To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Witam. Pacjent to znaleziony na złomie silnik razem z pompą i głowicą do najprawdopodobniej karcher K520M. Silnik już sprawdziłem, działa, uszkodzenie jest w korpusie pompy - uszkodzony uszczelniacz, podobno dlatego wylądowała na złom ale uszczelniacz to nie problem się wymieni, i ewentualnie uszczelni. Głównym problemem z którym nie mogę sobie poradzić...
To jest uszczelka od zaworka odmy, zupełnie coś innego. Też będę wymieniał zaworek i tą uszczelkę. Co do separatora to Zaopatrzę się chyba w uszczelniacz na bazie silikonu
mechanikiem nie jestem tylko hobbistycznie lubię mechanikę i na moją logikę uszczelniacz jeśli juz by wypadł z zaworka to nie do tłoka ? którędy mógł dostać się do smoka w misce Przy poprzedniej naprawie tego silnika. Dodano po 1 jeśli juz by wypadł z zaworka to nie do tłoka To dostał się do obiegu oleju bo wypchało go ciśnienie sprężania.
Niestety link nie wchodzi. Podaj jeszcze raz. Mam już zestaw o ringów oraz zaworków kupiłem na dzień dobry. Ostatnio miałem avensis na LP nie było wogóle zaworka :) Mam też kupiony taki uszczelniacz na gwint. Robi się z niego taka masa jak na oplowskich śrubach. Czy to o to chodzi??
Syczy z korka zbiorniczka no to jest nieszczelny, a syczy bo ciśnienie się robi, jak by korek był szczelny to by węże twarde były aż by coś strzeliło (wąż, chłodnica, nagrzewnica, uszczelniacz pompy wodnej...) więc pewnie ktoś wyjął sprężynkę z zaworka w korku żeby jeszcze pojeździć i pewnie sprzedał Ci to auto Dla mnie jasna sprawa - uszczelka pod...
No i dostało mi się ..:)) Ojdyr..przecież koła już nie wynajdę.Poza tym trzeba cię jakoś do dyskusji sprowokować.:)) A teraz takt na serio.Kanał doprowadzający paliwo do gaźnika raczej skręca w obudowie,i właśnie tam jest problem.Nie wiem czy takiego zaworka tam nie ma,dlatego nie chce uźywać metod siłowych..A oieśmiertelny uszczelniacz ma się dobrze:))Wcale...
Panowie pozwolicie, że podepnę sie pod temat, ale w kwestii łańcucha pompy oleju. Problem z łańcuchami nie wynika z powodu wady napinacza, tylko z dość dziwacznej konstrukcji silnika i napędu pompy olejowej oraz wałków balansowych. Stare napinacze Tsubaki posiadały zębatkę która spełniała rolę samoregulatora, ale niestety wałki balansowe są bardzo ciężkie...
Witam, też posiadam w/w. sprzęt i szykuje się do własnoręcznego serwisu... Związku tym mam pytanie gdzie można dostać schemat z nr. częsci do M620 np: uszczelniacze , zaworki? Dzięki za info. pozdrawiam
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Dziękuję za rady. W najbliższym czasie udam się do sprzedającego celem rozpytania jak z serwisem pogwarancyjnym,gdyż ja nie będę jej naprawiał. Dawno temu napisałem o myjkach "po przeglądzie" i o myjkach "po remoncie" (przeczytaj-sprawdź!). Warto DOKŁADNIE zapytać: 1). na czym polegał przegląd (dawniej, żartobliwie, nazywało się to: mycie naftą i prostowanie...
Zanieś tę myjkę czym prędzej do serwisu, dopóki jest co ratować. Bladego pojęcia nie masz jak to działa. Masz zamienioneo uszczelki prowadnic tłoków z uszczelniaczami ciśnieniowymi, nie ma prawa to działać. W dodatku te uszczelniacze ciśnieniowe, mają być wargami w stronę zaworków.
Witam wszystkich. Koledzy potrzebuję pomocy. Rozebrałem pompę, złożyłem ją od nowa na nowych częściach (nowe membrany, uszczelniacze, zaworki itd). Jest teraz problem z przykręceniem kolektora do głowic, otóż jeden zaworek za głęboko wchodzi do głowicy i po nałożeniu kolektora między tym jednym zaworkiem a kolektorem jest szczelina 1-2 mm. Po skręceniu...
A co ten tłok taki podziobany? Połóż głowicę do góry zaworami i nalej mleka. Jak szybko spłynie to umyj po wysokim ciśnieniem, rozbierz głowicę, dotrzyj zaworki i wymień uszczelniacze. Robisz dla siebie. Ruszałeś świece czy mi się wydaje że dwie są mniej wkręcone?
No raczej za 450zł to nic dobrego się nie kupi na pompie nie można oszczędzać to jest serce silnika w v6. regeneracja kompletna w przedziale 1600zł do 2200zł, zależy gdzie będziesz regenerował ,odradzam pseudo regeneracje ,bo do regeneracji jest potrzebny stół probierczy , całą pompę trzeba rozebrać wymienić tłoczek zaworek uszczelniacze itd. jak zrobisz...
Tak dla pewności zapytam , ile lejesz tego oleju?
Użyj zaworka bez uszczelniaczy (stożkowy mosiężny) najbliżej piecyka!? Blisko po to żeby szybko szło go zgasić!?+ rurka stalowa fi 6 w środku NIE MIEDZIANA-zapieka sie końcówka!!! Zaworkiem może być np. kranik chłodnicy od ciągnika rolniczego!? Pozdrawiam Kroll15
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
Sprawdź zaworek ten na boku skrzyni, jak nic nie da to trzeba wymienić uszczelniacz i taki pierścień gumowy ale to trzeba trochę skrzyni rozdłubać.
Uszczelniacz zatrze pompę, tylko wymiana . Tak w ogóle to przed ponownym nabiciem wymień zaworki w portach bo one też lubią przeciekać a koszt to parę zł.
Amortyzatory nie są skomplikowane. Problemem mogą być zużyte uszczelnienia i ew. sprężyki zaworków (jeżeli są?). Daj zdjęcia elementów. Uszczelnienia próbuj kupić w sklepach z hydrauliką siłową lub łożyskami. Sprawdź stan powierzchni elementów współpracujących z uszczelnieniami! W tak wiekowym sprzęcie lubią rozlatywać się sprężynki zaworków.
Zaworkami. Czyli ta gumka?? To uszczelniacz dokupić można??
Witam. Są to typowe objawy uszkodzenia uszczelniaczy na wale korbowym - wymień simmerring'i i będzie po kłopocie
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
Na początku należy odkręcić część głowicy w której znajduje się zawór, następnie sprężonym powietrzem wydmuchać element uszczelniający, wykręcić trzpień zaworu łapiąc go szczypcami przy samym zaworze- sześciokąt jest, jeśli był z czarnego plastiku to w zaworze jest gwint m5 i śrubą m5 po wkręceniu wyciągamy zawór, jeśli jest niebieski plastik to w zaworze...
Witam. Kupiłem Karcher HD 1050. Podczas mycia delikatnie kapało od dołu przy pompie jednym otworem. Po puszczeniu pistoletu nie kapało, gdy myjka chodziła, nawet na wyłączonej też nie przy odkręconej wodzie. Więc kupiłem oryginalne uszczelniacze - 3 sztuki. Odkręciłem głowice z zaworkami i delikatnie założyłem nowe. Tuleji nie ruszałem, bo zostały...
Czy regulator ciśnienia to z opisu zawór nadmiarowy? Regenerowąłem swoją dysze i teraz mam że jak ustawie na maxa i tak włącze, to przerywa - pompa włącza się i wyłącza. Jak ustawie pierw małe cisnienie i dokręce powoli na maxa to już ciągnie, ale często zaczna znowu pulsować. Oringi też dałem nowe- już myślałem ze może dysze zrobiłem za ciasną i pompa...
Założyłeś uszczelniacze na zaworkach przy regulatorze ?? A może nie dociśnięte są i olej ciągnie ? Śruby głowicy dociągnięte na krzyż? Pierścienie jak ustawiasz to co 1/3 tłoka powinien być jeden pierścień (to przecięcie) jak są w jednej pozycji wszystkie to może pobierać małe ilości oleju. Te pierścienie miały może na sobie jakieś faski lub natoczenia?...
Zmienia się kierunek działania pomki przez zmiany potencjałów na stykach pompki,co z kolei powoduje przemieszczanie się zaworka w pompce i kierowanie płynu na jeden z wylotów.Pompkę dorwiesz po zdemontowaniu nadkola prawego.Pompka jest wetknięta w zbiorniczek na gumowym uszczelniaczu.
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Miałem podobny problem tylko w modelu 3.79, okazało się że jest pęknieta głowica w pobliżu zaworka ciśnieniowego.
Dziękuję kolego ale nie całkiem mi o to chodziło. W załączniku, który podałeś jest lista dostępnych akcesoriów zaś w instrukcji obsługi lista najczęściej zużywających się części. Ja zaś potrzebuję katalogu gdzie myjka rozłożona jest na czynniki pierwsze. Czeka mnie wymiana tłoków, uszczelniaczy, zaworków, łożysk wirnika i tarczy zataczającej, włącznika,...
Chciałbym zamiast ręcznej pompki zastosować pompę ABS + sterowanie zaworkami. Tylko uszczelniacze pompy nie tolerują oleju a uszczelniacze siłownika nie tolerują Płynu hamulcowego. Co począć w tej sytuacji.
Tak też zrobiłem (odłączyłem cewkę i kondensator). Pytanie/problem w tym czy to normalne że tak jest (kondensator niby sprawny i cewka też). Mam cały czas problem z "dzikimi" obrotami jak się rozgrzeje (dostaje samozapłonu). Na wolnych też nie chodzi jak trzeba i świeca cały czas mokra. Sprawdzałem wszystko po kolei gaźnik czyściłem z 10 razy i to samo....
Bardziej kawa niż woda. Albo uszczelniacz na górnym tłoku, albo zaworek odpowietrzający nad górnym tłokiem.
Witam wszystkich . Nabyłem myjkę taj jak w tytule.Problem polega na tym że myjka przy zamkniętym wypływie wody pompuje ciśnienie do 180 bar natomiast po naciśnięciu spustu pistoletu ciśnienie spada do 50 bar .Co ciekawe bywają takie momenty że myjka załapie i dochodzi do 100 bar.Osoba od której nabyłem myjkę twierdzi iż była ona naprawiana (wymieniane...
Zamontuj zawór zwrotny jak kolega z pierwszego postu. Jeśli masz pompenw baku to powinno być słychać jak włączysz zapłon że pompuje. Chociaż trafiały się bez pompy. W koszu pompy pękał przewód od pomy do złączki na zbiorniku. Nawet akcją serwisowa była. To po taniości możesz nawet sam sprawdzić. Reszta to są koszty. Od wacum pompy po uszczelniacze....
Uszczelniacze wodne są w tej głowicy z zaworkami po 2 stronie, olejowe są w prowadnicy tłoków. Zawór zdemontuj z pompy i na sucho go sprawdź, możesz go rozebrać, to poznasz jego zasadę działania, pod tym małym elementem z przeźroczystego plastiku jest sprężynka i pod nią zaworek z gumką. Uważaj na wystrzał sprężynki przy demontażu! Dodano po 5 Czasem...
Spróbuj rozkręcić zaworki i wyczyścić ew po niewielkich kombinacjach pasuje głowica od sprężarki HS11 czyli ciągnika C330. Ikarus rozkręcony - posiada jeszcze oryginalny zaworek do podawania oleju, niestety z zewnątrz był on zaślepiony więc ciśnienie wydmuchało uszczelniacz, na szczęście już zmieniony i teraz czas zająć się górą.
Cześć, mam podobny problem, Mercedes C 220 D 1997r. Silnik nie daje się uruchomić za pierwszym razem. Wyświetla się kontrolka EPC, silnik bardzo nierówno pracuje, kopci, po czym gaśnie. Czasami sytuacja się powtarza. Następne przekręcenie klucza uruchamia silnik normalnie. Jedyny kod błędu to P1226 - czujnik położenia pierścienia krzywki - status aktualny....
Czy w tej giętarce potrzebny jest dodatkowy zbiornik oleju? Czy jest on przykręcany na 4 sruby i przez zaworek zasysa olej? Proszę o pomoc posiadaczy tych giętarek o pomoc, bo chciałbym ją sprawdzić zanim ją rozbiorę.
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Głowica na stół, nowe prowadnice od razu zrobić gniazda i zaworki, nowe uszczelniacze i jeszcze trochę pożyje! A pisania ile mniej!
Nie no na pewno masz rację. Zdaję sobie sprawę że rewelacji nie będzie ale też nie oczekuję od tego ciągnika żeby mi trzymał przez tydzień na podnośniku pół tony ale jeżeli podniosę do góry, zgaszę ciągnik i minie niespełna minuta a maszyna jest zupełnie na ziemii to przyznasz że to nie jest normalne. Nie wiem w jakim stanie jest rozdzielacz ale cylinder...
Dla potomnych. Wymiana uszczelniaczy nic nie dała, zdemontowałem wszystkie 6 zaworków, wyczyściłem z kamienia delikatnie przeszlifowane papierem i nasmarowane smarem silikonowym CX 80, ogromna poprawa
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Winny okazał się wtrysk nr 3. Chciałem go wyciągnąć i wymienić uszczelniacz na zaworku i okazało się ze rozpylacz był bardzo lekko przykręcony. Nie wychodziło to ani na korektach ani na przelewie. Widocznie poszczał przy max ciśnieniu. Zresztą nakrętka i iglica była cala mokra. Po poskładaniu wszystkiego wszystko wróciło do normy - auto znów lata jak...
Dlatego przy takich remontach winno się łożyska wymieniać również na nowe. Bo nowy uszczelniacz zostanie wybity poprzez luzy starych łożysk. Sprawdzałeś czy gaźnik trzyma szczelność? Listki membrany pompującej nie powyginane? Membrana nad zaworkiem iglicowym powinna pracować i mieć skok. Do sprawdzenia łącznik/króciec gaźnika. Jak nie będzie dobrego...
rysunek zaworka naprawa zaworka wymiana zaworka
lampy przyczepki powerbank lifepo4 wymiana kondensatorów zasilacz
bateria macallister radio makita
Samsung UE32D5000PW brak podświetlenia – napięcie na złączu LED, pomiary, typowe usterki VW T5 brak światła w kabinie mimo sprawnych bezpieczników – diagnostyka, typowe usterki