....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Kondensatory to elementy najbardziej ograniczające trwałość urządzeń elektronicznych. Podczas gdy żywotność kondensatora zależy od czynników elektrycznych oraz czynników środowiskowych, bezpieczny okres jego przechowywania zależy głównie od warunków, w jakich się go składuje. Trwałość większości kondensatorów zależy od czynników środowiskowych, takich...
To są uszczelki prawdopodobnie od jakichś motoryzacyjnych sprzętów (wydech?)- okucie miedziane, w środku wypełnienie wysokotemperaturowe (siatka metalowa lub szklana plus azbest?) Może od układów/instalacji pary technologicznej? Stara kolejówka/parowozy? Inny trop- wtryskarki odlewnicze do aluminium/tworzyw sztucznych? Wszystko wskazuje na wysokie temperatury...
W ZD915 myk jest taki, że kolba ma 80W 24V, a zasilacz daje bodajże 12V jak pamiętam. dokładnie 17. Wiem, bo zawierzyłem opisowi mówiącemu o 24V i w ten sposób spaliłem w krótkim czasie dwie grzałki. Kolega miał dokładnie taką stację (ZD915) i zmierzył. Kolba od WEP 948 to zupełnie inna klasa abstrakcji. Też wiem bo widziałem i to z całkiem bliska....
Nagły wzrost temperatury silnika spowodowany może być np.zacięciem termostatu lub uszkodzeniem uszczelki pod głowicą/przedostają się spaliny do układu chłodzenia i będzie wysokie ciśnienie w układzie. Sprawdzić to można na zimnym silniku po zdjęciu korka ze zbiorniczka płynu uruchomić samochód i obserwować poziom płynu jeżeli będzie się ulewać to uszczelka...
Witam Mam Peugeota 5008 z silnikiem 1.6vti który latem żre olej na potęgę i nie wiem czym to jest spowodowane. Pomiar spalania oleju wygląda następująco: W sezonie jesienno wiosennym(od listopada do kwietnia) zrobiłem nim 2500km i zjadł ok 0.7l oleju - czyli wychodzi ok 3 setki oleju na 1000km (wiem to jest nic jak na te silniki) ale za to teraz latem...
A to błędy z komp.pokładowego. jest jeden aktywny ktoś go rozszyfruje? No przecież Ci pisze w opisie, więc czego nie rozumiesz ? zabierasz się za naprawę układu AdBlue nie mając podstawowego pojęcia o jego zasadzie działania.... Nikt za Ciebie nie sprawdzi czy masz mocznik w zbiorniku, czy jest to mocznik a nie woda, czy masz drożne przewody, czy pompka...
Witam! Ma pewien problem, tj. mój pojazd Citroen Xsara Picasso 2006r. 1.6 HDI FAP zbyt dużo pali. Zacznę od początku, tj. latem tego roku zauważyłem, iż moja cytrynka zbyt dużo pali tj. na pełnym zbiorniku zacząłem robić 800 km czyi spalanie sięgnęło 7l na 100 km przy czym wcześniej robiłem prawie 1000 km na pełnym zbiorniku 60 l, zaznaczam iż większość...
Wiem , że nie powinienem pisać postu pod postem, ale po edycji nie było by nic widać . W międzyczasie zanim pompka doszła, jako, że miałem całą pralkę wyciągniętą i rozbebeszoną, wyciągnąłem grzałkę rzeczy ją wyczyścić z kamienia (ocet + stara szczoteczka do zębów). Grzałkę strasznie trudno było wyjąć, kamień nazbierał się też wokół gumowej uszczelki...
witam serdecznie i proponuje od najprostszych posuniec 1 wyjac termostat ,bo moze nie otwierac duzego obiegu co powoduje ze wzrost temperatury wpycha wode przewodem zasilajacym spowrotem do zbiorniczka . w ukladzie chlodzenia w normalnych warunkach wystepuje cisnienie 1 at tak sa ustawiane zawory nadcisnieniowe w korkach wlewu, jesli temperatura bedzie...
Witam wszystkich Jestem nowy na forum szukałem podobnych tematów, ale nie znalazłem jak do tej pory odp na mój problem Otóż mam golfa 3 1.6 93 rok benzyna + lpg parownik lovato sterownik stag. Zakupiłem go od pierwszego właściciela który jak twierdił jeździł do tąd aż urwał się mu pasek rozrządu. Po wymianie paska uszczelki pod głowicą sprzedał auto...
No to itak cie czeka wymiana coolantu bo uszczelke trzeba wymienic. Gdzie w Polsce kupic takie uszczelki to nie wiem a i w tym kraju ( USA ) tez nie za bardzo sa one dostepne ze wzgledu na powolne zanikanie projektorow z rynku. Mozna sie bawic z guma silikonowa - chyba jest najlepszym tworzywem na uszczelnianie takich rzeczy. Coolant jest dosc agresywny...
A ja mam pytanie, z jakiego materiału jest wykonany magnes w liczniku? I jaki % ekspertyz to podaje? (...) Na szybko przejrzałem 3 ekspertyzy i w każdej jest informacja nie tylko z jakiego materiału jest magnes ale równierz ile jest magnesów w badanym liczniku. _jta_ widoczny magnes na zdjęciu ma cechę AK11-3 , więc wiemy z jakiego jest materiału,...
Witam, Jak w temacie problem występuje w układzie chłodzenia. Kupiłem auto jakiś czas temu i od razu zauważyłem, że nagrzewa się ono do 100 stopni. (Licznik do 100 stopni, czerwone pole pokazuje 110). Silnik w samochodzie to 1.4 60km 44 kw X14NZ 1999r Astra Classic. Problem polegał na tym, że skoro prawidłowa temperatura silnika to 90 stopni tak również...
uszczelka była jak już teraz wiem kiepskiej jakości-ajusa.śrub nie wymieniałem,procedura dokręcania była wykonana przez znajomego mechanika i raz bez dokręcania póżniej(demontaż,montaż,robiłem sam ale na jego warsztacie)planowanie robione w miejscu z renomą,blok bez zstrzeżeń,czystość montażu sterylna z usunięciem oleju z otworów śrób.prace były robione...
to są właśnie cechy dobrego pieca jeśli jest rozbieralny. jak nie to tylko ocet. niestety, czasami zabija wytwornice na amen :( ale cóż, i tak by długo nie podziałała. jeszcze jedna uwaga. zanim zaczniecie czyścić piec, koniecznie sprawdźcie pompkę!!! szczególnie w z-80 itp. maluchach. jak z niej nie cieknie ledwo co, a wystrzeliwuje strumień to prawie...
Kolega przyjechał Oplem Astrą F 1996r. Silnik 1.4 8V. Problem jest w obrotach na biegu jałowym sięgają one 2600 obr./min. Po kilku sekundach od odpalenia wyrzuca Check z błędem 00035. (Brak sterownia biegiem jałowym). Interpretacja mówi, że to tylko różnica w obrotach zadanych i rzeczywistych > 170 obr./min. Podmieniliśmy krokowca ale jest bez zmian....
Zacznij od zresetowania ECM. Rozgrzej silnik do temp. pracy />80C/. Wyłącz, zdejmij ujemną klemę na kilka minut. Dołącz klemę i uruchom silnik. Pozostaw nieobciążony przez conajmniej 30 sek od osiągnięcia temp. pracy. Jeśli problem nie ustąpi zastąp czujnik temperatury rezystorem ok. 220R. Uruchom sinik. Jeśli pracuje w miarę poprawnie to: uszkodzony...
To jest dokładnie tak jak ze średnim spalaniem w aucie, mój pali 6,5 słyszałem, że średnia to 5,5 komuś innemu spali 12l/100 km bo ma 3 km do pracy i tylko tak go używa.cytat: . Lodówka. Miejsce ustawienia lodówki ma duży wpływ na pobór energii. Powinna ona być ustawiona w chłodniejszym miejscu w kuchni, z dala od grzejników, kuchenki i słońca. Pomiędzy...
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
I wracamy do tematu, jest jak było tzn.. elektryk wsadził mi rezystorek bo albo nie chciał zrobić auta albo nie umiał. Wiec może opiszę co w aucie zostało zrobione. Na badaniu ciśnienia na 1 cylindrze miałem 9,5 a na pozostałych ponad 13 atm sprężania i po próbie olejowej stwierdzono że przepuszczają pierścienie więc co za tym idzie.. wymieniłem pierścienie...
Powiedz jak stwierdziłeś zacinanie się ssania lub jego brak. Ssanie i wolne obroty to trochę odmienne problemy. Obroty na zimnym silniku w przypadku Suzuki wahają się od 1300 do nawet 1800/min, choć tak wysokie to tylko przy temp. poniżej -15 i bardzo krótko. Jeśli silnik po tych +-5km pracuje na wolnych obrotach w granicach 700-850 obr/min to dla Suzuki...
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Wymieniłem kilka dni temu uszczelkę pod drzwiami i również zaczęło cieknąć. Wydaje mi się, że jest to spowodowane kilkoma czynnikami: - wcześniej była uszczelniona brudem, - nie wymieniłem uszczelki dookoła drzwi, - rant, na którym opiera się uszczelka wykonany jest z plastiku i pod wpływem wysokiej temperatury uległ odkształceniu. W momencie, gdy w...
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Rozszczelniła się na łączeniu nierdzewki z plastikiem. Trzeba znaleźć dokładnie gdzie, wyczyścić i zakleić silikonem do wysokich temperatur.
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
Należy sprawdzić czy uszczelki nie mają żadnych szczelin czy pęknięć oraz sprawdź nagromadzony szron. Pozdrawiam
miałem np. 2 przypadki że była dziurka wielkości szpilki w spodniej blaszanej płycie zmywarki Nie tylko Ty miałeś - taki urok chińskiej nierdzewki ;) też wyglądało że to uszczelka Różnica polega na tym, że przy dziurce, cieknie od razu, natomiast uszczelka nie puszcza od razu, ale po dłuższym działaniu wysokiej temperatury. W rzeczywistości, nie jest...
Dzień dobry, Uprzejmie proszę o poradę w temacie uszkodzonej uszczelki podgrzewacza wody firmy Stiebel Eltron EIL 6 plus. Część zamienna jest niedostępna. Myślałem o zastosowaniu silikonu odpornego na wysokie temperatury.
Uszczelka pod głowicą
W Odpowiedzi do tematu nie znalazłem momentu dokręcania pokrywy zaworów. Czy moglibyście podać ? Mój model to 1,5dci 106KM 2006r, dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie czy zawory w tym modelu podlegają jakiejkolwiek regulacji ponieważ mam wrażenie że są zbyt głośne kiedy silnik się rozgrzeje. Mogę dodać że na 90% jest do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów...
Daj spokój tej uszczelce. Jak na zimnym silniku pokazuje wysoką temperature i po ściągnięciu kabla z czujnika temperatura spada do zera to na 99,99% do wymiany jest ten czujnik.
Wylewanie sie elektrolitu nie jest spowodowane wpływem wilgoci, tylko słabą jakoscia uszczelek lub zbyt wysoką temperaturą.
Automat wodny i gazowy, palnik do wyrzucenia. Zostaje tylko wężownica jako wymiennik. Do podłączenia bez gięcia rurek są specjalne uszczelki na wysoką temperaturę. Żeby zaoszczędzić pracy zostaje obudowa. Montaż na wylocie ciepłego powietrza z pieca.
Witam tą szczelinę zlikwiduj bo to jest przyczyna przegrzewania kotła powyżej nastawionej. on może przekroczyć nastaw ale powinien oscylować w pobliżu tego nastawu raz wyżej raz niżej ale nie tylko w góre a tak się dzieje jak ma skąd brać fałszywe powietrze. Pozdrawiam Dodano po 1 oczywiście że uszczelka
nagrzewa sie do zbyt wysokiej temperatury. Sprawdź uszczelki w drzwiach czy piec nie dostaje "lewego powietrza " i pomimo zamknięcia klapek dalej temp. rośnie .
Zamówiony, będzie we wtorek. Cos jeszcze Wam wchodzi do głowy?
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
czy cos tam jeszcze powinno byc Zazwyczaj uszczelka odporna na wysoka temperaturę . :|
sprawdź szczelność uszczelki w drzwiach,obecnie jest wysoka temperatura i lodówka musi utrzymać odpowiednią temperaturę ,więc częściej się włącza
wszystko ok,tylko dlaczego sa uklady z grzejnikow w pionie i nikt nie narzeka? narazie to jest tylko twoja opinia,moze ktos jeszcze sie wypowie.. odnosnie uszczelki okiennej to przy wysokiej temperaturze kolektora moze z czasem sparciec i niebedziesz wiedzial kiedy namoknie ci ocieplenie welna wiemy jak chlonie wode,chyba bedziesz mial wiecej roboty,wydzieranie...
Witam Zmywarka na etapie suszenia(przy dodatkowym suszeniu) dostaje bardzo wysokiej temperatury że aż uszczelki przepuszczają i skrapla się woda pod blatem. Czy może to być czujnik temperatury? Czy może jeszcze inne bolączki? Druga sprawa do czasami, ale stosunkowo rzadko po włączeniu zmywarka zaczyna buczeć. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Jak na moje to po prostu tak jak to w polimerach bywa temperatury na dworze niskie więc zbliżają się do temperatury zeszklenia(choć do niej pewnie jeszcze ze 40-60* brakuje ale to już te 30* bliżej niż podczas użytkowania przy temperaturach rzędu 10*C) i uszczelka staje się twarda, przestaje uszczelniać w takim stopniu jak to jest w wyższych temperaturach...
Druga uszczelka a głowicę planowałeś? Czemu wymieniałeś uszczelki?
Wpisz temat w wyszukiwarkę, bo był poruszany wiele razy i istnieje obawa, że nasze posty wylądują w koszu. Oczywiście ukłony dla moderatora :D
· nastawić pralkę na najwyższą temperaturę, · gdy bęben wypełni się wodą, wlać do dozownika 2 szklanki octu, · po zakończonym cyklu, ponownie należy włączyć pralkę na najwyższą temperaturę oraz dodać 2 szklanki wybielacza, · trzeci raz włączyć pralkę, by gorąca woda, tym razem bez dodatków, wypłukała pralkę i usunęła zapachy, ·...
Nie zapchać ale uszczelki mogą się wypalić bo celsius ma bardzo wysoką temperaturę spalin dochodzącą do 200*C. Skutkuję to błędnym działaniem presostatu spalin który nie pozwoli na zapłon jeżeli system powietrzo-spalinowy jest nieszczelny.
Do takiej weryfikacji najbardziej sprawdziła by się dymiarka, jestem ciekaw kto pierwszy zrobi coś takiego, PS. nie oceniaj uszczelki po wyglądzie. Ważna jest jej elastyczność by dobrze uszczelniała całość, stara uszczelka i taka która była poddawana wysokiej temperaturze staje się bardzo twarda. Ze starości może się powiększyć i efekt będzie taki że...
Może ktoś wysłać zdj takiego odpowietrznika ? Jak rozmawiałem z nauczycielem to mówił że on ma już 8 lat tak przerobiony kompresor i działa mu wszystko super. Znalazłem coś takiego . Nada się ? http://obrazki.elektroda.pl/9704067700_1... Może ktoś mi jeszcze pomóc odnośnie złożenia tego ponieważ kupiłem komplet uszczelek i gość w sklepie...
Ok wszystko wiem. Mam jeszcze jedno pytanie czy ciągła temperatura 100 stopni może uszkodzić głowicę lub uszczelkę?
Czy winą ciągłej pracy może być wymiana ciepła z otoczeniem, przez te nieszczelności w gumie od drzwiczek ?? Jeśli tak, to czym to uszczelnić ?? Silikon ? Oczywiście że tak - uszczelka wymaga wymiany, ale na początek dla sprawdzenia, możesz zastosować silikon i ustawić na średni zakres.
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Witam czy to napewno uszczelka może być ? Na otwartym korku wody nie wyrzuca temperatura ok zagrzałem go wentylator załączył
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Ok, dziękuje to właśnie chciałem wiedzieć czy tak to jest czy nie powinno, rozbiorę całość i ocenię stawiam na uszczelkę która po latach utraciła swoje wymiary, lub podstawę pękniecie albo odkształcenie jednak jest tam dość wysoka temperatura i ma prawo do zniekształceń po latach pracy.
Ja też nigdy żadnych uszczelek nie spotkałem. Baryłki na miedzi i tyle zresztą na kwasoodpornej stali na wysokich temperaturach tylko baryłki.
Co do dmuchawy można wykonać uszczelkę z silikonu odpornego na wysokie temperatury i drzwiczki domykane na zasadzie dźwigni, ale taki system jest na prawde głośny- sprawdź u kogoś jak to pracuje. stycznik buczy (brzęczy ) bo ma cewkę wyjaraną, stycznik pod napięciem nie powinien hałasować zmień cewkę lub cały stycznik.
Najlepiej zastosować płyn o wyższej temperaturze wrzenia. Większość płynów jak np. popularne G12, G12+ mają zwykle 108 stopni. Dlatego lepiej zalać płynem takim jak Prestone (temp. wrzenia 129 stopni), Motul Inugel Optimal (temp. 136 stopni), Motul Auto Cool Optimal (136 stopni). Jeśli będzie wszystko ok do takiego auta warto zastosować płyn do chłodnic...
Pralka jak w temacie, bęben fabrycznie rozpoławiany (śrubki + uszczelka) zaczął puszczać. Oryginalna uszczelka gumowa już sztywna. Chciałem jeszcze trochę poużywać tej pralki nim wyrzucę. Co najlepiej dać zamiast uszczelki? Myślałem np. o silikonie do misek samochodowych (wysoka temperatura). Pytanie czy da radę z chemią?
Być może turbo pompuje za dużo powietrza robi się wysoka temperatura i wysadza uszczelkę ciśnienie w komorze jest za wysokie Ważne sprawdź układ wtryskowy i kąt wyprzedzenia wtrysku. I tak jak wyżej wspomniano sprawdź kanały wodne chociaż że mało prawdopodobne bo głowica by pękła ale sprawdzić można
Podstawą działania wszystkich pomp ciepła opartych na przemianie gaz-ciecz-gaz jest właśnie ta przemiana. CO2 NIE NADAJE SIĘ do klimatyzacji w ogólności, a do klimatyzacji samochodowej w szczególności z powodu zbyt niskiej temperatury krytycznej i zbyt wysokiego ciśnienia krytycznego. CO2 nie da się skroplić w temperaturze powyżej 31°C. Oczywiście,...
Od razu nie będzie przeciekać. Puści wtedy gdy silnik będzie miał wysoką temperaturę, a Ty nie zauważysz, że nie ma płynu. W najlepszym przypadku wypali uszczelkę pod głowicą. Klejem to można znaczki pocztowe przyklejać, a nie smarkać układy chłodzenia.
Nie stanowi to raczej problemu.Wyposaż się tylko w nowe uszczelki i smar do armatury lub jakiś inny,najlepiej grafitowy.Przed ponownym składaniem,posmaruj uszczelki. Dodano po 5 Sorry,smar oczywiście teflonowy a nie jak napisałem wcześniej grafitowy.Dobry jest orginalny smar do armatury.
Czy nowa redukcja wymaga jakiejś uszczelki? Widziałem już w internecie redukcję, tylko zastanawia mnie, czy tam idą jakieś uszczelki. Tak, oczywiście - jest mocowana także uszczelnienie. Może być konopne, ale może też być w postaci uszczelki (na przykład cięte z płyty Temafast). Uszczelnienie musi być odporne także na wyższe temperatury, wiec "zwykła"...
sprawdz czy któryś z przewodów wodnych za silnikiem co idą nie jest uszkodzony, gdy pojawia się wysoka temperatura i ciśnienie może ciec w trakcie jazdy a tego nie zauważasz. Mi przewód przetarł się o wydech z silnika bo gazownicy go źle przymocowali. Ile masz przejechane? może to być i uszczelka pod głowicą. Ale może to też być uszczelka w termostacie,...
Jeżeli był w serwisie i była wymieniana uszczelka a wciąż leci to możliwe, że odkształcony jest element do którego przylega uszczelka. Musisz to sprawdzić. Jeśli jest ok, to niewłaściwa uszczelka. Cudów nie ma. Ewentualnie spóbuj dać silikon , możliwe, ze wysokotemperaturowy . W sumie i tak masz zamiar go wyrzucić. Wysokotemperaturowy - nie wiem gdzie...
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
Kamień to zasada. Wszystkie odkamieniacze "fabryczne" są wyprodukowane z kwasów organicznych, mlekowego, mrówkowego, cytrynowego itd. Więc pytam się dlaczego nie można odkamieniać ekspresu ciśnieniowego automatycznego octem 10%? Wszyscy powtarzają wyrzucisz ekspres, pójdą uczczelki, zawory, elektronika i inne rzeczy. Pytam się na jakiej podstawie? Gdzie...
Proszę Was o pomoc co może być problemem sprężarka ciągle chodzi nie wyłącza się. Pracuje głośniej, alarm wysokiej temperatury na wyświetlaczu, a temperatura w zamrażarce podniosła się do -8°C , lodówka dalej trzyma 4°C czy 5°C. Uszczelki są ok, drzwi są zamknięte, proszę o propozycje rozwiązania problemu. Z góry dziękuję.
A hydropopychacze sprawne i wyciśnięte przed montażem?
Czy ten klej Vitcas - "Żaroodporny klej wysokotemperaturowy do sznurów Vitcas RA jest klejem wstrzymującym bardzo wysokie temperatury. Stosowany jest do mocowania uszczelek z taśm, sznurów z włókna ceramicznego i szklanego do drzwiczek pieców, kotłów, kuchenek oraz innych urządzeń grzewczych." Ktoś może polecić jako dobry zamiennik tego Silcasil . Temperatury...
Może to też uszczelka pod głowicą.
Gdybyś miał kamerę termowizyjną lub pirometr, mógłbyś sprawdzić temperaturę głowic poszczególnych cylindrów, choć taki pomiar jest mało dokładny ze względu na emisyjność powierzchni metalowych. Zapewne temperatura ostatniego cylindra jest wyższa, a powodem jest zapowietrzenie układu chłodzenia. Równie dobrze może być uszkodzona uszczelka pod głowicą...
A więc.. Jest to nieosiągalna część.. Producent nie przewidział wymiany i również nie wypuszczał jej jako część zamienna.. Wielkościowo dopasować jest trudno uszczelkę, tym bardziej ze musi być ona na wysoką temperaturę.. Ja osobiście uzywam uszczelek od stacji parowej DeLonghi ale rozcinam ją, dopasowuje i uszczelniam silikonem wysokotemperaturowym...
Jednak to była uszczelka w korku.
1,7 Isuzu lubiły się przegrzewać co skutkowało albo uszkodzeniem uszczelki albo pęknięciem głowicy - prawda taka że ciężko znaleźć silnik wysokoprężny bez popękanej głowicy (kwestia jak bardzo). Po naprawie polecam dodatkowy obwód do załączania wentylatora na chłodnicy i w sytuacjach w których wyczujesz możliwość przegrzania (korki) włącz wentylator...
lub czujnik ,czy zegar przekłamuje ,łatwo to sprawdzic.
Jak dobrze pamiętam to powinien być jeszcze wentylator chłodnicy, czy załącza sie jak jest wysoka temperatura? Jak dobrze doczytałem to przejechałeś 7000 km. To napewno nie jest uszczelka. Francuzy mają odpowietrzniki na wężach, sprobój odpowietrzyć układ.
Jak to nie termostat to napewno uszczelka pod głowicą
Może być to spowodowane wysoką temperaturą w silniku. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Witaj Wymień korpus zaworu na nowy metalowy. Jak będziesz go kupował kup wszystkie uszczelki oraz opaskę na wąż zawór-dysza. Kup również element trzymający zawór (czarny) ponieważ nowy zawór jest zrobiony z metalu to bardzo się nagrzewa i z tego powodu deformuje trzymacz. Nowy jest zrobiony z innego tworzywa odpornego na wysoką temperaturę mimo ze wygląda...
Autor napisał w pierwszym poście,że wskaźnik temperatury osiąga czerwone pole co wskazuje przegrzewanie się silnika. Gdyby była wina uszczelki lub tulei to nie było by wskazania wysokiej temperatury o układ chłodzenia by wykipiał tak jak by się zagotował bo nie temperatura a ciśnienie by to spowodowało.W tym wypadku w układzie chłodzenia powinien pojawić...
Raczej nie, ponieważ włącznik wentylatora jest w chłodnicy, więc i chłodnica musi być gorąca. Niestety, obstawiam uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
ja smarowałem żelem do włosów ale po 2 miesiącach wysychał i lipa. Postanowiłem zastosować tzw. żel na wysokie temperatury min. do uszczelek itd. (taki żelik) już 2 lata chodzi bez zarzutu :)
Pirometr ? Jeżeli faktycznie będzie wysoka temperatura to pompa wody do sprawdzenia a tam ona jest na rozrządzie.... rozrząd jest na łańcuchu a łańcuch jest pod pokrywą alu z 55 śrubkami jakoś i płynną uszczelką. Powodzenia.
Jak są nierówności przeszlifować delikatnie i silikonem czarnym do bloków silnika odpornym na wysokie temperatury dać jak ta uszczelka dać skręcić i już nic nie będzie ciekło silikon uszczelni to dokładnie taka mała podpowiedz dla potomnych bawię się w takie różne naprawy miłego wszystkim.
To jest skutek wysokiej wilgotności powietrza w pomieszczeniu oraz intensywności korzystania z toalety (spłuczki — napływająca woda ma niższą temperaturę od pomieszczenia, po pewnym czasie się nagrzeje). Łazienka posiada przyłączenie do komina wentylacyjnego, czy ta łazienka to pomysł budowlańca w stylu "zróbmy łazienkę z korytarza lub komórki"?...
Podważyć i podcinać ostrym nożykiem, zeskrobać ustawiając nożyk pod odpowiednim kątem aby nie rysował powierzchni - delikatnie. Na koniec można przetrzeć papierem ściernym takim pomiędzy 400 a 600. Tak mocne sklejenie się uszczelki może jednak wskazywać na wysoką temperaturę pracy. Czy rurka dolotowa bez uszkodzeń?
Witam, najpierw co do sprzęgła, to pewnie osoba, która cię holowała przypaliła nieco tarczę sprzęgła, jeśli nie bardzo nie ma się czym martwić. Nawet przy delikatnym przypaleniu jest duzo smrodu i dymu. Co do Twojego silnika, jeśli nie dostał się do niego duzy strumień wody, to wszystko skończy się na wymianie uszczelki pod głowicą i kosztach ok 500...
Mozna kilka razy ale tę sama rurkę albo mieć trzeba nowe pierścienie bo starego nie zdejmiesz z rurki bo sie zaciska. To nie nowość jest odkąd pamiętam. Stosowane np w rurkach impulsowych rożnych przetworników. Zaleta? Odporne na bardzo wysokie temperatury. nie ma uszczelki z gumy czy tworzywa a z metalu. Tak jest szczelne. Po prostu dokręcasz aż będzie.
Zużyte uszczelki drzwiczek mogą być powodem okresowych awarii sterownika {sterownik ustawia minimalne obroty wentylatora z powodu "lewego powietrza"}
Ta pompa pracuje pełna mocą. Moc minimalna tego kotła to 7kW. Nie uniknione jest taktowanie na małą powierzchnię. Ociepl mieszkanie. To będzie największa oszczędność. Nakład poniesiony na wymianie kotła kiedyś może się zwróci. Komfort będzie lepszy. Cały czas utrzymuje jedna temperature, by ściany były wygrzane. Ustawia się temp 55-65 st. Przy wysokich...
Wyjąłem EGRa. Uszczelka EGRa była cała brudna od 'żywicznego' nalotu. W dwóch miejscach na uszczelce była jakby zaschnięta, wypolerowana żywica. Wyczyściłem całą uszczelkę oraz widoczne części EGRa. Grzybek w EGRze porusza się. Uszczelka była wykonana z bardzo trwałego materiału, odpornego na wysokie temperatury. Ale taka uszczelka, moim zdaniem, nie...
Witam Wymieniłem uszczelkę pod głowica problem został. Mechanik szukał dalej i znalazł że są 3 czujniki temperatury i jeden dawał zły odczyt. Załączam zdjęcie ze sterownika. Na razie przejechałem około 1500km i nie dolewalem. Pewnie wymiana uszczelki nie była potrzebna. PS wymiana chłodnicy EGR tez była. Wcześniej Dodano po 2 W załączniku zdjęcia czujnika...
termostat wysokie temperatury wysokie temperatury arduino laptop wysokie temperatury
gniazda radia samochodowego basowy gitara alert zabezpieczeń
maszyna dziewiarska maszyna tkacka
Prekodowanie transponderów w kluczykach samochodowych Volkswagen Polo 4: Zamiana sterownika szyb z prawej na lewą stronę