Kolego udało się rozwiązać problem ?
Wsadź wężyki w naczynie z wodą to będziesz miał pewność czy to wtryski puszczają. To samo zrób z "podciśnieniem" reduktora.
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
A w inter carsie ,inter timie , fota, dakol teraz się łączy z Auto Distry.. i możliwe że mają zatwardzenie informatyczne bo zmieniają system i nie wszystko lata w nim ok, ale od nowego roku ma być miodzio :D , a cha jeszcze sprawdż a Arpolu , teraz się przygotuj do sylwestra a nie toyotki molestuj :D , powodzenia.
,,Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie,, tu jest twój problem . Głowica całiem mozliwe ze ma spore wypracowanie na gniazdach mocujących pompowtrysk z biegiem czasu nacina uszczelnienie wtrysku i ropa dostaje sie do oleju druga opcja vacupompa przepuszcza efekt ten sam .
to akurat nie jest ważne, czy podkładki były pod wtryskami wcześniej, czy nie, bo każdy zakłada, jak mu się podoba. Jedni walą podkładki i nie patrzą, drudzy mówią, że nie wolno i nie zakładają i tyle w temacie. Oryginalnie też nie zakładali tych podkładek pod wtryskiwacze, a zaczęli zakładać je dlatego, że po długim czasie tulejka była skorodowana...
witam wszystkich ,mam pytanie jak wyjac wtryski z kia 2,9 crdi?u mnie po zapaleniu auta jeden wtrysk jest nie szczelny i wylatuje cisnienie ,jest caly okopcony dookola chce go wyciagnac i jakos uszczelnic .Czy one maja jakies uszczelniacze?Czy przypadkiem to glowica nie bedzie do regeneracji?-----prosze o pomoc
W silnikach isuzu lubi cieknąć pokrywa zaworów i uszczelnienie wtrysków kture przechodzą przez nią. Ale to będzie widać po zdjęciu osłony.
Rozklejam obudowę małe wkrętaki nóż podwazam delikatnie , nie ma tam żadnej taśmy łączącej - tylko guma uszczelniająca, pajakiem nazywam przewód łączący EDC z wtryskami.😅
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
Delphi jako oryginalne.
W pierwszej kolejność i uszczelnij wtrysk bo jeśli wydostaje się kompresja to samochód nie pojedzie tak jak powinien .
Problemem okazało się : 1. uszczelnienie wtrysków 2. Zdechła przepustnica powietrza (drooooooga) Co do OBD2 nie wiem ale mechanik poradził sobie więc zapewne 12v nie było lub bezpiecznik. teraz silnik działa jak nowy :)
Hej miałem identyczny i comp tez nie pokazywał błędu i po odpieciu 4 wtrysku pracował chwile dłużej !a wiec zmieniłem górę elektryczna wtrysku wrzuciłem kod i... to wszystko caddy dalej jeździ już prawie miesiąc!
Jak dla mnie możesz mieć problem z kompresją silnika, na zimno brakuje mu kompresji, buja się , dymi, potem olej uszczelni pierścienie i się uspokaja, dołóż do tego nie wydolne wtryski, i się wszystko poskłada i masz efekt, świece zostaw w spokoju, one i tak nie grzeją, chyba że temperatura płynu spada poniżej 5 stopni, a jak silnik w dobrej kondycji...
A do czego schemat. Dla znającego się na tym to pół godziny roboty. Dla Ciebie troszkę więcej. Odkręcasz nakrętkę M6 na dźwigni gazu. Zaznaczasz jak była i ja ściągasz. Odkręcasz górny dekielek który jest przykręcony na klucz imbusowy 5. Delikatnie podnosisz do góry wyciskając przy tym oś dźwigni gazu w dół. Po podniesieniu delikatnie do góry zajrzyj...
Nie chodzi mi o regeneracje całych wtryskiwaczy. Ewentualne sprawdzenie. Po co robić coś co jest dobre. I działa. Bardziej w kierunku uszczelnienia kieruje te wypowiedzi.
A ustawiony na VAG ,dawka ,kont wtrysku?? Chyba nie musze Ci tłumaczyć że te nastawy robi się na rozgrzanym silniku .
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
W środku jest taka mała podkładka jak na zdjęciu . Uważaj żebyś jej nie zgubił . Na foto dla skali to paczka fajek . Ropa jest tłusta , tak że po bardzo dokładnym wymyciu da się zlokalizować miejsce wycieku . Dodano po 50 https://obrazki.elektroda.pl/8197032100_...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
moim zdaniem bardzo prawdopodobne jest, że uszczelnienie pod wtryskiem się przepaliło i puszcza :):) ściągnij kolektor ssący. tą górną częś na torksy i tą pokrywe na imbusy :) tam zobaczysz wtryski . po odpaleniu auta zobaczysz czy to wina uszczelnienia pod wtryskiem :) będzie to widoczne :) na 99.9 % to będzie to :) koszt naprawy razem z uszczelką...
Objaw nieszczelności pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a kolektorem. Wymiana samych oringów na wtryskiwaczach z reguły nie przynosi spodziewanych rezultatów - trzeba wymienić zarówno gniazda (nowe wkręcać z płynnym uszczelnieniem), jak i oringi.
Witam. Sytuacja wygląda tak. Silnik w moim Fordzie to jest 1.6tdci 109, jakiś czas temu zaczął cykać, więc oddałem go do autoryzowanego serwisu BOSCH, aby uszczelnili wtryski (mechanicy samo ok wiek 20 lat) Odebrałem auto przez jakieś 50km było wszystko dobrze, potem zauważyłem że na luzie jak powoli dodaje się gazu to przy 1100 - 1200 obr trzęsie silnik,...
Na początek zmiana rurki czasem się tak zdarza, że bez powodu zaczyna ciec (najczęściej pod końcówką rurki jest podkładka i pęka i nie pozwala dokręcić i uszczelnić).
Kupiłem to już z problemami z odpalaniem dlatego zdejmowałem głowicę bo przedmuchiwało da zaworach, tuleje nie były rewelacyjne ale uznałem że też nie są takie tragiczne i jeżeli uszczelni się głowicę i wymieni wtryski powinno być ok. Ale chyba jednak byłem w błędzie i trzeba będzie silnik rozkręcić.
Wymień uszczelnienie cewek jak wyżej pisali,zestawy naprawcze dostępne w intercarsie,musisz załatwić sobie klucz nasadowy ośmiokątny do odkręcenia pokrywek cewek.Ja odkręcałem kluczem dwunastokątnym bodajże 38 ale pasuje on tak na sztukę.
Ten twój znajomy mechanik narobił ci więcej szkody niż pożytku taką radą. Szukaj drugiej pompy, bo naprawa tej bedzie nieopłacalna. Pęknięty tłok od tłokorozdzielacza.
Nie ma żadnej podkladki.Można wymontowac uszczeniacz odpinajac wtyczke/ostroznie/isciagajac wezyk przelewu odpinajac ta sprezynke.Uszczeniacz wymyc naftą.Czasem pomaga..Można też nic nie robic do czasu az zacznie wyciekac olej
Kropka na klin. Za szybko pisałem, może to wprowadzać w błąd. W środku wałka 158 masz wieloklin ze zgubionym zębem. Jeżeli nie ma zgubionego zęba, to na rancie jest masz małe nacięcie. Na wałku 142 masz kropkę. Te znaki muszą się pokrywać.
Skonczyo się na tym ze oddałem auto do fachowców do wyciagniecia wtrysku. Potem wymieniłem wtrysk na uzywany (150zł) i autko smiga. Ale wiem że prawdopodobieństwo ze sama kulka coś uszczelni jest niestety znikome. W moim przypadku nie pomogła nawet zmiana uszczelnienia. Po przebiegu 440tys puszczał zarówno rozpylacz jak i trzpien. zestaw naprawczy czyli...
Tylko nie reguluj na słuch, bo taki magik w poprzedniej Audi80 - B3 jak to ruszył to już ani nie palił ekonomicznie i nie pracował jak trzeba. Dawno sprzedałem to auto. Myślę, że to zrobisz (trochę cierpliwości i serca). Powodzenia życzę
dziś samochód wrócił znowu z warsztatu zapłaciłem 600zł - wymienili jakąś centralkę kąta wtrysku i sprawdzono oraz uszczelniono wtryski. Po rozgrzaniu silnika dalej te same objawy. pomocy!!!
Ok rozumiem i podejrzewałem że jest coś takiego jestem serwistantem spawalniczym i planuje na codzień bardO wiele części lecz wszystko jest robione przed montażem w całość z wcześniejszym dokladnym przedmuchaniem, czy tu aby nie powinna być glowica planowana ściągnięte oso osobno, czy wystarczy splanować, a następnie zakręcić na chwilę silnikiem w celu...
Witam Przeciek uszczelniłem . Musiałem zakupić oringi i podkładki mosiężne / serwis Mercedesa / w cenie ok. 40 zł za komplet . Dodatkowo zakupiłem specjalny klucz w cenie 80 zł . Procedura naprawy zgodnie z opisem na niemieckiej stronie - czas naprawy ok 2,5 h .
jeśli przekładasz ze wszystkim to możesz założyć każdy zespół napędowy jaki występował fabrycznie w tej budzie bez większych przeróbek, tylko musisz sobie wypruć wtedy najlepiej z całą wiążką elektryczną (przynajmniej częścią silnikową), komputerem, immobilajzerem ze stacyjki i kluczykiem, najlepiej też z półośkami, linkami gazu i sprzęgłą, wężami,...
uszczelnić wtryski przez wymianę nakrętek uważaj by kleju nie dali Zrób w końcu test przelewowy
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...
Ja Ci mogę podać, ale kupisz takie, a po wyjęciu się okaże, że masz inne i co wtedy? Chyba że chcesz zaryzykować to łap. BOSCH 0433175304,1417010987 460zł za loterię to trochę za drogo.
Witam, Problem pojawil sie po naprawie pompy. Szukaj wiec w tym kierunku - zle zrobiona pompa, zle utawiona (jaka metoda, taki wynik - ustawia sie na czujnik zegarowy z dokladnoscia +/-0,02 mm), przestawiony rozrzad itd. Wtryski, wiece, cisnienie... to bylby malo prawdopodobny przypadek. Pozdrawiam, Georges
Jeśli wymieniłaś uszczelki na pompo wtryskiwaczach,to może zwróć uwag że jeszcze za białe zabarwienie dymu odpowiedzialny jest płyn chłodniczy, który dostaje się do komory spalania, powinieneś zauważyć ubytki płynu w zbiorniku wyrównawczym, może to oznaczać pęknięcie głowicy, kadłuba silnika lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą i to jest akurat najbardziej...
Witam, będę wymieniał podkładki pod wtryskami Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 170 KM Common Rail 2008 rok. Potrzebuję momentu dokręcenia płytek uszczelniających, jak i samych wtryskiwaczy.
Zawsze na tym samym. Mechanik mowi ze te wskazania korekt z diagboxa można sobie w buty wsadzić. Według niego nawet nie jest możliwa ta korekta 1.45 z 1 cylindra. Na nowych pierscieniach zaworach i uszczelniaczach i wtryskach idealnych powinna sie obnizyc a nie stac w miejscu jak przed remontem.
Mozesz wyszlifowac jakas multiszlifierka te gniazda czy tam wiertarka z kanieniem ....jezeli ,,leje sie po kolektorach " to nie jest wina pierscionkow tylko wtryskow albo i usczslnien na zaworach
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Uszczelka kolektora nie wygląda dobrze, ale nie stwierdziłem nieszczelności. Dobrze zdiagnozowałem - 3 wtrysk licząc od paska rozrządu. Alkohol w formie płynnej został wessany z wgłębienia gniazda wtryskiwacza. W czasie wsysania nie było świstu. Za tą wymianę mechanik skasował mnie na 100zł (z oringami). Oringi widziałem na serwisie aukcyjnym po 5zł/szt....
Hi Moim problemem bylo Turbo , zacinająca się geometria , turbo wyczyszczone i jest git koszt 250PLN .. pozostaje jeszcze bujaniem budy przy odpaleniu ale to na 99% uszczelnienie wtrysków do wymiany
Tutaj masz sposób na wymianę uszczelniaczy. http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...
Cześć, wychodzę z założenia, skoro było majstrowane przy sercu, być może któryś wężyk m zluzowaną obejmę i zasysa powietrze. To nic, że są nowe. Sprawdź na postoju czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Napisz również coś więcej, po nocy też kiepsko pali? Ile czasu musisz kręcić...
A więc tak Układ szczelny brak kodów usterek Po odpięciu czujnika doładowania samochód jedzie normalnie z pełna mocą tylko dymi na czarno . Więc zalożyłem czujnik doładowania orginał SCANIA i nic to nie dało Co może jeszcze się dziać jak by pompa była uszkodzona to by nie jechał po odpięciu czujnika doładowania a jedzie tylko obawiam się o wysokie spalanie
To nie takie proste jest. Stara śruba może nie uszczelnić prawidłowo i nie zapali. Na śrubie jest stożek do zgniatania. Za mocne dokręcenie zniszczy głowicę pompy. Moment dokręcenia to 75 Nm. A najlepiej kupić nową śrubę trójkątną.
Samemu lepiej tego nie ruszaj! bo możesz potem mieć problem ze założeniem sprężynek. Taka usługa u pompiarza może kosztować ok-100-150zł i będziesz miał gwarancję na wykonaną usługę.
0 437 502 047 Jeśli nie ma różnicy po zmianie kolejności to masz uszkodzony rozdzielacz. W rozdzielaczu były wymienione wszystkie elementy uszczelniające. Co w takim razi mogło się uszkodzić w rozdzielaczu?
Zmień mechanika. Podkładki nic nie dadzą. Podkładki wymienia się wraz z wtryskami lub gdy robią się przedmuchy i trzeba frezować gniazdo, wtedy dobiera się nowe podkładki. Na rozjechane wtryski podkładki pomogą jak starej babie puder. Zapłacisz tylko za robotę a nic to nie zmieni. Pomyśl logicznie, jaki wpływ na korekty wtryskiwaczy mogą mieć podkładki...
Napisz skąd dokładnie cieknie. Te z linka są na górę, pod listwę wtryskową. Najlepiej zrób zdjęcie. "Pod" czyli na kolektorze się poci?
Jak sprawny wtrysk to odpali, tylko uważaj i daj nowe podkładki bo stare są wypalone do starych wtrysków i na nowy inny wtrysk nie uszczelnią.
Pooglądaj, może zobaczysz co źle złożyłeś[url=https://www.youtube.com/res...
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Podkłada z pudełka ma mieć odpowiednią twardość. Lepiej zainwestować w frezy do czyszczenia gniazd i wtryskiwaczy tak by powierzchnia styku była idealna przed montażem nowych podkładek.
Tulejki nie musisz rozwiercać wciskasz i ma pasować. Co do zestawu naprawczego najpewniej tam są tylko uszczelniacze całej pompy. Musisz szukać dalej. Na necie jest gdzieś sklep z częściami do tych pomp koszt tulejki wynosił tam chyba 20 zł. Ale adresu Ci nie podam bo nie pamiętam. musisz szukać.
Jak nie masz żadnego kodu to jest wtrysk jednopunktowy bardzo często pada tam uszczelnienie wtrysku i leje paliwo i wtedy wychdzi bardzo duże zużycie paliwa , popacz dokładnie i nie szukaj komputera:?::?::?::?::?:
Witaj! Podkładki pod wtryskiwaczy są jedno razowe,które przy odpowiednim ucisku dokręcania poddają się i tak uszczelniają. Radzę wymienić na oryginalne i odpowiednim kluczem dynametrycznym ustawionym na wskazaną wartość producenta dokręcić. Gdyby brak odpowiednich podkładek i klucza to zlecił bym dla serwisu. Groszowa wymiana. Pozdrawiam Miro.nasz
Dzięki wielkie. Mam jeszcze pytanko do zestawów uszczelnień wtryskiwacza dodawane są jeszcze takie tulejki plastikowe. Mam wersję silnika z wtryskiwaczami nad pokrywą zaworową i zdemontowałem wtryski ale takich tulejek nie widze. Gdzie one przychodzą https://obrazki.elektroda.pl/6395444400_...
Po wymianie simeringu nic nie regulujesz, oprócz kąta wtrysku.
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Ja odpowietrzałem pompując pompką do materaca ciśnienie do zbiornika paliwa zatkanego korkiem od dymionu... na samostart nie zapali (tzn. zapali ale paliwa nie pociągnie), a do tego zajedziesz pompę - próbowałem, silnik chodził z 30 sekund na samostarcie i nic.
Niestety wtrysk do wymiany. Powodem jest cieknąca woda z podszybia i wtryski uszkadzają się elektrycznie nie mechanicznie. Musisz koniecznie uszczelnić też podszybie bo niedługo czeka cię wymiana kolejnych... Kilka tygodni temu robiłem taką Renie i wtrysk był tak zapieczony że pękł podczas wyciągania, podczas frezowania uszkodziła się głowica i trzeba...
I nie trzeba wykręcać regulacji. No właśnie trzeba, bo dopiero pod nią są śrubki od pokrywy pompy. A wyciek masz z oski dźwigni gazu. Wyciek jest niżej na 100%, nie mam tylko pewności, czy to uszczelka, czy może jakieś mikro pęknięcie. Mam do dyspozycji jeszcze 2 silniki z pompami (dawcy), pompy sprawne, ale chciałem ominąć procedurę regulacji i demontażu...
uszczelniacze wymienisz bez wyjmowania wałka i rozpinania rozrządu, jednak wałek trzeba odkręcić i unieść na tyle ile to możliwe. Robi się to trochę na "ginekologa" ale się da. Pewnie że się da ,w sumie to metoda na lenia,ale wystarczy napinacz łańcucha popuścić i odkręcić koło od wałka,wałek cały wyłazi,tylko potem rozrząd trza ustawiać :D ,ale nie...
mam problem, ponieważ posiadam wyciek spod wtrysku paliwowego i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób to można uszczelnić. Pozdrawiam
Po pierwsze w silniku Fetora nie stosuje się podkładek uszczelniających/miedzianych pod wtryskiwacze, ponieważ zastosowano tam rozwiązanie uszczelnienia metal/metal na stożku. Stosowanie podkładek skutkuje podniesieniem wtryskiwacza i zaburzeniem dokładności rozpylenia paliwa w komorze spalania. Ma to sens jedynie w przypadku nadmiernej korozji powierzchni...
Nie zakładam tematu do wróżbitów tylko do fachowców :) Co to znaczy, że w cylindrach już nie za ciekawie? Uszczelnienie wtrysków to chyba niezbyt droga impreza, czy mi się zdaje?
Gumę pod mono-wtryskiem sprawdź, dokładne uszczelnienie dolotu i regulacja, bo z tego co opisujesz jeździsz na ubogiej mieszance prawdopodobnie.
Kręcenie przy turbinie ma sens jak wali czarnym dymem lub nie ma mocy. Coś zakłóca proces spalania paliwa i mogą to być niewłaściwe rozpylacze, źle założone, nieoryginalne uszczelnienie wtryskiwaczy, złe paliwo, za niska kompresja. Silnik ma wtrysk bezpośredni czy do komór w głowicy ?
Witam wszystkich. Wczoraj zmieniając świece zauważyłem że denko na jednym z tłoków jest mokre (silnik był już prawie wystudzony) świece wyglądały dobrze może ta od mokrego troszkę ciemniejsza od reszty, ale minimalnie. Podejrzewam nieszczelny wtryskiwacz bądź uszczelniacze zaworowe, jeśli to był spływający olej to inna bajka, ale chciałbym sprawdzić...
Witam. Chevrolet Cruze 2.0 Diesel. W sucie silnik byl uszczelniany i zostaly wtryskiwacze zdemontowane. Po 2 tygodniach po zamontowaniu jestbardzo duzy problem z odpaleniem. Ponoć w tych silnikach to norma -tak twierdzi osoba co naprawia wtryskiwacze. Zawiozlem do niego rozebral nabil paliwa i mialo odpalić. Przy probie odpalenia lepiej łapał -ale nie...
Bardzo prosto można to sprawdzić - wszystko wyczyścić, kupić sprej do szukania nieszczelności (tworzy sie piana) odpalić silnik popryskac na wolnych obrotach w okolice wtryskow tam gdzie zbiera Ci się olej - jeżeli nic nie dojrzysz poproś kogoś aby dodał lekko gazu 1.5 -2 tyś obr - jeżeli jest przeciek na miedzianej uszczelce zobaczysz delikatne bąbelki...
Witam! Mam problem z majorkiem. Zrobiłem remont silnika tzn. pompa wtryskowa po regeneracji (regenerowane w Przyworach k. opola), głowice po regenaracji (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze, gniazda, tuleja wtryskiwacza, dźwigienki, planowanie itp.) wymienione tłoki i pierścienie itp. złożyłem silnik, odpaliłem, i nie chodzi tak ja trzeba, nie mozna...
Normalnie. Po poluzowaniu napinacza wchodzi bez wysiłku.
Kolego bzdury gadasz. Te wtryski trzeba umieć zanlmontować. I już. Loctite uszczelniające na gwint) na jaki gwint? Co ma gwint nakrętki do uszczelnienia magistrali cr? Kolejny uszczelniacz się znalazł. Pokaż mi kolego preparat co stożkowe połączenie uszczelni przy 1700 bar.
odrazu kup uszczelniacze trawerz te wtryskiwacze są pod wałkiem rozrządu
To nie są wtryskiwacze. Wtryskiwacze siedzą w głowicy silnika. Jeżeli paliwo wycieka Ci w miejscach pokazanych na zdjęciu, to czeka Cię wizyta u speca od pomp wtryskowych, sam nie waż się tego tykać. Być może wystarczy dokręcić nakrętki mocowania przewodów wysokiego ciśnienia, w gorszej opcji do wymiany uszczelniacze zaworów zwrotnych. V.
http://obrazki.elektroda.pl/6734641000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9689718900_1... Witam, chciałbym odnowić podłączenia wtryskiwaczy, wiecie gdzie mogę dostać takie wtyczki? Kupilem nowe uszczelniacze, czy te mniejsze gumki powinno się zakładać na jakiś klej, tawot czy olej silikonowy? http://obrazki.elektroda.pl/7847649600_1...
panowie jeli to komus pomoze to jesli macie takie objawy jak kolega pisze sprawdzcie sobie filtr paliwa jesli jest czarny to przepuszcza uszczelnienie wtrysku bo wtryski sa zanuzone w oleju przepuszcza olej do paliwa i przy rozruchu pali olej i z tad wielki oblok
Witam, z góry dziękuje wszystkim za czas poświecony na przeczytanie tego postu. Jestem posiadaczem 206 1.4HDI z 2003 roku. Przez dłuższy czas z okolic silnik było słychać coś w stylu „cykania” na wolnych obrotach. W dalszym czasie się nasiliło i dało się słyszeć podczas jazdy. Okazało się, że to nieszczelność na czwartym wtryskiwaczu. Wokół...
Olej pali? Świece żarowe działają? Korekty wtrysków?
Oringow nie scieło , silnik chodzi pali na strzał to tylko kwestia regulacji. Wtryski ustawione pod kątem prostym do głowicy gniazda pod oringi czyste, oringi nowe, nowe podkładki pod wtryski i nowe uszczelniacze pompowtryskow. Pompowtryski na dużą nakrętkę 30mm+ . Podajcie mi przepis na dokręcenie luzu między pompowtryskiwm a dźwigienka walka rozrządu...
Witam, wyciągnąłem wtryski z silnika SW 400 z ładowarki Ł220 i się różnią od tych z Bizona. Wtrysk ma na górze nakrętkę na klucz 19 w Bizonie na 27. Po rozkręceniu nad rozpylaczem jest przekładka metalowa gruba na ca 4 mm z otworami a w Bizonie jej nie ma. Do tego wtryskiwacza były założone rozpylacze z Bizona i po skręceniu wtryskiwacz jest dłuższy...
To nie możliwe, żeby na plaku nie palił (musi coś przynajmniej zagadać). A elektrozawór pompy wtryskowej dobrze podłączony?
Miałem agregat prądotwórczy z takim silnikiem, tylko dwa razy większym - 4VD, palił zawsze, nawet po ponad dwuletnim postoju, tylko długie grzanie świec, parę sekund kręcenia rozrusznikiem i furczał😜 może u Ciebie wtryski leją, albo otwierają się przy zbyt niskim ciśnieniu paliwa. Przy odpalaniu na pych masz większe obroty silnika niż z rozrusznika,...
Mam pytanie odnośnie odstojnika paliwa c 360 a mianowicie cieknie mi paliwo z pod tego naczynia szklanego czy to plastikowego pomimo ze daje tam pod to uszczelkę gumowa a i tak cieknie bo ta gumowa uszczelka to raz dwa napije się paliwa i puchnie co zrobić jakoś ktoś to przerabiał albo czymś uszczelniał?
Witam Ja zdjalem pompę i gościu który się tym zajmuje powiedział że na 99% urwala się glowica oddałem mu pompompę do zrobienia i okazało się ze pompą się tylko zatkala jednak paliwo w zbiorniku trochę stało i to zrobiło swoje On pompę rozebral wyczyścił i złożył ( oczywiście wszystkie uszczelniacze nowe) założyłem pompę raz odpowietrzylem i odrazu zapalił...
Miałem identyczny problem ten sam silnik tylko w CLK, dwa razy stał u mechanika, raz miesiąc i drugi raz trzy tygodnie. U mnie niestety nie był to problem masy, zrobiłem dwa dodatkowe porządne baty ale nic nie pomogło. Później kombinacje ze sterownikami, świecami, wtryskami, uszczelnienie układu paliwowego i nic. Okazało się, że kompresja na jednym...
Vaktek średnio 5kkm potem trzeba sie pochylić albo olac, regi 40kkm potem wymiana lub regeneracja, ac mam w01 100kkm rowno i splynela swieca z uszczelka na pierwszy cylindrze. Ja tam wole cos co działa do tych 100kkm powtarzanie, regow po 40kkm sporo wywaliłem jak na amatorskie zabawy z lpg zero termiki jedne inne nie równa praca i dawka z kosmosu na...
spraedz czy nie masz zabrOdzonego paliwa olejem silnikowym[odkręć góre filtra i wez troche do strzykawki ] jezeli tak to uszczelnienie wtrysków do wymiany jak nie to nawet lepiej ale szukaj innych nieszczelnosci np: na przelewach swiece sam prosto sprawdzisz zdejmij wtyczje i przez kabelek podłżcz do plusa akum. ak iskrzy to jest ok
przede wszystkim musisz ustawić wałek rozrządu oraz pompę. W pompie zazwyczaj twardnieje gumowy oring (uszczelka) pod główka i stąd wyciek, można to zrobić przy okazji regulacji pompy. Co do wałka, łańcuch rozrządu z biegiem czasu rozciąga się, po stronie pompy jest dłuższy a więc wałek się cofa, powoduje to utrudniony rozruch. Pozdrawiam. Nie koniecznie...
Problem jak w temacie. Pompa była uszczelniana w warsztacie i nie mogę dojść końca z zapłonem. Silnik pracuje detonacyjnie i jest słaby. Przed naprawą było OK, tylko pompa lała. Mam pytanie do znających temat co jest odnośnikiem dla punktu na sprzęgięłku pompy. Nie piszą o tym nic w książce, a jest wszędzie tylko początek tłoczenia 0.93 mm. Mechanik...
Żeby wyjąc wtryskiwacze trzeba zdjąć wałek,ty wymontowałeś tylko ich listwy zasilające.
Nie niestety nie ma immobilizera fabrycznego. Nie posiada żadnych dodatkowych zabezpieczeń typu: dodatkowe alarmy i odcięcia zapłonu. samochód chodził do ostatniego momentu bez zastrzeżeń wjechał o własnych siłach na warsztat. Po wymianie uszczelniaczy i pierścieni i złożeniu wszystkiego s powrotem nie chciał już zapalić.
Znam sie otroszke na mechanice zastanawialem sie czy jest porrzeba ustawiania fazy itp. Co do uszczelnienia To da sie to zrobic w malym warsztacie. Moze ktos wie gdzie mozna kupic uszczelnienie
uszczelni rozdzielacz uszczelni plastik uszczelni puszek
kyocera toner zużyty volvo silnika sprawdzić stator silnik
Wyświetlacz LCD Renault Modus nieczytelny po nagrzaniu Lokalizacja czujnika uderzeniowego w Citroën Xsara Picasso 1.6 16V