Jeśji przed wymianą była moc a po wymianie nie ma to jak myślisz gdzie leży problem? Albo tłok albo cylinder bo to wymieniłeś i jest problem. Pozostaje jeszcze świeca i uszczelnienie pod cylindrem.
Witam. Postanowiłem napisać nowy watek bo ręce mi już opadły. Ibiza 96 r. tylko benzyna przebieg ok. 130 tyś. wielopunktowy wtrysk. Auto nie pracuje na 4 cylindrze. Do tej pory z kolegą zrobiliśmy: -wymienione przewody -wymienione świece -czyszczona kopułka -sprawdzona kompresja - na wszystkich cylindrach równo i ok 14-15bar. -wymieniony wtryskiwacz...
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
(at)robokop: zaskoczyłeś mnie ponieważ domniemywam tak samo jak mechanicy że próba olejowa wyjaśniła temat. Czekaj: ciśnienie na cylindrze jest 6 bar. Po wlaniu kilka cm3 oleju skoczyła do 12 bar jak na pozostałych cylindrach. Jeżdżę na LPG 5 lat. W silniku jest wlany ceramizer. Przez 2 dni przelałem przez uszkodzony cylinder 2 litry nafty w celu ewentualnego...
Witam, otóż mam problem z skuterem 4t bo zauważyłem, że w oleju jest paliwo. Myślałem że to wina pierścieni ale po zdjęciu głowicy z cylindrem okazało się, że z pierścieniami i cylindrem jest wszystko ok przynajmniej na moje oko. Sprawdziłem szczelność zaworów przez wlanie benzyny do komory spalania i benzyna po pewnym czasie spłynęła (zdj. cylindra,...
motor mi pali z kopniaka czyli uszczelniacz powinien byc dobry nie ? a zeby go wymienic trzeba rozkladac wal czy sie ten uszczelniacz zdejmuje normalnie ? Ten uszczelniacz to tak zwane uszczelnienie labiryntowe i jest ono zabudowane razem z łożyskami środkowymi na wale. I z tego co ja pamiętam, (a było to dość dawno) to w czasie remontu silnika, jak...
To jest pokrywka kanałów przelotowych cylindra. Cylindry w takich sprzętach wykonuje się w odlewie kokilowym (szybko i tanio). Ze względu na bardzo skomplikowany kształt kanałów w silnikach wykorzystujących technologię przepłukiwania czystym powietrzem, cylindry ze względów technologicznych są zamykane osobnymi pokrywkami. Tyle że pierwszy raz stykam...
Zgadzam się, z powyższą opinią - w tak popularnym i starym samochodzie nie warto się w ogóle bawić w remont silnika. Za połowę tej kwoty kupisz silnik w przyzwoitym stanie i go przełożysz. Za 600-800zł wymienisz komplet uszczelnień silnika i splanujesz głowicę. Za 3000zł to zrobisz kapitalny remont takiego silnika, poza tym nie robi się szlifu pojedynczego...
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Witam Miałem a raczej mam problem z cewką zapłonową. Cewka w Citroenie czy Peugeocie w silniku 1.6 16 v jest zalana w jedną listwE. Problemem tej budowy jest fakt że kable 1 i 2 cewki idą w pewnym momencie bardzo blisko siebie i dochodzi do spięcia przez co silnik chodzi na 3 cylindrach. Dobrałem się do środka i oddaliłem od siebie te kable ale nie...
Chciałbym dokonać oceny stanu technicznego silnika Perkins AD 3.152 i tu mam problem mam możliwość pomiaru ciśnienia sprężania każdego cylindra ale tylko na zimnym silniku i tu mam problem nie wiem jak odczytać te dane. Mógłby mi ktoś podać wartości ciśnienia jakie powinien min. mieć na zimnym silniku i wytłumaczyć fachowo jak jest z tym olejem i ile...
Rzekomo ten silikon na benzynę też jest odporny, przynajmniej wg specyfikacji. Kupiłem w serwisie Husqvarny swoją drogą, prosząc o coś do uszczelnienia cylindra :D Dokładniej to silikon Technicqll do 300° Wcześniej też chyba był na zwykły silikon uszczelniony cylinder, jak patrzę to ta pasta jest szara, a stare uszczelnienie ma ten sam kolor, co kupiony...
Motronic mi Się wydaje albo przypomina że w tym typie zawory były regulowane, albo się mylę, ale brak kompresjii, ewidentnie wskazuje na brak uszczelnienia zaworów, a nie pierścieni Dodano po 34 uszczelnienia albo nie otwarcia Dodano po 4 No dobrze, ale jak masz sekwencję to awaria obwodu wtryskiwacza (np. brak kluczowania) przełoży się na oba systemy...
Spróbuj próby olejowej będziesz wiedział gdzie jest przyczyna .Lejesz niewielka ilość oleju w dziury po wykręconych świecach i sprawdzasz jeszcze raz kompresję. Jak się uszczelni to pierścienie tłokowe a jak się nie uszczelni to problem leży w głowicy w zaworach albo gniazdach zaworowych. Dodano po 3 A kompresję jak sprawdzałeś wkręciłeś przewód do...
Witam. Mam taki problem z golfem III 1.6 iż zaczął pracować na 3 cylindrach po wykręcenie świec okazało sie że na 4 cylindrze ( licząc od strony rozrządu) do komory spalania dostaje sie olej który zalewa świece po jej przeczyszczeniu silnik zaczął pracować normalnie ( oczywiście kopcił cały czas a olej zbiera sie w kolektorze wydechowym) lecz nie na...
Witam. Borykam się z problemem wypadania zapłonu na drugim cylindrze w silniku jak w temacie. Instalacja gazowa fabryczna opla Landi Renzo. Objawy: na gazie na wolnych obrotach "kuleje", na wysokich jako tako jedzie, na benzynie i na gazie z niskich obrotów podczas jazdy nie zbiera się, oczywiście również świeci się check. Po skasowaniu błędu na benzynie...
Witam administratorów oraz użytkowników.Jako że to mój pierwszy post proszę o cierpliwość i wyrozumiałość...Postanowiłem reanimować piłę Stihl 025 używaną kiedyś przez mego ojca.Piła była zatarta oraz zdekompletowana.Zakupiłem i wymieniłem następujące rzeczy:kpl.cylinder z tłokiem zamiennik AIP,tłumik oraz uszczelki tłumika i gaźnika,łożyska i uszczelniacze...
Tam będzie maksymalnie temperatura około 80-120°C. Loctite da radę. Taaaa ? A kuku....to jest ścianka cylindra, wydech i temperatura spalin ok 400 °C. Zauważ, jak każdy chrom w tym miejscu robi się tęczowy, a później brązowieje. O ile gwint trzyma, a tylko uszczelnienie, to już raczej ,,złocisty" silikon, ten na osnowie pyłu mosiężnego. Który Kingway...
Nie, jedynie co warto dla wygody montażu "liznąć" ośkę smarem. OK., dzięki. Nie słuchaj. Brudzenie ciuchów ma nieco inne podłoże. Uchyl rąbka tajemnicy, żona k^^^^y sypie i to jest główny powód, że wymieniam łożyska, bo bród był ewidentnie ciemny, czy nawet czarny, oczywiście głośno też chodziły. Amatorzy z YT robiący poradniki, późńiej się ludziska...
Cylinder i głowica są przykręcone do skrzyni korbowej czterema szpilkami i nakrętkami. Po ich odkręceniu można głowicę ostukać np. drewnianym młotkiem lub podważyć równomiernie z obu stron. Trzeba się liczyć z uszkodzeniem uszczelki pod cylindrem. Nie sądzę jednak, by powodem takiej pracy silnika była dołożona uszczelka pod głowicą - to wygląda raczej...
Ale właśnie te tzw wzmocnione tłoki i cylindry do C360 to głównie te zetoroskie o średnicy 90mm. Oryginalny w C360 ma 80mm. Natomiast udało mi się znaleźć w jednym sklepie tłok o średnicy 80mm na 4 pierścienie. Dwa gumowa, dwa metalowe. Gumowe oczywiście jak tu ktoś wyżej napisał, daję niebieskie. Także wezmę chyba ten tłok na 4 pierścienie i zwykły...
Wlałem troszkę oleju i ciśnienie wzrosło, jednak jedni twierdzą że uszczelniły sie zawory a inni ze uszczelnił sie tłok, ja uważam że pierścienie sa dobre bo wlalem olej do cylindra i przez noc nie spłynął.
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Witam wszystkich jak widać macie problemy z jednym cylindrem który nie pali tak dla sprostowania napisze bo kolega wyżej napisał że głowicę można sprawdzić podłączając ciśnienie do gniazda wtrysku otóż nie bardzo dlatego że ciśnienie może uciekać przez pierścienie moja propozycja jest nie kombinować skoro wtrysk jest wyjęty sprawdzić ciśnienie sprężania...
Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena...
Witam Mam problem z silnikiem w tym aucie, Po od palnieu jak zimny bardzo pierdzi jakby z kolektora oraz słychać bulgotanie po dodaniu gazu z wydechu, Jak się rozgrzeje to z kolektora nie słychać ale tylko lekko bulgota z rury. Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym oraz uszczelniony cały tłumik oraz wymieniony końcowy i nic to nie dało. Wpadłem...
Drugi cylinder działa odpala na jednym przewodzie pomogło uszczelnienie. Po odpaleniu lekka regulacja zapłonu i odpala od strzału. Dzieki pozdrawiam 11 Gru 2015 09:36 :: adamdrozdz31 Prośba o odblokowanie tematu: "relacje z testu na wodzie"
Witam, Mam problem z piła STHIL MS180, zakupiony został zestaw jak w załączniku 1. Jak już wiem mam kupić pastę DIRKO i nie używać silikonu. Wymieniłem też uszczelniacze złożyłem wszystko z uwzględnieniem kierunku strzałki - do wydechu. Jednak spręż był na poziomie 5bar, wymieniłem pierścienie bo załączone były strasznie cienkie, spręż podskoczył w...
Witam. Problem polega na tym, że podkaszarka nie odpala na starym i nowym gaźniku. Kupiłem nowy gaźnik, świecę oraz przewody z filtrem paliwa. Po wstrzyknięciu paliwa do głowicy i przez przepustnicę odpala na chwilę i jest ok. Pompowałem paliwo pompką i przelewa się z powrotem do baku, ale nie wychodzi paliwo przez dziurkę, od strony cylindra jest sucho....
A czy przy wymianach były wymienione uszczelnienia na pompach i wtryskiwaczach. Jeśli nie to sprawdź ich stan producent zaleca przy każdorazowym wyciągnięciu elementów ich wymianę. Ewentualnie zamień miejscami pompy i zobacz czy problem przewędruje na inny cylinder.
Witam Poszukuje manuala do scania 164-480 , głównie potrzebne są mi informacje dotyczące momentów dokręcania śrub stopek korbowodowych etc. Oraz montaż demontaż głowicy,tulei cylindrów oraz uszczelnienia tych elementów.
Witam mam problem z chińskim buggy 90cm. Zmieniłem komplet cylinder tłok głowica na 110 i przez jakiś czas było ok. A teraz kicha i już nie mam pomysłów. Zaczą kopcić na biało odpala tylko na popych a jak odpali to trzeba pompować gazem bo inaczej gaśnie. Ostatnio co robiłem to wymieniłem uszczelniacze cały rozrząd uszczelniłem silnik czyściłem gaźnik...
Cylinder z tłokiem i uszczelniaczami zakładał mechanik ja tylko włożyłem podnośnik A jaki był powód wymiany uszczelnień? Jesli przed zdejmowaniem nie było problemu z opadaniem to reklamuj podnośnik, zdjąć i tak go musisz więc 20 postów na forum nic nie zmieni.
Zobacz czy jak juz odpali czy nie ma z rury bialego dymu. Jezeli jest to byc moze uszczelka pod glowica juz czesciowo szlag trafil i po nocy ci zamoczy 1 cyl i swiece potem przepali i wszystko chodzi gdy jest cieply bo materialy sie rozszerza i sie uszczelni.
Miałem CZ i Jawę. Uszczelniacze były tak zamontowane. A olej u Ciebie mogło ciągnąć bo czopy wału były wyrobione. Odwrócenie uszczelniacza zmieniało położenie miejsca uszczelnienia.
Poszukałbym przy wtryskiwaczu : najpierw czy pojawia sie zasilanie ( żaróweczką ), pozniej uszczelnienie, mozliwe zacieranie sie wtryskiwacza.
Autor ciutkę nie pojmuję problemu, jeżeli jest uszczelnienie płaskie to podkładki j/w a może być uszczelnienie na pierścień i wtedy nic innego nie podejdzie bo będzie przepuszczał. Nawet nie wiadomo o jakim motorze mowa
Witam, Czy istnieja jakaś pasta którą mógłbym posmarować uszczelkę pod głowicę silnika dwusuwowego aby poprawić szczelnośc.Chodzi o to że na powierzchni styku cylindra i głowicy sa drobne ryski które chciałbym uszczelnić a aluminiowa uszczelka nie wystarczy. Sylikon czy chermetyk chyba nie spełnik takiej funkcji, myslałem o jakiejś paście odpornej na...
witam, polecam wymontowanie kolumny i zawiezienie do miejsca gdzie regenerują układy wspomagania. W środku masz coś na wzór tłoka i cylindra w silniku a pierścieni to uszczelniacze gumowe. W rozebraniu nie tkwi problem tylko że nie dostaniesz części do tego aby to poskładać, pozdro
pozakładaj nowe śruby podkładki i uszczelnienia i pewnie ożyje.. pozdrawiam
Nie widziałem jeszcze nikogo kto by dał radę ustawić idealnie zapłon w tych wynalazkach, nawet z użyciem czujnika zegarowego. Taka uroda konstrukcji przerywaczy, dalej uszczelnienia pomiędzy cylindrami.
widzalem jeszcze ze jak odpialem wtyczke to w miejscu czujnika gdzie jest to gniazdo z czterema bolczykami (do ktorego wpinamy ta wtyczke) znajduje sie troche wody... moze robic jakie zwarcie? Też myślałem, że to woda, aż wymontowałem swój stary czujnik, obróciłem go do góry nogami a... woda nie wyciekła! Myślę, że to jakiś klej, który ma uszczelnić...
Jeżeli byłby problem z zasilaniem w paliwo, to silnik nie paliłby nawet zimny. Jeżeli membrany wyglądają niepewnie, to należy je wymienić. Bardzo prawdopodobne że to jedna z nich jest powodem usterki. Wygląda że silnik gaśnie z powodu zalania świecy. Sprawdź ten tłok i cylinder, tak dla świętego spokoju. Uszczelki, pod cylindrem i gaźnikiem, są nieuszkodzone?
W Stihl-u tylko pasta dirko, z tego względu że misy korbowe posiadają w swojej budowie rowek który ma miejsce na czynnik uszczelniający czyli pastę dirko, zwykły silikon silnikowy będzie się w tym miejscu podmywał i dojdzie do nieszczelności. W pilarkach z płaszczyznami na cylindrze i misie korbowej, którą funkcje spełnia karter stosuje się odmianę...
Zacznij od uszczelnienia DIS, wymiana oringa to 15 minut roboty. Wyczyść wszystko a potem warto zmienić świeczki i kable a potem ewentualnie szukać co dalej. Czy jest wszędzie iskra, pomiar kompresji itd...
Witam.Mój pierwszy post,Chciałbym się dowiedzieć jak jest rozwiązane uszczelnienie tulei cylindra w ciągniku john deere 2130.na dole były 2 uszczelnienia i na górze nic pod kołnierze nie było żadnych uszczelnień.W komplecie naprawczym sa 3 uszczelnienia 2 na dół i trzecie o mniejszej średnicy.wie ktoś gdzie ono ma być?
To aparat zapł.przydałoby się uszczelnić aby olej nie dostawał się do środka bo to ma też wpływ na jakość iskry,a co do kopułki to ją dokładnie oczyść ( umyj benz ) i osusz lub wymień bo może jest już mocno ponadpalana palec rozdzielacza przetrzyj delikatnie drobnym papierkiem spójrz na te gniazda co zakładasz przewody czy tam nie ma śniedzi. a jak...
Dziś musiałem wymienić zestaw tłumików, nie było od mojego, ale prawie pasował od silnika ,,1.0'' po kilku małych dopasowaniach i wstawkach, zawisł na swoim miejscu, wyjechałem na wypróbowanie... jakież było moje zaskoczenie że................ niewiele się zmieniło , okazało się że poza tłumikiem jeszcze zachorował na łącznik elastyczny, przed katalizatorem......
Jedynie teraz do zrobienia jest próba olejowa. Czyli sprawdzenia ciśnienia sprężania po wlaniu oleju i porównanie wyników z próbą z przed wlania oleju. Jak wartości będą wyższe to pały uszczelnienia tłoków jak takie same problem jest z głowicą. Ale i tak ta próba nie zmienia faktu że trzeba głowicę zdjąć.
witam. zdecydowałem się jednak na regenerowany wał. złożyłem już silnik i próba odpalenia a tu nic. z kopa nie pali dopiero jak psyknę samo-startem to odpala.ktoś ma rady jak ustawć żeby paliła z kopki bez problemów? Dokładnie to co zrobiłeś z tym wałem i przegrodą? A ustawić żeby paliła to wg serwisówki, która jest dostępna w sieci. Tłoków nie zamieniłeś...
Bo może jest winny wtryskiwacz nr.3 uszczelnienia na pozostałych. Motor zostaje wyłączony przez odcięcie impulsów do elektrozaworów dawki banków i jednoczesnie czerwony zawór- prosiłem aby to sprawdzić..- te wtyczki, oraz przekładka elektrozaworów. Czasem nakładają się 3 czynniki i wszystko wygląda, jakby siedział diabeł na tym. Jednak to jest tylko...
Pompa wtryskowa, głowice, zestawy naprawcze, wał, panewki, uszczelnienia, wałek rozrządu, koła rozrządu... jak chcesz go doprowadzić do stanu w którym będzie miał parametry jak fabryka to trzeba wyłożyć trochę kasy. Same zestawy naprawcze "oryginalne" Ursus to już 750zł, do tego głowice to koszt 1100zł, regeneracja pompy porządnie i na porządnych częściach...
1 - wyjście paliwa na świecę płomieniową 2 - wejście paliwa z pompki zasilającej 3 - wyjście paliwa do pompy wtryskowej 4 - wejście paliwa z powrotu z pompy wtryskowej. Starsze silniki miały metalowe przewody paliwowe i gumki uszczelniające, w nowszych są plastikowe i uszczelnienie na stożki mosiężne. Pompek zasilających jest kilka rodzajów, przy wymianie...
Niestety chyba zaden kabel nie ma tylu funkcji co SD, może podjedz do kogoś kto ma sd niech podłączy, myślę ze będzie taniej i szybciej na zlokalizowanie usterki , aktualnie mam zdemontowany kolektor i cewki, wyczyszczę przepustnice wymyje kolektor sprawdzę klapy. uszczelnię wszytko i sprawdzę jeszcze raz Dodano po 1 Pod kolektorem zamontowane są czujnika...
Potrzebne są dwie tuleje, które zakłada się na tłok. Pierwsza służy do naciągnięcia pierścienia na tłok. Po naciągnięciu, pierścień będzie rozciągnięty i nie będzie można go włożyć do cylindra. Aby go skurczyć, potrzebna jest druga tuleja, która ściska pierścień.
Witam. Remontuje silnik kawasaki gpz 750 i chciałem do niego wykonać uszczelki z płyty gambit af-cd o grubości 0,8mm. W prawdzie łatwo można znaleźć dane techniczne tej płyt ale po ich przeczytaniu nie znalazłem nic co by ją dyskwalifikowało ani nic co by rozwiało moje wątpliwości co do jej zastosowania. Chciałem nią uszczelnić dekiel zaworów misę olejową...
Niedługo pewnie bedą problemy z odpalaniem. W tych silnikach, nie dość że jest chory system doprowadzenia paliwa to jeszcze wykonany z badziewiastych materiałow. Przewody paliwowe i uszczelnienia gumowe wymienia sie tu co 10lat. Niektórzy cześciej. Komplet w serwisie poniżej 200zł.
Spk. Ja bym na Twoim miejscu otworzył cylinder i uszczelnił przy tłoku ale od środka .
Może coś jest źle poskręcane i uszczelnione?
Czemu sobie robisz sam problemy? Tłok wyciągasz pierścienie jak dobre mogą być te same. Zamków nie ma to nie dwutakt. Dobrze ci radzę składaj jeszcze pojezdzisz. A jak rozbierzesz to zobaczysz lekko przytarty tłok starte pierścienie, panewki itd. Skończy się na wymianie motoru albo na kapitalce. Jak masz czapkę podniesioną to daj do sprawdzenia i ewentualnej...
Witam. Autko chodzi.. Wymontowałem wtryskiwacze i znalazłem przyczynę. W jednym podwiesiła się igła i kompresja przez wtrysk prawdopodobnie sadziła do pompy i powstawała piana. W drugim podobnie. Wtryski rozebrane, oczyszczone. Pomimo nowych końcówek taka przypadłość. Ot takie gówno kupujemy.... Jestem po trasie 500km, nie przerywał mi w trakcie jazdy....
Witam założyłem nóż, uszczelniłem króciec i kosiarka pracuje równo, w ogóle nie faluje, co prawda mam problem z jej odpaleniem na zimnym silniku ale to chyba dlatego że uszczelkę którą zrobiłem przepuszcza czy nie uszczelnia pompowane paliwo przez pompkę w filtrze powietrza. Dziękuje za pomoc wszystkim którzy pomogli mi ogarnąć ten silnik. Pozdrawiam
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Wygląda na to że jeśli paliwo dochodzi do gaźnika poprawnie a tego nie wiemy to problemem mogą być rzeczywiście uszczelnienia wału. Chociaż przez wiele lat eksploatacji 2 suwów mi się to nie przytrafiło. Tego skutera miałem najdłużej bo aż 6 lat. A pomyśleć zaczynałem od motorynki mając 5 lat. :-)
Witam po długiej przerwie :) Wracając do tematu sprawdziłem śruby korbowodów oraz wału i żadna nie była ukręcona czy luźna . Wymieniłem panewki na korbach oraz uszczelnienia na metalowej rurce łączącej pompę olejową ze smokiem na której był duży luz a oringi po wyjęciu były twarde i płaskie co polepszyło zdecydowanie ciśnienie oleju w aucie . Problem...
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
Zdejmujesz seger.Wbijasz tą część z której zdjąłeś seger w głąb cylindra na jakies 2,5 cm. Wtedy zobaczysz że po obwodzie culindra wewnątrz jest okrągły pierscien sprężysty.Wydlubujesz go śrubokrętem.Ciegnąc tłoczysko wyjmujesz wszystko z cylindra. Ten seger zabezpiecza tylko by przypadkiem nie wcisnęło za głęboko dławicy(tej części na której siedzi...
Nie zaswieca sie. Ogolnie auto kupione niedawno zostalo. Pierwsza trasa po naczepe do niemiec. Zaswiecil sie podczas jazdy samym ciagnikiem komunikat "uklad wydechowy ostrzezenie" po podpieciu naczepy i zaladowaniu jej 20t papieru ujechalem jakies 50km i zaswiecil sie komunikat "ograniczona moc silnika". Oba komunikaty po jakims czasie gasly i zapalaly...
Witam Forumowiczów! Choć mój wątek wydaje się być już poruszany, to jednak pozostałe w tej tematyce dotyczą zupełnie innych przypadków. Dla poprawienia przejrzystości tekstu zaznaczę, że wymiary podaję w milimetrach, ogólnie w systemie metrycznym. Do mojego układu potrzebne są siłowniki obustronnego działania, jednotłoczyskowe o wysuwie 800 i 750, średnica...
Odemnie powiem ci,ze 33 to troszke za mało,ja mam 50 stopni,przebieg ponad 200 tysiecy na jednym reduktorze i nie ma problemow. musisz podpiac diagnostyke silnika i sprawdzic mieszanke przy przelaczaniu na gaz,czy nie jest za bogata.Zimny gaz wpada do kolektora i jest go za duzo,,to teoria.jak nie masz diagnostyki podepnij sie do sondy lambda miernikiem...
Tuleje muszą być po zamontowaniu trochę wyżej - po zamontowaniu na równo wydmucha uszczelkę pod głowicą (podkładki regulacyjne do tulei) zanim zaczniesz wymieniać wszystko z opisu wychodzi że padło uszczelnienie na dole , może wystarczy wymienić dolny uszczelniacz , sprawdź "zęby na tulejach " - jak są małe warto tuleje i tłoki uratować , współczesne...
Trudno mi się wypowiedzieć na temat pilarki. Jednak z tego co wiem dźwignia ssania po dodaniu gazu właśnie powinna odskoczyć. Natomiast jeśli chodzi o rysy to zależy jak są głębokie i czy mają wpływ na uszczelnienie wału. Jeśli nie da się uszczelnić to wał do wymiany.
wojtaz132 napisał: to nie jest odpowiedź na temat Zlikwidować luzy, sprawdzić uszczelnienia, wyczyścić i ustawić wszystko wg. instrukcji. Nie ma cudów, musi "latać". Ej, ej, to był żart, w zapłonie luzów niema, uszczelnienia też w porządku, wyczyszczone, ustawione i nie działa. :(
Po wymianie tuleji, tłoka oraz kpl uszczelnień maszyna kłuje prawidłowo.
Dlaczego? Rozpuści ewentualny nagar i się okaże czy pierścienie przepuszczają. Jeśli jesteś przekonany, to zalej. Szkoda że przed demontażem nie sprawdziłeś ciśnienia – wszystko byś wiedział. Jeśli masz michę zdemontowaną, to odkręć pokrywy stóp korbowodów i wysuń tłoki. będziesz mógł dokładnie wszystko sprawdzić i pomierzyć. Jeśli nagar zlepił...
Witam kupiłem golfa 4 1.9 tdi na pompowtrysku 100 kony ma moc wszystko fajnie po podłączeniu vag wyskoczył błąd 16688 wypadanie zapłonu na 4 cyl , auto strasznie szarpie w środku po sprawdzeniu wtrysków przez vag wyszły tak jpg i mam pytanie czy wtryski maja koniec czy wystarczy koze uszczelnić a może coś z kablami pod deklem szarpanie ustępuje po dodaniu...
Drugi opis ewidentnie wskazuje na pompkę i że po dopompowaniu da się wysprzęglić. Nie mam ciągnika na warsztacie u siebie więc nie powiem Ci co do joty jakie śruby odkręcić i gdzie jej szukać ale logiczne że gdzieś przy pedale. Wymiana uszczelnień pompki lub nowa powinna pomóc
Mój sposób na regenerację podnośnika (dźwignika) hydraulicznego 5 ton - w telegraficznym skrócie (bo prace przy nim trwały przez trzy popołudnia): - czyszczenie z zewnątrz, - spuszczenie starego oleju, - rozbiórka, czyszczenie elementów od wewnątrz, - wymiarowanie elementów oraz uszczelnień, - zakup kompletu uszczelnień K-324 z firmy MIZAR, - wygładzanie...
Do pierwszego odpalenia polecam wlać przez świecę na tłok 0,5 - 1 cm3 oleju 2T. Uszczelni chwilowo tłok (sprawdzisz czy siła wzrosła) oraz pozwoli na bezproblemowe odpalenie.
Witam, najprawdopodobniej - zatarl sie tlok w cylindrze, a bardziej - pierscienie na tloku / w rowkach, szczegolnie olejowy - przez co nie dziala, nie zgarnia oleju z gladzi cylindra - tylko 'pompuje' go ponad tlok, niestety...Dlatego wyrzuca olej wydechem i przepuszcza przez gwint gniazda swiecy... Pozdrawiam.
Po bardzo dokładnym uszczelnieniu przejrzeniu wszystkich przewodów podcisnieniowych auto dalej nie pracuje poprawnie ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów przygasa Dodano po 2 Elektromechanik stwierdził że sterownik ECU jest ok nie wiem jak to auto usprawnić skończyły mi się pomysły
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. W sprawnym silniku ciśnienie w próbie olejowej nieznacznie wzrośnie, ale jeśli np. puszczają uszczelniacze zaworów i olej dostaje się nad tłok, to kolejna jego porcja wiele już nie zmieni. 1,5l oleju na 600km, czyli na jakieś 60l paliwa to mieszanka 1:40......
Witam Skrzynia w Dafie zaczela szarpac wiec profilaktycznie wyciagnalem z niej wybierak by sprawdzic uszczelnienia. Jak sie okazalo - uszczelnienia wygladaja OK, tylko w srodkowym cylindrze bylo duzo "mazi" -wyglada to jak drobne opilki metalu z tawotem. Jednak wizualnie wszystko wyglda dobrze - nie widac mechanicznych uszkodzen. Czy spotkal sie ktos...
Przerywanie, to pewnie luz na przerywaczu - ośka lata, albo młoteczek na ośce, ewentualnie kondensator umiera. A co do uszczelnienia kolanka - Reinzosil - najlepiej uszczelnia wszystko, posmarować, skręcić, na noc zostawić, rano próbować.
W moim nie ma żadnej rurki ani zaworu jednokierunkowego, może w jakimś innym modelu. Zresztą rozebrałem go na części pierwsze poza zdejmowaniem dwóch zaślepek aluminiowych. Pod jedna zaślepką dużą są trzy otworki dysze, pod drugą małą siateczka dyszy głównej która się zatkała. Nad małą zaślepką jest jeszcze pierścień stalowy, który na rysunku jest narysowany...
Nie rozumiesz. Zassie - wartość tego podciśnienia w komorze korbowej zależy praktycznie tylko i wyłącznie od prędkości tłoka - im szybciej idzie do góry, tym większe podciśnienie wytwarza. Tym bardziej że opory ssania są praktycznie żadne, a po drodze jest jeszcze wspomagająca zwężka Venturiego. Jeśli będzie zużyte uszczelnienie tłok/cylinder, to sprężona...
uszczelniacze zaworowe do wymiany, a to jedno większe ciśnienie jest spowodowane zapewne obecnością oleju w cylindrze (olej nieco uszczelnił tłok-cylinder)
Nie zgadzam się z teorią kupienia maksymalnie twardych gdyż , simmeringi maksymalnie twarde mogą nie dać dostatecznego uszczelnienia w przypadku lekkiej nie osiowości wału korbowego (tj. bicie) ale to juz wedle uznania właściciela. Przejżyj jeszcze raz gaźnik ,a zwłaszcza uszczelnienie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, nie może tam być żadnych przedmuchów...
Ale Pan Fizyk nie zapomniał o zawiści nieuków . Nie wiem który z nas jest większym nieukiem. Proponuję poczytać o silnikach Wankla i ich wadach, które zatrzymały ich rozwój i masowe stosowanie. To w kwestii uszczelnienia samego cylindra i tłoka. Smarowania nie potrzeba w tym rozwiązaniu , tylko zamknięte łożyska kulkowe ze smarem wewnątrz. a uszczelnienia...
Jeżeli to wersja z pokrętłem selektora trybu pracy to mozliwosci są trzy. -przeciek w regulatorze szybkości opuszczania podnosnika -przeciek w bloku elektrozaworów podnoszenie/opuszczanie -przeciek na uszczelnieniach tłok/cylinder Najpierw trzeba by ustawic predkośc opuszczania wg. serwisówki. A jak nie pomoże rozebrac obydwa zawory a potem ew. zespół...
Kolego Atom1477 Temat brzmi: Łączenie elementów wykonanych ze szkła, pozwolę sobie wobec tego jeszcze raz powiedzieć kilka słów. Przez dotychczasowe życie miałem to szczęście że pracowałem w dziedzinach i na stanowiskach które lubiłem, byłem nimi zainteresowany a miałem w nich podwaliny wykształcenia. Miałem możliwości pobawić się chemią w laboratorium...
Witaj, Zacząłbym od sprawdzenia czy uszczelnienia na cylindrze skrętu nie są podwinięte uszczelnienia. Jeśli będą w porządku to być może szwankuje hydrauliczna pompa wspomagania.
W skrócie: Na ekspresie migają trzy ziarenka, sugerujące brak kawy, kawa spada do kuwety, natomiast parzenie ze zmielonej kawy działa ok. Zaparzanie wygląda tak: Migają trzy ziarenka, ale można wybrać ilość kaw (ilość ziarenek). Młynek mieli ziarna, w zasobniku ubywa ziaren, zaparzacz wykonuje normalny ruch do góry, pompa podaje niewielką ilość wody,...
rozregulowany gaznik,przypadkiem dysz nie czysciles drutem?moze je rozkalibrowales? nie wiem jak wyglada sprawa uszczelnienia gaznik-cylinder?
A nikt nigdy koledze nie wytłumaczył że KAŻDY silnik, (a turbo doładowany w szczególności) "żre" olej, bo wynika to z zasady jego działania? (a konkretnie uszczelnień tłok/cylinder, oś turbiny/obudowa) . I jeśli w dieslu oleju nie ubywa, a jeszcze gorzej - przybywa, to trzeba by się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej ?
Jeśli robiłeś remont kapitalny 40 kkm temu to i pasek powinni Ci wymienić. Trudności z odpalaniem i utratą mocy taki jak piszą koledzy mogą być spowodowane zużyciem uszczelnienia tłok/cylinder ale jest też możliwe przeskoczenie paska rozrządu. Ustaw tłok na 1 cylindrze w ZZ (punkty na kole pasowy silnika i znak na obudowie rozrządu), zdejmij kopułkę...
Przyczyn może być kilka, od uszczelki pod głowicą, luzów na prowadnicach zaworów, do pozacieranych lub połamanych pierścieni ( o ile choć raz zdażyło ci się przegżać silnik). Najbardziej prawdopodobne jest to że masz przedmuchy do kartera silnika (uszczelnienie tłok cylinder), czyli silnik już umiera. Jeśli jest jeszcze katalizator to dymił nie będzie...
witam może to być uszczelka pod głowicą,po rozebraniu sprawdzić uszczelnienie tuleji cylindra i czy powierzchnie styku z uszczelka nie sa skorodowane
Jak już chcecie wymieniać pompę to najpierw wkręciłbym manometr pod gniazdo hydrauliki zewnętrznej i sprawdził ciśnienie bo powodów może być kilka w tym także uszkodzony rozdzielacz albo uszczelnienie pary cylinder/tłok.A jeśli już spuścisz olej i zdejmiesz dolną pokrywę w celu wymiany pompy to sprawdź też zawór bezpieczeństwa czy grzybek nie wyklepany?nie...