Do kolegi amd-atlon Wczoraj w domu przygotowałem moje spostrzeżenia. Postaram Ci mądrze i praktycznie odpowiedzieć. Jeżeli będziesz chciał zrobić absorber z miedzi to taniej kolektora nie zrobisz. Ja jestem w stanie zrobić cały kolektor za 500 zł , ale będzie to absorber z dwóch blach skręcanych /poczytaj moje posty/ Kolektor /absorber o wymiarach 1250mm...
Tydzień temu zamontowałem Silver'a 20kw 1F, poniżej moje spostrzeżenia i obserwacje, może komuś się przydadzą: - lubię sam pogrzebać w przydomowych sprzętach - Silver to jeden z tańszych kotłów kondensacyjnych na rynku, koszt 3050 + kontroler Easy Remote za 290zł z perspektywą tańszych części zamiennych niż w przypadku firm zachodnich o większej renomie...
ale czy to ustawienie psuje silnik ? bo doszłem do wniosku że chyba prawdopodobnie nie psuje....instalacja zakładana była w kwietniu 2008 roku, na takim ustawieniu jeździł więc 5 lat! (najpierw brat a od 3 lat ja użytkuje auto) z silnikiem nie było problemów.....choć było kilka razy gdzieś 2 miesiące temu takie coś odpalam auto na zimnym silniku i po...
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Rozszczelniła się na łączeniu nierdzewki z plastikiem. Trzeba znaleźć dokładnie gdzie, wyczyścić i zakleić silikonem do wysokich temperatur.
Wymieniłem kilka dni temu uszczelkę pod drzwiami i również zaczęło cieknąć. Wydaje mi się, że jest to spowodowane kilkoma czynnikami: - wcześniej była uszczelniona brudem, - nie wymieniłem uszczelki dookoła drzwi, - rant, na którym opiera się uszczelka wykonany jest z plastiku i pod wpływem wysokiej temperatury uległ odkształceniu. W momencie, gdy w...
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
Witam czy to napewno uszczelka może być ? Na otwartym korku wody nie wyrzuca temperatura ok zagrzałem go wentylator załączył
Uszczelka pod głowicą
W Odpowiedzi do tematu nie znalazłem momentu dokręcania pokrywy zaworów. Czy moglibyście podać ? Mój model to 1,5dci 106KM 2006r, dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie czy zawory w tym modelu podlegają jakiejkolwiek regulacji ponieważ mam wrażenie że są zbyt głośne kiedy silnik się rozgrzeje. Mogę dodać że na 90% jest do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów...
Daj spokój tej uszczelce. Jak na zimnym silniku pokazuje wysoką temperature i po ściągnięciu kabla z czujnika temperatura spada do zera to na 99,99% do wymiany jest ten czujnik.
Wylewanie sie elektrolitu nie jest spowodowane wpływem wilgoci, tylko słabą jakoscia uszczelek lub zbyt wysoką temperaturą.
Automat wodny i gazowy, palnik do wyrzucenia. Zostaje tylko wężownica jako wymiennik. Do podłączenia bez gięcia rurek są specjalne uszczelki na wysoką temperaturę. Żeby zaoszczędzić pracy zostaje obudowa. Montaż na wylocie ciepłego powietrza z pieca.
Witam tą szczelinę zlikwiduj bo to jest przyczyna przegrzewania kotła powyżej nastawionej. on może przekroczyć nastaw ale powinien oscylować w pobliżu tego nastawu raz wyżej raz niżej ale nie tylko w góre a tak się dzieje jak ma skąd brać fałszywe powietrze. Pozdrawiam Dodano po 1 oczywiście że uszczelka
Ja też nigdy żadnych uszczelek nie spotkałem. Baryłki na miedzi i tyle zresztą na kwasoodpornej stali na wysokich temperaturach tylko baryłki.
Dzień dobry, Uprzejmie proszę o poradę w temacie uszkodzonej uszczelki podgrzewacza wody firmy Stiebel Eltron EIL 6 plus. Część zamienna jest niedostępna. Myślałem o zastosowaniu silikonu odpornego na wysokie temperatury.
miałem np. 2 przypadki że była dziurka wielkości szpilki w spodniej blaszanej płycie zmywarki Nie tylko Ty miałeś - taki urok chińskiej nierdzewki ;) też wyglądało że to uszczelka Różnica polega na tym, że przy dziurce, cieknie od razu, natomiast uszczelka nie puszcza od razu, ale po dłuższym działaniu wysokiej temperatury. W rzeczywistości, nie jest...
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Zamówiony, będzie we wtorek. Cos jeszcze Wam wchodzi do głowy?
czy cos tam jeszcze powinno byc Zazwyczaj uszczelka odporna na wysoka temperaturę . :|
sprawdź szczelność uszczelki w drzwiach,obecnie jest wysoka temperatura i lodówka musi utrzymać odpowiednią temperaturę ,więc częściej się włącza
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
nagrzewa sie do zbyt wysokiej temperatury. Sprawdź uszczelki w drzwiach czy piec nie dostaje "lewego powietrza " i pomimo zamknięcia klapek dalej temp. rośnie .
Jak na moje to po prostu tak jak to w polimerach bywa temperatury na dworze niskie więc zbliżają się do temperatury zeszklenia(choć do niej pewnie jeszcze ze 40-60* brakuje ale to już te 30* bliżej niż podczas użytkowania przy temperaturach rzędu 10*C) i uszczelka staje się twarda, przestaje uszczelniać w takim stopniu jak to jest w wyższych temperaturach...
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu. Nie wydaje mi się, że może być to uszczelka. Dlaczego nie ma innych objawów, nic? Przy wyższych prędkościach wzrasta ciśnienie za czym idzie wzrost temperatury to jak wentylatory nie są potrzebne?...
Druga uszczelka a głowicę planowałeś? Czemu wymieniałeś uszczelki?
Wpisz temat w wyszukiwarkę, bo był poruszany wiele razy i istnieje obawa, że nasze posty wylądują w koszu. Oczywiście ukłony dla moderatora :D
· nastawić pralkę na najwyższą temperaturę, · gdy bęben wypełni się wodą, wlać do dozownika 2 szklanki octu, · po zakończonym cyklu, ponownie należy włączyć pralkę na najwyższą temperaturę oraz dodać 2 szklanki wybielacza, · trzeci raz włączyć pralkę, by gorąca woda, tym razem bez dodatków, wypłukała pralkę i usunęła zapachy, ·...
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
Nie zapchać ale uszczelki mogą się wypalić bo celsius ma bardzo wysoką temperaturę spalin dochodzącą do 200*C. Skutkuję to błędnym działaniem presostatu spalin który nie pozwoli na zapłon jeżeli system powietrzo-spalinowy jest nieszczelny.
Należy sprawdzić czy uszczelki nie mają żadnych szczelin czy pęknięć oraz sprawdź nagromadzony szron. Pozdrawiam
Witam Zmywarka na etapie suszenia(przy dodatkowym suszeniu) dostaje bardzo wysokiej temperatury że aż uszczelki przepuszczają i skrapla się woda pod blatem. Czy może to być czujnik temperatury? Czy może jeszcze inne bolączki? Druga sprawa do czasami, ale stosunkowo rzadko po włączeniu zmywarka zaczyna buczeć. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Do takiej weryfikacji najbardziej sprawdziła by się dymiarka, jestem ciekaw kto pierwszy zrobi coś takiego, PS. nie oceniaj uszczelki po wyglądzie. Ważna jest jej elastyczność by dobrze uszczelniała całość, stara uszczelka i taka która była poddawana wysokiej temperaturze staje się bardzo twarda. Ze starości może się powiększyć i efekt będzie taki że...
Może ktoś wysłać zdj takiego odpowietrznika ? Jak rozmawiałem z nauczycielem to mówił że on ma już 8 lat tak przerobiony kompresor i działa mu wszystko super. Znalazłem coś takiego . Nada się ? http://obrazki.elektroda.pl/9704067700_1... Może ktoś mi jeszcze pomóc odnośnie złożenia tego ponieważ kupiłem komplet uszczelek i gość w sklepie...
Ok wszystko wiem. Mam jeszcze jedno pytanie czy ciągła temperatura 100 stopni może uszkodzić głowicę lub uszczelkę?
Czy winą ciągłej pracy może być wymiana ciepła z otoczeniem, przez te nieszczelności w gumie od drzwiczek ?? Jeśli tak, to czym to uszczelnić ?? Silikon ? Oczywiście że tak - uszczelka wymaga wymiany, ale na początek dla sprawdzenia, możesz zastosować silikon i ustawić na średni zakres.
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Ok, dziękuje to właśnie chciałem wiedzieć czy tak to jest czy nie powinno, rozbiorę całość i ocenię stawiam na uszczelkę która po latach utraciła swoje wymiary, lub podstawę pękniecie albo odkształcenie jednak jest tam dość wysoka temperatura i ma prawo do zniekształceń po latach pracy.
Co do dmuchawy można wykonać uszczelkę z silikonu odpornego na wysokie temperatury i drzwiczki domykane na zasadzie dźwigni, ale taki system jest na prawde głośny- sprawdź u kogoś jak to pracuje. stycznik buczy (brzęczy ) bo ma cewkę wyjaraną, stycznik pod napięciem nie powinien hałasować zmień cewkę lub cały stycznik.
Najlepiej zastosować płyn o wyższej temperaturze wrzenia. Większość płynów jak np. popularne G12, G12+ mają zwykle 108 stopni. Dlatego lepiej zalać płynem takim jak Prestone (temp. wrzenia 129 stopni), Motul Inugel Optimal (temp. 136 stopni), Motul Auto Cool Optimal (136 stopni). Jeśli będzie wszystko ok do takiego auta warto zastosować płyn do chłodnic...
Pralka jak w temacie, bęben fabrycznie rozpoławiany (śrubki + uszczelka) zaczął puszczać. Oryginalna uszczelka gumowa już sztywna. Chciałem jeszcze trochę poużywać tej pralki nim wyrzucę. Co najlepiej dać zamiast uszczelki? Myślałem np. o silikonie do misek samochodowych (wysoka temperatura). Pytanie czy da radę z chemią?
Być może turbo pompuje za dużo powietrza robi się wysoka temperatura i wysadza uszczelkę ciśnienie w komorze jest za wysokie Ważne sprawdź układ wtryskowy i kąt wyprzedzenia wtrysku. I tak jak wyżej wspomniano sprawdź kanały wodne chociaż że mało prawdopodobne bo głowica by pękła ale sprawdzić można
Nie stanowi to raczej problemu.Wyposaż się tylko w nowe uszczelki i smar do armatury lub jakiś inny,najlepiej grafitowy.Przed ponownym składaniem,posmaruj uszczelki. Dodano po 5 Sorry,smar oczywiście teflonowy a nie jak napisałem wcześniej grafitowy.Dobry jest orginalny smar do armatury.
Od razu nie będzie przeciekać. Puści wtedy gdy silnik będzie miał wysoką temperaturę, a Ty nie zauważysz, że nie ma płynu. W najlepszym przypadku wypali uszczelkę pod głowicą. Klejem to można znaczki pocztowe przyklejać, a nie smarkać układy chłodzenia.
pomiar wysoki temperatura wysoki temperatura arduino termometr wysoki temperatura
pomiar rezystancja mostek wheatstone bęben drukarka ricoh prestigio android
Oleo-Mac 937 – luz na wale po wymianie łożysk i uszczelniaczy, pyknięcie góra-dół Bosch WTN86201PL – tryb diagnostyczny, wejście, kody błędów, test podzespołów suszarki