Tak film mi wiele wyjaśnił, mam nieszczelne połączenia, na wejściu do ręcznej pompki jest uszczelka gumowa która przecieka. To samo tyczy zaworka zwrotnego z ręcznej pompki on po prostu przecieka, muszę dołożyć zaworek zwrotny i wszystko uszczelnić i wtedy będę próbować odpalić.
Witam, Mam problem z piecem thermo top c zamontowanym w vectra b 2.2 16V. Mianowicie piec ostatniej zimy działał chodziarz bywały momenty że dość silnie dymił. Piec zdemontowałem i odesłałem do serwisu-w serwisie nic nie zrobili gdyż piec jest sprawny. Niestety po zamontowaniu pojawił się inny problem-piec wgl.nie odpala,pojawia się błąd brak startu....
Wina filtra paliwa, spróbuj wymienić uszczelki zaworka zwrotnego aby ciaśniej siedział, ale z reguły filtry Boscha dla 1.9TDi to kaszana - wielu potwierdza te same objawy zapowietrzenia.
Witaj. Istnieje kilka możliwości jak to się stało po wymianie uszczelki,zaworek zwrotny, przetarty przewód powrotny za PLD,sprawdź jeszcze przewody do podstawy filtra paliwa w ECO POWERZE lubiły się przecierać na przednim wsporniku.
Musisz uszczelnić układ paliwowy, wymienić wszystkie oringi, ew. zaworek zwrotny. Świece oczywiście sprawne i grzeją?
Sprawdź czy na pewno dobrze założyłeś uszczelki, ta z zaworkami i membraną (na ogół ta uszczelka jest ciększa) ma być na dole. Ewentualnie mógł się zepsuć zaworek zwrotny w pompce ale są one tak małe że tego raczej sam nie naprawisz.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Możesz mieć problem z ręczną pompą paliwa na filtrze u góry.Zastosuj zaworek zwrotny na zasilaniu.Trafiły mi się 2 auta z tą usterką.A czasami nie masz 2 uszczelek gumowych pod śrubą odwadniacza na filtrze paliwa?Jest to częsty błąd przy wymianie filtra paliwa.No i załóż coś innego nie Filtron nie polecam.Przejechałem sie nie jeden raz jak na paliwowych...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Witam ,Pokaż no zdjęcie tego podnosnika,bo wszystkie żaby jakie widziałem to podnosiło sie kiwając dyszlem góra-dół a opuszczało naciskając pedał albo przekręcając dyszel o 90 stopni w lewo.Ale może i była jakas konstrukcja poygląda na to że reszta działa poprawnie (zaworki zwrotne).
Witam Te same pompki sa stosowane w ekspresach ciśnieniowych. Na przykałdzie EP-5 przekonałem sie o perfidii w łochów. Jak sie ją rozbierze (juz 3 ekspresy tak miały ktore naprawiałem) wydaje sie wszysko ok, zaworek zwrotny działa uszczelki całe, tylko zastanawia mała sprezynka za tłoczkiem, i brak 2 zaworu zwrotnego!! Tam orginalnie jest plastkiowa...
Ja bym wymienił filtr i uszczelki. Powinno być dobrze. Dokładanie zaworków to maskowanie problemu, nie naprawa.
Uszkodzony ciśnieniowy zawór zwrotny, jego uszczelka lub ewentualnie sprężyna. To dość częsty objaw. Powietrze nie ma nic wspólnego z praca pulsacyjna. Co najwyżej nieszczelny zawór lancy może dawać taki objaw podczas pracy jałowej. Bardziej złożona usterka to zaworki tłoczków. Jak masz plastikową głowice to szkoda zachodu, produkt pod markety tak ma....
Hej wszystkim , Właśnie dziś rozebrałem swój podnośnik , no i mam pytanie co do zaworka zwrotnego , czy ktoś może ma dokładne jego zdjęcia z której strony są kulki/czy kulka? Ja mam jedną kulkę możliwą do wyjęcia i byłą od góry jak demontowałem , mała i wchodzi cała do środka korpusy zaworka , drugiej nie było , czy może być druga w korpusie tego zaworka?...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
Też mi to tak wygląda, gdzie szukać nieszczelność? Może kolega podpowie z doświadczenia, po układ długi:) Czy warto wstawić zaworek zwrotny, czy od razu wymienić filtr z zestawem uszczelek?
Może ktoś przerabiał temat naprawy kompresora bezolejowego? Akurat mam Black & Decker ASI500. Może w innych są podobne rowiązania/części... Może części będą pasować od innych modeli, gdzie części są bardziej dostępne. Kompresor jest bardzo fajny i polecam, w przydomowych zastosowaniach w 100% spełnia swoje zadanie. Uszkodził się zaworek zwrotny na tłoku,...
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Co jakiś czas trafiają mi się "trafiki" ze słabszym zaworkiem zwrotnym przed gruszką. Natomiast bardzo często z filtrem paliwa czarnym jak olejowy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa wraz z uszczelkami?
Nie dalej jak kilka dni temu męczyłem się z agregatem https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... To nie to samo, ale zaworek u mnie wyglądał podobnie i ustaliłem parę rzeczy mogących być przydatnymi dla Ciebie: 1. Ludziska gubią części a my tracimy czas na zrozumienie działania zaworków, po zgubieniu części zastępują...
Witam wszystkich użytkowników pasków, mam problem z moim paskiem, jest to oczywiście 1.9 TDi 95r.po 10-12 godzinach strasznie ciężko pali nawet przy plusowej temp.,baterie mam zdrową,wymieniłem filtr paliwa i wszystkie przewody paliwowe bo zauważyłem pęcherzyki powietrza pozbyłem się tej usterki właśnie poprzez wymianę przewodów paliwowych, zaworka...
w bloku powinien być zaworek zwrotny który trzyma olej w szklankach. Może ma ktoś zdięcie takiego elementu bo mogli go zgubić.
Aleś wykombinował, nie zapomnij o zaworku zwrotnym i uszczelkach pod głowicę.... To co zrobiłeś to przewidział producent a tu musisz zrobić coś czego nie przewidziano a nawet nie ma takiej możliwości. Z taką znajomością sprzętu nie trać czasu, lepiej iść na piwo, przynajmniej nie uszkodzisz sprzętu, chyba że za dużo wypijesz. Ingerencję w sprzęt zostaw...
strzeliła uszczelka filtra jakimś cudem po przejechaniu 2000 km :D
Czy da się wykorzystać zamiast zaworków (np. 3jw60) zawory zawrotne jak przy butli? Przecież one są kierunkowe więc możemy dać 2 zawory na cyl. Oryginalnie 3jw60 ma zaworki o średnicy 24mm, więc moglibyśmy wykorzystać 2 zawory zwrotne 1 calowe (25,4mm). Jeden zawór obrócić więc podczas ssania się otworzy i silnik nabierze powietrza a drugi standardowo...
Wczoraj wykonałem potrójne odkamienianie. Roztwór octu i kwasku przepłukał i nitkę gorącej wody/pary do spieniania, i nitkę parzenia kawy (tu roztwór wolno, ale leciał). Następnie wykonałem próbę zaparzenia kawy. Tragedia, kawa w ogóle nie leciała. Tak jakby się coś zatkało na amen. Pół nocy rozbierałem ekspres, aby się dowiedzieć, gdzie jest niedrożność....
Witam, Proszę o pomoc i pokierowaniu w którym kierunku szukać przyczyny. Podczas uruchomienia ekspresu ekspres wykonuje procedurę płukania, w tym momencie woda podawana jest przez wylewkę a pojemnik na fusy jest suchy, dopiero w momencie jak zaparzacz cofnie się do swojej pozycji z niego wylewa się woda do pojemnika. Podobna sytuacja jest podczas robienia...
Proponuje sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia, i ich uszczelnienia, dość częste są niewidoczne pęknięcia takich wężyków. Zdarzyło się też kilka razy stwardniała uszczelka na serwo. Zbiornik na podciśnienie, zaworek zwrotny i wszelkie elektrozawory razem z końcowymi siłownikami. Doładowanie jest sterowane podciśnieniem i prawdopodobnie zawór EGR...
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
Wg mnie przyczyna problemow jest tylko nieszczelna pompa.Jak sam piszesz po odpaleniu juz nie ma problemow z uruchomieniem,wiec po prostu cofa sie paliwo i zadne polsrodki w rodzaju zaworka zwrotnego nic nie dadza.Wystarczy wymienic komplet uszczelek i simmering na walku [pod warunkiem,ze nie ma luzu],ustawic zaplon na zegar [0.90mm-0,98mm] i nie trzeba...
Mój miał tylko na jednym 25 a reszta poniżej, jak na razie to im cieplej tym lepiej pali. Z tego co zauważyłem szybciej odpala gdy ma powyżej 3/4 zbiornika paliwa. Prawdopodobnie masz rozszczelnioną tandem pompę, nieszczelność na przewodach paliwowych lub filtrze, lub uszkodzony zaworek zwrotny.
Witam z tego co mi się wydaje jak rozbierałem swoja to złożyłem na starej uszczelce grubość uszczelki odstawia szalkę łożyska od wału bo nie krecił się swobodnie , pytanie bo wymieniłem już 3 raz komplet zaworków zwrotnych , możecie polecić coś lepszego, sprawdzonego ??
odpaliłem na tzw. kroplówkę i działa co to może być Wymień filtr i zaworek powrotny z uszczelkami na nim. Zapowietrzył się a często tam włąśnie łapie powietrze. https://www.google.pl/search?q=zaworek+z...
Witam wszystkich. Historia standardowa w tym modelu, błąd 06. Wymiana uszczelek i mikrostyku pod zespołem zaparzacza. Ekspres ożył, ale pod koniec zaparzania wyrzucał z kotła wodę z fusami. Poczytałem, kupiłem nowy zaworek zwrotny dwubarowy. Od tej pory wyrzuca okresowo, średnio co 10 cykli. Nie mogę dojść co jest przyczyną. Rozebrałem dystrybutor pary,...
Wlać olej od strony ssącej i zobaczyć czy zassało? Jaki zawór tłoczny? Kompresor pobiera powietrze takimi wlotami z boku. Tam jest siatka. Jeden cylidner jest połączony z drugim. Domyślam się że jeden spręża powietrze a drugi jeszcze raz spręża to sprężone. i potem z 2 cylindra idzie na zawór zwrotny i baniak. Jak te zaworki mają wyglądać. Rozbiorę...
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
zaworek zwrotny pod nim Zaślepiłem go. Przewód od domy jest szczelny, jak zaślepiełem w kolekorze samo wejście z odmy to zmian nie było. Myślałem że może z samej puszki gdzieś zaciąga ale jeszcze sprawdzę. Jeszcze jutro może wymienie uszczelki między oddma a blokiem bo pamiętam ze często w tych starych on juz nie trzymały i podciekał tam olej. Tu skoro...
SSS , Po czym stwierdziłeś, że uszczelki są nieoryginalne? Muszą wymienić całą część, na którą zakładasz spieniacz. Co znajduje się w tym elemencie? Z drugiej strony idą wężyki doprowadzające parę, wodę i mleko. Czy tam znajdują się jakieś zaworki zwrotne, które zapobiegają cofaniu się pary do zbiornika z mlekiem po zakończeniu spieniania, co powoduje,...
Dzięki za odpowiedź, dopiero ja zauważyłem. Więc tak, w moim agu jest włożone właśnie k03s, z tego co pamiętam koleś musiał dosztukowac szerszy tip. Akurator działa normalnie, trzyma ciśnienie, dolot sprawdzony dymem. Odma też, jedynie spod uszczelki łańcuszka rozrządu lekko wydostaje się dym. Trójnik odmy i zaworek zwrotny trzyma w jedną stronę. Więc...
Czy ten oring zaznaczony strzałkami ma znajdować się w miejscu zaznaczonym na nurniku ? bo ja w to miejsce dopasowałem oring. Tak jak już wcześniej pisałem wszystko ładnie wyczyściłem i umyłem zaworki korki i oringi korków są nowe i dobrze leżą. Nie. Ten oring ma być na dole pompy przykręcony dużą wkrętką, tam gdzie inne uszczelki zabezpieczające szczelność...
Uszczelka nasmarowana, sprężynka naciągnięta lekko. Po odłączeniu za elektrozaworem zaworka regulacyjnego, elektrozawor trzyma i nie puszcza. Zarówno na 6 bar jak i na 8 bar. Okazało się również że zaworek regulacyjny nie jest zwrotny. Mogłem nim dmuchać w obie strony. A metalowy zawor zwrotny Camozzi założony na końcu nie trzyma. Po złożeniu wszystkiego...
Mam ten sam problem, pompka nie umie zassać paliwa, rozkręciłem to( gumkę wraz z zaworkiem zwrotnym) ze 3 razy przeczyściłem i nadal nie chce zassać, gaźnik jakiś chinol ma ledwo 2 lata. Zauważyłem że część membrany ma mały cycek który powinien przymykać dopływ powietrza podejrzewam że być może nowa membrana rozwiąże problem, może ktoś to potwierdzić?...
Witam. Mam problem. Po zakupie reni i podczepieniu naczepy pojawił się błąd: niskie ciśnienie paliwa. Czyli pompa do wymiany, więc wymieniłem pompę. Po odpaleniu na wolnych obrotach wszystko ok. Ale gdy dodam gazu to wywala mi uszczelkę spod filtra paliwa. Jakby ciśnienie było za duże. Czy to wina pompy czy jakaś inna usterka. Dodam, że na podstawie...
To zależy od konstrukcji głowicy mieszacza jak mi się wydaje - w starych bateriach gdzie jest oddzielny zawór ciepłej i zimnej wody tego problemu nie ma - tam woda może wyciekać jedynie w wyniku uszkodzenia uszczelek co raczej widać - w bateriach które nie maja oddzielnych zaworów do wody ciepłej i zimnej. Tak, wiem że cena jest wysoka ale bez problemu...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże Witam Bez żadnego problemu wymienisz....
Przy wlewie masz króciec do połączenia ze zbiornikiem wyrównawczym, oczywiście połączenie z zbiornikiem znajduje się za zaworkami zwrotnymi w korku wlewu płynu (zewnętrznym nadciśnieniowym i środkowym podciśnieniowym). Muszą być sprawne inaczej płyn gotuje się w niższej temperaturze (około 100 °C) i układ nie wypełnia się cieczą w całości. Do tego uszczelka...
Witam, mój Ursus C360 ma problemy z zapaleniem na zimnym silniku, na dworze temperatura +5 stopni. Na ciepłym pali od strzała. Jak zaczynam kręcić to dymi na biało (trzeba dość długą chwile pokręcić żeby załapał), jak już załapie to zgaśnie, zapalam drugi raz to przez kilka sekund faluje na obrotach i po chwili się obroty się stabilizują i jest już...
U mnie też ciągle zapowietrzał się kombajn, CLAAS Protector Perkins 4 cyl. Sprawdziłem wszystkie przewody, wymieniłem uszczelki i zaworki w pompce ręcznej, przed pompką ręczną założyłem zaworek zwrotny by mieć pewność że paliwo się nie wróci, niestety nie pomagało. Powodem okazała się rurka ssąca w baku paliwa, była pęknięta na gwincie,wymieniłem i...
Tak , też wywnioskowałem że nie ma chyba pompki przyspieszającej , membrany na 99% odpowiednie i dobrze zamontowane , tzn wcześniej fakt pompującą miałem zamienioną względem uszczelki , ale zamieniłem i dalej żle , ale teraz tak skojarzyłem co pisałeś o tych zaworkach zwrotnych , i nie wiem czy nie mam uszkodzonego zaworku w rozpylaczu w gardzieli gaźnika...
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Pytałem dziś parę mechaników i powiedzieli że to normalne ? że uszczelka się wysunie. Dziś pomiary były robione Prędkość obrotowa silnika 143 ------ ciśnienie zasilania paliwa 186/200kPa Prędkość obrotowa silnika 600 ------ ciśnienie zasilania paliwa 372kPa Zrównoważenie cylindrów Cyl1 / 8 Cyl2 / 4 Cyl3 /-4 Cyl4 /-1 Cyl5 / -10 Cyl6 /2 Dalej ciężko pali...
Witam. ...6 bar i znajduje sie na zielonym polu,ale za to ciśnienie powietrza utrzymuje sie na poziomie 1bar i jest na czerwonym polu.. ...Sprawdzone na star diagnozie... ...Spadek cisnienia moze byc spowodowane wada pompy adblue? Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. :) Powietrze tez jest ważne. Szukaj usterki jak wcześniej kolega ciebie nakierował....
Czy podczas wymiany filtra na nowy, zalewasz go paliwem do pełna - tak należy postępować. Coś niedokładnie zamontowałeś ten filtr, sprawdź uszczelki w filtrze. Twierdzisz, że wcześniej miałeś ok. a po wymianie jest usterka, więc ponownie poprawnie go zamontuj, bo coś układ rozszczelniłeś. Dodatkowy zaworek zwrotny zamontuj w razie potrzeby. Słyszałem...
Kupiłem zestaw naprawczy kosztował 16 zł i nowy olej . Założyłem wszystkie nowe uszczelki a podnośnik dalej nawet nie drgnie . Jaka może być tego przyczyna ? Jak mu podam ciśnienie powietrza z kompresora to tłok się podnosi i trzyma . Zaworek zwrotny ta kulka z sprężynka która przepuszcza tłoczony olej do tłoka jest sprawna . Wszystko było przedmuchane...
Po wymianie uszczelnień, kulek w zaworkach zwrotnych (miały małe wżery) oraz oleju podnośnik działa jak trzeba. Bez obciążenia wysuwa się bardzo szybko, więc zniszczona uszczelka odpowiadała za tę funkcję. Całkiem fajne, bo można w dwóch ruchach podjechać na styk do podnoszonego przedmiotu. Niestety wciąż nie wiem za co może odpowiadać element o numerze...
Kombinowałem juz na wiele sposobów odpalać auto i loteria jest zawsze, niezależnie ilę prób odpalenia przeprowadzilem, okres piłowania się nie skraca. Albo odpala albo od strzała (dosłownie z półobrotu) albo muszę kręcić 3-4s nigdy krócej. Nie pomaga także wielokrotne włączanie i wyłączanie zaplonu. Co ciekawe przed regeneracją rozrusznik kręcił wolniej,...
paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ? Zdecydowanie nie powinno się cofać. Jeżeli dobrze pamiętam zaworek zwrotny jest przy pompie paliwa (zaraz za nią). Sprawdził bym jednak najpierw uszczelkę pod filtrem paliwa czy nie jest pęknięta. Jeżeli to nie pomoże założył bym na próbę dodatkowy zawór zwrotny na doprowadzeniu...
Witam Nie spotkałem się z instalką bez filtra (jak na razie) - jeżeli chodzi o filtr to może być na zewnątrz ( tuleja z brązu) lub w samej pompie. Olej - do zdobycia - ale nie w serwisie :D . poza membranami, zaworkami zwrotnymi,regulatorem ciśnienia i ewentualnie mimośrodem w pompie nie ma problemu - łożyska, sprężyny i olej - bezproblemowo. gorzej...
Pompka jest sprawna, zaworek zwrotny na pompie wymieniony na nowy ,bo też mógłby mieć winę ale bez zmian.Górski jest otwarty a takie coś na pompie jest jak przyspieszacz ciągniony linką i czy czasem to nie ma żadnego wpływu?
Kolego sympatyczny przy głowicy pompy jest uszczelka gumowa i występuje to jako część zamienna na allegro ewentualnie rk niedziałek lub inne hurtownie motoryzacyjne, ja zaryzykowałbym wstawić zaworek tuż za filtrem paliwa przed pompa "zaworek zwrotny" jednokierunkowy:) Koszt ok 20zł a działa w 100%:) w pompie nie pamiętam dokładnie ale chyba siedzi...
witam w nowym roku kangoor dalej pali od 1-kopa po zgaśnięciu lampki świec żarowych przy -12*C 1- OBRÓT ROZRUSZNIKA WIĘCEJ bez zająknięcia .ale , ale, ale zmieniłem jeszcze zaworek zwrotny w pompie ten na zdjęciu scenikdti wyżej , kupiłem zaworek od LUBLNA zmieniłem w nim sprężynke co dociska kulke na mocniejszą metodą prób wciskając tłoczek w oryginalnym...
Nic mu nie będzie. Ale szczerze to wykręcił bym wszystkie, przykręcił z boku na pompie i sprawdził jak rozpylają. Sprawdź też czy w gnieździe nie została podkładka, czy same końcówki wtryskiwaczy są założone zgodnie ze znakami nabitymi na nich a kreską na kolbie. Dźwięk stuku może też być przedmuchem z cylindra na uszczelce czy nieszczelnym wtryskiwaczu,...
Panowie uszczelka pod kolektor dolotowy jest nowa. Wężyki od podciśnienia i odma jest nowa wraz z trójnikiem. Wakuum pompy nie ma w 1.8t. Jest jedynie wężyk podłączony z serwa do kolektora i po drodze jest zaworek zwrotny. Jak moge jeszcze sprawdzić serwo dla pewności? Mogę podłączyć po prostu wężyk z starego serwa do nowego i zacząć pompować i zobaczyć...
Kompletny jeden zawór do 22zł w www.anset.pl, mają też zestaw naprawczy uszczelek za 18zł. Jak ocenić zużycie cylindra, pierścieni, widać to gołym okiem czy trzeba mierzyć? Mam tez jedną HS-18, widać że swoje już przepracowała, chciałem ją odświeżyć. Czy od razu wymienić pierścienie na tłoku? Na pewno kupię nowe zaworki, nie jest to koszt jakiś nie...
Kol. SP7SEC skad wiesz ze zestaw naprawczy kosztuje 500Euro i gdzie mozna by bylo to kupic. Zalaczam schemat tych elementow gdzie jest problem, po demontazu, uszczelka "wysypala" sie tak ze nie wiem jak powinna wyglac, z mojej teorii powinien byc zawor zwrotny ale dzialajacy na tej zasadzie gdy w korpusie gdzie jest wytwarzane podcisnienie przez lopatki...
Przy okazji zrobiłem zdjęcie pompy. https://obrazki.elektroda.pl/3688976200_... To jest mocniejsza pompa niż popularny zamiennik ULKA EP5. W pewnej aukcji w allegro dotyczącej zakupu zaworka zwrotnego (kulki) do pompy ULKA napisano: " Zestaw składa się z: kulki i uszczelki ( na zdjęciach zaznaczono na czerwono). UWAGA!!! Są różne modele...
Aby mocno zahamować, to za pierwszym razem wystarczy nacisnąć do połowy, a za drugim trochę mocniej prawie lub nawet do końca. Dodano po 4 Jeśli tylko raz będę hamować co pewien czas, naciskając raz pedał hamulca, to hamowanie jest w miarę w porządku. Zjawisko takie, jakby do ponownego naciśnięcia potrzebne było napompowanie siły, podciśnienia lub czegoś...
Witam serdecznie. Panowie wiem że są i czytałem wiele postów na ten temat aczkolwiek nie zbliżyłem się do rozwiązania problemu. Kia nie pali na zimnym silniku (w chłodniejsze dni w lato zaś pali nawet dobrze) odpala tylko przy użyciu startera (plak itp.) Gdy odpali trzeba podkręcić na ssaniu delikatnie by nie zgasła (jak się rozgrzeje już nie gaśnie)...
po zmianie dolnej obudowy słabo ciągnie wodę. Na dole, (jeżeli to chodzi właśnie o tą obudowę), w środku, w tym miejscu: http://obrazki.elektroda.pl/1109072100_1... Jest taka gumka zaworek: http://obrazki.elektroda.pl/9325102600_1... Czy wszystko jest sprawne? Musi ona być na tyle luźno aby podczas ssania uchylała się...
Na przyszłość jak piszesz post to podaj więcej danych typu ilość przejechanych km, jakieś inne objawy podczas rozruchu. Itd Tak mogą to być wtryski może to być pompa, zapowietrzony układ, nieszczelność na pompie, zaworek zwrotny w pompie. przyczyn może być bardzo wiele zarówno tanich jak i drogich. 1. Najszybszy sposób na sprawdzenie to iść do sklepu...
Jeśli odpala po jakimś dłuższym kręceniu normalnie, to nie może być, filtr powietrza, przecież sie nie odmroził w paręnascie sekund, ani nie łapie lepszego kontaktu w połączeniach elektrycznych po dłuższym czasie kręcenia. Wygląda mi to jednak na cofające sie paliwo, jak napisano wcześniej, czyli nieszczelność w układzie zasilania, tzn; trzeba sprawdzić...
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
Najprawdopodobniej uszczelka w tym miejscu między pompą hamulcową a serwem to gumowy o-ring, wiec pewnie nie będzie problemu z dobraniem. Może też być skorodowana blacha serwa w tym miejscu i dlatego połączenie się rozszczelniło.. ale to nic strasznego. Sprawdź czy po jakiejś chwili od zgaszenia silnika jak wciskasz pedał hamulca to za pierwszym razem...
Także robię kompresor tylko z silnika z poloneza 1.9 diesel spręzanie około 28 bar , także jestem za zastosowaniem zamiast głowicy blachy stakowej i zaworków zwrotnych. Ja mam mały problem ponieważ tłoki ok 1 mm wystają ponad blok. Szukam starej uszczelki do silnika diesla citroena 1.9 mam nadzieje że załatwi sprawę. Zastanawiam się czy dawać koła pasowe...
Ok pokombinuje. Mam kolejny problem, podepnę już pod ten temat żeby nie robić bałaganu. Za tymże reduktorem mam trójnik (dwa akwaria pod jedną butlę podpięte) i na jednym wyjściu mam elektrozawór ACL a na drugim Grunsystem i problem w tym że na zamkniętych elektrozaworach Grunsystem przepuszcza a ACL trzyma. Czy można to jakoś rozebrać? udało mi się...
Witam. Może komuś poniższy post pomoże. Miałem problemy z odpalaniem (jak w temacie). Chciałem się podzielić swoją wiedzą na ten temat i doświadczeniami, bo rozwiązałem problem definitywnie. Otóż, co zrobiłem w samochodzie po kolei, co miało pomóc a tak naprawdę po każdej naprawie problem pozostawał: 1. zregenerowałem wtryski i założyłem nowe uszczelki...
Witam!!! To że auto ciężko zapala to może schodzić paliwo z układu zasilania. Proponuję sprawdzić zaworek zwrotny w pompie wtryskowej oraz szczelność przewodu nadmiarowego paliwa (czy nie ma wycieków). Natomiast to że samochód jest słaby to może być przyczyną nieszczelności układu dolotowego powietrza. Sprawdź intercoler, opaski i przewody oraz uszczelki...
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Gdyby podać mu grawitacyjnie do filtra paliwo z wysoko umieszczonej bańki aby zobaczyć jak się będzie zachowywał. Koszt uszczelki nieduży, rozważ wymianę bo wyciek wcale nie musi być widoczny. Wewnętrzne ciśnienie w pompie podczas pracy może ją uszczelniać. Dodano po 5 Jeszcze jedno. W Oplowskim systemie oprócz nieszczęsnych uszczelnień trawersów których...
Sprawdziłbym ciśnienie sprężania - to mówi wszystko o silniku diesla. Dopiero jak ciśnienie byłoby nie mniejsze jak 28-29 barów, sprawdziłbym: - czy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest prawidłowy, - czy dawka rozruchowa wtrysku jest ok (pompa wtryskowa). Warto sprawdzić czy się nie zapowietrza, bo temperatura 0 stopni to jest jeszcze całkiem ciepło...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
Witam. Nie mam pojęcia, czy dobry temat wybrałem :) Mam problem z moją aprilią gulliver LC. Może przedstawię historię od poaczątku. Kupiona została 2 lata temu, po roku użytkowania został wymieniony cylinder z tłokiem, oraz wał, uszczelki, łożyska na wale. Miesiąc później pompa paliwowa zaczęła się psuć, a konkretnie zaworek zwrotny przestał trzymać...
jeśli jest to pompa inna niż w antari z-80 (czyli większa) to raczej zonk. one sie bardzo długo nie psują. moja wytrzymała już ponad 1000 litrów płynu i działa. poprzednia pracowala ok 3 lat używana ostro przez 3-4 dni w tygodniu. te duże ulegają korozji. jakoś jednak ta woda z parafiną i pewnie dziwnym składnikiem X wyżera aluminium. jest w nich zagmatwany...
Oryginalne wężyki paliwowe w chińczykach mają kolor czarny — ssący, oraz biały/żółty — przelewowy. Wygląda jakby były zamienione. Kolor wężyków nie ma szczególnego znaczenia, zwłaszcza jeżeli były wymieniane osobno a nie w całym zestawie (chińczyki stosują różne średnice otworów w zbiorniku i zdarza się że przepusty nie pasują). Jak ktoś chce mieć spokój...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Na 90% głowica sterująca do wymiany... Miałeś rację - punkt dla Cienie - [url=http://obrazki.elektroda.net/1_1271... była do wymiany - potwierdził to też " Pan Złota Rączka" w autoryzowanym serwisie producenta dla modeli 3.99. Nie miałem urządzenia ze sobą, kupiłem części... Po złożeniu maszyny najpierw miałem problem, że po zakończeniu...
Nie kapie ci gdzies paliwo z wezykow, nie jest na zlaczach usmarowany? JA tak mialem . Jak pod gorke postal przez noc to poprostu paliwo sie cofalo. Zapalic zapalil , ale potem lubil si ezapowietrzyc. Pomagalo jedynie odpowietrzanie pompy paliwa. Usterke usunalem nastpujaco. Kupilem nowy filtr paliwa, nowy zaworek zwrotny na wezyk zasilajacy pompe paliwa....
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Witam , jestem tu nowy ale zabrakło mi juz pomysłów co do tego vw. Mianowicie stało sie to z dnia na dzien auto nie odpala , przychodze rano i nie ruszy chodz bym kręcił do rana . Wymieniłem filtr paliwa i podgrzewacz . Dokręciłem wszystkie opaski , przewody posprawdzałem nie widac wycieków itp. Pompa w tym aucie to lucas z zaworkiem regulujacyk kat...
Koledzy, Dwa pytania - proste i nieproste zarazem, może nawet niedotyczące konkretnego auta (626 1.8 z 1998 r.). Na boku pokrywy zaworów jest króciec połączony z dolotem (między przepływką, a przepustnicą), a na środku pokrywy jednokierunkowy zaworek ("PCV") połączony z kolektorem dolotowym (między przepustnicą, a głowicą silnika): https://obrazki.elektroda.pl/3553032900_...
Witam. Pacjent Honda CR-V II 2002 2,0 benzyna silnik K20A4. Pedał hamulca dochodzi do podłogi przy zapalonym silniku. Po wciskaniu ok 10 cm od podłogi pojawia się większy opór na pedale ale dalej idzie aż do samej podłogi. Tak dzieje się za każdym razem. Przy zgaszonym silniku pedał dochodzi do połowy i dalej nie pójdzie nawet po wciskaniu przez minutę...
Witam Zacznę krótko, po czyszczeniu przepustnicy w ów fiacie coś się podziało i od czasu do czasu auto dostaje wysokich obrotów tzn. do odcięcia... Przepustnice czyściłem sam za pomocą denaturatu i płynu do mysia silników. Pod przepustnicę założyłem nową uszczelkę poskręcałem mocno ale to nie pomogło... Jest możliwe że po prostu ją zepsułem? Druga sprawa...
Odświeżę. Co prawda mam DCP-J315W ale tusze te same, czyli LC985. Choć z drukarką obcuję jakiś niedługi czas to zdążyłem przetestować już wieczne kardridże wersja krótka, długa i podłączone pod CISS. Jak dla mnie szkoda kasy na takiej jakości zamienniki. Osłony gumowe są nie do końca szczelne - przy CISS puszczają trochę tuszu. Jak się nie zapowietrza...
macie jakieś pomysły? Nie piszesz z jakiego roku masz auto i z jaką pompą. Zakładam, że z Boschem. 1. Raz ruszony filtr - zwłaszcza na mrozie - często jest nieszczelny i powoduje zapowietrzenie układu. Zakłada się nowy filtr po oczyszczeniu powierzchni przylegania we wsporniku szmatką z benzyną ekstrakcyjną, gumkę uszczelki oraz wyoblenie na filtrze...
Witam serdecznie ;) Może ktoś ma większe doświadczenie odnośnie w/w pacjenta. Silnik diesla Deutz 4 cylindrowy wolnossący pracujący w zespole z prądnicą. Problem jest z jego odpalaniem. Codziennie rano zapali i zgaśnie, i za drugim razem już jest ok ewentualnie trochę pokuleje i dalej praca jest normalna aż do następnego dnia. https://obrazki.elektroda.pl/5103812000_...
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
Witam Panowie, podłączę się pod temat gdyż mam taki sam problem, auto po dłuższym postoju bardzo ciężko odpala, zachowuje się tak jakby było mało paliwa. Trzeba kilka razy kręcić, załapuje, gaśnie, dopiero po kilku razach zaczyna chodzić poprawnie. Na ciepłym silniku odpala bez problemu, postoi ze 2-3 godziny i znowu to samo. Do tej pory wymienione...
rysunek zaworka wymiana zaworka uszczelniacz zaworka
kasowanie minolta grawitacyjny wymiennik ciepła impuls prędkości vectra
naprawa płyty sharp naprawa płyty sharp
NVIDIA SHIELD TV, Tablet, Portable Serial Number Location and Warranty Info Głośnik Tonsil GD 18-13/2 w radio Diora Kaprys 6275 – oryginalny model i zamienniki