jedno wyklucza drugie.. jak może nie dymić jak zarzuca świece? Widziałem różne rzeczy ale skoro zarzuca świece musi dymić... Coś nie tak z diagnozą .
Prawdopodobnie do jednego z cylindrów dostaje się woda, co potwierdza nierówna praca silnika. Według internetowych poradników uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Skoro było coś grzebane przy wale korbowym, to możliwe że w tym wypadku problem jest z uszczelnieniem cylindrów w tej okolicy.
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Witam. Mam Ogara 205 i podczas jazdy przerywa i czy to może być nieszczelne kolanko przy cylindrze i jak je uszczelnić?
Wymienić podkładki uszczelniające, a właściwie podkładkę pomiędzy przednią pokrywą a cylindrem siłownika???
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Witam, mam pytanie jak uszczelnić cylinder w w.w. pile, mam silikon wysokotemperaturowy, chodzi mi o to, czy po nałożeniu silikonu na miskę korbową mam od razu nałożyć cylinder, czy po nałożeniu trzeba poczekać aż wstępnie zastygnie?
Witam , mam problem z Mz ETZ 250 , bardzo kopci , czasem pluje olejem , simeringi wymienione zostaly na nowe , pierscienie takze , na nowo uszczelniony cylinder , ale nadal kopci , podejrzewa sie ze to wina gaznika
Spłodziłem ten temat, i zamieściłem te fotki, po to by pokazać, że są tacy wariaci jak ja, którzy lubią dłubać jeszcze w takim czymś. Sprężarka ta jest raczej fabryczna, choć trudno powiedzieć, Dziadka Ś.P. już nie zapytam. Jest pare rzeczy które przemawiają za samoróbką i pare, które mówią że mogła wyjechać z fabryki, jedno do czego doszedłem to sprężarka....
uszczelniacze zaworowe do wymiany, a to jedno większe ciśnienie jest spowodowane zapewne obecnością oleju w cylindrze (olej nieco uszczelnił tłok-cylinder)
Albo uszczelniony na kawę zbożową - stary sposób ale może być jeszcze stosowany
To jakiej odpowiedzi oczekujesz? Ma być szczelne, a nie jest... głowica jest uszczelniona uszczelką z cylindrem i skręcona szpilkami. Więc pierwsze co, to sprawdź czy wszystkie nakrętki są dokręcone.
To na środkowym tłoku to normalne bo on najczęściej chodzi. Wyczyścić i nasmarować. A co do szarpania to w jaki sposób się to objawia.
ma sens tylko: 1) tłok nie może dochodzić do końca cylindra 2)musisz uszczelnić korbowód żeby para nim nie wylatywała :) Ja żeby uniknąć pkt 2 robię jednostronnie przesuwany cylinder :)
Prawidłowo zregenerowana głowica jest sprawdzana na szczelność. Przylgnie zaworów i gniazda po ich wymianie są docierane, głowica planowana. Sprawdzenie szczelności zaworów, wykonuje się poprzez wlanie nafty na ok. 12 godzin na grzybki zaworów (zwykle przed oddaniem głowicy do regeneracji). Według mnie, głowica jest jedyną częścią która jest dobra -...
Jeśji przed wymianą była moc a po wymianie nie ma to jak myślisz gdzie leży problem? Albo tłok albo cylinder bo to wymieniłeś i jest problem. Pozostaje jeszcze świeca i uszczelnienie pod cylindrem.
Gamma_Corvi Rower jeszcze po wujku, z ponad 15 lat może mieć. Na zdjęciach zakurzony, cylinder oblany nagarem, smar od łańcucha wszędzie... Wziąłem się ostatnio za to. Uszczelniłem już mocowanie cylinder-wydech. Mieszkam na wsi i jeżdżę mnóstwo po polach, lasach. On nie może być przez dłuższy czas czysty! Dzięki za zwrócenie mi uwagi, coś pokombinuję...
Nie mam na dysku zdjęć z naprawy podnośnika 16 t, ale porównując wymiary tłoków / cylindrów i uszczelnień z podnośnika 8 t, to powinno pasować. W DHP-8 t główny cylinder ma średnicę wewnętrzną 48 mm a uszczelnienie U1 27x45x13,5 i uszczelnia prawidłowo.
Wezmę się za to po swiętach raz już uruchomiłem kompresor pompował ładnie tylko wszystko zostało rozebrane aby uszczelnić obudowa na cylindry też będzie z wentylatorem podłączonym pod silnik w momencie uruchomienia sprężarki zostaną uruchomione wentylatory
Spk. Ja bym na Twoim miejscu otworzył cylinder i uszczelnił przy tłoku ale od środka .
hugo238 i jak udało ci się uruchomić ten silniczek?
Na nic ten rysunek. Dziękuję za krytykę 🙂 Dążę do prostoty. W tym moim rysunku można zrobić obudowę np. z gaśnicy. Można wpompować spore ciśnienie do środka. Można uruchamiać silnik podając napięcie na prądnicę. Nie trzeba budować prądnicy liniowej tylko użyć już jakiejś gotowej.Sama prądnica jest już wałem ,tak więc trzeba tylko dorobić dwa mimośrody....
Czym uszczelniłeś komorę korbową? Łącznik gumowy cylinder-gaźnik, do sprawdzenia.
Może być i również taka przyczyna, ale napisałem to również gdyż bardzo ważne jest aby tą przegrodę dobrze uszczelnić.
Właśnie o takie ślady płynu mi chodziło. tylko wytrzyj to dokładnie bo lakier lubi zejść od płynu. W taki wypadku na pewno pompka. Tylko w pompce nie ma siłownika, to jest tłoczek. Możesz bawić się w regenerowanie, wymianę uszczelnień pompki pod warunkiem że gładź cylindra dobra i sprężyna dobra. Ale koszt nowej nie powinien być porażający. Miłego dłubania.
Z twoich pomiarów luzów wynika że sprężarka posiada nieznaczną wadę konstrukcyjna, która polega na nierównomiernym smarowaniu poszczególnych cylindrów. Zmiana kierunku obrotów powinna dać odwrotną kolejność w zużyciu pierścieni i cylindrów, ale nie wyeliminuje błędu konstrukcyjnego. Wentylacja-chłodzenie cylindrów przy zmianie kierunku obrotów nie będzie...
Ja stawiam na marny stan silnika. Zużyte / pęknięte pierścienie lub prowadnice i uszczelnienia zaworów. Ni euszczelnisz pokrywy kiedy w komorze ciśnienei podobne do wnętrza cylindra.
Kawasaki EL 250, szpara pomiędzy cylindrami. Tuleje cylindrowe choćby obróciło, a motor przegrzewa się i znika płyn + wszędzie pełno silikonu. Wie ktoś coś o tym i czy dużo silikonu to naprawi To jest luz montażowy tulei i nie powinno to przeszkadzać, bo uszczelka głowicy to powinna uszczelnić.
Uszkodzone uszczelnienie komory korbowej pierwszego cylindra, prawdopodobnie pod magnetem.
Dobra jeszcze spróbuje zmniejszyć. Ale dlaczego nie zasysa do cylindra?
Witam. Mam problem z B&S 5 HP. Kupiłem glebogryzarkę z poziomym wałem. Silnik pracował super na giełdzie. Po powrocie i pierwszym odpaleniu bez obciążenia podczas "przegazówki" zaczął ocierać wirnik i wkręciło sznurek - wyłączyłem silnik. Okazało się, że jest obcięty klin na kole zamachowym i odkręciło się koło. Ktoś złożył za mały klin ze stali nierdzewnej...
Co rozumiesz przez "zregenerować"? Wymiana uszczelnień, czy usunięcie luzów? Po odkręceniu tłoków one wyjdą, ale tylko one listwa zębata już nie, łożyska nie. Umyć i sprawdzić cylinder też będzie problem.
Ogólnie to u mnie silnik już jest w kiepskim stanie (bierze olej) to dolałem uszczelniacza do chłodnic i śmigam tak już ponad 22 tysiące kilometrów. Wymiana uszczelki pod głowicą żeby to zrobić dobrze w tym silniku jest kosztowna, gdyż dochodzą uszczelki rozrządu itp, a u mnie przydałoby się zrobić generalny remont silnika z uszczelnieniem cylindrów...
Zobacz jednak pływak, czy na boku nie masz gdzies śladów otarcia , to może świadczyć o przycinaniu się pływaka. Czy cylinder jest uszczelniony od dołu, między karterami?
Nie popadajmy w skrajności z tym pełzaniem. Myślę, że po pierwsze, to model do celów demonstracyjnych, a nie urządzenie robocze. Po drugie, jeśli nie jest to podyktowane jakimiś szczególnymi wymaganiami, nikt raczej nie będzie konstruował pary tłok-cylinder pasowanej suwliwie, bez dodatkowych uszczelnień. W modelu może przecież zrobić luz roboczy na...
Pierścienie to takie "uszczelki cylindra" żeby tłok był dobrze uszczelniony do gładzi cylindra. U ciebie są najpewniej zapieczone od sadzy, przez co nie przylegają do cylindra, a przez to silnik ma osłabioną kompresję. Najprościej to sprawdzić tzw "próbą olejową" czyli wykręcasz świecę zapłonową, wlewasz około 0,5 ml oleju, delikatnie kopiesz w dźwignię...
Pewnie coś przeoczyłeś przy składaniu. Źle uszczelnione karter, uszkodzone uszczelniacze wału przy składaniu, źle uszczelniony kolektor ssący(dolotowy cylinder-gaźnik). Źle założony tłok. i wiele innych przyczyn może być.
Pytanie, jak chcesz uszczelnić tłok - jeśli między tłokiem, a cylindrem jest odstęp, to lepkość powietrza powoduje straty odwrotnie proporcjonalne do tego odstępu - czyli straty dążą nieskończoności, kiedy tłok staje się szczelny. Natomiast można tłok z cylindrem zastąpić miechem, jeśli zginanie materiału miecha nie będzie powodować strat.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Jakiej wielkości na być ten rowek olejowy? Zrobiłem silnik 2t z agregatu od lodówki, ciśnienie w komorze korbowej jest według mnie bardzo dobre, listek zaworu membranowego zrobiony z listka 0.1 mm od szczelinomierza, który dobrze się sprawdza, otwiera się gdy silnik zaciąga i nie przepuszcza, gdy jest płukanie. Próbując odpalić wiertarką, mieszanka...
Może coś jest źle poskręcane i uszczelnione?
Pozwolę sobie wtrącić, jeśli Kolega zatka dolot powietrza i silnik nie gaśnie, to wygląda jakby brał lewe powietrze. Najprościej sprawdzić i uszczelnić gaźnik-cylinder. Jeśli przylgnie są krzywe, nawet nówka uszczelka i silikony nie pomogą. Ja docierałem papierem na szybie przylgnię gaźnika, z cylindrem trudniej (bez demontażu), ale da się zrobić. Ja...
Kolego Versus, ropa może się dostać do cylindra tylko i wyłącznie przez wtrysk, bo cylinder jest uszczelniony podkładką wtryskiwacza... A co do dymienia, to albo przyciąłeś oringi, albo płyn chłodniczy, albo skrapla się woda w wydechu przy tej temperaturze i mocniej dymi parą wodną.
Witam. Posiadam kosiarkę (już zabytek :D ) Briggs&Stratton 94908-0619-02 Problemem jest, że nie zapala jak silnik zimny. Wystarczy psiknąć w filtr Plakiem i chodzi. Po pierwszym odpaleniu nie ma później z tym jakichkolwiek problemów - pali na dotyk. Membrana w gaźniku nowa, filtr czysty, oring na króccu ssącym nowy, sam króciec uszczelniony na łączeniu...
Przestań peplać na mój temat, a zacznij coś czytać aby się dowiedzieć. Na pytania nie odpowiedziałeś, czego się spodziewałem... Pewnie odpowie Adam1988, bo on wie o co chodzi. Nie ma uszczelnień tłok cylinder! Rozbierz sobie sprężarkę chłodniczą, to zobaczysz. "Mądrości" nie są moje. To po prostu wiedza z zakresu chłodnictwa. Bardzo łatwo ją zdobyć....
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
W skrócie: Na ekspresie migają trzy ziarenka, sugerujące brak kawy, kawa spada do kuwety, natomiast parzenie ze zmielonej kawy działa ok. Zaparzanie wygląda tak: Migają trzy ziarenka, ale można wybrać ilość kaw (ilość ziarenek). Młynek mieli ziarna, w zasobniku ubywa ziaren, zaparzacz wykonuje normalny ruch do góry, pompa podaje niewielką ilość wody,...
Dla mnie wygląda to na złe uszczelnienie gaźnik,kolektor. Objawy wskazują na ssanie powietrza (fałszywego) na odcinku gaźnik cylinder. Rozbierz jeszcze raz uszczelnij, wyreguluj i powinno hulać.
:arrow: RAFAŁ.M Jak kolega sądzi, jakie jest najlepsze uszczelnienie cylindra roboczego o niskim tarciu (chodzi mi o bezsmarowe uszczelnienie). Teflon odpada, bo przy wyższych temperaturach rozkłada się (chyba m.in. do gazu) i staje się silnie rakotwórczy
Ja bym to widział tak: https://obrazki.elektroda.pl/8543475600_... Tłok w cylindrze uszczelniony o-ringiem. Jak chcesz uzupełnić ciecz, zakręcasz oba zawory, odkręcasz pokrywę zbiornika, wyciągasz tłok (ok, trzeba by dodać jakiś zaworek zapowietrzający, nawet w samym tłoku), wlewasz ciecz, wkładasz tłok, zakręcasz cylinder i otwierasz...
Zależnie od potrzebnej siły potrzebujesz odpowiednio dopasowanego cylindra i dobrze uszczelnionego, lecz swobodnie poruszającego się tłoka. Jeszcze otworki na koncach cylindra i cała filozofia. Pneumatyka ma jednak to do siebie, że jest zanadto elastyczna. Powietrze jest dość ściśliwe i jeśli zadziałasz na swój siłownik zewnętrzną siłą to nie zachowa...
Podbijam temat, ponieważ auto zostało uszczelnione itd. przez mechanika. Sprawdzone cewki, świece, uszczelnione, nowa odma itd. wszystko co było do zrobienia. Zapłon nadal wypada na 5 cylindrze pod obciążeniem, i na gazie i na benzynie. Wszystkie wtyczki sprawdzone, wiązka przewodów sprawdzona, jedynie co zostało ECU (sterownik silnika). Może ktoś miał...
Podłóż podkładki pod te śruby,ale jak miałeś taki luz to możliwe,że już nie masz szczelności cylinder/miska. Trzeba to rozebrać i uszczelnić.
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Trzeba by wyjąc ten pompowtryskiwacz. Sprawdzić stan uszczelnień. Stan krzywek na walkach dla tego cylindra. Na koniec zamienił bym np 2 z 1 i sprawdził czy korekty pójdą za pompotryskiem.
Uszczelniłeś to wszystko dobrze? Gaźnik sprawdzony? Jak wlejesz paliwa do cylindra to, zapala?
Motor pobiera lewe powietrze. Wymień zimmering od strony magneta, sprawdź uszczelnienie cylindra z karterem, oraz głowicy z cylindrem.
Sitka wyczyściłem obydwa dokładnie i przedmuchałem sprężonym powietrzem. To uszczelnienie kolektora ssącego to w którym miejscu? Tutaj gdzie jest zamontowany filtr powietrza? Chodzi o to by obudowę filtra powietrza uszczelnić z gaźnikiem? http://obrazki.elektroda.net/79_12721271... Przy cylindrze to tam gdzie gaźnik łączy się z silnikiem? Czym to...
"Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej ." To jest coś w rodzaju honowania. Po szlifowaniu cylinder jest gładki jak pupa niemowlęcia ale wtedy ....najłatwiej się zatrze bo film olejowy praktycznie nie powstaje . Honowanie to zrobienie mikrorys specjalnymi "pilniczkami" żeby film olejowy utrzymywał się na ściankach cylindra i było smarowanie....
Witam, pacjent Audi A6 C6 2.4 BDW PB+LPG auto zostało uszczelnione itd. przez mechanika. Sprawdzone cewki, świece, uszczelnione, nowa odma itd., wszystko co było do zrobienia. Zapłon nadal wypada tylko na 5. cylindrze pod obciążeniem, i na gazie, i na benzynie. Wszystkie wtyczki sprawdzone, wiązka przewodów sprawdzona, jedynie co zostało, to ECU (sterownik...
To całkiem inna bajka niż w samochodach, pomiar robi się przy pomocy przyrządu z manometrem ale nie kręcąc wałem, tylko ustawiając tłok w GMP i podając odpowiednie ciśnienie (około 5 atm) do cylindra przez otwór świecy. Oczywiście wał musi być zablokowany, silnik rozgrzany a wlew oleju dobrze uszczelniony. Obserwuje się czy są przecieki powietrza przez...
Witaj, Zapomnij że uszczelnisz styk głowica-cylinder za pomocą podkładki miedzianej. W tym silniku po prostu fabrycznie nie ma uszczelki i żadne udoskonalenia nie zdają tu egzaminu. Jeżeli ściągałeś głowicę to przed ponownym jej założeniem oddaj ją do planowania. Tylko ta operacja daje szansę na prawidłowe uszczelnienie styku. Kolega wyżej pisał o uszczelniaczu...
Uszczelnienie cylindra połówek pusciło, jak sie nie mylę. Nie wiem, czy po wymontowaniu reduktora jest tam dostep, czy też trzeba całą targać i rozbierać- taka głupia gumka.. To ZFka?
A nikt nigdy koledze nie wytłumaczył że KAŻDY silnik, (a turbo doładowany w szczególności) "żre" olej, bo wynika to z zasady jego działania? (a konkretnie uszczelnień tłok/cylinder, oś turbiny/obudowa) . I jeśli w dieslu oleju nie ubywa, a jeszcze gorzej - przybywa, to trzeba by się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej ?
Witam. Troszkę odświerzę temat. Ja się wziąłem właśnie za naprawę takiego podnośnika zakupionego okazjonalnie za 15zł. Po oczyszczeniu wyszły mi oznaczenia: 15T (chyba 15 ton), 63 (czy to rocznik), 2/32? Po rozkręceniu z racji tego że to stary podnośnik uszczelnienia i tłoczki na cylindrze i pompce są ze skóry. Właśnie jestem po czyszczeniu i kompletowaniu...
Podnośnik w C360 opada. Co może być przyczyną? Jaka musi być powierzchnia przekroju przewodu, którym będzie płynął prąd 50 A? Czym odstraszyć kreta? Czy kret dobrze czyści rury i dreny? Czym czyścić wojskowe głowice i styki? 1. Opadanie podnośnika w C360 może mieć różne przyczyny, od zużytego zaworu hydraulicznego, poprzez problem z uszczelnieniem...
Kompresja się znalazła, paprochy wpadły pod zawór z wyjmowanego wtrysku. Gumka uszkodzona i pełno brudu koło wtrysku, masakra z tymi gumkami, ciężko to uszczelnić na tym 4 cylindrze. Przedmuchałem i jest ok. Jedna dźwigienka była spadnięta z zaworu, widać po wałku że dłuższy czas. Wymienię ta hydrauliki na nowe,żeby mieć pewność że to nie one. Łańcuszek...
...czyli nie robisz remontu silnika tylko uszczelnienie?
Trudno mi się wypowiedzieć na temat pilarki. Jednak z tego co wiem dźwignia ssania po dodaniu gazu właśnie powinna odskoczyć. Natomiast jeśli chodzi o rysy to zależy jak są głębokie i czy mają wpływ na uszczelnienie wału. Jeśli nie da się uszczelnić to wał do wymiany.
No dobra to w takim razie jakie jest poprawne podejście do sprawy w przypadku: 1. Wyjęcia tłoków z cylindra? 2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Czy z tego co mówicie zawsze jest szlif cylindra, skoro pierścienie mają swoją pozycję a my ją naruszamy? PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione?
Po remoncie czasem jest problem z kompresją. Dlatego zalecane jest wlanie niewielkiej ilości oleju między cylinder a tłok (na pierwszy pierścień uszczelniający nie do komory w tłoku) by pomóc mu się uszczelnić przed dotarciem/ułożeniem się. Bez tego czasem kompresja jest słaba i ciężko odpala za pierwszym razem.
Skoro check miga tzn że jakiś błąd wykrył sterownik silnika. Można by odczytać co to za błąd . Pewnie wypadnie zapłonu. Pytanie czy na konkretnym cylindrze czy losowo. Te silniki miały problem z wypalaniem zaworów i już racji wieku z kompresją (uszczelnienie tłok cylinder). Oleju nie pije za bardzo? Można by wyjąć świece i ocenić ich stan. Czy któraś...
A ja mam takie pytanie - Czy możliwe jest (w warunkach powiedzmy warsztatowych) uzyskanie takiej szczelności przy niskich oporach, by można było podwyższyć ciśnienie gazu roboczego? Chodzi mi np o taką szczelność, by przez nawet kilka minut utrzymywał podwyższone ciśnienie dopompowane zwykłą pompką rowerową. Mam też nieco inny, mam nadzieje, że realny...
Prawdopodobnie przepuszcza uszczelnienie pompowtrysku cylindra 1
Panowie. Zabieracie się do sprawy od d**y strony. Próbujecie zreanimować przechodzony silnik lejąc jakieś cudowne oleje,montując magnetyzery i całą masę innych dodatków, podczas gdy sam silnik jest już w stanie agonalnym. Niestey nawet najlepszy olej czy dodatek do paliwa i magnetyzer nie są w stanie skasować luzów układu korbowego, wyrównać zużycia...
To nie mogą być ropochodne płyny. W czeskim urządzeniu jest tłok fi 38 z uszczelnieniem gumowym, które się zużyło. Teraz jest założone uszczelnienie z pompy hamulcowej od Stara. Tłok robi skok 10 cm w cylindrze aluminiowym, na którym nie ma śladu zużycia. Czeski płyn był tłusty. Chcę zalać płyn hamulcowy, który byłby gęstszy jak samochodowy i dawał...
po mojemu to zbieg okoliczności chociaż wymiana z syntetyka na mineral nie była zbyt dobrym krokiem a w obecnej sytuacji powinieneś uszczelnić silnik i wlać mineralny mobil 1 - ściągałem głowice z dwóch silników jeżdżonych na tym oleju od nowości przebieg: Astra 1,4 ok 200kkm i Passat b3 1,6td 280kkm i na cylindrach obydwu były ślady honowania
Wał podobno nowy wzmacniany cylinder+głowica +tłok nowe ok 400m przejechane poziom ustawiony, dysza podobno 100, filtr stożkowy gąbkowy zawór membranowy jest tylko jak go sprawdzić uszczelniłem go dla pewności z króćcem wydech przelotowy .
Szczelność połączenia, gaźnik cylinder, to podstawa. Inaczej, silnik nie będzie działał prawidłowo. Może być tam podkładka, oring, lub gumowy króciec, w każdym przypadku musi być dobrze uszczelnione. Zrób zdjęcie, tego króćca .
witam może to być uszczelka pod głowicą,po rozebraniu sprawdzić uszczelnienie tuleji cylindra i czy powierzchnie styku z uszczelka nie sa skorodowane
A jak czesto włacza sie wam wentylator chłodnicy? Wg instrukcji powinien pracować od 85 stopni C ? U siebie jeszcze nigdy nie zauwazyłem żeby wiatrak pracował. Nie wiem czy ma to związek ale zuzycie świec wskazuje na przegrzewanie środkowego cylindra.
na 100% łapie lewe powietrze... żle uszczelniłeś... lub podnieś ssanie.. To może być bo skręcałem cylinder na szybko
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Cylinder z tłokiem i uszczelniaczami zakładał mechanik ja tylko włożyłem podnośnik A jaki był powód wymiany uszczelnień? Jesli przed zdejmowaniem nie było problemu z opadaniem to reklamuj podnośnik, zdjąć i tak go musisz więc 20 postów na forum nic nie zmieni.
I pytanie zasadnicze - jest to dziura przebita na wylot do cylindra/kanału wodnego/czegoś innego czy nie jest przebity na wylot ?
Witam. Potrzebne by mi były dane na temat tej sprężarki : -Jakie obroty zalecane , a jakie maksymalne -ciśnienie nominalne a jakie maksymalne -jaka wydajność Najlepiej jak by były wszystkie informacje, ja od siebie dodam , że sama sprężarka waży 45kg , skok tłoka 52.5mm, średnica tłoka 58mm. Głowica posiada po dwa zawory ssące i wylotowe zrobione na...
Nie będzie postępować jeśli będzie dbać o jakość płynu chłodzącego. Biorąc pod uwagę że 100% obecnych na rynku płynów, to wodne roztwory glikoli, to tak nie bardzo wiadomo jak o tę jakość dbać. Schodzi się pod głowicą kilka różnych metali, każdy o różnej elektroujemności - zawsze coś tam będzie się dziać, szczególnie przy dostępie powietrza. czy takie...
To jest pokrywka kanałów przelotowych cylindra. Cylindry w takich sprzętach wykonuje się w odlewie kokilowym (szybko i tanio). Ze względu na bardzo skomplikowany kształt kanałów w silnikach wykorzystujących technologię przepłukiwania czystym powietrzem, cylindry ze względów technologicznych są zamykane osobnymi pokrywkami. Tyle że pierwszy raz stykam...
na łączeniu gaźnika z cylindrem jest napewno szczelne bo mam dość grubą uszczelka z specjalnego tworzywa więc to odpada zobacze jeszcze simeringi ale ten od strony sprzęgła odpada bo wtedy by świeca była czarna z nagaru a tak nie jest więc odpada możliwe że ten od strany magneta ale tam jest sucho więc nie mam pojęcia Ps. w poście nie chodzilo mi o...
Witam, mam problem z rębakiem do drewna Asgatec RO 4002, urządzenie nie łupie lub ma ogromne trudności z łupaniem drewna. Po dolaniu oleju trochę powyżej górnej kreski miarki jest jakby lepiej, powtórzył kilkakrotnie zabieg łupania i jest trochę lepiej. Czy przyczyną może być zużycie uszczelnień tłoka? Czy cylinder też może być uszkodzony? Jak tłok...
W nurnikowym nie ma żadnych uszczelnień na tłoku, właściwie nurniku, jak sama nazwa wskazuje. Na końcu jest tylko pierścień ślizgowy, prowadzący nurnik w cylindrze, a całe uszczelnienie, olejowe jak i przeciwpyłowe, jest realizowane w głowicy siłownika, gdzie uszczelniacze pracują na chromowanej powierzchni nurnika (tłoczyska).
Wczoraj rozebrałem prawie całą kose i składając ja starałem sie uszczelnić wszystkie połączenia zarówno od gaźnika do cylindra jak i z cylindra do tłumika ochociaż te ostatnie to chyba nie maja znaczącego wpływu na moc silnika. Pozostają mi w takim razie uszczelniacze i wał.W poniedziałek rozbiore całość i sie wszystko wyjaśni ,dzięki wielkie za pomoc...
Po wymianie tuleji, tłoka oraz kpl uszczelnień maszyna kłuje prawidłowo.
No wydaje mi się że rozumiem o co ci chodzi Rycho T. Jeśli nawet tłumik nie jest dostrojony do obrotów (a może jest?) to i tak stawia pewien opór spalinom i zmienia warunki przepłukiwania cylindra. Jesli uda mi się jakoś go uszczelnić to postaram się napisać czy to coś zmienia.
Wlałem troszkę oleju i ciśnienie wzrosło, jednak jedni twierdzą że uszczelniły sie zawory a inni ze uszczelnił sie tłok, ja uważam że pierścienie sa dobre bo wlalem olej do cylindra i przez noc nie spłynął.
Problem przy moim Fordzie zrobił się z dnia na dzień, chciałem zapalić auto po paru dniach stania, niestety odmówił posłuszeństwa. Ogólnie jak odpali po paru razach kręcenia nierówno pracuje, nie zawsze tak jest, przy ruszaniu i jazdy, problem z mocą od 90/110km maksymalna jazda, dymi z tyłu na niebiesko, trzęsie silnikiem jakby chodziło to na trzech...
Witam. Piszę ten temat z nadzieją, że ktoś mi pomoże. posiadam mz 251 od 2 miesiecy. motor chodził dobrze, ale nie tak jak powinien. Zdjąłem cylinder i sprawdziłem czy nie jest przytarty, miał już robiony drugi szlif, stan ok nie jest przytarty, tłok także spoko ale za to pierscienie były do wymiany więc myślałem że dlatego nie wykorzystuje do końca...
A czy przy braku kompresji jeździłby normalnie? Tak będzie jeździł normalnie. Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Do sprawdzenie jeszcze pozostają zawory.
Człowieku! tak się nierobi i nie słuchaj kogoś jeśliby Ci tak radził naprawdę!,jeśli to robisz dla siebie i ma Ci to służyć przez wielelat,to zapamiętaj sobie bo widzę,że nie czaisz na jakiej zasadzie odbywa się sprężanie w silniku,bardzo ważnym jest luz pomiędzy średnicą tłoka a średnicą wewnętrzną cylindra.Niie pamiętam jaką śr. ma ten tłok alenp....
uszczelnić cylinder pilarek uszczelnić labiryntowy uszczelnić kanał
twingo kontrolka silnik zbudować telewizor odinstalować sterownik drukarki
laptop gamingowy spalona przetwornica
Ile wylewki samopoziomującej na m²? Obliczenia i porady Rozdrabniacz WC włącza się co drugi raz - przyczyny i rozwiązania