A uszczelniacz prawidłowy ? Są lewoskrętne i prawoskrętne, częsty błąd gdy kupuje się na wymiar, nie numerach katalogowych. Jeden będzie zgarniał olej do silnika, drugi na zewnątrz. Do pompy nie powinno być z tym problemu, zwykle powinny kręcić się w prawo, ale :?: Na dole http://kestor.pl/web.n4?go=46 masz "odrzutniki". Wałek wygląda ok. Jakby tylko...
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
Sprawdź stan oleju .Pompa może puszczać przez uszczelniacz paliwo do oleju,kiedy stan oleju jest o wiele za duży może przerzucać do kolektora przez odmę i stąd duże obroty.
Zazwyczaj od strony wałka to zasysa powietrze jak uszczelniacz stary i olej się pieni.
Nigdy nie miałem c328 a jedynie c330 lecz to prawie to samo. W c330 olej do podnośnika jest pobierany właśnie z skrzyni więc nie bardzo ciebie rozumiem. Mimo to warto sprawdzić uszczelniacze na pompie gdyż zdarza się, że puści uszczelniacz ;-)
Witam, czy może ktoś z szanownych kolegów zna typ i wymiar uszczelniacza oleju pompy wspomagania układu kierowniczego (pompa mechaniczna) silnik 8zaworowy.
Uszczelniacz pośrednio. Obróciła się panewka w pompie oleju i niestety do wymiany cała pompa. Nie dzieje się to bez przyczyny, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji. Jest to normalna "przypadłość" tych skrzyń (ZF5HP19FLA).
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
raczej w rozdzielaczu zawiesił Ci się zawór poprzeczny kieruje on olej na TUZ lub hydr. zewnętrzną
Tak, EV3 to elektrozawór nr.3. Przy wymianie sprzęgła sprawdź stan panewki w pompie oleju i możesz wymienić simmering (uszczelniacz konwertera na pompie). Na płycie zaworowej skup się na zaworze lock-up on jest powodem że po zapięciu D lub R autko gaśnie: http://www.sonnax.com/parts/1725
widzę że w końcu jakieś sensowne posunięcie nawiasem mówiąc wymiana panewek to nie jest jakiś wielki koszt podobnie jak pompa oleju + uszczelka pod miskę i uszczelniacz na wale stan wału podejżewam że będzie w normie bo stare VW miały twarde wały
Witam. Mam problem z pompą wtryskową. Cieknie olej przy cięgle dodawania gazu. Czy można wymienić ten uszczelniacz, bez demontażu pompy? Ile oleju wchodzi do pompy?
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Nie spotkałem się z zerwaniem mimo, że wymieniałem je przy przebiegach rzędu 380 000 - 400 000 km. Myślę, że te paski ratuje praca ze stałym obciążeniem bez pulsacji. Natomiast są zestawy rozrządu razem z tym paskiem, ale dotyczą one głównie 1.6 TDI, w których i tak trzeba zmieniać rozrząd z powodu awarii przesłony pompy wody lub z powodu wycieków z...
Witam, mam kosiarkę Hondę z napędem hydraulicznym, podczas koszenia uszkodził się uszczelniacz na wałku i pompa pracowała bez oleju, kosiarka była zapychana. Wytarły się elementy w pompie i po wymianie uszczelniacza, nalaniu oleju moc napędu nie jest w stanie ruszyć kosiarki. Czy znacie dobrzy ludzie jakiś sposób na naprawę, uszczelnienie przekładni?...
Chciałbym zamiast ręcznej pompki zastosować pompę ABS + sterowanie zaworkami. Tylko uszczelniacze pompy nie tolerują oleju a uszczelniacze siłownika nie tolerują Płynu hamulcowego. Co począć w tej sytuacji.
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Tam jest wspólny napęd pompy cieczy i oleju, jak lód wypchnął uszczelniacz, to mogła się tamtędy dostać woda do oleju. Od dołu widać taki prostokątny otwór, jak z niego kapie to do wymiany uszczelniacz pompy cieczy
Uszkodzony uszczelniacz wpompie
Według mnie problem może być z olejem lub uszczelniaczami. Miałem taki przypadek w traktorze CASE i tam pomogła wymiana oleju w układzie hydrauliki i uszczelniaczy na pompie hydrauliki.
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Witam. Rozbierałem wiele takowych pomp od c330 i powiem, ze nie widzialem jeszcze tak uszkodzonego oringu. Zdecydowanie cisnienie jakie masz ustawione na rozdzielaczu wynosi wiecej jak 120bar co jest dla pompy od c330 za duzo (wytrzymuje max 120bar). Oringi kupisz za grosze, przy skladaniu dekla pamietaj by zalozyc go tak samo jak był, odwrotne zalozenie...
Pompa oleju jest traktowana jako jeden podzespół, bez możliwości naprawy czy regeneracji. Gdybyś znał rozmiar i typ uszczelniacza to można by poszukać w sklepach technicznych, chyba że rozmiar lub rodzaj nie jest dostępny.
Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się ole Duże zużycie, elementów pompy zasilającej. Jak do tego dołożyć uszkodzony uszczelniacz wału napędowego pompy wtryskowej to tak. Te pół litra oleju z pompy byś nie zauważył w baku.
Witam. Problem wypadania zapłonów związany jest z uszkodzeniem pompy wysokich ciśnień. W pompie wysokich ciśnień uszkadza się uszczelniacz tłoczka pompy paliwa i paliwo przedostaje się do oleju, paliwo z oleju bardzo mocno paruje i przez odmę jak i pierścienie przedostaje się do kolektora ssącego i do komory spalania, dlatego jest zbyt bogata mieszanka,...
Jak pompa sie kręci i zasysa olej to ucieka on uszczelniaczami.
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Wypracowana pompa miała by odchył w drugą stronę raczej Jest dokładnie tak jak napisałeś. Łańcucha demontowaćnie musisz, ani obudowy pompy oleju. Demontujesz dolne kolo paska rozrządu. Obudowę uszczelniacza (załóż potem nowy niezależnie od wysokiej ceny). Wymontuj napinacz łańcucha (z tyłu bloku). Blokujesz pompę (wiertło 6 mm). Torx 40 - odkrecasz...
Jestem nieco zdziwiony i zapytam, w jakim aucie wymiana rozrządu to koszt 4 tys zł? Może sam rozrząd nie, ale do tego wymiana kilku uszczelniaczy, pompy wodnej oleju i filtrów, robocizny to już tak. Uważam, że jeśli ktoś kupuje za ostatnie pieniądze samochód klasy dość wysokiej, i potem drutuje to się tylko da, to powinien raczej jeździć autobusem.
Tak dla pewności zapytam , ile lejesz tego oleju?
zanim go zalejesz sprawdź uszczelniacz na pompie wody i oleju, bo to jest częstą przyczyną mieszania się płynów
Witam. Sprawdziłbym szczelność siłowników na wszystkich sekcjach. Niewykluczone, że do układu dostały się opiłki metalu lub piachu a co za tym idzie posypały się uszczelniacze lub całe siłowniki, mowa oczywiście o uszczelniaczach wewnątrz siłownika na tłoku. Filtry oleju hydraulicznego podmieniałeś?
a miarka oleju jest na pewno od tego silnika? może komuś się ułamała i założył jakąś inną? i lejąc na max stanu tak naprawdę przepełniasz i wykorbienia wału rozchlapują mocno olej? minimalny stan nie powinien mieć żadnego znaczenia, puki pompa zasysa olej nawet na zakrętach (więc nie zaświeca się nigdy na odpalonym silniku kontrolka ciśnienia oleju)...
Udrożnij otwór ściekowy za uszczelniaczem to przestanie wypadać.
Jeśli ta pompa pruła ponad 6 tyś obrotów to nawet jeśli są wszystkie możliwe zawory nie zdążył on przelać takiej ilości oleju.
Ale to nie jest samochód i pompiarz ma racje, bo pompa jest smarowana osobnym olejem a nie jak w przypadku samochodowych ropą. Gdyby doszło gdzieś do nieszczelności kanału paliwowego w pompie nadmiar by poszedł odpowietrznikiem pompy. No niekoniecznie uszkodzenie uszczelniacza z przodu pompy powoduje przedostawanie się oleju z pompy który często jest...
Może paliwo dostawać się poprzez uszczelniacz pompy. Innej opcji raczej nie ma. Pompę przekladalem bez żadnych dodatkowych ustawień. Zablokowalem przed wyjeciem, odblokowalem po włożeniu
Ale jeśli piszesz że masz w pompie zamiast oleju ropę, podejrzewam że puszczają sekcje paliwa i należy zregenerować pompę. Bo jeżeli puściłby tylko uszczelniacz to wyciekłby tylko olej a ropy w oleju niebyłoby
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Będą koszty, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, pompa oleju do wymiany, uszczelniacze, uszczelka miski olejowej, filtr oleju i olej (10,5L) oraz ogólny przegląd skrzyni. Koszt od 2500 zł. >
Nikt nie ma pomysłu? Dzisiaj miałem trochę czasu więc rozebrałem pompę. Uszczelniacze wyglądają ok nie widać jakichś oznak zużycia ,w oleju nie ma wody ,trochę się wylało więc dolałem hydraulicznego oleju 10w. Przedmuchałem kompresorem przewód i lance ale problem dalej występuje.
Witam Posiadam tourana 2013r 2.0 Tdi 140km. Cfhc. Problem ten sam A mianowicie niskie ciśnienie oleju. Zacząłem od pompy oczywiście symptom uszczelniacza przy smoku też sprawdzony i pompa nowa.. Nic nie zmieniło. Panewki jak nowe wałki rozrządu także. Myślałem że popychacze gubią cisnienie. Następnie że pompa wacum. Włożyłem kupę cierpliwości i kasy...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Zużyty uszczelniacz na pompie wtryskowej, przedostanie się ropy do oleju co skutkuje jego rozrzedzeniem, a następnie zaciągnięcie przez uszczelniacze turbiny tego oleju i samozapłon.
Można to zrobić przez okienko za pompą podnośnika. Trzeba zlać olej z hydrauliki zdemontować pompę oleju odkręcić zaślepkę, rozkręcić wałki sprzęgłowe wyjąć przednią część wałka sprzęgłowego,z tylnego wałka sprzęgłowego odkręcić dwie nakrętki i można już odkręcić obudowę w której jest uszczelniacz.
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
Wymiana uszczelniaczy , mechanicy spaprali raz robotę i musieli poprawić drugim razem
Witam. Mam problem z sintrą 22dti pompa vp paliwo przechodzi do oleju silnika pompa sprawdzona dla pewności wymieniony uszczelniacz, uszczelki na wtryskach wymienione nawet wtryski nowe i króćce bez rezultatu,brak mi pomysłu,jeśli ktoś miał podobny przypadek prosiłbym o pompc.
Może łapać uszczelniaczem pompy lub sam smok o ile jest mało oleju . Może filtr jest zabrudzony syfem ?
Niestety nic nie pomogło. Uszczelniacze na wtryskach wymienione, pompa vacum wymieniona problem pozostał.
Jak dwa stany oleju w misce, to puścił tandem albo uszczelniacze na pompkach, ale rozbieganie się silnika/olej w dolocie, to trzeba zajrzeć do turbo.
Ta no nie wiem czy to takie proste.jak w misce są opieki to cały silnik do płukania. Nowa pompa oleju wszelkie uszczelki i uszczelniacze a i pewnie na innych korbach tez go brało.
Paliwo dostać się do oleju może przez pompę tandem lub uszczelniacze pompowtrysków. Jak silnik nie równo chodzi to raczej uszczelniacze pompowtrysków.
witam seweryn mam pytanie jaka może być przyczyna opadającego podnosnika podczas jazdy jest takie uczucie jakby spadało cisninieni a pompa go dobijała cały czas , dodam pompa jest nowa ,uszczelniacze na tłoku też uszczelniacze na rozdzielaczu piec lat temu jak myslisz rozdzielacz nie trzyma cisnienia
Witam zainteresowanych. Rozebrałem pompę z silnikiem elektrycznym przepompowni rozdrabniacza Sanibo. Jest to silnik elektryczny którego uzwojenia i wirnik pracują w oleju, sam silnik zanurzony jest w wodzie. Przy rozkręcaniu silnika wylał się jasny olej o konsystencji oleju jadalnego w ilości około 100 ml. Olej prawdopodobnie pomieszany był z wodą...
Pierwsza sprawa, wyciek oleju. Dałeś nową uszczelkę pod pompę i uszczelniacz (simmering) konwertera. A co z panewką w pompie oleju, w której pracuje szyjka konwertera ? Druga sprawa, brak jedynki i wstecznego. Za te dwa biegi odpowiedzialny jest pakiet tarczek i przekładek umiejscowiony na planetarce pod sprzęgłem jednokierunkowym. Sprawdź czy zastosowałeś...
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
Odkopuję temat, aby nie zakładać nowego. Otóż pomału dostaję już do głowy z tym autem. Najprawdopodobniej usterka jest cały czas w pompie, mam.trzy regulatory ciśnienia i w zasadzie na każdym jest to samo. Pompę regenerowałem już x razy i membranami z Ali i oryginałami z GM. Wymieniałem wszelkie uszczelnienia w pompie, łącznie z uszczelniaczem przy...
A więc uszczelniacze na tłoku albo rozdzielacz
U mnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4478715000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3703816200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1020445100_1... Sprężarka jest od Iveco pojemność 600cm3 musiałem tylko zamontować uszczelniacz. Sprężarka pracuje przy ok 900obr/min. Pompa smarowania od Fiesty dorobiłem...
Nowe silniki pracują na współczesnych olejach które mają dodatki myjące i raczej nie potrzebują płukanek. Dwa że nowe silniki z pompami olejowymi ze zmienną wydajnością potrafią się zacierać na normalnym oleju a co dopiero na rozrzedzonym płukanką. Jak dla mnie stawiam je na półce ze wszystkimi ceramizerami , magicznymi uszczelniaczami i motodktorem....
Olej nie dociera do filtra oleju. Jest to jego pierwsze miejsce, gdzie musi być, zanim dotrze do silnika. Remont to wał I tłoki z korbami (uzywka), nowe panewki i pierścienie, osiowania itd. Glowica, nowe zawory uszczelniacze i szklanki frezowanie gniazd, szlify itd. Pompa oleju stara została, a zastanawiałem się nad nowka.
Hehe, taką książeczkę to już każdy ma hehe. I co, hehe, dalej twierdzisz że do miski, hehe? Hehehehehe. P.S. Już jest dwóch chętnych na przynajmniej ostrzeżenie. Jeden pisze totalne bzdury, drugi go broni pisząc kolejne bzdury. Do dzieła:) A może to klony? Najpewniej:D HE HE Dalej twierdze ze do miski bo dawno temy jak mieszkalem w posce mialem 700-tke...
Najpierw sprawdź ciśnienie oleju na hydraulice zewnętrznej jeśli będzie ok to na pewno nie wina pompy. Później sprawdzenie stanu uszczelniaczy na tłoku podnośnika, wiec on sam do ściągnięcia i weryfikacja co jest do wymiany. Rozdzielacz będziesz miał sam ciężko sprawdzić, a jeszcze gorzej będziesz miał z całym mechanizmem. wracając do ciśnieni jeśli...
Na 99% jest wbity bo wkręcić go w tym miejscu byłoby dosyć trudno. Opalarką już dostał nie raz ale boje się go mocniej nagrzać bo zaraz obok jest gumowy uszczelniacz.
czy ten nowy uszczelniacz należy montować na sucho czy z jakimś olejem?
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Powiem Ci, że dokręcenie tej śruby o takie parametry to pikuś. Czyli kwestia pokrętła i to takiego najlepiej na 3/4 cala i nasadki 19 dwunastokątnej też na 3/4 cala. Problem rozbija się o zablokowanie tego koła przy dokręcaniu, bo jak nie masz sprzętu do tego to zapomnij, że to zrobisz. Ta śruba jest bardzo twarda (12.9) i rozmiar też jest konkretny...
a myślałeś o pompie z myjki wysokociśnieniowej Nie jest to dobry pomysł ponieważ: duże wymiary pompy ciężko będzie uzyskać 35MPa z takiej pompy duży wydatek niesie za sobą konieczność stosowania silników dużej mocy pewnie powyżej 10kW uszczelniacze na ceramicznych tłokach pewnie nie będą zadowolone z kąpieli w oleju
Pompa oleju jest na rozrzadzie? Jesli tak to przez kolo zebate moze puszczac.
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju.
Prawdopodobnie jest to wina oringów kolanka ssawnego pompy lub nieszczelności pokrywy filtra hydrauliki. Ponieważ układ zapowietrza się i słabo podnosi, opuszcza bardzo szybko na gęstym oleju. Pompa jest raczej dobra, bo wymieniałem jej uszczelniacze. Tłoczysko też jest dobre, bo próbowałem je sprężarką.
Kolego upewnij się czy napewno z pod miski (oby tylko z pod niej), bo jak są ślady od strony rozrządu to może lać z góry na uszczelniaczu pompy olejowej i powoli ścieka na dół.
To na pewno nie jest wina czujnika w zderzaku. W tych silnikach bardzo czesto sa problemy z cieknącymi pompami oleju i wtedy dochodzi do uszkodzenia paska rozrządu. Pompa jest napędzana paskiem a wadliwy uszczelniacz w tych silnikach doprowadza do wycieku i wtedy pasek zebaty jest zamoczony. I raczej tutaj wlasnie bym stawial na pompke, cisnienie itp...
A co ma uszczelniacz walka wom do podnosnika? Niestety kolego rotacyjna jest do tego ciągnika za ciężka, więc najprawdopodobniej uszkodził się uszczelniacz tak jak pisze kolega lary110, lub rozdzielacz.
to w pompie olejowej jest uszczelniacz bo patrzę na schemat pompy i ja go tam nie widzę
To że silnik zarzygany to nie znaczy że wywaliło uszczelniacze. Trzeba go umyć i poszukać wtedy wycieków. Np są trzy uszczelniacze w tym silniku. Dwa na wale i jeden na rozrządzie, tzw simeringi . Wymiana jednego wiąże się z wyjęciem skrzyni i sprzęgła ,a dwóch pozostałych z demontażem paska i kół rozrządu.Są i inne miejsca gdzie leje "naturalnie"....
Kolego, mam pytanie: ubywa oleju z układu hydrauliki, a przybywa w silniku. Czyli mam rozumieć, że jedna sekcja pompy od rozrządu ma uszczelniacz i olej idzie do silnika? Może być przeciek tą pompą od wentylatora albo pompą wspomagającą która jest zamocowana pod pompą paliwa. Miały ją tylko niektóre ładowarki, bo to jest opcja dodatkowa. Inne miały...
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
tak jak kolega powiedział wyżej nie da się zauważyć czy oleju przybywa w silniku. A jeżeli to ten uszczelniacz to jak go wymienić?
Dzięki za szybką odpowiedż. Czyli 7 Nm jest momentem dokręcania śrub mocujących obudowę uszczelniacza wału w której jest pompa oleju. Pytanie następne to czy wartość 36 Nm dla nakrętki pompy oleju jest prawidłową bo w Hajnesie tego nie znalazłem ? http://obrazki.elektroda.pl/9356375300_1...
Panowie silnik po remoncie nowy tlok uszczelniacze sprawdzona glowica. Po 1200km oczywiscie w czasie docierania olej wymieniany po 300km i po 1000 i nagle plyn dostal sie do oleju. Uszczelka pod glowica dobra bez sladow zużycia. Pompa wody z nowymi uszczelniaczami nowa uszczelka pod glowice i po złożeniu mototo ladnie odpala pracuje cicho a jednak woda...
To może pompa , te 140 na max obrotach to trochę mało . Sprawdź czy maksymalny dopuszczalny ładunek podnosi na wolnych obrotach .
Gumę na olej ale delikatnie żeby przy montażu jej nie podwinęło, reszta na sucho, chyba że instrukcja mówi inaczej, gdyż są fabryczne miejsca łączeń gdzie jest wymagane danie uszczelniacza. Dodano po 1 Maxgear nie bawił bym się, jedna z tańszych marek, tym bardziej gdzie pompa oleju jest dosyć istotnym podzespołem i tam nie ma miejsca na półśrodki
Co majster sfikał, ze po wymianie pompy oleju zaczął się wyciek spod uszczelniacza wału od strony koła zamachowego? Wiem, że to spod uszczelniacza bo kilka lat temu podobny wyciek już miałem. Jak zakładał i uszczelniał miskę uszkodził uszczelniacz wału? Coś szumiało jak go odebrałem. Czy dolewając innej marki olej niż był?
Mam nastepujace pytanie dotyczace mojego Opla Vivaro A 2.0 dci x83 (Renault Trafic II). Niedawno na autostradzie zatarly sie linki zmiany biegow. Skrzynia biegow zblokowala sie, linki zatarte, powód: korozja, woda (jak zostałem poinformowany). Nie bylem w stanie zmienic biegu i nie wystartowałem z pasa startowego przy stacji, a skończyło się na trzecim...
Jeżeli jest ciemny jak miód miód tym wypadku spadziowy a nie lipowy to możliwe ze jak pisał kolega wyżej uszkodzony uszczelniacz w pompie pompa do wymiany - to nie duży koszt oraz prostą sprawa. Ogólnie nawet po zmiesAniu olejów wspomaganie kierownicy pracuje bez o bjawowo dopiero prZy obsludze można to stwierdzić.
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
Ale przecież uszczelniacze mają kontakt z olejem, a nie płynem. Płyn ma jeden - na pompie. Reszta, to zaślepiane kanały.
To masz już odpowiedz. Najpewniej pompka zasilająca puszcza olej do pompy. Choć mogą już być sekcje tak zużyte ze nimi paliwo przedostaje się do środka pompy. Dodatkowo zużyty uszczelniacz na pompie puszcza ropę do silnika.
Jeżeli nie była wcześniej wymieniana, a przebieg przekroczył 600 tyś km Man zaleca wymianę pompy. U nas 70 TGA miało wymienione profilaktycznie, po zatarciu silnika w jednym. Do wymiany zestaw : pompa, o-ring z ośki visko, uszczelniacz, uszczelka metalowa płyty i sama płyta jeżeli pęknie ci przy zdejmowaniu.
Jeżeli nie z pod miski , to albo z pod pokrywy zaworów, albo z uszczelniacza wałka rozrządu.
Generalnie tak choć tydzień temu wymieniałem jeszcze uszczelkę między pompą CR a wałkiem rozrządu bo tam się pojawił wyciek.
po wymianie oleju, zaworów, pompy na normalną nie wzmacnianą , regeneracji rozdzielacza, wymianie uszczelniaczy na tłoku i wymianie paru innych podzespołów np napędu pompy podnośnik śmiga aż miło :D
uszczelniacz pompa oleju ursus uszczelniacz pompa pompa uszczelniacz
sterownik ogrzewa postojowe matek451 antena irfz44 zamiennik
wykrywacz metali schemat kosiarki spalinowe
Mercedes W639 - Obracające się tylne koła przy hamowaniu Migotanie obrazu w kamerze na podczerwień - przyczyny i rozwiązania