Uszczelka pod glowica.Raczej pewne.
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
Wymieniłem kilka dni temu uszczelkę pod drzwiami i również zaczęło cieknąć. Wydaje mi się, że jest to spowodowane kilkoma czynnikami: - wcześniej była uszczelniona brudem, - nie wymieniłem uszczelki dookoła drzwi, - rant, na którym opiera się uszczelka wykonany jest z plastiku i pod wpływem wysokiej temperatury uległ odkształceniu. W momencie, gdy w...
Automat wodny i gazowy, palnik do wyrzucenia. Zostaje tylko wężownica jako wymiennik. Do podłączenia bez gięcia rurek są specjalne uszczelki na wysoką temperaturę. Żeby zaoszczędzić pracy zostaje obudowa. Montaż na wylocie ciepłego powietrza z pieca.
Rozszczelniła się na łączeniu nierdzewki z plastikiem. Trzeba znaleźć dokładnie gdzie, wyczyścić i zakleić silikonem do wysokich temperatur.
Wylewanie sie elektrolitu nie jest spowodowane wpływem wilgoci, tylko słabą jakoscia uszczelek lub zbyt wysoką temperaturą.
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
miałem np. 2 przypadki że była dziurka wielkości szpilki w spodniej blaszanej płycie zmywarki Nie tylko Ty miałeś - taki urok chińskiej nierdzewki ;) też wyglądało że to uszczelka Różnica polega na tym, że przy dziurce, cieknie od razu, natomiast uszczelka nie puszcza od razu, ale po dłuższym działaniu wysokiej temperatury. W rzeczywistości, nie jest...
Dzień dobry, Uprzejmie proszę o poradę w temacie uszkodzonej uszczelki podgrzewacza wody firmy Stiebel Eltron EIL 6 plus. Część zamienna jest niedostępna. Myślałem o zastosowaniu silikonu odpornego na wysokie temperatury.
Uszczelka pod głowicą
Zamówiony, będzie we wtorek. Cos jeszcze Wam wchodzi do głowy?
czy cos tam jeszcze powinno byc Zazwyczaj uszczelka odporna na wysoka temperaturę . :|
sprawdź szczelność uszczelki w drzwiach,obecnie jest wysoka temperatura i lodówka musi utrzymać odpowiednią temperaturę ,więc częściej się włącza
Druga uszczelka a głowicę planowałeś? Czemu wymieniałeś uszczelki?
Należy sprawdzić czy uszczelki nie mają żadnych szczelin czy pęknięć oraz sprawdź nagromadzony szron. Pozdrawiam
nagrzewa sie do zbyt wysokiej temperatury. Sprawdź uszczelki w drzwiach czy piec nie dostaje "lewego powietrza " i pomimo zamknięcia klapek dalej temp. rośnie .
Daj spokój tej uszczelce. Jak na zimnym silniku pokazuje wysoką temperature i po ściągnięciu kabla z czujnika temperatura spada do zera to na 99,99% do wymiany jest ten czujnik.
wszystko ok,tylko dlaczego sa uklady z grzejnikow w pionie i nikt nie narzeka? narazie to jest tylko twoja opinia,moze ktos jeszcze sie wypowie.. odnosnie uszczelki okiennej to przy wysokiej temperaturze kolektora moze z czasem sparciec i niebedziesz wiedzial kiedy namoknie ci ocieplenie welna wiemy jak chlonie wode,chyba bedziesz mial wiecej roboty,wydzieranie...
Witam Zmywarka na etapie suszenia(przy dodatkowym suszeniu) dostaje bardzo wysokiej temperatury że aż uszczelki przepuszczają i skrapla się woda pod blatem. Czy może to być czujnik temperatury? Czy może jeszcze inne bolączki? Druga sprawa do czasami, ale stosunkowo rzadko po włączeniu zmywarka zaczyna buczeć. Z góry dzięki za podpowiedzi.
Ok wszystko wiem. Mam jeszcze jedno pytanie czy ciągła temperatura 100 stopni może uszkodzić głowicę lub uszczelkę?
Nie zapchać ale uszczelki mogą się wypalić bo celsius ma bardzo wysoką temperaturę spalin dochodzącą do 200*C. Skutkuję to błędnym działaniem presostatu spalin który nie pozwoli na zapłon jeżeli system powietrzo-spalinowy jest nieszczelny.
Może ktoś wysłać zdj takiego odpowietrznika ? Jak rozmawiałem z nauczycielem to mówił że on ma już 8 lat tak przerobiony kompresor i działa mu wszystko super. Znalazłem coś takiego . Nada się ? http://obrazki.elektroda.pl/9704067700_1... Może ktoś mi jeszcze pomóc odnośnie złożenia tego ponieważ kupiłem komplet uszczelek i gość w sklepie...
Co do dmuchawy można wykonać uszczelkę z silikonu odpornego na wysokie temperatury i drzwiczki domykane na zasadzie dźwigni, ale taki system jest na prawde głośny- sprawdź u kogoś jak to pracuje. stycznik buczy (brzęczy ) bo ma cewkę wyjaraną, stycznik pod napięciem nie powinien hałasować zmień cewkę lub cały stycznik.
Witam czy to napewno uszczelka może być ? Na otwartym korku wody nie wyrzuca temperatura ok zagrzałem go wentylator załączył
Ok, dziękuje to właśnie chciałem wiedzieć czy tak to jest czy nie powinno, rozbiorę całość i ocenię stawiam na uszczelkę która po latach utraciła swoje wymiary, lub podstawę pękniecie albo odkształcenie jednak jest tam dość wysoka temperatura i ma prawo do zniekształceń po latach pracy.
Wpisz temat w wyszukiwarkę, bo był poruszany wiele razy i istnieje obawa, że nasze posty wylądują w koszu. Oczywiście ukłony dla moderatora :D
Ja też nigdy żadnych uszczelek nie spotkałem. Baryłki na miedzi i tyle zresztą na kwasoodpornej stali na wysokich temperaturach tylko baryłki.
Być może turbo pompuje za dużo powietrza robi się wysoka temperatura i wysadza uszczelkę ciśnienie w komorze jest za wysokie Ważne sprawdź układ wtryskowy i kąt wyprzedzenia wtrysku. I tak jak wyżej wspomniano sprawdź kanały wodne chociaż że mało prawdopodobne bo głowica by pękła ale sprawdzić można
Pralka jak w temacie, bęben fabrycznie rozpoławiany (śrubki + uszczelka) zaczął puszczać. Oryginalna uszczelka gumowa już sztywna. Chciałem jeszcze trochę poużywać tej pralki nim wyrzucę. Co najlepiej dać zamiast uszczelki? Myślałem np. o silikonie do misek samochodowych (wysoka temperatura). Pytanie czy da radę z chemią?
Może to też uszczelka pod głowicą.
Jeżeli był w serwisie i była wymieniana uszczelka a wciąż leci to możliwe, że odkształcony jest element do którego przylega uszczelka. Musisz to sprawdzić. Jeśli jest ok, to niewłaściwa uszczelka. Cudów nie ma. Ewentualnie spóbuj dać silikon , możliwe, ze wysokotemperaturowy . W sumie i tak masz zamiar go wyrzucić. Wysokotemperaturowy - nie wiem gdzie...
Jednak to była uszczelka w korku.
JJednak jeżeli świeciła się kontrolka za wysokiej temperatury silnika to miał 120 stopni i nie wróżę usterki termostatu jako jedynej przyczyny wywalania płynu. Nie przesadzaj. Jednorazowe podniesienie temperatury raczej od razu uszczelki nie uszkadza. Więcej - efekt może wyjść dopiero za jakiś czas.
A hydropopychacze sprawne i wyciśnięte przed montażem?
Jak to nie termostat to napewno uszczelka pod głowicą
A więc.. Jest to nieosiągalna część.. Producent nie przewidział wymiany i również nie wypuszczał jej jako część zamienna.. Wielkościowo dopasować jest trudno uszczelkę, tym bardziej ze musi być ona na wysoką temperaturę.. Ja osobiście uzywam uszczelek od stacji parowej DeLonghi ale rozcinam ją, dopasowuje i uszczelniam silikonem wysokotemperaturowym...
ja smarowałem żelem do włosów ale po 2 miesiącach wysychał i lipa. Postanowiłem zastosować tzw. żel na wysokie temperatury min. do uszczelek itd. (taki żelik) już 2 lata chodzi bez zarzutu :)
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Może być to spowodowane wysoką temperaturą w silniku. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Raczej nie, ponieważ włącznik wentylatora jest w chłodnicy, więc i chłodnica musi być gorąca. Niestety, obstawiam uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Jak dobrze pamiętam to powinien być jeszcze wentylator chłodnicy, czy załącza sie jak jest wysoka temperatura? Jak dobrze doczytałem to przejechałeś 7000 km. To napewno nie jest uszczelka. Francuzy mają odpowietrzniki na wężach, sprobój odpowietrzyć układ.
Czy winą ciągłej pracy może być wymiana ciepła z otoczeniem, przez te nieszczelności w gumie od drzwiczek ?? Jeśli tak, to czym to uszczelnić ?? Silikon ? Oczywiście że tak - uszczelka wymaga wymiany, ale na początek dla sprawdzenia, możesz zastosować silikon i ustawić na średni zakres.
Podważyć i podcinać ostrym nożykiem, zeskrobać ustawiając nożyk pod odpowiednim kątem aby nie rysował powierzchni - delikatnie. Na koniec można przetrzeć papierem ściernym takim pomiędzy 400 a 600. Tak mocne sklejenie się uszczelki może jednak wskazywać na wysoką temperaturę pracy. Czy rurka dolotowa bez uszkodzeń?
Jak są nierówności przeszlifować delikatnie i silikonem czarnym do bloków silnika odpornym na wysokie temperatury dać jak ta uszczelka dać skręcić i już nic nie będzie ciekło silikon uszczelni to dokładnie taka mała podpowiedz dla potomnych bawię się w takie różne naprawy miłego wszystkim.
Ja się nie będę powtarzał ale skupił bym się na czyszczeniu chłodnicy i przepłukaniu całego układu chłodzenia. O wiele taniej niż wymiana uszczelki pod głowicą.
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Mozna kilka razy ale tę sama rurkę albo mieć trzeba nowe pierścienie bo starego nie zdejmiesz z rurki bo sie zaciska. To nie nowość jest odkąd pamiętam. Stosowane np w rurkach impulsowych rożnych przetworników. Zaleta? Odporne na bardzo wysokie temperatury. nie ma uszczelki z gumy czy tworzywa a z metalu. Tak jest szczelne. Po prostu dokręcasz aż będzie.
Pirometr ? Jeżeli faktycznie będzie wysoka temperatura to pompa wody do sprawdzenia a tam ona jest na rozrządzie.... rozrząd jest na łańcuchu a łańcuch jest pod pokrywą alu z 55 śrubkami jakoś i płynną uszczelką. Powodzenia.
Idę o zakład, że to uszczelka pod głowicą.
Witam, najpierw co do sprzęgła, to pewnie osoba, która cię holowała przypaliła nieco tarczę sprzęgła, jeśli nie bardzo nie ma się czym martwić. Nawet przy delikatnym przypaleniu jest duzo smrodu i dymu. Co do Twojego silnika, jeśli nie dostał się do niego duzy strumień wody, to wszystko skończy się na wymianie uszczelki pod głowicą i kosztach ok 500...
Autor napisał w pierwszym poście,że wskaźnik temperatury osiąga czerwone pole co wskazuje przegrzewanie się silnika. Gdyby była wina uszczelki lub tulei to nie było by wskazania wysokiej temperatury o układ chłodzenia by wykipiał tak jak by się zagotował bo nie temperatura a ciśnienie by to spowodowało.W tym wypadku w układzie chłodzenia powinien pojawić...
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
Czy ten klej Vitcas - "Żaroodporny klej wysokotemperaturowy do sznurów Vitcas RA jest klejem wstrzymującym bardzo wysokie temperatury. Stosowany jest do mocowania uszczelek z taśm, sznurów z włókna ceramicznego i szklanego do drzwiczek pieców, kotłów, kuchenek oraz innych urządzeń grzewczych." Ktoś może polecić jako dobry zamiennik tego Silcasil . Temperatury...
lub czujnik ,czy zegar przekłamuje ,łatwo to sprawdzic.
Ta pompa pracuje pełna mocą. Moc minimalna tego kotła to 7kW. Nie uniknione jest taktowanie na małą powierzchnię. Ociepl mieszkanie. To będzie największa oszczędność. Nakład poniesiony na wymianie kotła kiedyś może się zwróci. Komfort będzie lepszy. Cały czas utrzymuje jedna temperature, by ściany były wygrzane. Ustawia się temp 55-65 st. Przy wysokich...
iks , miałem okazję zobaczyć taki piekarnik po kilkukrotnym samooczyszczeniu, zwrócony na gwarancji. Nawet uszczelka temperaturoodporna nie wytrzymała tak wysokiej temperatury. Tutaj coś na ten temat: [url=https://allegro.pl/artykul/piekarni...
Przecież ten silnik ma płaską głowicę. Ile byś jej nie splanował, nie zmienisz objętości cylindra ani stopnia sprężania K woli scisłości: zawory mogą byc osadzone do 1mm w głowicy. Poza tym splanowana głowica powoduję że odsłoniecie świecy żarowej i wtryskiwacza jest wieksze :D . W połączeniu z cienką uszczelka....
- gęsty, odporny na wysokie temperatury - który nie spływa pod wpływem wody, wysokiej temperatury - nie niszczy gumowych uszczelek - nie łączy się (nie rozpuszcza) innych smarów Warunki te może spełniać Krytox, tyle, że drogi jak diabli. Aczkolwiek tu wystarczy "aptekarska" ilość. Nie zmywa go woda (rozpuszczalniki praktycznie też, może poza eterami),...
Wyjąłem EGRa. Uszczelka EGRa była cała brudna od 'żywicznego' nalotu. W dwóch miejscach na uszczelce była jakby zaschnięta, wypolerowana żywica. Wyczyściłem całą uszczelkę oraz widoczne części EGRa. Grzybek w EGRze porusza się. Uszczelka była wykonana z bardzo trwałego materiału, odpornego na wysokie temperatury. Ale taka uszczelka, moim zdaniem, nie...
Tak Zgadza się podczas kręcenia rozrusznikiem Zdjąłem również obudowę od ECU i wygląda jakby tam była wysoka temperatura są widoczne kropki na płytce chyba rozpuszczonej uszczelki dodam zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/6241586600_... https://obrazki.elektroda.pl/5624223100_...
Woda przechodzi tam pod drzwiami. Strzał w dziesiątkę :-) Po zdjęciu boczka okazało się, że woda ucieka w dwóch miejscach. No i na tę rdzę na nadprożu muszę chyba spojrzeć zupełnie inaczej; do tej pory traktowałem ją jako rzecz naturalną przy takim wieku auta, a to na tej wysokości sączyła się woda z okna. Tylko jak przedostała się przez uszczelkę...
Należało by też zrobić test na CO2 w płynie, będzie wiadomo czy to uszczelka czy nie.
Smar grafitowy do łożysk??? Od kiedy??? Ten rodzaj smaru stosowało sie przy łańcuchach. Do łożysk idzie zwykły łt. Do przegubów smar molibdenowy. A na wysoką temperaturę smar miedziany.
Zużyte uszczelki drzwiczek mogą być powodem okresowych awarii sterownika {sterownik ustawia minimalne obroty wentylatora z powodu "lewego powietrza"}
A więc sytuacja wygląda następująco: wysoka temperatura była efektem nieszczelnosci chłodnicy, sprawdziłem wszystko, okazało się że przecieka na rogu. wyciek z chłodnicy usunięty. (druga chłodnica). Kilka razy dolewalem płynu po wymianie ale być może dlatego że musiał rozejsc się po układzie. Co do opalania na zimnym silniku, tu pojawia się większy...
Proszę Was o pomoc co może być problemem sprężarka ciągle chodzi nie wyłącza się. Pracuje głośniej, alarm wysokiej temperatury na wyświetlaczu, a temperatura w zamrażarce podniosła się do -8°C , lodówka dalej trzyma 4°C czy 5°C. Uszczelki są ok, drzwi są zamknięte, proszę o propozycje rozwiązania problemu. Z góry dziękuję.
Dodam jeszcze od siebie, że czujnik musi być przyklejony w tym samym miejscu a powierzchnia do której się przykleja była bardzo dobrze oczyszczona. W przeciwnym razie będzie osiągana zbyt wysoka temperatura co zmieni smak kawy i skróci żywotność uszczelek.
Jeżeli zarasta lodem to znaczy, że za bardzo mrozi i lód nie zdąży się roztopić. Sprawdż czy są szczelne drzwi lodówki lub czy uszczelka nie jest uszkodzona.
Dzień dobry wszystkim. Chcąc solidnie wyczyścić dość mocno otłuszczoną pokrywę wentylatora wewnątrz piekarnika parowego (Electrolux), wpierw ściągając pokrywę, a następnie mocując ją ponownie na swoim miejscu (wystarczy odkręcić 4 śrubki z podkładkami), niechcący uszkodziłem jedną podkładkę, która dosłownie złamała się na pół. Zauważyłem, że podkładki...
Więc musisz wszystko wyjąć ,czyli cały zbiornik ,wyjąć uszczelniacz i wybić łożyska to jest-wewnętrzne do środka od zewnatrz a zewn.na zewn.od wewnątrz.Te trzy elementy dostaniesz w każdym sklepie z częściami AGD . Dodano po 2 Dodam jeszcze że przy składaniu użyj czerwonego silikonu na wysoką temperaturę , na uszczelkę .
W trakcie jazdy to i bez wentylatora nie powiniem się tak grzać. Jaki tam silnik siedzi i ktory to rok? Przy ktorymś 1,6 benz. trzeba bylo go odpowiednio odpowietrzyć bo sie właśnie przegrzewał /miałem tai jeden/. No chyba, że juz grubo i uszczelkę dmuchnęło.
Tak tylko nie nałóż zbyt obficie by smar nie przedostał się do wnętrza zbiornika w dużej ilości bo pralka będzie Ci brudzić odzież. Zresztą po każdej tego typu naprawie należy w pierwszej kolejności włączyć pranie czyszczące na wysokiej temperaturze z octem i sodą oczyszczoną by usunąć właśnie pozostałości naprawy.
W tych czajnikach zastosowano gumowe uszczelki ktore z czasem zachodzą kamieniem i puszczają. Wysoka temperatura i para zniszczyly mi po raz drugi całą elekronikę. Czajnik wylądował w koszu. Zwykly czajnik zdaje sie solidniejszy od tego "cuda"
Nie stanowi to raczej problemu.Wyposaż się tylko w nowe uszczelki i smar do armatury lub jakiś inny,najlepiej grafitowy.Przed ponownym składaniem,posmaruj uszczelki. Dodano po 5 Sorry,smar oczywiście teflonowy a nie jak napisałem wcześniej grafitowy.Dobry jest orginalny smar do armatury.
Podstawą działania wszystkich pomp ciepła opartych na przemianie gaz-ciecz-gaz jest właśnie ta przemiana. CO2 NIE NADAJE SIĘ do klimatyzacji w ogólności, a do klimatyzacji samochodowej w szczególności z powodu zbyt niskiej temperatury krytycznej i zbyt wysokiego ciśnienia krytycznego. CO2 nie da się skroplić w temperaturze powyżej 31°C. Oczywiście,...
Witam, Orientuje się ktoś może jakimi sposobami oraz rodzajami uszczelek (z czego) są uszczelniane zawory kulowe pracujące w wysokich temperaturach (co najmniej 550°C) ? Wiem że są to chyba zwykłe oringi, ale z czego zrobione, jakiś metal czy może jednak tworzywo sztuczne odporne na wysokie temperatury? Pozdrawiam
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
a może pompa wody jest uszkodzona i nie wymusza obiegu, ewentualnie uszczelka pod głowicą
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Jeśli była aluminiowa, to jak chcesz się wykazać, zawsze możesz wziąć cienki kawałek blachy aluminiowej, odpowiednio ją dociąć i zrobić otwory, później dodatkowo dać na czerwony silikon odporny na wysoką temperaturę i jazda.
wymieniłem dwa termostraty nowe w audi wymieniona pompa wody po chwili jazdy temperatura dochodzi 110 C. termostrat sie nie otwiera . czy to może być przyczyna uszczelki pod głowicą ? szybka opd. ?
przy 300tyś km to chyba nie ma tragedii. Nie nic sie nie świeci. a Moze być uszczelka pod głowicą i pod wpływem temperatury bardziej dymi?
Silnik wypłukać możesz czystą naftą, większość płukanek ma ja jako bazę z jakimiś dodatkami. Sam ostatnio przy zmianie zostawiłem około litr oleju w silniku, dolałem do stanu oleju opałowego, po tym jazda z 15km zlanie wszystkiego nowy filtr i olej vavoline 5w50 jest ok, ale wiem że uszczelniaczami zaworowymi mi puszcza olej z rana pierwsze odpalenie...
Na oko temperatura jest trochę poniżej 100 st. Mechanik, który wymieniał termostat i uszczelkę potwierdził, ze wentylator włącza się przy tej temp. Dodano po 2 Po wymianie uszczelki, przy starym termostacie też była taka temperatura, a przed awarią nie.
Witam. To diesel. Proponuję odpalić i zostawić obserwując wskazania temp. silnika. Jeżeli uszodzony jest zegar lub czujnik to przy 94-96 stopni właczą sie wentylatory chłodnicy. Nie wiem jak to wygląda w III ale w starszych golfach to było przejście wskazówki za diodę. Te dwa układy działają niezaleznie. Co do czujnika to nie wiem ale większość ma jeden...
Moze byc kilka przyczyn tej mazi. Jak masz automata, mogla walnac chlodnica. Mogl walnac wymiennik ciepla. Mogla walnac uszczelka pod glowica. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Test na co2 zrobiony ? Twoj mechanik moze miec racje. A nie bylo czasami tak ze z braku plynu dostal zbyt wysokiej temperatury. Albo wlales mu zimnego plynu na goracy silnik ?
1,7 Isuzu lubiły się przegrzewać co skutkowało albo uszkodzeniem uszczelki albo pęknięciem głowicy - prawda taka że ciężko znaleźć silnik wysokoprężny bez popękanej głowicy (kwestia jak bardzo). Po naprawie polecam dodatkowy obwód do załączania wentylatora na chłodnicy i w sytuacjach w których wyczujesz możliwość przegrzania (korki) włącz wentylator...
Test na co2 zrobilem W środe I wyszło że uszczelka Bo glowica szczelna po sprawdzeniu ;)
Uszczelka pod głowicą jest cała, brak wycieków, ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą. To skąd ten wyciek płynu i to gaśniecie samochodu przy wysokich temperaturach? Temperatura 107* to też wg mnie nie jest normalna. Z tego co czytałem po forach to ludzie się martwili jak temp. dochodziła do 100* i wtedy się pisało że to przypadłość Astry.
Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być. Cześć! Skoro pytasz o hermetyki używane w silnikach, to mogę przypuszczać, że nawiązujesz do specyficznej substancji, zwanej pastą uszczelkarską lub hermetykiem. Najważniejszą rolą...
Pytasz powaznie? "Pasta na bazie proszków metalicznych i smarów stałych. Zapobiega zapiekaniu i zacieraniu połączeń mechanicznych. Do montażu śrub, szpilek, opraw itp. pracujących w bardzo wysokich temperaturach i w agresywnym środowisku. Smarowanie zaworów, zasuw, uszczelek."
Witam trochę irytujacę jest że brak prostych rozwiązań w postach podpowiadam .. 1 najszybciej zamknąć nawiew . przyciskiem sterowania obiegu na obieg wewnętrzny tak jak przy brzydkich zapachach 2 trochę trudniej ... przesłonić kratki wlotowe (mniej zimnego powietrza ) sposób co prawda z poprzedniej epoki ale na pewno skuteczny 3 zmniejszyć przekrój...
Ja kupiłem zestaw w takiej hurtowni: www orionht pl Profecjonalne uszczelnienia, łożyska, więc te uszczelki w ogóle mają o przeróżnych charakterystykach, z odpornością na wysokie temperatury. Mam jedną uwagę do opinii Maykel2: "1 szt. oring 32 x 1,8 (uszczelniacz pokrywy tłoka); przymierzałem też 32 x 2, ale po założeniu wydawał się za duży;" Zdejmowałem...
Mam problem z lodówką side by side Daewoo FRS2211IAL. Od kilku dni słabo mrozi - zamrażalnik temperatura waha się od -4 do 0 °C (mimo że jest ustawiona na -24 °C), a lodówka 4 °C - 8 °C (ustawione na 2 °C). Lodówka ma już swoje lata (około 15 lat), ale do tej pory działała dobrze, kostkarka działa idealnie (jak teraz słabiej mrozi, to produkcja lodu...
wszystko jest OK silnik powinien pracowac na pograniczu właczenia wentylatora a maksymalnym otwarciu termostatu fordy maja to do siebie ze przacuja na takiej temperaturze a opel na takiej sprawdz jeszcze czy po odkreceniu korka wlewu plynu chłodniczego nie ma pecherzy powietrza i zapachu spalin co swiadczyłoby o uszkodzeniu uszczelki pod glowica pozdro...
uszczelka pod głowicą na 100% nie ma poprostu kompresi to samo miałem u siebie .temperatura silnika rośnie a ogrzewania nie ma.pozdrawiam.
termostat wysokie temperatury wysokie temperatury arduino speedfan wysokie temperatury
honda civic termostat electro harmonix silnik parowy zrobić
import użytkowników integra unitra junior
Kenwood TH-77A brak nadawania - diagnostyka i rozwiązania Zielony ekran w telewizorze - jak naprawić?