No to masz zużyte uszczelniacze a dodatkowo mogą być rysy na tłokach. Napraw póki słabo cieknie, jak zacznie mocniej puszczać to uszkodzi uszczelniacze olejowe i napcha wody do oleju.
Wygładź rysy, zamontuj nowe uszczelniacze olejowe i zobaczysz jak będzie. Taki zabieg raczej wystarczy.
Woda w oleju to rysy na tłokach, zużyte stare uszczelniacze olejowe, uszczelniacze wodne i podkładki dociskowe białe. Ale w tym nie pomogę, trzeba wymienić. Spróbujmy znaleźć ciśnienie. Zawór chemii czy nie puszcza, tzn jeśli pociągnąć za króciec wężyka ustami to jest szczelny
To poprostu szukaj największej i z jak najmniejszym luzem. Duże sa np. różne Holsety montowane w wielu ciężarówkach Tylko niestety to co na szrocie to już pewnie będzie mocno zajechane lub conajmniej z padniętym uszczelniaczem olejowym. Jeśli masz też w pobliżu firme zajmującej się regeneracją turbosprężarek to możesz się do nich udać, byłem w takiej...
Wymieniłeś uszczelniacze na wysokim ciśnieniu , a zostały ci do wymiany uszczelniacze na niskim ciśnieniu oraz uszczelniacze olejowe i oringi na głowicy .
nr 30: A 013 997 80 46 pierścień uszczelniający nr 33: A 990 997 71 01, A 990 997 72 01 uszczelniacz olejowy nr 44: A 385 993 15 01 sprężyna
Witam To jest sprężarka od IKARUSA z autobusu z chłodzeniem wodnym głowicy. Mam taką samą i sprawuje się wyśmienicie. Oryginalne koło pasowe miało 2 rowki na paski klinowe klasy A 13mm. Wejście na wał, stożek z wpustem. Stary typ tej sprężarki mógł pracować do 2200 obr/min. :D Dodano po 3 Źle to jest zrobione u Ciebie. Nie masz odpowietrzenia komory...
Uszczelniacze olejowe do wymiany ,co do chemii trzeba sprawdzic po kolei ,przewody ,pokretło , zaworek w głowicy od chemii
Witam.Czy może mi ktoś powiedzieć jakie sà wymiary oringa korpusu z zaworami i uszczelniaczy olejowych na nich w Karcher K 3.150?
Witam ,nie trzeba rozbierać, cieknie przeważnie z tylnego dekla ,miska olejowa i ewentualnie uszczelniacze połosi.
Procedura kasowania luzów/doboru podkładek 1. Wprasuj łożyska w gniazda za zewnętrzny pierścień, do całkowitego osadzenia. 2. Zainstaluj pierścień blokujący i dokręć zgodnie ze specyfikacją; podczas montażu końcowego dobij krawędź pierścienia blokującego na około 1,5 mm do dolnego kanału olejowego. 3. Zanotuj wybór następujących podkładek (nominalnie...
Nie pamietam jak to jest dokładnie w polo ale sprawdz odme czy nie jest gdzies zatkana oraz czy poziom oleju nie jest za wysoki, jeśli zalewa świece olejem to albo uszczelniacze zaworowe albo pierścienie olejowe na tłokach albo jedno i drugie czy awaria powstała nagle czy autko od dawna brało olej i sie tak zachowywało napisz nam.
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Zobacz czy nie zatkana odma , a jak dymi na niebiesko to pierścienie lub uszczelniacze zaworów do wymiany. Zrób próbę olejową będziesz wiedział więcej.
Uszczelniacze to te jak ty nazywasz uszczelki na pewno są już nieszczelne skoro woda się wydostaje na zewnątrz. Po tłokach woda przedostaje się do komory z łożyskiem i tarczą zataczającą która popycha tłoki (ty nazywasz je wałeczkami). Olej zmieszany z wodą tworzy emulsję która nie ma takich wartości smarujących jak sam olej. W twojej myjce widać że...
witam mam problem z myjką wap DX810 a mianowicie wymieniałęm uszczelniacze olejowe i oringi w pompie po złożeniu ciężko miałą zaskoczyć (nabić cisnienia) ale dałą rade, niestety okazało się że przeciekają oringi po ponownym rozebraniu i złożeniu maszyna nie nabija wgl ciśnienia wszystko pracuje ale ciśnienia brak czy to będzie wina zaworków ? miał ktoś...
330 tys km założe się pierścinie już tak starte że można wkładać tłok do cylindra bez ich ściskania ( przynajmniej olejowe).
po roku leżenia zabrałem się za myjkę tłoki chodzą ale... dziś wymieniłem olej zmontowałem włączam silnik wyje pompa nie chodzi rozkręcam a tam w pompie obok oleju sama woda...:( temat do zamknięcia muszę wymienić uszczelniacze olejowe
Oczywiście. Elektrozawór może być zasilony cały czas. Zakładając, że silnik wyłącza się po osiągnięciu 10bar (musisz zobaczyć jakie są ciśnienia robocze na tablicze znamionowej zbiornika, albo 6-8 albo 8-10) To gdy osiagniesz to 10bar to silnik się wyłączy no i ciśnienie ciągle będzie napierać na tłoki, uszczelniacze olejowe, zawory listkowe i wszystkie...
Bez zdjęcia misy olejowej, nie sprawdzisz.
Mozna to spokojnie zrobic bez demontazu miski olejowej! Wyciagnac termostat odkrecic pokrywe pompy i odkrecic wirnik pompy ( imbus ) i pod nim znajduje sie uszczelniacz ktorynalezy wydlubac i w jego miejsce usytuowac nowy. Odradzam kupowania rzemiosla bo to naprawde badziewie do ktorego szybko sie wraca. A kupowanie miski olejowej wiaze sie z ryzykiem...
Jak już wszystko oczyścisz, wymienisz łożyska uszczelniacze to napakuj dobrego smaru. Te napędy nie są przewidziane do kąpieli olejowej.
Jakie zastosować uszczelniacze miski olejowej w 3p ? Chodzi o te na podporach walu, zalozylem nowe z przodu i tylu silnika no i z przodu wycieku juz nie ma a z tylu cieknie dalej ;/ można zastosować tam sznur lojowy?
witam trochę robiłem tych mazd w zyciu to moze kilka rad i co dolega twojemu autku. 1. popychacze hydrauliczne 2. pierscienie + uszczelniacze olejowe 3 panewki jak te rzeczy wymienisz napewno bedziesz miał spokój z olejem i stukaniem. Proponuje oryginał w zakupach bo podruby nie zawsze sie sprawdzają pozdrawiam
Nic się mu nie stanie. Dajesz delikatnie miejscami uszczelniacz.
W myjce jak w temacie wymieniłem na tłokach uszczelniacze olejowe i wysokiego ciśnienia (strona 15 katalogu elementy 7 i 5), oczywiście wszystko wyczyszczone i starannie złożone, a wymieniałem bo do oleju dostała się woda i zrobiło się mleko. Podczas próby myjka działała bez zarzutu ale pojawił się malutki wyciek z dolnego tłoka prze to jakby małe okienko...
Pod uszczelniaczem jest otwór olejowy do odprowadzania nadmiaru oleju pewnie zapchany przez jakiegoś wyznawcę silikonu , sprawdź przedmuchaj .
Kolego upewnij się czy napewno z pod miski (oby tylko z pod niej), bo jak są ślady od strony rozrządu to może lać z góry na uszczelniaczu pompy olejowej i powoli ścieka na dół.
Nie wiem co było dokładnie przyczyną braku smarowania silnika (bo przed rozebraniem nie odpalał, ale miał ciśnienie jak uruchamiałem go na zaciąg) , ale już silnik działa tak jak powinien. Zmieniłem pompę olejową i uszczelniacz przy smoku olejowym. Sprawdziłem od razu panewki (stan idealny, brak rys i przebarwień, tak samo czopy wału) teraz pozostało...
Silnik może mieć uszkodzony uszczelniacz trzonka zaworu ssącego. Jest tylko jeden uszczelniacz, na ssącym, wydechowy nie posiada uszczelniacza. Pierścień olejowy lub ogólnie wytarty cylinder to możliwe przyczyny, ewentualnie wytarta prowadnica zaworu wydechowego. Jak doszedłeś do tego ze silnik jest z 97 roku? Mnie się wydaje ze jest dużo młodszy.
Ten plastik to uszczelniacz wału korbowego z obudową .
Jeśli były wymieniane dźwigienki zaworowe to tam bym szukał a jeśli cała "klawiatura" została stara to niedrożność albo nieszczelność uszczelniaczy magistrali olejowej. Normalnie popychacze pompują się zaraz po uruchomieniu silnika.
Będą koszty, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, pompa oleju do wymiany, uszczelniacze, uszczelka miski olejowej, filtr oleju i olej (10,5L) oraz ogólny przegląd skrzyni. Koszt od 2500 zł. >
Tam instalowana jest uszczelka olejowa, zamiast uszczelki użyj uszczelniacza. Łożysko można dobrać tak, aby pasowało do średnicy zewnętrznej, wewnętrznej i szerokości samego łożyska. Powodzenia!
Witam, posiadam astra g coupe 1.8 16 V 125 KM, samochód przeszedł już szereg wymian, wymiana silnika, przepustnicy, wszystkich uszczelek i uszczelniaczy olejowych, filtrów oleju, przepływomierza, czujnika położenia wału korbowego. Natomiast aktualnie przy każdym przekręceniu kluczyka pojawia się kontrolka ESP oraz ABS. Po uruchomieniu silnika nie gaśnie...
Z wyłącznikiem czy bez tego wyłącznika -to tylko taka różnica że karcher włącza się po naciśnięciu spustu lub pracuje non stop. Na wyjściu wyleciała blaszka za którą jest zaworek z sprężynką: Jaki zaworek, poproszę o zdjęcie tego "zaworka". W moje sytuacji karcher pracuje non stop a włącza się po naciśnięciu spustu. słabe ciśnienie w pompie powoduje...
Uszczelniacze zaworowe i /lub pierścienie olejowe.
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
Ta strona gdzie wtłaczasz olej i tłoczysko się wysuwa nazywamy PODTŁOK zaś druga to NADTŁOK co do rozwiercania to tak jak kolega wyżej napisał nie ma przeciwwskazań lecz zalecana jest ostrożność by jakikolwiek opiłek do środka się nie dostał ponieważ będzie niszczył gładź tłoczyska i uszczelniacz (dławicę ). Jeżeli chodzi o prędkość wysuwu to niekoniecznie...
Dziś rozwiązałem wszystkie wątpliwości . Moja głowica jest w całości aluminiowa , trzymałem ją w rękach . Problem leży po stronie niedokładnego odlewu głowicy na którym osiadał kamień. Dodatkowo mocno chlorowana woda wymywała smar. Cała napraw skupia się do tego filmiku https://youtu.be/pWnYAPFB16k?t=1m43s Po prostu trzeba ją co roku przesmarowywać...
Prawdopodobnie zapchana odma i zużyte uszczelniacze zaworowe. Najczęściej się to zdarza. Poza tym: przez uszczelniacze zaworowe, przez pęknięcie pierścienia olejowego, przez korozję uszczelki głowicy, przez pęknięcie głowicy. Ile się tego oleju zbiera?
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Mam cały wal z tlokami i panewkami jak sie zabrac za wymianę? Trzeba od sunąć silnik od skrzyni? Musisz zdemontować skrzynie biegów, koło zamachowe, obejmę trzymającą uszczelniacz, misę olejową, małe koło od rozrządu, pompę oleju. Po usunięciu tego wszystkiego możesz odkręcać stopki wału i korbowodów. Tutaj zachowaj czujność umysłu aby się nie walnąć...
to w pompie olejowej jest uszczelniacz bo patrzę na schemat pompy i ja go tam nie widzę
Na 100 % wymieniasz pasek i rolkę napinacza. Pompę wymienić dobrze bo zazwyczaj niedroga a późniejszy dostęp utrudniony. Stan uszczelniaczy widać jak zdejmiesz pasek i osłony, jak będą ślady "olejowego brudu" to wymień. Kół przy pierwszej zmianie nigdy nie wymieniałem bo nie było potrzeby - nie zużyły się jeszcze. Pozdrawiam
Chodzi Ci o ten element? Raczej montowany na jakiś uszczelniacz. Tak jak miska olejowa, pokrywa rozrządu czy też pokrywka koła https://obrazki.elektroda.pl/6223815800_... wałka rozrządu.
Instalacja gazowa wspomaga się benzyną tylko wtedy, gdy pomimo pracy na pełnej wydajności z maksymalnymi korektami, sonda lambda generuje sygnał o zbyt dużej zawartości tlenu w spalinach, czyli - zwykle - zbyt ubogiej mieszance. Pomijam tu możliwość ustawienia nakładania się paliw podczas przejścia z jednego zasilania na drugie. Nie znam dobrze oprogramowania...
Przebieg duży. No ale za dużo wyjść tu nie ma, albo pierścienie olejowe albo uszczelniacze zaworowe.
Dzień dobry Może ktoś miał taki przypadek i wie co trzeba zrobić.. Wymieniłem już uszczelniacze wodne i olejowe na tłoczkach ,nasmarowałem "zawór ciśnieniowy" i nadal działa jak na załączonym filmiku .. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną takiej pracy i braku ciągłego ciśnienia ... https://filmy.elektroda.pl/4_1583448936....
Jak usterka wystąpiła z dnia na dzień tak i odeszła z dnia na dzień Dziś praktycznie już nie szarpał ani strzelał Jednakże sprawdziłem świece i możliwe że znalazłem winowajcę Trzy świece w idealnym stanie a czwarta zakoksowana że hej http://obrazki.elektroda.pl/4924823900_1... Wymieniłem świecę i na razie silnik pracuje poprawnie Nie...
Miałem trochę czasu, więc spróbuję podsumować stan myjki na dzisiaj - deklarowane ciśnienie robocze przez Karchera 160 barów - odczytywane na wbudowanym manometrze 140 barów - odczytane z dodatkowego podłączonego manometru serwisowego 135 barów: 1. Wymienione w zasadzie wszystkie elementy w pompie: - komplet zaworków, - zawór przelewowy - komplet ze...
W silnikach benzynowych tylko pierścienie, uszczelniacze i odma olejowa, a w dieslach dochodzi jeszcze turbina, jeśli takową posiadają. Próbę szczelności pierścieni robi się przez tzw. próbę olejową. Może jestem głupi, ale nie słyszałem i sam nigdy nie robiłem czegoś takiego jak wlanie paliwa na tłoki i sprawdzenie, czy jego ubywa :)
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
Jak dymi po odpaleniu to uszczelniacze, jak dymi gdy popracuje 10-15 minut na wolnych obrotach to pierścienie. Pierścienie możesz sprawdzić robiąc próbę olejową. Fabryczna norma sprężania to 14-16 barów.
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
Zmień uszczelniacze na zaworach lub pierścienie olejowe są już zbyt wytarte albo zapieczone.
No to niech zrobi próbę olejową :) Nie wiem jak jest w tym silniku, ale w wielu modelach można łatwo i szybko sprawdzić uszczelniacze na zaworach. Może się okazać, że właśnie jeden nie trzyma i podaje olej. Jeśli okaże się, ze to uszczelniacz - to zrobi na miejscu niewielkim kosztem.
Psikanie plakiem nic nie da jak połówkami lub uszczelniaczem ciągnie ci mgłę olejową ze skrzyni lub sprzęgła..
Czyli jest szansa że parownik w ogóle uległ zabrudzeniu? Przez zawór rozprężny mogą dostać się zanieczyszczenia? Zawór rozprężny mam drugi, więc wymienię. Jeśli do tego z tyłu też doszły zanieczyszczenia to też go wymienię, nie będę ryzykował. Ale jeśli był zamknięty to siła rzeczy nie powinno do niego to dotrzeć. Niestety zawór rozprężny jest wewnątrz,...
2.0 hdi 90 koni, udało mi się nie naprawiać nic oprócz sprzęgła aż zobaczyłem 450tys na liczniku, więc sprzedałem. Jeszcze padły tylne amortyzatory, uszczelniacz skrzyni biegów i puściła uszczelka na misce olejowej. Tyle. Inny 2.0 hdi dobił u mnie do 400tys i też sprzedałem w super stanie. 1.6 hdi to kolejna rewelacja. Znajomy już ma prawie 500tys i...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Trzeba rozpinać rozrząd, jak podniesiesz dekiel to uwolnisz wałki. Umyj wszystko dokładnie i obserwuj, często olej wydostaje się uszczelnieniem zaworu zmiennych faz, siedzi obok wlewu oleju.Zastosowany uszczelniacz nie ma nic wspólnego z luzem wałków, nie stosuje się tam silikonu żeby nie zakleić kanałów olejowych
Uszczelniacz..... Trocin nasyp! To jest olej silnikowy, widać na 4 zdjęciu, skrzynia wyjazd, uszczelniacz na wale plus uszczelnienie miski olejowej (powodzenia w jej wyciągnięciu :D ) Uszczelniacz na wybieraku można wymienić rozbierając skrzynię lub szlifując oś wybieraka a następnie ponowne spawanie, osobiście nie praktykowałem.
Tak jak pisze Jurek , uszczelniaczem by wywalił olej
Druciarstwo?to powiedz to producentom nowych aut gdzie np.misy olejowe są na uszczelniaczach a nie na uszczelkach.
Pomysł na alternator z WOM jest bardzo modry oczywiście z jakąś przekładnia, ale czy takie coś występuje, czy musiał by się samemu bawić w jakieś podłączenie . Hydrauliczny tez jest pomysłem, ale czy uzyska się takie obroty przy których alternator będzie wykorzystany w pełni. Poza tym przekładnie olejowe, uszczelniacze, węże, bardzo dużo szczegółów...
Dirko chwyci nawet na olej. Szmata przecierasz i trzyma. Oczywiście nic nie zastąpi wyjęcia, wyczyszczenia i położenia nowego uszczelniacza.
Uszczelniacz prościej założyć przed zamontowaniem misy olejowej.
Uszczelniacze zaworowe praktycznie już nie istnieją. Zrób jeszcze dla pewności próbę olejową.
Był zepsuty zawor n75 oraz uszczelniacze na zaworach
Mechanicznie - o ile wał nie ociera bokiem o kartery - to nic złego nie powinno się dziać. Odrzutnik oleju blokuje smarowanie łożyska. Z perspektywy czasu, łożysko od strony sprzęgła zużyje się szybciej niż łożysko po stronie zapłonu. Moim zdaniem jeśli nie masz ochoty ponownie rozpoławiać silnika, to zostaw tak jak jest. Przy następnym remoncie (wymianie...
przyczyn może być wiele . uszczelniacze na zaworach, zużyte pierścienie olejowe, uszkodzona głowica lub uszczelka pod nią, i ewentualne wycieki. W golfach IV bodajże z silnikiem 1,4 zdarzało się że winowajcą była przytykająca się odma którą silnik wywalał olej.
Dawno pisałem o konkretnej diagnostyce a nie..., najpierw usuń usterkę bo możesz "orobić" się na darmo, Na marginesie to nie polecam wymiany uszczelniacza bez odkręcania misy olejowej...! Pozdrawiam
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Pytanie czy są tam łożyska kulkowe czy panewki i na której (góra /czy dół ) opiera się wał w stanie spoczynku ? W tym silniku niema łożysk kulkowych. Wał opiera się na misie olejowej i ma kilka milimetrów luzu (góra - dół) Odnośnie grzania , czy na górze jest uszczelniacz/simering? Jest uszczelniacz, ale grzejesz tylko koło, a nie wał.
Sprawdź najpierw kompresję. Leżeli kompresja wypadnie dobrze to prawdopodobnie uszczelniacze. Jeżeli źle, to próba olejowa która powinna wskazać czy to pierścienie czy zawory. Odnośnie drugiego pytania to są sposoby wymiany uszczelniaczy bez demontażu głowicy ale żaden normalny warsztat nie podejmie się tego.
Patrząc na silnik z lewej strony masz kanał olejowy uszczelka ze starości olej ci będzie puszczało do zbiorniczka i może na zewnątrz też lać. Koszty nie są duże tylko jak chcesz uszczelkę, masz rozebrane możesz zawory docierać uszczelniacze wymienić.
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
Jeżeli uszczelka miski olejowej, uszczelniacze wału korbowego,uszczelka pokrywy zaworów są dobre (nie ma przecieków oleju) a w łożyskach przednim ,tylnym wału korbowego nie ma nadmiernych luzów to nic nie pocieknie. No bo jak?W misce olejowej nie ma znaczącego nadciśnienia (odpowietrzanie) a olej nie rozpuści uszczelek.Chyba że się mylę.Pisząc o rozszczelnieniu...
Oleju spuszczac nie trzeba? Ten wyciek na moje amatorskie oko wyglada na wyciek własnie z tego uszczelniacza ale bardzo blisko jest uszczelka miski olejowej, gdyby to ona puszczała to jak wygląda naprawa?
I próba olejowa ustali czy to pierścienie czy uszczelniacze zaworów.
Witam Dlaczego w papie olejowej c 330 wyrzuca uszczelniacze? Czy to jest wina zaworu?
pomiar kompresji + próba olejowa podczas pomiaru kompresji (prośba poszukaj na google jakiś howto jak to zrobić, bo to proste wręcz prostacie). ZTCP jak kompresja wzrośnie, to do roboty pieścienie, jeśli nie zmieni się, to do roboty uszczelniacze zaworowe. Czasami jest też tak, że pierścienie są już tak zabite, że oleju nad tłokiem jest tyle, że próba...
Silnik i skrzynia ponoć bez zarzutów Ponoć... ;) Już na gwarancji miał pięć zgłoszeń na uporczywe wycieki oleju z silnika (dwa na wyciek spod głowicy, jedno - wyciek z uszczelniacza wałka rozrządu, jedno - wyciek spod miski olejowej i jedno na wyciek spod pokrywy rozrządu). Do tego jedno zgłoszenie na wyciek z uszczelki miski skrzyni biegów. Pewnie...
rozebralem w koncu silnik. Wymiary zarówno tłoka jak i cylindra nie pokrywaja się z żadna cyferka z tej rozpiski, ale.... tłoka ze szczelinomierzem 0,05nie da się włozyć do cylindra (na wszystkich garkach) 0,04 wchodzi pewnie. Zlożyłem silnik do kupy i problem dymienia ustąpił bo winowajca były pierscienie olejowe. Zablokowały sie równo z krawędzią...
Możesz spokojnie dawać ten dirko zamiast uszczelki Dokładnie! Chyba lepszym rozwiązaniem jest użycie wyłącznie któregoś z wskazanych środków uszczelniających niż kombinacja obu metod, czyli łączenie uszczelki korkowej z uszczelniaczem.
Co do pompy to prawda, olej może brać uszczelniaczami ale nie koniecznie. Mogły się pierścienie olejowe zużyć.
Witam robiłem właśnie próbę olejową w Accordzie jak w temacie. Problem samochodu polega na tym, że bierze ok. 1 L oleju na 1000 km. Niby te Hondowskie silniki lubią spalać olej, ale tutaj jest chyba trochę przesadzona ta wartość. Samochód jest własnością bardzo dobrego znajomego, więc nie chciałbym naciągać go na jakieś nie potrzebne koszta. Po rozgrzaniu...
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
(at)piotrek8505 Jeśli to luz osiowy wału, to panewki oporowe zużyte. Ciekawe, jak reszta (główne i korbowe) i czy kanały olejowe w wale nie są pozaklejane.
Witma. Mam taki sam rozrusznik o numerach: 0 001 125 012 02A 911 023 P W katalogu etki nie ma wyszczególnionych wszystkich części. Problem jest taki, że Bendix jest na 100% nowy (sprawdzałem podłącząjac do akumulatora i przystawiłem kawałek drewna aby sprawdzić czy ma siłę się kręcić). Elektrowłącznik tez działa. Przy rozruchu w samochodzie słychać...
Skoro grzałka jest elektrycznie sprawna i jeszcze w przyzwoitym stanie, to zrób jak radzi ^ToM^ - wydłubać ile się da i zalać tanim uszczelniaczem. Żywica wysokotemperaturowa nie powinna być specjalnie kosztowna.
Renault Trafic i pochodne z silnikiem 2,0 DCI 115 ps brak możliwości demontażu miski olejowej bez wyciągnięcia silnika , miska przykręcona do obudowy uszczelniacza od strony sprzęgła . Drugi temat w tym modelu - demontaż wtryskiwaczy , kto robił wie :)
Witam, Mam problem, mianowicie wyciek oleju z każdego możliwego miejsca w silniku. Między innymi wyciek z uszczelniaczy na wale, chłodnica oleju, misa olejowa,pokrywa zaworów. Co może być przyczyną? Kupiłem samochód z takimi usterkami
Zawsze mozna zrobić we własnym zakresie ;) Radził bym wymienić uszczelkę pod głowicą ( nie podoba mi się ten majonez na korku, a teraz już nie jest tak zimno, żeby się tworzył samoczynnie - koszt uszczelki od 40 - 70zł + planowanie głowicy ok 100zł ) Uszczelka pokrywy zaworów - 6zł Wymienic odrazu uszczelniacze - koszt 40zł za 8 sztuk Pewnie pierścienie...
Zgadzam się ze staszko05 prawdopodobnie kłopoty z głowicą. A uszczelki w przypadku gdy masz mleko w oleju wymienia się wodne i olejowe oraz tłok prawdopodobnie porysowany.
Pierścienie lub uszczelniacze prowadnic zaworów. Pomiar kompresji z próbą olejową powinien wyjaśnić sprawę.
spasowanie elementów w silniku nie jest poprawne Prócz spasowania elementów jest jeszcze paręinnych możliwych przyczyn: uszczelniacze zaworów i prowadnice, odma, pęknięcie kanału olejowego w głowicy, wypadnięcie jakiejs zaślepki itd. gładzie i pierścienie? Oglądanie gładzi i pierścieni to jedna z ostatnich czynności jakie bym na tym silniku planował....
Ni zaszkodzi mu... tylko srodowisku.Kolega ma racje załóż na nia butelke,bedzie zbierała syf... To ze przez nia puszcza olej to normalne .To mgla olejowa z wnetrza silnika. Silnik nią oddycha by zwiekszone cisnienie wewnątrz nie wyciskało oleju przez uszczelniacze i uszczelki....Im starszy silnik tym bedzie wiecej...... Normalnie ta mgła idzie do dolotu...
Witam. Mam problem z myjka Karcher HD720. Mianowicie chodzi o to ze myjka się włącza, silnik pracuje cicho i płynnie. Po włączeniu lancy ciśnienie jest podawane jednak w taki sposób jakbym trzymał włączana wiertarkę udarowa. Drga cały waż lanca i myjka. Nadmieniam iż są założone nowe uszczelniacze wysokiego ciśnienia oraz olejowe na tłokach. Proszę...
amortyzatory olejowe gazowe olejowe koszulki olejowe
instalacja elektryczna motoroweru porty orange sekcja próbnik
kosiarka traktorek stiga firmware toshiba 17mb130s
Piec Beretta nie włącza się, wyświetla dzwoneczek Lokalizacja przycisku reset w piecu Beretta