Uszkodziłeś czujnik obrotów.
Czy istnieje możliwość, że te czujniki uszkodziła osoba, która wymieniała tylną oponę w hulajnodze? Czujniki nie ale przewód silnika mógł się uszkodzić przy nieostrożnej wymianie opony.
Witam, prawdopodobnie jak spora część ludzi, którzy robią to pierwszy raz uszkodziłeś przewód silnika. Sprawdź czy masz odczyt ze wszystkich czujników halla w silniku.
Przy odrobinie szczęścia uszkodzony jest tylko czujnik ciśnienia na magistrali, który daje złe odczyty, przez co sterownik gasi silnik żeby nie uszkodzić pompy.
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
jest to wartość średnia obliczeniowa ECU oszukuje sam siebie. Nie oszukuje tylko kalkuluje żeby w miare sterować pracą silnika i nic nie uszkodzić.
Póki co nie mam jeszcze tego silnika, ponieważ chce wpierw zaplanować całą elektrykę do ebike. I niestety nie wiem czy jest miejsce w środku. Na razie chciałbym wiedzieć co jest lepsze, montowanie w środku czy na obudowie. Jak w środku, to przykleić sondę klejem termoprzewodzącym tak żeby sonda dotykała uzwojenia i wystarczy czy na coś trzeba uważać?...
Zwarcie mogło by i uszkodzić 5V, ale rzadko się to zdarza. A jak na czujnikach masz to 5V ? Zobacz na te schematy, nie wiem czy to dokładnie ten silnik bo mi sie źle dekoduje ten ViN
Odpali, ale nie będzie ustalał początku wtrysku. Który jest ustalany na podstawie obrotów wału i wtrysku pilotującego. Jeżeli nie ruszaliście sprzęgła to niema możliwości uszkodzić czujnika obrotów wału, no bo jak?
Urwana trzecia nóżka w dwóch sztukach. Jakiś metalowy element w silniku uszkodził dwie sztuki.
Błąd synchronizacji nie dopuści do rozruchu. Tak to działa. Skoro nie dopuści to jak zapalił na plaku Masz problem z rozumieniem, nie dopuści do rozruchu. Jak zapali to już będzie pracował. To tak jakby w czasie pracy silnika uszkodził się czujnik wałka. Silnik nie zgaśnie ale jak zgasisz to już nie zapali.
Powodów może być kilka. Od brudnych enkoderów, przez uszkodzone czujniki, silnik papieru po prawej stronie układu czyszczącego, po uszkodzoną płytę główną.
1. Odczyt błędów z ECU silnika. 2. Uszkodzony czujnik wału lub przekaźnik nr 30 w skrzynce na podszybiu. 3. Odczyt prędkości kół z ABS najpewniej uszkodzoną koronka na przegubie z przodu. 4. Pod akumulator jest zapchany odpływ wody.
Czy w tym silniku układ common rail został zaadoptowany poprzez domontowanie czujników z mocowaniami do bloku silnika zaprojektowanego pod mechaniczną pompę wtryskową? Jeśli tak, to przy wymianie sprzęgła mogłeś ruszyć czujnik położenia wału korbowego, albo go uszkodzić, w ten sposób że dostaje przerwy w uzwojeniu i silnik gaśnie (odpali po pewnym czasie,...
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Dziękuje za odpowiedź. Czyli ten 1ba6738 będzie działał tylko do z ograniczeniem do 1000 obrotów, dobrze rozumiem? W starym silniku rozsypały się łożyska i w wyniku bicia wirnika uszkodził się czujnik halla.
Czy to napięcie które pojawia się na podgrzewaczu mogą uszkodzić czujnik indukcyjny? Raczej nie... dalej nie działa nie widać obrotów skoro zapala to komp silnika go widzi i od razu błąd czujnika wału, No i czujnik napewno nie...
Jeżeli sprawdziłeś instalację,czujniki pozostaje.... Zobacz jakie temperatury widzi sterownik silnika. Prawdopodobnie się uszkodził.
Możesz uszkodzić sobie czujnik magnetyczny, z własnego doświadczenia wiem.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
ztego co piszesz to uszkodził się czujnik obrotów silnika, są to częste awarie w tym samochodzie.
Być może podczas wymiany termostatu nie podłączono czujnika temperatury silnika i wtedy sterownik nie znając rzeczywistej temperatury włącza wentylator aby nie uszkodził się silnik.
Zapłon udało się naprawić ktoś uszkodził pierścień impulsowy czujnika wałka rozrządu, teraz zapłon jest prawidłowy. Silnik jednak dalej przerywa, przy gwałtownym dodawaniu gazu..
Pytanie brzmi czy zakładając nieprawidłowy czujnik ciśnienia w listwie common rail, narażamy silnik na usterkę. Z jakimi usterkami się spotkaliście po takim niefortunnym dobraniu czujnika. Co może uszkodzić błędny parametr ciśnienia? wtryski, tłoki, głowicę, turbo, dpf , egr,
Masz uszkodzoną wiązkę elektryczną w okolicy rozrusznika. Tam gdzie wiązka jest zamontowana do silnika.
sprawdzałem jest wszystko dobrze. czy jest możliwość że uszkodził się czujnik temperatury silnika, albo czujnik położenia wału korbowego czy może to być przyczyną że nie chce odpalać?????z góry dziękuje za pomoc
Świece startują jednak lecz albo masz którąś uszkodzoną albo niewłąściwe albo uszkodzony sterownik gdyż taki właśnie objaw zapalenia się lampki po odpaleniu silnika i świecenie przez minutę oznacza uszkodzenie obwodu świec. SławeK
Bzdury opowiadasz. Jezeli jest uszkodzony czujnik temp. silnika to będą trudości z zapalaniam i będzie sie paliła kontrolka chłodzenia.
Paliwo chłodzi się do chłodzenia pompowtrysków. Paliwo chłodzi się na powrocie do baku by nie uszkodzić dość czułych czujników w baku a nie pompowtrysków (jak słusznie zauważył kolega jorge83 ) bo przy PD gdzie paliwo jest podawane do komór spalania pod wysokim ciśnieniem jego temperatura gwałtownie wzrasta, tak samo jest przy pompach VP44 gdzie sterownik...
Witam! Pierwszy komunikat: "pokrywa silnika nie zamknięta". Drugi: "immobillajzer - funkcja zakłócona" Trzeci: "zobacz do instrukcji obsługi". Prawdopodobnie przyczyną wszystkiego jest niezamknięcie (lub uszkodzony czujnik) klapy silnika.
A jak go spaliłeś? Trzeba się postarać, aby takie czujniki uszkodzić. albo to jest jakaś wersja typu "chińska bieda", albo był trefny od początku - co też by wskazywało na możliwość nr 1
To że ma być masa, +12 po stacyjce i sygnał to wiem, tylko niewiem w jakiej kolejności, bo niema żadnych oznaczeń a nie chce na oślep podpinać i go uszkodzić. Czujnik pochodzi z silnika 1.4 12V, ale taki sam był też w innych autach m.in Puncie czy Marei i różnych silnikach.
Witam Pole magnetyczne nie powinno uszkodzić czujnika podczerwieni. Lekko kłopotliwe może zdawać się poprawne ustawienie czujnika, ale z tego co słyszałem elektroniczny moduł zapłonu ma wiele zalet; silnik mniej spala, jest mocniejszy, mniej paliwa usuwa ze spalinami. Powodzenia.
Czyli boczny (obrotowy) pozycjoner porusza się w czasie przesuwu karetki? Na pewno nie jest on brudny, albo sam czujnik? Jeszcze pozostaje uszkodzone sterowanie z płyty tego silnika, ale raczej objaw byłby na stałe. Rozwiązanie ostateczne (prócz złomowania) to zakup takiej drukarki z uszkodzoną głowicą ;)
3 minuty szukania, nr katalogowy zamiennika FAE32350
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Chyba masz uszkodzony czujnik obrotów na silniku capstan. Pozdrawiam
Dwa problemy. Brak kontrolka CHeck engine - nie ma pilnej potrzeby napawić. Uszkodzony czujnik temp. silnika, należy go wymienić oraz przy okazji termostat i płyn chłodniczy (profilaktyczne przez zimą).
Inne typy lineamaic też sprawdziłem i jest to samo. Nie wiem co to nkoder? Może po prostu zasilacz spalił płytę i uszkodził silnik... Edit już wiem chodzi o czujnik silnika odnośnie obrotów? Tylko czy jak jest na gwarancji to mogę go otworzyć? Dodano po 8 A ta krańcówka to jest zwykły kontaktron? 0/1 jest niema? Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/3921647400_...
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Uszkodzony był czujnik położenia (obrotów) wału. Po wymianie wszystko jest ok. Czyli jednak czujnik może się uszkodzić tak, że na ciepłym działa a na zimnym nie
Witam - Silnik 1.9 TDI Czasami jeżdżę na długich odcinkach do DE (1500 km) i po remoncie silnika 5.5 tys. zł mechanikowi powiedziałem, że go przetestuję. Poleciałem nim w DE 190 km - było ok. Po miesiącu wykryłem wyciek pod górną pokrywą silnika, więc będąc w PL na urlopie wymieniłem olej i uszczelkę u mechanika (500 zł). Po przejechaniu 1600 km okazało...
Witam serdecznie. Znalazłem tylko coś takiego (widok na zamieszczonym zdjeciu ) jest to umieszczone w komorze silnika po lewej stronie tuż za reflektorem , pytanie : które to pudełko , brązowe małe ,czy to czarne troszkę większe za brazowym czy to najwieksze . niestety nie mam jak sprawdzić jakie predkości posiada mój wentylator, wiem że jak włączę...
Kod 96 kasowanie będu
Czujnika sie nie wypina tylko daje sondy oscyloskopu na podlaczonym czujniku i krecącym silniku. Powinien być prostokąt na wykresie. Czujnika hala nie sprawdza sie miernikami bo można go uszkodzić.
Zobacz jak ja to ustalałem na innym silniku: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... Czytałem ten artykuł, aczkolwiek dalej mam problem z oznaczeniem, które wyprowadzenie odpowiada za co. Podejrzewam, 2 ścieżki, że są zasilające, bo biegną do każdego czujnika. Czy mogę uszkodzić czujniki halla przez podłączenie...
nie rozbierałem bo nie wiedziałem jak to funkcjonuje i nie chciałem czegoś uszkodzić, ale to już nie ważne, ile się tego używa?
Suszarka działa. Co zrobiono: 1. Przezwojenie silnika - główny powód 2. Wymiana łożysk silnika 3. Wymiana łożyska bębna (stare się ciężko obracało) Wskazówki: 1. Delikatnie przy ośce silnika 2. Delikatnie przy wirniku ośki silnika 3. Błąd E36 - nie wpięta wtyczka blokady drzwi, bądź uszkodzony czujnik.
Masz uszkodzony czujnik prędkości obrotów silnika kapstan.Prawdopodobnie ziarnko piachu zarysowało czoło czujnika i uszkodziło go.W kapstanach Panasonika czujnik jest dostępny jako osobna część zamienna.Pozdrawiam
Uszkodzony czujnik halla w silniku elektrycznyn i uszkodzony czujnik polozenia ramienia zabierajacegi.
mam dojście do samego czujnika (używany) czy jak go wymienię i wyzeruje to powinno chodzić czy możliwe że przez ten czujnik spalił się silnik lub uszkodziła centralka???
Zwykle oznacza to uszkodzenie czujnika temperatury silnika. Zrób diagnostykę np. vag-comem. niski poziom płynu sygnalizuje ta sama lampka ale zmienia kolor na czerwony i miga. krzysztof (beetle) [url=http://newbeetle.pl]newbeetle.pl
Diody wpiął bym zaporowo z drena do +12V i równolegle do diody kondensator :) Zapewne kolega wyżej miał to na myśli, aczkolwiek dodatkowe 100n na zasilaniu nie zaszkodzi :) Bo dioda jest po to aby nie uszkodzić mosfeta podczas załączania go PWM-em, a równolegle kondensator pomorze wygasić zakłócenia jakie mogą wystąpić w tym silniku :) Pozdrawiam michalko12...
Takie objawy może też dawać uszkodzony czujnik temperatury silnika dla układu wtryskowego. Możliwe że pokazuje iż silnik jest rozgrzany a fizycznie jest zimny dlatego na zimno źle pracuje a po rozgrzaniu usterka mija
Witam Błąd ,,id0,,( problem z cewką tacho) możemy odczytać tylko w trybie serwisowy.Podczas normalnego użytkowania zmywarka nie pokazuje błędu, przestaje grzać wodę.
Wygląda na padnięty kontroler silnika lub sam włącznik. Silnik bez czujników hala więc nie ma co tam zbytnio się uszkodzić. Padnięty kontroler to bardzo częsta przypadłość bezszczotkowych narzędzi a w teorii miały być one mniej awaryjne.
Podłączyć pod diagnoskop na zimnym silniku. Temp. przed i za katalizatorem może się różnić max. 50 stopni C. Dalej, odłączyć czujnik, zapłon włączony i między pinem 1 i 2 powinno być 4,8-5.2V. Jeżeli nadal wsio jest ok, to pozostają niełączące piny we wtyku, lub: uszkodzony czujnik/ uszkodzony sterownik silnika. Najprościej podmienić czujnik - ale wiem,...
Cześć. W silniku BLDC mam taki enkoder, ale nie wiem jak go poprawnie zasilić i jakie sygnały wysyła. Kombinowałem z jednym enkoderem, ale chyba spaliłem jeden czujnik. Wiec wole się zapytać, niż uszkodzić wszystkie próbując zrozumieć zasadę działania. No i co to za czujniki, szkoda skazywać silnik na straty przez uszkodzony enkoder. Podobne czujniki...
Tam jest silnik SAME 1000.6W Mogłeś uszkodzić czujnik obrotów ten od góry na obudowie sprzęgła. Możesz sprubować odpalić ręcznie. W siłowniku regulatora (obok korka wlewu oleju) jest zaślepka od góry można ją odkręcić i kluczem ampulowym dodać gazu ręcznie, a druga osoba kręci rozrusznikiem
Witam. Posiadam odkurzacz przemysłowy z silnikami bezszczotkowymi i w jednym silniku najprawdopodobniej uszkodziły się te czujniki bo po przelutowaniu płyty od drugiego silnik działa. Symbol tego czujnika S41 435 Czym można go zastąpić bo o takim symbolu nic nie znalazłem. Czy może to być np SS411A lub SS413A?
Objaw wskazuje na awarię, albo przypadkowe odłączenie czujnika temperatury silnika. Sprawdź, czy przypadkiem nie uszkodziłeś tej złączki (np. przy wymianie akumulatora). Pozdr.
Prawdopodobnie znalazłem przyczynę uszkodzenia. Wiązka przewodów zasilających sterownik pompy na dwóch przewodach do pinu 1 i 4 posiada uszkodzoną izolację w odległości ok 10 cm od wtyczki. Przewód do pin 1 a więc DATALINK (-) oraz do pin 4 czyli LOW IDLE SELECT posiadają przetartą izolację na skutek ocierania się o przewód metalowy wychodzący do jednego...
Pewnie przy wyjmowaniu lub wkladaniu skrzyniu ktos uszkodzil mechanicznie czujnik predkosci silnika. Ale to tylko trop.
czy musi być immobilizer dedykowany dla can. Nie, wystarczy jakikolwiek immobilizer. Dla wygody montażu - szczególnie jeżeli nigdy tego nie robiłeś w Passacie B7 - użyj interpretera CAN, np. SEO CAN-Dv - będzie Ci łatwiej montować i niczego nie uszkodzić w samochodzie. założyć na jakimś czujniku halla ale nie wiem czy widzi go sterownik w tym silniku...
Silnik sie przegrzał bo uszkodził się termostat - i to tak niefortunnie że w pozycji zamkniętej ... czujnik na chłodnicy własnie sprawdziłem - załącza on wentylator przy 102 stopniach - i właśnie to mnie lekko niepokoi ... czy to aby nie za dużo ? Pozdrawiam
Czujnik kolejności faz ma za zadanie zabezpieczyć silnik przed spadkiem napięcia, złą kolejnością faz, a także przed brakiem jednej czy dwóch faz. Jeżeli go pominiesz to kiedy wystąpi któraś z ww sytuacji, silnik lub pompa mogą zostać uszkodzone. Jeżeli chcesz pominąć ten czujnik to wystarczy zewrzeć żyły tego 2-żyłowego przewodu, a w zasadzie wypiąć...
Okazało się że to właśnie czujnik temp.płynu dawał do ecu 120st,C a od 110st,C sterownik zmniejsza dawkę aby nie uszkodzić silnika.
Skoro czujniki sprawne , być może silnik dostaje nadmiarowego paliwa przez lejący wtrysk lub przez uszkodzoną membranę w tej gruszce (sprawdź olej w silniku) na listwie z wtryskami .
wygląda jakby któryś wtryskiwacz dużo za dużo "polewał", może wszystkie, może to być uszkodzony czujnik temperatury silnika, temperatury powietrza, przepływomierz (jeśli jest), lub też map-sensor, albo wiązka lub komputer. ja bym zaczął od czujników, można porównać ich rezystancje z dokumentacją książkową lub autodata książkowe możesz pobrać tutaj:...
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Naprawdę nie wiem na czym polega magia tego dziadostwa. Sam mialem dream kilka lat temu i kupiłem elma. Nawet udało mi się odczytać błąd w nissanie tino na silniku , czujnika bodajże stukowego. Ogólnie to nie wierz w cuda. Jak nie uwali czegoś to ty z nerwów sam sie uwalisz. Nie polecam tego szajsu.
Jeśli to się dzieje przy tej temperaturze to nie może być skraplacz,a raczej problem z niskim ciśnieniem freonu,lub uszkodzony czujnik temp silnika albo uszczelka pod głowicą jeśli wygania płyn.
http://www.unishop.cz/ishop/galerie/pdf/... str. 9 (Prawo 0 Lewo) Ciekawe jakie napięcie może być podane na ten czujnik bimetalowy, żeby nie uszkodzić silnika?
Jakiś diesel, 2004 r., Astra F. Nie ma takiego auta/ silnika. Trzeba się domyślać w czym to bo nie potrafisz napisać. Ale znalazłem ,taki czujnik występuje ale w 1.7 CDTI . A tam jedyne co go może uszkodzić to odgięta blaszka na kole rozrządy albo przygięty wspornik czujnika. Co powinieneś sprawdzić . Po prosty sknociłeś robotę bo tego nie sprawdziłeś.
To ewidentnie wygląda na uszkodzony lub niepełnosprawny czujnik położenia wału. Jeżeli pompa nie podaje paliwa komputer odcina paliwo by nie uszkodzić silnika. jeżeli było robione przy rozruszniku a to w pobliżu tego elementu warto by było najpierw zainteresować się tym elementem,
Witam, dziękuję za odpowiedź. Czujniki nie mają luzów - sprawdzałem próbując poruszać dźwignią przy każdym z nich. Czeka mnie w takim razie odkręcenie ich od ramy i próba zajrzenia do środka. W tym miejscu mam pytanie czy ktoś już rozbierał takie czujniki i może wspomóc wiedzą czy też muszę wykonać to na zasadzie "być może uda się niczego nie uszkodzić"...
witam technika jazdy ma duzo do spalania ale również odcinki na jakich porusza sie auto im krótsze i czestsze tym gorzej proponuje najpierw udać sie do ASO na podłaczenie do Actii, moze masz uszkodzoną lambde lub jakiś czujnik sprawdzić trzeba świece i przewody WN sprawdz dokładnie przy jakich obrotach silnik ma maksymalny moment obrotowy i staraj sie...
Wysunął albo uszkodził się czujnik wału. Czujnik w aparacie zapłonowym wywala na nie pracującym silniku, ale jak masz przerwę zwarcie z B+ to jest uszkodzony czujnik, albo zgniła kostka lub jej okablowanie, ale najpewniej zobacz do tej okrągłej największej kostki na silniku.
Hejka Problem może być spowodowany uszkodzoną sondą lambda lub problemem z układem sterowania wtryskiem paliwa. Sonda lambda jest elementem, który monitoruje ilość tlenu w spalinach i przesyła te informacje do sterownika silnika, który na podstawie tych danych reguluje ilość wtryskiwanego paliwa. Jeśli sonda jest uszkodzona lub przewody prowadzące do...
Wymień przewód na nowy. Możesz mieć gdzieś uszkodzoną izolację od czujników halla i zwiera Ci np. zasilanie do sygnału któregoś czujnika. Gorzej jak zewrze Ci fazę silnika z zasilaniem czujników. Wtedy sterownik papa.
U mnie też jest przy rozdzielaczu zapłonu czujnik położenia. Teraz pytanie: czy ten czujnik może lekko uszkodzić się dając zakłócenia czy od razu pada na amen. odłączyłem całkowicie przewód od elementu i silnik zgasł.
rozumiem ze sonda do wymiany? a co z przepływomierzem można go sprawdzić wzrokowo czy jest dobry? Dodano po 3 czy jak wtryski będą lały to sonda może się uszkodzić?
Od podania tego co sam już ustaliłeś, od lepszego opisu usterki - szarpanie,dławienie itp? Ciśnienie paliwa, zapchany układ wydechowy, uszkodzony przepływomierz, przestawiony rozrząd, uszkodzony czujnik temperatury silnika, uszkodzona sonda lambda. Odczytałeś błędy? Jakie są korekty paliwowe?
W aparacie też masz czujnik. On lubi się uszkodzić bez powodu.
Przepływka to inaczej miernik masy powietrza, znajduje się tuż za filtrem powietrza i jest ona potrzebna do wyznaczania dawki paliwa w powiązaniu z wieloma parametrami silnika. Jeżeli uszkodzisz ten czujnik to samochód praktycznie przestaje jechać, teraz to nie taki ból kupić przepływkę za 200 zł. Ale wcześniej można było kupić tylko w serwisie za ciężkie...
to ma sens: olej wydostający się z uszczelniacza koła mógł uszkodzić "gumę" dziękuję :) sprawdzę i dam znać
Sprawdź czy przy wymianie koła zamachowego/sprzęgła ktoś nie uszkodził czujnika, jest bardzo blisko
Założyłem tam rezystor o wartości 1Ω. Pełni on tam rolę zabezpieczenia. Jest to chyba połączenie czujnika obrotów silnika z com płytki. Drugi rezystor, przez który "zbierane" są impulsy z czujnika, ma wartość 12K i też był uszkodzony. Myślę że ktoś żle włożył wtyk do silnika i uszkodził te rezystory. Po wymianie czujnika i tych rezystorów pralka ruszyła....
B4 to chyba miało już licznik taki jak np. Golf3. O ile nie ma MFA to trzeba rozebrać i zobaczyć czy nie ma zimnych lutów, czy styki silnika napędzającego ten obrotomierz są w porządku. (MFA nie rozbirałem nigdy wiec sie nie wypowiadam). Co do cofania to jak cos to w grę wchodzi wylutowanie pamieci, to jest to zawyczaj SMD i jak się nie umie z tym obchodzić...
Witam. Przy takim opisie to potrzebna będzie wróżka, a z tymi jak powszechnie wiadomo jest spory deficyt. Tak praktycznie to nic nie wiadomo, jaki to silnik, czy sterownik zrobiony na specjalizowanym układzie czy też na "zwykłym" mikroprocesorze np. PICxxxx . Ale tak z praktyki to podpowiem że silnik BLDC z uszkodzonymi czujnikami Halla to raczej trudno...
Trochę to dziwne. Sterownik już był wymieniany, tak piszesz w pierwszym poście. Immo nie gasi silnika. Uszkodzony czujnik wałka rorządu lub kable od niego również nie gasi silnika. Nie życzę ci tego ale problem chyba wróci.
Mechanik zdiagnozował uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu Warto wiedzieć, że w silnikach tdci z układem Delphi o ile uszkodzonemu czujnikowi wału korbowego towarzyszy błąd, to uszkodzenie czujnika położenia wałka nie jest sygnalizowane żadnym błędem. Podobno w ostatnich modelach wprowadzono poprawkę do softu i jest już błąd czujnika wałka rozrządu...
Były sprawdzane w specjalistycznym warsztacie i było ok czy jest możliwe że mechanik przez zwarcie instalacji mógł je uszkodzić bo dziwnie po włożeniu silnika były do wymiany czujniki przepływomierz a przed remontem wszystko było ok
tak samo miałem ale czy zimny czy ciepły silnik to palił jak chciał w mazda 2 okazało się że przy zmianie rozrządu uszkodzili czujnik położenia wału
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Z drugiej strony Spin ma enkoder, czyli licznik obrotów silnika - i nie powinien gubić krańców w żadnych okolicznościach. Może jest on uszkodzony (sklada się z czujnika Halla i pierścienia magnetycznego na wirniku - pierścień mógł się odkleić, czujnik uszkodzić ale dostep jest trudny - wymaga calkowitej rozbiórki silnika). Jest jeszcze klasyczna usterka...
Silnik jest uniwersalny i będzie pasował. Jednak jeszcze nie trafiłem na uszkodzoną sztukę w tym modelu, starsze na przekaźnikach faktycznie się psuły. Tutaj najprawdopodobniej kończy się czujnik skrętu.
Tak zgadza się pomyliłem się ,ale to co napisałem wcześniej możesz zrobić .A jeszcze jedno chciałbym wiedzieć czy wtrysk który uszkodziło to tylko samą górę wtrysku czy jeszcze coś w silniku.
Witam Sprawa dosyć ciężka, wg serwisówki może to być uszkodzony enkoder, czujnik enkodera, silnik z kontrolerami, generalnie podzespoły odpowiadające za przewijanie kartki. Czasem (rzadko) pomaga odłączenie na kilka minut z prądu. W skrajnym przypadku coś wpadło w mechanizm (najczęściej wyciągam spinacze) Pozdrawiam
Co do turbiny, uszkodzony może być zawór sterujący albo kierownica turbo zapieczona, lub uszkodzony czujnik doładowania, i sterownik "wyłącza" turbinę zęby nie uszkodzić silnika.
uszkodzić czujnik temperatura silnik uszkodzić czujnik spaliny uszkodzić czujnik podajnik
alpine kostka epson ecotank papier oświetlenie przez bluetooth
sterowanie klapą gaszącą sterowanie klapą gaszącą
Programowanie radia internetowego w Denon AVR-1713 Renault Premium: Dostępne tylko 3. i 7. bieg