Bez znaczenia, sygnał z czujnika piezoelektrycznego nie ma biegunowości.
Co stoi na przeszkodzie poszukać: uszkodzona wiązka czy ECU?
Równie dobrze może być uszkodzona wiązka do czujnika temp. objawy takie same. Przydała by się diagnostyka i podejrzenie temp. jaką widzi sterownik.
Rozwiązano - uszkodzona wiązka czujnika prędkości.
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Tak, program diagnostyczny, można też delikatnie opuszkiem palca potykać czujnika, będzie czuć takie jakby cykanie, ten który to robi jest uszkodzony lub wiązka do niego.
Wpisz w google wds bmw poszukaj swoje autko i masz schematy.
Wiązka elektryczna nie jest przypadkiem gdzieś uszkodzona ? Opcje są 3 : . Wiązka , czujnik , sterownik silnika .
Przekaźnik grzałki na module. Nie będzie miał nic wspólnego z ym błędem. Co jeszcze może być powodem wyskakiwania tego błędu? Wadliwy czujnik NTC, uszkodzona wiązka elektryczna, uszkodzony moduł elektroniczny. Trzeba po kolei posprawdzać elementy.
Czy przewody czujnika ciśnienia układu klimatyzacji będą w tej samej wiązce Tak , są w tej samej wiązce , ale to wystarczy otworzyć maskę i wiadomo - nie trzeba pytać . :D Napraw w końcu tą wiązkę a nie uprawiaj druciarstwo przez puszczanie "lewych" przewodów :cry: Rzeczywiście pytanie jest trochę głupie. Mogłem sobie sprawdzić sam i to zrobiłem. Zamieszczam...
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
Uszkodzona wiązka przy czujniku ciśnienia do turbo – kuna przegryzła kabel.
Przecież masz błąd aktywny czujnika ciśnienia w poduszce. Co tu jest niejasne? Uszkodzony jest albo czujnik albo wiązka czujnika.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Prawdopodobnie uszkodzony czujnik Halla, ewentualnie wiązka do niego. A co do sprawdzenia, w Internecie jest pełno rozwiązań. Pozdrawiam.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Uszkodzona wiązka czujnika wysokiego ciśnienia
Zamień czujniki miejscami ze sprawnymi, jak błędy się przeniosą to czujniki uszkodzone, jak zostaną to wiązka uszkodzona
Oddaj to komuś kto się na tym zna. Przyczyn może być wiele. Uszkodzona wiązka do sprzęgła, uszkodzony przekaźnik klimatyzacji, uszkodzony czujnik ciśnienia lub wiązka do tych elementów, a może być banalna sprawa typu przepalony bezpiecznik klimatyzacji. Krok po kroku trzeba sprawdzić wszystko
Brak masy do czujnika wałka rozrządu lub sam czujnik do wymiany. Pewnie uszkodzona wiązka. Brak sygnału prędkości. Też trzeba się temu przyjrzeć, wiązka lub sam czujnik w skrzyni.
Bardzo często uszkodzona wiązka czujnika temperatury jest przyczyną błędnych wskazań - warto spojrzeć na nią.
przy przełączeniu na gaz zaczyna piszczeć i mrugać kontrolka gazu wygląda na to iż wskazuje że nie ma ciśnienia gazu, może uszkodzony czujnik lub wiązka, warto to sprawdzić najpierw podłączając się do sterownika
Weż sobie wkładkę telefoniczną W66 (albo inne słuchawki) i podepnij pod wtyczkę czujnika. Powinieneś usłyszeć cichy pisk. Jak tak jest to sterownik jest ok, okablowanie też. W czasie jak masz podpiętą słuchawkę napięcia na wtyczce nie stwierdzisz.
Kup drugi czujnik i go wymień. Jak ECU błąd wywala to na 95% jest on uszkodzony. Wiązkę sprawdza się pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką komputera, do tego musisz mieć rozpiskę. Postaram się dodać później.
Najprościej tak, ale nie koniecznie musi być uszkodzony sam czujnik, może być uszkodzona wiązka, złącze czujnika, bądź nawet i sterownik.
Usterki usunięte. Była uszkodzona wiązka czujnika abs prawy tył oraz wymieniona dzwignia postojowego oraz wyczyszczony APM. Dzięki za wskazówki.
Czujnik rzadko jest uszkodzony, sprawdź wiązka pod pokrywką zaraz za zagiecien - lekko przetary to właśnie to!
Błąd komunikacji czujnika ciężaru. SERIO????????????? Serio, serio ... Podaj nr PNC to może się uda coś więcej ustalić. Co Ty chcesz jeszcze ustalać ? W poście #2 w zasadzie wszystko zostało napisane. Brak komunikacji między czujnikiem nacisku na amortyzatorze a modułem. Uszkodzony czujnik, wiązka, moduł lub soft. Przy czym to ostatnie mało prawdopodobne....
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Witam problem rozwiązany uszkodzona wiązka przewodów do czujnika.. Przewody zielone w środku jakieś 20 cm od czujnika..
Koło osuszacza masz zawór wieloobwodowy, jest szansa na zamienione czujniki miejscami ,albo kostki ,lub uszkodzona wiązka tych czujników
rozwiązaniem był czujnik ze szrotu i dodatkowo uszkodzona wiązka . pozdrawiam
Załóż w miejsce pływaka rezystor 100 czy 200 omów i pojeździj trochę. Wskazanie powinno stać cały czas na jednej wartośći. Jak stoi to czujnik uszkodzony, jak się zmienia to wiązka albo licznik. Sprawdzanie na rozłączony czujnik niewiele da, bo układ widzi to jako błąd.
Witam pierwszy błąd to uszkodzony czujnik absu lub wiązka do niego, jest to prawe przednie bądź lewe koło nie pamiętam ale miernikiem można to łatwo sprawdzić, drugi błąd jest to jazda na magnesie sterownik skrzyni nie dostaje informacji o prędkości z tachografu
Okazała się być uszkodzona instalacja elektryczna. Wiązka od czujnika cr do sterownika.
Dzisiaj zrobiłem pełną diagnostykę KTS (u siebie mam CDIF i Delphi, i one dawały błędy jak w pierwszym poście), w zalączniku to co wypluł KTS. https://obrazki.elektroda.pl/9520352900_... Uszkodzona wiązka od czujnika kąta i wspomagania może blokować przyspieszanie ? Jak myślicie, rwać wiązkę od strony kabiny czy silnika ?
Błąd przepływomierza masz przerwa lub zwarcie więc wiązka, bezpieczniki lub po prostu przepływka uszkodzona. Co do czujnika jak kolega powyżej pisał, wyjmij i wyczyść bo usterka sporadyczna.
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Witam temat zakończony uszkodzona wiązka do czujnika. Pozdrawiam
Skoro błąd mówi o czujniku ciśnienia to albo sam czujnik jest uszkodzony albo kabelki do niego. Co tutaj jest niejasne?? Sprawdź wiązkę do czujnika a jak wiązka będzie dobra to wymień czujnik i problem z głowy.
Uszkodzona wiązka do czujnika temperatury zewnętrznej lub sam czujnik.
Czujnik na skrzyni, bezpiecznik, wiązka uszkodzona. Na początek sprawdź bezpiecznik, potem po kolei.
licznik wiec chciałem go sprawdzić zwierając przewód masowy z sygnałowym Przewody te zwierałeś przy liczniku? Czy na wahaczu w kostce do czujnika? Spróbuj powtórzyć, zwierając przewody w kostce do podłączenia czujnika. jak wskazówka licznika będzie się podnosić to odkręć czujnik i sprawdź czy jak najeżdzasz nim z różną prędkością na tarczę hamulcową...
Najprawdopodobniej tak , ale warto sprawdzić jeszcze wiązkę przewodów do niego.
Sprawdź czy nie zgniła kostka tego czujnika i czy zaraz za kostką jest cała. Bo prawdopodobnie wymieniłeś dobry czujnik na nowy. A uszkodzona jest wiązka którą naprawiłeś na chwilkę ruszając nią przy wymianie.
A więc problem rozwiązany. Uszkodzona wiązka (tylna).
Uszkodzony czujnik lub wiązka, trzeba podłączyć clipa i posprawdzać.
Z żarówki przewodów idzie do: MCE (Moduł Centralnej Elektryki) pin 12 kostka B, kolor niebiesko-czerwony. Ze skrzyni biegów przewód sygnałowy idzie do: MCE (Moduł Centralnej Elektryki) pin 6 kostka C, kolor niebiesko-czarny. Czujniki nie działają, bo nie mają sygnału, aby je załączyć. Czyli odpuszczamy problem z wyjściem z MCE, a skupiamy się na wejściu....
Uszkodzony czujnik ciśnienia w obwodzie rezerwowym lub wiązka. Sterownik odczytuje wartość 0 stąd brak błędów.
No tak to działa że stop ma wyższy priorytet na gazem i jak wciśniesz stop to odcina gaz (tak dla bezpieczeństwa jakby gaz się zaciął). Widocznie albo czujnik pedału hamulca świruje ale z racji że to IVECO to obstawiał bym że coś zamokło np w tylnej lampie albo wiązka od czujnika lub do lamp jest uszkodzona. Retarder jest bo on też powinien zapalać...
Po pierwsze jaki silnik w tej Setrze? OM441/442 czy MAN'a? Czym diagnozowałeś i jaki był opis błędu? Przyczyn może być sporo: - czujnik wału - pompa - uszkodzona wiązka - przekaźnik EDC... Daj trochę wskazówek :)
Wskazana kontrolka sygnalizuje błąd na sterowniku silnika powinien towarzyszyć jeszcze sygnał brzęczka.Możliwości uszkodzony czujnik tem.silnika wiązka lub częsta awaria sterownika (L12)
Może być uszkodzony modulator, wiązka lub czujnik.
sprawdż czujnik 3 obwód okolice tylnego mostu może być wiązka uszkodzona jeśli masz 4 obwód na czujniku to zamiń wtyczki
Nie widzi a powinien! Uszkodzona wiązka od czujnika wału do komputera.
Po pierwsze to jest jakiś wymieniacz a nie mechanik/elektromechanik. Zmień jeśli możesz bo wpędza Cię w koszty a nic nie naprawia. Zapewne i stary czujnik był dobry ale to pomińmy, pompa pewnie też. Tak jak piszesz zostaje wiązka i przedzwonienie kabli od czujnika do pompy.
Witam. Posiadam zmywarkę Elektrolux EES47311L , w której wyświetlił sie kod błędu i64 .Wie ktoś co on oznacza ? Podejrzewam przygniecioną wiązkę , uszkodzony czujnik pracy ?
Sprawdzałeś czujnik doładowania? Po lewej stronie na kolektorze dolotowym. U mnie było kilka takich awarii do 2000 obr, każda spowodowana inna usterką: - Uszkodzony kabel wtryskiwacza sterującego - Uszkodzony czujnik doładowania - Uszkodzony czujnik stop! - Uszkodzona wiązka przy silniku.
Witam czujnik zalania, który w tym modelu normalnie jest na zwarciu Może wiązka uszkodzona, sprawdził bym czujnik zalania mierząc przy wtyczce od strony modułu, czy ma zwarcie
Błąd odpuści po ustaniu przyczyny, nie kasuje się go. To, że błąd wskazuje na problem w obwodzie czujnika NTC nie oznacza, że tylko i wyłącznie czujnik może być uszkodzony. Trzeba sprawdzić cały obwód NTC --> czujnik - wiązka - moduł.
Czujniki, wiązka ok? Błędy jakieś generuje?
Jak dla mnie to dwie opcje,albo uszkodzona wiązka pomiędzy czujnikiem a komputerem albo sam rozrząd i temu błędne dane.
Wyraźnie jest napisane, że zapisana jest informacja o zdarzeniu w BSI Gdzie to jest napisane, bo ja widzę coś zupełnie innego. Źle to interpretujesz, masz błąd, bo czujnik lub wiązka jest uszkodzona, w tym wypadku pewnie czujnik ciągle wykrywa przeszkodę.
Poszukaj w wiązce pod filtrem powietrza
Obwód czujnika poziomu paliwa. Na początek pływak i wiązka przy zbiorniku, a później wiązka. Jak był bity to może jest źle poprowadzona, albo uszkodzona wiązka lub zwierzątka się dostały.
Miałem ten sam błąd i okazała sie uszkodzona wiązka , po jej naprawie czujnik okazał się sprawny
Skoro pomogło na chwilę to możliwe, że uszkodzona jest wiązka od tego czujnika - po poruszeniu jakiś czas działała.
Masz uszkodzony zawór na pompie. Masz również uszkodzony czujnik temperatury silnika (bądź wiązkę z czujnika do ECU bądź licznika).
-40 oznacza że jest przerwa w obwodzie, idąc dalej tym tropem to albo ten czujnik też jest uszkodzony albo wiązka, lub wtyczka od czujnika jest za słabo wciśnięta.
Mam podobny przypadek u mnie jest brak ciągłości kabla z czujnika ciśnienia do ECU, u ciebie ten drugi. Wiązka idzie nielogicznie, u ciebie najprawdopodnie jest uszkodzony kabel kolor pomarańcz od panelu do czujnika. Ten kabel idzie od panelu do kostki (pin 19, wtyk 24pin) obok kolumny kierowniczej (wnętrze, nad pedałami), potem do wtyczki (pin 3, wtyk...
Daj opisy błędów. Ta pamięć nie ma nic do tych błędów - to jest eeprom. Mapy itp masz w pamięci flash. Rozrząd jest poprawnie ustawiony? Sygnały z czujnika wałka i wału sprawdzane na oscyloskopie? Wiązka sprawdzona do obu czujników - sygnał do sterownika i zasilania?
co może być przyczyną Przyczyną może być : - uszkodzony rezystor czujnika poziomu w zbiorniku paliwa, - oberwany lub zatopiony pływak czujnika, - uszkodzona wiązka przewodów w okolicy złącza czujnika, - uszkodzenie izolacji i korozja przewodów, - przygnieciona w czasie montażu wiązka przewodów, - przegryzione przez kunę przewody czujnika, - uszkodzony...
Tak naprawdę to nic nie sprawdziłeś a już wymieniłeś dwie rzeczy. No dobra sprawdziłeś bezpieczniki. Nie sprawdziłeś czego brakuje w lampie ale pewnie plusa. Możesz mieć uszkodzony kabel między przetwornicą a ż są żarnikiem. Uszkodzony czujnik, wtyczka, wiązka będzie dawał efekty przegrzania auta i kontrolki STOP. Także jak widzisz szkoda Twoich pieniędzy...
Szukałeś i wymieniałeś nie tam gdzie trzeba. Czujnik G8 masz zamontowany od spodu miski olejowej. Wejdź pod auto, zdemontuj matę wygłuszającą pod silnikiem (jeśli jeszcze ją masz) i zobacz najpierw czy wtyczka jest wpięta w czujnik. Jeśli jest wpięta to ją wysuń i najpierw spryskaj piny wtyczki i czujnika środkiem w spray'u do czyszczenia i konserwacji...
Uszkodzona wiązka lub sterownik.
Jeżeli uszkodzony jest czujnik oleju i doszło do penetracji wiązki aż do sterownika ( po wypięciu wtyczki przy sterowniku popłynie olej), wtedy należy wymienić wiązkę która jest dostępna z czujnikami jako całość.
Błąd czujnika nie musi oznaczać uszkodzonego czujnika W tym samochodzie może, może także być zgnita wiązka do czujnika.
Pierwszy błąd oznacza zwarcie wewnętrzne czujnika abs w prawym tylnym kole. Drugi wskazuje na to samo koło ale uszkodzona jest wiązka lub czujnik w zacisku zużycia okładzin. Na moje oko przegrzane hamulce i wysoka temp. spowodowały te usterki.
Masz zegary z mechanicznym licznikiem przebiegu czy z wyświetlaczem LCD? Kontrolka w starych zegarach ma włącznik bimetalowy i albo świeci albo nie - jeśli się żarzy to albo jest zwarcie na wiązce albo uszkodzony lub niewłaściwy czujnik. Sterownik silnika ma swój czujnik, wentylator swój, a kontrolka też swój - teraz pytanie który Ty wymieniłeś ;) Czujnik...
1 Szczelność przewodów paliwowych 2 Praca zaworu regulacji wydatku paliwa 3 Wtryskiwacze- szczelność, zacięcia 4 Uszkodzona pompa 5 Uszkodzony czujnik 6 Uszkodzony sterownik 7 Uszkodzona wiązka 8 Uszkodzony element obciążający prądowo a zasilany równolegle z zasilaniem czujnika ciśnienia paliwa 9 Zakłócenia sygnału obrotu silnika 10 problem mechaniczny...
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Na komputerze pokazuje ciśnie 710 bar wymieniłem czujnik i jest tak samo sprawdziłem cała wiązkę od czujnika jest wszystko dobrze.Czy może być uszkodzony sterownik silnika
Ruch poprzeczny w prawo Brak potwierdzenia ruchu poprzecznego w prawo. Podzespoły lub wiązka przewodów mogą być uszkodzone lub poluzowane. Mogło nastąpić uszkodzenie mechaniczne. Układ powraca do aktualnie włączonego biegu. Sprawdź czujnik, złącze i wiązkę przewodów. Sprawdź mechanizm zmiany biegów.
Jak za akumulatorem, to pod skrzynką przekaźników jest nadmuch na ECU. Wylot jest w skrzynce naprzeciw ECU i załącza się z drugim biegiem wentylatora chłodnicy jak dobrze pamiętam i jak odłączyłeś sam wentylator (nie kostkę z czujnika temp na chodnicy) to nadmuch (i wentylator chłodnicy jeśli jest podpięty) będzie działał w 3 przypadkach, temperatura...
Jeśli jest błąd czujnika wałka, to: Rozrząd, uszkodzony czujnik, uszkodzona wiązka do niego. Jeśli jest dodatkowo błąd, zwarcie do plusa, zapewne brakuje masy... Jeśli nie ogarniacie, auto na warsztat.
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
Czujnik wysokiego ciśnienia to tylko oryginał wchodzi w grę. Takie błędy może wyrzucać uszkodzony czujnik lub przetarta wiązka, którą trzeba sprawdzić i wyeliminować jej winę. Zamienniki czujników potrafią po tygodniu czasem dwóch zakończyć ''kadencję''.
Wygląda to jakby gdzieś przewód był uszkodzony. Co za problem, żeby sprawdzić wiązkę?
Dwie opcje uszkodzony czujnik temperatury płynu lub jego wiązka, albo bardziej prawdopodobne że w momencie zapalenia błędu ginie z napięcia zasilania na ECU bądź can ECU do reszty.
Nawet fajny opis przez launch. Jak "napisali" czujnik ciśnienia atmo wewnątrz ECM i czujnik wału. Także może być uszkodzony sterownik ,a może czujnik wału albo wiązka. Coś zdecydowanie wpływa na liniię 5v. I być może to powoduje spadki. Być może.
Uszkodzony czujnik ABS. Albo wiązka przy nim. Pisałem o wiązce...
po włączeniu wstecznego jeśli jest ciągły sygnał to układ jest w stanie awaryjnym, przyczyną może być nieszczelnośc jednego z czujników ( mają wtedy wpływ wilgoć i mróz) lub jest mechanicznie uszkodzony, sprawdź czy nie masz świeżych śladów uszkodzeń na zderzaku nie koniecznie w okolicach czujników, może być również uszkodzona wiązka łącząca poszczególne...
Uszkodzony czujnik w klamce hamulca lub wiązka przewodów.
kody blędów na immo: kod 11 - Niemożliwa komunikacja z transponderem możliwe przyczyny : *wyładowana bateria klucza *uszkodzony klucz *niezaprogramowany klucz kod 55 - Sterownik *wymienić sterownik kody błędów na silniku: kod 92 - Czujnik położenia wałka rozrządu możliwe przyczyny: *uszkodzona wiązka *zabrudzony czujnik *źle ustawiony luz *uszkodzony...
Przywarta wiązka lub uszkodzony czujnik ciśnienia.
Tam nie ma żadnego pływaka. Jest tylko czujnik oleju - poziomu , i tak jak koledzy pisali wyżej są tylko 2 możliwości , albo uszkodzone kable idące do czujnika ( wiązka do sprawdzenia ) - albo sam czujnik do wymiany ( dobrze by było wymienić na oryginał lub chociaż markowy ) i powinno być po problemie.
wygląda jakby któryś wtryskiwacz dużo za dużo "polewał", może wszystkie, może to być uszkodzony czujnik temperatury silnika, temperatury powietrza, przepływomierz (jeśli jest), lub też map-sensor, albo wiązka lub komputer. ja bym zaczął od czujników, można porównać ich rezystancje z dokumentacją książkową lub autodata książkowe możesz pobrać tutaj:...
Jeśli pokazuje ci dwa biegi na raz to są dwie możliwości: albo jest uszkodzony czujnik halla albo wiązka pomiędzy czujnikiem a ECU (zdarzają się i jedne i drugie przypadki).
Czujniki na rencie nadkola skrajne mają inny kąt wtyczki. Są dwie możliwość kupiłeś uszkodzone czujniki lub uszkodzona jest wiązka PDC na zderzaku lubi korodować. Wtyk wiązki jest z prawej strony jeśli dobrze pamiętam obok zbiornik płynu spryskiwaczy
Uszkodzona wiązka bądź ECU, sprawdź ciągłość przewodów między czujnikiem a złączem ECU.
uszkodzona wiązka wtryskiwaczy uszkodzona wiązka silnika uszkodzona wiązka fabia
wysokich obrotach grzeje tworzyć instalka sterowanie dwoma obwodami
honda android toshiba 37av501p
Wymiana głowicy w baterii ceramicznej - krok po kroku Matryca VES400UNDS-2D-N12 w telewizorach Vestel