Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy.
Jeśli wymieniłaś uszczelki na pompo wtryskiwaczach,to może zwróć uwag że jeszcze za białe zabarwienie dymu odpowiedzialny jest płyn chłodniczy, który dostaje się do komory spalania, powinieneś zauważyć ubytki płynu w zbiorniku wyrównawczym, może to oznaczać pęknięcie głowicy, kadłuba silnika lub uszkodzenie uszczelki pod głowicą i to jest akurat najbardziej...
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Auto z 2014r.przy przebiegu 260tyś. pojawiło się ciśnienie w naczyniu wyrównawczym ,mechanik stwierdził uszkodzenie uszczelki głowicy po wymianie której auto zaczęło dziwnie pracować , po demontażu miski olejowej okazało się że obróciło panewkę na wale korbowym.
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Po pierwsze sprawdź poziom oleju! Gromadzenie się szarej mazi na korku świadczy o obecności oleju w płynie chłodzącym. Możliwą przyczyną takiego stanu rzeczy jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą bądź pękniecie samej głowicy. Czy ta szara maź gromadzi sie również na bagnecie od oleju? Pozdrawiam.
Powodem takiego zachowania auta było uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Koszt samej uszczelki to 60zł. Problem w tym, że sama wymiana uszczelki nie załatwia sprawy.
Co do "baniek", "bicia" w cieczy chłodzącej - jeżeli takie coś występuje to oznacza to uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Dotyczy to również występowania oleju w cieczy chłodzącej. Co do korka od wlewu oleju - nie mam pewności co starzy mędrcy mają przez to na myśli ale może chodzi tu o brak ciśnienia. Stare polonezy miały nawet taki zegar na desce...
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
powąchaj tą wydzielającą się pare, płyn chłodniczy po odparowaniu ma specyficzny "słodki" zapach, zapowietrzanie nagrzewnicy, przy takim ubytku płynu wskazuje na inne źródło, bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lub głowicy. rozgrzej silnik do załączenia wentylatora chłodnicy i delikatnie spuść ciśnienie z układu chłodzącego...
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
Nie podałeś rocznika, ale zapewne chodzi o znany problem. Czyli uszkodzenie uszczelki głowicy od strony sprzęgła. czyli ubytki do cylindra a wyciek następuje po kilkugodzinnym postoju. Takie leciutkie sączenie po korpusie silnika.
Krzywa głowica na przykład. Wklej zdjęcia uszczelki, płaszczyzny głowicy i kartera po rozebraniu.
Witam, jak objawia się uszkodzenie uszczelki pod głowica?
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Silnik VW więc test na obecność CO2, czyli uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub korek zbiornika wyrównawczy utrzymuje ciśnienia nieprawidłowo.
Dziś będę robił test głowicy i zobaczymy co wyjdzie Warto sprawdzić też uszczelkę! Są dostępne proste i tanie testery do sprawdzenia, czy spaliny dostają się do układu chłodzenia. Bez względu na wynik, zarówno uszkodzenie głowicy jak i uszczelki to awarie wymagające natychmiastowej naprawy. Korzystanie z samochodu w tym stanie skończy się jedynie poważnym...
Zazwyczaj wieści to uszkodzenie uszczelki pod głowicą - i obym się mylił. Robota dla fachowca od tych silników samemu raczej odradzam jeżeli nigdy tego nie robiłeś.
Z twojego opisu wynika iż masz uszkodzoną uszczelkę głowicy, przed zamontowaniem nowej uszczelki z planuj głowicę będzie wyprężona co do pompy nie musi być uszkodzona.
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
Za mało danych podałeś (gaz, benzyna) Stawiam na uszkodzenie głowicy, uszczelki pod głowicą i zaworów. Pozdrawiam.
Umiejscowienie parownika nie ma zupełnie znaczenia w przypadku sprawnego układu chłodzenia. Masz prawdopodobnie inne uszkodzenie. Uszczelka pod głowica?
Jeśli ciśnienie wzrasta kiedy silnik jest jeszcze zimny to możliwe jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą
Obecność CO2 oznacza z dużym prawdopodobieństwem uszkodzenie uszczelki pod głowica.
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
A czy przy zamkniętym korku płyn wydostaje się ze zbiorniczka??? Czy autko normalnie się nagrzewa, czyli wąż za termostatem zimny czy gorący, jak ogrzewanie wewnątrz. Czy płyn znika podczas pracy silnika, tj czy stan jego się zmniejsza względem zimnego silnika, a po odkręceniu korka wraca do normalnego poziomu. To automat czy manual. Uszkodzenie uszczelki...
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
odpowietrzniki dokręcone są na pewno. W aucie nie czuj zapachu płynu. Mam wersje bez klimatyzacji także jutro sprawdzę nagrzewnicę. Wypróbuje też pomysł z pompką wydaje się dobry. Może to ujawni nieszczelność. Dziś jeszcze dolałem płynu na równo z górną kreską. Jeżeli go jutro z rana ubędzie to chyba będzie można wykluczyć uszkodzenie uszczelki głowicy....
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub chłodnicy oleju .Koszt naprawy spory.
Raczej nie, ponieważ włącznik wentylatora jest w chłodnicy, więc i chłodnica musi być gorąca. Niestety, obstawiam uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Nie da się. Jeżeli czopy mają niezużytą i gładką powierzchnię, to możesz założyć nominalne panewki, choć w Polonezie wątpię, aby wał był gładki. Opisywane stukanie nie musi wcale pochodzić od panewki, zużytą panewkę słychać również bez obciążania silnika. Proponuję Ci, abyś pozwolił komuś doświadczonemu osłuchać silnik. Uszkodzenie uszczelki głowicy,...
Wygłada to na uszkodzenie uszczelki pod głowicą,zdejm osłonę i zobacz czy nie ma wycieków, albo przedmuchów na śrubie koło kolektora.
To "cholerstwo"powinno być szczelne:) i się nie wyjmuje raczej.Sprawdz czy nie masz za wysokiego ciśnienia(możliwe uszkodzenie uszczelki pod głowicą).Albo kup inny zbiorniczek.
Nie musi byc oleju w płynie chłodzącym,czy każde uszkodzenie uszczelki pod głowicą to zaraz olej w wodzie?
Skoro oba czujniki i dla deski i dla kompa mają zaniżoną temperaturę ponieważ piszesz że płyn się gotuje a wskaźnik i wentylator się nie załącza to po prostu może się on nie gotuję a wyrzuca go poprzez uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą nie zawsze oznacza przeciek płynu chłodniczego do komory olejowej lub na zewnątrz głowicy bądź do cylindrów. Są tam kanały olejowe, które odprowadzają olej spod wałków rozrządu, wzdłuż głowicy przez uszczelkę do bloku silnika, prawdopodobnie winna jest uszczelka pod głowicą w miejscach gdzie jest kanał olejowy - będzie...
Tak, jeśli na w niewielkim stopniu uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
To szukaj nie trupa z uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Pewnie że niby w autach z LPG częściej pada uszczelka pod głowicą. Ale w Fabii to akurat nie jest typowe uszkodzenie uszczelki, tylko przeciek oleju między kanałem olejowym a kanałem wodnym. Pomijam fakt, że uszczelka pod głowicą padała raczej przy instalacjach mieszalnikowych niż przy wtrysku LPG.
arti 1234 maly bład uszkodzenie uszczelki pod głowicą nie powoduje powiększenia kopcenia z rury prędzej kopcenie i dmuchanie z pod głowicy
Witaj! Wszystko wskazuje na uszkodzoną uszczelki po głowicą. Pozdrawiam Miro.Nasz
Kolego miałem na warsztacie identyczny przypadek z identycznym silnikiem. Przyczyną strzału okazało sie uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Sprawdz cisnienie na poszczególnych tłokach i bedziesz wszystko wiedział. Nie sądzę żeby winny by komp.
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
Awaria pompy wody nie następuje nagle, ale postępuje w czasie. Uszkodzenie łopatek wirnika (najczęściej plastikowych) jest wynikiem m.in. zapowietrzenia się układu i pojawiającej się wówczas kawitacji: ... Oprócz ubytku płynu słyszę także od 4 miesięcy przy dodawaniu gazu na rozgrzanym silniku jakby "przelewanie się" wody pod deską rozdzielczą, jakby...
Witam. Jeśli korek otwiera się przy stosunkowo niskiej temperaturze to główne wskazanie jest na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Następują wtedy przedmuchy z cylindra do przestrzeni płynu chłodzącego. Pozdrawiam.
Dziękuje za odpowiedz, jako laik mam jeszcze pytanie, odnośnie sprawdzenia i ewentualnej wymiany uszczelniacza zaworu , jakie elementy silnika należy zdemontować aby to zrobić?. I jeszcze jedno pytanko , czy również przyczyną opisanego problemu może być uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Mechanik sprawdził i pomiar cisnienia w cylindrach i test spalin w zbiorniku wyrównawczym nie wskazują na uszkodzenie uszczelki czy głowicy. Za to podejrzana jest chłodnica z której dymi się na biało po porządnym nagrzaniu silnika.
No tak, ale jeżeli była by mokra od płynu od chłodnicy to by oznaczało uszkodzenie uszczelki pod głowicą co by jednocześnie powodowało zmniejszenie kompresji ,a kolega wyżej napisał że kompresja jest i to dobra. Pozdrawiam
Jeżeli jest to na I-szym cylindrze, to wielce prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą. W silnikach FIRE (uno, sc, cc, punto i t.p.) właśnie na pierwszym cylindrze "leci" po jakimś czasie uszczelka...
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Pierścienie tłoka wyglądały na nieuszkodzone. Czy możliwe jest jego przytarcie bez uszkodzenia pierścieni ? Czy po zdjęciu głowicy, trzeba ją potem planować i montować nowe uszczelki ? Głowicy nie trzeba planować, to nie samochód. Daj te zdjęcia. Jest możliwe uszkodzenie gładzi cylindra bez widocznych śladów na pierścieniach.
Jeśli jeździsz na krótkich odcinkach to woda która odparowuje podczas normalnej temp. silnika miesza się z olejem i powstaje taki "majonez" w innych przypadkach najczęściej wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. pozdr
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
witam wskazówki kolegów są trafne ale z tego co piszesz prawopodobne moze być uszkodzenie uszczelki pod głowicą!!wtedy auto raz grzeje dobrze i nagle leci zimny powiew.przerabiałem ten temat przy sceniku ale tam była uszkodzona głowica.mozna to sprawdzic obserwując wężę od ogrzewania czy nie puchną...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Możliwe uszkodzenie uszczelki pod głowicą, przez to są przedmuchy do układu chłodzenia i wrażenie gotowania lub mocno zapowietrzony układ. Dobry mechanik jest to w stanie sprawdzić bez rozbierania silnika. Przy uszkodzonej uszczelce możliwy wyciek płynu na tłoki. Na mokrych świecach samochód nie odpali, dopóki się nie osuszą.
Nie wiązałbym wymiany węża z ubytkiem cieczy. Opisana sytuacja wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. I tu może leżeć główna przyczyna wyrzucania płynu chłodniczego. Układ chłodzenia w A4 nie wymaga specjalnej gimnastyki by go odpowietrzyć.
Witam, posiadam Renault Megane I z 1997r. Mam problem tego typu, że po złapaniu temperatury przez auto wyrzuca mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy. Układ był odpowietrzony, korek od wlewu płynu jest ok. Termostatu w tym aucie nie ma bo go ktoś zdemontował. Pompa wodna działa. Czy to jednoznacznie oznacza uszkodzenie uszczelki pod głowicą? Silnik to...
Należy czytać instrukcję obsługi. Ten model ma smarowanie tzw. z suchą miską olejową, i poziom oleju sprawdza się po wyłączeniu silnika, bezpośrednio po klikudziesięciu sekundach pracy, a nie jak w większości układów z miską mokrą. Popromienny ma rację, sprawdz olej zaraz po zgaszeniu Nie ma znaczenia jaki jest typ silnika, stan oleju sprawdza się...
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
Witam. W wakacje leciała mi woda z króćca (Ten przykręcany do głowicy z kilkoma wężami od wody). Wymieniłem niestety nie dostałem dokładnie takiego nowy miał 2 gniazda na wciskany czujnik wody ale za to dali do niego zatyczkę i zawleczkę więc zamontowałem taki. Jakieś 2 tygodnie temu zaobserwowałem ponownie wyciek jadąc 2 dni temu do warsztatu korek...
:cry: Więc najpierw muszę rozłożyć silnik żeby zobaczyć co się stało a potem ewentualnie kupić uszczelkę, czy i tak muszę ją wymienić gdy rozbieram silnik? Czy żeby wymienić uszczelkę pod głowicą, muszę wyjmować silnik z samochodu? Wydaje mi się że nie trzeba... I jeszcze takie pytanie - czy uszkodzenie uszczelki pod głowicą może powodować spadek mocy...
Jeśli ci nie ubywa oleju (albo i nie przybywa :-) , podobnie jeśli nie zmienia się stan poziomu płynu chłodzacego ( oczywiscie nie mówię tu o róznicy wynikającej z zagrzania się płynu ) to wszystko jest w porządku . Jednak niestety na ogół bulgotanie w zbiorniku płynu chłodzącego wynika z przedmuchów spalin do układu chłodzenia i sugeruje uszkodzenie...
Jakie zużycie oleju na 1000 km. opisane objawy najczęściej świadczą o przedmuchach ze skrzyni korbowej ( zużyte pierścienie tłokowe). Jeżeli maź ma kolor jasno brązowy lub, białawy świadczy do o przedostawaniu się płynu chłodzącego do komory spalania( np. uszkodzenie uszczelki pod głowicą).
Bzdura, jeśli chodzi o uszkodzenie uszczelki przez tłumik, ale weź pod uwagę że uszczelka mogła zostać wydmuchana z całkiem innych powodów.
Uszkodzona uszczelka albo głowica. Zdejmij, zawieź do sprawdzenia, jeśli głowica cała, nie pęknięta, planuj, zakładaj nową uszczelkę i do przodu.
Witam Ciśnienie nie jest złe, a biały dym wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą i prawdopodobnie płyn chłodniczy dostaje się do cylinra (cylindrów), sprawdź czy nie ubywa tegoż płynu, oraz czy ze zbiorniczka wyrównawczego nie czuć spalinami, ewentualnie czy nie ma bąbelków w płynie chłodniczym. Pozdrawiam
Kolego AntyOwik jakie teorie spiskowe!!! To Ty chyba nie znasz zagadnienia. Prawda jest taka, że wielu mechaników za przeproszeniem nie obrażając tych dobrych, nie ma zielonego pojęcia o budowie tego silnika. Wiem z autopsji, że każdy jeden mechanik, który nie przerabiał tego problemu z tym konkretnym motorem (czyt. 1.7 dti) stwierdzi uszkodzenie uszczelki...
Wygląda na uszkodzenie głowicy bądź uszczelki pod nią. Pozdrawiam.
Zrób mały test czy po odkręceniu korka w zbiorniku wyrównawczym nie pojawiają się ciągle pęcherzyki powietrza, czy na korku od wlewu oleju niema masła, można by się pokusić o sprawdzenie kompresji. Wszystko to by wykluczyć ewentualnie uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Co do ostatniego zdjęcia to w tej złączce jest zwykły o-ring i to on mógł się uszkodzić...
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Tymczasem u mnie kolejny zakup, A50-380-400a docelowo jako dawca podzespołów dotarła wczoraj kurierem. http://obrazki.elektroda.pl/3593786200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2518089400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7768781100_1... Wystawiona jako uszkodzona, podobno problemy z nabiciem ciśnienia. Generalnie...
Jeżeli termostat jest sprawny, nagrzewnica również, to zostaje tylko 1. klapa przestawiająca na przepływ przez nagrzewnicę. 2. brak obiegu płynu chłodniczego 3. zapowietrzanie się układu. ( np przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Uszkodzenie głowicy czy bardziej uszczelki?
Witam Są na rynku modele ,które były składane w Hiszpanii. Psuja się jak każde inne auta, ceny części również porównywalne. Podczas 4 lat eksploatacji jedyną awarią silnikową było uszkodzenie uszczelki pod głowicą. (silnik 108d) rolki napinacza paska napędzającego alternator, termostatu. Nie wiem jak spisują się CDI. Zgadzam się również ,że opinii negatywnych...
Zwykle powody to: - Nieszczelny korek układu chłodzenia (nie utrzymuje nadciśnienia). - Chłodnica zamulona, zdeformowana po upadku, pogięte lub zabrudzone finy. - Pompa cieczy niesprawna, połamany wirnik lub brak napędu. - Uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Zbiornik wyrównawczy masz do tego, aby w układzie nie było powietrza (nie było korka powietrznego,...
mozesz miec wode w oleju- np uszkodzona uszczelka pod głowicą. biały kolor oleju to objaw zawartości w nim wody. sprawdz czy nie pluje olejem przez filtr
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą zostało wykluczone na podstawie testów w warsztacie. Zauważyłem, że jesienią, zimą i wiosną w odmie pojawia się woda (nie pochodzi z układu chłodzenia). Latem odma jest sucha i nie powstaje nigdzie "majonez". Moje przypuszczenia sugerują, że skrapla się tam wilgoć zassana z powietrzem z układu dolotowego. Ale to sa...
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Miałem podobny przypadek ale w lagunie okazało się że lampka sygnalizowała uszkodzenie głowicy a konkretnie wydmuchana była uszczelka pod głowica. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy pomogło.
Ewidentny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą bądz pękniętej głowicy(częste uszkodzenie przy przegrzaniu silnika).
Objawy oczywiste, są tak oczywiste, ze trudno się na nie zwraca uwagę;) A propos spalania płynu to tak po przemyśleniach przyszedł mi do głowy fakt, ze fizyki się nie da oszukać. Chodzi o to, że jeśli uszczelka pod głowicą była by walnięta, to ciśnienie z cylindra silnika podczas sprężania nie pozwoliło by na dostawanie się chłodziwa do niego. To uszkodzenie...
Witam, Proszę o pomoc w następującej sprawie: Mam agregat prądotwórczy z silnikiem jak w temacie, ma trochę lat ale nie był zbyt mocno eksploatowany - może raptem ze 100 godzin. Niby nieźle odpala, ale w czasie pracy trochę się trzęsie, jakby wypadały mu zapłony. Co mnie niepokoi: jak pociągam za linkę rozrusznika, to słychać syczenie, jakby uciekająca...
Sprawdzić czy w zbiorniczku nie ma spalin-uszkodzenie np. uszczelki pod głowicą (można np za pomocą specjalnego "wywoływacza" który dolewa się do płyny chłodzącego i w przypadku obecności CO2 zmienia kolor.
Zakładaj, nie rób scen. A ten klucz to wiesz....
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Jak kopci na siwo na albo pali olej albo przedmuchało uszczelkę pod głowicą i leje się woda do cylindra (co by wyjaśniało problemy z uruchomieniem). W silniku FIRE często ponoć się zdarza, że po uszkodzeniu uszczelki woda/płyn "sika" na świecę i ją zalewa. W ogóle uszkodzenie uszczelki pod głowicą w tych silnikach do rzadkości nie należy. Chwilowo jeżdzę...
Dolałem w domu 2 litry i było mało
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku , ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki....
Remont był przeprowadzony około pół roku temu z powodu niskiego stanu oleju, który został wykryty potem w płynie chłodniczym. Przy odkręconym korku widać było bulgotanie a po dodaniu gazu płyn się wylewał. Mechanik zdiagnozował uszkodzenie uszczelki pod głowicą i podjął się naprawy. Rano dopiszę co było wymienione jak znajdę fakturę. Nie zauważyłem...
objaw uszkodzenie uszczelka głowica objaw uszkodzenie uszczelka uszkodzenie głowica przyczyna
zapis kamery h2testw karta żelazko pokrętło
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Ustawienie anten LTE: pionowo czy pod kątem? Hulajnoga elektryczna zbyt mocny start - jak dostosować?