Siema. Ukręciłeś przewody fazowe, napięcie faz dostało się na napięcie 5V od czujników halla. Upaliło zapewne któryś tranzystor w półmostku. Mógł przebić na bramkę więc driver w półmostku także jest uszkodzony (niby ma zabezpieczenie ale często się nie sprawdza). Skoro zapala Ci się wyświetlacz ale nic się nie da zrobić i nie pokazuje stanu baterii...
Ja takie już kiedyś wywaliłem, też z podobnym uszkodzeniem i też podobnie sparciałe. Jak dla mnie to takie uszkodzenie i sparciałe guma (wiek) dyskwalifikuje oponę do bezpiecznego poruszania.
Przegub- zewnętrzny- wewnętrzny,krzywa półoś,krzywa niewyważona felga,brak pierścieni ustalających felgę(alus) uszkodzona opona,za wysoko podniesiony przód auta.Reaguje wibracja na jazdę slalomem?
Do odważnych świat należy :) jeżeli ciągasz ją po kraju a po jednym zdjęciu widzę że pewnie chodzi pod wywrotką lub ruchomą podłogą bo na 4 miesięczną oponę to ma za bardzo wyszargany bieżnik po zewnątrz , zwłaszcza jak jest z pierwszej osi. Specyfika pracy i tych ładunków wymaga aby wjechać tam gdzie się tylko da - pewnie wiesz o czym mówię. Więc...
Miałem podobnie uszkodzone opony - mimo, że były świeże (rocznik 2020) i bieżnik w bardzo dobrym stanie to poleciały na śmietnik. Jest uszkodzony na profil, a ten najbardziej jest obciążony przy pokonywaniu zakrętów - nie trzeba zbyt wiele wyobraźni, aby wywnioskować kiedy taka opona może ulec nagłemu uszkodzeniu i co wtedy może się wydarzyć. Kupiłem...
Może być także uszkodzona opona. Warto jechać do wulkanizatora na sprawdzenie.
Witam, takie pytanie dla wtajemniczonych, ile średnio serwis wulkanizacji skasuje za naprawę opony R16 po gwoździu? Jest możliwe że nawet 100 zł? Bo to jest opona Fulda, za ok 200 zł nowa. Pojechałem autem na serwis - wymiana tarcz/klocków z przodu i właśnie wyszło przy okazji że opona jest uszkodzona. Zdziwiłem się trochę że za całość zapłaciłem 350...
Tak więc albo będzie to usterka typowo mechaniczna jak piszą koledzy wyżej albo pokrzywiłeś felgi. Opony można wykluczyć skoro na równej nawierzni problem nie występuje. Uszkodzony kord w oponie dał by o sobie znać już przy 40km/h.
Witam. A felgi z tego samochodu mają symbole, sprawdź. Druga sprawa, opony wymiana, może uszkodzone. Pozdrawiam.
Ciśnienie w oponach obstawiam, że sprawdzone na początku. Zamień koła miejscami na próbę (lewe z prawym), a jeśli opony są kierunkowe to przód do tyłu i sprawdź czy będzie jakaś zmiana. Często uszkodzona opona daje takie objawy.
Na jednej osi muszą być identyczne opony. Nawet bieżnik muszą mieć taki sam. Mnie PZU wypłaciło odszkodowanie za wymianę dobrej opony tylko dlatego, że miałem pismo od producenta, że nie produkuje już opon o bieżniku jaki miała druga uszkodzona opona.
Wymiana wahaczy przód, brak zbieżności, zrobiona pierwszy raz, lekko ściągało, ale okazała się uszkodzona opona. Wymienione opon i problem. Dodano po 1 Reset czujnika skrętu zrobiony, komputer pokazał test zakonczony pozytywnie, sytuacja została bez zmian ://
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
Może ciśnienie jest nie równe w kołach lub uszkodzona opona.
Uszkodzona opona wewnętrznie.
Podobno przy tym przebiegu jest raczej niemożliwe "skończenie" się sprzęgła Możliwe - w wyższej temperaturze tarcie jest większe (dlatego na wyścigach rozgrzewają opony). Uszkodzone sterowanie hydrauliczne to na początku brak całkowitego rozłączania sprzęgła i trudności ze zmianą biegów.
Jeśli rozgałęźnik jest wilgotny, to woda dostaje się po kablu: - nieszczelne złącza przy antenie - uszkodzona opona kabla - woda dostaje się przez przejście w ścianie (wtedy kabel w mieszkaniu powinien być mokry).
No ale przy tak wykonanych zdjęciach nie wiemy co tam się stało dlatego najlepiej by ocenił to gumiarz zamiast skrobać się po głowie. Jeśli nie jest uszkodzona struktura opony co można to zacerować i jeździć - rzecz jasna lepiej by traktować oponę z ograniczonym zaufaniem (przełożyć na zapas)...
Czy jesteś pewien że to silnik? Było cos robione ostatnio? Może byś to uszkodzona opona. Czy tak się dzieje w całym zakresie prędkości czy tylko przy np 120 do 130 km/h? Nie pytam o obroty tylko o prędkość. Chyba że tak jest niezależnie od prędkości przy 2000obr?
O co aie tu pytac?? Opona uszkodzona kupujesz dwie nowe i tyle w tym temacie.
Uszkodzona opona.
Witam, Opel Corsa D 2015 rocznik. Controlka ciśnienia opon jest cały czas na desce. Próbowałem resetować- gaśnie na chwile i znowu sie zapala. Czy jest jakiś sposób żeby to |całkowicie wyłączyc|. Zmieniałem opony i w któreś chyba został uszkodzony czujnik- jest on w każdej oponie. Dodam, ze sprawdziłem Corse OBD i nie pokazuje żadnego blędu.
okazało się uszkodzona opona wymiana na nową i objaw znikł.
Kolega podesłał mi zdjęcia z autostrady A2 po wystrzeleniu NIE USZKODZONEJ opony w jego firmowej Octavii - to daje do myślenia. Owszem, daje do myślenia. Trzeba wymieniać wszystkie opony możliwie często a być może co dzień, bo nawet te nie uszkodzone bo mogą wystrzelić. Z drugiej strony, skąd wiedział, że opona nie była uszkodzona? Przecież ogólnie...
Znalazłem orginal firmy VDO made in france. Koszt na allegro nowy 85 zł. Numer części: S180014810Z Uproszczony numer części: S180014810Z Numery OEM (Oryginalny Producent Sprzętu): RENAULT 7701476662 RENAULT 7701476636 RENAULT 407005578R RENAULT 8200281399
Uszkodzona opona z zewnątrz nie widoczne a wewnątrz już wzmocnienie popękało. Wizyta u wulkanizatora powinna rozwiązać problem
Nie bardzo rozumie- taka opona jest uszkodzona i nie nadaje się do dalszego używania, tak?
Opona jest uszkodzona, a nie nierównomiernie zużyta.
Zostaje dętka Najprościej tak zrobić skoro nie skutkują inne metody. Rozumiem że wentyl trzyma oraz opona nie jest uszkodzona.
Możliwa uszkodzona opona. Miałem to samo przy 90-95 i potem cisza. Okazało się, że na wewnętrznej stronie opony jest wybulenie wielkości śliwki. Cichną wibracje powyżej 70?
Felgi używane, opony używane, tak? Więc: 1. Niewyważone koła. 2. Krzywe felgi. 3. Uszkodzone opony Wybierz sobie. A post powyżej pominę...
Wymieniona na nową. Dzięki.
to napewno nie wina przekladni raczej na 100% kola albo zle wywazone albo od koepskich amortyzatorów uszkodzone opony
Donoszę z radością, że przejażdżka testowa wykazała całkowity brak niepokojących dźwięków... tak więc winna całego hałasu była uszkodzona opona. Wszystkim dziękuję za sugestie. Temat zamknięty.
Niestety jakiekolwiek uszkodzenie bocznej powierzchni opony dyskwalifikuje ją z dalszego użytkowania bo prawdopodobnie skończyło by to się tragicznie. Ponadto tak uszkodzonej opony nie da się naprawić.
Przejechane już na tych oponach zostało ponad 500 km przez kilka dni, nawet przy stosunkowo dużych prędkościach i generalnie nic sie nie dzieje póki co. Obie uszkodzone opony zostawie na tyle, a jak nie przestanie ściągać, to przejade się na stacje w celu badania. Uderzenie na szczęście duże nie było i wydaje mi się, że dopiero po zmianie tych kół zaczęło...
Przyczyn może być wiele, m.in.: - luzy na tulejach gumowych zawieszenia - krzywe tarcze hamulcowe - krzywe lub niecentrycznie zamontowane felgi - źle wyważone koła - uszkodzone opony
Ciekawy film o regeneracji opon: https://www.youtube.com/watch?v=7emzMK7m... I bardzo dobrze widać jaka to lipa, skoro z uszkodzonym kordem przechodzą.
Na początek powinieneś sprawdzić koło, a dokładnie oponę i felę. Uszkodzona opona lub wykrzywiona felga może również powodować ściąganie. No i w tym serwisie oprócz wymiany części sprawdzili i ustawili zbieżność oraz geometrie? Pamiętaj też, że nasze drogi nie są dobre na testowanie poprawności jazdy auta.
Jeżeli masz krzywe tarcze, to podczas hamowania powinien też pulsować pedał hamulca. Jeśli trzepie kierownicą to raczej luzy w zawieszeniu, lub krzywa felga, czy też uszkodzona opona. Może sprawdzić jeszcze raz tył, czy dodrze mechanik wyregulował i odtłuścił te nowe bębny. A jak trzyma ręczny?
Stawiam na uszkodzenie opon lub lozysk w tylnej osi skoro nie ma roznicy czy na biegu czy nie. Pozdrawiam.
A dla wielu wydaje się, że wystarczy, że opona będzie okrągła... No i pojawia się, bardzo często podnoszony temat odpowiedzialności w razie wypadku - kolizji. Przecież każdy "dobry prawnik" zrobi użytek z tego, że ktoś poruszał się na oponach niewłaściwie dobranych do auta, oraz, że ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania. No i trzeba pamiętać, że...
Jeżeli nie ucieka powietrze to tak Wcale nie jestem tego pewien. Powietrze może jeszcze nie schodzi, ale to już grozi, wystrzeleniem opony. Udaj się do warsztatu, tam fachowcy zadecydują, czy do wymiany, może do naprawy.
Próbowałeś zrobić adaptacje? Jeśli nie to spróbuj, jeśli się nie powiedzie to pewnie uszkodzony czujnik.
opona jest uszkodzona w trakcie trwania gwarancji z winy Tylko że z winy użytkownika.
Po takiej przygodzie sprawdź czy rant opony i obręczy nie jest uszkodzony, przydatny może być uszczelniacz tubeless (mleczko), czy opona jest dobrze ułożona i spróbować napompować, najlepiej z kompresora.
Nie ale powinienes miec odpowiedniecisnienie w oponach
Na jednej osi muszą być identyczne opony (nie tylko takie same). To jest zasada ogólna, niezależnie gdzie i kiedy opona została uszkodzona. Nie ma potrzeby wymieniać obie opony gdy np. uszkodzona zostaje nówka i możemy nabyć drugą tego samego typu. Rację masz o tyle, że ktoś kto nie wie, że oponę z bocznym uszkodzeniem nie "łata się" a wymienia, może...
Nie, to co widzisz, a to co jest uszkodzone wewnątrz, nakazuje natychmiast ją wymienić. Felga też niestety ucierpiała.
Wybrzuszenie wewnątrz opony, takie jak to widoczne na załączonym zdjęciu, najczęściej nie jest cechą produkcyjną i może wskazywać na wadę konstrukcyjną lub uszkodzenie opony. W tym przypadku, mimo że opony nie były jeszcze montowane na felgach i z zewnątrz nie widać wklęśnięć ani innych oznak problemów, takie wybrzuszenie może sugerować, że warstwy...
popraw temat - co to, kurka wodna, jest "???" Dodano po 17 O teraz jest OK! Trzeba zacząć od wyważenia kół! Typowy objaw krzywej felgi lub uszkodzonej opony.
Trochę te opisy mało przekonywujące. Ale coś mi pachnie niestety uszkodzeniem łożyskowania koła. To nie jest forma pretensji. lecz uzasadnienie dla miałkiej porady. Stuki pochodzące od belki to byłoby groźne. Ale rozsypujące się lub już zdegradowane łożysko też nie napawa optymizmem. Tyle , że nietrudno sprawdzić. A jeśli związane z hamulcami bębnowymi...
Tak, np. uszkodzona przekładnia kierownicza. Może być też wina opon. Tylko co to za diagnostyka, że nie można dojść przyczyny tych problemów. Proponuję zapoznać się z artykułem: http://autokult.pl/3157,wibracje-samocho...
Pytanie po co chcesz go przerabiać na SATA skoro masz uszkodzone głowice i prawie na pewno uszkodzenia powierzchni? To tak jakbyś w aucie z uszkodzonym silnikiem wymienił opony na nowe. Nie uruchamiaj już tego dysku.
mam problem podczas jazdy szumi mi z lewej przedniej strony jakby łożysko lub uszkodzona opona przy skręcie w lewo lub prawo odgłos przypomina tarcie klocków o tarcze przy szybkości od 150km/h zaczyna drżeć kierownica . Skrzynie mam automat na postoju komputer nic nie informuje po zmianie z P na R lub D komputer wyświetla Service Bardzo proszę o pomoc.
uszkodzone plotno w oponie objawia sie takim bujaniem
Wymienić ewentualne uszkodzone części, skontrolować opony, ustawić zbieżność. Na forum nikt tego nie zrobi. Temat zamykam.
Dzień dobry. Dzięki za obszerną dyskusję Panowie. Dzisiaj u mechanika stwierdzili, że to opona uszkodzona. Para kupiona w tamtym roku z lepszym bieżnikiem i poszły na przód. Chyba jutro dostanę przesyłkę i używkami i będę zakładał pojutrze. Chcę kupić świece i typach pasujących podają BR01 .... lub tam jakieś inne. W moim WIN pisze ......BR1J.........
Auto z takimi oponami kupiłem, sprzedawca twierdził że skrzynia jest uszkodzona. Wyskość oryginalnych opon jest porównywalna do oryginału (różnica max 2cm na średnicy) więc nie sądze że to wina opon, są szersze ale nie wyższe. I dlaczego po rozgrzaniu jest ok?
Sprawdź jeszcze wyważenie kół i czy któraś z opon nie jest uszkodzona ( wybrzuszenia lub nierównomiernie starty bieżnik wskazujący na pęknięcie lub rozwarstwienie osnowy opony). Luz na końcówce drążka w połączeniu z niewyważoną lub uszkodzoną oponą powoduje takie objawy jak opisujesz.
Przy wymianie opon nie zostały uszkodzone czujniki ?? Pasuje sprawdzić kompem czy są widoczne
Witam, może dla porównania, czy w samochodzie jak uszkodzisz jedną oponę to naprawiasz/wymieniasz 4? Jeżeli inne są sprawne to nie ma potrzeby ich wymiany. Upewnij się dokładnie, które są uszkodzone (nie tylko te ewidentne, nie dokonuj pomiarów w układzie), i wymień, jeżeli pozostawisz któryś uszkodzony to może nastąpić ponowne uszkodzenie nowo wymienionych....
Jeśli opona ma rzeczywiście -1mm, 3-4 miesiące użytkowana i jest tego samego typu, to jest to bez znaczenia. Większe różnice w trakcji , czy hamowaniu mamy przy nierównym ciśnieniu w oponach. Miałem odwrotną sytuację, kupiłem komplet 4 szt na wiosnę i jedna została uszkodzona we wrześniu. Dokupiłem jedną identyczną i wszystko było ok.
Najpierw oddaj mu uszkodzoną oponę do naprawy, a on z litości założy ci dwie nowe opony za darmo i nawet zatankuje samochód do pełna.
A jak zmieniasz uszkodzoną oponę na przedniej osi to też tylko jedną dajesz nową bo przecież druga jest dobra ?
Z zawieszeniem jak z wróżeniem z fusów, stukanie to może być wszystko, skrzypienie to RACZEJ ale nie na pewno element gumowy. Najprościej oddać auto specjaliście, który dokona przeglądu i naprawi usterkę. Uszkodzone zawieszenie przekłada się również na uszkodzenie opon, a to bezpośrednio na przyczepność, bezpieczeństwo, spalanie no i całościowo - portfel.
Luz na łożysku lub uszkodzone łożysko.
Wolne żarty. Uszkodzony delikatny bok opony - powinna zostać wymieniona, nikt nie zagwarantuje że nie została naruszona konstrukcja. A że droga? No cóż, trzeba było uważać. W sumie można jeszcze przełożyć ja na tylną oś - ale to i tak dowód rejestracyjny poleci przy kontroli. Doradzaczom sugeruję, żeby sobie sami na takich jeździli, najlepiej po własnym...
Mozna to przewidzieć bo oględzinach wzrokowych Na pewno można w jakiś tam sposób ocenić oponę zdatna/niezdatna/uszkodzona. Tyle tylko że opony są bardzo drogie, tak samo przestój pojazdu również kosztuje. Po oponie zmęczonej życiem, czyli jazdą ze zbyt niskim ciśnieniem, czy obciążeniem na zewnątrz może nie być widac jawnych oznak, za to pomiędzy warstwami...
Ekstremalny błąd sekwencyjny;nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu.Przyczyną może być nie skalibrowany tachograf,zły rozmiar opon w porównaniu z konfiguracja albo z sygnałami prędkości albo z jednym i drugim, uszkodzony czujnik prędkości obrotowej.
Jeśli ciśnienie byłoby zbyt niskie, to by zdzierało zewnętrzną i wewnętrzną stronę opony. Winowajcą może być jeszcze uszkodzona końcówka drążka kierownicy.
Skoro fachowcy badali to ciężko podpowiadać. Ale na pierwszy rzut uszkodzenie opony, na drugi krzywa tarcza hamulcowa, na trzeci uszkodzone łożysko, na czwarty niewłaściwa geometria zawieszenia.
ten silnik powinien spalać 8,5l gazu max. żeby spalanie wzrosło musiał byś mieć po 1 barze w oponach. co do ściągania, winna może być nawet [url=http://www.oponeo.pl]opona, drążek kierownicy, uszkodzony amorek. zrób fotkę silnika bo może masz 2 generacje nie 1 różnica polega na tym ze jest emulator wtrysku czyli sterowanie silnika krokowego za parownikiem....
Jeśli nie ma żadnych luzów na drążkach, to można zadać pytanie- czy auto nie miało żadnej kolizji przodem. Jeśli tak, to może mieć delikatnie wygiętą półoś napędową, lub uszkodzony przegub półosi w skrzyni.
Ja miałem bicie też - kierownica ruszała się na boki przy niskiej prędkości 1-2 cm. Okazało się że jedna opona ma uszkodzony bok - pęknięcie. Założyłem zimówki i nie mam tego efektu.
Jeśli na luzie też bije to przyczyny szukaj . Krzywe felgi ,guzy na oponach nie wyważony wał napędowy (odpadł ciężarek ) uszkodzony krzyżak
U mnie wystąpił problem po roku od wymiany opony, po wymianie akumulatora (który uznali na gwarancji), teraz zmienili politykę i zwalają wszystko na wymianę opony (bo niby drgania). Decyzja serwisu - uszkodzony sterownik, naprawa 390 zł i gwarancja tego nie obejmuje. Mam identyczną drugą hulajnogę i też wymieniłam oponę na pełną i tam się nic nie dzieje...
Ok tak zrobię ,świadomie kupiłem wiedziałem że uszkodzona dałem 1700 zł.pkus dwa komplety prawie nowych opon na felgach 😏 Odezwę się za kilkanaście dni jak znajdę miejsce u mechanika na wymianę.
Witam trzeba sprawdzić stan płynu hamulcowego to pierwsza rzecz a druga przyczyną palenia się kontrolki hamulców może być uszkodzony czujnik ABS mógł uledz uszkodzeniu w trakcie wjechania w dziurę
Dojazdówka jak sama nazwa wskazuje nie jest normalną oponą Przeważnie dojazdówki mają ograniczenia prędkości. Oczywiście, bo dojazdówka nie jest najlepszą oponą (kołem) nawet jak jest w pełni sprawna technicznie. Służy tylko do dojazdu z ograniczoną prędkością ze szczególną ostrożnością. Przy kontroli można być zobowiązanym do pokazania uszkodzonego...
Witam. Sznurkiem kleję sobie sam dziury bo jak bym z każda taką latał do wulkanizatora to bym zbankrutował a wulkanizator mieszkał by w pałacu. Jeżeli chcesz pewnie, bezpiecznie i porządnie ale wychodzi że nie ekologicznie to kup sobie nową oponę. A żeby było pewniej to od razu 2 na oś bo może być mała różnica już w bieżnikach i zużyciu ich. A jeszcze...
Jeśli kontrolka ABS jest sprawna (widać ją zaraz po przełączeniu kluczyka stacyjki w pozycję zapłon) i sprawny jest sam ABS to wibracje przy hamowaniu mogą być odczuwalne przy gwałtownym hamowaniu lub na śliskich nawierzchniach ale to z powodu działania systemu ABS. Wibracje mogą być też odczuwalne jeśli tarcza hamulcowa jest skrzywiona lub pęknięta,...
Tachograf nie skalibrowany, zła wielkość opon (w porównaniu albo z konfiguracją albo z sygnałami prędkości albo z jednym i drugim), uszkodzony czujnik prędkości obrotowej. Sprawdzić opony oraz sygnał prędkości pojazdu odebrany przez EBS.
opona pozabkowana powoduje podobny halas jak uszkodzone lozysko,wnioskujac z opisu ze stalo sie to po wymiane opon
Mogą oczywiście. Zawsze przy kręceniu bębnem wydobywa sie stukot gdż przemieszczają sie kawałki rdzy i brudu . Sprawdź cylinderki z tyłu czy nie są rozcieknięte lub czy sie cofają na swoje miejsce. Sprawdź jak luźny jest bęen czy możesz na popuszczonym ręcznym przekręcić nimi lekko czy stawiają opór i poruszaj nimi góra dół czy lekko schodzą czy nie...
No cóż, wjazd na krawężnik, lub inną pionową wystającą przeszkodę, bo i po kołpaku widać...Czy zmieniać? nie jest to bardzo głębokie nacięcie. Może warto spytać co na to powiedzą w "kapciarni"?
rok i pojemność silnika przy drganiach karoserii nie ma żadnego znaczenia :D a tak serio: coś "jest niewyważone"..hmm..tylko co :?: najczęściej uszkodzone opony,niewyważone /skrzywione felgi czasem skrzywione półosie napędowe(nie wiem czy w tym modelu występują"przeciwwagi"na półosiach napędowych ale często lubią się odklejać/odrywać prowadząc do "cudów"...
A co jeszcze może być przyczyną? Nic więcej. Czyli jechać do porządnego diagnosty żeby sprawdził ponownie geometrię zwracając uwagę na kąty tylnych kół? Tylko porządna kontrola da obraz tego co jest uszkodzone. Dodano po 5 (Opony tak ścięło że aż wyją podczas jazdy). Zaraz zaraz, są łyse czy wyząbkowane?
czy kola byly wywazone? opona moze miec guza, albo jest uszkodzona w srodku a wiec nie bedzie golym okiem widac i spawdz cisnienie w oponach
W osobówce to oznacza brak zbieżności. A tu - raczej też, ew. uszkodzenie zawieszenia. Zniszczenie opony to tylko skutek.
Czy istnieje możliwość, że te czujniki uszkodziła osoba, która wymieniała tylną oponę w hulajnodze? Czujniki nie ale przewód silnika mógł się uszkodzić przy nieostrożnej wymianie opony.
No, no ludzie nie mają rzeczywistych problemów to sobie wymyślą. Czy może nie jeździcie po deszcu aby oponie nie dostarczyć wody. Czy do pompowania kól używacie powierza z bieguna południowego lub przynajmiej alpejskiego? Tyle bzur mogą wymyśleć ignoranci techniczni. Czy widzieliście kiedyś opony uszkodzone przez powietrze w sensie jego jakości? Czy...
Dzięki za informacje, kontrolka zapaliła się po przełożeniu opon z zimowych na letnie. W jaki sposób to zdiagnozować, który czujnik może być uszkodzony ? czy można synchronizować czujniki z modułem odbierającym sygnał. Posiadam Wag Com
Przeguby wewnętrzne zostały wymienione na fabrycznie nowe. Co prawda nie oryginalne lecz nowe. Myślę że objawy są dość charakterystyczne. Auto wibruje TYLKO NA DRUGIM BIEGU. Delikatnie drży karoseria. Drgania nie są przenoszone na kierownicę. Jeśli były by luzy w zawieszeniu, problem z oponami, uszkodzone sprzęgło itp. podejrzewam że drgania występowały...
Półosie, zawieszenie silnika, uszkodzone łożysko koła, zbyt duże ciśnienie w oponach (niski profil) Trzeba pokolei szukać.
Cze! Od opon nie zależy włączanie ABSa. Najpierw sprawdź, czy przewody do czujników ruchu są nie uszkodzone. Czasem, gdy czujnik ruchu jest uszkodzony będzie problem np na dziurach z hamowaniem - niekoniecznie mocno trzeba hamować żeby odblokowywał abs. Jeśli masz problem z amortyzatorem, ktyórymkolwiek, problem może być podobny. Podczas jazdy koło...
Jeśli masz koło zapasowe to zamień go z tym uszkodzoym. Może to tylko uszkodzenie felgi lub samej opony.
Czujnik jest pod podłogą od spodu, mniej więcej pod kierowcą. Sprawdż czy nie został mechanicznie uszkodzony.
Jeśli ciśnienie w oponach kół jest ok, i kontrolka nadal świeci po zrobieniu kalibracji/resetowania to trzeba udać się najlepiej pewnie do jakiegoś wulkanizatora który dodatkowo świadczy usuługi diagnostyki czujników TPMS. Powodem świecenia kontrolki może być uszkodzony (np. podczas wymiany opon sezonowych) czujnik ciśnienia w kole, lub zamienione koła...
Posiadam audi a4 b6 2002 131KM (...) miałem problemy z przegubem wewnętrznym wymieniłem go niestety ale na używany bo trzeba było z serwisu a to już ceny! Niestety wiele ludzi zapomina o tym, że pieniądze trzeba mieć nie tylko na zakup samochodu ale również na jego późniejsze utrzymanie... a im bardziej prestiżowa marka tym to utrzymanie jest droższe....
popękana opona uszkodzi opona ciśnienie opona
fujitsu lifebook bateria hasło router admin nierówne obroty omega
Mysz Titanum TM106 na MacBooku - Sterowniki i Konfiguracja Urządzenia do podłączenia do wejścia SbS w sterownikach bram automatycznych