Dorobienie tego przycisku sugeruje uszkodzoną cewkę stacyjki, zobacz jeszcze raz świece,czy ich nie spalił? Może automat ich nie wyłączył? Immo raczej będzie ok, zobacz tylko tą cewkę, czy jest dobrze na kostce zapięta. Przydała by się diagnoza komputerowa, czy nie ma błędów, jeśłi odpala po niecałej sekundzie to dobrze jest:)
Witam Problem z urwanym trzpieniem... Niestety uszkodziłem cewkę imobilajzera, czy będę musiał ponownie programować kluczyk przy wymianie cewki?
Jak wyżej ściągnij tą kostkę jak zgaśnie to masz problemy w instalacji jak nie zgaśnie to ktoś wyciągnoł uszkodzoną cewkę i po prostu zdemontował z niej dźwigienki zamiast ją wymienić.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
panowie immo napewno żyje bo w golfie 4 jest w liczniku jak złodzieje uszkodzili stacyjkę to uszkodzili napweno cewka (czarna na 2 piny ) wymien ją z innej używanej bo nowej nie dostaniesz występuje w komplecie z kluczami i bebenkiem
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
ze stacyjki wychodzi plus na cewkę przekaźnika rozrusznika, bo jak napisałem podałem minus na cewkę z masy i rozrusznik zakręcił po przekręceniu kluczyka, tylko nie wiem dlaczego tam nie ma masy na tym przewodzie żółto czarnym? Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się kontrolki, dochodzi plus na cewkę zapłonową w środku trój złączki. Nie wygląda...
Sprawdż cewkę i kopułkę .Możesz mieć także uszkodzoną kostkę w stacyjce.
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Jeśli masz taki jak na zdjęciu, to sprawdź, nawet przy pomocy żarówki 12V, chociażby od świateł pozycyjnych, czy na cewkę - czyli tam, gdzie przyłącza się cienkie przewody, czy tam właśnie dochodzi napięcie w momencie, gdy przekręcasz kluczyk w pozycję rozruch. Żarówka powinna się zaświecić. Jeśli nie, to nie ma sterowania przekaźnika rozrusznika, chociażby...
Czas zadziałania wyłącznika elektromagnetycznego wciągającego sworzeń jest tak szybki i do tego bezwładność bezpiecznika nie są w stanie jego uszkodzić przy braku uszkodzenia uzwojenia wyłącznika elektromagnetycznego.W bardzo wielu obwodach maszyn rolniczych i samochodów cewka wyłącznika elektromechanicznego nie jest zabezpieczona bezpiecznikiem.i może...
Miałeś zwarcie gdzieś, musisz przeszukać instalację sprawdź resztę bezpieczników może jeszcze od zapłonu masz przepalony i dla tego na cewce nie ma napięcia, Lub kostka w stacyjce się uszkodziła ,ale wszystkie te awarie po krótkim postoju? trochę to dziwne.
Jest wiele możliwych usterek , które dają takie objawy jak u Ciebie: uszkodzony transponder w kluczu (może upadł?), uszkodzona cewka wokół stacyjki, uszkodzone BSI, brak zasilania ECU na skutek korozji przewodów w komorze silnika. To jest 2L HDI BOSCH 0281010346 ?
Witam dziś przy ściąganiu deski rozdzielczej w matizie uszkodziłem cewke imobbilizera która jest przy stacyjce .Czy jesli kupie nową cewke bo widze ze na allegro są to będzie to działać czy muszę to programować ?
Odcinanie napięcia od cewki nie jest skutecznym zabezpieczeniem, złodzieje posiadają pewne przygotowanie do zawodu, miałem kiedyś uszkodzoną stacyjkę i zanim ją wymieniłem napięcie na cewkę podawałem z tylnej lampy swiateł pozycyjnych - czyli jeden krótki przewodzik i omijamy ukryty wyłącznik. W prostych instalacjach blokady elektryczne bardzo łatwo...
Witam serdecznie Mam problem z immobilizerem w Audi A4 B5 1.8T 1995r. Czasami odpali za pierwszym razem, czasami za piątym a wtedy miga kontrolka immo. O usterce wiem już od zakupu, ale cena była bardzo atrakcyjna a nie przeszkadza to aż tak by Audi nie jeździć. W każdym razie sprzedawca powiedział, że to uszkodzona cewka i wystarczy ją wymienić. Pytania:...
witam problem twoj moze nie byc tylko z instalacja tylko z immobiliserem fabrycznym jezeli swieci sie kluczyk to komputer silnika moze byc zablokowany .druga mozliwosc to uszkodzona cewka na stacyjce .nastepne pytanie to ktorym kluczkiem uruchamiasz auto od 1.6czy od 1.4 wymieniles stacyjke???
Ok, żarówki się używa bo obciąża badany obwód. Jeśli jest słaby kontakt na stykach, to szybciej wyjdzie na żarówce niż woltomierzem. Z drugiej strony nie chcesz używać zbyt dużej mocy, żeby nie uszkodzić jakiś cyfrowych sygnałów, jak w nie przypadkiem trafił. Stacyjka w takim samochodzie to zwykły wyłącznik mechaniczny, musi do niego dochodzić prąd...
thx, sprawdziłem kluczyk -cewkę -przejście jest i nie wygląda na uszkodzoną. Nie przypominam sobie aby kluczyk spadł, ale gdyby nawet to zapasowy który trzymam w domu także nie działa ;((((( Hmm dziwne jest to, że blokada kierownicy nie zaskoczyła po wygaszeniu auta. Do blokady kierownicy dochodzą 4 kable, do stacyjki ze 20. Czy immobiliser załącza...
Witam serdecznie i pozdrawiam wszystkich. juz na wstepie przepraszam za brak polskich znakow.. Chcialem ten temat reaktywowac. Mianowicie mam podobny problem. Moja Astra stala pare dobrych tygodni ze wzgledu na moja sluzbowa nieobecnosc. Po powrocie odpalilem ja i zrobilem pare manewrow na parkingu przed domem. przy parkowaniu i wylaczeniu silnika poczulem...
Witam. Borykałem się z elektryką w motorowerze Junak 902. Nie działało kompletnie nic, żadne światła, rozrusznik czy kontrolki, uporałem się z problemem, winny okazała się regulator napięcia, na wolnych obrotach dawał 17 Volt na instalację. Przez swoją głupotę, zanim podpiąłem miernik, dostał pewnie wyższe napięcia i spustoszył instalację. Popalił kilka...
Witam, dziękuję za podpowiedź, u mnie dodatkowo zamontowali w Warszawie w salonie w którym babka kupowała SC 900, immobilizer Cheeteah 335, który wg instrukcjii blokuje właśnie kabelek do cewki rozrusznika i cewki zapłonowe (drugi obwód), kłopot jest spory, bo zamontowali centralkę pod główną deską, widoczna jest ona nieco po wymontowaniu lewego głośnika....
U znajomego w mercedesie przestała działać z dnia na dzień stacyjka. Kluczyk to tzw rybka na podczerwień. Jak wkładam kluczyk do stacyjki to zero reakcji nie odblokowuje blokady ani nie włącza zapłonu. Udało mi się dwa razy załączyć ale teraz już nawet nie drgnie. Drugi kluczyk tak samo nie reaguje. Jak włączony był zapłon to skomunikowałem się kts...
Problem zapewne w cewce koło stacyjki. Uszkodzona.
Cewka świetlna (żółty) i cewka ładowania (biały) mają niskie rezystancje. Jeżeli moduł jest podłączony jak na foto i dalej brak iskry to sugeruje podmienić na jakiś inny. Mógł być uszkodzony od nowości albo się uszkodził przy pierwszej próbie. https://obrazki.elektroda.pl/7761891200_...
cewka wokół stacyjki jest uszkodzona,czy dokupie ten element,lub czy jest prosty sposób na ominięcie tej cewki
Czy sprawdziłeś działanie przekaźnika rozrusznika tj. jego cewki i działanie stacyjki. Stacyjka ma bezpośrednie połączenie z plusem akumulatora tj. przewodem czerwonym o największej średnicy. Po przekręceniu stacyjki z poz. 2 powinno płynąć napięcie 12 V cienkim przewodem do pinu cewki przekaźnika a jeśli tak nie jest, to szukaj usterki w stacyjce,...
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
stacyjka cała jest do wywalenia bo gość ułamał wszystko by uwolnić kierownicę od blokady by docholować go do zakładu. czy wystarczy tą cewkę odmontowac od starej stacyjki i przekleić do nowej i to samo zrobić z kluczykami bo pomyślałem że mogę do tej cewki co siedzi na stacyjce (jak ją przekleje) przykleić na stałe stary kluczyk i auto nie bedzie zabezpieczione...
Jak znika prąd na pomarańczowym kablu cewki to uszkodzona kostka pod stacyjką.
Czyli napięcie na cewkę przekaźnika jest podawane bezpośrednio z kostki stacyjki po przekręceniu kluczyka? Miałem chwilkę czasu i rozebrałem obudowę kierownicy, jednak mam problem z wysunięciem tej kostki a nie chcę czegoś jeszcze uszkodzić. Czy jest jakiś patent, blokada albo coś innego aby zdemontować kostkę stacyjki?? Jutro z rana będę miał więcej...
Niestety , dzwoniłem do nich, pozwolili mi tylko na wyjęcie stacyjki i rygla, eku nie mogę ruszyć , gość trochę nie kuma i nie pomaga tłumaczenie że niczego mu nie uszkodzę, nici z silnika a szkoda przebieg pokazuje 210 tyś. Dodano po 2 Dałem klucz znajomemu elektronikowi , poprosiłem żeby go połatał, cewka była cała ale niebyło jej do czego przylutować...
Pompa zasilana jest przez przekaźnik. Spróbuj przekręcając stacyjkę nasłuchiwać, który się załączy na krótki okres czasu. W ten sposób ustalisz ,który to jest. Wtedy sprawdź jego styki. Mogą być zaśniedziałe. Jeżeli nie usłyszysz żadnego przekaźnika, mogła się uszkodzić jego cewka, lub nie dochodzi do niego zasilanie
dzięki wielkie, biorę sie za sprawdzanie :) Udało się wykryć usterkę? U mnie ten sam błąd tylko autko z 2007 r. Zmieniłem uszkodzoną cewkę. Teraz cały czas jest górna skrzynia (nawet na postoju). Nie mogę przebić na dolną. Podejrzewam przetartą wiązkę bo napięcie powinno chyba pojawić się dopiero po uzyskaniu min. 36 km/h a tutaj jest odrazu po przekręceniu...
Tak to nigdy nie odpali. Na cewce masz podane dwie masy. Ma być plus z akumulatora po stacyjce i masa podawana z platynek. Od strony platynek masz ok ale zamiast plusa to masz podaną masę na cewkę - niebieski przewód z cewki podłącz do plusa a nie do minusa akumulatora.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
cewka jest no nowa jakieś 4 miesiące temu kupowana wraz z akumulatorem bo wcześniej coś mi rozładowało do szczetnie aku i nawet nie chciał przekręcić wiec to wymieniłem i tak śmigałem golfem zawsze odpalał nawet teraz jak były mrozy jedno przekręcenie stacyjki i golfik biegał,kable zapłonowe maja ponad rok wiec chyba się nie uszkodziły a jak wymieniałem...
Sprawdź czy nie odczepił się jakiś kabelek przy cewce od immo.To taki pierścień przy stacyjce,może coś się uszkodziło podczas wymiany kostki stacyjki.
Przecież cudów nie ma. Skoro jest to co kolega napisał wyżej a cewka sprawna to iskra musi być. By byłam iskra to musi być: - sprawna cewka - dobre świece - zasilanie cewki: masa i plus po stacyjce. - sygnał sterowania na "stronę" 1-4 oraz 2-3 czyli masz 2 przewody na których ma być sterowanie. Możesz zamienić te przewody od sterowania między sobą i...
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
I tu jest problem, albo coś z osprzętu zwiera impulsator do masy (stacyjka, stopka boczna, ewentualnie alarm), albo on sam jest uszkodzony. Odepnij impulsator z instalacji przy samym statorze i zmierz jeszcze raz. Jeśli nadal to samo - impulsator do wymiany. Jeśli nie - szukaj zwarcia w instalacji. Dodano po 3 Na przyszłość, nie mierz napięcia z fajki,...
wymieniłem modół nowy GM wewnatrz aparatu 7pin ,wymieniłem cewke ,auto pieknie odpaliło,pochodziło 4min.i zgasło po probie odpalenia za któryms razem odpaliło i tak moze z 3 razy odpaliło zgasło,i kaplica znowu grzeje sie cewka jak przyloze perzwód +12V do cewki to przewód sie grzeje(chodzi mi o ten przewód po stacyjce bo jak go podłacze do cewki to...
Witam ma Vectre A z 92r silnik 1,6, samochód nie odpala brak jest iskry. Sprawdziłem miernikiem i napięcie 12V po przekręceniu zapłonu się pojawia na cewce zapłonowej natomiast nie ma żadnego napięcia na wtyczce idącej do aparatu zapłonowego, czytałem trochę na temat tych silników i ich słabym punktem jest aparat zapłonowy, cewka zapłonowa. Moje pytanie...
Immobiliser jest? Ja bym oddał auto do elektryka jak nie wiesz jak sprawdzić iskrę. Przyczyn może być wiele. Kostka stacyjki, cewka, uszkodzony rozdzielacz, przetarta wiązka elektryczna. Masz autoalarm? Jak tam, to jego też bym sprawdził.
Witam serdecznie, dzisiaj sprawdzałem tę instalację elektryczna w simsonie miernikiem. Na wyjściu z cewki zapłonowej 4V Na wyjściu z cewki od światła stopu 6V Na dwóch pozostałych przewodach 2,5V i 0V. Czy mam coś pomieszane w przewodach, źle podłączone do stacyjki? czy uszkodzona cewka? Światło "stop" świeci się elegancko. Wydrukowałem kilka schematów...
Witam Kupiłem ostatnio Lagunę rocznik 95, w której poprzedni właściciel zamontował pewne specyficzne urządzenie. Otóż, żeby odpalić auto muszę po przekręceniu stacyjki dotknąć magnesem pewnego punktu między drzwiami a podłogą. Rozebrałem plastiki i wyciągnąłem stamtąd jakiś czujnik owinięty srebrną folią z którego wychodzą 2 przewody. Jeden biegnie...
Rozumiem że niniejszym gwarantujesz bezawaryjną pracę na dowolnej cewce. Ciekawe tylko na jak długo. To czysta manipulacja. Jak mogę gwarantować bezawaryjna pracę??? Mogę zagwarantować, że prawidłowe(!) podłączenie prawie dowolnej (o tym niżej) cewki WN nie uszkodzi prawidłowo(!) skonstruowanego CDI. Czy silnik będzie działał i jak długo ? To mnie...
Jak już wyjmiesz to lepiej włożyć do nowego kluczyka :) a doklejasz w okolicy cewki stacyjki od spodu pod stacyjką
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka napięcie dociera do cewki. Jeżeli dociera to usterki szukaj na przerywaczu i kondensatorze. Jeżeli nie dociera to może być winna stacyjka lub uszkodzone przewody.
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
https://obrazki.elektroda.pl/7191227300_... A czym te przejście sprawdzałeś. Tak jak wydedukowałeś - miernikiem (test diody z dźwiękiem, bo tak szybko i łatwo). Czego się nie sprawdza w taki sposób, ciągłości kabla czy przejścia między stykiem 50 a obudową? Mogę spróbować z żarówką. Przejście między 50 a obudową rozrusznika będzie,...
Witam Być może się powtarzają tematy ale nie do końca mam problem ze swoim dodge opiszę przyczynę mianowicie. Zajechałem zatankować samochód odpaliłem po 10m zgasł i już nie mogłem odpalić po kilku godzinach odpalił na 4zaworach 3 i 6 nie działał pojechałem na komputer pokazał uszkodzoną cewkę"C" wymieniłem cewkę i dalej to samo mechanik stwierdził...
Kolego sprawdź przy stacyjce cewkę czy jest i czy przewody od niej wychodzące nie są nigdzie uszkodzone. Jeśli dobrze pamiętam idą one do puszki nad bezpiecznikami. Jeśli są ok to wypnij wtyczke podegnij styki i użyj wd40 lub coś do elektryki. Miałem taki przypadek i pomogła taka operacja. pozdrawiam
P1260 to złamanie zabezpieczeń antykradzieżowych Myślę, że uszkodzona jest cewka immo w kluczyku lub układ w stacyjce. ..albo samochód jest kradziony. Możesz spróbować wymienić baterie w kluczyku - tak na dobry początek lub użyć kluczyka zapasowego.
Zasilanie Pompy paliwa jest z tego samego miejsca co wtrysku,wiec wynika z tego że albo masz uszkodzony prekażnik,lub wiązkę lub sam komputer.Ważny jest też sygnał z rozrusznika a dokładnie ze stacyjki do przekażnika pompy i wtrysku bo on bocznikuje na czas kręcenia ten przekażnik.Sumując sprawdz czy masz napięcie 12v na wtryskach(także podczas pracy...
Czy panowie czytają pierwszy post? Aparat wymieniony na inny! Calutki aparat zapłonowy wymieniony na inny używany, który podobno działał przed demontażem! Znalazłem taki opis: Na akumulatorze żaróweczka przygasa, na cewce WN nie zapaliła się. Na cewce jest 12V. Iskry nie > zaobserwowano. No i już coś wiemy . Moduł nie steruje cewką, co w połączeniu...
Przestały działać światła mijania postojowe i awaryjne . Działają migacze i radio. Aha nie wiem czy to ważne ale od początku to tico tak ma że kluczyk w stacyjce przy kręceniu rozrusznikiem nie wraca sam w pozycję bezpieczną po odpaleniu.Światła naprawione . Przewód się upalił plusowy 10 cm od akumulatora. Sygnał dźwiękowy też ożył :D Iskra jest tylko...
Kolego "''światła nie działają" to pojęcie dość ogólne, które Ci nie działają. Czy sprawdziłeś "elektrownię", może cewki uszkodzone lub kabelki od alternatora. Stacyjka nówka, czy używka, porównań schematy elektryczne obu skuterów, może jednak różnią się i dlatego brak iskry. Na próbę odłącz kabelek od gaszenia silnika i szczegółowo przeglądnij instalację.
Tak to nie immo bo dioda w drzwiach ładnie gaśnie po przekręceniu kluczyka. Ja diagnozuję całość DELPHI,Autocom z Chin i mam:bład Czujnik położenia przepustnicy i jakiś elektrozawór 6. Do Paweł:Nie mylę wału z wałkiem. Od wału jest na dole i ma oporność 49Kohm,coś nie tak.Ale na kompie go nie wywala. Jak nie ma żadnego zasilania to jak mam mu dać aby...
Jeszcze raz pomierz napięcie między cewką a masą lub jeżeli masz wyprowadzone dwa przewody od cewki zasilającej to między nimi. Nie muszę przypominać o ustawieniu multimetru na prąd zmienny Pod czas kręcenia rozrusznika powinno być napięcie min. 50V~ Często przyczyną wskazań 1V jest pomiar z ustawionym właśnie multimetrem na prąd stały. Jeżeli definitywnie...
Instalacja? Jeśli masz na myśli instalację LPG to tak jak pisałem, po wypięciu jej z cewki i wyciągnięciu bezpieczników od inst. LPG też wystąpił ten problem, a więc raczej nie ona. Napięcie na uzwojenie pierwotne, z tego co widzę, idzie z sterownika zapłonu, przez moduł przy cewce, a sterownik podmieniony na inną sztukę, więc chyba nie on. No chyba,...
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Prawidłowa cewka WN (butelkowa) do elektronika to cewka o oznaczeniu 8351.1/13 o napięciu 6V, niezależnie czy instalacja jest 6V czy 12V, aczkolwiek układy zapłonowe typu CDI nie są wrażliwe na rodzaj cewki WN. Uszkodzenie nowej cewki WN może być spowodowane niską jakością wykonania. Co innego jeśli chodzi o cewkę zasilającą moduł zapłonowy, na rynku...
Witam, bardzo proszę o pomoc, bo już kilku mechaników rozłożyło ręce i w końcu sam chciałbym się uporać z tym problemem, a kluczy i miernika się nie boję, a w końcu znajdę chwilę, żeby się pobrudzić przy tym XJ 4.0 Po przeszło 1,5 rocznym postoju auto nie chce odpalić. Pierwsze co zauważyłem to brak reakcji wskaźników na liczniku i przepalony bezpiecznik...
Moim zdaniem winę za to ponosi "elektryka" i sprawdziłbym, czy zaworek odcinający paliwo przy pompie jest sprawny - powinien "klikać" podczas włączania zapłonu i wyłączania. Aby to sprawdzić można odłączyć od niego zasilanie i zasilać go przewodem bezpośrednio z plusa akumulatora - jeśli będzie słychać "klikanie" to będzie oznaczać, że działa i powinien...
Dokładnie tak. Nie ma możliwości sprawdzenia przerwy pomiędzy tymi elementami. Chyba że czegoś nie wiem. To zdjęcia jak to wygląda. ( specjalnie odkręciłem jedną śrubkę od impulsatora żeby móc delikatnie zbliżać i oddalać). Nic to nie daje. Widać też po otworach na śrubki w impulsatorze że nie ma możliwości regulacji odległości od magneta. http://obrazki.elektroda.pl/9770057700_1...
różowo-czerwony idzie pod deską.fioletowy rozrusznik też tam podłapiesz,kierunki przód:szaro-czarny w białym 10-cio pinowym konektorze przy bezpiecznikach,czarno-zielony w 6-cio pinowym konektorze za podnóżkiem pasażera,tył:czarno-zielony i czarno-biały pod maską przy modułach po stronie kierowcy w czarnym konektorze 12-to pinowym,każdy kierunek z dwoma...
Zacznij od sprawdzenia czy na cewce elektromagnesu do gaszenia silnika przy pompie wtryskowej na pewno jest napięcie gdy kluczyk jest w pozycji rozruchu? (uszkodzenie stacyjki) Przecież to jest już CR więc jaka cewka na pompie?
Problem rozwiązany - opiszę rozwiązanie bo było trochę zawiłe. Cały czas VCDS nie widział obrotów silnika ,dopiero jak podmieniłem cewkę zapłonową pojawiły mi się obroty oraz słaba iskra - silnik dalej nie zapalał. Okazało się że napięcie na linii 15 które zasila moduł jest zaniżone o 3V w stosunku do napięcia akumulatora - winną okazała się wkładka...
jak nie masz iskry z cewki to tym bardziej z halla. najpierw iskra na cewce. jak ją "znajdziesz" to szukaj innych problemów. może stacyjka ci nie załącza, alarm uszkodzony, albo przerwa w obwodzie. czy on ma cewkę z modułem, czy moduł jest osobno?
Jeżeli zostałeś przy układzie zapłonowym to znaczy, że problemy z paliwem i gaźnikiem wykluczyłeś. Tak czy nie? Dlaczego chcesz kupować nowy moduł zapłonowy? Masz iskrę? mczapski napisał: Próbowałem sobie przypomnieć z demontażu jak może wyglądać cewka zasilająca zapłon i nic nie kojarzyłem, bowiem wszystkie cewki nawinięte jednakowym grubym drutem....
(at) El Caballero Wygląda na to, że WITEK1952 nprowadził cię na właściwy trop, więc zdanie : "nie zależy mi na tym, aby ktoś wierzył w to co tu napisałem. był problem i dzięki temu, że nie słuchałem owych "porad" samochód jeździ. Informację udzielam dla kolejnych, którym podobna rzecz się stanie. " jest jakby trochę nie na miejscu. Warto było by też...
...cienki przewód idący od stacyjki do "za silnikiem" to najpewniej przewód od włącznika rozrusznika. Samochód nie odpala - ale czy rozrusznik w ogóle kręci? Nie odpala, ale rozrusznik kręci. Zamieszczam fotkę, ten podkreślony na żółto, zaczyna się za silnikiem przy dużej śrubie i "idzie" aż za sterownik. http://obrazki.elektroda.pl/9842530900_1...
Jezeli auto ma jakies zabezopieczenia typu odciecia , alarmy sprawdz czy wszystkie sa prawidlowo rozblokowane , sprawdz czy do cewki dochodzi napiecie , byc moze jest uszkodzony jeden ze stykow stacyjki !
No w takim razie może uszkodzony ten przekażnik- jego cewka, sprawdziłeś, czy dochodzi tam sygnał sterujący?
Będziesz potrzebował wsadu tylko do puszki immo. Puszka immo jest gdzieś po środku między kierownicą a radiem, gdzieś w tych okolicach, nie pamiętam dokładnie. Jest to takie małe, czarne pudełko. W pudełku tym jest pamięć chyba 93C46 i do niej trzeba załadować nowy wsad. W sterowniku wtrysku trzeba wyczyścić 2 komórki w motoroli 68HC11F1. Po wywaleniu...
Może być uszkodzona jeszcze cewka lub fajka. Sprawdź czy jest iskra podłączając na krótko. Być może problem jest w instalacji, sprawdź kill switch i stacyjkę
Gdyby była uszkodzona cewka to silnik nie zapaliłby w ogóle. Szukaj zwarcia w stacyjce. Popatrz na schemat instalacji elektrycznej. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Stacyjka włącza plus na cewkę.
Miernik, albo nawet przewód z żarówką w rękę i sprawdzaj, gdzie jest, a gdzie już nie ma zasilania. Kluczowe punkty - stacyjka, przekaźnik rozrusznika, cewka... Miernikiem sprawdź, czy obwody nie są uszkodzone. To stary pojazd, bez wyszukanej elektroniki, więc sprawa nie jest trudna. Poszukaj schematu i do dzieła.
Otrzymałem: Przepraszam zapomiało mi się . W VW Crafter był uszkodzony mikrostyk w stacyjce dlatego nie widział pilota i blokada kolumny kierownicy za małe napięcia na cewkę . Wymiana blokady plus adaptacja i śmiga. Temat zamknięty. Pozdrawiam.
Fakt faktem, że przy stacyjce przewody były przez kogoś rozcinane, i są pospinane konektorami. Stacyjka też była uszkodzona, dokładniej kostka stacyjki... Wymieniłem ją na używaną. Ale aby zrobić takie obejście jak radzisz- muszę ciąć przewód od cewki?
Powiedz mi jak w tym aucie realizowane jest immo. Chodzi mi o to do czego podpięta jest cewka stacyjki?? Zakładam ze jakiś sterowniki nie ma zasilania, albo został uszkodzony przy wymianie aku.
odepnij kostkę od stacyjki i zobacz czy iskra się pojawi, może stacyjka jest uszkodzona
Dziękuję bardzo za pomoc. Teraz rozumiem. Zastanawiałem się czemu w stacyjce po przekręceniu w pozycję 1 na dwóch wyjściach jest przejście a na dwóch następnych jest przerwa. Po przekręceniu w pozycję 0 jest odwrotnie. Do tych styków co mają przerwę w pozycji 1 podłączony był - akumulatora, niestety podczas wyciągania stacyjki kable się porozłączały...
Po zakręceniu stacyjką ten rezystor się spalił. Dlaczego tak się stało? Odwrotnie niż przewidział to producent "podstawki" podłączyłeś przewody cewki przekaźnika. Uszkodziła się dioda w podstawce. W Twojej aplikacji (sterowanie cewką przekaźnika za pomocą styków innego przekaźnika) jest zbędna - usuń jej resztki i wszystko będzie OK
Posiadam widoczny na zdjęciach traktorek Husqvarna i problem polega na tym, że po każdym koszeniu akumulator się rozładowuje. Przed koszeniem muszę podłączyć go do prostownika, a każde wyłączenie kosi... Krótka odpowiedź Najczęściej w traktorach Husqvarna z silnikiem Briggs & Stratton 15 HP winny jest regulator-prostownik lub pojedyncza dioda na...
Witam! Dostałem do naprawy w.w agregat. Nie odpalał. Iskra jest, świeca sucha. Okazało się, że cewka która znajduje się w dolnej części gaźnika jest gorąca. Po odłączeniu kostki od tejże cewki agregat pali od strzała. Zlokalizowałem, że uszkodzony jest "przekaźnik czasowy", gdyż nawet po odłączeniu stacyjki cewka "pyka". Po odłączeniu przekaźnika czasowego...
Zapłon w tym silniku nie potrzebuje żadnego zasilania. Odłącz od cewki kabelek gaszenia, idący do stacyjki i sprawdź czy silnik zgaśnie. Jeżeli po odpięciu kabelka od cewki silnik nie zgaśnie przy zaniku napięcia to szukaj przyczyny w instalacji, zapłon jest OK. Może stacyjka jest uszkodzona lub któryś z czujników układu bezpieczeństwa wyłącza silnik...
Odepnij od cewki przewód gaszenia. Jeżeli będzie iskra, to pewnie źle podłączyłeś przewód do stacyjki, lub jest ona uszkodzona .
Włączasz stacyjkę na 1 i załącza się dioda ładowania , uruchamiasz rozrusznik silnik odpala ale później już go nie zgasisz. Silnik to jakaś przeróbka bo na pulpicie mam stacyjkę a na silniku (honda) druga stacyjka w pozycji na ON. Stacyjkę usunęliśmy i nadal jest to samo , jest tam jeszcze dioda gaszenia SO-1-C podglądaliśmy inną i bez zmian. Wyrzuciłem...
Jak zgaśnie zobacz czy na cewce "15" jest 12Volt,kontrolką. Lub stacyjka ,lub kondesator,lub przewody uszkodzone a poza tym należy mi się nagroda za rozpoznanie telepatycznie zabytkowego auta.
Podaj napięcie prosto z aku. na sterowanie rozrusznika jeśli wtady zapali, to oznacza spadek napięcia na odcinku przewodu aku.-stacyjka albo uszkodzenie samej stacyjki.
Rezystancja cewki około 0,4Ω. Sprawdzałeś chociaż ile ten miernik pokazuje jak zewrzesz sondy? Może być sobie dokładny, ale jak przewody pomiarowe uszkodzone to mu to nie pomoże. Na zacisku 15 cewki plus po stacyjce, napięcie jak na akumulatorze. Na zacisku 1 kluczowanie, tam mierzenie napięcia nic nie da.
uszkodzony sterownik silnika, przekaźnik podwójny, stacyjka...
uniewinnic sterownik ? odłącz cewki zaworów gazowych na butli i reduktorze , może któraś z nich zwarta . Na uszkodzenie wskazuje jednak odcinanie wtryskiwaczy benzynowych i brak reakcji na przycisk stacyjki . Sterownik z literką N to nowsza wersja (choć też to dzieło sprzed lat) i nie pamietam czy ma taki sam rozkład poinów, w każdym razie pozostałe...
Zobacz co się dzieje z napięciem do cewki w chwili kręcenia rozrusznikiem , czy nie spada nadmiernie lub zanika. ( kostka stacyjki, uszkodzony rozrusznik, zła masa silnika). Jeżeli wszystko jest ok to trzeba się przyjrzeć impulsom masowym wyzwalającym cewkę (tu przydał by się oscyloskop, ostatecznie może być led). Gdy impulsy między kanałami są różne...
Źle. Wystarczy jeden przekaźnik. Styki niech robią za 50 ze stacyjki, cewka masą do czujnika ciśnienia oleju (przecież zwiera on do masy), a plus do przycisku startera, a ten zasilać z 15.
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Nie sprawdziłeś cewki zasilającej (zielony przewód), a zapewne to ona jest uszkodzona. Rozłącz okrągłe złącze statora, aby odłączyć gaszenie ze stacyjki i wykluczyć jej uszkodzenie. Resztę przydatnych informacji na temat szukania iskry w Piaggio podawałem już na forum.
nie podałeś podstawowej informacji tzn czy w czasie rozruchu siada ci napięcie na aku czy nie jeżeli tak to problem tkwi w rozruszniku(zwarcie uzwojenia stojana) jezeli napiecie jest ok i słychać tylko klepanie elektromagnesu to szukaj złych styków przewodów tak jak to juj inni wcześniej pisali jezeli ok to znowu rozrusznik(przerwu w uzwojeniu stojana...
cewka stacyjka uszkodzić wkładka stacyjka uszkodzić stacyjka seicento
zawór wydechowy yamaha termik sprężarka połączenie scart połączenie scart
whirlpool pralka opinie pw9013 schemat
Radio Becker BE7950 - Kod odblokowujący i numer seryjny Jak zrobić izolację jak w lodówce? Materiały i techniki