Uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą poszła ;p
Uszczelka musi być, u mnie były uszczelki aluminiowe, coś na wzór uszczelki pod głowicę w sprężarce ursusa C-360 tylko wiadomo ze rozmiar większy
Sprawdzałeś stan oleju? Mogą być wtryski, pierścienie, głowica, uszczelka.
Jeszcze dobra uszczelka pod głowicę.
Nie trzeba toczyć tłoków są grubsze uszczelki:)
Uszkodzona uszczelka albo głowica .
Przecież napisał że w ssącym...
Już wszystko wiadomo uszczelka poszła na 2 głowicy:)
Na 99,9% uszczelka pod głowicą
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Głowica i blok będzie planowany. Tuleje cylindrowe nowe, a wał pójdzie do szlifu. Więc pewnie uszczelka pod głowice lepsza w tym przypadku będzie miedziana?
albo jest blok do czyszczenia jeśli to na 4 cylindrze lub najgorsze uszczelki tez czerwona ramka od strony popychaczy
AAA uszczelkę pod głowicą sprawdziłeś ? Czy nie wydmuchało?
Sprawdź uszczelkę pod głowicą, lub pierścienie.
Dokręciłem na 220Nm i wydostaje się powietrze dalej Tuleja lekko wystawiła nad blok Spróbuję wymienić uszczelkę pod głowicą na nową. W sklepie widziałem uszczelki całe miedziane pod głowicę czy będą one lepsze od zwykłych?
z tego co piszesz to na pewno grzebane było przy pompie ,bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów ,przy obrotach 2400 silnik zbyt długo ci nie popracuje ,albo zniszczy ci wał i panewki ,albo poleci uszczelka pod głowicą
Witam. problem w tym że dym idzie z pod korka wlewu oleju a to nie dopuszczalne uszczelka pod głowicą wymieniona. Czy to mogą być pierścienie?
Z kolanka może wyciekać przy C-360 lub podobnych. Możliwy jest przeciek przez uszkodzoną głowicę lub jej uszczelkę albo uszkodzony wtryskiwacz.
Uszczelka do wymiany. Żadne dociskanie nie pomoże.
sprawdź olej w misce może się okazać że masz wodę w oleju po zimie Dodano po 2 jeżeli to uszczelka to pod głowicom
Kolego, kąt dokręcenia nakrętki nie ma nic wspólnego z momentem jej dokręcania. Wystarczy tylko nieco inny materiał uszczelki pod głowicę, aby te wartości były zupełnie inne.
Mogła się uszczelka, tak jak piszesz zmarnować, jak głowica idzie do góry to musowo za każdym razem dać nową uszczelkę. Być może tylko za lekko dociągnięte szpilki. Po wymianie i odpowiednim dokręceniu głowicy problem powinien zniknąć. :D
Za niska uszczelka pod głowicą. Silnik się rozgrzewa korbowody wydłużają i pukają po nagrzaniu.
Kolego Grzeniuw kąt 5-6 st. zgadza się na wszystkich cylindrach. Znaki na kole gmp sprawdzałem czujnikiem zegarowym na tłok ok. kąt 24 st. kątomierzem na wale i ok. Mam podejrzenie że da 2 cyl jest grubsza uszczelka pod głowicą. Nie pali dobrze paliwa ewentualnie wtrysk, głowica.
okazało sie że to była wina uszczelki pod głowicą. Ciągnik chodzi jak należy. Dzieki za pomoc:)
Witam ponownie Problem powrócił a mianowicie śruby się luzują po przejechaniu ok 4000 tys. km Co może być powodem ? Ostatnio dokręcone do oporu ok 180 * nawet 360* obrotu , i dziś to samo . Przy montażu nowej dokręcona według instrukcji . Według mnie to należy zastosować nowe śruby głowicy, jak w przypadku 1.9 TDI na pompkach, bądź masz problem z gwintami.
Pęknięty blok w miejscu wkręcania szpilki. Nie przeciągnąłeś za mocno przy dokręcaniu głowicy.
Witam Kolegów. Wymieniałem uszczelki pod głowicą w mojej c 360. W trakcie dokręcania na ostatniej głowicy i przy ostatniej śrubie poczułem mniejszy opór i nie dało się dociągnąć tej śruby z siła 160 Nm. Popuscilem reszte srub na tej glowicy wykrecilem i wkrecilem nowa szpilke. Teraz pytanie brzmi: czy można jeszcze raz przykrecić tą głowicę na tej samej...
Pomylka nie 180 ale 360 stopni.
no niby moze tak być ale i tak sprawdzałem przed montażem i wszystko chodziło lekko. Ogólnie problem jest taki zmierzyłem ile zawory wydechowe chowają sie w głowicy orginalnie mechanicy mówia ze od 0.50 mm do 1mm zawory powinny być schowane w głowicy w starej faktycznie zawór wydechowy jest 0.50mm schowany w nowej wydechowy jest 0.40 mm czyli jest...
Mogły zostać źle założone tuleje, jej uszczelnienia, uszczelka pod głowicą może być przycięta, sama głowica może być zła. Sprawdź czy masz olej w wodzie i czy olej nie jest rozrzedzony wodą. Ale najpierw sprawdź termostat wody, jeśli był zamontowany, być może to jego wina, bo się nie otwiera i nie puszcza wody na chłodnicę. Pozdrawiam
Kiedyś w samochodzie poszła mi uszczelka pod głowicą tez zastanawiałem się jak pozbyć się osadu i kamienia po złożeniu wszystkiego zalałem octem 1/1 z wodą i dodałem sode pojeździłem kilka dni spuściłem całości i przepłukałem wodą i zalałem płynem
Biały dym to para wodna jeśli jest na zimnym silniku oznacza wodę w układzie wylotowym a jeśli również na ciepłym oznacza wodę w spalanej mieszance. Sprawdź czy czasem olej w silniku nie jest jak mleko. Prawdopodobnie jakaś wada montażu głowicy.
Przed założeniem głowicy wkładasz np. plastelinę, czy inny materiał łatwo odkształcalny. Po dokręceniu wszystkich szpilek z odpowiednim momentem obracasz wał o 360 stopni. Następnie po zdjęciu głowicy mierzysz grubość odkształconej próbki. Dobierasz uszczelki tak, aby ta wysokość wynosiła 1.0 mm - 1.2 mm.
co do zetora 5211 czy 5011 fakt spalą czasami wiecej niz 360 ale za komfort trzeba zapłacic, ja mam zetora 5211 i ciagne tandema 6 tonowego z obornikiem lub kiszonka i nie mam zadnego problemu tak samo przy scierniskowcu 2,60. co do 3p jezeli jako ciagnik do prac lekkich koło domu to jest oszczedny ale silnik silnik jeszce raz silnik wał i uszczelki...
Nadal zero konkretów, z falowania obrotów przenieśliśmy się na wypalanie uszczelki, stukanie i wystawanie wtryskiwacza z głowicy. Nie wiadomo co się dzieje, nie wiadomo co było robione...
tak tylko pierwszego dnia rozebrałem głowice spusciłem olej i zalałem chłodnice wodą i na nastepny dzien patrzyłem i było tyle samo wody ile dzien wcześniej chyba że może pod cisnieniem gdzies ucieka albo głowica
Co zostało wymienione. Bo wygląda na nieszczelność tłok/pierścienie/cylinder (ewentualnie głowica pęknięta). Rozebrałem silnik. Okazało się, że wydmuchało kawałek uszczelki.
Zdejmij pokrywki zaworów. Jesli kiedyś głowice były regenerowane zawory idą w górę i zdarza się że miseczka sprężyny oprze się o pokrywkę. Ciekawe czy ci uszczelki nie dmuchło pod głowicą dźwięk podobny do uderzeń na pracującym silniku.
Ma nie być znać okrągłego śladu po okuciu uszczelki - czoło głowicy ma być płaskie, bez wyczuwalnego wgłębienia. Gdybyś miał liniał krawędziowy/płytę traserską to miałbyś łatwiej ocenić.
Nie, nie sprawdzałem kilka razy nie przybywa na bagnecie tez nic nie ma...a ciągnik nie widać żeby kopcił na biało od wody...jeszcze podejrzewam może uszczelka głowicy w środku bo tak wokół żadnych wycieków wody...proszę o jakieś wskazówki
Jeśli na uszczelce pod głowicą nic nie widać to może to być pęknięta głowica niestety. Pęknięcie tulei raczej nie wchodzi w grę.
Witam. Mam problem Z Ursusem C-360 3P. Podczas podorywki ciągnik stracił moc, zgasł. Po odpowietrzeniu wszystko wróciło do normy. W międzyczasie sam łapał nierówne obroty silnika od niskich po wysokie. Po godzinie dalszej podorywki taka sama sytuacja. Zgasł bez możliwości odpalenia po odpowietrzeniu. Wymieniony filtr paliwa na nowy (na tamtym zrobione...
jeśli można dorzucić miałem podobny początek, plama pod silnikiem, wyciek z gwintu czujnika temp. na chłodnicy - zerwany gwint , dolewałem wody i dojechałem do domu ok. 100km utrzymywałem wizualnie poziom płynu - wymiana chłodnicy. Po 2 tyg. padł termostat-wymiana. Zauważyłem że przewody są twarde jak kamień. Mechanik stwierdził to nic, tak ma być....
Witam mam problem z c360 jakiś czas temu zauważyłem że w chłodnicy robi się ciśnienie i wyrzuca płyn zwłaszcza jak się przygazuje, pomyślałem że to może być wina uszczelki pod głowicą żeby to zdiagnozować odkręciłem kolektor wodny i kręciłem rozrusznikiem okazało się że na 4 głowicy coś jest bo było ciśnienie i wydobywała się para także zrzuciłem głowicę...
Witam. Dzisiaj w mojej c360 zaczął wylatywać olej przez zabezpieczenie dźwigni właczajacej sprężarke po zgaszeniu silnika jeszcze przez około pół minuty ucieka tamtędy ciśnienie wcześniej delikatnie wyrzucało przez korek wlewu oleju ale zmieniłem na nowy myśląc że nie trzyma i dlatego olej ucieka a teraz zaczęło z tego zabezpieczenia wyrzucać jaki może...
Witam Problem polega na tym iż po odpaleniu traktor wkręca sie na naprawdę duże obroty, jedynym sposobem na zatrzymanie silnika to odcięcie mu paliwa. Ursus stał około 2 lata, przez ten czas nie był odpalany. Stał z uszkodzonymi uszczelkami głowicy, po naprawie i próbie odpalenia dzieje sie tak jak opisane wyżej.
Najlepiej to wyjąć wałek rozrządu (jeśli na nim nie ma pompki oleju) by zawory sie nie otwierały Jak nie rozbierasz karteru to patrzysz ile sie otwierają zawory, potem rozpinasz je. Na szlifierkę i tniesz po długości tylko by sie nie otwierały i montujesz je. Tylko najpierw zobacz czy ta nowa głowica pasuje do cylindra (czy uszczelka pasuje). No i oczywiście...
Przerabiałem identyczny problem z identycznym odgłosem. Przyczyną jest nieszczelność pomiędzy kolektorem wydechowym a głowicą. Jak masz szczęście to tylko uszczelka jak nie a to często w VW się zdarza to jest krzywa płaszyczyzna kolektora do głowicy.
Ile powinien dobrze działać czyli kiedy jest 82 otwierać się a niżej zamykać,miałem taki przypadek że termostat zaciął się pozycji zamkniętej i woda się zagotowała,a teraz mam płynem zalany i jeszcze jedno pytanie jeżeli odkręcam korek chłodnicy to jest mgiełka czy tak powinno być ? czy to objaw uszczelki pod głowicą ciśnienie się nie zbiera i płynu...
Witam serdecznie. Tak jak w temacie - proszę o pomoc w interpretacji załączonej do uszczelki informacji dotyczącej dokręcenia śrub głowicy w samochodzie Volvo V70. Nie mam pewności co do kroku nr 1, 2 i 3. Załączam foto: https://obrazki.elektroda.pl/6374287100_... Według mnie chyba jest tak, jak opisałem poniżej ale bardzo proszę o...
W dokładnie 59,5 mth to co najwyżej uszczelka by poszła pod głowicą ale nie wydaje mi się, sama kompresja bez paliwa też by dawała o sobie znać , jutro zamienię wtryskiwacze, czwarty z pierwszym i zobaczę który będzie hałasował.
Witam w tym tygodniu kupiłem świece 2 od c 330 a dzisiaj właśnie poleciała mi uszczelka pod głowicą i może po weekend-ie będę montował przy okazji wymiany W których miejscach zamontowaliście u siebie świece żarowe ?
Jeszcze jedno ... jak poskładałem traktor , chciałem ustawić kąt wtrysku i okazało się że jest za późny . mimo ustawienia pompy na max -do silnika. Kombinowałem z sprzęgłem pompy. Ale to albo za wiele lub za mało, potem pomyślałem że jest przestawiona pompa Wtedy rozebrałem rozrząd i okazało się że po pokręceniu wałem z 60 razy znaki są ok. jednak jest...
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Tak jak kolega ^^ puszcza Tulejka wtryskiwacza, tzw. szklanka. Przerdzewiała lub miejsce styku z głowicą puszcza. Wprawny mechanik wymieni to bez problemu. http://obrazki.elektroda.pl/6497973800_1... Koszt samej szklanki to 15zł. Do tego uszczelki "pod głowice, 3x kolektor, podkładka pod wtryskiwacz, podkładki nadmiaru". Jeżeli nikt...
Na ssącym się nie spoci bo tam jest podciśnienie. Miałem 4011 z luzami na zamkach 4 mm, startymi pierścieniami zgarniającymi na płasko dosłownie i tłokiem takim luźnym że pomiędzy niego a tuleję wchodziła zapałka. Żarł olej ale go nie poczułeś w spalinach. Bardziej kopcił na czarno. To zresztą nie jedyny przypadek który znam a nie kopcił charakterystycznie...
Witam, problem został rozwiązany, ustawiłem zawory, ale to nie pomogło i również to nie była wina wtrysków, winowajcą tego było eh zwykłe nie dopatrzenie :/ powiem tak się przyznam, zmieniałem pierścienie tłokowe gdyż tak mi polecił mechanik i wiadomo ściągałem głowice itp i już przy zakładaniu głowic, nowe uszczelki posmarowałem smarem jak mi kazał...
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem w nim tłoki, pierścienie, uszczelkę pod głowicą i blok silnika. Dzisiaj już po zalaniu nowego oleju i nowej ropy, przeczyściłem filtry oraz wyregulowałem klawiaturę. No i chciałem go dziś odpalić, ale tylko kręci i nic. Nie wiem co teraz zrobić. Bardzo proszę o pomoc?
Pytanie czy te głowice świeżo założone byli w pełni sprawne. Czy przy montażu wtrysków nie dostały się żadne zanieczyszczenia? Niekiedy po wymianie głowic lub uszczelek jest taki problem z pierwszym uruchomieniem, szczególnie w silnikach lekko zużytych. Sprawdź, jak radzi kolega mtracz. Pozdrawiam, Zbigniew.
Witam. Problem dotyczy ciśnienia oleju w silniku Perkinsa. Silnik świeżo po remoncie. Tak jak na filmiku ciśnienie dość mocno skaczę. Na zimnym mniej. Wiem że tak nie powinno być ale nie wiem jaka może być przyczyna. Domyślam że może to być zawór ciśnienia lub jakaś nieszczelność. Zostało wymienione. Zestawy naprawcze, panewki, szlif i utwardzanie wału,...
Witam. Mam problem ze Skodą Fabią 1.4mpi kod silnika AZE. Mianowicie szarpie na niższych obrotach 1200-1600 obr/min. Elektryk powiedział że mam problem z podciśnieniem więc zacząłem od tego. Uszczelka pod głowicą wymieniona, głowica zrobiona. Po tej operacji trochę się poprawiło ale czas wtrysku 3.09-4.12 i podciśnienie 360-390 pokazuje na Vag-u. Wymieniłem...
miałem w posiadaniu e 21 z podobnym problemem:) żadnych przyspieszeń:)pomimo zastosowanego konstrukcyjnie łańcucha rozrzadu w wyniku zużycia po kosmicznym przebiegu ponad 50kkm przeskok o 1 ząb nastapił. silnik o dziwo zapalał. pomiar ciśnienia sprężania wskazał na spadek kompresji ok. 7 - 8 atm pokazywał, no fakt zawory nie domknięte to skąd ma kompresja...
Odpisałem na post prymusa a on pisze o 60-ce. Szymoneli to nie wiadomo o co chodzi bo w tytule 330 a zdjęcie 360. Nie napisał że przypadkowe. W 330 nie może cieknąć z otworu w dolnej części kolektora bo go tam nie ma. Jeśli cieknie olej to na połączeniu kolektor-głowica. Otwory na szpilki są przelotowe i nimi przecieka olej z kanałów zlewowych głowicy....
Więc tak, mam problem polegający na tym, że jak ciągnik ciężko popracuje to mam powietrze w misie olejowej. Po wyjęciu bagnetu powietrze ucieknie . Ale i z górnego włącznika sprężarki tego dzyndzla wydostaje się olej i powietrze . Dziś rozkręciłem wszystkie głowice i na jednej była wywalona szklanka, ale nie wiem czy ja to wywaliłem wyjmując popychacz...
Ciekawe jak jak to zregenerują jeżeli już ktoś źle zrobił. W jaki sposób ustawisz właściwą odległość otworów pod panewki a płaszczyzną uszczelki głowicy. Trzeba mieć niestety dokumentację wytwórcy bloku. Nie sądzę aby rzemieślnicy wykonujący osiowanie bawili się w napawanie, bardziej mi to pasuje do silników np. sześciocylindrowych i dłuższych gdzie...
Skoki ciśnienia w dużej mierze zależą też od użytego oleju. Jakiego użyłeś? Po docieraniu czyli ok 50mtg powinieneś go wymienić. Mam nadzieje, że stosujesz się do zaleceń podczas docierania: "W okresie docierania nie należy dopuszczać do dłuższej pracy silnika na niskich obrotach oraz do pracy przez dłuższy czas przy całkowitym obciążeniu." Skoro masz...
witam ostatniej zimy zapomniałem spuścić wody z majora3011 wyskoczył jeden brok przy okazji wymieniłem pierścienie panewki pompa wtryskowa do regeneracji, uszczelki pod głowicą zalalem nowym olejem i po kilku godzinach poszła woda do oleju okazuje się pęknięcie za popychaczami zakleilem to poxykina ale dalej ubywa wody w chłodnicy chce go zalać płynem...
W każdym dieslu na bezpośrednim wtrysku wystają. Nie do końca tak jest. Remontowałem teraz silnik z mojego Ursusa 360 3p, silnik ad 3.152ur, w nim nie ma nadwymiarowych uszczelek i po planowaniu bloku czy legalizacji podpór głównych wału, tłoki należy przetoczyć (mają nadmiar materiału) i mają być w moim przypadku kilka dziesiątych mm (nie pamiętam...
https://obrazki.elektroda.pl/4679060900_... Witam, chciałbym zaprezentować mój pomysł na kompresor do warsztatu samochodowego. Kompresor ten zbudowałem ok. 6 lat temu, założenie było, że ma być wydajny, w miarę cichy, bezobsługowy. Po takim czasie eksploatacji 24h 6 dni w tygodniu stwierdzam, że spełnia wszystkie moje wymogi i warto...
Jeśli jest taka pompa jak w C-360 to nie będzie pasować. W zetorach miałeś dwa typy pomp. Jedna z centralnym smarowaniem druga beż niego. Stary typ pompy czyli bez centralnego smarowania miała cieńsze i chyba dłuższe sekcje. Z kolei nowy typ pompy ma sekcje tak jakby zmontowaną razem jako element tłoczący, ale tu jest "tak jakby" bo nie jestem pewien....
U mnie C-360 3P obrabia trochę ponad 11ha. Daję radę z takim pługiem. W ciężkiej ziemii przy suszy trzeba czasem jedną skibę odkręcać. Jego wielką zaletą jest to, że mało pali. Do cięższych maszyn trzeba sobie dorobić dodatkowe obciążenie na przód. Uszczelka pod głowicą pada raz do roku. Ogólnie dobry ciągnik, ale na małe maszyny. My będziemy zmieniać...
Panowie czytam i śmieję się sam do siebie. Powiedzcie mi co ma termostat do rdzawej wody w układzie chłodzenia i do pękniętej głowicy? Otóż rdzawa woda to normalne bo gościu całe życie jeżdzi na wodzie. A że ma ubytki więc dolewa ciągle świeżej - obficie natlenionej, co sprzyja powstawaniu nalotu korozji na ściankach bloku i głowic żeliwnych. Nie jest...
Za wczesny w tryk paliwa -głośna praca silnika ,grzeje się,ciężko przyśpiesza,pali nadmiernie ,brak mocy, (może pęknąć wał korbowy,zgiąć się może korbowód albo może wydmuchnąć uszczelkę pod głowicą).Przyczyną w/w szkód jest wzrost ciśnienia na tłoku przed osiągnięciem GMP. Za późny w trysk paliwa -pracuje cicho (jak benzyniak),przeważnie ciężko odpala...
witam po 1,5 roku postanowiłem ulepszyć swoją aspę o której przeróbkach pisałem wcześniej. Uznałem że pompuje za wolno a pamiętałem że wcześniej pozostawiłem luz pomiędzy denkiem tłoka a głowicą na poziomie mniej więcej 0,8-0,9 mm Rozebrałem wszystko zmierzyłem odległość od denka tłoka do krawędzi cylindra i o tyle stoczyłem cylinder od strony mocowania...
Witam Panowie, chciałbym się podłączyć pod temat. Otóż wczoraj szwagier wrócił z pola z dosyć głośnym stukaniem z silnika. Dzisiaj rano zabrałem się za sprawdzenie traktora, po odpaleniu nie słychać żadnego niepokojącego hałasu, za to zaczął mocno dymić na niebiesko i walić z wydechu olejem. Problem okazał się na 2 cylindrze, zdjąłem głowicę i okazuję...
Witam! Po remoncie głowicy i wymianie uszczelki pod głowicą próbowałem odpalić silnik bez efektu, na Plaku odpalał i gasł. Zamieniłem przewody na wtryskiwaczach z 2 na 3 i z 4 na 1 auto odpalało bez problemów. Okazało się że pompa wysokiego ciśnienia była przesunięta i podawała paliwo na wydechu cylindra, dlatego po zamianie przewodów silnik zapalał....
Rozrząd zmieniany przy 350 czy 360 tyś km. Objawy dopiero od niedawna wystąpiły, kiedy jakoś olej zmieniłem, leje najtańszy orlen 10w 40, pierw myślałem, że to wydech więc nie przejmowałem się tym mocno. Klekotać on tam sobie klekotał zawsze, ale to to przesada. Na jałowym jest ok - nie słychać go, tylko tyle, że coś tam pracuje pod maską. Zawory były...
Pogrom,to on robi w uszczelkach pod głowicą :D Mam takiego poldka i może lepszy jest,ale go kręcić trzeba wysoko,żeby się odpychał.Silnik może nowocześniejszy niż polski,ale bardzo nietrwały poprzez swoją wadę związaną z uszczelnieniem bloku z głowicą.Poza tym,ciężko znaleźć takiego poloneza w orginale z nie zarżniętym silnikiem,bo każdy kupował,owładnięty...
Witam Wielki dzięki za podpowiedzi koledzy.Na chwilę obecną kupiłem zestawy naprawcze, które trochę poczekają wraz z remontem, ponieważ traktorek potrzebny jest jeszcze do odśnieżania.Na zimnym silniku 1,5 atm.Kontrolka na rozgrzanym jeszcze się nie zapala. Może ktoś spotkał się z takim sinikiem jak S 43. Mam taki silnik i jest w nim zrobiony dół tylko...
Chłopie głowice są masywne i żeliwne sprawdzałem szczelność zaworów również. Same głowice są w porządku i to one nie będą takiego dźwięku wydawać. To z czego mają być zrobione, z drewna? Skoro sprawdzałeś głowicę to ile zawory są zagłębione poniżej płaszczyzny głowicy? Jaka była wartość podciśnienia na poszczególnych zaworach? Same głowice są w porządku...
Panowie mam taki oto problem. Pompa wtryskowa tłoczkowa 2 letnia licząc od daty zakupu "nowa". Wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą nr 4 licząc od rozrządu, wygląda na to że winę za to ponosi pompa. Podczas rozruchu na tym cylindrze dochodzi do ogromnej detonacji, takiego strzału, tylko i wyłącznie na tym cylindrze. Zawory już sprawdziłem są szczelne...
Witam, odbyłem dziś jazdę testową Audi A6C5 1999r 2.8 v6 lpg tiptronic (bez quattro). Zastanawiam się nad zakupem. Przebieg to około 360 tys. km. Skrzynia automatyczna. Kupuję od osoby prywatnej, po znajomości. Gość chce za nie 9200zł. Z rzeczy do zrobienia - muszę wymienić felgi na zimowe 15stki bo 18stki przednie biją (podobno drut). Właściciel radzi...
może zostawił stara uszczelkę i dlatego cieknie bo ta stara jest już twarda nie nie spełnia swojej funkcji. Całkiem możliwe... Czyli tak czy siak uszczelka do wymiany, ale żeby nie robić dwa razy tej samej roboty, to może podpowiesz mi na co zwrócić uwagę po ściągnięciu osłony ? Jaki masz przebieg? Przebieg niewiadomy do końca. Teoretycznie coś koło...
Witam Mam nietypowy problem gdyż kilka tygodni temu kupiłem w okazyjnej cenie c360. I dzis chciałem wymienic uszczelki pod głowica (wydmuchana jedna), dac do sprawdzenia koncowki wtryskow i naprawic "latajace" kolo pasowe. Przed remontem ciągnik ciężko palił (na mrozie bez cieplej wody nie zapalil). Po ściągnięciu głowic okazało się że zawory są w fatalnym...
Skoro nie chcesz uszczelki to musisz rwać głowice. Może tulejka nie jest równa, może wtryskiwacz ma wżery, może wyrobiony. Nic więcej nie wymyślisz.
Po zholowaniu auto stoi. Tak była robiona głowica, wymiana zaworów ssących, uszczelniaczy, rozrząd. Nie było odpalane na pych ani z kabli, akumulator ma pół roku. Dodano po 16 Wszystko sprawdzone kilka razy: kostki, przewody ciśnienia. ELM nie jest odpowiednim narzędziem, ale pokazał, że walnięta lambda przed i za katem. Sprawdzałem rok wcześniej i...
Mam pytanie odnośnie odstojnika paliwa c 360 a mianowicie cieknie mi paliwo z pod tego naczynia szklanego czy to plastikowego pomimo ze daje tam pod to uszczelkę gumowa a i tak cieknie bo ta gumowa uszczelka to raz dwa napije się paliwa i puchnie co zrobić jakoś ktoś to przerabiał albo czymś uszczelniał?
Wczoraj zdjąłem miskę podłożyłem gazety i w jednym miejscu tak między 2 i 3 cylindrem od chłodnicy kapie czysta woda. Mam nadzieję że to tylko może być podwinięta uszczelka tulei ale rozważam tez pęknięcie bloku bo przecież zamarzła woda. Zaślepki głowic wymieniłem wszystkie, zabijałem ich po uprzednim nałożeniu silikonu na krawędzie, więc to na razie...
Po kolei. Iskra jest? Paliwo dochodzi do silnika? Kompresja jest? Świeca jest na 100% sprawna? Zwykle tak nie jest, ale tu może jest wyjątek. Spróbuj utrzymać głowicę (i wałek rozrządu) na znakach, ale wałem obróć o 360 stopni (zrób jeden pełny obrót) i aby znów zgadzało się na znakach. Bo być może (co mało prawdopodobne), twój skuter daje iskrę co...
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
Witam, mam problem, mianowicie chodzi o Ursusa C 360, bije kompresja do chłodnicy i wyrzuca wodę. Głowice całe, planowane, nowe uszczelki, nowe tulejki wtryskiwaczy, tuleje tłokowe całe. Co może być przyczyną, proszę o podpowiedzi. Zauważyłem, że 3 tuleje są tak jakby obniżone względem powierzchni bloku, a jedna jest setne milimetra wyżej, czy to by...
mam c-360 wymieniłem uszczelki dotarłem zawory i z planowałem głowice na płycie. Po odpaleniu wygląda że nie pali na 1- szy cylinder, przełożyłem wtryski z I na II cylinder i jest to samo tzn. po odkręceniu przewodów na 234 cylindrze jest reakcja a na pierwszym jest słaba. Wtryski są sprawne mają ciśnienie 160atm. Poprawiłem tytuł wątka, nie ma takiej...
Czym sie sprawdza czy nie ma pęknięć i gdzie się w takie coś można zaopatrzyć bo chciałbym głowice sprawdzić przed montażem? Moim zdaniem nie opłaci Ci się kupować urządzenia, no chyba że zakładasz działalność tego typu to tak. koszt regeneracji trzeba liczyć gdzieś połowę nowej głowicy. Jak nie była przegrzana i nie uległa odkształceniu to jak najbardziej...
https://obrazki.elektroda.pl/9895793400_... W materiale znajdziecie testy kamer IP PTZ udostępnionych przez firmę NVR i przełącznik PoE . Poza opisem i zdjęciami dostępny jest też materiał filmowy prezentujący funkcjonalności sprzętu. Napiszcie pod artykułem, co sądzicie o przedstawionych komponentach systemów CCTV. W drugiej części...
Witam mam pytanie mam ursusa 4011 z silnikiem ,,60'' po remoncie (wymienione tuleje, tłoki pierścienie ,panewki ,głowice po regeneracji, nowe uszczelki) po złożeniu zauważyłem , że silnik bije kompresje na filtr powietrza ... Jaka może byc tego przyczyna ??? Pomóżcie!!!
do Beno. W HDI trzeba grzać do 75 Celków rzepaczek i można jezdzić. Co do wynalzaków: Goście piszą, żę mamy sobie zobaczyć co rzepak robi z pompą i spytać się fachowców od pomp bo padli ofiarą manipulacji, że niby to szkodzi, a sami takiej pompy nie widzieli na oczy. Ktoś tam wcześniej pisal że niewiarygodne spustoszenie robi gaz w samocjodach na pb...
Witam, Uszczelniałem silnik od Ursusa C-360 ściągałem głowice kasowałem luzy na zaworach wszystko myłem założyłem nowe uszczelki sprawdziłem wtryski, wymieniłem olej, filtry paliwa, pompkę paliwa, itp drobiazgi. Nie ruszałem tłoków oskrobałem tylko nagar. Jednak po złożeniu mam problem z rozruchem, jak ciągnik postoi trzeba z minutę kręcić zanim zaskoczy...
Na pewno wyczyścić cały układ paliwowy,wymienić filtry paliwa. No i olej silnikowy pasowało by zmienić, razem z filtrem, olej w filtrze powietrza. No ,ale musisz sam zdiagnozować go czy wszystko jest dobrze, nie ma sensu wymieniać oleju, jak silnik do kapitalki... Dalej jeśli wszystko sprawdzone wymień końcówki wtryskiwaczy (wyreguluj) w zakładzie nie...
uszczelki głowicy dokręcanie wydmuchiwanie uszczelki głowicy uszczelki głowicy baterii
obliczenie belki bosch wfb1604 programator radeon ustawienia
pralka whirlpool telewizor toshiba sygnały diody
Czas ładowania kamery Panasonic HD-SD60 Instrukcja obsługi centrali alarmowej Pulsar 501