Ok, żarówki się używa bo obciąża badany obwód. Jeśli jest słaby kontakt na stykach, to szybciej wyjdzie na żarówce niż woltomierzem. Z drugiej strony nie chcesz używać zbyt dużej mocy, żeby nie uszkodzić jakiś cyfrowych sygnałów, jak w nie przypadkiem trafił. Stacyjka w takim samochodzie to zwykły wyłącznik mechaniczny, musi do niego dochodzić prąd...
U znajomego w mercedesie przestała działać z dnia na dzień stacyjka. Kluczyk to tzw rybka na podczerwień. Jak wkładam kluczyk do stacyjki to zero reakcji nie odblokowuje blokady ani nie włącza zapłonu. Udało mi się dwa razy załączyć ale teraz już nawet nie drgnie. Drugi kluczyk tak samo nie reaguje. Jak włączony był zapłon to skomunikowałem się kts...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Dorobienie tego przycisku sugeruje uszkodzoną cewkę stacyjki, zobacz jeszcze raz świece,czy ich nie spalił? Może automat ich nie wyłączył? Immo raczej będzie ok, zobacz tylko tą cewkę, czy jest dobrze na kostce zapięta. Przydała by się diagnoza komputerowa, czy nie ma błędów, jeśłi odpala po niecałej sekundzie to dobrze jest:)
Jeśli zapłon nie ma zasilania z akumulatora, to stacyjka obsługuje gaszenie silnika; wystarczy ją odłączyć żeby pojawiła się iskra, można odpalić silnik na kopa. Jeżeli źle podłączyłeś przewody w stacyjce i podałeś 12V z akumulatora na przewód od gaszenia, to mogłeś przez to uszkodzić moduł zapłonowy.
Jest wiele możliwych usterek , które dają takie objawy jak u Ciebie: uszkodzony transponder w kluczu (może upadł?), uszkodzona cewka wokół stacyjki, uszkodzone BSI, brak zasilania ECU na skutek korozji przewodów w komorze silnika. To jest 2L HDI BOSCH 0281010346 ?
Witam Problem z urwanym trzpieniem... Niestety uszkodziłem cewkę imobilajzera, czy będę musiał ponownie programować kluczyk przy wymianie cewki?
Kolego sprawdź przy stacyjce cewkę czy jest i czy przewody od niej wychodzące nie są nigdzie uszkodzone. Jeśli dobrze pamiętam idą one do puszki nad bezpiecznikami. Jeśli są ok to wypnij wtyczke podegnij styki i użyj wd40 lub coś do elektryki. Miałem taki przypadek i pomogła taka operacja. pozdrawiam
Zapłon w tym silniku nie potrzebuje żadnego zasilania. Odłącz od cewki kabelek gaszenia, idący do stacyjki i sprawdź czy silnik zgaśnie. Jeżeli po odpięciu kabelka od cewki silnik nie zgaśnie przy zaniku napięcia to szukaj przyczyny w instalacji, zapłon jest OK. Może stacyjka jest uszkodzona lub któryś z czujników układu bezpieczeństwa wyłącza silnik...
Akurat w piaggio jest to cekomoduł czyli cewka i moduł zapłonowy zalane w jednej obudowie. Nie pamiętam jak w tym modelu, często impulsator i cewka zasilająca CDI to jedno uzwojenie pod magnetem. Nawiasem mówiąc najbardziej awaryjny zapłon jaki spotkałem w skuterach. weż woltomierz AC i popatrz na przewody - jak pamiętam jest tam zielony, czarny i czerwony...
Po zakręceniu stacyjką ten rezystor się spalił. Dlaczego tak się stało? Odwrotnie niż przewidział to producent "podstawki" podłączyłeś przewody cewki przekaźnika. Uszkodziła się dioda w podstawce. W Twojej aplikacji (sterowanie cewką przekaźnika za pomocą styków innego przekaźnika) jest zbędna - usuń jej resztki i wszystko będzie OK
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Problem zapewne w cewce koło stacyjki. Uszkodzona.
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
cewka wokół stacyjki jest uszkodzona,czy dokupie ten element,lub czy jest prosty sposób na ominięcie tej cewki
witam problem twoj moze nie byc tylko z instalacja tylko z immobiliserem fabrycznym jezeli swieci sie kluczyk to komputer silnika moze byc zablokowany .druga mozliwosc to uszkodzona cewka na stacyjce .nastepne pytanie to ktorym kluczkiem uruchamiasz auto od 1.6czy od 1.4 wymieniles stacyjke???
Po włożeniu przekaźnika napięcie na dwóch stykach cewki wynosi tyle co akumulator. Czyli nie działa sterowanie cewki. Jeżeli przy włożonym przekaźniku na cewce masz napięcie akumulatora to jak sterowanie nie działa? Coś źle odpisujesz albo mierzysz do masy każdy pin osobno. Po włączeniu zapłonu pompa ma się na chwilę uruchomić i nie ma nic do tego...
Uszkodzić nic się nie uszkodzi a auto nie odpali. Jak by immo było takie proste to nikt by nigdy go nie stosował.
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
uniewinnic sterownik ? odłącz cewki zaworów gazowych na butli i reduktorze , może któraś z nich zwarta . Na uszkodzenie wskazuje jednak odcinanie wtryskiwaczy benzynowych i brak reakcji na przycisk stacyjki . Sterownik z literką N to nowsza wersja (choć też to dzieło sprzed lat) i nie pamietam czy ma taki sam rozkład poinów, w każdym razie pozostałe...
Uciążliwy rozruch Usterką może być stacyjka należy zmierzyć wartość napięcia gdy ją załączymy przed stacyjką i po stacyjce, jak również czy napięcie nie zanika na cewce zapłonowej i wtryskiwaczach w czasie kręcenia rozrusznikiem. Problem z kontrolką ładowania Zaśniedziałe wtyczki lub styki stacyjki , napięcie na licznik nie powinno być niższe niż napięcie...
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Jak wyżej ściągnij tą kostkę jak zgaśnie to masz problemy w instalacji jak nie zgaśnie to ktoś wyciągnoł uszkodzoną cewkę i po prostu zdemontował z niej dźwigienki zamiast ją wymienić.
Może być uszkodzona jeszcze cewka lub fajka. Sprawdź czy jest iskra podłączając na krótko. Być może problem jest w instalacji, sprawdź kill switch i stacyjkę
Jak znika prąd na pomarańczowym kablu cewki to uszkodzona kostka pod stacyjką.
Sprawdź czy nie odczepił się jakiś kabelek przy cewce od immo.To taki pierścień przy stacyjce,może coś się uszkodziło podczas wymiany kostki stacyjki.
czy ten licznik Licznik raczej nie jest winny, natomiast radzę sprawdzić czy jest wszystko OK ze stacyjką i przewodem łączącym stacyjkę z modułem zapłonowym. Czy możliwe jest to, że instalacja jest gdzieś uszkodzona Mozliwe, przewody zwarte miedzy sobą lub do masy, przewody przerwane lub zły styk w kostkach. Wymieniłem cewkę, iskrownik, moduł, Cały...
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu na zacisku 15 cewki masz napięcie(≈napięcie akumulatora).Jeżeli nie to padł moduł. Jak masz napięcie to przewód WN od cewki do rozdzielacza odłącz od rozdzielacza i zewrzyj do masy. Następnie podłaczdo zacisków cewki 1 i 15 lampke kontrolną. Przy kręceniu rozrusznikiem lampka musi migać. Jeżeli nie miga to czujnik...
Witam serdecznie, dzisiaj sprawdzałem tę instalację elektryczna w simsonie miernikiem. Na wyjściu z cewki zapłonowej 4V Na wyjściu z cewki od światła stopu 6V Na dwóch pozostałych przewodach 2,5V i 0V. Czy mam coś pomieszane w przewodach, źle podłączone do stacyjki? czy uszkodzona cewka? Światło "stop" świeci się elegancko. Wydrukowałem kilka schematów...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Immo blokuje tylko na czas braku transpondera "pastylki" lub gdy jest on uszkodzony lub niezakodowany. Jak tylko kolega włoży kluczyk z działającym transponderem przypisanym do danego immo to auto odpali. Odległość z jakiej immo zczyta transponder to max 5cm... Cewka (pętla indukcyjna" która "zczytuje" kod immo założona jest u nasady stacyjki i odchodzi...
Nie wiadomo co jeszcze zostało pozmieniane. Simson S51/1 miał fabrycznie instalację elektryczną 12V. Tańsze wersje z zapłonem na przerywaczu, a droższe elektronik z halogenem HS1. Cewka ładowania 12V jest bezmasowa, więc jeden z przewodów musiałby zostać połączony z masą. Chyba że ktoś włożył cewkę 6V, albo cały zapłon jest przełożony na 6V. EWR ma...
Instalacja w S53 B/C/E jest funkcjonalnie identyczna do SR50/1C. Przednie światło pozycyjne i podświetlenie liczników z akumulatora. Tylne światło pozycyjne + światło przednie zasilane ze silnika. Światło STOP z cewki ładowania. Klakson i kierunkowskazy z akumulatora. Stacyjek na 7 przewodów były dwa typy, pod funkcję świateł dziennych i z normalnym...
Włączasz stacyjkę na 1 i załącza się dioda ładowania , uruchamiasz rozrusznik silnik odpala ale później już go nie zgasisz. Silnik to jakaś przeróbka bo na pulpicie mam stacyjkę a na silniku (honda) druga stacyjka w pozycji na ON. Stacyjkę usunęliśmy i nadal jest to samo , jest tam jeszcze dioda gaszenia SO-1-C podglądaliśmy inną i bez zmian. Wyrzuciłem...
Kondensator dołącz do styku nr 2, brązowo-białego kabla przy stacyjce a drugą nóżkę (lub obudowę kondensatora) do masy. Z reguły wymiana oryginalnego kondensatora wciskanego w podstawę iskrownika jest nieskuteczna z powodu małego wcisku. Można też kondensator uszkodzić przy wciskaniu. Osobiście wlutowuję kondensator "elektroniczny" 220n/400V do wyprowadzenia...
Jak już wyjmiesz to lepiej włożyć do nowego kluczyka :) a doklejasz w okolicy cewki stacyjki od spodu pod stacyjką
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka napięcie dociera do cewki. Jeżeli dociera to usterki szukaj na przerywaczu i kondensatorze. Jeżeli nie dociera to może być winna stacyjka lub uszkodzone przewody.
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
ze stacyjki wychodzi plus na cewkę przekaźnika rozrusznika, bo jak napisałem podałem minus na cewkę z masy i rozrusznik zakręcił po przekręceniu kluczyka, tylko nie wiem dlaczego tam nie ma masy na tym przewodzie żółto czarnym? Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się kontrolki, dochodzi plus na cewkę zapłonową w środku trój złączki. Nie wygląda...
panowie immo napewno żyje bo w golfie 4 jest w liczniku jak złodzieje uszkodzili stacyjkę to uszkodzili napweno cewka (czarna na 2 piny ) wymien ją z innej używanej bo nowej nie dostaniesz występuje w komplecie z kluczami i bebenkiem
Mogę przećwiczyć na samym bębenku ale rzekomo używek nie powinno się dzielić na części Kiedyś szukałem takej stacyjki dla samej wkładki, i wtedy można było dostać taką stacyjkę za około 30zł plus kosz przesyłki. Wiadomo że używka, ale miałem chyba dużo szczęścia bo zapadki były w idealnym stanie. No ale różnie to może być z używkami. Aby rozebrać taką...
Immobiliser jest? Ja bym oddał auto do elektryka jak nie wiesz jak sprawdzić iskrę. Przyczyn może być wiele. Kostka stacyjki, cewka, uszkodzony rozdzielacz, przetarta wiązka elektryczna. Masz autoalarm? Jak tam, to jego też bym sprawdził.
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Otrzymałem: Przepraszam zapomiało mi się . W VW Crafter był uszkodzony mikrostyk w stacyjce dlatego nie widział pilota i blokada kolumny kierownicy za małe napięcia na cewkę . Wymiana blokady plus adaptacja i śmiga. Temat zamknięty. Pozdrawiam.
Moim zdaniem winę za to ponosi "elektryka" i sprawdziłbym, czy zaworek odcinający paliwo przy pompie jest sprawny - powinien "klikać" podczas włączania zapłonu i wyłączania. Aby to sprawdzić można odłączyć od niego zasilanie i zasilać go przewodem bezpośrednio z plusa akumulatora - jeśli będzie słychać "klikanie" to będzie oznaczać, że działa i powinien...
cewka stacyjka uszkodzić kostek stacyjka uszkodzić stacyjka citroen
sonda x18xe pogodynka czujnik napęd faac740
przekaźnik torowy canon pixma mg5750
Oczko niezależne w analizie obwodów elektrycznych Kody serwisowe suszarki Electrolux EW8H258SP