Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
Polcar. Tylko do nich trzeba podjechać ze starą, a potem dorwać najstarszego człowieka stażem z magazynu. Przez telefon to odbiera chłop który będzie szukać w katalogu gdzie na bank nie znajdzie chociaż leżą na półce od 10lat.
Pewnie czegoś nie podłączyłeś np wężyka od czujnika MAP, poszukaj dokładnie.
Czy chłodnica robi sie całą ciepła jak pokazuje te 90"C? Zrób test uszczelki pod głowica.
IMHO -kody odczytales poprawnie - masz za wysokie podcisnienie czyli bardziej zblizone do atmosferycznego czyli zasysa Ci gdzies lewe powietrze - a powyzsze potrafi mocno zubozyc mieszanke i sonda ma nieprawidlowe wskazanie wykraczajace poza zakres norm - zakladam ze gazu nie masz - sprawdz wszystkie uszczelki
Sądzę, że wymiana uszczelki to pilna sprawa i nie powinna czekać. Szkoda silnika.
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
Witam, Jesli czujesz, ze nie ma wspomagania i ciezko krecic kierownica, oraz masz wycieki plynu, to jest to wewnetrzny problem przekladni kierowniczej (uszkodzona uszczelka). U nas sie tego nie naprawia. Przekladnia kierownicza do wymiany. Nowe, dostarczane jako czesci zamienne, maja uszczelki zmodyfikowane. Pozdrawiam, Georges
Pewnie w autoryzowanym serwisie Peugeota, na zamówienie za chore pieniądze. Prędzej poszukaj kogoś, kto Ci prawidłowo wyreguluje dach i szyby, bo w cabrio z racji zmniejszonej sztywności nadwozia lubi się to ciut rozjechać po latach.
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Posprawdzaj czy masz dobrze poskładany kolektor dolotowy, wymienili Ci uszczelki na nowe?? Może dostaje gdzieś lewe powietrze.
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Youri124 bez sarkazmów. Dobrze wiesz o co mi chodzi. Czy mam narysować? https://autokult.pl/36055,planowanie-glo... Nie tyle wiem, co domyslam sie, o co ci chodzi i ysle, ze nie masz racji. Autokulta nie bede czytal. Zbyt nahalny z ciasteczkami i reklamami jak na moj gust. Co do reszty, to zbyt duzo ksiazkowej teorii i zbyt malo znajomosci praktycznej...
Witam, ostatnio robiłem to samo u siebie, a dwa miesiące (2 tys km później) widzę wielki wyciek oleju spod jednej krawędzi pokrywy zaworów (wlotowej). Dokręcałem momentem 10 Nm zgodnie z książką serwisową, ale nie dawałem żadnego kleju. Czy coś mogłem schrzanić?
Zaczęło się od wymiany uszczelki pod głowicą Trzeba sprawdzić rozrząd... Dodano po 4 Depollution System Faulty Pamiętaj też taki komunikat, to nie jest żaden konkretny błąd, podanie samego numeru też nie załatwia sprawy, bo P1340 może mieć kilka dyskrypcji które dopiero naprowadzają na problem...potrzebne wsparcie dobrego diagnosty...
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Oj kolego. Masz takie informacje na opakowaniu uszczelki lub załączonej ulotce. Jest to o tyle ważne, że producent uszczelki ma swoje poglądy na technologię napraw. Instrukcje serwisowe dla silnika przewidują rozwiązania dla tzw typowych autoryzowanych dostawców. Czy chodzi o silnik TU5JP4?
Na opakowaniu uszczelki masz podane.
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Takie obiawy zawsze pochodza od regulatora na pompie. Dosyc czesto przyjezdzaja do mnie hdi z tym problemem i zawsze konczy sie regulatorem ewentualnie pompa pada ale w to watpie bo te pompy naleza raczej do niesmiertelnych nie twierdze ze pompa nie jest uszkodzona bo wszystko sie kiedys psuje ale nie spotkalem sie z padnieta pompa. Sprawdz czy nie...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Sprawdź korek od zbiornika wyrównawczego i pompę wody. Z tego co pamiętam w tych autach są tuleje pływające w bloku i tam może być błąd.
A jaki silnik, 136 koni? czy ten mocniejszy ? Jak ten 136, to możliwe że EGR przepuszcza lub wejście z pompy powietrza dodatkowego. Oczywiście pomijając trywialne problemy typu uszczelki między kolektorem a głowicą, nieszczelność pod przepustnicą czy nieszczelność na podciśnieniach. Na początek można zaślepić podciśnienia i zobaczyć. A jak nie to kolektor...
Zrobiłem według porady, na obwodzie miałem 300 Ω, wlutowałem nowy termistor i od 1500 km nie ma śladu po błędzie. Wielkie dziękuję dla autora poradnika!! Uszczelki pokupiłem na zapas, mogę odsprzedać, jbc prv.
Co do plynu test ukladu brzmi groznie Brzmi groźnie, ale to prosty test :) tak więc bez obaw... Jest taka pompka jak do roweru z manometrem, przy jej pomocy pompuje się do układu powietrze (powstaje ciśnienie w układzie) i obserwuje się manometr... Jeśli jest wyciek, to powinien on się "ujawnić" i powinieneś go zobaczyć, jeśli nie ma a ciśnienie spada,...
Tzn poluzuj śruby pod samochodem tak abyś wyeliminował zapchany tłumik. Jaką ma kompresję?
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
Iskra jest?
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
tak jest został wyciety zaden syf tylko jak czujnik położenia wału jest zalany to pali ile chce i sie grzeje a ja go gazowałem mysałem ze mu ustąpi niestety jak sie okazało nie ustapiło tylko rozgrzało katalizator do czerwonosci a co za tym idzie stopiło go w srodku
Tyle porobiłeś e turbinę ktoś sprawdził?
sprawdź ciśnienie na tłokach, uszczelki wtrysków, jesteś pewny rozrządu
Na tym filmie masz pełną instrukcję , warto go obejrzeć cierpliwie do końca. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
W dzisiejszych czasach zawsze mechanik winny. Takie czasy, nikt nie chce podejść do sprawy ze zdrowym rozsądkiem i doświadczeniem. Szkoda trochę, bo za kilka lat zostaną tylko serwisy autoryzowane. Zwykli mechanicy z doświadczeniem wolą wyjechać za granicę i pracować w spokoju.
Wykonaj test szczelności uszczelki pod głowicą .
Brak zasilania czy impulsu.Ma być plus, masa i impuls.Czego dokładnie brakuje.
2014 więc już z nowym ryjem, wszystkie na dpf-ie. Z tych trzech najlepsze silniki fiatowskie 2.3. Najmniej skomplikowany 130 i 150 koni. Nie patrz nawet na 2 litrówki PSA, potrafiły się po 30 tysiącach zacierać, wtryski, uszczelki pod głowica, długo by wymieniać.
Witajcie. Mam taki problem. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód-peugeot 309 silnik 1.1 rok prod 1992 zaczał duzo palić nawet podwojnie nz wczesniej około 14 l/100km. Ale chyba to nie wina tej wymiany uszczelki. Może pasek rozrządu na źle założono? Macie jakieś pomysły ?
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
tylko jedna trzeba dopasowac
Wymiana uszczelki pod głowicą
Witam. Mam takie pytanko. Jaką grubość uszczelki pod głowice trzeba zastosować aby dostatecznie odprężyć silnik po założeniu zestawu turbo przy tym samochodzie? http://www.furious.pl/article/peugeot306...
Witam. Jakiś czas temu nabyłem skuter Peugeot zenith 96r z uszkodzonym cylindrem. Cylinder kupiony. Odpala jedynie po włączeniu ssania (chyba ssanie linka z gaźnika wychodzi od tłoczka). Czyściłem gaźnik, było pełno oleju. Gdy wyłączenie ssanie nawet po rozgrzaniu to gaśnie. Uszczelki wymienione. Z tego co widziałem to kranik jest ominiety, tzn wejście...
Ciekawe, czy pozakładał zabezpieczenia na wtryski. Jaki rocznik, silnik, itd?
Witam mam pytanko ,a mianowicie moje autko miało wymianę uszczelki planowaną głowicę regulację zaworów i teraz po naprawie po jakim czasie mogę zacząć jeździć na gaz czy muszę przejechać sporo kilometrów (ile!!!)na benzynie czy też mogę od razu jeździć na gazie obecnie po naprawie na benzynie przejechałem 150 km. pozdrawiam autko to peugeot 406
Witam. Temat rozwiązany, wymiana uszczelki pod głowicą pomogła. Pozatykane kanały przez uszczelniacz do chłodnic, nigdy nie wlewajcie tego syfu.
juz nie wiem co moge jeszcze zrobic Wlasciwie zalozyc uszczelki. Cudow nie ma. Jesli carter lub pokrywa nie sa pekniete, to na pewno zle zalozone uszczelki "studni" wtryskiwaczy.
Nie wiem czy to pomoże autorowi (może komuś się przyda kiedyś taka informacja), ale w moich dwóch samochodach (astra H i peugeot 307) jak pociła mi się miska olejowa to mechanik mimo, że instalował nową uszczelkę to przesmarował cienko powierzchnię styku miski i bloku uszczelniaczem DIRKO. Po tym zabiegu w obu pojazdach na misach ani śladu po oleju....
uszczelki klimatyzacji peugeot uszczelki szyby peugeot uszczelki peugeot partner
radio słońce pilot samsung zamiennik cewki laguna
schemat oczyszczacz samsung ue40k6300
Hania RMF 4100 – cichy lewy kanał przy nagrywaniu, przyczyny i serwis AMD Adrenalin Windows 11 – AltGr+L nie wstawia „ł”, komunikaty „Zapisano dzienniki wydajności”