Zobacz jak wyglada mocowanie gniazd od srodka,moze uda sie cos dopasowac. http://www.elzet.com.pl/?p=productsList&...
W tym ułożeniu nie znalazłem na allegro, ale okej poszukam jeszcze po tych hasłach. Najprościej rozumiem kupić zwykły zacisk i przełożyć plastik oraz sprężynkę?
A w przypadku, gdy w podobnym silniku (silnik 3 fazy, 3 wyprowadzenia) Większość silników trójfazowych ma 6 wyprowadzeń. śruba obok była wykręcona natomiast jedna faza byłą zwarta z przewodem ochronnym i podłączona do jednego z zacisków? Po doprowadzeniu napięcia do wystającego przewodu z silnika silnik po krótkiej pracy bardzo się zagrzał. Dopuszczalne...
E63: Sprężarka odłączona (uszkodzone przewody elektryczne lub zacisk). Sprężarka uszkodzona. Uszkodzenie lub zadziałanie zabezpieczenia silnika. Uszkodzenie przekaźnika sterującego (uszkodzenie płyty głównej)
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
Jeśli skrajne styki mają brak obwodu to grzałka jest uszkodzona. środkowy zacisk przykręcony śrubą jest podłączony do przewodu ochronnego - (żółto zielony)
Rozumiem, masz jakiś prostownik mikroprocesorowy, który potrafi zmierzyć kondycję akumulatora?
Nie trzeba odkręcać dwóch śrub, nie trzeba tej śruby wyciągać - tak jak napisali koledzy. Skoro masz tarcze do wymiany to na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową więc możesz zacisku nie ściągać a zsunąć go razem z jarzmem. Wtedy masz dostęp do całości i ściągasz jarzmo z zacisku. Ta "śruba" która ma łeb na klucz 15 o której wspominał...
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Uszkodzony moduł linek, albo uszkodzone zaciski ham.
Albo uszkodzona stacyjka albo zanieczyszczone zaciski akumulatora(rów).
No i? Jak linka chodzi lekko to są zapieczone w samym zacisku, albo mechanizm w nim uszkodzony. Zaciski do wymiany albo naprawy.
Kanał danych SAE J1708 Kanał danych nie działa. Przewody kanału danych są rozłączone - przerwane. Utlenione lub uszkodzone zaciski w złączach. Dodano po 13 Kolego tutaj już miałeś napisane : https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Wiązkę pod kabiną sprawdziłeś ? Ciągłość przewodów pod obciążeniem ?
Nie naprawisz tego póki nie będziesz wiedział jak to działa. To nie jest żadna śruba czy szpilka, to jest ośka dźwigni jak już ci napisał (at)meches76 Rozbierz ten uszkodzony zacisk w drobny mak to być może zrozumiesz, jak działa ten ręczny.
W UK móglbys zlozyc wniosek gwarancyjny o zwrot kosztów naprawy (spalone tarcze, klocki, czas pracy) do sklepu gdzie sprzedali ci ten niby-regenerowany zacisk, I oprócz zwrotu kosztów samego zacisku, pokryli by koszta naprawy calosci usterek jakie spowodowal ich uszkodzony zacisk. Warunkiem jest, zeby ten ich zacisk byl zamontowany w autoryzowanym servisie...
Tak, jak napisałem. Wyciągnąłem tłoczki, sprawdziłem uszczelki, osłony i powierzchnie, w której chodzą tłoczki. Wszystko jest OK. Wygląda więc na to, że to nie w tym był problem. Raczej złe prowadzenie klocka i jak go przytarło z jednej strony, ustawiał się pod skosem i jeden tłok powodował wciskanie drugiego i dlatego się blokowało. To na razie teoria....
Miernik jest na łatwo dostępnych elementach, i można go naprawić. Na wejściu mA za bezpiecznikiem, jest prosty ogranicznik diodowy z dwóch diod proponuje sprawdzić te diody lub od razu je wymienić na nowe, 1N4004
Sygnału w liczniku nie wyłączysz bez usunięcia usterki. Można jechać nawet z podłączoną drugą stroną bo i tak system nie działa.
Na pewno jest to MID 135? Wątpię. MID 136 (układ hamulcowy) SID72 FMI10 w/g instrukcji sugeruje różnicę grubości klocków hamulcowych pomiędzy lewą a prawą stroną na którejś z osi. Może być uszkodzony zacisk hamulcowy, lub co się częściej zdarza, czujnik grubości okładzin. Taki efekt może też dać wymiana klocków na nowe bez kalibracji.
Odpalę volvo nabiję powietrza pełny stan i zaciągnę ręczny hamulec to prawe koło zablokowane a lewe się kręci i z nożnym hamulcem podobnie co to może być za przyczyna Jeśli siłownik jest ok. to najprawdopodobniej samoregulator w zacisku uszkodzony.
No tam z tyłu są takie zaciski musisz nacisnąć i włożyć odizolowany przewód chyba że są uszkodzone zaciski i nie trzymają przewodu..musisz to sprawdzić
Przyczyn moze byc kilka;1- uszkodzona grzalka 2-uszkodzony termostat 3-uszkodzony programator 4-zaciski przy grzalce przegrzane zacznij od sprawdzenia grzalki jak pralka nabierze wody to podlacz grzalke bezposrednio do sieci 230v{2kabelki i3-ci zerowy]lub zmierz przyrzadem najprostszym miernikiem.:cry:
koledzy dziękuję za pomoc. W wyniku szczegółowej diagnozy znalazłem uszkodzony zacisk hamulca w prawym kole. i to najlepsze że tylko czasem ma luz i tak łupie. zacisk zamówiony i mam nadzieję że będzie ok. Temat uważam za zamknięty
Było coś robione, w okolicy kabla, że mógł zostać uszkodzony? Zaciski połączeniowe po obu stronach sprawdzone, czy nie ma luzu, nagaru, itp? Dobrze by było też zmierzyć jaka jest wartość napięcia AC dochodzącego do falownika.
Tak, tylko w jednej jest zacisk uszkodzony - do wymiany/naprawy.
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
temat bardzo prosty prześwietlic trzeba jeden przewód trzy żyłowy pomiędzy modulatorem przedniej osi a zaciskiem najczęściej uszkodzony jest między zaciskiem a wtyczką przy zaworze redukującym
Kilka dni temu podczas jazdy pedał hamulca zaczął mi wpadać w podłogę i okazało się że jedno z tylnych kół jest gorące i po demontażu problem z zaciskiem nie ruszał się tłoczek. Zacisk oddałem do regeneracji ale zastanawia mnie to cały czas czy uszkodzony zacisk i zagrzanie układu może powodować wpadanie pedału hamulca?
Poszukaj co jest podłączone do tego uszkodzonego zacisku bo to najprawdopodobniej spowodowało uszkodzenie sterownika Powodzenia
8 -urządzenie sterujące uszkodzone zacisk 15pinx1/7 11-niezdefiniowany stan połączenia 15 - dodatkowy zawór sterujący - przerwanie lub zawarcie do UBatt A diagnostyką nie idzie diagnozować
Witam, powodów może być kilka. wyrwane gniazdo wejścia sygnału, ''zimne luty",konfiguracja wyjścia/wejścia, uszkodzony przedwzmacniacz, uszkodzone zaciski wyjściowe (wyrwane z płyty)
Prawdopodobnie przez zacisk DF regulatora płynie prąd wzbudzenia prądnicy. Jeśli regulator jest uszkodzony to na próbę można podać napięcie wzbudzenia przez żarówkę 20W na zacisk DF prądnicy i plus akumulatora.
Cześć, prośba o informacje. Jak odłączyć hamulec ręczny który zaciąga się automatycznie po wyłączeniu silnika ( blokuje zacisk ), a chcę wymienić tylnie tarcze, klocki i uszkodzony zacisk ?
Mam niebagatelny problem z wyjaśnieniem przyczyn(y) uszkodzeń TRZECH układów, opartych na triakach:BTA12 600B czy triak mógł zostać uszkodzony przez dotyk zacisku brami i przepływ ładunków statycznych. 3 razy pod rząd - raczej mało prawdopodobne. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie przed przepięciami - to rozważ zastosowania tego z załącznika, czyli: -...
"Kółko" to głośniczek piezoceramiczny. Taki jak w zegarku z melodyjkami. Ten prostownik wydawał dźwięki? Bez akumulatora nie będzie napięcia.
Odepnij linki od ręcznego, zobacz czy odbiły uchwyty od linek. Zobacz czy wtedy się grzeje. Czy klocki chodziły luźno w jarzmach? Zazwyczaj jest to wina linek lub klocków które ciężko ruszają się w jarzmach. Trafiają się też uszkodzone zaciski.
Dom wolnostojący czy mieszkanie w bloku? Czy tylko u Ciebie tak się dzieje czy sąsiedzi też mają problemy? Może być zarówno problem u dostawcy (jeśli to dotyczy większej liczby odbiorców) jak i problem ze stykiem przewodów zasilających twój lokal (zły styk na złączu, przy liczniku, uszkodzone zaciski na słupie itp ) jeśli problem jest tylko u Ciebie.
A kapse koledze od temperatury nie odpadają? :D Samochód w górę.Kręć kołami przed i po zdjęciu klocków/szczęk. Zapieczone klocki/szczęki/zaciski lub uszkodzona pompa/serwo. Oczywiście wbite młotkiem(uszkodzone)lub żle wyregulowane łożyska też zatrzymają samochód. Kilometr-dwa jazdy bez zbędnego hamowania i wystarczy dotkąć ręką felgi by wiedzieć które...
Najpierw zdejmij metalową ramkę, później czarny front, on powinien mieć typowe zatrzaski. Sprawdź, czy z boku nie blokują zaciski przewodów.
Wg. mnie uszkodzone fotokomórki lub przewód podłączony pod zaciski zasilania 50,51 lub zabezpieczeń 70,72 od foto. Zacznij od tego. Pozdrawiam Dodano po 9 Ps. Zmostkuj zaciski 70 i 72 omijając zabezpieczenie foto, centrala powinna ruszyć.
Witam masz gdzieś w rozgałęzieniu uszkodzony zacisk L lub N dlatego masz taki spadek napięcia, po podłączeniu obciążenia zrobi Ci sie z tych 160 zero V, pootwieraj rozgałęźniki i sprawdź pozdr
Uszkodzony zacisk, nic nie zrobisz. Trzeba pogodzić się z zakupem chyba że chcesz go rozkręcać i pozbyć się auta na kilka dni. Miałem to samo kilka dni temu w 308, nawet po wyjęciu z auta nie chciał sie cofnąć w imadle a naciskając dźwignię ręcznego wychodził bez problemu. Moim zdaniem nie warto się męczyć.
Przycisk Stop na płycie jest NC do połączenia szeregowego z przyciskiem Stop na zaciskach. Jeżeli nie ma go fizycznie to zacisk Stop należy zmostkować do GND.
Okazało się ogólnie że mam zacisk nie oryginalny bo zamiast mieć zacisk na normalną śrubkę 6 kątną to u mnie było na 12 kątną i jest trochę inny z wyglądu a sprawa była bardzo prosta bo trzeba było ją kawałek ruszyć czyli zacząć napinać napinacz tą śrubką i dalej już samo się napinało a kiedy była wykręcona na maxa to regulator automatyczny nie chciał...
Czy przez źle założenie coolera na procesor LGA775 mogłem go uszkodzić ? Dodam, że kołki montażowe (1kolek) się ruszał a raczej nie powinien tak ? Chyba kołkek miał uszkodzony zacisk. Czy od tego mógł się procesor usmażyć ? Nie dociskając odpowiednio do procesoru w efekcie, ten się spalił.
Najprostszy test - po dojechaniu "na miejsce" i stwierdzeniu, że jest gorące - podnieś tą stronę samochodu i zobacz - czy koło swobodnie się obraca. Drugie - sprawdź zbieżność i pochylenie (czy nie ma odstępstw) - ev. zgięta belka, jak mówisz, że czop wymieniałeś. Tak dokładnie, a nawet można wtedy popuścić odpowietrznik by wykluczyć jakiś problem...
dla wszystkich zainteresowanych dodam iż uszkodzony był zacisk hamulcowy i po wymianie wszystko wróciło do stanu odpowiedniego
Przypuszczam uszkodzony automat schodowy, możliwe? Możliwe, dokręć zaciski na automacie schodowym, ewentualnie trzeba go wymienić.
Prawdopodobnie płyta jed. zew. jest już uszkodzona. Zacisk S jest to komunikacja cyfrowa mimo że agregat jest on/off. Cztery zaciski w jed. wew. to wyjscia napięciowe 230 V 1- neutralny 2- sprężarka 3- wentylator skraplacza 4- grzanie później sprawdzę co to za błąd to dam znać.
Tak lecz zasilacz martwy na niskim napieciu jak na poczatku. Na tym wiekszym transformatorze na zaciskach 0V. Nie mierz napięcia na zaciskach transformatora, tylko dopiero za prostownikiem. Generalnie uszkodzone mogą być jakieś elementy RC wokół tranzystorów kluczujących i ewentualnie sterowanie.
Oryginalny potencjometr ma trzy zaciski od potencjometra i dwa(czasami cztery /podwójny/) wyłącznik sieciowy. Jezeli ten potencjometr ma zbliżoną rezystancję i wyłącznik sieciowy działa, możesz go zastosować.
Po wymianie pompy bez zmian, okazało się, że uszkodzone były zaciski z tyłu. Po wymianie problem nie występuje. Pozdrawiam
Ja znalazłem bez problemu 65uF 450uF, np. krajowego Miflex w cenie około 60zl. Rozumiem, że jeśli kupie kondensator z dwoma zaciskami, to w moim przypadku musiałbym zmostkować czarne przewody. Tak, RP-2 mają dwie pary zacisków, żeby łatwiej wszystko połączyć.
Jeśli ta ładowarka z lidla jest jakąs łądowarką mikroprocesorową to brak ładowania może oznaczać, że aku jest uszkodzony lub głęboko rozładowany. Należałoby zmierzyć napięcie na zaciskach akumulatora.
To się trze tylko w jednym miejscu czy na całym obwodzie tarczy? Jak na całym to możliwe że masz uszkodzony zacisk i on nie odbija. Zobacz czy dźwignia od linki na zacisku opiera się o "zderzak" na zacisku po spuszczeniu ręcznego. Mogą być też prowadnice zapieczone i nie ruszają się w jarzmie. Jeżeli jest to ocieranie punktowe to tarcza bije. Nie oznacza...
Kilka możliwości (nie wykluczam innych): - Przemiennik jest zbyt "mały" do takich zastosowań (no ale skoro działał wcześniej?) - Poluzowane przewody zasilające gdzieś na zaciskach lub uszkodzone przewody. - Zbyt duże obciążenie silnika podczas pracy (zanieczyszczenie łożysk - możliwe?, zbyt "twardy" materiał, zmieniono nastawy pracy na falowniku?, itd)....
Warto posprawdzać działanie kolejnych "etapów sterowania": zwierając com i P1 (na styku przekaźnika) sprawdzić czy za każdym razem falownik podejmuje pracę?. następnie wysterowywać pracę P3 poprzez podawanie na cewkę przekaźnika obcego sterowania; wnioski jak wyżej?! kolejne sprawdzenie: tam skąd pochodzi sygnał wysterowania P3 (z dodatkowego przycisku...
Termostat zmostkuj to powinna ruszyć Jeśli nie to sprawdź agregat miernikiem czy ma przejście pomiędzy wszyskimi zaciskami(oczywiście po zdjęciu przekaźnika)
Cewka lub "lica" idące od zacisku do cewki są uszkodzona i robi się zwarcie . Nie radzę podłączać go pod radio , bo istnieje ryzyko spalenia końcówki mocy. Co do subwoofera bez wzmacniacza , to poczytaj instrukcję , bo masz tam taką opcję w tym radiu i instrukcja o tym mówi.
Witam Dzisiaj miałem taki objaw włączam laptopa i nie ładuje baterii odłączam zasilacz i wyłączył laptopa spr - na skrajnych zaciskach baterii 0V - zasilacz sprawny - podłączam cienkie kabelki do baterii i wkładam do laptopa odczyt z woltomierza na starcie 0V po chwili 12,56V czyli teoretycznie baterie ładuje Pytanie bo nie chce w ciemno wydawać ok...
Albo źle odpowietrzone, albo uszkodzone tylne zaciski lub pompka hamulcowa. Raczej bym reklamował ze względu że oddali uszkodzone auto. A jak nie chcesz reklamować to idź do drugiego warsztatu na naprawę.
Witam. Mam pytanie, mam uszkodzone zaciski w wzmacniaczu i chciałbym kupić zaciski bananowe, bo te oryginalne nie są za dobre. Moje pytanie brzmi czy te zaciski z poniższych zdjęć będą pasować ? http://obrazki.elektroda.pl/6125060800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9876752300_1... Dodano po 29 bardzo zależy mi na odpowiedzi....
czego to może być objaw? - usterka alternatora, - usterka instalacji elektrycznej alternatora, - uszkodzone klemy (zaciski) akumulatora, - korozja skrzynki "głównych" bezpieczników, - usterka punktów podłączenia masy silnika, akumulatora, ...
Dzień dobry! Nabyłem właśnie drogą kupna NAD 3020. Wzmacniacz ma uszkodzony jeden z zacisków głośnikowych (tych "sprężynkowych"). Naszedł mnie pomysł, aby wymienić cały ten blok zaciskowy na taki, jak występuje w wersji B, który jest wykonany na śrubowe, bardziej porządne przyłącza. Czy ktoś z Was orientuje się, czy ten blok z wersji B jest gdzieś do...
Ok. Dzięki. Jutro wszystko zmierzę i napiszę jakie są wartości. Rozumiem, że tak jak pisaliśmy, że między zaciskiem 12V na wzmacniaczu a masą samochodu (karoserią) ma być w okolicach 12V? Jeśli jest mniej to świadczy o tym że uszkodzony jest zacisk we wzmacniaczu?
Z tym jest problem , no mam tylko to zdjęcie . To jest z grupy hiszpańskiej gdzie jestem zapisany i na niej szukają tego elementu. Postaram się znaleźć Może to być iskrownik? DiSchArge? https://fixpart.es/es/producto/samsung-d... Tutaj jest taka sama albo podobna Na pierwszym zdjęciu widać , że z jednej...
Jeśli jesteś pewien pomiaru napięcia (te 20V) na zaciskach zasilania klawiatury to masz uszkodzony stabilizator w zasilaczu płyty -kłania się serwis naprawczy.myślę ze drogo nie będzie jednak wyślij nie próbuj naprawiać sam bo potem Ci serwis odmówi naprawy.
Zetor Proxima po naciśnięciu hamulca ucieka powietrze co jest nie tak Cześć! Wygląda na to, że Twój Zetor Proxima ma problem z układem hamulcowym. Uciekające powietrze może być spowodowane kilkoma problemami, które warto sprawdzić: 1. Uszkodzony zacisk hamulca – Zaciski hamulcowe mogą być uszkodzone lub zużyte, co powoduje nieszczelność powietrza....
Jeżeli akumulator nie jest uszkodzony i napięcie na zaciskach nie spadło poniżej 10,4 V. to najprawdopodobniej jest uszkodzony prostownik, trzeba było by sprawdzić na innym akumulatorze, (bez podtekstu) miałem kiedyś taki przypadek, że facet pytał się mnie dlaczego jego prostownik nie ładuje mu aku. i pokazuje mu na wyświetlaczu taki komunikat w kształcie...
Stawiam na uszkodzone, przytarte mechanizmy i prowadnice zacisków (tak z doświadczenia mówię) ale ciśn. jak najbardziej do spr. Wszystkie 3 przypadkiem z jednej strony?? Nie chce mi się wierzyć... Ja sądzę, że z modulatora jest tam jedno trzykrotne wyjście na prawą i na lewą stronę. I jedna strona hamuje mocniej a druga słabiej i stąd problemy.
Witam . Myślę że należy sprawdzić wtyczkę zasilającą betoniarkę, wyłącznik, zaciski silnika. Wskazany pomiar napięcia na silniku multimetrem.
Sprawdziłeś już o ile dobrze zrozumiałem ciągłość uzwojenia wtórnego. Należałoby jeszcze zrobić to samo z pierwotnym. Musi być połączenie pomiędzy zaciskami wtyczki tego urządzenia.
1. Sprawdź lampę podłączając jej zaciski 12/24V do dowolnego zasilacza 12V lub akumulatora samochodowego. 2. Sprawdź centralę podłączając małą (do 21W) żaróweczkę samochodową 24V lub miernik do zacisków 11 i 12 centrali. Jeśli jedno i drugie jest sprawne - masz uszkodzony przewód lampka-centrala. PS. Żółty przewód podpięty do zacisku antenowego lampy...
Może być słaby styk(zacisk świecy przewód) ,lub świeca uszkodzona.
Ale czy kolega wymienił na oryginały STK? Bo jeśli nie to gwarantuje że STK są uszkodzone. Co do zwarcia możliwe że zacisk głośnikowy jest uszkodzony. A gdzie to niby zwarcie jest? Bezpośrednio na zaciskach?
Masakra ile pracy. Jaki potężny szrot dorwałeś :D. Warto chociaż przy tym pracować czy to tak z nudów przy tym siedzisz? Miałem klienta który dorwał na olx uszkodzoną hulajkę Xiaomi M365 za 400zł i szczęśliwy przywiózł mi do naprawy. Okazało się że silnik spalony - zwarte uzwojenia do osi, uszkodzony przewód silnika, zwarte dwa tranzystory silnika,...
No nie uszkodziłem, przełożyłem płytę i tyle, musialem zrobić myszkę na nowych kablach bo przyszła już uszkodzona tzn. Gniazdo nie posiadało zacisku.
Jest mało prawdopodobne by silnik ten był uszkodzony. Dołączyłeś napięcie na jego zaciski z jakiegoś zasilacza? Już prędzej mogą być uszkodzone lub zabrudzone transoptory szczelinowe, jakie widać na tej płytce.
Poduszki wymienione, przednie i tylne amortyzatory też. Jest znaczna poprawa ale nadal mam strach jechać nim szybciej niż 120km/h. Mam wrażenie , że każdy podmuch wiatru, przejeżdżający samochód po prostu mnie zdmuchuje, powoli mam dość tego samochodu. Mam wrażanie , że mam problem sam z sobą, musiałbym przejechać się kogoś sieną może one tak faktycznie...
Zapowietrzony układ lub uszkodzona pompa
Dziękuje, okazało się że była uszkodzona dioda tam gdzie są zaciski do gniazd wyjściowych, jest schowana tak że nie widać jej, dopiero po odkręceniu płytki z zaciskami do tych gniazd widać diodę 1N5402, nie wiem czy to częsta przypadłość usterek tego zasilacza. Temat uważam za zamknięty, dziękuje za pomoc.
Witam. Podczas zmiany klawiatury wyciągnęłem żywcem taśmę od toiuchpada, która się urwała i do tego ułamał się trochę zacisk ZIF choć zamyka.Niestety trzyma trochę luźno. Taśmę kupiłem z taką samą ilością żył lecz touchpad i tak nie działa. Wcześniej też coś mi nie wykryło, ale wyłączyłem w biosie, włączyłem, sprawdziłem połączenie i zadziałało (ale...
A co masz uszkodzony czujnik w zacisku?
3 fazowy oczywiście. Czyli nie działa jedna gałąź prostownika. Należy sprawdzić czy wszystkie trzy części uzwojenia wtórnego generują napięcie na wszystkich zakresach (pomiar woltomierzem AC). Jeżeli przełącznik i zasilanie są w porządku - trzeba po prostu wymienić uszkodzone diody w mostku prostowniczym. Dobrze byłoby również obejrzeć złączenie uzwojeń...
Czy jest prawdopodobne, żeby nowy unifon 1131 miał uszkodzony mikrofon? Czy raczej jest to uszkodzenie mojej linii mikrofonu? Obie możliwości są prawdopodobne. Sprawdź napięcie ne zacisku mikrofonu w stosunku do masy przy odłożonej słuchawce. Jest napięcie - uszkodzony mikrofon Nie ma napięcia - uszkodzenie w instalacji (nie wyklucza niesprawności...
https://obrazki.elektroda.pl/9156735400_... Zaznaczone elementy sa na pewno uszkodzone. Czy do tych zacisków (8-9) było coś podłączone? Nie mam tej centrali pod ręką, ale wygląda to na diody przeciwprzepięciowe.
Spróbuj na próbę połączyć ze sobą zaciski B12V i REM - jeśli wtedy zadziała, to znaczy że masz uszkodzony przewód REM.
Jeżeli przy sprawdzaniu przełącznik nr 7 był na OFF i wypięty przewód z zacisku C1, a miałeś (zaciski 2-C1 powinno być 5V napięcia stałego) 0V jest uszkodzony obwód wejściowy i prawdopodobnie układ 4021
Witam. Ja bym jeszcze sprawdził odpowietrznik tego zacisku, możliwe, że jest uszkodzony i delikatnie przepuszcza.
Czy uszkodzony akumulator lub zwarcie zacisków podczas pracy prostownika mogło mieć takie skutki? Pozdrawiam
Podłączyłem (wg instrukcji) 12V na zaciskach zasilania zewnętrznego z akumulatora samochodowego i nadal jest problem z nadawaniem. Otwarłem radiostację i na bloku nadawczym były już zerwane plomby papierowe. Prawdopodobnie już mieli problem "specjaliści wojskowi" :D Czy to może być uszkodzona końcówka mocy? Podłączenie 12V na zaciski zasilania zewnętrznego...
Witam. Odkręć wąż dopływu wody przy pralce (zakręcić wcześniej zaworek)- czy leci woda (odkręcić zaworek). Zmierzyć napięcie na zaciskach elektrozaworu. Wyjaśni się czy jest uszkodzony elektrozawór? Ewentualnie wpiąć inny pojedynczy elektrozawór poza pralką przepinając przewody z pralki i załączyć pralkę.
Na zdjęciu od "jakub.t" nie widzę / nie jestem pewny połączenia w prawym dolnym rogu, jak na zdjęciu. Moim zdaniem tam powinno być połączenie. Dioda zenera oraz rezystor. https://obrazki.elektroda.pl/1327729500_...
Witam, Po takim czasie nieużywania bateria może być już uszkodzona (rozładowana poniżej minimalnego napięcia). Zaczął bym od zmierzenia napięcia na zaciskach baterii powinno być min 2.7V (poniżej tej wartości ogniwo często ulega uszkodzeniu, dla różnych ogniw napięcie minimalne może się trochę różnić)
U ciebie START to krötkie połączenie zacisków 60 i 61. Ale co tam jest nasmarkane nad zaciskiem 60? Plastik z uszkodzonego przekaźnika czy korozja?
Ten typ zasilacza tak ma, że podaje napięcie przemienne 12V na elektrozaczep. Sprawdź czy nie ma gdzieś zwartego zacisku "KE" do masy - powoduje to otwarcie elektrozaczepu. Ewentualnie uszkodzona elektronika - najprawdopodobniej T1, U2 lub TK.
Elu (za przeproszeniem) zacznijmy od początku aby nie pisać za dużo. 1. Dlaczego głośnik nie gra? 2. Czy uszkodzenie jest w głośniku czy w zwrotnicy? 3. Co jest uszkodzone w głośniku? (zakładając że to głośnik jest uszkodzony) 3a. Czy uszkodzenie jest mechaniczne? ( np. przesunięty magnes blokuje cewkę, urwany przewód ela styczny między membraną a...
zobacz ścieżki dochodzące do zacisku COM
Tu masz schemat takiego ustrojstwa. Włącznik jest jednocześnie bezpiecznikiem termicznym. [url=http://www.spaw-serwiscz.pl/pub/STB... Należy sprawdzić czy prąd dociera bezpośrednio na zaciski transformatora.
Podłącz bezpośrednio do zacisków pompy napięcie 220V .jeżeli pracuje to ok a jak nie to wiadomo
uszkodzone zaciski wieży zaciski pradowe zaciski sprężynowe
jupiter zelmer silnik ciśnienie układ chłodzenia makro zapisujące arkusz
laskomex cd2502 słuchawki bluetooth
Philips DC112/12 radiobudzik, 22DC112/62 radio samochodowe – instrukcja obsługi, serwisowa, schematy Różnica między błędem oczekującym a potwierdzonym OBD2 – diagnostyka DTC, MIL, ECU