1500 to jak samemu zrobisz raczej bo warto i w głowicę spojrzeć oprócz pierścieni aby to miało sens.Raczej bliżej 3 tys z punktu widzenia klienta.
prawdopodobnie problem w pierścieniach.Po remoncie głowicy zaczął ssać olej pierścieniami.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Może banalne pytanie... Nie ma nigdzie wycieków ? Pomóc może w tym wypadku jedynie ceramizer, sam miałem problemy z kompresją i uszczelnieniem do tego stopnia, że rano musiałem kręcić go parę razy zanim odpali. Drogi jest, około 70 zł za tubkę ale się opłaca ! Lepsze to niż dawać na remont silnik, nie kupuj żadnych Moto doktorów bo nie przyniesie efektów,...
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
Podkłada z pudełka ma mieć odpowiednią twardość. Lepiej zainwestować w frezy do czyszczenia gniazd i wtryskiwaczy tak by powierzchnia styku była idealna przed montażem nowych podkładek.
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności uszczelniacze zaworów.
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
Kiedyś miałem taki problem i okazało się że uszczelniacze zaworów się zużyły i jeden sikał olejem na świecę .
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Kupiłem uszczelniacze pasują jak by były z tego silnika jak jest w innych tego nie wiem ale myślę że od 10 do 20 HP będą pasowały Uszczelniacz trzonka zaworu Elring 019.140 Mazda 6 10- Kod: 019.140 Producent: ELRING GenArtName: Uszczelniacz, trzonek zaworu EAN: 4041248529935 Średnica trzonka zaworu [mm]: 6 Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8 średnica zewnętrzna...
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
Zobacz czy nie zatkana odma , a jak dymi na niebiesko to pierścienie lub uszczelniacze zaworów do wymiany. Zrób próbę olejową będziesz wiedział więcej.
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
To by wynikało że jednak pali olej, nie musi palić go dużo, ale niebieski dym to przeważnie spalanie oleju. Najczęściej ucieka uszczelniaczami zaworów i tu koszt niewielki, rzadziej pierścieniami, ale może też turbina coś puszczać i tu na szybko można sprawdzić ściągając węże od strony tzw. zimnej czy zawalone olejem. Jeśli tak, to pokusiłbym się o...
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Metoda na sznurek i nie tylko opisywana w necie poczytaj sobie
Wycieków na zewnątrz silnika nie ma. Zauważyłem jednak że gdy wymieniałem olej oraz wszystkie filtry oczywiście we własnym zakresie że filtr powietrza jest delikatnie namoczony olejem nie cały lecz w pobliży przepustnicy po zaglądnięciu w nią widać było na ściankach olej. Kopcenia nie widać na wolnych obrotach jednak jeden z kolegów który kiedyś tam...
Wlasnie to mialem na mysli ze nie kupuje sie samochodu kiedy nie stac mnie na naprawy go . Skoro jezdzisz astra za 15 tys to i pewnie sobie kupiles radyjko za 800 to chyba cie stac na 1000 zeby zrobic do porzadku. A jak nie to sprzedaj to auto bo mnie wkorzaja tacy ktorzy chca cos zrobic ale najlepeij za darmo. Mowilem kup sobie malucha jak cie nie...
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
nie ma, zakłada sie tam oringi na zawór, swojego czasu zakładalismy uszczelniacze zaworów od golfa -ale szybko twardniałay i pekały od temperatury... :)
Potrzebuję kupić lub naprawić zawór i silnik zaworu trójdrożnego do pieca Immergas Zeus Mini (P/N pieca 0694BL). W zaworze jest uszkodzony uszczelniacz, czy może ktoś z Was wie jaki jest rozmiar tego uszczelniacza. Zawór to najprawdopodobniej 138004356. Niestety jest kłopot i z dostępnością nowych części i z dostępnością serwisu w tych trudnych dniach.
http://obrazki.elektroda.pl/2739086900_1... To jest koło wału. Znak na nim (ten od strony zewnętrznej) ma być ustawiony na godzinę 6? http://obrazki.elektroda.pl/5512904400_1... To jest kolo wałka zaworowego. Biała kropka mniemam jest znakiem ktory ma byc ustawiony na godzinę 12? (na obudowie rozrządu jest taki otwór...
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Gdy montowałem swój silnik do buggy składałem go z kilku, między innymi głowica od eleganta. Tam prowadnice zaworów ssących mają podtoczenia do zastosowania uszczelniaczy. Jeśli dobrze pamiętam pasowały od poloneza. Dodano po 2 Dodam jeszcze, że oryginalnie w tej głowicy były uszczelniacze, bardzo podobne do tych od poloneza z tym, że nie miały tej...
A ten dym nie jest przypadkiem lekko niebieski? Jak tak, to znaczy że pali olej. Skoro ruszałeś pierścienie i uszczelniacze zaworów to na 99% coś spierniczyłeś przy montażu.
ja wymieniłem pierścienie na nowe i jest wszystko okej;)
Bez ściągania głowicy 150, ze zdjęciem głowicy 300. Oczywiście robocizna. Za mniej bym się nie podjął. Do 150 dolicz uszczelniacze za 20 i uszczelkę pod pokrywę zaworów za 10. Do 300 dodatkowo uszczelkę pod głowicę za 70 i szlif głowicy za 50. Pierwszy przypadek oszczędniejszy drugi dokładniejszy, można wymienić prowadnice zaworowe jak pisał kolega...
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Przy takim spalaniu oleju wymiana uszczelniaczy nie pomoże, znam dobrze te konstrukcje, przerabiałem na początku takie zabiegi, pomogła wymiana pierścieni. LPG w aucie?
Koniecznie kolego ps3store bo uszczelka głowicy i tak jest do wymiany. Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Bo to, że tej głowicy to na bank nie widziałeś wiem doskonale...
A czy sam palec zaparzacza ktory wchodzi w zawor drenazowy nie jest pekniety wiele razy juz mialem
Uszczelniacze zaworów też mogą puszczać olej albo pierścienie stanęły od nagaru i płukanka pomoże. Z drugiej strony nikt nie pozbywa się dobrego samochodu.
Zapewne do wymiany prowadnice zaworów, uszczelniacze i same zawory.
Witam Mechanik mówił że wymienił ,nie wiadomo,lub założył byle jaki(tanie).
A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.
to to nawet na giełdzie jest cudem jak sie ja trafi do mazdy 323f ba 94-98 ...Byłem na giełdzie koles sie rozgalszal KSIAZKI DO KAZDEGO MODELU POJAZDU - PODSZEDŁEM ZADALEM PYTANIE I UCICHNAL EHHEHE jak bedzie dajcie znac ale nei wierze w cuda
Nie jest mozliwe wyjecie glowicy bez wyjecia silnika. Łancucha sie nie rozpina tylko wyjmuje walki rozrzadu i potem wyjmuje glowice. Przy okazji zrob docieranie wszystkich zaworow, oczywiscie wszystkie uszczelki "Top end" do wymiany na nowe
Rudi weź się za śpiewanie, bo z mechaniką chyba Ci nie wyjdzie, z czytaniem też kiepsko, za takie pytanie dostaniesz ostrzeżenie. chyba, że to elektroturbo. Ale dziś pierwszy kwietna i cuda się dzieją na Elce. 2 litry na setkę to całkowity brak uszczelniaczy (kamyki) Turbo sprawdzasz manometrem na ciśnienie, a jak odkręcisz przewód powietrzny to zobaczysz...
Miałem wyciek oleju spod uszczelki głowicy ok 0.5 l/1000 km. Wymieniono uszczelkę -brak wycieków-olej ''znika'' ok 1,5 l /1000km. Brak wizualnych przyczyn tak wielkiego ubywania. Mechanik '' pan Zenek w garażu'' mówi że teraz trzeba wymienić uszczelniacze zaworów, bo tamtędy ''znika'' olej. Proszę o opinie czy to coś da.
Uszczelniacze zaworów do wymiany. Olej podczas postoju spływa na zawory i po uruchomieniu silnika wypala się przez chwilę.
we fiacie takie chodza np cc 700...w silniku 126bisa jak dobrze pamietam...też
Innymi przyczynami wyrzucznia płynu może być uszkodzony termostat, oraz cieknąca pompa wodna. Wczsie pracy silnika zasysane jest przez nią powietrze , na postoju cieknie. Jeżeli faktycznie uszcelka jest uszkodzona żadne dociąganie nic nie pomoże. Planowanie głowicy stosuje się tylko w przypadku wżerów w głowicy (inne przypadki to tylko próba podbicia...
Pewnie uszczelniacze prowadnic zaworów puszczają olej do komory spalania który osiada na świecy i spala się na niej.
Daję ci szkic starego lecz prostego urządzenia do ściągania zaworów , pewnie połapiesz się o co chodzi , potem zostaje tylko wydłubanie uszczelniaczy i wciśnięcie nowych . Nie pomyl i nie pogub zamków , miłej zabawy
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Opisana przez Jerzego metoda nie jest właściwa,gdyż w czsie gdy puszczają uszczelniacze zaworów na trzonkach zaworów wydechowych osadza się nagar, ktry powoduje podwieszanie się zaworów a w efekcie ich podpalanie. Z doświadczenia wiem, że przy wymianie uszczelniaczy konieczne okazuje się usunięcie tego nagaru i najczęściej dotarcie zaworów wydechowych....
Jeśli 143 km to n42 b20. Kupiłeś auto na wygląd nie myśląc o silniku a to jedna z najbardziej awwryjnych jednostek. Jeśli miga check, to problem nie jest błachy. Nawet nie jedz z tym do pierwszego lepszego mechanika, bo diagnoza tego silnika nie jest łatwa i przeciętny mechanik będzie wymieniał wszystko po kolei. Problemem w tych silnikach są uszczelniacze...
Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. W sprawnym silniku ciśnienie w próbie olejowej nieznacznie wzrośnie, ale jeśli np. puszczają uszczelniacze zaworów i olej dostaje się nad tłok, to kolejna jego porcja wiele już nie zmieni. 1,5l oleju na 600km, czyli na jakieś 60l paliwa to mieszanka 1:40......
Dzięki za podpowiedzi, czyli najlepiej zdjąć głowicę, wymienić uszczelkę i sprawdzić uszczelniacze zaworów.
Ad. 3 - tylko nowe śruby. Przy starych używanie klucza dynamometrycznego traci sens. Są magicy co składają na stare śruby. Ad. 4 - daj głowice do warsztatu gdzie się nimi zajmują. Muszą przefrezować gniazda pod nowe zawory i później dotrzeć. Jak sam podocierasz to długo mogą nie trzymać bez frezowania. Warto wymienić uszczelniacze zaworów. Mogli by...
Można spróbować ściągnąć kurek i sprawdzić czy można dociągnąć dławnicę czyli uszczelniacz osi zaworu. UWAGA Nieumiejętna naprawa może doprowadzić do zwiększenia wycieku. Przy okazji, z tego co widzę to zawór jest lutowany do rurki. Fachowiec wymieni to w miarę szybko. Fachowiec także będzie wiedział co zrobić aby nie było wycieków wody podczas wymiany.
Witam , mam pewien problem z Fordem Probe 1995r , silnik:2,5l, 24 zaworowy . Poszukuje uszczelniaczy zaworów , lecz niestety w żadnym sklepie nie mogę ich dostać . Jeden ze sprzedawców poinformował mnie, że do tego samochodu pasują uszczelniacze z innego modelu, lecz nie jest pewny w 100 % z jakiego. I tutaj kieruje do was moje pytanie, ma ktoś sprawdzoną...
Albo pierścienie, albo uszczelniacze zaworów
Witam. Po zrobieniu uszczelniaczy na zaworach, wymianie uszczelki pod głowicą i ustawieniu zaworów mój poldek jeździł całkiem przyzwoicie. Potrafił osiągnąć 130-140km/h na gazie. Następnego dnia chciałem jechać i okazało sie że jest słaby i nie chce jechać ani na benzynie ani na gazie. Niby wchodzi na obroty ale strasznie jest zmulony. Ciężko mi osiągnąć...
Hej. Mam następujący problem z moim Fiatem. Niedawno została wymieniona uszczelka pod głowicą, póżniej okazało się że cała głowica musi być wymieniona, znajomy mechanik wymienił w niej uszczelniacze zaworów. Podczas planowania głowicy była sprawdzona pod kątem szczelności zaworów. Uszczelki pod wtryskiem i termostatem nowe. Ciśnienie na cylindrach równe....
Mogą to być uszczelniacze zaworów, lecz wtedy silnik powinien spalać olej.
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
No to dobrze się domyśliłem z tymi uszczelniaczami zaworów
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Na niebiesko to olej się spała. Mogą być uszczelniacze zaworów. Zimne sztywne a jak się rozgrzeja to trzymają
Witam Panowie. Moje pytanie dotyczy uszczelniaczy na zaworach czy w silniku 1.6 8v konieczne jest sciagniecie glowicy do wymiany uszczelniaczy? Zgory dziekuje za odpowiedzi.
te uszczelniacze zaworów to chyba najtańsze z tych wszystkich usterek jakie do tej pory wyczytałem i jakie mi podsunęliście do sprawdzenia.
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
Na początek pomiar kompresji cylindrów i jeśli będzie w normie, to można podejrzewać uszczelniacze zaworów.
Zawory były wporządku, bez przecieków. Wymienione uszczelniacze zaworów, uszczelki, pierścienie i silnik przestał kopcić. Dziękuje wszystkim za porady i pomoc.
gdzie znajduje się napinacz łańcucha rozrządu mazda 6 ;1,8. czy wymiana uszczelniaczy zaworów spowoduje nie branie oleju?
Nie jest to normalne, świadczy zwykle o problemach: powodem są uszczelniacze zaworów lub pierścienie na cylindrach. Ewentualnie wycieki oleju na uszczelniaczach wału lub elementach łączeń silnika, miska, blok, pokrywa, jeśli jest chłodnica oleju. Ale jak już wspomniano, tego nie ma. W pierwszych przypadkach, jeśli to zalepione pierścienie, może pomóc...
Witam, mam problem z moją astrą otóż wymieniłem uszczelkę pod głowicą, pierścienie na tłokach, uszczelniacze zaworów, termostat. Teraz(nie sprawdzałem wcześniej gdyż mieszał się płyn z olejem) po odpaleniu silnika gotuje wodę, wąż za termostatem jest zimny (tak jakby sie nie otwierał termostat) a jest założony nowy(cała obudowa w raz z czujnikiem),...
Nie uważaj takich bzdet 0.6/1000km już nawet 0.3 to za dużo na tyle. Wpierw sprawdziłbym uszczelniacze zaworów czy nie sparciały.
Może listwa zwalona, uszczelniacze zaworów dobrze osadzone ? Czepiłbym sie powrotu z niej.
Sprawdź czy oleju nie ubywa obstawiam uszczelniacze zaworów bo kopci zakładam na niebiesko jak dwu sów
Jak ściągniesz głowicę to się dowiesz, wg mnie warto przy takim remoncie dotrzeć zawory i wymienić uszczelniacze zaworów.
Możliwe że uszczelniacze zaworów puszczają.
Ewidentnie spala olej. Przyczyn może być kilka, pierścienie stoją od nagaru, marne uszczelniacze zaworów, dziurawa turbina...
Rozebralem i góre i dół bowiem nna dół nalegał mechanik. Pierścienie ok nie zapieczone czy pęknięte. Myslę wiec , ze to były tylko uszczelniacze zaworów
Masz nieszczelne zawory. Normalny mechanik nie założył by jej bez chociażby dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy, nie mówiąc już o planowaniu.
A uszczelniacze zaworów może przy składaniu coś się uszkodziło.
Wyciek, uszczelniacze zaworów, pierścienie. Nie czytał Kolega wyżej. Specjalnie dla Kolegi musi być powtórzone? Pewnie przebieg ma znacznie większy niż na zegarach.
133kkm na pewno chyba 4 raz juz. Sprawa banalnie prosta rano sciaąasz łącznik turbiny i patrzysz czy kopci. Po drugie i to pewniejsze może brać olej uszczelniaczami zaworów.
Spokojnie poczytaj. Jeszcze jedno rozumiem że robiłeś głowice w całości, a nie tak sobie wymieniłeś uszczelniacze zaworów -to bardzo ważne?
głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
witam. Dlaczego gaźnik? A uszczelniacze zaworów? Pierścienie? Pozdrawiam.
Sprawdź uszczelniacz zaworu.
Tez chce to spróbować, silnik x20xev, z 2 lata w tył , przy okazji wymiany uszczelki głowicy powymieniałem uszczelniacze zaworów [reintz], teraz nie bierze ani grama oleju. Nie chce mi się wierzyć że po wlaniu tego cuda silnik przestaje brać olej. Jak komuś od paru lat bierze spore ilości oleju, nic z tym nie robi tylko jeżdzi to pierścienie już są...
Naftą sprawdzisz pierścienie uszczelniające , ale zgarniających czyli olejowych już nie. Masz zrzuconą głowicę to wymień gumowe uszczelniacze zaworów.
Uszczelniacze zaworów do wymiany
Właśnie wróciłem od mechanika. Głowica zdjęta i ewidentnie uszczelka pod głowicą do wymiany. Czy uszczelniacze zaworów też, to tego nie wiem, mechanik nie zdążył sprawdzić. IC jest czysty, to znaczy w normie tak jak standardowe auto z tego rocznika, filtr powietrza czysty więc turbina nie puściła oleju na IC. Mam jeszcze dwa pytanka. Jeżeli do wymiany...
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
Zużycie(spalanie )oleju w normie? Dymi z rury wydechowej? Tam zawsze trochę dmucha.Ale zwiększone dmuchanie to np. uszczelniacze zaworów...
wymiana uszczelniaczy zaworów koszt wymiany uszczelniaczy zaworów wymiana uszczelniaczy
moduł akcelerometru podłączenie service brother pompa paliwa pracuje
sencor sle3281m4 kostka licznika yamaha
Jak wyjąć zablokowany przycisk z deski rozdzielczej? Najmniej awaryjny silnik w Opel Vectra C - opinie