Kolego jeśli nie dochodzi napięcie po włączeniu stacyjki do elektromagnesu to uszkodzona stacyjka albo słaby styk na stacyjce.Należy wymontować stacyjkę i sprawdzić stan styków miernikiem i stan kostki łączącej pozdrawiam
No nic nie pomaga :( Czy to możliwe żeby to była np. uszkodzona kostka przy stacyjce lub sama stacyjka?
Kostka pod stacyjka, źle podłączone radio, zwarcie w instalacji, uszkodzony wyświetlacz. Inni dołożą więcej mozliwych przyczyn.
Przyczyn może być wiele np. uszkodzona kostka przy stacyjce, czujnik położenia wału, przerwa w instalacji najlepiej odczytaj błędy będzie wszystko jasne.
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Dzisiaj chcę gdzieś dać przełożyć transponder ze starego kluczyka jednak ze względu na duży koszt nie chce robić tego w ciemno. Radzę nie ruszać transpondera bo i po co? Wyjmij wkładkę. Weź na stół i "pobaw się" zapadkami. Te ori mają numery. Zestaw tych numerów określa kształt wycięć w kluczyku. Na tej podstawie można dorobić nowy kluczyk. Powtórzę....
To piszę że kostka trzyma mieszadło. Sam mechanizm raczej nie jest uszkodzony.
Witam. Astra H 2 piloty typu i obydwa mają uszkodzone płytki od sterownia centralnym zamkiem w punkcie dorabiania kluczy mówią ze są nie do naprawy cena nowego 450 zł . Chciałbym zamontować uniwersalny sterownik centralnego zamka i tu pytanie czy ktoś z forum robił taki zabieg i mógłby podpowiedzieć gdzie podłączyć się ze sterownikiem do kabli idących...
szkoda że nie napisałeś o roczniku auta i czy ma aparat zapłonowy, czy nie zapala się "check". Więc tak to jest opel a w oplu dzieją się różne dziwne rzeczy niczym w roswel (nie wiem czy dobrze napisałem) a takie przypadki objawiają się podczas niedomagań aparatu zapłonowego o ile go posiada, proponuje sprawdzić styki na module zapłonowym, zdejmuj pojedynczo...
Poza zanikiem napięcia na linii 15 (kostka stacyjki ),spadku napięcia podczas kręcenia ,albo uszkodzonego ECM ,nic innego nie widzę. Może ktoś coś wymyśli innego. :lol:
Przykład przeróbki w OPLU ASTRA Opis trochę zagmatwany ale u mnie działa bez awaryjnie 2lata. Może jeszcze kiedyś dodam przekaźnik który w czasie pracy rozrusznika będzie gasił światła na czas zapłonu. Pozdrawiam. Aby zrobić układ w którym po wyłączeniu kluczyka gasną światła to żaden trud wpinając przekaźnik, ale w Oplu w jednej sekcji są zasilane...