Jeśji przed wymianą była moc a po wymianie nie ma to jak myślisz gdzie leży problem? Albo tłok albo cylinder bo to wymieniłeś i jest problem. Pozostaje jeszcze świeca i uszczelnienie pod cylindrem.
Witam. Postanowiłem napisać nowy watek bo ręce mi już opadły. Ibiza 96 r. tylko benzyna przebieg ok. 130 tyś. wielopunktowy wtrysk. Auto nie pracuje na 4 cylindrze. Do tej pory z kolegą zrobiliśmy: -wymienione przewody -wymienione świece -czyszczona kopułka -sprawdzona kompresja - na wszystkich cylindrach równo i ok 14-15bar. -wymieniony wtryskiwacz...
Iskra wygląda na dobrą. Zawór nie jest podparty, można regulować luz. Czy da się sprawdzić stan pierścieni, tłoka i cylindra bez rozbiórki ? Na przykład wlewając olej w celu uszczelnienia i wtedy zmierzyć kompresję? Ile tego oleju wlać ? Może zalać naftą na noc ? W jakiej pozycji ustawić wtedy tłok ? Czy jest możliwość nieodpalania ze względu na złe...
(at)robokop: zaskoczyłeś mnie ponieważ domniemywam tak samo jak mechanicy że próba olejowa wyjaśniła temat. Czekaj: ciśnienie na cylindrze jest 6 bar. Po wlaniu kilka cm3 oleju skoczyła do 12 bar jak na pozostałych cylindrach. Jeżdżę na LPG 5 lat. W silniku jest wlany ceramizer. Przez 2 dni przelałem przez uszkodzony cylinder 2 litry nafty w celu ewentualnego...
To jest pokrywka kanałów przelotowych cylindra. Cylindry w takich sprzętach wykonuje się w odlewie kokilowym (szybko i tanio). Ze względu na bardzo skomplikowany kształt kanałów w silnikach wykorzystujących technologię przepłukiwania czystym powietrzem, cylindry ze względów technologicznych są zamykane osobnymi pokrywkami. Tyle że pierwszy raz stykam...
motor mi pali z kopniaka czyli uszczelniacz powinien byc dobry nie ? a zeby go wymienic trzeba rozkladac wal czy sie ten uszczelniacz zdejmuje normalnie ? Ten uszczelniacz to tak zwane uszczelnienie labiryntowe i jest ono zabudowane razem z łożyskami środkowymi na wale. I z tego co ja pamiętam, (a było to dość dawno) to w czasie remontu silnika, jak...
Zgadzam się, z powyższą opinią - w tak popularnym i starym samochodzie nie warto się w ogóle bawić w remont silnika. Za połowę tej kwoty kupisz silnik w przyzwoitym stanie i go przełożysz. Za 600-800zł wymienisz komplet uszczelnień silnika i splanujesz głowicę. Za 3000zł to zrobisz kapitalny remont takiego silnika, poza tym nie robi się szlifu pojedynczego...
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Witam Miałem a raczej mam problem z cewką zapłonową. Cewka w Citroenie czy Peugeocie w silniku 1.6 16 v jest zalana w jedną listwE. Problemem tej budowy jest fakt że kable 1 i 2 cewki idą w pewnym momencie bardzo blisko siebie i dochodzi do spięcia przez co silnik chodzi na 3 cylindrach. Dobrałem się do środka i oddaliłem od siebie te kable ale nie...
Chciałbym dokonać oceny stanu technicznego silnika Perkins AD 3.152 i tu mam problem mam możliwość pomiaru ciśnienia sprężania każdego cylindra ale tylko na zimnym silniku i tu mam problem nie wiem jak odczytać te dane. Mógłby mi ktoś podać wartości ciśnienia jakie powinien min. mieć na zimnym silniku i wytłumaczyć fachowo jak jest z tym olejem i ile...
Rzekomo ten silikon na benzynę też jest odporny, przynajmniej wg specyfikacji. Kupiłem w serwisie Husqvarny swoją drogą, prosząc o coś do uszczelnienia cylindra :D Dokładniej to silikon Technicqll do 300° Wcześniej też chyba był na zwykły silikon uszczelniony cylinder, jak patrzę to ta pasta jest szara, a stare uszczelnienie ma ten sam kolor, co kupiony...
Motronic mi Się wydaje albo przypomina że w tym typie zawory były regulowane, albo się mylę, ale brak kompresjii, ewidentnie wskazuje na brak uszczelnienia zaworów, a nie pierścieni Dodano po 34 uszczelnienia albo nie otwarcia Dodano po 4 No dobrze, ale jak masz sekwencję to awaria obwodu wtryskiwacza (np. brak kluczowania) przełoży się na oba systemy...
Witam. Mam taki problem z golfem III 1.6 iż zaczął pracować na 3 cylindrach po wykręcenie świec okazało sie że na 4 cylindrze ( licząc od strony rozrządu) do komory spalania dostaje sie olej który zalewa świece po jej przeczyszczeniu silnik zaczął pracować normalnie ( oczywiście kopcił cały czas a olej zbiera sie w kolektorze wydechowym) lecz nie na...
Spróbuj próby olejowej będziesz wiedział gdzie jest przyczyna .Lejesz niewielka ilość oleju w dziury po wykręconych świecach i sprawdzasz jeszcze raz kompresję. Jak się uszczelni to pierścienie tłokowe a jak się nie uszczelni to problem leży w głowicy w zaworach albo gniazdach zaworowych. Dodano po 3 A kompresję jak sprawdzałeś wkręciłeś przewód do...
Witam. Borykam się z problemem wypadania zapłonu na drugim cylindrze w silniku jak w temacie. Instalacja gazowa fabryczna opla Landi Renzo. Objawy: na gazie na wolnych obrotach "kuleje", na wysokich jako tako jedzie, na benzynie i na gazie z niskich obrotów podczas jazdy nie zbiera się, oczywiście również świeci się check. Po skasowaniu błędu na benzynie...
Witam administratorów oraz użytkowników.Jako że to mój pierwszy post proszę o cierpliwość i wyrozumiałość...Postanowiłem reanimować piłę Stihl 025 używaną kiedyś przez mego ojca.Piła była zatarta oraz zdekompletowana.Zakupiłem i wymieniłem następujące rzeczy:kpl.cylinder z tłokiem zamiennik AIP,tłumik oraz uszczelki tłumika i gaźnika,łożyska i uszczelniacze...
Nie, jedynie co warto dla wygody montażu "liznąć" ośkę smarem. OK., dzięki. Nie słuchaj. Brudzenie ciuchów ma nieco inne podłoże. Uchyl rąbka tajemnicy, żona k^^^^y sypie i to jest główny powód, że wymieniam łożyska, bo bród był ewidentnie ciemny, czy nawet czarny, oczywiście głośno też chodziły. Amatorzy z YT robiący poradniki, późńiej się ludziska...
Cylinder i głowica są przykręcone do skrzyni korbowej czterema szpilkami i nakrętkami. Po ich odkręceniu można głowicę ostukać np. drewnianym młotkiem lub podważyć równomiernie z obu stron. Trzeba się liczyć z uszkodzeniem uszczelki pod cylindrem. Nie sądzę jednak, by powodem takiej pracy silnika była dołożona uszczelka pod głowicą - to wygląda raczej...
Ale właśnie te tzw wzmocnione tłoki i cylindry do C360 to głównie te zetoroskie o średnicy 90mm. Oryginalny w C360 ma 80mm. Natomiast udało mi się znaleźć w jednym sklepie tłok o średnicy 80mm na 4 pierścienie. Dwa gumowa, dwa metalowe. Gumowe oczywiście jak tu ktoś wyżej napisał, daję niebieskie. Także wezmę chyba ten tłok na 4 pierścienie i zwykły...
Wlałem troszkę oleju i ciśnienie wzrosło, jednak jedni twierdzą że uszczelniły sie zawory a inni ze uszczelnił sie tłok, ja uważam że pierścienie sa dobre bo wlalem olej do cylindra i przez noc nie spłynął.
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Witam wszystkich jak widać macie problemy z jednym cylindrem który nie pali tak dla sprostowania napisze bo kolega wyżej napisał że głowicę można sprawdzić podłączając ciśnienie do gniazda wtrysku otóż nie bardzo dlatego że ciśnienie może uciekać przez pierścienie moja propozycja jest nie kombinować skoro wtrysk jest wyjęty sprawdzić ciśnienie sprężania...
Wysoka korekcja, nierówna praca oznacza o złym spalaniu w komorze cyl 1 do tego problem z odpalaniem to pewnie padnięte uszczelnienie pompki 1 (z tym wyrobieniem gniazd to trochę mechanik przesadził choć nie wykluczam), jak dymi na niebiesko to bierze olej, może przez gniazdo pompki? Na początek pomiar ciśnienia na cylindrach, wyjęcie pompki 1 i ocena...
Witam Mam problem z silnikiem w tym aucie, Po od palnieu jak zimny bardzo pierdzi jakby z kolektora oraz słychać bulgotanie po dodaniu gazu z wydechu, Jak się rozgrzeje to z kolektora nie słychać ale tylko lekko bulgota z rury. Wymieniłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym oraz uszczelniony cały tłumik oraz wymieniony końcowy i nic to nie dało. Wpadłem...
Drugi cylinder działa odpala na jednym przewodzie pomogło uszczelnienie. Po odpaleniu lekka regulacja zapłonu i odpala od strzału. Dzieki pozdrawiam 11 Gru 2015 09:36 :: adamdrozdz31 Prośba o odblokowanie tematu: "relacje z testu na wodzie"
Witam, Mam problem z piła STHIL MS180, zakupiony został zestaw jak w załączniku 1. Jak już wiem mam kupić pastę DIRKO i nie używać silikonu. Wymieniłem też uszczelniacze złożyłem wszystko z uwzględnieniem kierunku strzałki - do wydechu. Jednak spręż był na poziomie 5bar, wymieniłem pierścienie bo załączone były strasznie cienkie, spręż podskoczył w...
Witam. Problem polega na tym, że podkaszarka nie odpala na starym i nowym gaźniku. Kupiłem nowy gaźnik, świecę oraz przewody z filtrem paliwa. Po wstrzyknięciu paliwa do głowicy i przez przepustnicę odpala na chwilę i jest ok. Pompowałem paliwo pompką i przelewa się z powrotem do baku, ale nie wychodzi paliwo przez dziurkę, od strony cylindra jest sucho....
A czy przy wymianach były wymienione uszczelnienia na pompach i wtryskiwaczach. Jeśli nie to sprawdź ich stan producent zaleca przy każdorazowym wyciągnięciu elementów ich wymianę. Ewentualnie zamień miejscami pompy i zobacz czy problem przewędruje na inny cylinder.
Witam Poszukuje manuala do scania 164-480 , głównie potrzebne są mi informacje dotyczące momentów dokręcania śrub stopek korbowodowych etc. Oraz montaż demontaż głowicy,tulei cylindrów oraz uszczelnienia tych elementów.
Witam mam problem z chińskim buggy 90cm. Zmieniłem komplet cylinder tłok głowica na 110 i przez jakiś czas było ok. A teraz kicha i już nie mam pomysłów. Zaczą kopcić na biało odpala tylko na popych a jak odpali to trzeba pompować gazem bo inaczej gaśnie. Ostatnio co robiłem to wymieniłem uszczelniacze cały rozrząd uszczelniłem silnik czyściłem gaźnik...
Cylinder z tłokiem i uszczelniaczami zakładał mechanik ja tylko włożyłem podnośnik A jaki był powód wymiany uszczelnień? Jesli przed zdejmowaniem nie było problemu z opadaniem to reklamuj podnośnik, zdjąć i tak go musisz więc 20 postów na forum nic nie zmieni.
Zobacz czy jak juz odpali czy nie ma z rury bialego dymu. Jezeli jest to byc moze uszczelka pod glowica juz czesciowo szlag trafil i po nocy ci zamoczy 1 cyl i swiece potem przepali i wszystko chodzi gdy jest cieply bo materialy sie rozszerza i sie uszczelni.
Miałem CZ i Jawę. Uszczelniacze były tak zamontowane. A olej u Ciebie mogło ciągnąć bo czopy wału były wyrobione. Odwrócenie uszczelniacza zmieniało położenie miejsca uszczelnienia.
Poszukałbym przy wtryskiwaczu : najpierw czy pojawia sie zasilanie ( żaróweczką ), pozniej uszczelnienie, mozliwe zacieranie sie wtryskiwacza.
Autor ciutkę nie pojmuję problemu, jeżeli jest uszczelnienie płaskie to podkładki j/w a może być uszczelnienie na pierścień i wtedy nic innego nie podejdzie bo będzie przepuszczał. Nawet nie wiadomo o jakim motorze mowa
Witam, Czy istnieja jakaś pasta którą mógłbym posmarować uszczelkę pod głowicę silnika dwusuwowego aby poprawić szczelnośc.Chodzi o to że na powierzchni styku cylindra i głowicy sa drobne ryski które chciałbym uszczelnić a aluminiowa uszczelka nie wystarczy. Sylikon czy chermetyk chyba nie spełnik takiej funkcji, myslałem o jakiejś paście odpornej na...
witam, polecam wymontowanie kolumny i zawiezienie do miejsca gdzie regenerują układy wspomagania. W środku masz coś na wzór tłoka i cylindra w silniku a pierścieni to uszczelniacze gumowe. W rozebraniu nie tkwi problem tylko że nie dostaniesz części do tego aby to poskładać, pozdro
pozakładaj nowe śruby podkładki i uszczelnienia i pewnie ożyje.. pozdrawiam
Nie widziałem jeszcze nikogo kto by dał radę ustawić idealnie zapłon w tych wynalazkach, nawet z użyciem czujnika zegarowego. Taka uroda konstrukcji przerywaczy, dalej uszczelnienia pomiędzy cylindrami.
widzalem jeszcze ze jak odpialem wtyczke to w miejscu czujnika gdzie jest to gniazdo z czterema bolczykami (do ktorego wpinamy ta wtyczke) znajduje sie troche wody... moze robic jakie zwarcie? Też myślałem, że to woda, aż wymontowałem swój stary czujnik, obróciłem go do góry nogami a... woda nie wyciekła! Myślę, że to jakiś klej, który ma uszczelnić...
Jeżeli byłby problem z zasilaniem w paliwo, to silnik nie paliłby nawet zimny. Jeżeli membrany wyglądają niepewnie, to należy je wymienić. Bardzo prawdopodobne że to jedna z nich jest powodem usterki. Wygląda że silnik gaśnie z powodu zalania świecy. Sprawdź ten tłok i cylinder, tak dla świętego spokoju. Uszczelki, pod cylindrem i gaźnikiem, są nieuszkodzone?
W Stihl-u tylko pasta dirko, z tego względu że misy korbowe posiadają w swojej budowie rowek który ma miejsce na czynnik uszczelniający czyli pastę dirko, zwykły silikon silnikowy będzie się w tym miejscu podmywał i dojdzie do nieszczelności. W pilarkach z płaszczyznami na cylindrze i misie korbowej, którą funkcje spełnia karter stosuje się odmianę...
Zacznij od uszczelnienia DIS, wymiana oringa to 15 minut roboty. Wyczyść wszystko a potem warto zmienić świeczki i kable a potem ewentualnie szukać co dalej. Czy jest wszędzie iskra, pomiar kompresji itd...
Witam.Mój pierwszy post,Chciałbym się dowiedzieć jak jest rozwiązane uszczelnienie tulei cylindra w ciągniku john deere 2130.na dole były 2 uszczelnienia i na górze nic pod kołnierze nie było żadnych uszczelnień.W komplecie naprawczym sa 3 uszczelnienia 2 na dół i trzecie o mniejszej średnicy.wie ktoś gdzie ono ma być?
To aparat zapł.przydałoby się uszczelnić aby olej nie dostawał się do środka bo to ma też wpływ na jakość iskry,a co do kopułki to ją dokładnie oczyść ( umyj benz ) i osusz lub wymień bo może jest już mocno ponadpalana palec rozdzielacza przetrzyj delikatnie drobnym papierkiem spójrz na te gniazda co zakładasz przewody czy tam nie ma śniedzi. a jak...
Dziś musiałem wymienić zestaw tłumików, nie było od mojego, ale prawie pasował od silnika ,,1.0'' po kilku małych dopasowaniach i wstawkach, zawisł na swoim miejscu, wyjechałem na wypróbowanie... jakież było moje zaskoczenie że................ niewiele się zmieniło , okazało się że poza tłumikiem jeszcze zachorował na łącznik elastyczny, przed katalizatorem......
Jedynie teraz do zrobienia jest próba olejowa. Czyli sprawdzenia ciśnienia sprężania po wlaniu oleju i porównanie wyników z próbą z przed wlania oleju. Jak wartości będą wyższe to pały uszczelnienia tłoków jak takie same problem jest z głowicą. Ale i tak ta próba nie zmienia faktu że trzeba głowicę zdjąć.
witam. zdecydowałem się jednak na regenerowany wał. złożyłem już silnik i próba odpalenia a tu nic. z kopa nie pali dopiero jak psyknę samo-startem to odpala.ktoś ma rady jak ustawć żeby paliła z kopki bez problemów? Dokładnie to co zrobiłeś z tym wałem i przegrodą? A ustawić żeby paliła to wg serwisówki, która jest dostępna w sieci. Tłoków nie zamieniłeś...
Bo może jest winny wtryskiwacz nr.3 uszczelnienia na pozostałych. Motor zostaje wyłączony przez odcięcie impulsów do elektrozaworów dawki banków i jednoczesnie czerwony zawór- prosiłem aby to sprawdzić..- te wtyczki, oraz przekładka elektrozaworów. Czasem nakładają się 3 czynniki i wszystko wygląda, jakby siedział diabeł na tym. Jednak to jest tylko...
Pompa wtryskowa, głowice, zestawy naprawcze, wał, panewki, uszczelnienia, wałek rozrządu, koła rozrządu... jak chcesz go doprowadzić do stanu w którym będzie miał parametry jak fabryka to trzeba wyłożyć trochę kasy. Same zestawy naprawcze "oryginalne" Ursus to już 750zł, do tego głowice to koszt 1100zł, regeneracja pompy porządnie i na porządnych częściach...
1 - wyjście paliwa na świecę płomieniową 2 - wejście paliwa z pompki zasilającej 3 - wyjście paliwa do pompy wtryskowej 4 - wejście paliwa z powrotu z pompy wtryskowej. Starsze silniki miały metalowe przewody paliwowe i gumki uszczelniające, w nowszych są plastikowe i uszczelnienie na stożki mosiężne. Pompek zasilających jest kilka rodzajów, przy wymianie...
Niestety chyba zaden kabel nie ma tylu funkcji co SD, może podjedz do kogoś kto ma sd niech podłączy, myślę ze będzie taniej i szybciej na zlokalizowanie usterki , aktualnie mam zdemontowany kolektor i cewki, wyczyszczę przepustnice wymyje kolektor sprawdzę klapy. uszczelnię wszytko i sprawdzę jeszcze raz Dodano po 1 Pod kolektorem zamontowane są czujnika...
Potrzebne są dwie tuleje, które zakłada się na tłok. Pierwsza służy do naciągnięcia pierścienia na tłok. Po naciągnięciu, pierścień będzie rozciągnięty i nie będzie można go włożyć do cylindra. Aby go skurczyć, potrzebna jest druga tuleja, która ściska pierścień.
Witam. Remontuje silnik kawasaki gpz 750 i chciałem do niego wykonać uszczelki z płyty gambit af-cd o grubości 0,8mm. W prawdzie łatwo można znaleźć dane techniczne tej płyt ale po ich przeczytaniu nie znalazłem nic co by ją dyskwalifikowało ani nic co by rozwiało moje wątpliwości co do jej zastosowania. Chciałem nią uszczelnić dekiel zaworów misę olejową...
Niedługo pewnie bedą problemy z odpalaniem. W tych silnikach, nie dość że jest chory system doprowadzenia paliwa to jeszcze wykonany z badziewiastych materiałow. Przewody paliwowe i uszczelnienia gumowe wymienia sie tu co 10lat. Niektórzy cześciej. Komplet w serwisie poniżej 200zł.
Spk. Ja bym na Twoim miejscu otworzył cylinder i uszczelnił przy tłoku ale od środka .
Może coś jest źle poskręcane i uszczelnione?
Czemu sobie robisz sam problemy? Tłok wyciągasz pierścienie jak dobre mogą być te same. Zamków nie ma to nie dwutakt. Dobrze ci radzę składaj jeszcze pojezdzisz. A jak rozbierzesz to zobaczysz lekko przytarty tłok starte pierścienie, panewki itd. Skończy się na wymianie motoru albo na kapitalce. Jak masz czapkę podniesioną to daj do sprawdzenia i ewentualnej...
Witam. Autko chodzi.. Wymontowałem wtryskiwacze i znalazłem przyczynę. W jednym podwiesiła się igła i kompresja przez wtrysk prawdopodobnie sadziła do pompy i powstawała piana. W drugim podobnie. Wtryski rozebrane, oczyszczone. Pomimo nowych końcówek taka przypadłość. Ot takie gówno kupujemy.... Jestem po trasie 500km, nie przerywał mi w trakcie jazdy....
Witam założyłem nóż, uszczelniłem króciec i kosiarka pracuje równo, w ogóle nie faluje, co prawda mam problem z jej odpaleniem na zimnym silniku ale to chyba dlatego że uszczelkę którą zrobiłem przepuszcza czy nie uszczelnia pompowane paliwo przez pompkę w filtrze powietrza. Dziękuje za pomoc wszystkim którzy pomogli mi ogarnąć ten silnik. Pozdrawiam
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
Wygląda na to że jeśli paliwo dochodzi do gaźnika poprawnie a tego nie wiemy to problemem mogą być rzeczywiście uszczelnienia wału. Chociaż przez wiele lat eksploatacji 2 suwów mi się to nie przytrafiło. Tego skutera miałem najdłużej bo aż 6 lat. A pomyśleć zaczynałem od motorynki mając 5 lat. :-)
Witam po długiej przerwie :) Wracając do tematu sprawdziłem śruby korbowodów oraz wału i żadna nie była ukręcona czy luźna . Wymieniłem panewki na korbach oraz uszczelnienia na metalowej rurce łączącej pompę olejową ze smokiem na której był duży luz a oringi po wyjęciu były twarde i płaskie co polepszyło zdecydowanie ciśnienie oleju w aucie . Problem...
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
Zdejmujesz seger.Wbijasz tą część z której zdjąłeś seger w głąb cylindra na jakies 2,5 cm. Wtedy zobaczysz że po obwodzie culindra wewnątrz jest okrągły pierscien sprężysty.Wydlubujesz go śrubokrętem.Ciegnąc tłoczysko wyjmujesz wszystko z cylindra. Ten seger zabezpiecza tylko by przypadkiem nie wcisnęło za głęboko dławicy(tej części na której siedzi...
Odemnie powiem ci,ze 33 to troszke za mało,ja mam 50 stopni,przebieg ponad 200 tysiecy na jednym reduktorze i nie ma problemow. musisz podpiac diagnostyke silnika i sprawdzic mieszanke przy przelaczaniu na gaz,czy nie jest za bogata.Zimny gaz wpada do kolektora i jest go za duzo,,to teoria.jak nie masz diagnostyki podepnij sie do sondy lambda miernikiem...
Witam serdecznie. Miałem i mam nadal taki sam podnośnik typu żaba lecz u mnie jest o udzwigu 10ton. U mnie problem leżał w bardzo mocno porysowanej gładzi cylindra hydraulicznego oraz wyrobionym uszczelniaczu na tłoku. Po wielu próbach, kombinacjach alpejskich i tym podobnych doszedłem do wniosku, że najprostrze i najlepsze rozwiązanie to uciąć cały...
Po wymianie tuleji, tłoka oraz kpl uszczelnień maszyna kłuje prawidłowo.
Dlaczego? Rozpuści ewentualny nagar i się okaże czy pierścienie przepuszczają. Jeśli jesteś przekonany, to zalej. Szkoda że przed demontażem nie sprawdziłeś ciśnienia – wszystko byś wiedział. Jeśli masz michę zdemontowaną, to odkręć pokrywy stóp korbowodów i wysuń tłoki. będziesz mógł dokładnie wszystko sprawdzić i pomierzyć. Jeśli nagar zlepił...
Witam kupiłem golfa 4 1.9 tdi na pompowtrysku 100 kony ma moc wszystko fajnie po podłączeniu vag wyskoczył błąd 16688 wypadanie zapłonu na 4 cyl , auto strasznie szarpie w środku po sprawdzeniu wtrysków przez vag wyszły tak jpg i mam pytanie czy wtryski maja koniec czy wystarczy koze uszczelnić a może coś z kablami pod deklem szarpanie ustępuje po dodaniu...
Drugi opis ewidentnie wskazuje na pompkę i że po dopompowaniu da się wysprzęglić. Nie mam ciągnika na warsztacie u siebie więc nie powiem Ci co do joty jakie śruby odkręcić i gdzie jej szukać ale logiczne że gdzieś przy pedale. Wymiana uszczelnień pompki lub nowa powinna pomóc
Mój sposób na regenerację podnośnika (dźwignika) hydraulicznego 5 ton - w telegraficznym skrócie (bo prace przy nim trwały przez trzy popołudnia): - czyszczenie z zewnątrz, - spuszczenie starego oleju, - rozbiórka, czyszczenie elementów od wewnątrz, - wymiarowanie elementów oraz uszczelnień, - zakup kompletu uszczelnień K-324 z firmy MIZAR, - wygładzanie...
Do pierwszego odpalenia polecam wlać przez świecę na tłok 0,5 - 1 cm3 oleju 2T. Uszczelni chwilowo tłok (sprawdzisz czy siła wzrosła) oraz pozwoli na bezproblemowe odpalenie.
Witam, najprawdopodobniej - zatarl sie tlok w cylindrze, a bardziej - pierscienie na tloku / w rowkach, szczegolnie olejowy - przez co nie dziala, nie zgarnia oleju z gladzi cylindra - tylko 'pompuje' go ponad tlok, niestety...Dlatego wyrzuca olej wydechem i przepuszcza przez gwint gniazda swiecy... Pozdrawiam.
Po bardzo dokładnym uszczelnieniu przejrzeniu wszystkich przewodów podcisnieniowych auto dalej nie pracuje poprawnie ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów przygasa Dodano po 2 Elektromechanik stwierdził że sterownik ECU jest ok nie wiem jak to auto usprawnić skończyły mi się pomysły
Silnik, prawdopodobnie deutz trzy cylindry chłodzony powietrzem. Zamontowany w widlaku z lat 70-80. Cieknal olejem na górze z popychaczy i wentylator rozrzucal olej Wszędzie. Poza tym palił zawsze, żadnych zastrzeżeń do pracy. Zdjalem głowice, jutro odbieram ale nie wiem jak ustawić luzy zwworowe. Jeśli ktoś zna takie silniki to niech podpowie na co...
Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. W sprawnym silniku ciśnienie w próbie olejowej nieznacznie wzrośnie, ale jeśli np. puszczają uszczelniacze zaworów i olej dostaje się nad tłok, to kolejna jego porcja wiele już nie zmieni. 1,5l oleju na 600km, czyli na jakieś 60l paliwa to mieszanka 1:40......
Witam Skrzynia w Dafie zaczela szarpac wiec profilaktycznie wyciagnalem z niej wybierak by sprawdzic uszczelnienia. Jak sie okazalo - uszczelnienia wygladaja OK, tylko w srodkowym cylindrze bylo duzo "mazi" -wyglada to jak drobne opilki metalu z tawotem. Jednak wizualnie wszystko wyglda dobrze - nie widac mechanicznych uszkodzen. Czy spotkal sie ktos...
Przerywanie, to pewnie luz na przerywaczu - ośka lata, albo młoteczek na ośce, ewentualnie kondensator umiera. A co do uszczelnienia kolanka - Reinzosil - najlepiej uszczelnia wszystko, posmarować, skręcić, na noc zostawić, rano próbować.
W moim nie ma żadnej rurki ani zaworu jednokierunkowego, może w jakimś innym modelu. Zresztą rozebrałem go na części pierwsze poza zdejmowaniem dwóch zaślepek aluminiowych. Pod jedna zaślepką dużą są trzy otworki dysze, pod drugą małą siateczka dyszy głównej która się zatkała. Nad małą zaślepką jest jeszcze pierścień stalowy, który na rysunku jest narysowany...
Nie rozumiesz. Zassie - wartość tego podciśnienia w komorze korbowej zależy praktycznie tylko i wyłącznie od prędkości tłoka - im szybciej idzie do góry, tym większe podciśnienie wytwarza. Tym bardziej że opory ssania są praktycznie żadne, a po drodze jest jeszcze wspomagająca zwężka Venturiego. Jeśli będzie zużyte uszczelnienie tłok/cylinder, to sprężona...
uszczelniacze zaworowe do wymiany, a to jedno większe ciśnienie jest spowodowane zapewne obecnością oleju w cylindrze (olej nieco uszczelnił tłok-cylinder)
Nie zgadzam się z teorią kupienia maksymalnie twardych gdyż , simmeringi maksymalnie twarde mogą nie dać dostatecznego uszczelnienia w przypadku lekkiej nie osiowości wału korbowego (tj. bicie) ale to juz wedle uznania właściciela. Przejżyj jeszcze raz gaźnik ,a zwłaszcza uszczelnienie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, nie może tam być żadnych przedmuchów...
Ale Pan Fizyk nie zapomniał o zawiści nieuków . Nie wiem który z nas jest większym nieukiem. Proponuję poczytać o silnikach Wankla i ich wadach, które zatrzymały ich rozwój i masowe stosowanie. To w kwestii uszczelnienia samego cylindra i tłoka. Smarowania nie potrzeba w tym rozwiązaniu , tylko zamknięte łożyska kulkowe ze smarem wewnątrz. a uszczelnienia...
Jeżeli to wersja z pokrętłem selektora trybu pracy to mozliwosci są trzy. -przeciek w regulatorze szybkości opuszczania podnosnika -przeciek w bloku elektrozaworów podnoszenie/opuszczanie -przeciek na uszczelnieniach tłok/cylinder Najpierw trzeba by ustawic predkośc opuszczania wg. serwisówki. A jak nie pomoże rozebrac obydwa zawory a potem ew. zespół...
Kolego Atom1477 Temat brzmi: Łączenie elementów wykonanych ze szkła, pozwolę sobie wobec tego jeszcze raz powiedzieć kilka słów. Przez dotychczasowe życie miałem to szczęście że pracowałem w dziedzinach i na stanowiskach które lubiłem, byłem nimi zainteresowany a miałem w nich podwaliny wykształcenia. Miałem możliwości pobawić się chemią w laboratorium...
Witaj, Zacząłbym od sprawdzenia czy uszczelnienia na cylindrze skrętu nie są podwinięte uszczelnienia. Jeśli będą w porządku to być może szwankuje hydrauliczna pompa wspomagania.
W skrócie: Na ekspresie migają trzy ziarenka, sugerujące brak kawy, kawa spada do kuwety, natomiast parzenie ze zmielonej kawy działa ok. Zaparzanie wygląda tak: Migają trzy ziarenka, ale można wybrać ilość kaw (ilość ziarenek). Młynek mieli ziarna, w zasobniku ubywa ziaren, zaparzacz wykonuje normalny ruch do góry, pompa podaje niewielką ilość wody,...
rozregulowany gaznik,przypadkiem dysz nie czysciles drutem?moze je rozkalibrowales? nie wiem jak wyglada sprawa uszczelnienia gaznik-cylinder?
A nikt nigdy koledze nie wytłumaczył że KAŻDY silnik, (a turbo doładowany w szczególności) "żre" olej, bo wynika to z zasady jego działania? (a konkretnie uszczelnień tłok/cylinder, oś turbiny/obudowa) . I jeśli w dieslu oleju nie ubywa, a jeszcze gorzej - przybywa, to trzeba by się przyjrzeć temu zjawisku dokładniej ?
Jeśli robiłeś remont kapitalny 40 kkm temu to i pasek powinni Ci wymienić. Trudności z odpalaniem i utratą mocy taki jak piszą koledzy mogą być spowodowane zużyciem uszczelnienia tłok/cylinder ale jest też możliwe przeskoczenie paska rozrządu. Ustaw tłok na 1 cylindrze w ZZ (punkty na kole pasowy silnika i znak na obudowie rozrządu), zdejmij kopułkę...
Przyczyn może być kilka, od uszczelki pod głowicą, luzów na prowadnicach zaworów, do pozacieranych lub połamanych pierścieni ( o ile choć raz zdażyło ci się przegżać silnik). Najbardziej prawdopodobne jest to że masz przedmuchy do kartera silnika (uszczelnienie tłok cylinder), czyli silnik już umiera. Jeśli jest jeszcze katalizator to dymił nie będzie...
witam może to być uszczelka pod głowicą,po rozebraniu sprawdzić uszczelnienie tuleji cylindra i czy powierzchnie styku z uszczelka nie sa skorodowane
Jak już chcecie wymieniać pompę to najpierw wkręciłbym manometr pod gniazdo hydrauliki zewnętrznej i sprawdził ciśnienie bo powodów może być kilka w tym także uszkodzony rozdzielacz albo uszczelnienie pary cylinder/tłok.A jeśli już spuścisz olej i zdejmiesz dolną pokrywę w celu wymiany pompy to sprawdź też zawór bezpieczeństwa czy grzybek nie wyklepany?nie...
Na początek proponował bym zrobić uszczelkę pod głowicą a do tego zrobił test na pęknięcia, a przy okazji sprawdził uszczelnienia na cylindrach w dolnej części gdzie sie stykają z blokiem.
Albo poprzedni właściciel jeżdził chwilę z tą awarią tzn płyn przedostawał się do oleju i tą mazią cały silnik był smarowany. Wtedy i dół i góra silnika i turbina dostały po zadku. Ubytek 1L oleju na 1000 km jest moim zdaniem zbyt dużym ubytkiem jak na uszczelniacze zaworowe. Tutaj jest problem padniętej turbiny lub uszczelnienia tłok cylinder. Jeśli...
Prawdopodobnie przepuszcza uszczelnienie pompowtrysku cylindra 1
Miałem cały silnik na wierzchu pierścienie z blokami są w porządku nie ma nawet objaw na uszkodzenia na słupkach ani podejrzenia na wytracenia kompresji silnik pali i chodzi bez zarzutu jest jeszcze jedna opcja na smarowanie glowicy która wcześniej była złamana rurka i ten co glowice zreanimowal mi to teraz mam całe nowe i nie wiem czy to nie będzie...
A czy przy braku kompresji jeździłby normalnie? Tak będzie jeździł normalnie. Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Do sprawdzenie jeszcze pozostają zawory.
Mam pytanie moze glupie ale nie jestem specjalistą.Czy w silniku andoria s320 mozna zast.zamkniety ukl chlodzenia chodzi o wzrost cisnienia chlodziwa wraz ze wzrostem temperatury czy w zwiazku z tym nie przedostatnie się one poprzez uszczelnienie tuleji cylindra do komory korbowej bo jak napewno wiecie jest ona elementem wymiennym.To ze bede musial...
Luzy zaworowe ustawione? Bardzo chętnie się dowiem, jak luz zaworowy wpływa na przedmuchy gazów do skrzyni korbowej. Kolejny z idiotyzmów, jaki można znaleźć w sieci. Silnika nie można docierać na wolnych obrotach. Można, byle nie za długo. Chwilę, żeby się wszystko ułozyło. Ile tłok ma pierścieni olejowych ?? No kolejny kwiatek. Jaki procentowy udział...
Witam, Mam taki problem... otóż w hamulcu hydraulicznym uszkodziło mi się uszczelnienie. Z tego co udało mi się wywnioskować, jest to uszczelnienie typu TTE. Nie zakłada się go jednak na tłok, a do cylindra. Znalazłem w internecie taki oto katalog: Znajdował się on jednak w dziale Uszczelnienia tłokowe. Po rysunku technicznym widzę, że niczym się nie...
Ciekawa sprawa z tym, że silnik nierówno pracuje na dwóch cylindrach. Z tego co widzę jest jeden gaźnik na dwa cylindry i zawory membranowe. Podejrzewam że może być problem ze szczelnością pomiędzy komorami korbowymi. Na jednym z katalogów części podano, że na środku wału jest zwykły simmering, a nie uszczelnienie labiryntowe. Jeśli rzeczywiście jest...
Z tym wypadaniem zapłonów to było bardzo dziwnie. Wypadały mi zapłony z 1 i 3 cylindra. Więc podejrzewając wtrysk gazu, zamieniłem wtryski 3 z 2. Ta operacja spowodowała, że liczniki misfire przestały zliczać. Silnik nadal pracuje nierówno, ale nie ma takiego 'naliczania' niewybuchów w cylindrach. Gdybyśmy przyjęli, że powodem jest lewe powietrze to...
Witam:) Nigdy nie robiłem z tymi silnikami, ale myślę, że jeżeli zawory są szczelne i nie są zużyte to nie ma sensu ich ruszać. Strzelanie z tłumika najprawdopodobniej będzie wywołane zarzucaniem świecy zapłonowej przez olej. Odnośnie tego czy bierze olej to masz racje jest to wina pierścieni tłoka i cylindra. Rozumiem że chcesz najtańszym kosztem to...
Witam ponownie. Wczoraj wszystko jeszcze raz pooglądałem i zauważyłem: 1) Jak wykręciłem szpilki olejowe (te co mają tulejki) z cylindra to nie znalazłem żadnych dodatkowych otworów magistrali olejowej którymi olej mógłby wypływać i dalej po szpilkach płynąc na głowicę do góry 2) Sprawdzałem otwory są czyste -dmuchając w te otwory nic się działo jakby...
Po części zgadzam się z wypowiedzą rafallasanowski Nie rozumiem co ma znaczyć, że japoniec nie ma zbyt dużego ciśnienia na głowicy (chodzi o ciśnienie oleju), że nie ma popychaczy hydraulicznych. Akurat to nie wpływa na pobieranie oleju. Co do dalszej wypowiedzi zgadzam się z kolegą rafallasanowski. Kwestia uszczelniaczy, silnik może brać nimi olej...
Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być. Cześć! Skoro pytasz o hermetyki używane w silnikach, to mogę przypuszczać, że nawiązujesz do specyficznej substancji, zwanej pastą uszczelkarską lub hermetykiem. Najważniejszą rolą...
Witam Zdjąłem podnośnik z ciągnika i przystąpiłem do testów. Mianowicie umocowałem cylinder z tłoczyskiem w imadle, zablokowałem w połowie cylindra tłok wlałem do środka nafty i nabiłem 1 atm powietrza. Nafta przeciekała siurczkiem z drugiej strony :( Porobiłem parę testów na starym cylindrze i starym tłoku i to samo. Zamieniałem tłoki pierścienie i...
Pierścienie to takie "uszczelki cylindra" żeby tłok był dobrze uszczelniony do gładzi cylindra. U ciebie są najpewniej zapieczone od sadzy, przez co nie przylegają do cylindra, a przez to silnik ma osłabioną kompresję. Najprościej to sprawdzić tzw "próbą olejową" czyli wykręcasz świecę zapłonową, wlewasz około 0,5 ml oleju, delikatnie kopiesz w dźwignię...
Witam, otóż mam problem z skuterem 4t bo zauważyłem, że w oleju jest paliwo. Myślałem że to wina pierścieni ale po zdjęciu głowicy z cylindrem okazało się, że z pierścieniami i cylindrem jest wszystko ok przynajmniej na moje oko. Sprawdziłem szczelność zaworów przez wlanie benzyny do komory spalania i benzyna po pewnym czasie spłynęła (zdj. cylindra,...
Witam Forumowiczów! Choć mój wątek wydaje się być już poruszany, to jednak pozostałe w tej tematyce dotyczą zupełnie innych przypadków. Dla poprawienia przejrzystości tekstu zaznaczę, że wymiary podaję w milimetrach, ogólnie w systemie metrycznym. Do mojego układu potrzebne są siłowniki obustronnego działania, jednotłoczyskowe o wysuwie 800 i 750, średnica...
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Możesz podać więcej szczegółów dlaczego tak się nie da? Z tego co pamiętam u tej osoby ten miech działał. Tylko tam była mniejsza głębokość więc wypchnąć wodę z tego miecha było łatwiej. Zawsze można zrobić taki "miech" czy cylinder o mniejszej średnicy a większej długości. Wtedy siła napierająca nie będzie tak duża. Gdyby obudować silnik aluminium...
Witam! Mam problem z kosą spalinową Stihl FS 350. Ma już swoje lata, bo kupiona bodajże w 2003r. Przez bardzo długi czas chodziła bez problemu. Kilka lat temu nie chciała odpalać po zimie. Jak już zagadała, to przez cały sezon chodziła. Ale 4 lata temu poszła do serwisu, tam wyczyścili gaźnik w ultradźwiękach, zmienili uszczelki, membrany i wyregulowali....
spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to nie wpadł, tylko człowiek - magik, do którego mogę podać kontakt na PW ( jeżeli wyrazi zgodę ) Teraz znowu spalanie skoczyło o + 4, z info uzyskanego w Scani dowiedziałem się, że : CIŚNIENIE NA WOLNYCH OBROTACH POWINNO BYĆ...
Zrób jakieś zdjęcie gładzi cylindra. Jak bardzo intensywne jest to dymienie, może tak duży ubytek oleju jest spowodowany nieszczelnością na dolnym uszczelnieniu wału. Sprawdź luzy prowadnic zaworów. Może silnik tam bierze olej. Jeżeli się dba o silnik to potrafi on pracować ponad 20 lat. Remont jest bardzo ryzykowny, można się wpędzić w dodatkowe koszty...
Witam Wszystkich forumowiczow, mam pytanie do znawcow tej dziedziny, wykonalem ten typ silnika i mam problem z jego uszczelnieniem. Konstrukcje wykonalem cylinder fiat 126P i jego tłok ktory zostal przerobiony. Do cylindra dospawalem cylinder cieply, korbowód 90 stopni wszystko na łozyskach i tulejkach slizgowych z mosiadzu. A wiec srednica tloka 78...
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Po objawach - skupił bym się nad gumowymi oringami pełniącymi rolę uszczelnienia woda - olej u "dołu" cylindra. Często ulegają wytopieniu jeśli zimą odpalamy silnik bez wody twierdząc: "a u szwagra to i 15 minut wczora bez wody traktor chodził i nic się nie stało" . Również nieumiejętne prasowanie cylindra w blok może spowodować uszkodzenie tych oringów,...
Witam. Od jakiegoś czasu w czasie wirowania słychać głośne dudnienie; wygląda mi to na "rzucanie" bębnem, tak jakby nie trzymały amortyzatory. Pralka ma 2 latka (bez miesiąca). Dzisiaj ją otworzyłem z boku żeby zobaczyć czy nie zerwało się coś, ale nie - wszystko wygląda w porządku. 4 sprężyny trzymają bęben, od spodu są dwa plastikowe amortyzatory...
Witam. Mam problem z B&S 5 HP. Kupiłem glebogryzarkę z poziomym wałem. Silnik pracował super na giełdzie. Po powrocie i pierwszym odpaleniu bez obciążenia podczas "przegazówki" zaczął ocierać wirnik i wkręciło sznurek - wyłączyłem silnik. Okazało się, że jest obcięty klin na kole zamachowym i odkręciło się koło. Ktoś złożył za mały klin ze stali nierdzewnej...
Ok, ale jak to "docieranie" ma przebiegać i jaki to ma związek ze sposobem docierania silnika jako całości. Uważam że demonizujesz te przedmuchy. Większy problem jest na styku pierścienia i cylindra. Tam występuje uszczelnienie ruchowe a w parze tłok-pierścień praktycznie statyczne. Mało tego odkształcenia cieplne cylindra "poszatkowanego" jeszcze kanałami...
Witam kolegów ,chciałem podzielić się wiedzą na temat płynu w oleju renówce premiumce .Kierowca zgłosił mi problem będąc w trasie...'' samochód kopci na biało, osłab,jest prawie dwa stany oleju''. Po zdjęciu miski olejowej okazało się że na wysokości drugiego cylindra wydostaje się płyn chłodzący. Gdy podałem ciśnienie 1,5 atm do układu chłodzącego...
Ja stawiam na marny stan silnika. Zużyte / pęknięte pierścienie lub prowadnice i uszczelnienia zaworów. Ni euszczelnisz pokrywy kiedy w komorze ciśnienei podobne do wnętrza cylindra.
To objaw wskazywałby na przepuszczającą pompę paliwa. Ale skoro wymieniona, to znaczy, że to nie ona. W takim razie stawiałbym na niskie ciśnienie w cylindrach. Po prostu jak ciągasz auto, to silnik kręci się szybciej niż na rozruszniku i jakaś kompresja zostaje i silnik odpala. To samo jak jest ciepły i uszczelniony olejem. Po ostygnięciu silnik znowu...
Witam Kolego jedno pytanie, czy Ty czasem nie włożyłeś podkładek pod wtryskiwacze? Tam nie POWINNO być żadnych podkładek, stożek do stożka musi sie uszczelnić. Jak dałeś podkładki wycofałeś końcówkę wtryskiwacza do tulejki, paliwo jest wtedy rozpylane w tulejce i spływa po ściance do cylindra. To jest główna przyczyna tego że przybywa ropy w oleju silnikowym.
Nie wiem co można jeszcze sprawdzić. Jak objawiają się zużyte pierścienie lub tłoki?:?: Spadkiem ciśnienia sprężania. Nie wiem jak akurat u ciebie jest rozwiązane uszczelnienie zaworów, ale mogą to być zużyte uszczelniacze i / lub prowadnice zaworów, olej z ic to raczej mało prawdopodobne, aczkolwiek możliwe. Zmierz na początek ciśnienie sprężania...
Gaźnik od motocykla SHL pracuje taki sam jak w motocyklu WSK 175. Rzeczywiście chleje do przesady. Sprawdź jaki rozmiar dyszy jest zamontowany w gaźniku. Motocykl WSK 175 miał normę jak pamiętam około 4 litrów benzyny na 100km i przez okres eksploatacji, około 10 lat nie miałem problemu z podwyższonym zużyciem paliwa. Sprawdź, na którym rowku jest ustalona...
Uszczelniłem tą krawędź i wsadziłem na 2 i 3 gar świece Magneti Marelli i oddałem babie, bo noc przestał na zewnątrz i ładnie zapalił. Trochę kopcił na niebiesko, ale wcześniej miał 3 stany oleju, bo jeździła na niepracujących cylindrach. Jeszcze mam taką koncepcję ja by co, że na tej czapie przykręconej do korpusu skrapla się para wodna i ona robi...
Moim zdaniem, to element mechanizmu hamulca. Nie umiem tego tak przypasować. Będę szukał dalej.... Luz na zamku wynosi 0,45 mm, czyli mniej niż 0,8mm ale pomimo tego może warto go wymienić , czy nie będzie wtedy lepsza kompresja?. Znajomy kiedyś złapał tę pilarkę za rączkę sznurka rozruchowego i opuścił ją w dół w ten sposób, że pod własnym ciężarem...
Po przegrzaniu prędzej pęknięte niż zastane. Raczej straciły swoją sprężystość przez co nie dociskają się do ścianek tulei cylindra. Panowie, nie dramatyzujcie. Kiedyś w swoim własnym aucie które brało olej, po zagotowaniu go przez żonę (pękł wąż przy chłodnicy - jazda z mrugająca lampką od przegrzania przez jakieś 5 km) wymieniłem pierścienie, uszczelniacze...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Właśnie tego się obawiałem, że dostanę tylko info napraw co trzeba.... Tyle, kolego, to i ja wiem. Skoro jesteś tak zorientowany to napisz co konkretnie. Może ja nie chcę naprawić tylko dowiedzieć się jak to działa ? Zabawa mapą ma mi dać konkretne odpowiedzi ale wychodzi na to, że nie przeskoczę tego tematu. Co do ciśnienia: przy wolnych obrotach smarowanie...
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Wyraźnie napisał że z otworu w nakrętce a nie na tłoczysku. A że przelotowy jest jeden a przynajmniej jeden powinien być więc ucieka na uszczelnienie dławicą cylinder. Odkręcić ją, wymienić oring a reszt nie ruszać jeśli jest szczelna.
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Problem przy moim fordzie zrobił się z dnia na dzień, chciałem zapalić auto po paru dniach stania, niestety odmówił posłuszeństwa. Ogólnie jak odpali po paru razach kręcenia nie równo pracuje, nie zawsze tak jest, przy ruszaniu i podczas jazdy, problem z mocą od 90/110 km maksymalna jazda, dymi z tyłu na niebiesko, trzęsie silnikiem jak by chodziło...
Problem przy moim Fordzie zrobił się z dnia na dzień, chciałem zapalić auto po paru dniach stania, niestety odmówił posłuszeństwa. Ogólnie jak odpali po paru razach kręcenia nierówno pracuje, nie zawsze tak jest, przy ruszaniu i jazdy, problem z mocą od 90/110km maksymalna jazda, dymi z tyłu na niebiesko, trzęsie silnikiem jakby chodziło to na trzech...
Robokop się zagotował i niepotrzebnie. Dlatego o tym wspomniałem, a zbulwersowany Robokop rozwinąl moją myśl. W mojej wypowiedzi chodziło o to, że po "regeneracji" może i są nowe uszczelnienia i zrobiony wałek, ale nikt nie naprawi wytartej obudowy. Były bowiem przypadki, że obudowy nie trzymając wymiaru nie chodziły po rozgrzaniu, gdyż tłok był nie...
Człowieku! tak się nierobi i nie słuchaj kogoś jeśliby Ci tak radził naprawdę!,jeśli to robisz dla siebie i ma Ci to służyć przez wielelat,to zapamiętaj sobie bo widzę,że nie czaisz na jakiej zasadzie odbywa się sprężanie w silniku,bardzo ważnym jest luz pomiędzy średnicą tłoka a średnicą wewnętrzną cylindra.Niie pamiętam jaką śr. ma ten tłok alenp....
problem rozwiązany uszkodzony pompo wtrysk 1 cylinder .zwarcie wewnętrzne cewki pomimo pozytywnego wyniku rezystancji.To powodowało zatrzymanie silnika i dwa błędy w pamięci sterownika .Schemat instalacji podobny od silnika BMM .Wtryski faktycznie niedokręcone widać po śladach na pompo wtrysku stąd olej w ropie ,przedostawał się przez luz i uszczelnienie.Wystarczyło...
Witaj Kolego.Wydaje mi się że przyczyną samoistnego załączania przedniego napędu jest za niskie ciśnienie oleju podawane na tłok w sprzęgle załączającym przedni napęd /nie daje rady pokonać nacisku sprężyny talerzowej która ściska tarczki/lub nieszczelność tłoka z cylindrem czyli uszkodzone uszczelnienie.Nie wiem jak jest rozwiązane załączanie napędu...
Witam tak czytam i czytam. te wasze problemy. Mogę dołozyć kilka rad. Niewiem czy się spodobają. Otuż ciepły silnik ma grubsze tłoki. I większe ciśnienie sprężania. Co za tym idzie rozrusznik ma ciężej. Dlatego wolniej może kręcić. Jeżeli mu już coś dolega. Zabrudzony komutator jedna ze szczotek się skończyła zdzierać.ITP. lub wirnik ociera o stojan....
Witam! Matrix który w pewnym momencie przestał napełniać zbiornik, Czyli nie jest to zuzycie z powodu wyeksploatowania tylko awaria, gdyby bylo inaczej sprezarka stopniowo miala by problemy z nabiciem zadanego cisnienia a nie od razu spadek do 2bar Moze zaczniemy od poczatku Jezeliu sprezarka nie nabija cisnienia to albo bedzie to brak kompresji -...
Jak zauwazylem, przez ostatnie kilka lat sledzenia rozwoju CHP itp. ukladow, to jedno co da sie wyraznie zauwazyc to projekty te i planowane wprowadzenie na rynek szybciutko znikaja z sieci. Podalem kiedys sam link do schematow i przekroju takowego kotla i w chwili obecnej on juz nie istnieje. :-( Nie sadze aby to bylo powodowane trudnosciami technicznymi...
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Wreszcie mogę podzielić się konkretnymi spostrzeżeniami. Przed uszczelnieniem zespołu wtrysku i wymianą silnika krokowego: - ciśnienie na wyjściu wtrysku podniesione do 2.5bar inaczej silnik dławił się przy przyspieszaniu, - silnik ciężko zapalał, wchodził na obroty przez kilka sekund jakby nie wszystkie cylindry pracowały, uruchamiał się jak traktor,...
Jezeli chcesz sie upewnic ze uszkodzone są uszczelniacze, to można to zrobić. Trzeba uszczelnić kolektor wydechowy, ssący, a poprzez otwór po świecy zapłonowej podłączyć pompkę podciśnieniową vacuum z manometrem, robimy podciśnienie i w taki sposób sprawdzamy uszczelnienie w skrzyni korbowej. Taka jest teoria. W praktyce, jak już wszystko zawiedzie...
Od jakiegoś czasu interesowałem się piaskowaniem. Jak do tej pory to chyba najprostsza metoda czyszczenia elementów przed malowaniem która da się zrealizować w domu. Wiadomo jak to na wiosce zawsze znajdzie się jakaś maszyna którą można by odnowić :) Piaskarkę zrobiłem sam głównie wykorzystując wskazówki kolegów z poniższego tematu: O ile piaskarkę...