Czytałem sporo tematów związanych z odpalaniem na prostowniku i wszędzie pisało że najprawdopodobniej powinien spalić się prostownik lub jego bezpiecznik.U mnie prostownik działa więc może napięcie poszło dalej na któryś z podzespołów motocykla w tym przypadku chyba na moduł...
Ja umiem, ale ty kompletnie nie myślisz!
Radzę poszukać na www.motelek.net - na pewno coś się znajdzie. Co do modułu, pewnie ciężko będzie go rozebrać. Przyczyna pewnie tkwi w uszkodzeniu tyrystora, kondensatora lub diody (choć jest wbudowana w stator - tzw. motoplat). Jest możliwe zastosowanie innego modułu, chociaż będzie pewnie problem z wyregulowaniem progu wysterowania tyrystora (inny...
Problem rozwiązałem jakieś dwa tygodnie temu. Nie mam w ogóle czasu siedzieć na takich dużych forach jak elektroda.pl... Sposób opisałem na innym forum. Tymczasem mam już kolejnego Peugeota w naprawie, tym razem z jakimś modułem TCI od samochodu. Cewka nie powinna uszkodzić Ci modułu.
Ponieważ nie znamy parametrów oryginału i opla ,takich jak -U,I,L nie możemy nic obliczyć. W najgorszym przypadku może uszkodzić się moduł zapłonowy,koszt 10-15 zł.Tyle grożi pod względem elektrycznym. O jakości iskry się nie wypowiem gdyż różnie to bywa.Sąsiadowi dwa lata temu na szybkiego (jest stróżem codziennie dojeżdża 15 km) założyłem cewkę od...
Witam Dostałem w prezencie nowy skuter (nie zarejestrowany, nie jeżdżony), a że nie było sezonu zimował i wiosłował też w garażu. Przed przerwą wszystko działało. Teraz nie chce zapalić, a jak już nawet, to po kilku sekundach gaśnie. Akumulator naładowany, sprawny, paliwo jest. Iskra jest, świeca dostaje paliwo. Nie wiedząc że tak nie wolno robić, przed...
Sprawdź czy bezpiecznik nie jest spalony,Jaka to jest wersja simsona?electronic?.Jeśli to electronic to mógł sie uszkodzić moduł zapłonowy.
Chłopie, opisz to z ładem i składem, bo nic nie rozumiem. Jak sprawdzasz, metalowa część świecy(ta gdzie zakładasz klucz) ma dobrze dotykać do masy skutera. Inaczej uszkodzisz moduł zapłonowy.
Spróbuj skontrolować przewody zapłonowe np. w nocy może być widać przebicie a to są niezdrowe objawy. !!! Możesz uszkodzić moduł zapłonowy
Masz uszkodzony moduł zapłonowy.
Witam Jeżeli w tym 126 p jest zamontowany alternator to w przypadku odłaczenia akumulatora napięcie z niego może sie podwyższyć i uszkodzić moduł zapłonowy , regulator napięcia i włączone żarówki. Miałem podobny przypadek w Trabancie . Uwaga alternatory w nowszych autach maja regulatory odporne na odłączenie akumulatora
I dodać jeszcze, może uszkodzić się moduł zapłonowy.
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Jeżeli odwrotnie podłączyłeś przewód zapłonowy i jonizacyjny, to jest raczej pewne, że przeskok iskry następował pomiędzy elektrodami, tzn. zapłonową i jonizacyjną. Jeśli tak było , to jest bardzo duże prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że uszkodziłeś moduł zapłonowy. W przypadku Beretty ok 320zł. Dla tego lepiej, żeby pracami konserwacyjnymi...
Witam posprawdzaj wtyczki i czy niema poprzecieranych kabli do sprawdzenia przewód WN od cewki do świecy i prawidłowe zasilanie cewki,możliwe że uszkodził się moduł zapłonowy
Np uszkodzony moduł zapłonowy na jednym, kanale. Ale najpier Vagiem go.
Ależ bezpieczne będzie o ile tylko iskra z cewki będzie mogła przeskoczyć jakimś tam przewodem do masy bo jeżeli nie wyskoczy z cewki to wysokie napięcie może uszkodzić moduł zapłonowy. Poniekąd niebezpieczne mogą być iskry latające po całym silniku przez lipną izolację (mogą zapalić przypadkowo wyciekającą bęzynę). Pozdrawiam :)
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Sprawdziłbym czy jest iskra na świecy. Mógł uszkodzić się moduł zapłonowy.
Jeśli to nie będą złe luzy zaworowe to ja bym postawił na układ zapłonowy. Radzę doprowadzić POLDKA do takiego stanu kiedy zgaśnie i niechce odpalić, a następnie zdjąć kabel wysokiego napięcia ze świecy i sprawdzić czy jest iskra. Do kabla nie zapomnij podłączyć jakiejś świecy bo inaczej możesz uszkodzić moduł zapłonowy. Jeśli nie będzie iskry to 95%,...
Skąd wiesz że pada moduł ? Moduł może uszkodzić: Brak masy (cewka, moduł) Uszkodzenie cewki zapłonowej lub niewłaściwa cewka Przetarte i zwarte lub pomylone kabelki przy silniku od strony impulsatora i alternatora. W załączniku instrukcja na stronie 207 schemat podłączenia CDI 1118091 Drugi to schemat wewnętrzny modułu CDI do SYM (alternatywnego producenta)...
Takie objawy daje uszkodzony moduł zapłonowy, w uno częsta usterka. Podmień na sprawny moduł i spraawdż.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Widzę że to samo uszkodzenie. http://www.bikepics.com/pictures/1472939... Te elementy masz w tak dobrym miejscu, że wystarczy wydłubanie części gumy od góry modułu. Diodę D2 (numer 3 na zdjęciu) też masz uszkodzoną?
W Twoim przypadku vulpes_vulpes proponowałbym najpierw kupić nowe kable WN i najlepiej po zmroku gdzieś gdzie jest ciemno otworzyć maskę i obserwować na włączonym silniku czy po przewodach WN nie przeskakują lub nie żarzą się iskry, jak to nic nie widać i się nic nie zmieniło z zakłóceniami, założyć filtry ferrytowe, które można nabyć na giełdzie elektronicznej...
Nie sadzę, by taka przeróbka rozmagnesowała koło magnesowe. Prędzej uszkodził sie moduł zapłonowy CDI.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Jest.
Żeby coś konkretnie doradzić to trzeba by było znać schemat tego modułu i schemat obrotomierza. Przerobiłeś przerywacz na masę i to idzie do modułu zapłonowego. Prawdopodobnie w module jest jakiś rezystor który łączy ten przerywacz do plusa. Tak więc być może obrotomierz by działał poprawnie. Wszystko zależy w takim wypadku od rozwiązania układowego...
Jestem posiadaczem Simsona S 50 elektroic. Założyłem nowy moduł i pojeździłem bez mała koło 4 kilometrów i pad, założyłem nowy moduł i było podobnie. Iskra jest ale nie regularna duża, mała albo jej nie ma. Przy jednym kopnięciu. Rozebrałem jeden moduł ale nie potrafię odczytać części bo na pewno coś poszło nie wiem jaki ma być tyrystor, kondensator...
Przerywanie może być spowodowane dwoma rzeczami: 1. Przylewanie silnika (za duża dysza główna lub włączone ssanie) - wówczas silnik z trudnością uzyskuje maksymalne obroty. 2. Usterka instalacji zapłonowej. Druga sprawa - nie odłączaj masy od silnika, inaczej uszkodzisz moduł zapłonowy lub instalację elektryczną. W skuterach silnik łapie masę wyłącznie...
na module masz numer wiec kup taki sam jaki był ,napisałes że padł ci moduł mam nadzieje że sprawdziłes cała reszte ..zasilania, masy id
Dzisiaj przyjeżdża osoba z testerem (Lexia) do zdiagnozowania usterki. Wskaże usterkę (oby) i usunie ewentualne błędy. Jutro wymienię uszkodzoną część (podejrzewam moduł zapłonowy), ale zobaczymy czy trafiłem :) Czy jutro gdy wymienię uszkodzoną część na nową, konieczne będzie kolejne podpięcie pod tester diagnostyczny? Pzdr. Darek
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Tak NIE WOLNO robić, jak pozbawiasz cewkę wn odbioru w postaci świecy, to wysokie napięcie rośnie do wartości, które spowoduje jej nieodwracalne przebicie, uszkodzenie, moduł zapłonowy również nie przeżyje takich eksperymentów. Kable wn sprawdza się na 2 sposoby, miernikiem (omomierzem), czy mają wymaganą rezystancję (przeważnie 2 - 10kΩ), drugi,...
Podaj więcej informacji na temat konstrukcji zapłonu. Najlepiej zdjęcie modułu i zapłonu.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
ups wyglada to na uszkodzony moduł zapłonowy podstawial drugi zeby to sprawdzic(obecne moduly maja tandetne uklady wykonawcze)
Czesc, znajomemu 3 razy spalil sie modul w Hondzie Hornet z 15 lat temu i nikt nie wiedzial - czemu sie tak dzieje, az znalezli w koncu uszkodzenie : czujnik bocznej nozki mial nadlamane kabelki i iskrzyl nimi, chyba do masy - czym spalil po kolei 3 moduly... Sam nie wiem - czy tak 'debilne-banalne uszkodzenie' moglo spowodowac takie straty ?
Wszystko wskazuje na uszkodzenie modułu zapłonowego (czyli cewki zapłonowej).
Witam sprawdziłem Iskre na swiecach w momencie jak silnik gasnie i nie odpala iskra jest OK gdzie szukac przyczyny co jest nie tak ??
Schematy instalacji do skuterów peugeota są dostępne. Więc sobie poszukaj i sprawdź po kolorach. Tak, mogło go to uszkodzić.
Autko rano odpala bez zarzutów, po czym jak się zagrzeje to gaśnie, strzela z gaźnika, skacze, odpalę go wejdzie na obroty potem jedzie i za jakiś czas znowu to samo i dzieje się tak jaki na benzynie tak i na gazie. Objawy wskazują na uszkodzony moduł zapłonowy. Po nagrzaniu przestaje wzmacniać impulsy. http://obrazki.elektroda.pl/9072935600_1...
Witam. Jestem tu nowy. Ostatnio podczas malej wywrotki na mojej CR 250 zginęła mi iskra. Szukam serwisówek, ale ciężko znaleść do tego modelu, a jak się znajdzie to i tak tam zapłony są inne i nie wiem jak go sprawdzić czy jest dobry. Później było tak, że iskra raz była i po chwili ginęła. Próbowałem lekko poprawić luty na kablach które wychodzą od...
Ale jest możliwe uszkodzenie modułu zapłonowego polegające na przesunięciu punktu powstawania iskry.
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Tranzystor działa... kupiłem do niego dwie zenerki 150V ok 1.3W czy 1.5W czy bedą ok diodę D4 ma ponad 3A... Czy są wystarczające... czy przepięcie nie uszkodzić ich???
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
Linie CAN są terminowane, być może przepięcie jaki powstało na linii CAN z powodu usterki układu zapłonowego uszkodziło rezystor terminujący w którymś z modułów, ale szczęśliwie niczego więcej nie uszkodziło. Dołożenie rezystora terminującego przy złączu DLC (jak mniemam wstawiłeś rezystor 120 Ohm między piny 9 i 14) pozwala sieci CAN funkcjonować w...
Utrudniony rozruch w wyniku "odbijania" jest skutkiem zbyt dużego kąta wyprzedzenia zapłonu, wina może leżeć po stronie uszkodzonego modułu zapłonowego. Czy da się ręcznie ustawić zapłon i czy da się sprawdzić moduł zapłonowy, czy jedyną opcją jest go wymienić i sprawdzić czy zadziała?
Możliwe że uszkodzony jest moduł zapłonowy.
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
Próbuję pomóc swojemu znajomemu, któremu w skuterze Piaggio NRG 50 uszkodził sie moduł zapłonowy (ten zespolony z cewką). Po wymianie modułu na nowy skuter przejechał kilka kilometrów i moduł znowu padł. I wtedy "wkroczyłem" ja . Sprawdziłem większość kabli - wszystkie wyglądały OK. Zamontowaliśmy nowy moduł, odpaliliśmy skuter ,chciłlem zmierzyć napięcie...
Witam serdecznie. Padł mi moduł zapłonowy w quadzie Sym 600. Oryginalny wyglądał tak. Jest to moduł DC. Nie ma na nim iskry: https://obrazki.elektroda.pl/7860463100_... Podmienilem moduł na inny. https://obrazki.elektroda.pl/4164394900_... Ale chyba zapłon jest nie w tym miejscu lub nie ma przyspieszenia. Quad zimny...
Witam. Jeśli to niewłaściwy dział, to proszę admina o poprawienie. Znajomy posiada quada Honda ATV TRX500FE5 Foreman, 475,5 cm³ z 2005 r. Silnik 4T. Jakiś czas temu przez nieuwagę uszkodził mechanicznie moduł zapłonowy. Przy jego rozbieraniu dodatkowo poodpadały niektóre elementy SMD, bo całość została fabrycznie zalana masą silikonową. Udało mi się...
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki .
http://obrazki.elektroda.pl/7559580500_1... http://obrazki.elektroda.pl/6291452000_1... bez obciążenia? Czyli że może się moduł uszkodzić bez podłączonej cewki?
Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Jeśli 2-sów to sprawdż wyłącznik zapłonu,przewód w/n i świecę.Jeśli to wszystko okaże się ok. ,to masz uszkodzony moduł zapłonowy.
Rezystancja cewki wzbudnicy alternatora biały-niebieski to 18.3 kOm z zakresu 9-25 kOm więc OK Chyba w Ω a nie kΩ. Sprawdź czy nie ma przebicia do masy. Akurat w crossie najlepiej odkręcić pokrywę i obejrzeć uzwojenie pod kątem przypalenia. Biorąc pod uwagę konstrukcję zapłonu, bardziej obstawiałbym uszkodzenie modułu zapłonowego.
Kolega, nie gasił kosy sama zgasła po minucie pracy. Po czym świeca została uszkodzona. Widzę ,że przez kosę uszkodziłeś już 4 świecę . :cry: Cudów nie ma, może być uszkodzony moduł zapłonowy, nieodpowiedni luz pomiędzy kołem magnesowym, a cewką. Przez moduł zapłon jest za wczesny bądź późny co psuje świecę. Nie za bardzo się znam na tych rzeczach,...
Sprawdź co powiedziałem, czy te przewody są połączone ze sobą. Wiem że wszystko jest w oryginale. Masz moduł, czy to jeszcze starsza instalacja? Dodano po 3 Przewód z platynek idzie na cewkę styk 1. Zasilanie cewki styk 15 przez rezystor . Taki Kolega pewny? To rok 1972 i może być z modułem. Nie proponuj rozwiązania, które może uszkodzić cewkę lub moduł....
Uszkodzony moduł zapłonowy najprawdopodobniej, działa jak generator, nie wzmacniacz.
w autku tym uszkodził się elektroniczny moduł zapłonowy sterujący cewką wysokiegoi napięcia. A dokładniej w tym module tranzystor na wyjściu sterujący impulami na cewkę . Taki układ w slepie lub serwisie kosztuje około 480 Zł !!!!!!!!!! a w srodku w nim są 4 oporniki , 4 diody , 2 tranzystory .ZGROZA . Właśnie walcze z naprawą , nie nwiem jaki był oryginalny...
Wygląda to na uszkodzenie modułu zapłonowego.
Cewka na magnecie zasilająca, i cewka główna WN muszą być od tego modelu. Inne będą robić takie właśnie jaja. Pozatym jeszcze nie widziałem żeby moduł się spalił w S51, może sie uszkodzić co najwyżej ale i to łatwo sprawdzić. Trzeba zrobiś jakiś pomiar, bo podmiana czasami płata figla.
Witam, ta 4 co idzie do ECU (komp podaje impulsy masy na moduł). Sprawdzać najbezpieczniej woltomierzem, choć sądzę że dioda LED z opornikiem w szereg (ok. 1,5 k) nie powinna uszkodzić halla. Żarówki nie podłączaj!!! Wesołych Świąt :)
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Witam, mam problem z autem i chciałbym upewnić się, że przyczyna którą podejrzewam jest słuszna. Auto jak w tytule - Mazda 323 GTX 1.6T 1989 rok. Objaw - jest iskra, jest paliwo a samochód nie odpala. Podejrzewam, że spaliłem moduł zapłonowy przy sprawdzaniu kompresji - kręciłem rozrusznikiem po wyciągnięciu z kopułki fajek kabli zapłonowych. Moje pytanie...
Uszkodzony moduł zapłonowy, świeca lub zerwany wpust na kole magnesowym,
Prawdopodobnie masz uszkodzoną cewkę zapłonową lub moduł lub jedno i drugie jak są w jednym opakowaniu. Zacznij od sprawdzenia iskry ale bez fajki ( o ile da się ją zdjąć z kabla WN). Powinna skakać na min 10mm i być prawie ciągła. Opisz wynik próby.
Uszkodzony moduł zapłonowy
Przyczyną braku iskry może być : 1.Brak zasilania. 2. Uszkodzenie aparatu zapłonowego. 3. Uszkodzenie cewki zapłonowej. 4. Uszkodzenie modułu zapłonowego. Trzeba będzie po sprawdzić wszystkie elementy wymienione wyżej ,każdy z nich mógł spowodować powyższą usterkę.Częstą usterką w favoritkach jest uszkodzenie modułu zapłonowego.
Witam. ...:::Artur:::... wszystko zostało tak, jak zrobiłem pierwotnie, czyli według schematu. Działa po dziś dzień i powiem, że czasami jak jest ok 10°C odpala bez ssania :D Seweryn01 jeśli chodzi o świece, to ja zostawiłem bez zmian, bo raz, że mi się spieszyło, a dwa, że mi się nie chciało, ale zalecane jest ustawienie na 1mm. No i zmniejszyłem przerwe...
Wygląda to na Darlington
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Masa (pewna masa) na pin 31. 15 pin na cewkę modułu. Niebieski przewód na 3 pin modułu. Czerwony kabel ma iść na 14pin modułu. Ma na nim być napięcie zmienne kilkadziesiąt volt podczas kopania. Trzeba jeszcze zmierzyć impulsator ale nie pamiętam ile ma ohmów (chyba 20ohm) - u mnie musiałem go przelutować. Sam moduł łatwo uszkodzić, ale też łatwo naprawić...
Uszkodzony jeden moduł zapłonowy
Z tym egr to ktoś mi szepnął słowo... Mechanik. Na jakiej podstawie tak wywnioskował to nie wiem. Wiesz może jak mogę sprawdzić cewki zapłonowe...? Mój lex jeździ w miarę ok. Czasem praca jego silnika wydaje mi się nie do końca równa... Poza tym jak przełącza biegi przy lekko wciśniętym gazie robi to mniej elegancko jak wtedy gdy gaz jest wciśnięty...
uszkodzony moduł zapłonowy :( czsta sprawa
Może być uszkodzony moduł zapłonowy... to, że rozrząd jest ustawiony na znaki, nie gwarantuje, ze iskra jest we właściwym momencie, to trzeba sprawdzić np. lampą stroboskopową. Można też zweryfikować, czy przy kołach ustawionych na znakach, tłok rzeczywiście jest w GMP.
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Moduł uszkodzony , szukać przyczyny cewka może uszkodzić moduł.P
Pokaż na wykazie błędów uszkodzenie modułu zapłonowego!
Witam i co rozwiazałeś problem... Co było przyczyną. Ja mam uszkodzony moduł zapłonowy po ok 5 min pracy quad gaśnie i brak reakcji. Dopiero po 15 min znowu odpala.
uszkodzony moduł zapłonowy, w aparacie
Uszkodzony moduł zapłonowy,typowe w tym modelu.
Jeżeli alkaliczne też nie dają rady to przyczyną może być uszkodzony moduł zapłonowy bo to też się zdarza.
być może masz uszkodzony moduł zapłonowy, u siebie w uno miałem podobny problem
Temat zamykam. Okazało się że uszkodzony moduł zapłonowy.
Masz uszkodzoną cewkę zasilającą, pod obciążeniem nie będzie dawać napięcia.
Kolego a czasem nie ginie iskra i dlatego odcina.Jeśli brak iskry to uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym ,typowe w matizach,tikach.
Możliwe uszkodzenie modułu zapłonowego, tego w aparacie - od razu życzę powodzenia w poszukiwaniach.
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
uszkodzony moduł zapłonowy lub zabrudzona kostka łącząca
Albo źle ustawiony zapłon, albo uszkodzony moduł zapłonowy (jeśli masz elektronika) lub uszkodzony kondensator w układzie zapłonowym (jak masz zwykły iskrownik)...
Oczyścić dokładnie wnętrze aparatu zapłonowego. Uszkodzona cewka lub moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Miałem podobnie w Vectrze z silnikiem C16NZ. Skończyło się na wymianie cewki / rozsypała sie izoalcja i dwało impulsy jak popadło/. Podobne objawy daje też uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Ignacy
uszkodzić moduł zapłonowy skuter honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy uszkodzić świeca zapłonowy
kodowanie thomson przekaźnik skoda schemat silnik krokowy szarpać
pe1091 v28a001434b1 pe1091 v28a001434b1
Cofnięcie płomienia w kotle na ekogroszek - przyczyny i rozwiązania Kod do pilota 8w1 dla Technika 32-278AW15