Jeśji przed wymianą była moc a po wymianie nie ma to jak myślisz gdzie leży problem? Albo tłok albo cylinder bo to wymieniłeś i jest problem. Pozostaje jeszcze świeca i uszczelnienie pod cylindrem.
Zdejmujesz seger.Wbijasz tą część z której zdjąłeś seger w głąb cylindra na jakies 2,5 cm. Wtedy zobaczysz że po obwodzie culindra wewnątrz jest okrągły pierscien sprężysty.Wydlubujesz go śrubokrętem.Ciegnąc tłoczysko wyjmujesz wszystko z cylindra. Ten seger zabezpiecza tylko by przypadkiem nie wcisnęło za głęboko dławicy(tej części na której siedzi...
Tam w tłumiku jest wytłoczenie na uszczelnienie jak w komarku? Dopasuj tam i napchaj jakiś sznurek azbestowy. To musi tam uszczelniać, a folią alu tego nie zrobisz (no dobra, awaryjnie tak możesz na krótki czas).
Więc podsumowuję: - smarowanie uszczelki pod głowicę czymkolwiek, to błąd, te uszczelki zakłada się na sucho, czysto, sterylnie, na przygotowane wcześniej powierzchnie - wyczyszczone, przeszlifowane, wyrównane i sprawdzone; uszczelki mają pierścień z metalu, który uszczelnia głowicę przy dociąganiu, a często także są pokryte "szlaczkiem" z elastycznego...
Pierwsze nie wiesz czy wystarczy wymienić pierścienie. To się okaże po rozebraniu. Może się np okazać że uszczelka pod głowicą puściła między 3 i 4. Można to sprawdzić blokując wał w GMP lub blisko GMP suwu sprężania pracy 3 cylindra i podając sprężone powietrze przez otwór świecy. Wtedy albo będzie syczeć do cylindra 4 ( wystarczy wykręcić świece)...
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Gerri dzieki za odpowiedz. Wyjalem dzisiaj cala przekladnie planetarna i sprawdzilem przesowke, widelki itd. ale niestety defektow brak. Nie widzac innego rozwiazania zdemontowalem modul Range w inwazyjny sposob (pekl na dwa kawalki) i okazalo sie ze uszkodzony jest zarowno cylinder od Range jak rowniez uszczelnienie tloka wlaczajacego. Na jutro bede...
Kwestia taka że ten oring ma miejsce pod tym pierścieniem i nie ma miejsca by go tam wcisnac. Musze to wszystko założyć na zewnątrz i dopiero potem wsunąć do cylindra
Witam. Posiadam kompresor DIEFFE ARIA COMPRESSA – ab 200-510 z pompą FIAC AB 510 Pewnego dnia cała góra pompy pokryła się olejem dlatego uznałem , że trzeba zrobić mu mały remont. Szukałem części bo mojej pompy i po kilku dniach znalazłem dostawcę części. Byłem skłonny do zakupu całej nowej pompy, ale Pan ze sklepu przez telefon doradził wymianę...
Zachęcony przez serwisanta z Żar postanowiłem spróbować naprawić samodzielnie moją łuparkę fmu CMI. -Po odłączeniu kółek i innych zewnętrznych elementów, spuściłem olej po wykręceniu korka. -Stopniowo odkręcałem cztery nakrętki na denku zbiornika oleju od strony pompy (sprężyna siłownika odpychała denko od zbiornika). -Po rozłączeniu obydwu denek od...
jedno wyklucza drugie.. jak może nie dymić jak zarzuca świece? Widziałem różne rzeczy ale skoro zarzuca świece musi dymić... Coś nie tak z diagnozą .
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
:arrow: RAFAŁ.M Jak kolega sądzi, jakie jest najlepsze uszczelnienie cylindra roboczego o niskim tarciu (chodzi mi o bezsmarowe uszczelnienie). Teflon odpada, bo przy wyższych temperaturach rozkłada się (chyba m.in. do gazu) i staje się silnie rakotwórczy
Masz tam 4 śruby mocujące silnik i przekładnię do obudowy zaworu (czarne elementy) . Wyłącz zasilanie do modułu. Odkręć cały w/w zestaw starając się nie obrócić obudowy. Na trzpieniu i obudowie zaworu zrób markerem kreskę. Następnie ręcznie pokręć zaworem i sprawdź czy niema oporu przy obracaniu. Jeśli wykonasz obrót o więcej niż 360 stopni to zapamiętaj...
witam może to być uszczelka pod głowicą,po rozebraniu sprawdzić uszczelnienie tuleji cylindra i czy powierzchnie styku z uszczelka nie sa skorodowane
Motor pobiera lewe powietrze. Wymień zimmering od strony magneta, sprawdź uszczelnienie cylindra z karterem, oraz głowicy z cylindrem.
Prawdopodobnie przepuszcza uszczelnienie pompowtrysku cylindra 1
Mam pytanie moze glupie ale nie jestem specjalistą.Czy w silniku andoria s320 mozna zast.zamkniety ukl chlodzenia chodzi o wzrost cisnienia chlodziwa wraz ze wzrostem temperatury czy w zwiazku z tym nie przedostatnie się one poprzez uszczelnienie tuleji cylindra do komory korbowej bo jak napewno wiecie jest ona elementem wymiennym.To ze bede musial...
Uszczelnienie cylindra połówek pusciło, jak sie nie mylę. Nie wiem, czy po wymontowaniu reduktora jest tam dostep, czy też trzeba całą targać i rozbierać- taka głupia gumka.. To ZFka?
W nurnikowym cała powierzchnia cylindra ma kontakt z olejem, a uszczelnienia pracują na chromowanym tłoczysku, co stanowi zupełnie inne warunki pracy, niż pierścień po suchym, honowanym cylindrze ze stali węglowej. Nie rozumiem tego, przecież uszczelnienia zawsze są zamontowane na tłoku (w jednostronnym jest jedno, w dwustronnym dwa) i ślizgają się...
Z tym oringiem różnie bywa, zależy jak wykonasz rowek, w silniku 2t jest taki problem ze oring wpada w okna cylindra i ulega uszkodzeniu. Dlatego ja np. Zrobiłem zamiast jednego szerokiego okna wydechowego, 3 mniejsze. Chociaż myślę że uszczelnienie oringiem to taki średni pomysł. Oczywiście polecam się "bawić" bo teoria nie idzie z praktyka w parze....
Uszczelniony zwykłym sylikonem. Misę oglądałem i nie ma pęknięcia. To co piszesz to jest ok w tej pile są 4 śruby skręcające misę do cylindra i kolejne 4 śruby cały silnik do obudowy to raczej uszczelnienie jest. Gumowe łączniki są nowe. Jedynie stara uszczelka miedzy gaźnikiem a cylindrem. Ale po złożeniu i wyregulowaniu ok 2,5 obrotu L i ok 2,5 obroty...
Przyczyną jest jednak tłok na 98 %. To jest choroba Scań- niedopracowane i wypracowane uszczelnienie siłownika podnoszenia w czasie jazdy pozwala zasysać wodę- któręj nie brakuje, gdy pada?? Cylinder jest uszkodzony przez korozję i nie drożne kanały obejścia oleju zapchane rdzą i budyniowatym mlekiem. Jaki kolor oleju masz w zbiorniku pompki podnoszenia?...
Trudno mi się wypowiedzieć na temat pilarki. Jednak z tego co wiem dźwignia ssania po dodaniu gazu właśnie powinna odskoczyć. Natomiast jeśli chodzi o rysy to zależy jak są głębokie i czy mają wpływ na uszczelnienie wału. Jeśli nie da się uszczelnić to wał do wymiany.
Rzekomo ten silikon na benzynę też jest odporny, przynajmniej wg specyfikacji. Kupiłem w serwisie Husqvarny swoją drogą, prosząc o coś do uszczelnienia cylindra :D Dokładniej to silikon Technicqll do 300° Wcześniej też chyba był na zwykły silikon uszczelniony cylinder, jak patrzę to ta pasta jest szara, a stare uszczelnienie ma ten sam kolor, co kupiony...
Witam, może mi pomożecie znaleźć gdzie można kupić 16 sztuk oringów ( uszczelnienie do tłoków do siłowników BOSCH o średnicy cylindra 160mm) ma być coś typu guma olejoodporna NBR, przychodzą dwa uszczelnienie na tłok, cylinder ma wysokość 60cm i średnicę 160mm, cztery podnoszą nieckę od magla, więc muszą być odporny na temperaturę. Pozdrawiam
Witam, otóż mam problem z skuterem 4t bo zauważyłem, że w oleju jest paliwo. Myślałem że to wina pierścieni ale po zdjęciu głowicy z cylindrem okazało się, że z pierścieniami i cylindrem jest wszystko ok przynajmniej na moje oko. Sprawdziłem szczelność zaworów przez wlanie benzyny do komory spalania i benzyna po pewnym czasie spłynęła (zdj. cylindra,...
Witam.Mój pierwszy post,Chciałbym się dowiedzieć jak jest rozwiązane uszczelnienie tulei cylindra w ciągniku john deere 2130.na dole były 2 uszczelnienia i na górze nic pod kołnierze nie było żadnych uszczelnień.W komplecie naprawczym sa 3 uszczelnienia 2 na dół i trzecie o mniejszej średnicy.wie ktoś gdzie ono ma być?
1. dzięki, bd. teraz spokojny o swój cylinder. :) 2. Mam już gotowe koło zamachowe, niestety jest one już zrobione na wał 6mm a jego wymiary zgadzają się z tymi co podałem w poprzednim moim poście. Nie chce denerwować mojego tokarza mówiąc mu że koło zamachowe jest nieco do du** bo mi raczej nowego nie wytoczy ;) więc gdybym został przy aktualnym kole...
Krople oleju do cylindra mają na celu uszczelnienie pierścieni co jest jednym z warunków zasysania mieszanki, oczywiście jak wspomniano wyżej szczelność karteru i zimmeringów na wale to równie ważna w dwusuwach sprawa.
Dziękuje za odpowiedzi. I tak, pierwotnie układ wyglądał następująco; silnik 3.5Kw połączony z pompą hydrauliczną z c330 (pompa była w stanie agonalnym lecz wszystko jakiś czas działało poprawnie) sprzęgłem kłowym, obroty 1440, rozdzielacz fabrycznie nowy ustawiony na 175 Bar, siłownik średnica tłoka 30mm, średnica cylindra po wierzchu 74mm, skok 700mm....
Ok, ale jak to "docieranie" ma przebiegać i jaki to ma związek ze sposobem docierania silnika jako całości. Uważam że demonizujesz te przedmuchy. Większy problem jest na styku pierścienia i cylindra. Tam występuje uszczelnienie ruchowe a w parze tłok-pierścień praktycznie statyczne. Mało tego odkształcenia cieplne cylindra "poszatkowanego" jeszcze kanałami...
Ile mm ma iskra ? Tłoka raczej nie wyciągałeś z cylindra więc nie wiesz czy przypadkiem pierścień nie jest zapieczony i stąd może być brak kompresji. Druga rzecz to niesprawna cewka i gdyby tak było to wymiana raczej nie opłacalna. Nieszczelności skrzyni korbowej, wlewasz naftę przez dolot jak zdejmiesz gaźnik, potem tłok na sam dół i tak musi postać...
Ponownie dziękuję za zaangażowanie. Na początek zaznaczę, że nie należę do osób, które przed napisaniem na forum nie "poszperały" w internecie. W artykule, który Pan podesłał mowa jest bardzo ogólnie o tym z czego takowy siłownik się składa. Taką wiedzę miałem na wstępie. Jakąkolwiek wiedzę techniczną posiadam, niemniej jednak najwyraźniej niewystarczającą...
To dziwne bo te sprężarki w 99% przypadkach mają takie pierścienie. Nic straconego - trzeba wstawić... Tłoki w tokarkę, wytoczyć po jednym rowku, a wcześniej dopasować pierścienie średnicą od innej sprężarki/silnika. Jaka średnica cylindra ? Może podpowiem od czego szukać.
W jaki sposób, przestawiony zapłon, może mieć wpływ na zwiększenie kompresji. Kompresja wzrosła z powodu zalewania cylindra przez benzynę, co powoduje dodatkowe uszczelnienie tłoka. Przepustnica, ssania, otwiera się. Powodem, może być też uszkodzenie łożyska walu. (nie jestem pilarzem).
A gdzie można kupić te prowadnice bo na internecie nigdzie ich znalazłem? Jaka będzie ich cena i czy montaż nowych i demontaż starych będzie możliwy domowym sposobem? A więc w porządku. Olej przestał by lecieć do cylindra ale czy nie będzie on dalej wyrzucany przez odmę? Szkoda wyrzucać silnika w którym cylinder nadaje się jeszcze do ok 3 lat eksploatacji.
Witam wszystkich dostałem piłe spalinową Husqvarna J3816 poprzedni właściciel powiedział mi że sporo leżała, a ostatni problem to był miała wysokie obroty, poczytałem w ciemno stawiałem na gaźnik, a nawet na uszczelnienie wału zanim ją odpaliłem to zmieniłem paliwo, przeczyściłem gaźnik piła odpaliła, gasła mi, wyczytałem, że dolna śrubka jest od biegu...
Witam. Sprawa nie jest prosta.Teoretycznie nieszczelność powinna byc miedzy pompą hydr. a zaworem regulacji ciśnienia ( nie mylic z zaworem przecązeniowym pompy) zaworem reg. pozycji.To by tłumaczyło dlaczego opada przy wył silniku a nie opada przy uruchomionym(cisnienie z pompy ,,uzupelnia " przeciek ) podczas gdy przy unieruchomionym olej ucieka poprzez...
witam, polecam wymontowanie kolumny i zawiezienie do miejsca gdzie regenerują układy wspomagania. W środku masz coś na wzór tłoka i cylindra w silniku a pierścieni to uszczelniacze gumowe. W rozebraniu nie tkwi problem tylko że nie dostaniesz części do tego aby to poskładać, pozdro
Moduł niby prosta sprawa ale po wykonaniu go nie ma iskry. Na starym module zapala ale nie wchodzi na obroty, jak silnik popracuje chwilę to po wymontowaniu świecy jest mokra nie spala paliwa. Cewka ładująca przewinięta opór 340 omów, cewka zapłonowa wymieniona. Gaźnik sprawdzony wyczyszczony zaworek trzyma poziom paliwa myślę że ok. Świeca zapłonowa...
Kolego Atom1477 Temat brzmi: Łączenie elementów wykonanych ze szkła, pozwolę sobie wobec tego jeszcze raz powiedzieć kilka słów. Przez dotychczasowe życie miałem to szczęście że pracowałem w dziedzinach i na stanowiskach które lubiłem, byłem nimi zainteresowany a miałem w nich podwaliny wykształcenia. Miałem możliwości pobawić się chemią w laboratorium...
Jeśli zapłony wypadają i na benzynie i na gazie to jest to usterka silnika. Jeśli tylko na gazie to może świadczyć o zużyciu wtryskiwaczy (nic nie napisałeś o instalacji lpg). Prawidłowo wykonana sekwencyjna instalacja lpg nie uszkadza zaworów. Najprostszy test to sprawdzenie ciśnienia w cylindrach ( taki specjalny manometr wkładany w otwór po wykręconej...
Robokop to nie przerywacze ja na ten przykład mam zapłon elektroniczny , z czujnikami optycznymi własnej produkcji i nadal dymi mocniej na prawy, nigdy nawet celowo nie udało mi się doprowadzić poprzez ustawienia zapłonu do sytuacji by dymił mocniej lewy , ba nawet by dymiły równo . Uszczelnienie wału "czoło wału też wykluczam powoli , ponieważ uszczelniacz...
Jak problem z biegami parzyste/nieparzyste to na pewno cos z polowkami. Bieg nr 2 to jest jedynka, bieg nr 1 to jedynka z polowka. Bieg nr 4 to dwojka, bieg nr 3 to dwojka z polowka itd. Tlok od polowek znajduje sie na gorze skrzyni mniej wiecej na srodku troszke na lewo. Cewki napowietrzajace tlok od polowek to 3 i 4 cewka w dolnym rzedzie cewek liczac...
Jezeli chcesz sie upewnic ze uszkodzone są uszczelniacze, to można to zrobić. Trzeba uszczelnić kolektor wydechowy, ssący, a poprzez otwór po świecy zapłonowej podłączyć pompkę podciśnieniową vacuum z manometrem, robimy podciśnienie i w taki sposób sprawdzamy uszczelnienie w skrzyni korbowej. Taka jest teoria. W praktyce, jak już wszystko zawiedzie...
Cisnienie sprezania nawet jesli nie masz manometru to powinienes wyczuc podczas "kopania", przeciez masz jakies porownanie jak bylo przed remontem i jak jest teraz. Najprawdopodobniej cos zle zrobiles przy montazu i masz nieszczelnosc w skrzyni korbowej, albo niewlasciwie/nieumiejetnie zamontowales uszczelniacze, albo zaniedbales uszczelnienie polowek...
Uszkodzone uszczelnienie komory korbowej pierwszego cylindra, prawdopodobnie pod magnetem.
Tłumik mam oryginalny. Wiem jak działa silnik 2 suwowy. Myślałem też, że przez złe uszczelnienie wydechu nie ma tego cyklu, gdzie niespalona mieszanka wraca z powrotem do cylindra. Komplet naprawczy gaźnika kupiłem lecz dysz nie mogłem wymienić, ponieważ w kompletach są tylko dysze 40 i 45 a po zagłębieniu się w temat gaźnika GM13F dysza główna była...
robokop w tym artykule który podałeś pisze że żywotność oleju w silniku i poza nim w rozhermetyzowanym opakowaniu to 2 lata czyli po ci zmieniać co rok? Wymiana co 30tys. km dotyczy "long life", silników zalewanych olejami w pełni syntetycznymi. Zapytaj pierwszego lepszego mechanika, tak samo w przedsiębiorstwach użytkujących flotę - z reguły w kartach...
Witam Mam parę pytań związanych z naprawą silnika briggs&stratton w kosiarce, ma 190cc i coś około 5-6km, ma około 3-4 lat. Z góry mówię, że wiem ile jest na ten temat informacji, o ile część potrzebnych mi materiałów udało się znaleźć, potrzebuję jeszcze kilku. Kosiarka dotychczasowo chodziła równo i dobrze, w ostatnią sobotę zaczęła bardzo dymić....
Z twoich pomiarów luzów wynika że sprężarka posiada nieznaczną wadę konstrukcyjna, która polega na nierównomiernym smarowaniu poszczególnych cylindrów. Zmiana kierunku obrotów powinna dać odwrotną kolejność w zużyciu pierścieni i cylindrów, ale nie wyeliminuje błędu konstrukcyjnego. Wentylacja-chłodzenie cylindrów przy zmianie kierunku obrotów nie będzie...
Wymienić podkładki uszczelniające, a właściwie podkładkę pomiędzy przednią pokrywą a cylindrem siłownika???
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Witam. Mam Ogara 205 i podczas jazdy przerywa i czy to może być nieszczelne kolanko przy cylindrze i jak je uszczelnić?
...czyli nie robisz remontu silnika tylko uszczelnienie?
uszczelnienie pomiedzy mixerem a gaznikiem musi byc.bo jezeli dostales sie do mixera i zerwales silikon i potem zlozyles wszystko bez silikonu to bedzie jak jest.uszczelnij to.spalanie wzroslo co?:)
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Albo uszczelniony na kawę zbożową - stary sposób ale może być jeszcze stosowany
(at)sandokan7 Udało się rozebrać uszkodzone główne uszczelnienie tłok-cylinder, przyjdzie zestaw to będzie próba naprawy zobaczy się z jakim skutkiem. Wiesz może jak wykręcić wykręcaną część tłoka? Jakieś zabezpieczenie czy coś? Bo u mnie wkręca się tylko 18 zwojów gwintu a na internecie przy 16t widziałem że jest około 24 zwojów na każdym. Pewnie będę...
Skoro check miga tzn że jakiś błąd wykrył sterownik silnika. Można by odczytać co to za błąd . Pewnie wypadnie zapłonu. Pytanie czy na konkretnym cylindrze czy losowo. Te silniki miały problem z wypalaniem zaworów i już racji wieku z kompresją (uszczelnienie tłok cylinder). Oleju nie pije za bardzo? Można by wyjąć świece i ocenić ich stan. Czy któraś...
Witam , mam problem z Mz ETZ 250 , bardzo kopci , czasem pluje olejem , simeringi wymienione zostaly na nowe , pierscienie takze , na nowo uszczelniony cylinder , ale nadal kopci , podejrzewa sie ze to wina gaznika
Może Cie zadziwię ale w skrzyni korbowej kompresora jest......... czynnik chłodniczy ! I... on tam musi być Owszem, w kompresorach przemysłowych. Jest nawet wątek o przerabianiu takowych na sprężarki do powietrza na tym forum. Ew. tych, gdzie skrzynia korbowa jest połączona w jednej obudowie z silnikiem - żadna część ruchoma nie ma kontaktu z atmosferą....
uszczelniacze zaworowe do wymiany, a to jedno większe ciśnienie jest spowodowane zapewne obecnością oleju w cylindrze (olej nieco uszczelnił tłok-cylinder)
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Człowieku! tak się nierobi i nie słuchaj kogoś jeśliby Ci tak radził naprawdę!,jeśli to robisz dla siebie i ma Ci to służyć przez wielelat,to zapamiętaj sobie bo widzę,że nie czaisz na jakiej zasadzie odbywa się sprężanie w silniku,bardzo ważnym jest luz pomiędzy średnicą tłoka a średnicą wewnętrzną cylindra.Niie pamiętam jaką śr. ma ten tłok alenp....
Dodatkowo w silnikach ze znacznym przebiegiem uszczelnienie układu tłok/pierścienie/cylinder zawdzięczasz właśnie między innymi odłożonemu w rowkach tłoka nagarowi, który w dużym zakresie działa jako swoisty kompensator luzu. Często się słyszy że "auto oleju nie brało, a po założeniu LPG" zaczęło". Czemu? A właśnie temu, że ze spalania gazu nagar praktycznie...
P.S. co to znaczy, że teflon pełza czy płynie ? To oznacza że zmienia swoje wymiary pod stałym obciążeniem. Oczywiście jest to zjawisko dość powolne ale jest. Łożyska teflonowe to specjalne kompozyty i nawet te produkowane seryjnie są drogie. Ich stosowanie uzasadnione jest tylko w chemii. Olejowe uszczelnienie tłok - cylinder to standard i nie ma...
To jakiej odpowiedzi oczekujesz? Ma być szczelne, a nie jest... głowica jest uszczelniona uszczelką z cylindrem i skręcona szpilkami. Więc pierwsze co, to sprawdź czy wszystkie nakrętki są dokręcone.
A czy przy braku kompresji jeździłby normalnie? Tak będzie jeździł normalnie. Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Do sprawdzenie jeszcze pozostają zawory.
Wyraźnie napisał że z otworu w nakrętce a nie na tłoczysku. A że przelotowy jest jeden a przynajmniej jeden powinien być więc ucieka na uszczelnienie dławicą cylinder. Odkręcić ją, wymienić oring a reszt nie ruszać jeśli jest szczelna.
Tak, chodzi mi o te dwie pompy, zasilającą i wspomagania kiero. i o uszczelnienie pod cylindrem sprężarki jedno cylindrowej. Pojawiają się tam przecieki.
Na pusto też faluje czy tylko pod obciążeniem? Może być problem w siłowniku (zdarte uszczelnienie, rysy na cylindrze)
Do sprawdzenia uszczelniacze wału, połączenie gaźnik cylinder, uszczelka pod cylindrem, uszczelnienie po między karterami.
Mam Kosę NAC już 3 sezony i odpukać nic się nie dzieje,ale przedstawię Ci perypetie z moją husqvarną...była 4 razy w servisie i za przeproszeniem gu...o się znają,z moją piłą od nowości było coś nie tak, pluła paliwem przez tłumik ,często gasła a odpalenie jej to była loteria ,jak już chodziła to nie miała swojej mocy ,albo falowała.Po 2 sezonach mordęgi...
Uszczelka pod głowicą, uszczelnienie połączenia, gaźnik cylinder, oczywiście w dobrym stanie.
hugo238 i jak udało ci się uruchomić ten silniczek?
Moim zdaniem, problem jest w gaźniku. Ten typ (z regulacją tylko wolnych obrotów) jest trudny do czyszczenia i dobre efekty daje tylko myjka ultradźwiekowa. Druga sprawa to uszczelnienie połączenia, gaźnik - cylinder.
Jeżeli się okaże że przez cylindry też ucieka cisnienie (choć trochę), a uszczelnię ceramizerem cylindry to odzyskam trochę ciśnienia i przeciągnę w czasie remont głowicy. Przy próbie olejowej ciśnienie podskoczyło po uszczelnieniu pierścieni olejem, tak więc tam też dobrze nie jest. Dzięki za pomoc :) Odezwę się jak będzie 7 bar.
Prawidłowo zregenerowana głowica jest sprawdzana na szczelność. Przylgnie zaworów i gniazda po ich wymianie są docierane, głowica planowana. Sprawdzenie szczelności zaworów, wykonuje się poprzez wlanie nafty na ok. 12 godzin na grzybki zaworów (zwykle przed oddaniem głowicy do regeneracji). Według mnie, głowica jest jedyną częścią która jest dobra -...
Nie tylko we wtryskowcu, wersja c-tech na gaźniku a także nowsze Speedfight 2, Elystar ma w tym miejscu pompkę powietrza wtórnego (do wydechu). W przypadku wymiany wydechu na sportowy lub wymiany cylindra na większy, czy też przeróbce z wtrysku na gaźnik montuje się tam dedykowaną zaślepkę z ew. wypełniaczem redukującym pojemność szkodliwą skrzyni korbowej.
Spk. Ja bym na Twoim miejscu otworzył cylinder i uszczelnił przy tłoku ale od środka .
Gamma_Corvi Rower jeszcze po wujku, z ponad 15 lat może mieć. Na zdjęciach zakurzony, cylinder oblany nagarem, smar od łańcucha wszędzie... Wziąłem się ostatnio za to. Uszczelniłem już mocowanie cylinder-wydech. Mieszkam na wsi i jeżdżę mnóstwo po polach, lasach. On nie może być przez dłuższy czas czysty! Dzięki za zwrócenie mi uwagi, coś pokombinuję...
Witam. Mysle ze problem bedzie w zespole aktywatora biegow , przewaznie srodkowy cylinder ...jego uszczelnienie . to nie te objawy.... rozwalony srodkowy cylinder daje inny objaw. Tym bardziej że Po rozgrzaniu i przejechaniu kilku km problem znika.
Kawasaki EL 250, szpara pomiędzy cylindrami. Tuleje cylindrowe choćby obróciło, a motor przegrzewa się i znika płyn + wszędzie pełno silikonu. Wie ktoś coś o tym i czy dużo silikonu to naprawi To jest luz montażowy tulei i nie powinno to przeszkadzać, bo uszczelka głowicy to powinna uszczelnić.
Uszczelniacze na wale, jeśli jest uszczelka pod cylindrem (ogólnie uszczelnienie silnika) jeśli nie pomoże gaźnik i droga paliwa z baku do przeglądu.
Stuki w silniku były spowodowane przez tłoka, który był od nowości niewymiarowy, a skoki podnośnika przez uszczelnienie tłoku w cylindrze . Dziękuję za pomoc.
Po części zgadzam się z wypowiedzą rafallasanowski Nie rozumiem co ma znaczyć, że japoniec nie ma zbyt dużego ciśnienia na głowicy (chodzi o ciśnienie oleju), że nie ma popychaczy hydraulicznych. Akurat to nie wpływa na pobieranie oleju. Co do dalszej wypowiedzi zgadzam się z kolegą rafallasanowski. Kwestia uszczelniaczy, silnik może brać nimi olej...
Czym uszczelniłeś komorę korbową? Łącznik gumowy cylinder-gaźnik, do sprawdzenia.
Nie zgadzam się z teorią kupienia maksymalnie twardych gdyż , simmeringi maksymalnie twarde mogą nie dać dostatecznego uszczelnienia w przypadku lekkiej nie osiowości wału korbowego (tj. bicie) ale to juz wedle uznania właściciela. Przejżyj jeszcze raz gaźnik ,a zwłaszcza uszczelnienie pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, nie może tam być żadnych przedmuchów...
Wezmę się za to po swiętach raz już uruchomiłem kompresor pompował ładnie tylko wszystko zostało rozebrane aby uszczelnić obudowa na cylindry też będzie z wentylatorem podłączonym pod silnik w momencie uruchomienia sprężarki zostaną uruchomione wentylatory
Podbijam temat, ponieważ auto zostało uszczelnione itd. przez mechanika. Sprawdzone cewki, świece, uszczelnione, nowa odma itd. wszystko co było do zrobienia. Zapłon nadal wypada na 5 cylindrze pod obciążeniem, i na gazie i na benzynie. Wszystkie wtyczki sprawdzone, wiązka przewodów sprawdzona, jedynie co zostało ECU (sterownik silnika). Może ktoś miał...
Jak długo masz instalacje LPG w tym aucie ? Wiesz proponował bym zmienić i mechanika i gazownika. Gazownika bo skoro władował gaz 2 gen do MPI to mógł dodać jeszcze klapke "przeciw strzałom" i miałbyś obudowe filtra całą teraz. A dlaczego zmienić mechaników? Bo albo mierzyli tę kompresję tak jak im się udało lub masz powazny problem z silnikiem a regulacja...
Poszukałbym przy wtryskiwaczu : najpierw czy pojawia sie zasilanie ( żaróweczką ), pozniej uszczelnienie, mozliwe zacieranie sie wtryskiwacza.
Dobra jeszcze spróbuje zmniejszyć. Ale dlaczego nie zasysa do cylindra?
Ja stawiam na marny stan silnika. Zużyte / pęknięte pierścienie lub prowadnice i uszczelnienia zaworów. Ni euszczelnisz pokrywy kiedy w komorze ciśnienei podobne do wnętrza cylindra.
Witam, pacjent Audi A6 C6 2.4 BDW PB+LPG auto zostało uszczelnione itd. przez mechanika. Sprawdzone cewki, świece, uszczelnione, nowa odma itd., wszystko co było do zrobienia. Zapłon nadal wypada tylko na 5. cylindrze pod obciążeniem, i na gazie, i na benzynie. Wszystkie wtyczki sprawdzone, wiązka przewodów sprawdzona, jedynie co zostało, to ECU (sterownik...
Jak już chcecie wymieniać pompę to najpierw wkręciłbym manometr pod gniazdo hydrauliki zewnętrznej i sprawdził ciśnienie bo powodów może być kilka w tym także uszkodzony rozdzielacz albo uszczelnienie pary cylinder/tłok.A jeśli już spuścisz olej i zdejmiesz dolną pokrywę w celu wymiany pompy to sprawdź też zawór bezpieczeństwa czy grzybek nie wyklepany?nie...
Witam. Nie piszesz jaki przebieg ma auto. Stawiam na uszczelnienie tłok-cylinder. Za duże luzy, brak kompresii, utrata mocy, przedmuchy ze skrzyni korbowej - i stąd olej w obudowie filtra. Sprawdz ciśnienie sprężania w każdym z cylindów - jego wartość odpowie Ci czy obejdzie się bez remontu silnika czy też nie. Pozdrawiam
Na początek trzeba sprawdzić, czy silnik nie uległ zatarciu. Jeśli silnik miał więcej niż 20000 km, to i tak potrzebny jest szlif i wymiana łożysk wału korbowego. W silnikach Piaggio chłodzonych cieczą padają wałki napędu pompy cieczy, przez co silnik mógł ulec przegrzaniu. Przy okazji po 15 lub 20 tysiącach kilometrów powinien zostać wymieniony pasek...
wtryskiwacz cylindra cieknie cylindra długość cylindra
tauron płatność zmywarka whirpool moduł sectors pending
pochłaniacz wilgoci pralka miele zakup
Omnik falownik – aplikacje monitorujące, Omnik Portal, Solarman, Home Assistant, alternatywy Master STARG8 siłowniki – brama otwiera się sama po zamknięciu, lampka nie gaśnie