Tu masz: https://north.pl/promo/uszczelka-pompy-d...
jak zmienic ten uszczelniacz?mam miske olejowa wyjeta,czy do tej operacji potrzebne sa jakiej specjalne narzedzia? pytam bo pewnie niedlugo bedzie do wymiany w tamtym roku pozna jesienia zauwazylem w malym otworku skroplone opary z plynu chlodzacego.pojawienie sie czegos takiego swiadczy pewnie o uszkodzeniu tego uszczelniacza.co dziwne latem tych oparow...
Popalone cewki pompy spustowej. Pompa do regeneracji. Kiedyś, takie cewki były dostępne w sklepach z częściami AGD (podróby rzemieślnicze). Do wymiany również uszczelniacz na wałku pompy - to on spowodował to uszkodzenie. Cewki można przezwoić w zakładzie przewijania silników. Uszczelniacze gdzieś jeszcze powinny być dostępne. Powodzenia.
Ja bym jeszcze obejrzał czy nie leci z pompy cieczy chłodzącej...długo stał z pustym układem chlodzenia , przedtem jeżdziłeś na wodzie ( a nie powinno się) i po prostu ( moja teoria) rozeschnięciu i utracie elastyczności doznał uszczelniacz na wałku pompy cieczy chłodzącej...Pomyślnego szukania nieszczelności.... .
Może z układu hydraulicznego poprzez uszczelniacz wałka pompy hydraulicznej. Musisz wyciągnąć pompę hydrauliczną.
Sprawdź czy masz pasek osprzętu alternatora, a dokładniej to czy nie ma go pod osłoną rozrządu. Jeśli wyciek plynu z pompy wspomagania nastąpił przez uszczelniacz wałka pompy, to może być kiepsko.
Zazwyczaj od strony wałka to zasysa powietrze jak uszczelniacz stary i olej się pieni.
Stawiam na zapowietrzanie się na uszczelniaczu wałka pompy wtryskowej.
Jak już wszystko zrobione to pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej ewentualnie uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej w środku pompy wtryskowej zadzwoń to porozmawiamy
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy
Witam swiece przy tej temperaturze w oplu sie nie załączaja,przelewy do wymiany,jak nie pomoże to uszkodzony uszczelniacz wałka pompy wtryskowej
Uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej.
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
A nie zapowietrza się przez uszczelniacz wałka ?
Sprawdz szczelność przewodów paliwowych,obudowy filtra paliwa,przelewy,jak nie pomoże to uszczelniacz wałka pompy wtryskowej do wymian a i nie ciąg tego tyle bo bedzie cała pompa do regeneracji na słucho to one obracac się nie chcą
Golf mk3 1.9tdi 110km wypycha uszczelniacz juz 2 razy na wale i raz na wałku pompy. Nie wiadomo jaka przyczyna. Ma ktoś jakiś pomysł?
pewnie trzeba wymienić uszczelniacz na wałku
To zmartwienie z pompą zostaw na potem , wymień wpierw oring zamontuj pompę i obserwuj co się będzie działo, jeśli będzie ubywał olej z pompy to trzeba będzie wymienić uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej.
Wypnij węże paliwowe od obudowy flltra i połącz je kawałkiem węża,czasami zdarza się nieszczelność w tym miejscu jeśli nie pomoże a tak jak piszesz przelewy i uszczelnienia wtryskiwaczy wymienione pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej i uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej
Przeciek na wałku pompy. Profilaktycznie wymienić uszczelniacz. A nie ma w niej paliwa?
Zaworek o którym Wszyscy koledzy piszecie jest zaworem dławiącym powrotu paliwa. Ściśle współpracuje z zaworem regulacji ciśnienia pompy. Przy objawach jakie opisujecie skupiłbym się na uszczelnieniu pompy i kalibracji. Koszt uszczelnienia w diesel service pompy typu VE z nastawnikiem HDK ( taka jak na zdjęciu) to około 350,00zł. Zaworki na przewodach...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Raczej uszkodzony uszczelniacz na wałku pompy. Podciśnienie w pompie powoduje że zaciąga tamtędy powietrze. Nie musi cieknąc olej.
Mam podobny problem z pompą Omnigena Jet 100A.Po uruchomieniu pompy zaczyna się wyciek na wałku między pompą a silnikiem.Jeszcze nie rozkręcałem pompy.Czy przyczyną wycieku może być uszkodzony uszczelniacz ceramiczny?Jak dostać się do niego?
Zeby wymienic uszczelniacz wałka pompy, trzeba ściągnąć kolo pasowe od pompy. Trzeba miec przyrzad ew sciagacz 4 ramienny i lapac miedzy otwory jak najblizej oski, niestety te pompy nie maja kolnierza na sciagacz uniwersalny.kolo zaprasowywane na cieplo. Generalnie koła tej budowy ciezko sciagnąć, trzeba naprezyć i pobijac delikatnie w srube sciagacza,...
Jak mniemam to wymieniłeś filtr paliwa ? A czy spec sprawdził uszczelniacz wałka npędowego pompy ? Sucho może i będzie ale paliwo cofnie się przewodem powrotnym zasysając powietrze do pompy przez uszczelniacz, jak wiadomo zbiornik paliwa jest niżej niż pompa.
Jak już kolega napomniał te pompy są strasznie czułe,w większości przypadków jest do kwestia wymiany uszczelniacza na wałku pompy lub przewodów przelewowych,ale można zastosować zawór jednokierunkowy.Zamontować go na wężu paliwowym do pompy,koszt około 30zł.
Witam, mam kosiarkę Hondę z napędem hydraulicznym, podczas koszenia uszkodził się uszczelniacz na wałku i pompa pracowała bez oleju, kosiarka była zapychana. Wytarły się elementy w pompie i po wymianie uszczelniacza, nalaniu oleju moc napędu nie jest w stanie ruszyć kosiarki. Czy znacie dobrzy ludzie jakiś sposób na naprawę, uszczelnienie przekładni?...
Teraz pytanie wałek pompy 17 czy 20 mm ? Nie pamiętam do tej pompy, prawdopodobnie 20mm. https://www.azetdiesel.pl/pl/p/Simmering... http://www.autodieselparts.com.pl/641,14... A panewki to wpisz w google : panewka wałka...
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
Niekiedy winny jest uszczelniacz na wałku napędu pompy . Płyn nie wycieka ale powietrze zasysa .
To jest zwykły simering. Filmów na temat wymiany jest sporo. np. ten: https://www.youtube.com/watch?v=qBQe0Fsc... Najgorszy jest demontaż starego uszczelniacza. Ważne, żebyś nie uszkodził wałka i łoża pod uszczelniacz. Sposobów jest wiele. Wpisz sobie w wyszukiwarce simering wymiana i będzie tego sporo.
o ile się orientuję to w tym typie silnika w samym rozrządzie występują: pasek zębaty, rolka napinająca, rolka prowadząca i pompa wody. sugeruję wymienić wszystko -późniejszy koszt ponownego demontażu droższy od np. pompy. co do uszczelniaczy wału i wałka to jak sugeruje kolega powyżej, ale również przyda się wymienic. to pod pokrywą. zostaje pasek...
Proszę was o pomoc,może ktoś miał podobny problem. Bo to raz, w różnych samochodach, oraz różne usterki były przyczyną :/ Jedz na komputer niech odczytają błędy. Przykłady: pompa vacum, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik położenia wałka rozrządu, uszczelniacze pod pompowtryskami, pompa wstępna w baku i jeszcze coś by się znalazło.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Witam, W zeszłym roku uratowałem od rozłożenia na części motocykl jak w temacie. Rocznik '86, kompletny, ale po kilkuletnim postoju, ledwie odpalał. Wyczyściłem, wymieniłem uszczelki w zbiorniku paliwa, wszystkie w gaźnikach, sprawdziłem poziomy paliwa, wyregulowałem zawory, wymieniłem świece, olej, filtry, itp., wsio zgodnie z serwisówką. Na liczniku...
Jak to jest uszczelnione? Oring, ale może być uszkodzony uszczelniacz wałka turbiny.
Witam. Podepnę się do tematu. Pompa jak sam autor przyznał jest warta chińczyka. Ale do rzeczy. Na początek zbadał bym skąd się bierze powietrze w instalacji skoro ssak jest zalany. Klasycznym miejscem zasysania powietrza są uszczelniacze wałka pompy lub rury ssącej. Zawór zwrotny nie będzie w 100% sprawnie działał bez zbiornika wyporowego lub przeponowego...
A uszczelniacz prawidłowy ? Są lewoskrętne i prawoskrętne, częsty błąd gdy kupuje się na wymiar, nie numerach katalogowych. Jeden będzie zgarniał olej do silnika, drugi na zewnątrz. Do pompy nie powinno być z tym problemu, zwykle powinny kręcić się w prawo, ale :?: Na dole http://kestor.pl/web.n4?go=46 masz "odrzutniki". Wałek wygląda ok. Jakby tylko...
Witam. Zauważyłem lekki wyciek spod pompy vacum. Czy należy wymienić uszczelkę pod pompa vacum czy jeszcze jakiś uszczelniacz wałka? Hamulce działają jak brzytwa:) Może ktoś wie jaka uszczelka tam pasuje? Jarek
Uszczelniacz w pompie hydraulicznej. Zgadza się, najczęściej ssie powietrze na wałku w pompie.
Można to zrobić przez okienko za pompą podnośnika. Trzeba zlać olej z hydrauliki zdemontować pompę oleju odkręcić zaślepkę, rozkręcić wałki sprzęgłowe wyjąć przednią część wałka sprzęgłowego,z tylnego wałka sprzęgłowego odkręcić dwie nakrętki i można już odkręcić obudowę w której jest uszczelniacz.
Pompa do wymiany Dodano po 1 Puścił uszczelniacz , wyrobiona ośka wałka.
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
Na 99% jest wbity bo wkręcić go w tym miejscu byłoby dosyć trudno. Opalarką już dostał nie raz ale boje się go mocniej nagrzać bo zaraz obok jest gumowy uszczelniacz.
Proponuje diagnostykę. A jak nie to wymieniać jak leci : odma,wtryski ,cewki,nastawnik wałka,kolektor, oczyścić trzonki zaworowe,rozrząd,pompa HP,uszczelniacz wału,itd. A więc jak?
No to wymień uszczelnienia wtryskiwaczy jak nie pomoże to pompa zaciąga przez uszczelniacz wałka.
Ten rodzaj uszczelnienia do kupienia pewnie u producenta pomp, albo może w dobrej hurtowni. Dodano po 2 Może dodam, że tego typu uszczelnienie nie jest zazwyczaj samo powodem przeciekania. Najczęściej powodem jest spadnięcie lub przesunięcie pierścienia "segera ",który utrzymuje ten uszczelniacz, w odpowiednim miejscu na osi pompy.
Trzeba pewnie wyjąć pompę wody i wymienić uszczelniacze na wałku. Z jednej strony jest olej z drugiej płyn chłodniczy, jak któryś puści to tamtędy się wylewa.
Koło wałka 60 niuta Koło pompy 15 niuta +60 ±10 stopni ,albo 70 niuta rolka napinacza rozrządu 45-50 niuta koło pasowe 20 niuta + 115 stopni Tak podaje łopel i podobnie renault.
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Na fakturze są pozycje: uszczelki, uszczelniacz, tulejka wałka, tulejka, prace tokarskie, naprawa pompy wtryskowej. Czyżby to oznaczało, że nie ruszali nastawnika?
Czyli uszczelniacz na pompie poszedł. Jedynie rozpiąć rozrząd i sprawdzić luzy na wałku pompy wysokiego ciśnienia
.Zaworów zwrotnych na powrocie paliwa producenci aut nie stosują. Bzdury Pan piszesz. Na układzie powrotnym paliwa powinno panować ok. 0.5 bara ciśnienia, co zapobiegnie dostawaniu się powietrza do układu. W smoku paliwa w zbiorniku jest plastikowa rurka która czasami pęknie i tam przy niższym poziomie paliwa zasysa powietrze. No i nieszczelność na...
Nie wiem jak jest w fordach ale miałem kiedyś citroenka z podobnym problemem. Sprawa polegała na tym ze do układu zasilania paliwem dostawało się "lewe powietrze". Generalnie sprawdź szczelność. Jeśli nie masz pompy paliwa a owe zasysane jest na zasadzie podciśnienia przez pompę wtryskową to skontroluj przede wszystkim: -filtr paliwa (czy uszczelka...
Jeżeli nie z pod miski , to albo z pod pokrywy zaworów, albo z uszczelniacza wałka rozrządu.
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
potrzebne ci będzie tak zaczynamy od góry; - 2 uszczelki deklów zaworowych - 2 uszczelniacze wałków rozrządu - 2 paski rozrządu - 3 rolki - 1 pompa wody - 1 uszczelniacz wału korbowego a pytać najlepiej w hurtowniach motoryzacyjnych a pewnie jak będzie wszystko rozebrane to pasowało by wymienić paski wielorowkowe ewentualnie rolki tych pasków miłych...
umyj i popatrz ,uszczelniacz wałka albo górna pokrywa
Uszczelniacz na pompie tzn. ten na wałku, który wchodzi w silnik? Nie jestem specjalistą, więc nie wiem jak się nazywają poszczególne elementy. Ale proszę doradźcie mi, od czego zacząć naprawę? Pompę mam już odkręconą, bo miała iść do regeneracji, ale rozmowa z pompiarzem mnie powstrzymała przed tym.
...do tego dojdzie nagar ze ścianek bloku itd może to spowodować nawet zablokowanie kanałów olejowych np tych do głowicy i przytarcie lub zatarcie wałka rozrządu ,zablokowanie regulatorów jak hydrauliczne , itd. A ja dotąd myślałem, że olej, zanim trafi z pompy oleju gdziekolwiek, m.in. do kanału olejowego głowicy, jest filtrowany i zostawia zanieczyszczenia...
Witam Posiadam tourana 2013r 2.0 Tdi 140km. Cfhc. Problem ten sam A mianowicie niskie ciśnienie oleju. Zacząłem od pompy oczywiście symptom uszczelniacza przy smoku też sprawdzony i pompa nowa.. Nic nie zmieniło. Panewki jak nowe wałki rozrządu także. Myślałem że popychacze gubią cisnienie. Następnie że pompa wacum. Włożyłem kupę cierpliwości i kasy...
Ja wymieniałem przy 60000km, był już lekko naderwany. W ASO Opla powiedzieli że instrukcja zaleca co 90000, ale oni wymieniają przy max 60000 bo lubiły pękać, a niestety ten silnik jest kolizyjny tzn jak pęknie pasek to 16 zaworów do wymiany. I również polecam wymiane pompy wody oraz uszczelniaczy na wale i wałkach, oraz dokręcić i sprawdzić wszystkie...
Witam po tygodniu. Naszedł czas na podsumowanie i zamknięcie tematu. Po ubiegło-sobotnich testach na tygodniu wymieniłem jeszcze 2 uszczelniacze 11X26X7 FPM na części wałka pracującego od strony pompy oraz łożysko 6203 2RS C3 po stronie przeciwnej. Łożysko delikatnie szumiało już wcześniej a uszczelniacze wizualnie kwalifikowały się do wymiany. Decyzję...
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju.
A gdzie w taką tulejkę można się zaopatrzyć, wałek ma średnicę 6,5mm. A smar też trzeba wymieniać czy jest mniej istotny?? I czy tulejka ma być na całej długości wałka, czy tylko nad uszczelką?
Witam cieknie mi paliwo spod dźwigni którą reguluje się obroty ciągnika. Jest możliwość demontażu tego wałka i wymiana oringu czy uszczelniacza czy trzeba rozbierać pompę ? W załączniku dołączam obrazek o który element mi chodzi. https://obrazki.elektroda.pl/4979075400_...
Nie jest droga regeneracja. Pewno gościu cię naciągnął. Ja płaciłem 370 za wymianę wszystkich sekcji, jedna kosztuje 17 zł, uszczelniacza łożysk na wałku głównym, tulejowanie regulatora,regulacja pompy i czterech wtryskiwaczy Pompę mi facet zrobił pierwszorzędnie. To samo w pompie zetora to już 700. Więc coś jest z tym twoim pompiarzem nie tak albo...
tak czy inaczej -pompę trzeba wyjąć -odkręć - sprawdz uszczelniacz czy nie wybity i luz na wałku koła zębatego - oraz czy nie jest pęknięty wąż od smoka i ten co dokręcasz do bloku
Przypuszczam ze stosują standardowe uszczelniacze mechaniczne wiec coś można będzie dobrać w miarę tanio. Ważna jest średnica wałka. Dziwne ze na wale zostało wyrobione takie wgłębienie a nie powinno tego być bo uszczelniacz obraca się razem z wałkiem i jedynymi elementami gdzie występuje tarcie to grafit o ceramikę.
Ups mój błąd. Akurat składam BF 4m 2011 i tak poszło z rozpędu. Czy silnik ma wałki wyrównoważające? W czym pracuje? Czasem zdarza się że uszkodzeniu ulega uszczelniacz pompy hydraulicznej i do silnika dostaje się olej hydrałliczny. Co czasem powoduje zacieranie się wałka rozrządu. Jak dotychczas nie widziałem takiego uszkodzenia. Może po prostu miałeś...
Witam Koledzy i koleżanki mam problem z hydrauliką w ursusie c 330 po wymianie pompy . Stara pompa przestała praktycznie dawać ciśnienie , po wyjęciu okazało się ,że pompa miała uszkodzone uszczelniacze na głównym wałku . Kupiłem drugą pompę o wydajności 25 L firmy Waryński . Po założeniu pompy okazało się ,ze gdy pompa jest włączona coś dziwnie wyje...
Jedna część obraca się z wałem i trze powierzchnią czołową o drugą cześć zamontowaną nieruchomo w korpusie. To nie jest zwykły uszczelniacz, tylko tzw. dławnica do pomp, sprężarek półhermetycznych.
Hej, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 KM AJM. Auto po nocy ma dość duży problem z odpaleniem. Kręci za pierwszym razem, nie ma szans, że odpali za drugim albo trzecim razem. Jak odpali, to chmura białego dymu z tyłu. Temperatura zewnętrzna raczej nie ma wpływu, bo przy -5 °C i 10 °C pali tak samo. Jeśli już odpali, to po chwili pali od strzała. Ogólnie...
A co ma uszczelniacz walka wom do podnosnika? Niestety kolego rotacyjna jest do tego ciągnika za ciężka, więc najprawdopodobniej uszkodził się uszczelniacz tak jak pisze kolega lary110, lub rozdzielacz.
To tak stare że mogę się mylić zdjąć pokrywkę ,turbinę , odkręcić obudowę pompy zdjąć wymienić uszczelniacz nie ręczę że jest tak jak napisałem po prostu nie pamiętam :D
A czy dałbyś radę mi podać link do jakiegoś uszczelniacza nowego typu, który pasuje, lub pompy, która ma te uszczelniacze? Nie dałby rady, bo pojęcia nie ma co ta pompa ma w środku. Pisze od czapy, tak, żeby zabłysnąć. Dlaczego kolega chce nową, jak stara jest dość łatwo regenerowalna? Jasne. Znajdź kpl. zestaw naprawczy z wirnikiem - na ebayu regenerowane...
witam sprawdź również stan wałka na którym pracuje uszczelniacz, jeżeli ma już nacięty rowek przez uszczelniacz to nie kombinuj i wymień całą pompkę pozdrawiam
W tych silnikach olej potrafi przedostawać się między wałem a kołem zębatym napędu łańcuszka pompy oleju. Tam oryginalnie nie ma żadnego uszczelnienia.
Dziękuję bardzo, jutro je wyjmę i mam nadzieję , że to udrożnię, bo jak nie to będę musiał jeszcze wyjąć zaślepki z bloku. Rozbiorę też głowicę bo nie chcę przygód z opiłkami na wałku. Przy okazji zmienię uszczelniacze i dotrę zawory. Pompę mam nową, panewki , pierścienie, itd. Dlatego nie mam ochoty na powtórkę, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Witajcie, próbowałem wymienić simering wałka pompy paliwa/vacum Bosh w Passacie 1,9 tdi. (simering 13 mm x 22mm x 5mm) Nabijałem go delikatnie nasadką 17 mm. Niestety wewnętrzna obejma metalowa/sprężynkowa spadła z wewnętrznego kołnierzyka i widzę jak się w środku przesuwa na boki. Oczywiście mogę ją ustawić centrycznie np. wkrętakiem czy jakimś innym...
na wspólnym wałku od pompy chłodzącej i olejowej jest uszczelniacz, chyba 16x30x7, który też warto wymienić. Reperaturka, którą kupisz może nie pasować do wirnika pompy (włoskiej firmy Cyclone), który ma ceramiczną bieżnię dlatego kup w komplecie wirnik i reperaturkę firmy Morpak. Uszczelka pod miskę nie może być korkowa bo i takie są w sprzedaży.
Wymieniłem pierścień uszczelniający oraz oring pompy.Tak to wesa.Nowy uszczelniacz ma podwójną bieżnie więc pracuje trochę w innym miejscu na wałku który miał lekkie zagłębienie.Zobaczę na jak długo ale szczelne jest.U nas w Łodzi nowa pompa china ok 35zł.Dziękuję.A.S.
Ściągałem tu-działa.- http://carelectronics24.ru/blog.php Dodano po 11 Jeszcze dodatkowa informacja. Miałem ostatnio przypadek z przybywającym olejem w TUCSONIE 2,0 CRDI. Winowajcą był przepływomierz i czujnik temperatury powietrza, który niezależnie od temperatury powietrza widział -15st.C. Jaki silnik(moc). Czujnik na rurze dolotowej czy w przepływomierzu???...
Zwróć uwagę na kilka rzeczy: 1. Napęd pompki oleju/cieczy - w silnikach chłodzonych cieczą standardem jest wyrobienie się połączenia wałka pompy z kołem pasowym oraz przecieki uszczelniacza pompy. Pasek zębaty i koło pasowe podlega wymianie po przejechaniu pewnego przebiegu (nie pamiętam ile). Wymiana pompy w serwisie Piaggio z użyciem przyrządów specjalnych...
Za wymianę paska rozrządu nie powinien się brać zaden malarz. Wszycy tacy co maluja sobie koła to raczej samoucy, nie polecam tej metody. Najlepiej jest ustawiac według opisu producenta. W starszych samochodach są widoczne znaki które napewno pomgą w wymianie i obedzie sie bez zbędnych blokad. Postaram się zdobyć opisy jeżeli bede miał dostep w najbliższym...
raczej nie ale głowica i tak do demontażu Hehm, kpl. 16 szt zaworów + 16 szt. prowadnic + frezowanie gniazd +planowanie głowicy + osiowanie podpór wałków + nowy rozrząd z pompą wodną + uszczelki, uszczelniacze, olej, robocizna ≈ 2 tys zł?
Ściągnąłem cały uszczelniasz wałka wirnika pompy, rozebrałem, naciągnąłem sprężynę, co spowodowało, że cały uszczelniacz rozciągnął się (1mm... 2 mm?). Złożyłem całość i mam wrażenie, że piski ustąpiły. Zagadka, bo przecież wirnik pompy opiera się na pierścieniu Segera, który położenia w pionie nie zmienił... https://obrazki.elektroda.pl/6813146100_...
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
Zdjęcie zawiera trochę mało informacji o konstrukcji ciągniczka. Co widać to źle zrobiony wałek napędowy - brak frezu do wyrównania długości wałka przy pracy. Pompa hamulcowa jest OK, ale uszczelniacz by się przydał. Mam kostkę do rurek i czujnik do stopu. Wrzuć więcej zdjęć, połączenie między silnikiem a skrzynią. Jaki most i koła - tylko po to żeby...
Pomyłka i poprawka, z rana zaspany byłem ;-) Lewy gwint na kole od pompy olejowej, radzę zakupić nową srubę. Blokady blokadami ale potrzebujesz jeszcze sciągacz do posredniego koła pompy wtryskowej, jest na stożku i latwo je uszkodzić stukając. Ważne aby wszystkie odnośniki były na wlaściwych miejscach, znaki wałków rozrządu, bedziesz widział od strony...
Witam. Mam problem ze świecącą kontrolką ciśnienia oleju. Samochód wyjechał z warsztatu przed weekendem 31.01.2014r. z następującymi naprawami: filtr oleju, pasek rozrządu, pasek mikro, odmy, uszczelniacz wałka , czujnik ciśnienia oleju , pompa oleju no i oczywiście kilkakrotnie wymieniany był olej, w którym znalazły się opiłki co by sugerowało zatarcie...
Tak Wiem że tam jest wakum pompa, wymieniałem kiedyś uszczelniacze wakum pompa- alternator. W oplowskim silniku za to jest na wałku rozrządu. Za to chciałbym wiedzieć jakie podciśnienie powinno być na wyjściu wakum. Jedni mi wmawiają że to serwo padło inni że wakum pompa, sam już nie wiem chyba wymienię i jedno i drugie...
Zalecana jest wymiana całego zestawu do napędu rozrządu komplet od jednego producenta (w tym koło zębate wałka rozrządu, koło prowadzące, uszczelniacze itp.) a nie jak u nas tylko: pasek, napinacz ewent. pompa wody - aby taniej). U sąsiadów za miedzą to normalka. Jaki przebieg? (tylko prawdziwy) i co wymieniałeś?
Nie wiem czy to jest tylko przyczyną. Nie widzę wycieku. Może być walnięty uszczelniacz wałka. Miałem przypadek tylko że w 1.4 nieszczelny był czujnik ciśnienia oleju. Silnik był zarzygany cały olejem.
Powodem uszkodzeń jest zużycie specjalnego uszczelnienia wałka pompy powodujący wyciek wody.jeśli silnik pompy pobiera na sucho ok0.6A to wystarczy wymienić sam korpus pompy ok 60zł lub rozciąć korpus i wymienić uszczelniacz (www.robotserwis.pl) tylko dobrze sklejić bo będzie powódż.Powodzenia
Witam. Zbudowałem sobie łuparkę hydrauliczną, początkowo zasilana pompą hydrauliczną z Ursusa C330. Niestety od początku z pompą były problemy ( stara) pompa ciekła, później wywaliło uszczelniacz na wałku. Zakupiłem zawór jednokierunkowy. Niestety po około 2 tyg. pracy znowu padło uszczelnienie. Postanowiłem kupić nową pompę, padło na Nsz 32. i teraz...
Nie dawno uszczelnialem w swoim 2.0 crdi taka pompę i bez wyjęcia jej na stół nawet nic tam nie odkręcaj. Masz trzy głowiczki do uszczelniania. Jest tam tego trochę i jest też mała drobnica którą można zgubić. Najgorsza będzie rdza i cały ten syf pod glowiczka bo ona nie dolega ściśle do pompy. Trzeba to wszystko ładnie wyczyścić i uważać żeby nic nie...
Witam, Mam problem z wyciekiem spod KZFR jak inni w tym poście. U mnie sprawa wygląda tak, był wyciek pasek nasiąkł i trzasną i poszło 8 zaworów. kupiłem komplet uszczelek i uszczelniaczy, zawory i komplet na rozrząd + pompa wody(nie na pasku rozrządu). W komplecie zakupionym były 2x uszczelniacz 28x47x5,5 (na obydwa wałki rozrządu) oraz 1x uszczelniacz...
No to że miarki nie ma to ciekawe. To ile oleju to mało wazne ciekawe czy uszczelniacz jest na wałku. Z tyłu powinien być przelew więc nawet jak nalejesz za dużo to wyleci a do pompy 60-ki wchodzi 1 litr.
uszczelniacz wałka pompy wtryskowej uszczelniacz pompy uszczelniacz wałka rozrzadu
kabel monitor 120hz transformator halogenowy zmienne blaupunkt pobór prądu
vestel 17mb185 lodówka sterowanie
Lokalizacja bezpieczników w Volvo BL71 Obwody wejściowe i wyjściowe IDM w Peugeot