Jak nie ruszysz tulei ( poderwiesz jej) to składaj i już. Tuleja ma wystawać o ile pamiętam 0,15mm ponad płaszczyznę bloku ale przy pierwszym montażu. Należy mierzyć liniałem w kilku płaszczyznach. Bywały uszkodzone bloki ( zwichrowana krawędź przylegania) i taki blok poddawało sie obróbce.
Obstawiam że to uszczelki od pieców CO. Wskazuje na to konstrukcja miedziano - azbestowa.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Kiedyś w zafirze wymieniałem sprzęgło to musiałem odkręcać parownik i rurki miedziane bo wszystko było na ramie którą trzeba wymontować.Ostatnio wymiana uszczelki pod głowicą w vektrze b ,taki kibel był w kablach że gaziarz dostał odemnie wiele długich i krótkich.Dobrze że nie słyszał.
witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic...
Jeśli podkładki miedziane to podgrzej prawie do czerwoności na gazie i pod zimną wodę. Wtedy zrobią się bardzo miękkie i ładnie docisną. Jeśli nie to powtórz, powinieneś je giąć ładnie palcami bez problemu
Jezeli paliwo z powietrzem , to wystarczy wymienic miedziane uszczelki przewodu ssacego . Regeneracja bardzo problematyczna .
Panowie zmiana zaworków tylko troszke poprawiła sytuację. Jutro założe nową pompke i uszczelki miedziane wszędzie pozmieniam.
Ok, dzięki za opinię :) Wymienniki zastosuje dość mocno przewymiarowane w stosunku do tablic doboru, więc myślę, że dość sprawnie przemiany będą zachodziły. A wracając jeszcze do połączeń z wymiennikami - czy podłączenie jakie opisałem, czyli półśrubunki lutowane mosiężne i uszczelki miedziane będą ok? Nad syfonem między skraplaczami wymyślałem z innego...
Podczas odpalania pompa generuje 1 bar paliwa. Gniazda są mosiężne (chyba mosiężne). Więc żadnych defektów na ich rantach. Pompowtryski wkładane na lekkim wysmarowaniu uszczelek wazeliną. Tak, gniazda wyczyszczone, przedmuchane, wszystkie uszczelki miedziane wychodziły bez problemu. Tak samo zostały założone nowe wraz z ich zabezpieczeniem. Obroty...
Witam. Ja miałem taki problem z uszczelką, jak wymieniałem tuleje to zakładałem na nie takie miedziane podkładki (założyłem po dwie) tak żeby tuleje wystawały minimalnie ponad blok i to w mim przypadku zakończyło problem z uszczelką. A cha pod śruby głowicy dałem podkładki, bo wykrusza się głowica pod śrubami, oczywiście podkładki od jakiejś innej głowicy....
Wtryskiwacze regenerowane- gdzie? zwykle żeby taniej zakładają stare uszczelki miedziane i zaczynają się problemy.
Dzięki, gdyby nie było wszystko uświnione z oleju byłoby jeszcze lepiej, ale jak zawsze musiało być pod górkę :) Tłok 130 oznaczony bo jak wcześniej pisałem został używany nominał, cylinder jedynie przejechany w zakładzie kamieniem. Chciałem zachować pierwotne ułożenie tłok<->cylinder by uniknąć niespodzianek. Cylinder możesz teoretycznie zamontować...
Czy można wymienić tylko jeden wtrysk? Można. Tylko to się naprawia. Spróbuję zamienić dwa sąsiednie i zobaczę co będzie. Możesz. Tylko po co ? Wtrysku z kabelkiem nie można przestawiać. No i oczywiście nowe podkładki miedziane pod wtryski.
Na pewno schodzi paliwo . Zaworki masz pod nr 12 tłok nr 5 sprężyna 9 . Zaworki nie mają 100 procent szczelności jak ci chodzi to je nie tykaj . Na złączach wymień wszystkie uszczelki miedziane przed pompką za pompką na wtryskach na filtrze , zaciski gumowe . Tam masz nieszczelność .
Powiem tak na pompce recznej ciagle cieknie paliwo, planuje wymienic wszystkie uszczelki miedziane a jak to nie pomoze to regeneracja.
Kolego zależy jakie kładziesz uszczelki.Przykładowo są dostępne uszczelki całe miedziane do 60 i je jak byś dokręcił jak pisze instrukcja to by od razu wydmuchło.Są one bardzo dobre a szczególnie jak są tuleje niżej niż blok wtedy nie musisz wyciągać tulei i podkładać pod nie podkładek.Ale koniecznie trzeba je po paru motogodzinach dokręcić.Nie ma ich...
W sumie to nie znalazłem ewidentnej przyczyny wymieniłem uszczelki gumowe pod filtrami i uszczelki miedziane po rozkreceniu ukladu i tyle a teraz nie da się odpowietrzyć układu..... :cry: Dodano po 4 Dokładnie tak robiłem kolego ssaperr i nawet rozebrałem ręczną pompke i wymieniłem taki gumowy oring na tloczku pompki i jakoś nie ma efektu...
Oczywiście. Poskładany. Miedziane uszczelki 6 x 10 x 1mm są delikatnie za grube podnosząc szpilki na tyle że jarzmo opierało się ich części wypukłej. Zrezygnowałem z tego pomysłu i zrobiłem tak jak poniżej. Nakładając uszczelkę płynną pod pokrywę zaworów (nie mylić z odmą) zwróciłem szczególną uwagę na uszczelnienie połączenia słupków szpilek wtrysków...
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Okazało się że źle weszła uszczelka ten duży oring, założyłem nowy i niestety jest to samo, dalej cieknie małymi kroplami ? Czy może cieknąć z uszczelnień tych co wchodzą końcówki metalowe od przewodów wtryskowych, tam ponoć są chyba jakieś podkładki miedziane ? Dodatkowo silnik zaczął inaczej chodzić, tak twardo także pewnie coś sie rozregulowało,...
Witam, buduję nowy układ próżniowy, roboczo nazwany Linią Próżniowo-Analityczną 5. Będzie można dzięki tej aparaturze, analizować Kwadrupolowym Spektrometrem Masowym próbki. Budować na kołnierzach prototypy. Będzie przejście na szkło i możliwość pompowania przyrządów elektronowych w szkle :). Oto obecny stan projektu. Jeszcze sporo zostało do zrobienia...
Były miedziane uszczelki do kolanka wydechu, żadne silikony tu nic nie dają, tylko napaprasz. Popytaj w sklepach.
Chłodnica gorąca tak jak i płyn, , płyn mógł oparzyć , cały silnik też . Niepokoją mnie te głowice czemu takie gorące , pierwszy raz się z tym spotkałem żeby woda syczała jak kapnela na nie , skoro są chłodzone płynem, stan pod korek w chłodnicy . Pompa pompuje dosyć mocno , głowice po regeneracji, uszczelki nowe , miedziane pod głowicą . Skoro głowice...
Bzdury opowiadasz. Górne uszczelki są miedziane i służą do uszczelnienia tuleja - blok. Bzdura. Podnoszą tuleje. Uszczelka głowicy wystarczająco uszczelnia. Jak są ubytki robi się na żywice epoksydowe. Epoxydy miękną przy 90 stopniach, do tego nie lubią się z olejami. Tulejowanie jest pewne. Przy bardzo dużych wżerach. Przy niewielkich pasta Dirko.
Tak, tak samo to złożyłem, i właśnie trafiłem w tę łapkę, że przesuwam i w okienku widać, że chodzi, a podkładki to takie jakby miedziane uszczelki pod całą pompę? Mam ich dwie sztuki. I tak samo złożyłem jak było, tylko już to chyba ktoś rozbierał, bo nie było na trawione na to cięgnijko. Co się przesuwa start stop.
Uszczelki pompowtryskiwaczy? Głównie miedziane podkładki
haha i tu jest problem. Ciekawe czy są uszczelki miedziane pod nimi. Żeby je podnieśc to musisz wyciskac je całe za zewnątrz zakładac podkładkę miedzianą i wprasowywac. :|
Witam. Ogólnie rzucę uwagą, sprawa budowy kolektorów schodzi na " psy ". Nie można budować kolektorów z byle czego i byle jak. Dobrze Was rozumiem, że kupno fabrycznego kosztuje ale im gorsze zastosowane materiały i gorsza zastosowana technologia do jego budowy tym gorsze osiągi. Nie sztuka rozgrzać na słońcu patyk aby się zapalił, sztuka zapalić ten...
Dokręciłem na 220Nm i wydostaje się powietrze dalej Tuleja lekko wystawiła nad blok Spróbuję wymienić uszczelkę pod głowicą na nową. W sklepie widziałem uszczelki całe miedziane pod głowicę czy będą one lepsze od zwykłych?
Witam Potrzebuje pomocy w sprawie mechanicznej pompy wtryskowej Lucas do Renault clio 2 1.9d z 2000 roku. Prawdopodobnie zawór zwrotny paliwa na pompie lub uszczelki miedziane w tym zaworze nie trzymają. Potrzebuje jakiegos schematu żeby odnaleźć zawór i wiedzieć co należy wymienić.
jaqbcz, masz kilka mozliwosci, zeby zwiekszyc wydajnosc lodowki. 1. Mozesz zmienic chlodzenie strony cieplej na lepsze. Najlepiej wstawic blok wodny, ale wtedy to juz moze byc ekonomicznie nieoplacalne... Poza tym jest z tym strasznie duzo pracy, musisz miec pompe, chlodnice itd. Wiec zamiast tego mozesz wstawic dobry radiator, najlepiej miedziany....
wymieniłem te miedziane uszczelki jednak nic to nie dało ale dzięki za pomoc zawsze to jedno miejsce mniej :) A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł...
Sprawdź zaworki w pompce paliwowej (odkręć zaślepki na śrubokręt), następnie wszelkie uszczelki miedziane na przewodach paliwowych i odstojnik. powodzenia...................
Syf ogólny jest normą (ciśnienie, pary oleju, niedostępność do czyszczenia...) Powolutku do przodu :) Na trzeciej fotce widać wylot zaworu tłocznego - jest on pod korkiem o wątpliwym wielokącie. Funkcję zaworu ssącego spełnia ta cwana blaszka na dwóch wkrętach - ona ma dobrze przylegać i "sprężynować. Wszystkie uszczelki aluminiowe wymieniamy lub (trudno)...
Musisz przefrezować gniazda wtryskiwaczy (przypadłość merca) i założyć orginalne uszczelki miedziane
Przy okazji miałem inna awarie i robiłem sprężarek oraz wyciek oleju bo pękła obudowa skrzyni sprzęgła. 2 dni auto paliło normalnie a następnie znów zaczęły się takie same problemy. Podczas tej roboty wymieniłem tylko uszczelki miedziane pod holenderkami i nic więcej nie robiłem z paliwem. Zaworek przy filarze paliwa był sprawdzany. I co dalej bo pomysły...
Witam! Mam zapowietrzona pompę VP44. czy odsysarka typu Marolex Vacuum Pump będzie do tego odpowiednia, czy może użyć odsysarki do hamulców ? Musze tez wymienić uszczelki miedziane i wężyki przelewowe na wtryskach. Od strony kierowcy jest bardzo ciężki dostęp. Może ma ktoś patent jak szybko i sprytnie się tam dostać ?
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
Właśnie w tym mercu wymieniałem uszczelki miedziane pod wtryskiem to ten, który przepuszczał i gniazdo były uwalone smołą tyle że to był układ na common railu. Czy jak puszczają uszczelnienia pompek to tez nie powiniena być chociaż osmolona pompka lub gniazdo jej?
Te uszczelki miedziane to są jednorazowe jak się odkręci to trzeba zmieniać bo już będzie ciekła. Ja po dokręceniu stukam w śrubę młotkiem 2 razy i dociągam na max i nie cieknie silikonem się bawiłem ale jak trzeba było zmienić to tylko problemy ;/
Dziękuję bardzo za ten link, w ASO mi powiedzieli, że same uszczelki nie są dostępne, widać sami nie wiedzą. Te miedziane u mnie trzymają, potrzebuję tylko zielonej. Spróbuję jeszcze poszukać po numerze, może gdzieś znajdę opis i wymiary samej gumki. A jak nie, to kupię ten zestaw. PS.Dzwonilem do jednej firmy naprawiajacej sprężarki, powiedzieli, że...
Witam. Produkuję się przy Nissanie Patrolu 1994 r 2,8 TD. Robię głowicę. Wcześniej była naprawiana w "profesjonalnej" firmie, ale tam zapomnieli chyba założyć uszczelniaczy zaworów. Auto wcześniej naprawiał sam właściciel. Moją zagadką jest czy wtryskiwacze paliwa obsadzone w głowicy mają uszczelki termiczne? Właściciel zarzeka się, że były tylko uszczelki...
Uszczelka pod głowicą do wymiany.W latach 1989 w trakcie montażu silnika w fabryce pomiędzy obudowę silnika a cylindry były montowane papierowe uszczelki.Podczas pracy silnika uszczelki te ulegały zwęgleniu i następowały przedmuchy pomiędzy głowicą a uszczelką głowicy.W nowszych wersjach składanych silników już zakładano pomiędzy aluminiową obudowę...
sprawdziłeś czy masz uszczelki pod tulejami miedziane i czy masz oringi na tulejach
Dokładnie, uszczelka miedziana i po kłopocie. Przecież tam nie ma praktycznie ciśnienia.
A co tam za sygnały będą przepływać, z odbiornika sondy Cassini ? :D Po za tym, jak to ma być taki super, hiper, idealny ekran, że szczeliny w gwincie zakłócą sygnał i do tego ma być super przewodnikiem to trzeba było to czysto mechanicznie rozegrać. Śrubunek widziałeś ? Albo złącza węży hydraulicznych ? Stykają się dwie powierzchnie stożkowe, gwint...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Witam po przerwie, silnika jeszcze nie mam, mam za to butle, porobione są wszystkie przyłącza i walczę teraz z nieszczelnościami, muszę powymieniać uszczelki miedziane bo żadna nie trzyma, mam problem z zaworem zwrotnym, musi być szczelny na 100% czy może jednak ma przepuszczać delikatnie w stronę pompy? Wydaje mi się że jest uszkodzony ale wolę zapytac....
Hmm.. no chyba za wiele ci nie pomogę. Pierwsze w sumie co bym sprawdził to uszczelki te miedziane pod śrubką węża od oleju - czy nie wycieka może tam coś spod np. węża łączącego turbo z silnikiem, w okolicy kolektora wydechowego. Sam z ciekawości muszę sprawdzić czy u mnie nic tam nie wycieka, aczkolwiek jakichś ubytków w stanie oleju nie obserwuję....
wężownica miedziane tulejki miedziane grzałki miedziane
toshiba satellite sterownik windows7 podłączenie serwomotoru lustro wirowa lustro wirowa
naprawa udaru makita bateria parkside styki
Zwarcie na taśmie w Pioneer SX-P720 - brak zasilania Privileg 5010 - Regulacja samoczynnie opadającej stopki