Na drugim zdjęciu widać że leje się z popychaczy. I ścieka na dół. Silnik umyć i sprawdzić wycieki. Termostat cieknie z przewodów. Wymień uszczelki miedziane. elektromagnes podejrzewam że jest od świecy płomieniowej. 10bar to już za dużo. Ktoś się pewnie dobierał do zaworu na pompie.
Panowie zmiana zaworków tylko troszke poprawiła sytuację. Jutro założe nową pompke i uszczelki miedziane wszędzie pozmieniam.
Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Wtryskiwacze regenerowane- gdzie? zwykle żeby taniej zakładają stare uszczelki miedziane i zaczynają się problemy.
Podczas odpalania pompa generuje 1 bar paliwa. Gniazda są mosiężne (chyba mosiężne). Więc żadnych defektów na ich rantach. Pompowtryski wkładane na lekkim wysmarowaniu uszczelek wazeliną. Tak, gniazda wyczyszczone, przedmuchane, wszystkie uszczelki miedziane wychodziły bez problemu. Tak samo zostały założone nowe wraz z ich zabezpieczeniem. Obroty...
Powiem tak na pompce recznej ciagle cieknie paliwo, planuje wymienic wszystkie uszczelki miedziane a jak to nie pomoze to regeneracja.
Pytanie odnośnie filtrów powietrza od wana starego typu, tych pionowych. Po rozebraniu widać to co na zdjęciach, czyli patrząc od strony zaworów drobna siatka mosiężna, jakaś biała mata, i gruba siatka na zewnątrz. Zostawić to jak jest czy wstawiać jakieś współczesne filtry? https://obrazki.elektroda.pl/6611068900_... https://obrazki.elektroda.pl/5577661000_...
Na pewno schodzi paliwo . Zaworki masz pod nr 12 tłok nr 5 sprężyna 9 . Zaworki nie mają 100 procent szczelności jak ci chodzi to je nie tykaj . Na złączach wymień wszystkie uszczelki miedziane przed pompką za pompką na wtryskach na filtrze , zaciski gumowe . Tam masz nieszczelność .
Można też inaczej- kupić widlaka z odpowiednim typem silnika. Za który w opłakanym stanie przyjdzie zapłacić ~ 10 000 tys zł. (at)robocop nie wie do czego są uszczelki miedziane? Mają przewodzić ciepło z górnej części tulei do bloku. Tak, jasne. Nawet nicka nie umiesz poprawnie przepisać.
Jezeli paliwo z powietrzem , to wystarczy wymienic miedziane uszczelki przewodu ssacego . Regeneracja bardzo problematyczna .
witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic...
Ok, dzięki za opinię :) Wymienniki zastosuje dość mocno przewymiarowane w stosunku do tablic doboru, więc myślę, że dość sprawnie przemiany będą zachodziły. A wracając jeszcze do połączeń z wymiennikami - czy podłączenie jakie opisałem, czyli półśrubunki lutowane mosiężne i uszczelki miedziane będą ok? Nad syfonem między skraplaczami wymyślałem z innego...
Obstawiam że to uszczelki od pieców CO. Wskazuje na to konstrukcja miedziano - azbestowa.
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
W sumie to nie znalazłem ewidentnej przyczyny wymieniłem uszczelki gumowe pod filtrami i uszczelki miedziane po rozkreceniu ukladu i tyle a teraz nie da się odpowietrzyć układu..... :cry: Dodano po 4 Dokładnie tak robiłem kolego ssaperr i nawet rozebrałem ręczną pompke i wymieniłem taki gumowy oring na tloczku pompki i jakoś nie ma efektu...
haha i tu jest problem. Ciekawe czy są uszczelki miedziane pod nimi. Żeby je podnieśc to musisz wyciskac je całe za zewnątrz zakładac podkładkę miedzianą i wprasowywac. :|
Demontujesz rurę gazową, to ta miedziana potem rurę powietrzną to ta czarna plastikowa, zdejmujesz wtyczki z elektrod i już masz dostęp do palnika. Oczywiście działasz na wyłączonym kotle i z zakręconym zaworze gazowym. Następnie odkręcasz palnik, to te małe śrubki na imbus. Przy zdejmowaniu trzeba uważać na uszczelkę żeby jej nie uszkodzić. W środku...
Musisz przefrezować gniazda wtryskiwaczy (przypadłość merca) i założyć orginalne uszczelki miedziane
Nie wiem jaki to gwint ale typowy stosowany w pneumatyce. Złączka z gwintem calowym to do wodociągu jest ze stożka. Gwintu w pneumatyce są proste i do uszczelnienia stosuje się uszczelki miedziane.
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej (odkręć zaślepki na śrubokręt), następnie wszelkie uszczelki miedziane na przewodach paliwowych i odstojnik. powodzenia...................
Kolego zależy jakie kładziesz uszczelki.Przykładowo są dostępne uszczelki całe miedziane do 60 i je jak byś dokręcił jak pisze instrukcja to by od razu wydmuchło.Są one bardzo dobre a szczególnie jak są tuleje niżej niż blok wtedy nie musisz wyciągać tulei i podkładać pod nie podkładek.Ale koniecznie trzeba je po paru motogodzinach dokręcić.Nie ma ich...
To na pewno nie bedzie zaden czujnik? Skoro po odpaleniu na plaka ładnie pracuje Za wczasu wyciągnij wtryskiwacze, daj je do sprawdzenia i wymień pod nimi uszczelki miedziane, a nie mędrkujesz czy to czujnik.
A kolega założył pod wtryskiwacze nowe miedziane uszczelki?.
Te uszczelki miedziane to są jednorazowe jak się odkręci to trzeba zmieniać bo już będzie ciekła. Ja po dokręceniu stukam w śrubę młotkiem 2 razy i dociągam na max i nie cieknie silikonem się bawiłem ale jak trzeba było zmienić to tylko problemy ;/
Witam Potrzebuje pomocy w sprawie mechanicznej pompy wtryskowej Lucas do Renault clio 2 1.9d z 2000 roku. Prawdopodobnie zawór zwrotny paliwa na pompie lub uszczelki miedziane w tym zaworze nie trzymają. Potrzebuje jakiegos schematu żeby odnaleźć zawór i wiedzieć co należy wymienić.
Właśnie w tym mercu wymieniałem uszczelki miedziane pod wtryskiem to ten, który przepuszczał i gniazdo były uwalone smołą tyle że to był układ na common railu. Czy jak puszczają uszczelnienia pompek to tez nie powiniena być chociaż osmolona pompka lub gniazdo jej?
Były miedziane uszczelki do kolanka wydechu, żadne silikony tu nic nie dają, tylko napaprasz. Popytaj w sklepach.
Witam! Mam zapowietrzona pompę VP44. czy odsysarka typu Marolex Vacuum Pump będzie do tego odpowiednia, czy może użyć odsysarki do hamulców ? Musze tez wymienić uszczelki miedziane i wężyki przelewowe na wtryskach. Od strony kierowcy jest bardzo ciężki dostęp. Może ma ktoś patent jak szybko i sprytnie się tam dostać ?
Uszczelki pompowtryskiwaczy? Głównie miedziane podkładki
Dokładnie, uszczelka miedziana i po kłopocie. Przecież tam nie ma praktycznie ciśnienia.
Przy okazji miałem inna awarie i robiłem sprężarek oraz wyciek oleju bo pękła obudowa skrzyni sprzęgła. 2 dni auto paliło normalnie a następnie znów zaczęły się takie same problemy. Podczas tej roboty wymieniłem tylko uszczelki miedziane pod holenderkami i nic więcej nie robiłem z paliwem. Zaworek przy filarze paliwa był sprawdzany. I co dalej bo pomysły...
Chłodnica gorąca tak jak i płyn, , płyn mógł oparzyć , cały silnik też . Niepokoją mnie te głowice czemu takie gorące , pierwszy raz się z tym spotkałem żeby woda syczała jak kapnela na nie , skoro są chłodzone płynem, stan pod korek w chłodnicy . Pompa pompuje dosyć mocno , głowice po regeneracji, uszczelki nowe , miedziane pod głowicą . Skoro głowice...
Syf ogólny jest normą (ciśnienie, pary oleju, niedostępność do czyszczenia...) Powolutku do przodu :) Na trzeciej fotce widać wylot zaworu tłocznego - jest on pod korkiem o wątpliwym wielokącie. Funkcję zaworu ssącego spełnia ta cwana blaszka na dwóch wkrętach - ona ma dobrze przylegać i "sprężynować. Wszystkie uszczelki aluminiowe wymieniamy lub (trudno)...
Dokręciłem na 220Nm i wydostaje się powietrze dalej Tuleja lekko wystawiła nad blok Spróbuję wymienić uszczelkę pod głowicą na nową. W sklepie widziałem uszczelki całe miedziane pod głowicę czy będą one lepsze od zwykłych?
sprawdziłeś czy masz uszczelki pod tulejami miedziane i czy masz oringi na tulejach
Witam. Produkuję się przy Nissanie Patrolu 1994 r 2,8 TD. Robię głowicę. Wcześniej była naprawiana w "profesjonalnej" firmie, ale tam zapomnieli chyba założyć uszczelniaczy zaworów. Auto wcześniej naprawiał sam właściciel. Moją zagadką jest czy wtryskiwacze paliwa obsadzone w głowicy mają uszczelki termiczne? Właściciel zarzeka się, że były tylko uszczelki...
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
Tak, tak samo to złożyłem, i właśnie trafiłem w tę łapkę, że przesuwam i w okienku widać, że chodzi, a podkładki to takie jakby miedziane uszczelki pod całą pompę? Mam ich dwie sztuki. I tak samo złożyłem jak było, tylko już to chyba ktoś rozbierał, bo nie było na trawione na to cięgnijko. Co się przesuwa start stop.
wymieniłem te miedziane uszczelki jednak nic to nie dało ale dzięki za pomoc zawsze to jedno miejsce mniej :) A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł...
Kupiłem ten droższy zestaw starego typu http://rolnex.pl/56-t25?p=12 w komplecie są uszczelki miedziane. Kupiłem także zawory wydechowe z prowadnicami i inne drobiazgi. Także stworznie tłoka. Chyba trzeba ich dopasowywać. Mam jeszcze pytanie, jak się sprawdza jakość wału i korbowodów. Na początku fachman mówił, że korbowody mają luz na wale. Sprawdzał...
Witam, Jeśli przeciek spod głowicy, to powinno być słychać ubytek kompresji - charakterystyczne syczenie w takt pracy silnika. Można go też wyczuć po przyłożeniu palca w pobliże miejsca nieszczelności. Uszczelki pomiędzy cylindrem a głowicą ten silnik fabrycznie nie posiada. Są jednak do kupienia takie uszczelki miedziane. Zakładałem ją w swoim traktorze...
Jak mają już wżery to już po nich. Czas wymiany na nowe tego sie nawet nie regeneruje. Może wystarczy tylko ich regulacja jeśli kopci tylko przy odpalaniu. Jeśli leja wtryskiwacze to z reguły bardzo kopci przy kazdym dodaniu gazu. Jesli silnik bierze olej to też będzie kopcić. Jak dym z rury jest czarny jak smoła to leją wtryskiwacze, jak dym jest szary...
No dzięki za info tak, ale jest miejsce na tą rurkę widoczny jej brak kupiłem samochód w tamtym roku przyjechałem nim z Poznania i samochód stał w garażu do teraz ponieważ przerabiam go na kampera i wybieram się nim 6000 tyś km w jedną stronę i muszę mieć samochód 100% sprawny. Jak nigdzie się nie pchałem jedynie dwa wtryski wyjąłem i założyłem ponownie...
A co tam za sygnały będą przepływać, z odbiornika sondy Cassini ? :D Po za tym, jak to ma być taki super, hiper, idealny ekran, że szczeliny w gwincie zakłócą sygnał i do tego ma być super przewodnikiem to trzeba było to czysto mechanicznie rozegrać. Śrubunek widziałeś ? Albo złącza węży hydraulicznych ? Stykają się dwie powierzchnie stożkowe, gwint...
Witam po przerwie, silnika jeszcze nie mam, mam za to butle, porobione są wszystkie przyłącza i walczę teraz z nieszczelnościami, muszę powymieniać uszczelki miedziane bo żadna nie trzyma, mam problem z zaworem zwrotnym, musi być szczelny na 100% czy może jednak ma przepuszczać delikatnie w stronę pompy? Wydaje mi się że jest uszkodzony ale wolę zapytac....
Dzięki za odpowiedź. Mój znajomy ma chyba kabel i Leksje więc zobaczę co sie uda zdiagnozować. Dodano po 17 Zanim zdążyłem podłączyć auto do Leksji zobaczyłem, że są wycieki ropy spod wtryskiwacza nr 3 właśnie. Zdemontowałem wszystkie wtryski, założyłem nowe uszczelki miedziane, nowe wężyki od przelewów i poskładałem wszystko do kupy. Na tą chwile auto...
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
Do wymiany jest:(...) złącze kotła + uszczelka miedziana, 6213210431 + 9850081500(...) Ja jeszcze bym wtrącił, że warto by było zainwestować w nakrętkę do w/w złącza. Często bywa tak, że przy próbie odkęcenia urywa się z gwintem złącza, można usiłować ją ratować ale jest to żmudna i często nieopłacalna sprawa a dobranie nakrętki z tym gwintem to nie...
Daj głowice do sprawdzenia\zrobienia, tym bardziej iż masz już ją na wierzchu, a komplet uszczelek miedzianych wymienisz jak głowice zrobią, bynajmniej ją wyczyszczą, i wygrzebią stare podkładki. Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać....
Kompresja potrafi walić do układu zasilania paliwa, wystarczy drobna nieszczelność na uszczelce miedzianej. Teoretycznie to wszystko jest możliwe. Jeśli twierdzisz, że miałeś takie przypadki, to autor powinien to sprawdzić. Ja akurat nie miałem czegoś takiego. Uszczelka miedziana jest dosyć plastyczna, ale czy na tyle by raz "walić kompresją", a innym...
Wyciągać należy od spodu. Podnosisz auto na lewarku, prawą stronę, podstawiasz coś dla bezpieczenstwa. Musisz najpierw poodłączać wszystkie wężyki od vacupompy (jeden należy zaślepić bo sie będzie olej lał) i odkecić całkiem górny krócieć z tą metalową rurką od podcisnienia żeby nie przeszkadzał - to chyba najgorszy problem, bo dojście słabe. Potem...
Niestety cały czas cieknie z tej uszczelki nr 9, dałem nowy oring Ale tam nie może być oring. Tak jest uszczelka miedziana.
Oczywiście. Poskładany. Miedziane uszczelki 6 x 10 x 1mm są delikatnie za grube podnosząc szpilki na tyle że jarzmo opierało się ich części wypukłej. Zrezygnowałem z tego pomysłu i zrobiłem tak jak poniżej. Nakładając uszczelkę płynną pod pokrywę zaworów (nie mylić z odmą) zwróciłem szczególną uwagę na uszczelnienie połączenia słupków szpilek wtrysków...
Uszczelka pod głowicą do wymiany.W latach 1989 w trakcie montażu silnika w fabryce pomiędzy obudowę silnika a cylindry były montowane papierowe uszczelki.Podczas pracy silnika uszczelki te ulegały zwęgleniu i następowały przedmuchy pomiędzy głowicą a uszczelką głowicy.W nowszych wersjach składanych silników już zakładano pomiędzy aluminiową obudowę...
Hmm.. no chyba za wiele ci nie pomogę. Pierwsze w sumie co bym sprawdził to uszczelki te miedziane pod śrubką węża od oleju - czy nie wycieka może tam coś spod np. węża łączącego turbo z silnikiem, w okolicy kolektora wydechowego. Sam z ciekawości muszę sprawdzić czy u mnie nic tam nie wycieka, aczkolwiek jakichś ubytków w stanie oleju nie obserwuję....
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Pod wtryskiwacz idzie uszczelka/podkładka miedziana o określonej grubości. Pewnie została na dole, w gnieździe wtryskiwacza, jak jest zarośnięta osadami, może być problem ja wyjąć.
W tych nieszczęsnych silnikach częstym powodem jest zapowietrzanie się układu paliwowego przez uszczelniacze na wtryskach. Ida tam gumowe uszczelki i miedziane pod wtryski. Poszukaj na forach oplowskich było o tym. Kolejna sprawa to filtr paliwa czy był wymieniany? Może paliwko marżnie i robi sie w nim kasza. Ustawił bym też większą dawkę startową pomaga....
Uszczelka miedziana jest dosłownie do wszystkiego. 100 km to już po wstepnym dotarciu ale chyba nie powinno robić różnicy jak złożysz te pierscienie na nowy tłok. Czemu jednak chesz zmieniać tłok?
Jeśli silnik gaśnie to są dwie przyczyny: albo brakuje paliwa, albo powietrza. Zatkany wydech i dolot wykluczam, bo trochę jednak jeździ ten samochód. Sprawa z zapowietrzeniem jest bardzo prawdopodobna, i bardzo prawdopodobne jest to że po "regeneracji" pompy coś się w niej rozleciało. Nie pisałeś czy z wtryskiwaczami wszystko ok i czy też może Twój...
czy ktos moze mi pomoc w tym jak wyjac uszczelke miedziana z podwtrysku paliwa w mercedesie 208D?
Zbiornik ok.ale po zdjęciu osłony silnika pod spodem zauwarzyłem plamy paliwa.Okazało się ,że paliwo cieknie (minimalnie)na łączeniu przewód zasilający , pompa wtryskowa.Jutro sprawdze uszczelki aluminiowe które tam się znajdują.Czy uszczelki mogą być miedziane.
mój drążek nie miał stożka pod oring i z racji tego uszkadzał wszystkie oringi które zakładałem na dyszę. Stożek na drążku i na dyszy, to połączenie bez uszczelki. Jeżeli nie masz stożka (co dziwne), to zastosuj między dyszą a stożkiem uszczelnienie płaskie. Np. zglijowana uszczelka miedziana.
Prawidłowe to takie gdy równice wartości między cylindrami nie jest większa niż 10%. A tam uszczelki nie są cienkie miedziane pod każdą głowicą?
Witam, buduję nowy układ próżniowy, roboczo nazwany Linią Próżniowo-Analityczną 5. Będzie można dzięki tej aparaturze, analizować Kwadrupolowym Spektrometrem Masowym próbki. Budować na kołnierzach prototypy. Będzie przejście na szkło i możliwość pompowania przyrządów elektronowych w szkle :). Oto obecny stan projektu. Jeszcze sporo zostało do zrobienia...
Wita. Wiem że zaraz usłyszę ze taki problem z problemem odpalania juz był wałkowany ale jednak nie był bo moj przypadek jest chyba nie do rozwiązania. Opel Astra 2,0 DTL 82km. Wymienione w aucie : pompa po regeneracji(tłoczek uszczelnienia itp) przelewy, uszczelki filtra wraz z filtrem, uszczelki miedziane przy pompie, trawersy, termostat, czujnik temperatury....
popełniłeś błąd silikonu się nie daje nawet na niektórych pisze żeby nie używać pod głowice,ale jeżeli było go cieńutko i dobrze dociągnołeś śruby powinno być OK choć pewnie z czasem może sie coś dziać z silikonem dlatego też stosuje się uszczelki aluminiowe lub miedziane
Do szybkiego testowania konstrukcji mogę wykorzystać kołnierz metalowy wślepiany bezpośrednio w aparaturę próżniową. Rozwiązanie to ma jedyną wadę: pożera miedziane uszczelki (jedna starcza na 3-5 razy). Minął już pewien czas i nawet katoda tlenkowa nie jest już problemem:) Długi jest tylko czas pompowania:cry:.
Mam XP z 2006 roku, auto posiada silnik 1.6 HDI (bez FAP i bez dwumasy). Auto ma stan licznika 195 tysięcy, czyli przez dwa lata zrobiłem nim 15 tysięcy. Niewiele. Celowo piszę: stan licznika, nie "przebieg". Nie zdziwiłbym się, gdyby przebieg był znacznie większy, bo książka serwisowa ma powyrywane strony (sic!). Jeżdżę nim już dwa lata. Jest w nim...
Świece takie powinny być w sprzedaży w dobrych sklepach motoryzacyjnych ewentualnie na lepszych stacjach benz. też raczej tych lepszych właścicieli. Platynowa: ze względu na materiał praktycznie niezniszczalna do końca okresu użytkowania wyznaczonego przez producenta. Pod względem trwałości przebija wszystkie inne. Srebrna: ze względu na konstrukcję...
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
No to jak je ruszyłeś to żeś sobie roboty dorobił (na jakimś forum Skody nie mogłeś podpytać, albo książkę zakupić) : teraz trza je wyjąc czyli misa w dół i korby rozkręcić, wypchać tłoki (no chyba że wyjmiesz same tuleje a potem będziesz się gimnastykował żeby je nasadzić na pierścienie od góry), nowe podkładki, wyczyszczenie wszystkiego i ustawienie...
To silnik chłodzony cieczą? Uszczelki w silnikach są bardzo różne - miedziane, aluminiowe, o-ringi itd. Dorabianie uszczelek pod głowicę z takich materiałów jak krygielit kończy się najczęściej bardzo szybkim wydmuchaniem uszczelki. Przy dorabianiu nie można też stosować dowolnych wymiarów - od jej grubości zależy stopień sprężania.
Uszczelka pod głowicą tu nie ma znaczenia, albo masz za dużo oleju albo uszczelniacze osłon popychaczy skapciały lub uszczelka pod pokrywą klawiatury lub miedziane podkładki pod cylindrami nie trzymają, jak zmienisz uszczelkę pod głowicą to dobrze jest wymienić te podkładki, trochę więcej roboty ale warto raz na 100 tyś. km.
90% że przyczynę stanowi nieszczelność układu zasilania paliwem. pozostaje sprawdzić wszystkie połączenia układu. także na powrocie. pamiętaj, że to nie tylko kwestia połączeń elastycznych, ale i sztywnych tzn. chodzi o miedziane uszczelki. występują one np. pod wtryskiwaczami - tu pompowtryskiwaczami. gdybyś na przewodzie powrotnym założył przezroczysty...
Uszczelka miedziana przy cylindrze.
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
W pompie wtryskowej na wejściu paliwa jest plastikowe siteczko i zawór regulacji ciśnienia. Sprawdź czy siteczko nie jest zatkane, jeżeli jest w nim brud to znaczy, że ktoś nie umiejętnie wymienia filtr paliwa. Jak odkręcimy dekielek na 4 śrubki na klucz 8 mm to za nim jest skrzydełkowa pompa paliwowa ma być wieczna ale nie wiadomo co kto lał do tego...
Możesz mi powiedzieć jaka jest tam uszczelka miedziana? Uszczelka miedziana? Znaczy się jak już coś to albo podkładka miedziana do podłączenia węża hydraulicznego albo uszczelniacz na pompie. Podkładka miedziana to M22 lecz jeśli podłączasz nypel hydrauliczny to zastosuj podkładkę metalowo gumową przystosowaną do hydrauliki siłowej.
Ja po prostu zamówiłem u ślusarza mosiężna redukcję z 1" na rurkę miedzianą dokręcaną oryginalną nakrętką ("narzutką") całość dokręcona do wymiennika na uszczelkę miedzianą i klej do gwintów.
Jeśli podkładki miedziane to podgrzej prawie do czerwoności na gazie i pod zimną wodę. Wtedy zrobią się bardzo miękkie i ładnie docisną. Jeśli nie to powtórz, powinieneś je giąć ładnie palcami bez problemu
Planowałen założyć uszczelkę miedzianą, stosowane są przy układach wtryskowych w silnikach wysokoprężnych przy ciśnieniu ponad 100 bar. Jednak coraz bardziej się skłaniam do przylutowania lutem twardym do wymiennika, będzie pewniejsze.
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
Troche czasu już minęło, więc tak: dotarłem głowice z tuleją i dałem uszczelkę miedzianą i wszystko gra. Pozdraiam
Jeśli uszczelka miedziana puściła to praktycznie powinien sam wyskoczyć.Kompresja zrobiła już swoje.
Może nie podłożone miedziane podkładki pod tuleję. Tuleje są za nisko i uszczelka nie jest dociśnięta.
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/6849630800_... Po zimie odpaliłem kosiarkę z silnikiem KUBOTA, nie zauważyłem żeby miała mniej mocy. Dzisiaj zauważyłem, że, z miejsca które oznaczyłem czerwoną kreską, wydostaje się paliwo i to sporo. Jest tam blaszka przykręcona dwoma śrubami na torx z bolcem w środku. Próbowałem kluczem 17 dokręcić...
Ok, czy powinna być założona uszczelka miedziana przed montażem, tak jak to jest w przypadku korka oleju od skrzyni i od silnika ?
Wygląda na to ze masz za późny wtrysk. Przestaw zębatek pompy o zabek. Powinna być zmiana. Uszczelka miedziana pod głowice to nieporozumienie, ma jakość szmaty. Jak znajdę czas to wrzucę instrukcje ustawienia momentu wtrysku
Tak, jak zgubił uszczelkę miedzianą to ciągną aż gwint urwał. Częsta usterka. WpiszZESTAW NAPRAWCZY KORKA OLEJU M15X1.5 A-M15. Pomaga.
Witam po dłuższej przerwie i po remoncie. Przyczyną oberwania wajchy od wywrotu była pęknięta sprężyna na tłoczku (suwaku ) w rozdzielaczu. Nie można było nim ruszyć , gdy już go rozruszałem to tylko można było go wepchnąć , czyli był w pozycjię opuszczania . a w pozycję podnoszenia nie dało rady go wysunąć . po kilku próbach w wyspecjalizowanym zakładzie...
Witam kupiłem z pracy uszkodzony kompresor firmy metabo 350-100d za pare groszy . Kompresor 3 letni . Nie nabijał powietrza . Po ściągnięciu cylindra okazało się ze uszczelka miedziana była uszkodzona na płycie zaworowej. Wymieniłem uszczelki wraz z miedziana + nowe blaszki zaworowe . Skręciłem i dalej to samo, po rozebraniu znów wszystkiego nad tlokami...
Ten osadnik jest blisko filtra paliwa? Uszczelka miedzianą to skąd wymieniłeś? NPrzyciski są na silniku,mi kręci stacyjką standardowo.Zastanawiam się czy elektronika może to powodować..
Wsio normalna, wtryskiwacz poleciał i wyskoczyło masę błędów - silnik, ESP. Ja w poniedziałek wymieniałem wtryskiwacz w 1,6 tdi w passacie. Wymiana banalnie prosta, trzeba tylko zakupić nowy wtryskiwacz plus uszczelka miedziana plus nowa śruba mocująca wtryskiwacze. Jeszcze jedno - tester powinien wskazać który wtrysk uległ awarii. Po wymianie należy...
A jakie jest ciśnienie podawanego paliwa przez pompę vacu podczas rozruchu. Jeżeli uszkodzone są miedziane podkładki to i uszczelki gumowe też pewnie puściły.? Jutro sprawdzę te bloki a jak mi się uda zrobię logi lub nagram film
Nowa 5.20 ale trzeba po nią jechać 20 km i w tym problem Więc zostawić tak jak jest? A odnośnie uszczelek to mój mechanik powiedział żebym nie zakładał aluminiowej ale założyłem i nie wiem czy nie zmienić teraz na miedziane
Najpierw sprawdź czy ten ciągnik w ogóle odpali. Najlepiej w takim przypadku jest go zasilić z bańki 5l gdzie podłączasz tylko zasilanie z pompki i powrót z pompy do bańki. Wtedy pompujesz pompką ręczną do momentu w którym zacznie wracać paliwo drugim przewodem z pompy. W tym momencie możesz mu poluzować przewody od wtrysku i kręcić dotąd aż zacznie...
Już znalazłem dzięki
Dziękuję bardzo za ten link, w ASO mi powiedzieli, że same uszczelki nie są dostępne, widać sami nie wiedzą. Te miedziane u mnie trzymają, potrzebuję tylko zielonej. Spróbuję jeszcze poszukać po numerze, może gdzieś znajdę opis i wymiary samej gumki. A jak nie, to kupię ten zestaw. PS.Dzwonilem do jednej firmy naprawiajacej sprężarki, powiedzieli, że...
wężownica miedziane tulejki miedziane grzałki miedziane
wskaźnik ciśnienia powietrza silnik briggs zawora instrukcja sterownik sprężarka
Jak wymontować moduł Wi-Fi z TV Samsung UE22B5610AW? Oleo-Mac 937: Wzrost obrotów po obróceniu piły