
Czy na połączeniu turbiny z intercoolerem ( przewód elastyczny) pojawił się olej?Lub membrana odpowietrzenia skrzyni korbowej dokonała żywota.Albo olej ścieka z pod pokryw zaworowych . Czy widoczne jest kopcenie z wydechu?
Wszystko wiadomo inna uszczelka była niż powinna, 2 sklepie się pomylili, a w tym nie było żeby spr czy to ta.
Co ty gadasz? wiesz co ja chce w ASO kupic?, śruby do mostków trzymających pompowtryski, mostki nowe, uszczelke pod pokrywe zaworów i uszczelke pod głowice. Róznice miedzy zamiennikiem a aso( po moich rabatach) nie jest duza wiec wole z ASO kupic Sruby do głowicy Elringa uszczelka pod wydech i pod ssacy tez Elringa i zestaw uszczelniaczy na pomowtryski...
Czy ten dym ma jakiś zapach? Jeśli oleju i płynu nie ubywa w widoczny sposób, ani nie ma objawów mieszania się tych cieczy, to jest to pewnie tylko para z wody skroplonej w tłumiku.
Wytypowałem sobie punkty które muszę sprawdzić : -luzy na zaworach -ciśnienie na wtrysku Mam pytanie , jak mi się zalał silnik paliwem ,uszczelki kolektora wydechu były mokre od paliwa ,które pieniło się (co najmniej jedna ) . Czy to jest oznaka kwalifikująca do wymiany ich ? Czy warto wymienić łańcuszek rozrządu (przebieg 93 tyś) ,czy cokolwiek to...
Kolego bez urazy ale lepiej bedzie jak podjedziesz do jakiegoś warsztatu samochodowego celem diagnozy tego "dymka" jaki wydobywa się z wydechu twojego Passatka b3. Sprawdzą gruntownie jego "silniczek" i powiedzą jak bardzo jest już zmeczony eksploatacją. Tak bedzie najszybciej i najprościej! Pozdrawiam!
Witam. Od 2 lat coraz bardziej smoli mi w widocznym miejscu. Na zdjęciu to ja widzę okopcenie z dziurawego wydechu (uszczelka między kolektorem a tłumnikiem). Normalnie śmiga, pali od strzała. tylko ostatnio na wolnych obrotach czasami przygasał. A teraz jak zaczołem drapać coraz mniej siły miałem i wrażenie że nie pali na jeden tłok. Ustawiałeś zawory?...
Sprzedałem auto nie aktualne zbyt wiele w niego już włożyłem rozrządy oleje płyn chłodniczy przy rozrządzie robiłem głowice z uszczelką, hamulce, wymieniłem wydech starczy tych wydatków i sprzedałem dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam
Witam, Na wolnych obrotach słychać jak strzela w wydech To może być nieszczelny dolot, może uszczelka, może podciśnienie.
To robić to? Silnik i tak nie jest nowy, ale boję się wzrostu temperatury spalania i kopcenia z wydechu
Z tego opisu wynika że pije olej nas tych garach. W uszczelkę pod głowicą wątpię. Zbyt równa kompresja . W wycieki z wtrysków też. Jak był to rzeczywiście olej to odrazu poczujesz stając za wydechem. MOżesz sobie wziąć endoskop jak masz. Nie wiem ,może coś wypatrzysz w garze. Może.
Sprawdź kompresję jak jest w granicach normy to masz padnięte uszczelniacze . Jestem pewien na 100 procent że to uszczelniacze bo gdy wciskasz gaz i dymi to mogą być pierścienie jak schodzi z obrotów to uszczelniacze z reguły .sprawdź wyciek płynu bo może uszczelka przepuszczać na glowicy
nie ma plynu w oleju ani w wydechu takze uszczelka nie mogla strzelic A kompresje nie może pompować w układ chłodzenia?
Nie mam plam,EGR nie wali płynu w wydech to niestety pozostaje tylko uszczelka,lub pęknięcie głowicy.
U mnie pokrywa prosta, co ciekawe tulejki porywy od strony wydechu gdzie leje bardzo lekko można palcem wypchnąć.... no nic pójdzie nowa uszczelka, silikon victor i zobaczymy.
Ten "remont" robiłeś sam? Uszczelki pod cylindrem i gaźnikiem, nowa czy może, ten nieszczęsny, czerwony silikon? Tłok założony poprawnie, czyli strzałką w stronę wydechu? Tak, zrobiłem sam. Strzałką do wydechu. Uszczelkę gaźnik cylinder oraz pod cylindrem włożyłem starą ( przed tym wyczyściłem i naoliwiłem. W poniedziałek zakupię te uszczelki, na początku...
Uszczelka pod kolektorem wydechowym.
Nie jestem trollem. Teraz pracuje w Niemczech i niestety musiałem rovera zostawić zaparkowanego pod blokiem, bo ma słabe hamulce. Po pierwszej wypłacie oczywiście nie zrobię wszystkiego, ale jak trochę zaoszczędze to wymienię w roverze silnik + skrzynie. Teraz dbam o niego i tak najlepiej jak mogę i przykro mi sie czyta jak ktoś pisze mi, abym zezłomował...
Spalanie - benzyna 10, gaz 13,5 przy jeździe mieszanej z przewagą trasy. To Ci dopiero... chyba na samej trasie... :D A gdyby nasz kolega miał trasę z przewagą miasta, bądź 50/50 to co? 15/100 18/100 gazu? Odpowiednik 7-9l płynnego złota. Czyli wychodzi na to, że każde auto mające spalanie w tych granicach wyszłoby korzystniej, bo nawet instalacji by...
(...) Jedynym odczuwalnym objawem jest nieco wyzsze spalanie oraz brak ciagu/glosna praca powyzej 3tys obrotow.(...) Nieszczelny wydech/wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&N...
sprawdź czy z oleju nie zrobiło ci sie masło to oznaka uszkodzonej uszczelki, a może masz z tyłu za sobą chmurę pary z wydechu?
To są uszczelki prawdopodobnie od jakichś motoryzacyjnych sprzętów (wydech?)- okucie miedziane, w środku wypełnienie wysokotemperaturowe (siatka metalowa lub szklana plus azbest?) Może od układów/instalacji pary technologicznej? Stara kolejówka/parowozy? Inny trop- wtryskarki odlewnicze do aluminium/tworzyw sztucznych? Wszystko wskazuje na wysokie temperatury...
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą
Nigdzie nie dostałem, powiększyłem otwory na 12, uszczelniłem klejem gwinty żeby się nie odkręcały i zakręciłem, zobaczymy czy będzie siedziało. Mam jeszcze jedno pytanie czy aby wymienić uszczelką boczną silnika pod wydechem trzeba wypuszczać olej z silnika ?
A takie pytanko, nie orientujesz się czy trzeba wydech rozpinać? Nie mogę sobie przypomnieć jak tam jest puszczony wydech.
Witam ponownie po długiej niebytności...:) przez ten czas nic z autem nie robiłem aż ostatnio wymieniłem wydech i uszczelkę za kolektorem wydechowym ( przy sondzie) ńo i dolegliwości ustały. Tzn. Może nie pali jak idealnie ale o niebo lepiej - ponoć szczelność wydechu ma spore znaczenie ( nawet za sondą)...
(at)wozniak na forum renault19.pl znalazłem prawidłowe opornoścj na TPS dla róznych położeń gazu. Pomierzyłem omomierzem - wszystko ok. (at)LElectricfil w toku sprawdzania, zakupione nowiutkie uszczelki dolotu i wydechu z Elringa EVAP - czyli? wydawało mi sie ze dobrze znam moją Renię... dorzucajcie pomysły w międzyczasie, dziękuję za zainteresowanie
Jeśli kopci bardzo mocno gęstym dymem na biało (para wodna) to uszczelka pod głowicą do wymiany. Woda dostaje się do komory spalania i z wydechu para wodna się wydziela.
to nie wina uszczelki tylko przypchanego pieca,wydechu lub dolotu,najpierw rozebrać wyczyścić w środku a najbardziej palnik w koło sitka i te małe otwory,no i prawdopodobnie skończy sie dymienie, aha te węgielki w palniku to normalne z czasem sie takie tworzą i jak zalezie tym palnik to zaczyna dymić
Poziom oleju ok ? Sprawdził bym też wydech i czy nie ma przedmuchów między kolektorami być może brak uszczelki lub ja wydmuchało.
Wydech nie ma dziurki na zlaczu elastycznym? Może uszczelka kolektora wydechowego i wydobywające się spaliny dają taki efekt.
Witajcie! Podepnę się pod temat. Na dniach mam zamiar zakupić zestaw podstawowych kluczy do domu. Będą używane do standardowych prac domowych oraz przy naprawie auta (wymiany filtrów, uszczelek, hamulce, wydech, paski, wahacze itp). Zestaw będę stopniowo poszerzał o nowe elementy. W stacjonarnym sklepie rzuciły mi się w oczy 3 zestawy: Proline - 188zł...
aster uszczelka wydech uszczelka wydech mercedes wymiana uszczelka wydech
skuter bassa pompa wspomagać renault laguna linksys wszystkie diody migają
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Lokalizacja mikrowłącznika w piecu Junkers ZW 20 Smar do klocków hamulcowych w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM kombi