Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
http://obrazki.elektroda.pl/2126980700_1... System monitorowania środowiska, oparty o interfejs LoRa IoT składa się z stacji bazowej zbudowanej z wykorzystaniem modułu Arduino Mega z bramką LoRa oraz zdalnych stacji opartych na Arduino Feather, które łączą się z stacją bazową poprzez radiowy interfejs LoRa. System pozwala na monitorowanie...
poprawienie wiązki czujnika wałka lub wymiana samego czujnika Hm, jeżeli na pracującym silniku ściągnę wtyczkę z czujnika wałka nie ma żadnej reakcji, dzieje się to oczywiście na wolnych obrotach. W takim razie również ten czujnik raczej wykluczałem, gdyż wynikało że on nie jest w stanie zgasić silnik, chyba ze się mylę i ten czujnik również w którymś...
Z tego co zrozumiałem to jest czujnik bądź czujka odpowiedzialna za pomiar temperatury zewnętrznej lub otoczenia( jego uszkodzenie lub niepoprawne wskazanie wartości). Ale czy ona mogla się uszkodzić po zaniku napięcia? Objaw jest następujący wtyczka do kontaktu, test wyświetlacza (wszystkie wartości wyświetlane razem ) wyświetlenie się F5 w lewej stronie...
Witam ponownie. Zakupiłem właśnie agregat SWISS KRAFT 8500. A że jestem laikiem jak już wspominałem w elektronice to chciałbym ponowić pytanie i dowiedzieć się od fachowców czy o to ten agregat nadaje się do mojej spawarki, nie chciałbym go uszkodzić bo nie tylko do niej będzie mi służyć. a o to podane przez sprzedawce parametry wraz z opisem: SWISS...
Majstrowałem przy czujniku ciśnienia klimatyzacji w Astra G X16XEL- dokładnie to wymieniałem wtyczkę bo przegniła i nie stykało zawsze. Wymieniłem ale nie działa teraz wcale (pali się błąd chłodzenia i wentylator chodzi non stop od chłodnicy) - wcześniej tak się działo na wybojach albo jak się poruszyło wtyczką starą. Wtyczkę nową mam od Astry H wygląda...
Jest problem z pomiarem ponieważ wtyczka wycięta i założone konektory z termokurczem , ale postaram się jutro pomierzyć (auto u klienta). Czujnik kupił nowy w sklepie sprzedawca podłączył kabelki , ale według opisów na czujniku i pomiarów na przewodach podłączenie nieprawidłowe ,po przełożeniu przewodów bez zmian . Czujnik mógł się uszkodzić po błędnym...
Witam. Az wstyd sie przyznac ale ostatnio w moim poldonie odwrotnie podlaczylem akumulator:| Na pierwszy ogien poszedl alternator. Wymienilem go i myslalem ze wszystko bedize ok ale niestety na sweicach nie ma iskry. Zauwazylem ze bezpiecznik pomiedzy + od alternatora a dwupinowa wtyczka na module jest przepalony. Niestety jest jeden mankament - zamiast...
Kolego tak ... Silniczek krokowy ten z gazu jest podłączony pod rółkę która jest połączona z reduktorem .... Ten silnik krokowy jest bardzo podobny do tego jaki masz w silniku ( standardowy silnik krokowy na benzynę) ... do niego jest połączona wtyczka , która prowadzi do sterowania .... wystarczy odkręcić 2 śruby ( umnie jest to krzyżak ) weźmiesz...
Ja mam podobny problem. Tylko że jeśli włączę klimę a potencjometry mam ustawione na maxa to wali gorącym jak szalony, wystarczy tylko troszkę przesunąć w dół i leci zimne. Po wyłączeniu klimy wcale nie grzeje nawet przy potencjometrach na maxa. Rozkręciłem elektrozawór ale wydaj się być ok. Prawie jak nowy. http://inlinethumb03.webshots.com/43650/...
Sama wtyczka jest niedostępna, tylko z czujnikiem. Popytaj serwisantów, być może ktoś poratuje uszkodzonym czujnikiem.
Nie musisz ,podłączaj śmiało będzie działać i nic nie uszkodzisz
Nie mam schematów, ale ostatnio też się naszukałem pompy w jakimś "francuzie". Leć po przewodach to ją znajdziesz. Ja znalazłem pompę pod fotelem kierowcy, nad osłoną termiczną tłumika. Schemat gniazda był zbędny, bo wtyczka jest "rozbieralna" i łatwo zlokalizować przewody czujników. U mnie uszkodzone były same wtyczki czujników - zamieniałem wtyczki...
Uszkodzona wtyczka czujnika wstecznego.
Uszkodzony czujnik ja już w swoim zmieniałem i spokój.
Jak na zegarach masz W to jest linka ,jak K to elektronika. Jak to drugie to czujnik ABSu w lewym przednim kole. Przetarte przewody,uszkodzony czujnik lub wtyczka.
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
Kup drugi czujnik i go wymień. Jak ECU błąd wywala to na 95% jest on uszkodzony. Wiązkę sprawdza się pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką komputera, do tego musisz mieć rozpiskę. Postaram się dodać później.
W związku z tym zrobił bym tak, wziął bym dwie igły lub tp cienkie szpikulce i wyjął bym pin wyjścia z wtyczki czujnika halla (środkowy), jeśli teraz po podłączeniu wtyczki bezpiecznik się przepali to na 100% czujnik jest uszkodzony
Są dwa wyjścia: czujnik jest uszkodzony, wtyczka bądź kabel masowy.
Teoretycznie bez komputera da się to naprawić. Jeżeli przed naprawą łożyska wszystko działało to sprawa jest prosta. Czujnik i łożysko musi być ok. Jeżeli po przejechaniu kawałka drogi wciskasz hamulec i ABS się włączy na chwilę a potem kontrolki się włączą to uszkodzone jest łożysko. Jak świecą się cały czas po włączeniu silnika to uszkodzony czujnik...
licznik wiec chciałem go sprawdzić zwierając przewód masowy z sygnałowym Przewody te zwierałeś przy liczniku? Czy na wahaczu w kostce do czujnika? Spróbuj powtórzyć, zwierając przewody w kostce do podłączenia czujnika. jak wskazówka licznika będzie się podnosić to odkręć czujnik i sprawdź czy jak najeżdzasz nim z różną prędkością na tarczę hamulcową...
Nie mam pewności, mnie Sbr kojarzy się z Sensor Brake - uszkodzenie czujnika pomiaru temperatury. Czyli czujnik, albo przewód, albo wtyczka czy gniazdo. Jeżeli termopara jest rezystancyjna, proponuję wpięcie rezystora 100 om - dla testu.
powinno dzialac 90% szans, wtyczki bd te same, pamietaj o kalibracji czujnika kata skretu.
Jak wypinaliście instalację przy demontażu skrzyni? Nie pomyliłeś wtyczki czujnika? Zakładając, że sprzęgło jest w porządku to może pomylone wtyczki albo uszkodzony czujnik.
Twój licznik obrotów został zbudowany chałupniczo na podbudowie zwykłego kalkulatora. Sprawdź czy przewód czujnika nie jest w którymś miejscu uszkodzony i czy przewody we wtyczce są prawidłowo przylutowane.
Witam. Miałem ten sam problem i okazało się uszkodzona wtyczka od czujnika temperatury zewnętrznej na pokrywie plastikowej. Często jest ona wypinana przy wszelkich pracach silnika lub wymianie filtra.
Uszkodzona wtyczka czujnika Halla - położenia wałka rozrządu.
Czy to przerywanie faktycznie może być właśnie od czujnika położenia wału? Tak. To częsta usterka. Czujnik może być uszkodzony lub źle zamontowany. Na początek wykręć go, wyczyść czujnik i jego wtyczkę (gniazdo) - testuj.
Wyjmij wtyczkę z czujnika i zobacz czy dalej świeci wsteczny. Jeżeli zgasł to uszkodzony czujnik lub skrzynia. Jeżeli nadal świeci to usterka w instalacji.
Licznik widzi 255 km/h czyli nie dostaje sygnału z czujnika. 1. Kręcenie czujnikiem czy symulowanie koła fonicznego daje odczyt prędkości. Bo to albo czujnik. Albo problem z napędem czujnika/kołem fonicznym (za duża odległość, opiłki). Albo kabelki/wtyczki uszkodzone.
Witam, sprawdzić piny przy wtyczce od czujnika ale stawiam na uszkodzony czujnik. Znajduje się on przy głowicy od strony skrzyni biegów w termostacie.
Witam.Czujnik temperatury zewnetrznej jest po stronie kierowcy pod zderzakiem.Mierząc napiecie na wtyczce powinno byc 5 volt,jesli jest to uszkodzony jest czujnik,a jak nie ma to trzeba szukac po kablach.
sugestia co prawda z innej beczki Kolego, pisz na temat. Zimne luty są tutaj tak mało prawdopodobne że naprawdę zostawmy to na sam koniec... Fajnie że masz tajne dane na temat zmowy producentów, muszę Cię tylko zmartwić że coś takiego nie istnieje - wielokrotnie o tym już tu rozprawiałem. Po prostu wszyscy tną koszty, a jakość wtedy obniża się sama....
Komunikat (check injection)-sprawdź wtrysk w vivaro/traficu wyświetla się po odłączeniu dowolnie wybranej wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik doładowania, zawór turbo). Może oprócz bałaganu w instalacji masz uszkodzony przepływomierz. Masz stałe błędy P0100 i P0110? PS. Masę na pomarańczowy po przecięciu dałeś do wtyczki mam nadzieje.
problem rozwiązany Dodano po 4 uszkodzenie przewodów wtyczki czujnika GPM
Witam, dziękuję za pomoc, usterkę zlikwidowała wymiana uszkodzonego czujnika + dodatkowa izolacja wtyczki i przewodu. Problemy były 2, zwarcie przez fabryczną metalizowaną matę + uszkodzony mechanicznie czujnik ciśnienia oleju.
Nie znam twojej instalacji ale pomyslmy Jeśli kocioł nie ma grzać to nie bedzie grzać brak zapotrzebowania. Jak stworzyć zapotrzebowanie, - regulator pokojowy nie zgłasza , albo uszkodzony albo nie podaje sygnału grzej. - uszodzona komunikacjia (przewody nie są uszkodzone wyrwane z wtyczki etc) - jak jest czujnik zewnętrzny to jest za ciepło lub uszkodzony...
Brak płynu hamulcowego lub zwarcie tego przewodu (do niego), z nadwoziem. Albo też uszkodzenie czujnika w zbiorniczku lub pod ręcznym
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Witam. To są czujniki od wody, jeden jest od licznika, a drugi od sterownika silnika. Wyciągnij obie wtyczki, zewrzyj piny we wtyczce i włącz zapłon. Przy zwarciu którejś wtyczki wskazówka od temperatury w liczniku powinna wychylić się na maksa. Jeżeli tak będzie to oznacza, że ta wtyczka jest od licznika i jest uszkodzony czujnik, a jak nie będzie...
Obwód czujnika bezwładnościowego zwarty do plusa.Czujnik jest przymocowany do ramy pod akumulatorem i ma wtyczkę na trzy przewody. Mocniejsze uderzenie może spowodować trwałe uszkodzenie czujnika.
używany z gw (nowych nie ma) Miałem to samo, okazała się uszkodzona wtyczka do czujnika od strony auta(połączenie pinu z kablem wewnątrz wtyczki) Usunąłem połączenie i zalutowałem kable
Mam podobny problem jak rozwiązałeś?
Czy z uszkodzonym czujnikiem/wtyczka nie odpali ani razu? Nie powinien choć zaskoczyć za którymś razem?
Zobacz jeszcze do wtyczki grzałki termostatu, o ile masz takowy w samochodzie https://obrazki.elektroda.pl/4916175500_... Skąd się to bierze, ano płynie sobie pomiędzy miedzianymi drucikami w żyle kabelka pomiędzy uszkodzonym, nieszczelnym czujnikiem, a wtyczką sterownika. Miałem taki przypadek w Mercedesie (jakiś bus, nie pamiętam...
Sterownik masę ma tylko z obudowy. Albo uszkodzenie sterownika albo przewodu lub pinu we wtyczce między A1 a czujnikami.
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Jeżeli uszkodzony jest czujnik oleju i doszło do penetracji wiązki aż do sterownika ( po wypięciu wtyczki przy sterowniku popłynie olej), wtedy należy wymienić wiązkę która jest dostępna z czujnikami jako całość.
Kolego, sprawdź wszystkie czujniki w komorze silnika. (ciśnienie, temperatura) , najprędzej będzie jakaś wtyczka "zielona w środku" a nie uszkodzona wiązka.
uszkodzić wtyczka monitor uszkodzić wtyczka kabel wtyczka czujnik temperatura
sprężarka klimatyzacja nissan dobre gniazdko smart amplituner naprawa
rozdrabniacz gałęzi serwisówki yamaha
Moc startowa kotłów Termet - regulacja i znaczenie Instrukcja serwisowa kotła Termet GCO/GCO-DP-21-23 Termgas