Jak serwo ma uszkodzoną membranę to hamulec trzeba mocniej wciskać ,powodzenia.
Bardziej myślalem o tym że może być uszkodzone serwo hamulca. Może być wina nieszczelnosci samego serwa lub węża na podciśnieniu który do niego dochodzi. Ogólnie takie gaśnięcie auta przy wciśniętym hamulcu może właśnie świadczyć o problemach w układach sterowanych podciśnieniowy (sparciałe węże, nieszczelności itd).
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
Przyczyną może być uszkodzone serwo hamulca i podczas hamowania podaje powietrze do kolektora.
Po przejechaniu paru kilometrów pedał twardnieje i blokują się przednie hamulce.Prawe koło więcej.wymienione zestawy naprawcze obu zacisków, w zaciskach wszystko sprawdzone i nasmarowane,wymienione przewody elastyczne,rurki przedmuchane,pompa nowa.Stara pompa miała wyciek na popychaczu i płyn hamulcowy spływał do serwa. Odessałem z serwa około 0,5 litra...
Ja bym obstawiał uszkodzoną przeponę w serwie.
Napisałem sprawdż PLAKIEM ----jeżeli zwiększy obroty to ma nieszczelność i omija przepustnicę --jak hamulce --może uszkodzone serwo
Uszkodzone serwo.
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Masz gdzieś nieszczelność między przepustnicą i głowicą. Najczęściej uszkodzeniu ulega gumowy łącznik między korpusem przepustnicy i kolektorem dolotowym. Ale może też być tak, że spadł jakiś wężyk podciśnienia, serwo hamulców jest dziurawe, uszczelka na kolektorze dolotowym się uszkodziła itp...
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Objawy wskazują na nieszczelność zasilania serwa hamulca. Dokładnie sprawdź wąż podciśnienia idący do serwa. Możliwe jest też uszkodzenie samego serwa ale to już ogromna rzadkość.
Albo masz silnik na prawdę ruina albo masz uszkodzone serwo, wciśnięcie hamulca może powodować minimalne wahnięcie obrotów ~50 rpm. Zobacz też czy nie masz benzyny w przewodzie podciśnieniowym regulatora ciśnienie paliwa. Uszkodzony pierścień zgarniający nie powinien mieć wpływu na osiągi, te silniki zazwyczaj biorą olej przez uszczelniacze na prowadnicach...
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Możliwe, że regulatory zawiesiły się nagle w obydwu bębnach? Albo nawet w jednym, czy powodowałoby to taki efekt? Wydaje się, że w takiej sytuacji po prostu trzeba przepchnąć więcej płynu aby wykonać większą pracę tłoczka, natomiast po kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca powinien stwardnieć i nie opadać, przynajmniej tak by na logikę pasowało. No...
Podają inne objawy uszkodzonego serwo.
Witam W napedzie uszkodzony hamulec, w zwiazku z tym pytanie czy znajduje sie w polsce serwis zajmujacy sie naprawa tego typy napedów. Pozdrawiam Proszę poprawić pisownię! Temat znajduje się na brzegu kosza.
Serwo uszkodzone?
Objawy wskazują na dziurę w dolocie i sporą dawkę lewego powietrza (przy drobnych nieszczelnościach kuleje lae odpala maks za 3 razem i po kilku s sabilizuje obroty). Zachowanie kontrolek prawidłowe, na zimnym silniku olej nie spływa tak łatwo i dlatego kontrolka wskoczyła po chwili. Silnika nie uszkodziłeś ale dobrze, że nie próbowałeś dalej bo nie...
Witam Mam pytanie na temat tego jak diagnozować problemy z silnikami (synchroniczne serwo silniki - synchronous servo motors) Czy można włączyć taki silnik bez obciążenia, czy istnieje możliwość że silnik nie będzie chciał się obracać podczas gdy mamy uszkodzoną 1 żyłę sprzężenia zwrotnego ale serwo napęd nie widzi błędu, ale po odłączeniu kabla z sprzężenia...
Wygląda na uszkodzone serwo.
Witam! Przy ojca mk4 pojawił się problem z hamulcami otóż podczas jazdy nieraz wpada hamulec i tak jakby nie było ich w ogóle kilka razy by się wpakował komuś w dupę ... Nie dzieje się to cały czas , serwo działa chyba prawidłowo bo po pod pompowaniu hamulca i odpaleniu pedał pomału opada . Może to zbieg okoliczności albo i nie ale było robione zawieszenie...
Wygląda na uszkodzone serwo. Wciąga się samoczynnie i dociska hamulec. Miałem taki przypadek w Audi w automacie. Pompa hamulcowa czegoś takiego nie robiła sama z siebie, jak już to agregat ABS/ESP, jakby był uszkodzony. Ale w Twoim przypadku stawiam na zepsute serwo.
No u mnie jest problem bo mam ciasny garaż i jedną žabę. Muszę wszystkie 4 koła zdjąć, postawić auto na koziołkach i syna ściągnąć by mi popompowal. Najgorsze to lewarowanie auta bo szczególnie przód muszę na kilka razy żeby koziołek wszedł pod mocowanie wahacza... Za progi nie na mowy. Nie to że zgnite, wręcz przeciwnie. Nie chcę uszkodzić powłok....
Hamulce w Skodzie Fabii działają dziwnie Podczas hamowania hamulce jakby nie odbijają. Pedał robi się coraz bardziej twardy. Jakby skok robi się coraz krótszy. I po kilku naciśnięciach autko hamuje samo tak że nie da się jechać. Wystarczy zgasić auto, wcisnąć kilka razy hamulec i koła się luzują. W aucie było wymieniane serwo i pompa z powodu kolizji....
ja może pójdę w stronę hamulca . Miałem podobne niuanse w fiacie z obrotami . Tak samo hamulec twardy na wolnych i w miarę ok na wyższych . Okazało się ze było przegniłe serwo od spodu . nie było tego widać , dopiero po demontażu , było widać dość dużą dziurę i uszkodzoną membrana w środku .I tym samym lewe powietrze było zaciągane . Odłącz podciśnienie...
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Silnik jest sprawny. Sprawdziłem. Aparatura i odbiornik od samego początku działała tak że działało tylko serwo poprawnie. Raz jakoś przez pomyłkę sparowało się tak że spustem gazu sterowałem serwo. Ale świadczy to tylko o tym że aparatura jest dobra. Wątpliwości mam co do ESC. Jest prymitywny ale nie wiedziałem gdzie szukać lepszego. Wybrałem allegro...
Samochód parkuję pod blokiem a aura nie sprzyja naprawom. Sprawdzałem czy pęcznieją przewody (bez odkręcania kół) i nic nie zauważyłem. W poniedziałek podjadę do znajomego do garażu i wtedy znowu trochę porozbieram. Sprawdzę wtedy dokładnie czy czasem nie pęcznieją. Cały czas się zastanawiam czy jest możliwe uszkodzenie serwa tak by hamulec samoistnie...
Sprawdzenie podcisnienia: Wejsc rano do samochodu (nie odpalac!). Naciskac pedal hamulca az bedzie twardy. Nacisnac jeszcze raz i trzymac. Wtedy odpalic silnik - jak wszystko jest ok to powinien zmieknac w ciagu kilku-kilkunastu sekund. Jak nie mieknie to albo jakas nieszczelnosc albo uszkodzenie serwa/pompki vacuum
Nieszczelny układ podciśnieniowy, uszkodzone serwo hamulców (przez które owo podciśnienie ucieka) lub uszkodzona wakupompa
przepuszczało juz wczesniej tylko nie piszczało, uszkodzone serwo zaczyna piszczec jak jest juz ciepło.... hamulce beda, po pompuj szybko kilka razy z rzedu i zobaczysz jak zacznie twardniec pedał hamulca :) trza wymienic :)
Możesz mieć uszkodzony wąż od serwa lub samo serwo
Pompa wspomagania hamulca (Serwo) może siadła. Sprawdź też podciśnienie które do niej idzie Dodano po 13 1. korektor jest na przewodach hamulcowych za pompą chociaż nie we wszystkich modelach Clio I. Z tego co wiem jeżeli masz hamulce bendixa to korektor masz w cylinderkach a jeżeli lucasa to musisz mieć korektor 2. W pompie mogła się uszkodzić sekcja...
Auto według mnie słabo ciągnie na 5 biegu powyżej 3 tys obrotów 1,2,3,4 jest ok autko ma tzw. "buta" jest to silnik 90konny ktoś może kiedyś grzebał w sofcie ja mam to autko od roku i zanim nie walnęło mi serwo to autko szlo....tak mi się zdaje.. po wymianie serwa teraz jak szybko nacisnę na hamulec i spowrotem na gaz to auto w ogóle reaguje jak by...
Może masz uszkodzone serwo i ciągnie lewe powietrze.
Serwo uszkodzone. Nie ma to żadnego związku z układem hydraulicznym.
A może uszkodzony przewód do serwa(nieszczelny?)
Nie wiem jak to jest w superbkach i nie chcę nikogo w błąd wprowadzić ale czy wartość podciśnienia nie jest za duża co powoduje samoczynne zablokowanie hamulców ?? Może czegoś brakuje co by ograniczało przepływ objętości powietrza potrzebnego do wspomagania hamulców. Może serwo które założyliście też jest uszkodzone ??
Jak masz serwo to one jest uszkodzone lub pompa podciśnieniowa,ale prawdopodobnie serwo nie szczelne bo syczy .
Jezeli pompa podcisnieniowa jest sprawna przewody szczelne to uszkodzenie musi tkwic w serwie. Coprawda nie ma tam zbyt wiele elementów które mogą się uszkodzic ale usterki sie zdarzaja. Powinien byc na drodze od pompy do serwa zaworek powrotny moze byc zablokowany. Pasowalo by sprawdzic czy po przegazowaniu silnika nie slychac szumu powietrza w okolicach...
Macie rację, naczytałem się i pewnie dlatego mam bałagan w głowie a nie prawdziwą wiedzę, ale skąd mam ją mieć? :( Wiem że bez podstaw teoretycznych i lat praktyki błądzę w ciemnościach... Wybaczcie mi te błędy, staram się zrozumieć jak to dokładnie działa. Myślę że owik mnie trochę źle zrozumiał z tym pompowaniem, chodziło mi o to, że na wyłączonym...
Witam, Mam problem z zdiagnozowaniem usterki usterki układu hamulców w Golfie. System ABS nie posiada żadnych błędów a hamulców praktycznie w ogóle nie ma. Trzeba bardzo mocno cisnąć. Nie wiem co może być uszkodzone ponieważ czujnik ciśnienia układu hamulcowego podczas naciskania pedału hamulca osiąga wartość ok 40Bar i nie wskazuje to na uszkodzenie...
najlepiej i najprościej... organoleptycznie... po demontażu przewodu podciśnienia; w przypadku wymiany serwa i tak najlepiej go wymontować sprawdź tylko czy przepływ powietrza jest tylko w jedną stronę... tj. od strony serwa w tym właśnie przewodzie musi dać się wytworzyć podciśnienie, tak jak to się dzieje w sprawnym układzie po wyłączeniu silnika......
Myślisz że pompa jest ok. Nie bardzo wiem jak ja oczyścić Serwo może jest uszkodzone? Pedał jest mięki przy pompowaniu i słabo twardnieje.
Tym autem jeżdżono tak od około 10 lat i nie pokonywał dziennie max 10 km, jazda tylko w trybie miejskim, przeszedł przez kilku "mechaników" i tak tego nie zrobili a wiadome $$ zapłacono. A że teraz jest w moim posiadaniu chce go doprowadzić do stanu w jakim powinien być. Mam możliwości, więc chciałbym to zrobić. Pytam tutaj tylko o radę/spostrzeżenia...
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Mialem przypadek z raz dzialajacym a innym razem nie wspomaganiem hamulcow ale to bylo w starszym pojezdzie - winny byl uszkodzony przewod podcisnienia (wspomagania hamulcow) laczacy kolektor dolotowy z serwo wspomagania. Objawy - hamulce dzialaja ale trzeba bardzo mocno wcisnac pedal.
witam, serwo uszkodzone, te bzdury z przewodami to popelina, powodzenia
W passatach B3 nie wszystkie typy mają typowe serwo do wspomagania i uszkodzenie systemu może powodowac twardy pedał i słabe hamulce .Nie znam dokładnie nazwy tego typu ABS ,jak potrzebne to jutro zerknę,a nawet fotkę mogę wstawic.Mam coś takiego na regale w magazynie.
Witam. Mam golfa na gaźniku 2 EE. Problem jest taki,że kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach wciśnięcie hamulca powoduje duży spadek obrotów. Czy przyczyną może być uszkodzone serwo?
Być może uszkodzony któryś zawór w bloku abs.Ale to tylko domysły.Równie dobrze mogło być serwo bo sam takie coś przerabiałem.
Jeśli zmierzyłeś podciśnienie sprawnym przyrządem i wynosi tyle co podałeś, to sprawdź dokładnie serwo. Może być uszkodzona "przepona" lub dziurawa (skorodowana) obudowa. Czy ktoś robił coś przy pompie hamulcowej, może potrzebna jest regulacja.
Witam Mam problem z twardym pedałem hamulca przy zapalonym silniku a mianowicie przy mocnym naciśnięciu pedała około 1 cm samochód staje w miejscu a jest to pół automat zmiana biegów polega na naciśnięciu hamulca nie da się zmienić biegu. Sprawdziłem przewód podciśnienia jest cały. Proszę o pomoc czy jest to uszkodzone Serwo,jeżeli tak czy da się wymienić...
Co tu drążyć temat.Albo masz uszkodzone następne serwo.Albo np oring na pompie.Oczywiście wykluczając złe podciśnienie i spartoloną robotę.
hmm ale skąd moze być uszkodzona membrana serwa? i dostawać lewe powietrze? nie mam pomysłu bez wciskania pedału hamuca wszysto Ok.! Wspomaganie hamulca według mnie działa.
Wymienilem pompke na nowa narazie niemialem okazji sprawdzic rosniecia pedalu ale teraz jak hamuje to musze dosc osro docisnac pedal czy to jest powod nowej pompki czy serwo jest uszkodzone i oczywiscie przy postoju na wlaczonym silniku przy dociskaniu hamulca slychac jak ucieka skas powietrze czy to normalne?
Brakuje podciśnienia, czyli albo króciec pompy tandemowej albo przewód elastyczny uszkodzony, serwo stoi w wodzie, lub od waszej tradycyjnej metody serwo zwyczajnie szlag trafił.
Panowie raz kolejny podbijam teze że to nie serwo. Jak znam życie hamują tylko zaciski z przodu a tył prawie wcale lub wcale prawie :D . Wrażenie jak by hamulce były zbyt ostre bierze się (moim skromym zdaniem) stąd że.. Po wdepnięciu hamulca auto nurkuje do przodu a tył chce na nas wyskoczyć. Mieliśmy słoneczne lato, suchą nawierzchnie, więc nie dało...
Chodzi o ten zaworek? http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/... Też zamierzałem go wymienić. Jego uszkodzenie sprawilo, że serwo trzeba wymienić. Natomiast pytanie czy pompę też? Czy brak jakiegokolwiek wspomagania hamulca to efekty tylko oleju w serwie?
Według mnie pedał hamulca byłby twardy przy uszkodzonym,gdyby zaś płyn wyciekał z pompy do serwa płynu by ubywało.Może pompa ABS jest zapowietrzona lub przepuszcza płyn między sekcjami pompa hamulcowa ale tą już wymieniłeś na teoretycznie sprawną.Objawy wskazują na typowe zapowietrzenie.
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzone serwo lub zaworek zwrotny osadzony w rurce laczacej serwo z "silnikiem".Napisz czy po spuszczeniu nogi z hamulca obroty wracaja do normalnego stanu.
Witam. A nie zapowietrzyła się pompa ABSu. Podobny problem przerabiałem kiedyś w swoim mondeo MK2. Obiło mi się o uszy że grupę VAG można testerem czy jak go tam zwał poruszyć w ABSie. Ale to tylko z zasłyszenia na żywo nie widziałem. I jeszcze jedno a serwo nie uszkodzone i samo nie ciągnie? Pozdrawiam.
Najlepiej podłączyć wakumetr i porównać pomiar ze wskazaniem z czujnika ciśnienia w kolektorze. Możliwy uszkodzony czujnik lub dziura (lewe powietrze) za przepustnicą. Czy hamulce działają jak trzeba? Może dziurawe serwo, pęknięty kolektor, dziurawy jakiś wężyk..... Podobno słychać syk powietrza więc pewnie dziura.
Ja skupił bym się na pompie hamulcowej , przepuszczania płynu pomiędzy stopniami lub niesprawny jeden stopień. Jak dotkniesz pedału , uruchomisz zawór i podciśnienie pociąga membranę . A że oporu na pompie nie ma to i pedał leci w dół . Syczenie jednak wskazuje ,że może być nieszczelność w serwie . Uszkodzona membrana ale bardzo delikatnie , stąd ten...
Witam Sprawdź wąż który idzie do serwa czy nie jest czasem pękniety.... a skoro wydaje Ci sie że kiedys lzej chodziły to wydaje mi sie że serwo padło chyba że jest uszkodzony wąż... a swoją droga to hamulce tez mogą być zapowietrzone... a jak hamujesz to jak sie zachowuje samochód?? wszystkie koła równo biorą?? tzn tył ma brac później ale chodzi mi...
Witam. Od pewnego czasu nie działa mi ABS samochód to seat toledo 95r 2.0 Auto zostało sprawdzone na komputerze i okazało się że jest uszkodzony ,,czujnik położenia pedału hamulca" czujnik wymontowałem z serwa i sprawdziłem omomierzem. W momęcie podłączenia jest 250 Ohm opór stopniowo wzrasta do 1030ohm (około połowy wciśniętego bolca) a po dalszym...
Ok dzięki za zainteresowanie jeśli jednak coś byś miał to daj znać bo nie mam pojęcia czy jest to zapchane czy uszkodzone co dalej z tum zrobić bo wymiana nie jest chyba prosta
Te 0,5 V jest jak najbardziej w normie. Zdejm na próbę wtyczkę z regulatora obrotów i sprawdż co się będzie działo z obrotami podczas jazdy. Uszkodzenie TPS-u objawiało by się też przerywaniem podczas przyśpieszania . Nieszczelne serwo też zakłóca obroty przy naciskaniu hamulca.
sprawdź czy po wciśnięciu hamulca na postoju przy zapalonym silniku masz ten sam objaw który opisujesz, jeśli tak to masz uszkodzone serwo, jeśli nie to sprawdź silnik krokowy. Alternator też powinieneś naprawić bo za każdym razem jak go odłączasz to go resetujesz i później świruje.
Może zawór zwrotny na wężu do serwa jest zablokowany. Wyciąg króciec z serwa, podepnij do węża wakuometr i zmierz podciśnienie. Masz jeszcze duże szanse , że obie pompy są uszkodzone.
Jeżeli masz twardy hamulec to tak jak pisze kolega wyżej możesz mięć nieszczelność na przewodzie do serwa. Albo uszkodzone serwo i też dopuszcza lewe powietrze. Sprawdź ren przewód do serwa, jeżeli jest ok to odepnij go od serwa i zaślep. Jeżeli będzie poprawa to serwo do wymiany.
Najpierw do sprawdzenia czy jest szczelny, jak nie to uszczelnić, a jeśli tak to zmierzyć wartość podciśnienia i jak będzie powyżej -0,6b(to mógłby ktoś zweryfikować, bo dawno nie sprawdzałem ile powinno być, ale chyba -0,6b) to sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe. A jak wszystkie są dobre, to zostaje uszkodzone serwo... edit: Tak to jest, jak...
Skoro się świeci, to oznacza błąd systemu, lub jego uszkodzenie i na kompie musi wyjść! Wykonaj poprawną diagnostykę, albo pojedź do kogoś, kto wie, jak to zrobić.
Czytaj uważnie mój pierwszy post. Pedał na zgaszonym twardy a na uruchomionym wpada do połowy od połowy hamuje normalnie. Od razu po zgaszeniu wcisnę dwa razy i twardy jak skała i nie ciężko tylko bardzo łatwo nabiera twardości. A jak zgaszę i będzie stało auto to później jest twardy bez żadnego pompowania. To logiczne z serwa z czasem na zgaszonym...
Zmień stacje diagnostyczną... :D Choć to śmieszne wcale nie jest (znaczy brak hamulców). Moim zdaniem uszkodzone serwo. Ale skoro diagnosta usterki nie znalazł, to chyba nikt tu na EL "Kaszpirowskim " nie jest.
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Przyczyn moze byc kilka. Czy samochod tak sie zachowuje od poczatku zamontowania gazu? Jezeli tak, to prawdopodobnie masz zle ustawiony dolot powietrza. Jezeli silnik pracowal prawidlowo, a usterka nastapila dopiero po pewnym czasie, to moze byc problem z emulacja sondy lambda (masz emulator/komputer "gazowy"). Wtedy sterownik silnika (ten od benzyny)...
To jest potencjometr z zasilaniem dwuprzewodowym i sygnałem zwrotnym na trzecim przewodzie. Zasilanie ma albo 12, albo 5V, pytanie jaki jest prawidłowy sygnał powrotny. Na tej podstawie może dowiem się, czy przypadkiem nie jest uszkodzone serwo ( wydaje dziwne dźwięki ). Dodatkowo podejrzana jest wiązka elektryczna, tak więc przyczyn może być kilka....
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
No i sprawdziłem żarówką ten elektrozawór i na gazie świeci a jak przełącze na benzyne to nie świeci czyli wszystko dobrze. Ale czy jeżeli mam uszkodzone serwo albo ten zawór na serwie to będzie sie tak działo? Bo jak silnik jest zimny i odpale to pedał hamulca powinien dać sie jeszcze bardziej wcisnąć do dołu, a u mnie tak sie nie dzieje. Dopiero jak...
Masz jakieś zakłócenia prędkości któregoś koła według mnie, jeśli hamujesz na suchym bez pisku i ABS Ci ingeruje.... Serwo sprawdzić jest bardzo łatwo, więc do dzieła. I weź VAGa i podejrzyj podczas takiego hamowania prędkości danych kół, a najlepiej loga zrób.
Witam! Mam taki problem. Mieszkam w UK i byłem ostatnio na MOT(przegląd) z moim Punto I i niestety wykryto usterkę hamulców. Jedna strona hamuje bardziej niż druga. Hamulce były odpowietrzone i klocki też w porządku. Mechanik mówił mi że to może serwo jest uszkodzone. Ręczny też mi nie przeszedł przez MOT choć linka jest na maksa naciągnięta. Co to...
Witam, mam Audi 80 b4 1,9 td. Jakimś dziwnym sposobem urwał mi się przewód od wspomagania hamulców, który znajduje się koło samego serwa, pewnie koleś uszkodził go przy wymianie filtra, ale mniejsza z tym. Czy od urwania tego przewodu mogły się zapowietrzyć hamulce? Bo mam jeszcze cieknący korektor siły hamowania ale wcześniej oprócz tego że co jakiś...
Już brakuje mi konceptu co się dzieje z hamulcami, bo nadal muszę dusić z całych sił żeby samochód stał przy wrzuceniu P czy R, a podczas jazdy muszę silnie naciskać na pedał hamulca żeby się zatrzymał. W układzie hamulcowym zrobiono: czyszczenie zacisków przód i tył ( w tyle wymiana klocków bo były krzywe ), oczywiście odpowietrzanie, wymiana serw...
Kolego działanie ABS-u, to jedna kwestia a brak skuteczności hamulców, czyli "twardego" pedału hamulca, to kolejna sprawa. Jeśli chodzi o ABS, to na początek sprawdź działanie czujników przy każdym kole oraz pierścieni współpracujących z czujnikami ABS-u (nie mogą być uszkodzone, skorodowane itd.). Na forach znajdziesz stosowne informacje. Odnośnie...
Witam serdecznie! Jak w temacie... Mam problem z dławiącym się silnikiem po naciśnięciu pedału hamulca. Po odpaleniu auta i naciśnięciu pedału słychać syk, silnik zaczyna pracować niestabilnie i zaczynają spadać obroty. Zdiagnozowałem uszkodzenie zaworu zwrotnego serwa hamulcowego ponieważ powietrze swobodnie przepływało w obydwie strony. Wymieniłem...
Nadal nie wymieniłem tranzystorów cewek. Mierzyliśmy jeszcze raz ciśnienie oleju jest po rozgrzaniu 1.5bar, na wysokich obrotach do 4bar. Znajomy sprawdzał jakie podaje producent i rzekomo powyżej 1bara na wolnych obrotach. Wszyscy mi mówią że to nie pompa oleju, ale klekot podczas odejmowania i dodawania gazu jest taki jakby to klekotał vanos lub regulatory...
Witam. Mam następujący problem. Auto stało jakieś 3 miesiące, z powodu uszkodzonego silnika. Wymieniłem silnik i serwo z pompą hamulcową. Pompę hamulcową włożyłem od BMW e34 TSD Turing. Podwójne bo mi nowy silnik nie mieścił się ze starym serwem. Ogólnie po odpaleniu trzymają hamulce. Dziś przejechałem 10km i auto zostało unieruchomione przez hamulce....
Witam, mam następujący problem z hamulcami w moim Golfie. Zauważyłem, że po krótkiej nawet jeździe samochód nie przyspiesza tak jak powinien, nawet przy ostrej redukcji ciężko go rozbujać, a przy wysprzęgleniu biegu na luz znacznie spowalnia. Pedał hamulca robi się twardy. Zatrzymywałem się, sprawdzałem, wszystkie felgi są gorące od tarcz. Hamulce ewidentnie...
stwierdził ze pedał hamulca wchodzi zbyt głęboko.hamować, hamuje. tyl już po wstępn jak dla mnie ok. nie jest to możne żyleta ale awaryjnie zatrzymuje się jak powinien ...tyl już po wstępnym czyszczeniu i regulacji ale dalej cos nie tak bo na zimnym bębnie blokuje prawe kolo ale jak już się rozgrzeje to wszystko ok.... ...Teraz mam tylko zapowietrzone...
Witam. Borykam się z problemami z hamulcami, a mianowicie - rozpędzam auto do przykładowo 60KM/H energicznym ruchem wciska pedał hamulca do końca, koła się blokują, hamuje ok (no może trochę mocniej trzeba wcisnąć pedał niż rok temu jak narzeczona kupiła samochód). Rozpędzam 2 raz, lekko hamuje pulsacyjnie, hamulec robi się twardy, skok pedału znikomy,...
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
Mam pytanie. Posiadam Audi A3 z 1997r. 1.9 TDI . Od jakiegoś czasu nie działają mi hamulce, przy hamowaniu słuchać syk powietrza, a pedał jest twardy jak przy zapowietrzeniu. Mechanik stwierdził uszkodzenie serwa. Posiadam serwo z oznaczeniem IJI 614 105F na allegro znalazłem używane ale z końcówką G. Nie wiem czy będzie pasować. Proszę o podpowiedzi....
serwo hamulec hamulec serwo serwo hamulec peugeot
wentyla nadmuch karta zielonka oprawa rastrowa podłączenie
vodafone calculator vodafone calculator
Ile oleju do silnika Ursus C-330? Pojemność i zalecenia Vaillant atmoMAG: Piecyki z trzema diodami LED