A co Ci da gwarancja jeśli uszkodzenie mechaniczne?
Idź do gwaranta i tam dyskutuj. Możesz nawet wystąpić na drogę sądową o uznanie roszczeń - powodzenia.
Czy takie uszkodzenie obejmuje gwarancja? Jest to uszkodzenie mechaniczne więc pewnie nie. Chyba, że ta karta ma wadę i styki same odpadają.
Mi to osobiście wygląda na uszkodzenie mechaniczne.
Na gwarancję go nie mogę oddać bo tablet zrootowany Spadł z wysokości około 1 metra na kafelki i takie efekty Dodatkowo uszkodzenie mechaniczne, również gwarancja nie obejmuje. Jeśli naprawa jest konieczna to ile będzie wynosiła? Tak jest konieczna. Koszt w zależności od serwisu. Samo lcd ~350/400 zł Innych uszkodzeń również nie da się wykluczyć.
Uszkodzenie jest mechaniczne więc nie uznają Tobie gwarancji. Masz dwa wyjścia albo kupić zawias albo go po prostu przykleić klejem na gorąco (powinno dobrze trzymać).
Jak na gwarancji to zgłaszaj. Jak po gwarancji to rozkręcić nasmarować oliwką do maszynek do strzeżenia włosów skręcić. Zawiasy mogą wydawać odgłosy i nie podlega to gwarancji (to tak jak kupujesz psa i pies szczeka a ty go chcesz reklamować u hodowcy).Ale inna sprawa gdy mocowanie w zawiasach puści w środku i zawias ociera lub obudowa górna i dolna...
TYLKO NIE SAMSUNG!!! Kupliśmy pralko-suszarkę sądząć, że kupujemy sprzęt dobrej jakości. Niestety bardzo się pomyliliśmy. Guma w pralce najpierw się pofalowała, najwyrażniej nie była przystosowana do wysokich temperatur jakie są przy suszeniu prania. Przy którymś z kolei praniu po prostu odpadła przy wyjmowaniu prania a pralka zaczeła przeciekać, po...
A może jakieś "maleństwo" przejechało długopisem po matrycy. Tak to troszkę wygląda, poza tym nie wiem czy jakakolwiek gwarancja uwzględni uszkodzenie mechaniczne.
Zadzwoń do serwisu oferującego naprawy sprzętu Fujitsu i zapytaj najpierw. Uszkodzenie mechaniczne gniazda może nie podlegać gwarancji.
No cóż po telefonie do najbliższego serwisu jestem załamany. Fachowiec powiedział że to uszkodzenie mechaniczne i gwarancja tego nie obejmuje a jeśli wymieni to firma tego nie uzna i wystawi mu fakturę. Natomiast gdybym chciał wymienić panel na swój koszt to cena jego to ponad 860zł !!! Co robić?
Jeśli obraca się o 360 to znaczy, że masz połamane rozsprzęglanie. Uszkodzenie mechaniczne. Gwarancja oczywiście nie obejmuje.
Jest to uszkodzenie mechaniczne, nie podlega gwarancji.
Wątpię, żeby to podeszło pod gwarancję. To uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika. Ale końcowa kwalifikacja należy do pracownika serwisu. Michał
to uszkodzenie mechaniczne - gwarancja nie obowiązuje zadzwoń do Canon Polska - podadzą ci namiar na najbliższy serwis
Z jakiej okazji mają mu na gwarancji wymienić? To uszkodzenie mechaniczne- ich gwarancja nie obejmuje. Pourywasz złącza i Ci je na gwarancji wymienią? W życiu.
Uszkodzenie mechaniczne. Gwarancja tego nie obejmuje. Naprawa odpłatna a raczej zakup nowego TV a tego można sprzedać na części. Ktoś uderzył w matrycę ( lewy górny róg - widoczny ślad ).
Samsung twierdzi na podstawie zdjęć, że to uszkodzenie mechaniczne i spowodowane przez człowieka. Dlatego nie gwarancja producenta, a reklamacja do sprzedawcy - to sprzedawca ma udowodnić, że to Twoja wina, jeśli uszkodzenie powstało w ciągu 24mc od daty wydania rzeczy kupującemu.
W normalnym przypadku serwis gwarancyjny Nokii nie może tak po prostu oddać klientowi telefonu i powiedzieć, że nie da się naprawić. Jeżeli odmawiają naprawy to pewnie unieważnili za coś gwarancję (zalanie, uszkodzenie mechaniczne płyty)?
Tak przyjmą na całym terenie Polski. Co do LCD to najprawdopodobniej jego uszkodzenie a nie nie dopięta taśma, co za tym idzie podejrzewam iż gwarancja nie zostanie uznana z powodu "uszkodzenie mechaniczne".
Uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji - napisze ci sprzedawca w uzasadnieniu odmowy uznania gwarancji. Ale próbuj może się uda. Tego się nie naprawia to się wymienia na cała lampę do projektora.
Mimo posiadania gwarancji jeśli jest zawinione przez użytkownika uszkodzenie mechaniczne gwarancja go nie obowiązuje. Naprawę musisz przeprowadzić w autoryzowanym punkcie żeby nie stracić gwarancji na resztę sprzętu. Mnie podobna matryca w Dellu kosztowała 350. Jeśli nie używasz laptopa poza domem lepiej kupić monitor :).
Witaj. Uszkodzona jest zdecydowanie matryca i na gwarancję rzeczywiście nie masz co tracić czasu, bo to nie jest uszkodzenie objęte gwarancją - jest to uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika, więc gwarancja go nie obejmuje. Prawdopodobnie w oryginale siedzi matowa matryca TN 1920x1080 15.6 cala ze złączem eDP 30 pin (ale trzeba się upewnić przed...
Sprawdź poprawność podłączenia taśmy PATA w płycie głównej, jak i w napędach. Dysk i napęd jak zworkami ustawione? (Slave/Master)? W bios'ie dysk/napęd jest widoczny? W jakiej kolejności na taśmie podpięte? Co do pinu w gnieździe LGA to daj zdjęcie - jeżeli brakuje bo jest wyrwany to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji.
Z taką małą uwagą, że wygląda to na uszkodzenie mechaniczne i gwarancja pewnie zostanie anulowana.
Uszkodził tzn połamał? To raczej uszkodzenie mechaniczne więc wątpię na gwarancję.
Witam oddalem samsunga C100 na brak ladowania a koles stwierdzil uszkodzenie mechaniczne wyrwanie elementu którego brakuje na fotce(fotografie zrobil ten serwisant tam w serwisie,który moze ja tez tu zobaczy i sie usmiechnie) tylko ze aparat nie był rozbierany i mial gwarancyjna naklejke na srubce wiec jak mial byc wyrwany ten element teraz telefon...
Tak szczerze tego wciśnięcia nie widać na zdjęciach Widać wyraźnie na pierwszym zdjęciu - obniżony profil klawiszy. Poza tym zapewne są bardziej "miękkie" przy wciskaniu. HP nie powinno się do niczego przyczepić Że zacytuję "standardową odpowiedź nr 2* autoryzowanego serwisu": uszkodzenie mechaniczne - gwarancja unieważniona. *Nr 1 to zalanie ;)
Uszkodzenie mechaniczne z winy nieprawidłowego użytkowania - gwarancja dawno "pa-pa". Po rozkręceniu weź dobrą lampę i przyjrzyj się UWAŻNIE płytce - w miejscach urwania przewodów widać miejsca ich urwania. Miejsca lutowań przewodów są zwykle opisane literami - należy je odczytać. Następnie na podstawie opisów na płytce oraz kolorów przewodów ustalimy...
Teraz to tytuł postu powinien brzmieć "czy wymienią mi lcd na gwarancji". Niestety raczej nie:-(. Zazwyczaj powodem jest uszkodzenie mechaniczne lub zalanie. Gwarancja w tych przypadkach jest anulowana.
hmmmmmm czyli warto jechać osobiście do Samsunga? na gwarancji wystawili mi pieczątkę z teraźniejszą datą i napisali ze uszkodzenie mechaniczne , więc czy to właśnie nie jest unieważnienie gwarancji??
Ale wylany LCD to uszkodzenie mechaniczne, tego gwarancja nie obejmie :( , pozatym z tego co wiem ten aparat "leży w szafie" juz koło roku, więc tak czy tak, gwarancja jest nie ważna...
Karta nie działała poprawnie po burzy. Zapakowałem w pudełko i wysłałem prosto do Satela. Wróciła z informacją że uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji. Skąd takie uszkodzenie??? Zaznaczam że nie ingerowałem w płytę i że uszkodzenia w chwili wysyłki nie było.
Być możliwe że rozlała się matryca wyświetlacza, albo ekran został przypadkowo wciśnięty, gwarancja powinna to objąć jeżeli uszkodzenie nie powstało z twojej winy.
1) Nie traci się gwarancji chyba ,że to dysk zewnętrzny 2) Aby wyzerować co jest najskuteczniejsze pomijając uszkodzenie mechaniczne nośnika należy najpierw przywrócić go do życia co można zrobić w opisany sposób i nie traci się przy tym gwarancji
Dzięks a jak myślisz na gwarancję przyjmą mi go?? Czy to za zwyczaj klasyfikują jako uszkodzenie mechaniczne.?? Z tym bywa różnie, lecz możesz zadzwonić do biura obsługi i spytać się czy taka usterka kwalifikuje się na gwarancję.
ja nie mam gwarancji bo uważają, że wejście słuchawki to uszkodzenie mechaniczne i gwarancja dead. Dodano po 29 ale dzięki,będę próbował
z doświadczenia wiem że pęknięty dotyk to uszkodzenie mechaniczne nie podlegające gwarancji
Reklamacja. Tylko zrób im zdjęcia jeżeli słabo widać.. Bo obojętnie jaki to serwis to na początku oddadzą i powiedzą że wszystko ok. Uszkodzenie mechaniczne. Nic sam nie zrobisz, nie rozkręcaj itp. Od tego masz gwarancję.
Wymień lcd i problem zniknie moim zdaniem. Autor tematu napisał, że telefon jest na gwarancji, więc nie musi sobie tym zawracać głowy ;) To uszkodzenie jest raczej "trochę" mechaniczne(lekkie przyciśnięcie), ale nic nie jest pęknięte, więc serwis to powinien wymienić na gwarancji.
Wszystko wskazuje na uszkodzenie mechaniczne. Co do gwarancji to tak jak napisałem, jest już w drodze następny. W ramach gwarancji oczywiście, a ten uszkodzony zostaje u mnie i wolno mi z nim zrobić co chcę. Pewnie go otworzę i podłącze.
Witam Kpl drzwi kosztują ponad 2000 netto ,szyba wewnętrzna około 750 zł Co do naprawy gwarancyjnej , to radze zapomnieć ,żaden serwis tego nie uzna Uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji ( udowodnisz że to nie uszkodzenie mechaniczne ? ) Żaden zamiennik nie pomoże
Gwarancji Ci nie uznają, gdyż uszkodzenie mechaniczne sam spowodowałeś. Te przewody są oryginalnie zaciskane, tymczasem po odpięciu tych 2 końcówek od pcb, one są zatrzaskowe, możesz spokojnie próbować przylutować lutownicą od spodu, od góry, jak chcesz. Lub ewntualnie rozgiąć końcówkę wtyczki i z powrotem zacisnąć na przewodzie. EDIT: Z tego, co się...
Czyli nie jest to nic poważnego :) :D to nie tak do końca, wiesz wszystko niestety ulega starzeniu, ponadto klej jest jednak zawsze twardszy od zawieszenia /najczęściej guma butylowa/, w związku z tym po pewnym czasie guma zaczyna pękać wokół miejsc sklejonych. Ale i tak w zasadzie niemasz innego wyjścia, na gwarancji nie wymienisz /uszkodzenie mechaniczne/...
Jeżeli to uszkodzenie mechaniczne to zapomnij o gwarancji!!!
To nie uszkodzenie mechaniczne. Wymienialismy ich setki na gwarancji. Ekran nie do naprawy, tylko do wymiany.
Zbity wyświetlacz -> uszkodzenie mechaniczne -> utrata gwarancji -> naprawa w autoryzowanym serwisie po zaakceptowaniu przez klienta kosztorysu naprawy (lub naprawa w nieautoryzowanym serwisie, lub kupno sprawnego wyświetlacza na allegro i samodzielna wymiana).
A może od razu gnać i oddać go na gwarancji? Masz gwarancję i jeszcze się zastanawiasz? Nie słyszalem aby mechaniczne uszkodzenie dało się naprawić programowo, tego nawet Kaszpirowski nie potrafi :D
Cześć! Trzaski mogą wskazywać na uszkodzenie mechaniczne. Jeśli masz gwarancje to nie warto kombinować tylko słać i reklamować. Pozdrawiam!
Chodzi jedynie o fakt gwarancji tak naprawdę. No i co? Uszkodzenie wygląda na mechaniczne - ja bym niczego takiego "na gwarancji" nie uznał. Ps, Wygląda to jak po zamknięciu między drzwiami a kołnierzem - sznurówki i wciągnięci jej razem z gumą do bębna xD Podgrzej porządnie suszarką, może wróci na swoje miejsce.
Wątpię, że poszło by na gwarancje-uszkodzenie mechaniczne.
Dziękuję za wyjaśnienie :) A w Twoim przypadku też musiałeś płacić za naprawę, bo potraktowali to jako uszkodzenie mechaniczne nieobjęte gwarancją? A czy istnieje inna możliwość, z powodu której końcówka zasilacza mogłaby się przegrzewać i doprowadzić do deformacji końcówki i gniazda (czyli kolejność nagrzewanie -> uszkodzenie, a nie uszkodzenie ->...
Tak da się, trzeba rozebrać obudowę, zobaczyć jaka jest matryca (jaki model) i kupić nową, bądź coś zamiennego i poskładać na nowo. Dodano po 56 na gwarancji to będzie za darmo ? Nie To jest uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji, no chyba że dodatkowo wykupionej na takie ewentualności
Jest to mechaniczne uszkodzenie matrycy, jest ona do wymiany. Najczęściej powstaje przez uderzenie lub zatrzaśnięcie jakiegoś przedmiotu między ekranem a klawiaturą. Gwarancja raczej tego nie obejmie.
To nie zawilgocenie tylko pęknięta matryca. Gwarancja tego nie obejmuje (uszkodzenie mechaniczne). Koszt nowej matrycy to ok 400zł.
Nie jestem fanem. Sam aktualnie używam huawei. Prowadzę sklep i serwis z telefonami. Ostatnio od niepamiętnych czasów musiałem wysłać cata klientowi na gwarancję bo po dużym upadku lcd nie wyświetlał. Wysłałem, do tygodnia telefon wrócił z wymienionym lcd. W tym samym czasie był klient z xcover 4 z prośbą o naprawę bo odmowili mu gwarancji ze względu...
Gniazdo ładowania to z reguły uszkodzenie mechaniczne użytkownika, jeśli u Ciebie latało, to ewidentnie gwarancja zostanie odrzucona. Jeśli serwisant rozebrał telefon i zobaczył, że gniazdo odeszło razem z polami lutowniczymi od płyty, to automatycznie zaproponował wymianę na nową płytę. Reasumując powinnaś pójść do punktu, gdzie naprawiają telefony...
Jeżeli ma uszkodzenie mechaniczne, to nie uznają gwarancji.
Jak nie otworzysz to faktycznie zewrze coś co nie trzeba i spali wzmacniacz gwarancje i tak stracisz bo jak coś się tanie to powiedzą że to uszkodzenie mechaniczne bo wyrwałeś złącze
Tak też chcemy zrobić tylko bardziej się obawiamy, że oni stwierdza że jest to uszkodzenie mechaniczne co nie obejmuje gwarancji więc szukamy już czegoś alternatywnego
Wymiana na gwarancji producenta - częsty problem w tym modelu, uznają uszkodzenie mechaniczne.
Witam Jakiś czas temu niestety mój telefon odmówił posłuszeństwa. Zaczą sie wyłączac samoczynnie. Wizyta w salonie w celu reklamacji. Z serwisu tel wrócił z wymienianą płyta głowna. Niestety bateria była rozladowana i nie sprawdzilem. Powrót do domu i tu zdziwko, dalej to samo plus trzaski z głośnika. No to następnego dnia nawrotka do salonu i jeszcze...
Od kiedy porysowaną płytę przyjmie ktoś na gwarancji? :) Jest to uszkodzenie mechaniczne i żaden serwis nie da się przekonać, że tego użytkownik nie zrobił.
Sprawa skończyła się wymianą całej rurki z wylewką przez autoryzowany serwis. Awaria została uznana za uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika, niepodlegające gwarancji.
Gwarancja tego nie obejmuje - uszkodzenie mechaniczne.
W ekspertyzie napisali może coś więcej niż tylko "uszkodzenie mechaniczne"?
Znając życie w naprawie powiedzą ,że to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji ,a za pieniądze to na pewno ci to naprawią
Tak, tyle, że nie wiemy dwóch rzeczy: - czy mikser nie jest na gwarancji, a to z góry przekreśla możliwość otworzenia go i wszelkie manipulacje wewnątrz Tu muszę się zgodzić - zakładam jednakże, że nawet "dłubanie" z zewnątrz przypadkowymi narzędziami może spowodować uszkodzenie mechaniczne, a więc i utratę gwarancji - przynajmniej w zakresie gwarancyjnej...
Panowie, wlasnie dostalem maila od MSI, ze uszkodzenie jest mechaniczne i gwarancji nie przyjma. Dodatkowo wycenili naprawe na absurdalne 2200zł. Co mam dalej z tym fantem zrobic, jak to dalej pociagnac? Nie mam zamiaru placic za cos, czego nie zniszczylem, a na ten moment srednio widze dalsze opcje. Z gory wielkie dzieki za pomoc.
Można, ale licząc się z utratą gwarancji (uszkodzenie mechaniczne spowodowane przez użytkownika). Lepiej by było zdemontować tą ramkę, jeśli jest taka możliwość. Inna sprawa, że wpychanie do szafki "na styk" może spowodować brak obiegu powietrza i przegrzania telewizora.
Jeśli jednak uznają to za uszkodzenie mechaniczne to gwarancja nic mi nie pomoże. Czy istnieje możliwość, że CrystalDiskInfo podaje błędne dane? Przeglądałem wykres żywotności i wynika z niego, że jej spadek nastąpił nagle w ubiegłym tygodniu, kiedy nie było możliwości aby doszło do ewentualnych uszkodzeń laptopa. Natomiast wcześniej żywotnośc wynosiła...
Dokładnie jw., być może za duże zbliżenie ale na foto nie widać żadnego uszkodzenia. Chyba że to kolejny genialny pretext do odmowy naprawy gwarancyjnej. tzn zaczęły mi nie działać przyciski, potem wyświetlacz się chrzanił, paski na nim , potem się zrobił całkiem biały no i oddałam go na gwarancje do Plusa, napisali że to uszkodzenie mechaniczne i oddali...
Uszkodzenie mechaniczne złącza systemowego-microUSB, zawsze jest z winy użytkownika, niestety w xperiach są one wybitnie kiepskie.
Uszkodzenie jest mechaniczne nie softwaerowe. Trzeba na gwarancje oddac.
Uszkodzenie mechaniczne matrycy, więc gwarancja nie zostanie uznana. Komuś mogą się przydać moduły z niego. Wystaw go na jakimś portalu ogłoszeniowym za przysłowiową "flaszkę". Na elektrodzie też możesz napisać ogłoszenie o sprzedaży w odpowiednim dziale.
Skorzystaj z gwarancji. jest możliwość, że mogą jej nie uznać bo to uszkodzenie mechaniczne, ale wszystko zależy od kraju w którym jest realizowana gwarancja.
Kurde było przylutowane solidnie, tylko ktoś wyrwał ! Nie ma innej opcji. Nic w telefonie samo się NIGDY nie psuje. Widać, że wyrwane, a ty nie wiem czego jeszcze szukasz ? Chcesz oddać na gwarancję ? To ja ci powiem, ze od razu masz uszkodzenie mechaniczne i utare gwarancji.
Nie masz szans. Jest to uszkodzenie mechaniczne (pęknięty wyświetlacz) i w tym modelu one same raczej nie pękają, choć do tego im nie dużo trzeba. W gwarancji piszę że uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji, chyba że jest to wina producenta. A przy wyświetlaczach wina leży przeważnie po stronie użytkownika. Nie masz szans coś zdziałać, więcej...
Uszkodzenie mechaniczne i zapomnij o gwarancji. Co do kosztów naprawy, to w internecie jest masa ofert dotyczących takiej usługi.
Takie sytuacje mogą mieć miejsce np po zalaniu. Jeżeli dbasz o telefon, zawilgocenie nie miało miejsca, ani żadne uszkodzenie mechaniczne, proponuję oddać telefon na gwarancję, jeżeli taką posiadasz.
Myślisz, że to może być uszkodzenie mechaniczne? Bo zastanawiam się czy nie odesłać na gwarancję. Switch muszę kupić całkowicie nowy?
Zawsze jest szansa, że uznają gwarancję - zależy od serwisanta, jaka będzie jego decyzja ? - o to pytaj wróżki. Mi to wygląda na uszkodzenie mechaniczne, co jest równoznaczne z utratą gwarancji.
Witam. Parę miesięcy temu na moim Samsungu s7 edge pojawiła się "różowa linia" w prawej części ekranu. Niestety po upływie około miesiąca od pojawienia się usterki rozbiłam tył telefonu. Chciałabym oddać urządzenie na gwarancję, ale obawiam się, że nie zostanie ona przyjęta ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Czy według Państwa przyjmą mi gwarancję...
Na gwarancji, ale Samsung nie uznał. Po wysłaniu zdjęcia stwierdzili uszkodzenie mechaniczne. Zastanawiam się na jakiej podstawie.
Witam. Mam problem z matrycą. Po włączeniu laptopa pojawiła się czarna plamka na ekranie która po każdym włączeniu zwiększa się o kolejne pixele. Na załączonych zdjęciach widać jak plamka zwiększyła się po 17 dniach. http://obrazki.elektroda.pl/4450617400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3530098500_1... Laptop jeszcze...
Napisali: "Przepraszamy, ten problem nie jest objęty gwarancją" Problemy te są objęte gwarancją, chyba że widać uszkodzenie mechaniczne nie powstałe z winy wady - wstaw zdjęcia Dell odmówił naprawy w ramach gwarancji rozłażącej się obudowy w Vostro 3510. Dell czy sprzedawca - zgłaszane na infolinii, mailowo, whatsapp ?
Niestety w wykazie przypadków które nie podlegają reklamacji znajduje się: 1' Przegrzanie procesora 2' Uszkodzenie mechaniczne procesora :(
Szkoda ładować kasę w jakąkolwiek diagnozę. Albo zamknąłeś matrycę nieprawidłowo za róg matrycy a nie na środku albo coś było na klawiaturze i przygniotłeś. Najtaniej wyjdzie samemu kupić i wymienić matrycę. Niestety wiąże się to z utratą gwarancji. Tutaj nie pomoże żaden rzecznik praw konsumenta, ewidentne mechaniczne uszkodzenie.
Czy wymienisz "tył", czy też nie to i tak nie wnosi to nic nowego do tematu. Naprawa w autoryzowanym serwisie będzie odpłatna ze względu na uszkodzenie mechaniczne, które nie jest objęte gwarancją.
czy roszczenia wobec producenta będą uzasadnione? Na pewno nie, bo to uszkodzenie mechaniczne A jak na pralce postawię suszarkę i z pralki zrobi się naleśnik, to też uszkodzenie mechaniczne nie podlegające gwarancji:?: Wiem że nie będzie łatwo, dlatego potrzebny UOKiK, a producent powinien udowodnić, że pralka została wykorzystana niezgodnie z przeznaczeniem.
Uszkodzenie mechaniczne nie ma nic wspólnego z gwarancją, użytkownik docisnął za mocno telefon.
Szczerze, nie wiem czy ktoś robi zamienniki takich nasadek. Remington jeżeli się zepsuje (mam na myśli sprzęt, nie akcesoria) nie naprawia, a oddaje pieniądze. Możesz próbować oddać na gwarancję całość, ale myślę że będzie tu uszkodzenie mechaniczne. Ale spróbować można, czy to z gwarancji czy z tytułu rękojmi.
Oczywiście że nie uzna. 1. Uszkodzenie mechaniczne dyskwalifikuje naprawę gwarancyjną (choćbyś mówił że najpierw były piksele a potem rysa) 2. Jeśli obudowa była rozkręcana przez Ciebie to tym bardziej gwarancja odpada. 3. Abstrahując od tematu, hot piksele w takiej ilości nie kwalifikują się do naprawy gwarancyjnej zgodnie ze standaryzacją ISO 13406-2....
Witam. Telewizor zakupiony w 2016-11-27. Około 3 miesiące temu na ekranie pojawiły się pionowe paski i kropka na dole ekranu widoczna tylko pod odpowiednim kątem. Pytanie czy to wada fabryczna i czy serwis powinien przyjąć reklamacje, ponieważ odmówili stwierdzajac, że to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji. Gwarancja jest na uszkodzenie/zniszczenie...
Wygląda to na uszkodzenie mechaniczne przewodu, najlepiej oddaj je na gwarancje. W którym dokładnie miejscu przewód jest uszkodzony?
O gwarancji zapomnij. Uszkodzenie mechaniczne. W serwisie autoryzowanym wymienią CI cały obiektyw - naprawa nieopłacalna. W innym serwisie mogą spróbować ale też może naprawa przewyższyć wartość aparatu.
Jeśli wyświetla artefakty to albo dostała pamięć albo GPU. Takiego uszkodzenia jak w kolegi wypadku raczej nie da się oddać na gwarancję, uszkodzenie mechaniczne. Pozostaje servis pogwarancyjny.
bardzo czesta usterka w tych tel, do wymiany lcd, to nie jest uszkodzenie mechaniczne takze tel smialo mozesz oddawac na gwarancje
Ekran nie powinien się dalej rozwarstwiać. Klej też sam z siebie nie puści. telefon musiał być wyginany np w ciasnej kieszeni noszony. Jest to uszkodzenie mechaniczne więc żaden serwis gwarancji nie przyjmie.
Napewno anuluja. Jest to uszkodzenie mechaniczne tak wiec po gwarancji. A jak nie masz juz gwarancji to zmien sobie sam. BTW jak jest anklejka z imei'em i zmienia sie obudowe to ta naklejka musi tam byc?
pralka uszkodzenie mechaniczne mechaniczne uszkodzenie licznika uszkodzenie mechaniczne moduł
karta zoltrix wiertarka bułgarska antena telefunken
zasilacze tagan zasilacze tagan
Podłączenie falownika do płyty SSK-MB2 - jakie piny? Opel Meriva B 2010 gaśnie podczas jazdy, problem z uruchomieniem