Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
Ok, żarówki się używa bo obciąża badany obwód. Jeśli jest słaby kontakt na stykach, to szybciej wyjdzie na żarówce niż woltomierzem. Z drugiej strony nie chcesz używać zbyt dużej mocy, żeby nie uszkodzić jakiś cyfrowych sygnałów, jak w nie przypadkiem trafił. Stacyjka w takim samochodzie to zwykły wyłącznik mechaniczny, musi do niego dochodzić prąd...
Mógł się ściąć klin w kole magnesowym lub uszkodzić cewka innej możliwości zmiany kąta nie ma.
Bo możliwe że jeśli podłączyłeś jedną, to napięcie było zbyt wysokie i po prostu spaliło cewkę. Jeżeli jest to tylko cewka zapłonowa, czyli dla CDI transformator WN, a nie cewka z modułem, to "spalenie" tejże cewki jest niemożliwe. prędzej padł moduł, bo energia zgromadzona w kondensatorze nie miała się gdzie rozładować i napięcie mogło narosnąć do...
U znajomego w mercedesie przestała działać z dnia na dzień stacyjka. Kluczyk to tzw rybka na podczerwień. Jak wkładam kluczyk do stacyjki to zero reakcji nie odblokowuje blokady ani nie włącza zapłonu. Udało mi się dwa razy załączyć ale teraz już nawet nie drgnie. Drugi kluczyk tak samo nie reaguje. Jak włączony był zapłon to skomunikowałem się kts...
Koledzy za to co napisał BANANvanDYK nalezy mu się nie jedno ale 100 "pomógł". Ujął treściwe i stosunkowo krótko to, na co ja chciałem zwrócić uwagę. Mogę tylko pogratulować talentu dydaktycznego. Każdy, kto wybiera się w projekt zapłonu CDI do jakiegoś "staruszka" powinien sobie wydrukować jego post, powieść na łóżkiem i codziennie czytać aż zrozumie...
Jeżeli zostałeś przy układzie zapłonowym to znaczy, że problemy z paliwem i gaźnikiem wykluczyłeś. Tak czy nie? Dlaczego chcesz kupować nowy moduł zapłonowy? Masz iskrę? mczapski napisał: Próbowałem sobie przypomnieć z demontażu jak może wyglądać cewka zasilająca zapłon i nic nie kojarzyłem, bowiem wszystkie cewki nawinięte jednakowym grubym drutem....
Witam :) Odgrzebię temat i mam nadzieję, że ktoś - mimo takiego upływu czasu - tu zagląda... Podobna awaria: gary 1 i 4 nie pracują, a dwa wewnętrzne i owszem. Silnik 2,3 litra, Pontiac Trans Sport. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą - przepaliło mi miedzy garami. Co ciekawe... Awaria nastąpiła dość ciekawie - podczas jazdy auto zaczęło...
Zmierzyłem jeszcze jedną rzecz. Z modułu na cewkę wysokiego napięcia wychodzi ok. 0,1V (granica błędu pomiarowego?). Cewka (transformator) musiałaby mieć strasznie duże przełożenie. Rozchodzi się o to dlaczego cewka, która niby jest sprawna daje tak niskie napięcie? Samego wirnika nie da się uszkodzić w żaden sposób - kawał żelastwa z magnesami stałymi....
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Wybuchowy zapłon na termie gazowej to: uszkodzenie cewki pracy a. wada elektrody zapłonowej. Radzę poszukać serwisanta, z wybuchowym zapłonem nie ma żartów.
Jeśli by się to działo głownie w wilgotne dni to mogła by być to cewka, jednak uszkodzenie cewki zazwyczaj objawia się wypadaniem zapłonów.
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
To tym bardziej sprawdzić impulsator. Najczęstsza przyczyna i często uszkodzenie ma związek z temperaturą. W drugiej kolejności moduł zapłonu. Uszkodzenie cewek WN występuje stosunkowo rzadko, a w tym przypadku miałbyś iskrę na dwóch cylindrach, ewentualnie problemy z odpalaniem na ciepłym.
Temat zamykam, rozwiązanie znalazło się w warsztacie elektryka. Uszkodzona cewka zapłonu.
Nie zatrzymuje się silnik czy napęd, jeżeli silnik to, uszkodzony wyłącznik zapłonu lub kabelek idący, od cewki zapłonowej, do wspomnianego wyłącznika. Mógł się, po prostu, wypiąć, albo z wyłącznika albo z cewki. Ten hamulec, to dużo powiedziane, jest to wyłącznik zapłonu z połączony z czymś co, przynajmniej teoretycznie, ma być hamulcem.
No cóż. Przewinięcie cewki z ok. 2000 zw drutu 0.15 to nie lada wyzwanie! Większość "przewijaczy" nie chce się podjąć tego zadania. Dużo roboty i ryzyko reklamacji za małe pieniądze. Jak proponuję trochę inne rozwiązanie. Użycie cewki świateł (nawinięta dużo grubszym drutem) i mały transformatorek sieciowy podnoszący napięcie. Przewinięcie cewki drutem...
A co się stało ze starą cewką, na pewno uszkodzona?
I jak, udało się rozwiązać problem? U mnie głównie na zimnym silniku wypada zapłon na 4. cylindrze. Wymieniłem wszystkie świece i czekam na cewkę, jeśli to nie pomoże, trzeba będzie zajrzeć na wtrysk, a na koniec nieszczelność w dolocie i zawory. Czy taki współczynnik korekty wtryskiwaczy coś mówi ? https://obrazki.elektroda.pl/3489334600_...
Z modułu zapłonu nie wychodzą impulsy na cewkę. Co może być uszkodzone w zapłonie? Jaka powinna być rezystancja rezystora drutowego i cewki?
Witam, Najprostszym sposobem będzie zastosowanie tego prostego układu zasilania. Podłączasz się bezpośrednio pod prądnice. http://obrazki.elektroda.net/75_12319485... Też kiedyś miałem taką maszynke :) ,ale sprzedałem za długotrwałą namową.Akumulator służy tam tylko do zasilania świateł postojowych,kierunkowskazów,stopu i klaksonu.Są tam trzy cewki:jedna...
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Czy to wyczerpuje diagnostykę i jest to uszkodzenie cewki? Tak tylko pamiętaj oryginał żadnych zamienników.
Witaj! ja mam podobnie w e36 compact 1,6. Z tego co sie dowiedziałem ale nie sprawdziłem powodem może być uszkodzona cewka zapłonów (to od czego odchodzą kable do świec).
Uszkodzenie (wypadanie zapłonu) na tym samym cylindrze co ostatnio? Cewka - założony oryginał czy zamiennik? albo coś kończy te cewki (kable Tam nie ma kabli, jest moduł 4 cewek, zakładane na świece: https://obrazki.elektroda.pl/3078722700_...
Prosta sprawa z wypadanie zapłonu to wina zasilania cewki uszkodzony kabel cewki przerabiałem to fiat panda 1.1 2006
Może być uszkodzona cewka zasilająca zapłon, jeśli magneto o nią tarło.
Moje Assistance nie obejmuje holowania z powodu awarii. Włączać silnika nie mogłem bo sprzęgło się rozpadło i mogłem uszkodzić obudowę skrzyni. Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Autko już przeholowane do mechanika.
słupek A lewy pod osłona gdzie jest otwieranie maski, może tez być uszkodzony hall
Sprawdź zasilanie na. cewce probówka. podczas kręcenia rozrusznika. Styk +B. .Odstęp czystych styków przerywacza na 0,45mm. Jeśli nie będzie iskry to może być cewka zapłonowa uszkodzona. Ustawienia punktu zapłonu to krok drugi.
Trzeba sprawdzić zapłon(platynka,cewki) ,wyregulować zapłon, zobaczyć jak wygląda świeca i iskra. Gaźnik wyczyścić ,przedmuchać sprężonym powietrzem dysze, sprawdzić ich drożność. Zwróć uwagę na simmeringi czy nie są uszkodzone lub mokre.Zostaje sprężanie tłok cylinder. I to tyle na początek.
Jeżeli, to stary silnik, to pod kołem magnesowym może być przerywacz i kondensator, dlatego ten kabelek z cewki wchodzi pod koło zamachowe. Powodem, braku iskry, może być uszkodzony kondensator lub przerywacz. Oczywiście jeżeli to ten typ zapłonu, o którym myślę.
Na 99% coś z cewką. Na początek przełóż osłonki na świece (ten giętki element co wchodzi na świecę), one często lubią dostawać przebicie i iskra zamiast na elektrodzie idzie do masy. -Kasujesz błędy -zamieniasz osłonki miejscami, 3 z dowolnym -następnie jeździsz i "łapiesz" błędy -odczytujesz błędy, jeżeli masz błąd P0300 (ogólne wypadanie zapłonów)...
A może po kolei. SR 51 ma instalację 12 V, a SR 50 – 6 V. Wystarczy sprawdzić, jaki powinien być stojan, a jeśli jest do tego modelu, to uszkodzona być może jedna z cewek.
Mam pytanie, jeżeli jednak okaże się, że uszkodzona jest cewka świateł to czy przy jej wymianie trzeba na nowo ustawiać zapłon? Nie, ściągasz koło magnesowe i masz dostęp do cewek. Jeśli będziesz musiał ściągać podstawę iskrownika to zaznacz pozycje względem bloku silnika i tak samo załóż. Ewentualnie przy ściąganiu iskrownika będziesz musiał wyregulować...
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Sprawdź bezpiecznik, Sprawdź czy na moduł dochodzi napięcie z akumulatora, sprawdź przejścia alternatora - czy nie uszkodziłeś uzwojeń alternatora na statorze. Odłącz regulator i zobacz czy odpali nowe nie znaczy dobre. ( nie wkręcaj go na obroty bo coś uszkodzisz) Zrób zdjęcia modułu, cewki, statora i podaj nazwę motoru to pozwoli określić z czym mamy...
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
Sterownik podaje to co on widzi procesor, czyli widzi 16V. Jeżlei masz np uszkodzony dzielnik lub przetwornik A/C to tak bedzie. Błąd wysterowania cewki. Nie chiptuning.
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Witam Peugeot 307 1.6,110KM,2001r,benzyna/gaz,silnik WTRYSK TU5JP4 Miałem uszkodzoną cewkę zapłonu w peugeocie i na komputerze wyskoczył mi bład Catalytic Converter Fault i antipollution fault oraz świeci się kontrolka silnika. Po wymianie cewki auto chodzi elegancko ale o ile bład Catalytic Converter Fault znikł samoczynnie to błąd antipollution fault...
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
1 i 2 ale liczy się od skrzyni biegów więc jednak te cewki mogą być uszkodzone.
Zapłon w tym silniku nie potrzebuje żadnego zasilania. Odłącz od cewki kabelek gaszenia, idący do stacyjki i sprawdź czy silnik zgaśnie. Jeżeli po odpięciu kabelka od cewki silnik nie zgaśnie przy zaniku napięcia to szukaj przyczyny w instalacji, zapłon jest OK. Może stacyjka jest uszkodzona lub któryś z czujników układu bezpieczeństwa wyłącza silnik...
Co tam chcesz sprawdzać baterią, to nie ten typ zapłonu. Najwyżej możesz cewkę uszkodzić, z resztą pewnie już jest do wymiany. Co to znaczy 'biorę na krótko"?
uszkodzić moduł zapłon uszkodzić blokada zapłon indukcyjność cewka zapłon
bluetooth muzyka przewód serwa generator irf840
interfejs diagnostyczny citroen peugeot interfejs diagnostyczny
Zawieszanie i artefakty po wymianie dysku i RAM Jak otworzyć tablet TB Touch Terra7 - instrukcja krok po kroku