Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Jest wiele możliwych usterek , które dają takie objawy jak u Ciebie: uszkodzony transponder w kluczu (może upadł?), uszkodzona cewka wokół stacyjki, uszkodzone BSI, brak zasilania ECU na skutek korozji przewodów w komorze silnika. To jest 2L HDI BOSCH 0281010346 ?
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
witam problem twoj moze nie byc tylko z instalacja tylko z immobiliserem fabrycznym jezeli swieci sie kluczyk to komputer silnika moze byc zablokowany .druga mozliwosc to uszkodzona cewka na stacyjce .nastepne pytanie to ktorym kluczkiem uruchamiasz auto od 1.6czy od 1.4 wymieniles stacyjke???
Kolego sprawdź przy stacyjce cewkę czy jest i czy przewody od niej wychodzące nie są nigdzie uszkodzone. Jeśli dobrze pamiętam idą one do puszki nad bezpiecznikami. Jeśli są ok to wypnij wtyczke podegnij styki i użyj wd40 lub coś do elektryki. Miałem taki przypadek i pomogła taka operacja. pozdrawiam
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
cewka wokół stacyjki jest uszkodzona,czy dokupie ten element,lub czy jest prosty sposób na ominięcie tej cewki
Może być uszkodzona jeszcze cewka lub fajka. Sprawdź czy jest iskra podłączając na krótko. Być może problem jest w instalacji, sprawdź kill switch i stacyjkę
Witam Problem z urwanym trzpieniem... Niestety uszkodziłem cewkę imobilajzera, czy będę musiał ponownie programować kluczyk przy wymianie cewki?
Immobiliser jest? Ja bym oddał auto do elektryka jak nie wiesz jak sprawdzić iskrę. Przyczyn może być wiele. Kostka stacyjki, cewka, uszkodzony rozdzielacz, przetarta wiązka elektryczna. Masz autoalarm? Jak tam, to jego też bym sprawdził.
Witam serdecznie, dzisiaj sprawdzałem tę instalację elektryczna w simsonie miernikiem. Na wyjściu z cewki zapłonowej 4V Na wyjściu z cewki od światła stopu 6V Na dwóch pozostałych przewodach 2,5V i 0V. Czy mam coś pomieszane w przewodach, źle podłączone do stacyjki? czy uszkodzona cewka? Światło "stop" świeci się elegancko. Wydrukowałem kilka schematów...
Moim zdaniem winę za to ponosi "elektryka" i sprawdziłbym, czy zaworek odcinający paliwo przy pompie jest sprawny - powinien "klikać" podczas włączania zapłonu i wyłączania. Aby to sprawdzić można odłączyć od niego zasilanie i zasilać go przewodem bezpośrednio z plusa akumulatora - jeśli będzie słychać "klikanie" to będzie oznaczać, że działa i powinien...
P1260 to złamanie zabezpieczeń antykradzieżowych Myślę, że uszkodzona jest cewka immo w kluczyku lub układ w stacyjce. ..albo samochód jest kradziony. Możesz spróbować wymienić baterie w kluczyku - tak na dobry początek lub użyć kluczyka zapasowego.
Włączasz stacyjkę na 1 i załącza się dioda ładowania , uruchamiasz rozrusznik silnik odpala ale później już go nie zgasisz. Silnik to jakaś przeróbka bo na pulpicie mam stacyjkę a na silniku (honda) druga stacyjka w pozycji na ON. Stacyjkę usunęliśmy i nadal jest to samo , jest tam jeszcze dioda gaszenia SO-1-C podglądaliśmy inną i bez zmian. Wyrzuciłem...
Otrzymałem: Przepraszam zapomiało mi się . W VW Crafter był uszkodzony mikrostyk w stacyjce dlatego nie widział pilota i blokada kolumny kierownicy za małe napięcia na cewkę . Wymiana blokady plus adaptacja i śmiga. Temat zamknięty. Pozdrawiam.
Powiedz mi jak w tym aucie realizowane jest immo. Chodzi mi o to do czego podpięta jest cewka stacyjki?? Zakładam ze jakiś sterowniki nie ma zasilania, albo został uszkodzony przy wymianie aku.
Gdyby była uszkodzona cewka to silnik nie zapaliłby w ogóle. Szukaj zwarcia w stacyjce. Popatrz na schemat instalacji elektrycznej. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Stacyjka włącza plus na cewkę.
Miernik, albo nawet przewód z żarówką w rękę i sprawdzaj, gdzie jest, a gdzie już nie ma zasilania. Kluczowe punkty - stacyjka, przekaźnik rozrusznika, cewka... Miernikiem sprawdź, czy obwody nie są uszkodzone. To stary pojazd, bez wyszukanej elektroniki, więc sprawa nie jest trudna. Poszukaj schematu i do dzieła.
sprobuj podac 12v na cewke rozrusznika, jak bd krecil szukasz spalonego bezpiecznika od cewki rozrusznika lub uszkodzonej stacyjki.
No w takim razie może uszkodzony ten przekażnik- jego cewka, sprawdziłeś, czy dochodzi tam sygnał sterujący?
Dorobienie tego przycisku sugeruje uszkodzoną cewkę stacyjki, zobacz jeszcze raz świece,czy ich nie spalił? Może automat ich nie wyłączył? Immo raczej będzie ok, zobacz tylko tą cewkę, czy jest dobrze na kostce zapięta. Przydała by się diagnoza komputerowa, czy nie ma błędów, jeśłi odpala po niecałej sekundzie to dobrze jest:)
Immo blokuje tylko na czas braku transpondera "pastylki" lub gdy jest on uszkodzony lub niezakodowany. Jak tylko kolega włoży kluczyk z działającym transponderem przypisanym do danego immo to auto odpali. Odległość z jakiej immo zczyta transponder to max 5cm... Cewka (pętla indukcyjna" która "zczytuje" kod immo założona jest u nasady stacyjki i odchodzi...
Witam! Dostałem do naprawy w.w agregat. Nie odpalał. Iskra jest, świeca sucha. Okazało się, że cewka która znajduje się w dolnej części gaźnika jest gorąca. Po odłączeniu kostki od tejże cewki agregat pali od strzała. Zlokalizowałem, że uszkodzony jest "przekaźnik czasowy", gdyż nawet po odłączeniu stacyjki cewka "pyka". Po odłączeniu przekaźnika czasowego...
Nie wiadomo co jeszcze zostało pozmieniane. Simson S51/1 miał fabrycznie instalację elektryczną 12V. Tańsze wersje z zapłonem na przerywaczu, a droższe elektronik z halogenem HS1. Cewka ładowania 12V jest bezmasowa, więc jeden z przewodów musiałby zostać połączony z masą. Chyba że ktoś włożył cewkę 6V, albo cały zapłon jest przełożony na 6V. EWR ma...
Problem rozwiązany - opiszę rozwiązanie bo było trochę zawiłe. Cały czas VCDS nie widział obrotów silnika ,dopiero jak podmieniłem cewkę zapłonową pojawiły mi się obroty oraz słaba iskra - silnik dalej nie zapalał. Okazało się że napięcie na linii 15 które zasila moduł jest zaniżone o 3V w stosunku do napięcia akumulatora - winną okazała się wkładka...
PO włączeniu stacyjki prze 4 sek powinno słychac pompkę w baku.
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
czy ten licznik Licznik raczej nie jest winny, natomiast radzę sprawdzić czy jest wszystko OK ze stacyjką i przewodem łączącym stacyjkę z modułem zapłonowym. Czy możliwe jest to, że instalacja jest gdzieś uszkodzona Mozliwe, przewody zwarte miedzy sobą lub do masy, przewody przerwane lub zły styk w kostkach. Wymieniłem cewkę, iskrownik, moduł, Cały...
Witam serdecznie Mam problem z immobilizerem w Audi A4 B5 1.8T 1995r. Czasami odpali za pierwszym razem, czasami za piątym a wtedy miga kontrolka immo. O usterce wiem już od zakupu, ale cena była bardzo atrakcyjna a nie przeszkadza to aż tak by Audi nie jeździć. W każdym razie sprzedawca powiedział, że to uszkodzona cewka i wystarczy ją wymienić. Pytania:...
Sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi +12v na cewkę elektromagnesu podczas przekręcenia stacyjki na rozruch,jeśli tak to są wytarte szczotki,a jeśli brak napięcia to przerwa w instalacji czyli przepalony bezpiecznik,uszkodzona stacyjka lub nadpalony przekaźnik.
Do cewki powinny dochodzić tylko 2 przewody - zasilanie po stacyjce i przewód z aparatu zapłonowego. Odłącz ten przewód od aparatu, włącz stacyjkę i dotykaj tym przewodem do masy - powinna pojawiać się iskra. Jeżeli tak jest to problem w aparacie, jeżeli iskry brak to uszkodzona cewka lub brak jej zasilania. Daj zdjęcia jak masz podłączoną tą cewkę.
jak nie masz iskry z cewki to tym bardziej z halla. najpierw iskra na cewce. jak ją "znajdziesz" to szukaj innych problemów. może stacyjka ci nie załącza, alarm uszkodzony, albo przerwa w obwodzie. czy on ma cewkę z modułem, czy moduł jest osobno?
Źle. Wystarczy jeden przekaźnik. Styki niech robią za 50 ze stacyjki, cewka masą do czujnika ciśnienia oleju (przecież zwiera on do masy), a plus do przycisku startera, a ten zasilać z 15.
Witam wszystkich, ja podpinam się do tematu - po wymianie stacyjki brak iskry. Po przekręceniu kluczyka brak przejścia prądu na przewodzie czarnym i biało/czarnym. O dziwo jest przejście, ale po wyłączeniu kluczyka/zapłonu. W starej, która szwankuje, są przejścia po przekręceniu kluczyka. Czy stacyjka jest uszkodzona? Dodam, że nowa ma wtyczkę z 3...
Na sprzedaż zestaw immobilizera ze zamkami, stacyjka z jednym kluczykiem (czarnym), ECU uszkodzone — spalone wyjście na cewkę zapłonową drugiego cylindra. Zestaw pozwala na odpalenie silnika i jazdę na jednym cylindrze z połową mocy. Ze względu na brak czerwonego klucza nie zdecydowałem się na naprawę ECU, został kupiony nowy zestaw immo. https://obrazki.elektroda.pl/6279127500_...
(at)SebA 76PL Zapomnij w trójce że na dwójce osiągniesz setke. Góra 80. Mieliśmy od 2000 roku gdzieś do 2011 trójkę z tym silnikiem z 1994 roku. Nie był wcale taki pancerny. Palił mi tyle co koledze 1.4 w tej samej budzie. Miał przy zakupie jakoś 140000 przelotu. Był jak nowy. Totalna seria. Co do usterek to zdarzały się ale to wina raczej osprzętu....
Czyli przekaźnik nie jest wypalony a kwestia jest w jego załączaniu o ile nie jest uszkodzona cewka, weź sprawdź czy na cewke przekaźnika jest masa i po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch czy pojawia się plus jeśli jest prąd to uszkodzony przekaźnik podejrzewam żeś nie podmieniał przekaźników :) wsadź w miejsce cewki żarówkę i przekręć kluczyk....
Poprzednik dobrze Tobie podpowiada, gdyż w momencie gdy stacyjka jest w pozycji "Rozruch" może nie być połączenia w kostce stacyjki na styk zapłonu - to częsta usterka a czasami w momencie "odpuszczania " z pozycji "rozruch", silnik zapala. Usterka Twojego auta jest typowa także dla sytuacji gdy duży pobór prądu przez rozrusznik powoduje spadek napięcia...
Do sprawdzenia: 1. Zwarcie na przewodzie idącym do stacyjki (a raczej wyłącznika na lampie). Także przewód idący do cewki. Masowy z cewki też jest ważny. Multimert w dłoń i do dzieła! 2. Sklejony, zanieczyszczony, zwarty przerywacz. Wyczyścić, wyregulować. 3. Uszkodzony kondensator. Każdy multimetr teraz potrafi zmierzyć sprawność kondensatora. 4. Cewka...
Problem raczej tkwi w antence, która jest przy stacyjce. Może ona być uszkodzona, "nie łączyć" - chwilowy brak ciągłości obwodu. Antenka jest to poprostu cewka z wyprowadzeniami. A swoją drogą to serwis nie wysilił się, bo im się nie chciało poszukać.
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
nie podałeś podstawowej informacji tzn czy w czasie rozruchu siada ci napięcie na aku czy nie jeżeli tak to problem tkwi w rozruszniku(zwarcie uzwojenia stojana) jezeli napiecie jest ok i słychać tylko klepanie elektromagnesu to szukaj złych styków przewodów tak jak to juj inni wcześniej pisali jezeli ok to znowu rozrusznik(przerwu w uzwojeniu stojana...
ja tez obstawialbym ze immo sie wali, a sprawdzic czy jest to wystarczy sciagnac oslone palstikowa i bedzie widac czy jest na okolo stacyjki cewka, jak nie ma immo a na elektrozawór idzie napiecie i nastawnik dziala jak nalezy to moze byc problem z czujnikiem obrotow jak bedzie uszkodzony to nie odpali, lub zabrudzony
Dziękuję bardzo za pomoc. Teraz rozumiem. Zastanawiałem się czemu w stacyjce po przekręceniu w pozycję 1 na dwóch wyjściach jest przejście a na dwóch następnych jest przerwa. Po przekręceniu w pozycję 0 jest odwrotnie. Do tych styków co mają przerwę w pozycji 1 podłączony był - akumulatora, niestety podczas wyciągania stacyjki kable się porozłączały...
...jak odpale na popych bo tak pali za każdym razem ... Uszkodzona kostka stacyjki lub opornik(a dokładnie przewód oporowy)łączący cewkę zapłonową z instalacją samochodu. Jeśli chodzi o kostkę stacyjki bardzo często wycierały się tam plastikowe bolce odpowiedzialne za zapłon i za rozruch,powodując taką sytuacje że przy kręceniu rozrusznikiem brakowało...
Prawidłowa cewka WN (butelkowa) do elektronika to cewka o oznaczeniu 8351.1/13 o napięciu 6V, niezależnie czy instalacja jest 6V czy 12V, aczkolwiek układy zapłonowe typu CDI nie są wrażliwe na rodzaj cewki WN. Uszkodzenie nowej cewki WN może być spowodowane niską jakością wykonania. Co innego jeśli chodzi o cewkę zasilającą moduł zapłonowy, na rynku...
Kupiłem drugi sterownik... wraz ze stacyjką i czymś tam jeszcze... Inaczej nie chcieli mi tego sprzedać bo to komplet i tylko tak sprzedają. Ale z uwagi na to, ze zapłaciłem za komplet 120 zł a na alledrogo kosztuje 200 + wysyłka to i tak nie było źle... W tym sterowniki układ miał oznaczenie vb325sp. Także sterownik teraz działa i wiem, że układy o...
Objawy są bardzo podobne: "Przy próbie odpalenia strezelał w gaźnik lu w wydech na przemian tak jakby się przestawiał zapłon. Paliwo dochodzi iskra jest zawsze nie zawsze taka jak powinna być." jak w Oplach Kadettach w których trzeba wymienić aparat zapłonowy i problem znikał. Na 90% masz uszkodzony generator impulsów (9 na rysunku) lub jego cewkę (8...
Zobacz co się dzieje z napięciem do cewki w chwili kręcenia rozrusznikiem , czy nie spada nadmiernie lub zanika. ( kostka stacyjki, uszkodzony rozrusznik, zła masa silnika). Jeżeli wszystko jest ok to trzeba się przyjrzeć impulsom masowym wyzwalającym cewkę (tu przydał by się oscyloskop, ostatecznie może być led). Gdy impulsy między kanałami są różne...
No właśnie nic po nim nie widać żeby był fizycznie uszkodzony czy coś podobnego, okej multimetrem nie zobaczę impulsów ale dlaczego jest 28V zaraz po przekręceniu stacyjki? Myślałem że to dlatego że jest chiński i na pewno nie jest wykonany z takich samych jakościowo materiałów jak oryginał i stąd ta różnica w Ohm. Lokalnie raczej nie dostanę samego...
Witaj! Rozrusznik powinien być połączony grubym kablem do cewki elektromagnesu a druga śruba do rozrusznika /8mm/ zwierając na próbę dwie nakrętki /8mm/ rozrusznik powinien zakręcić.Do zazębienia koła zamachowego silnika z rozrusznikiem musimy podać napięcie na cewkę elektromagnesu jest to cieńki przewód idący z stacyjki.W tym momencie rozrusznik zazębia...
Witam, mam problem z rozruchem auta, w styczniu odpalałem normalnie i pewnego dnia nic. Do tej pory wymieniłem rozrusznik, obejrzałem przekaźniki i bezpieczniki i nadal nic. Proszę o pomoc :( Troche to lakoniczna i nic nie mówiąca informacja. Czy podczas oglądania używałeś tylko oczów, czy dodatkowo trochę wiedzy technicznej? Sam wzrok nie leczy, a...
Zmierzyłem jeszcze raz i z czerwono-białego kabla po odpaleniu na wolnych obrotach jest między 6V - 6.8V. Dlaczego więc jak podpinam żarówkę nie chce się ona świecić? Dodano po 14 Czyli uważacie że cewka od światła przedniego jest uszkodzona pomimo tego że ma ponad 6V na wolnych obrotach? Cewka od stopu jak się nie mylę jest ta sama co od lampy tył...
Upewnij się, że wszystkie bezpieczniki związane z rozrusznikiem i układem zapłonu są sprawne. Sprawdź, czy przekaźnik rozrusznika działa prawidłowo. Możesz spróbować zamienić go z innym identycznym przekaźnikiem w pojeździe, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem. Skoro stwierdziłeś, że na cewkę przekaźnika nie trafia napięcie, to problem może leżeć...
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
"Brak iskry w toledo 1.8 8v 95 rok"witam wymienilem cewke na nowa i dalej nie mam iskry ,przewody ok i swiece;sprawdzalem czujnik hala i daje sygnal przerywany jak krece silnikiem czyli jest wporzadku.czy nowa cewka moze byc uszkodzona?? sprawdzalem ja na passacie z takim samym silnikiem i nie dzialala.napiszcie cos wiecej o tym przekazniku i stacyjce...
Witam u mnie podłączone jest tak czerwony gruby z akum na stycznik drugi gruby druga śruba stycznika i do rozrusznika teraz czerwony cienki pod czerwony gruby akumulatora do bezpiecznika jest on tam gdzie stycznik z bezpiecznika do stacyjki nr 30 , ze stacyjki nr 15 przez włącznik naciskowy pedał jazdy drugi koniec pod naciskowy podkosia z niego na...
Z tego co wiem, za problemy z zasięgiem najbardziej winiona bywa ta cewka na lewo od baterii (zdjęcie), jak ma uszkodzone luty, nie ma ciągłości itd. Ta cewka nie jest od pilota, to część immobilizera, antena pilota to ścieżka na płytce drukowanej częściowo zasłonięta naklejką z kodem kreskowym Dodano po 1 Można też pójść na łatwiznę i przerzucić główny...
Problem zapewne w cewce koło stacyjki. Uszkodzona.
Dwa wtryski okazały się uszkodzone. W poprzedniej konfiguracji na wcześniejszych wtryskach było tak samo czyli także dwa uszkodzone. Wymordowałem "wspólnika" i zdjąłem wczoraj listwę. Odłączyłem cewkę od świec i trochę "pomocnik" pokręcił stacyjką. Dwa wtryski (drugi i czwarty od lewej patrząc w tył auta od przodu) coś strasznie źle zapodawały paliwo....
Romet 202 brak iskry Witam. Pomóżcie, bo ręce mi opadają. Posiadam Rometa 202, zgubił iskrę. Wymieniłem iskrownik, moduł, cewkę, a iskry dalej brak. Podłączyłem na krótko, by wyeliminować stacyjkę. I dalej nic. Skacze tylko przy naduszeniu przycisku do odpalania (pyk pyk), a później nic. Przy kopniaku wcale. Tylko proszę, nie piszcie mi, by wymienić...
Witam ponownie. Otóż po kilku godzinach namysłu postanowiłem,że wymienię 3 rzeczy przez które fiacik może nie odpalać. Pierwszą z tych rzeczy jest sterownik taki jak na tym foto ----> http://obrazki.elektroda.pl/3260524100_1... <---- drugą rzeczą jaką wymieniłem jest cewka zapłonowa do której dochodziły 3 przewody ----> http://obrazki.elektroda.pl/6972803200_1...
Dzień dobry, Zakupiłem Kawasaki Ninja 250SL z 2018 roku i mam problem z brakiem iskry. Objawy są takie, że przy uruchamianiu rozrusznika pojawia się pojedynczy strzał iskry na świecy, po czym nie ma kolejnych. Dzieje się tak za każdym razem - jeden strzał przy ruszeniu rozrusznika. Raczej nie jest to problem czujnika sprzęgła albo nóżki, ponieważ przy...
Cewka świetlna (żółty) i cewka ładowania (biały) mają niskie rezystancje. Jeżeli moduł jest podłączony jak na foto i dalej brak iskry to sugeruje podmienić na jakiś inny. Mógł być uszkodzony od nowości albo się uszkodził przy pierwszej próbie. https://obrazki.elektroda.pl/7761891200_...
Witam serdecznie wszystkich tutaj aktywnych i pomagających. Po przeszukaniu sporej ilości materiału tutaj oraz innych forach zagranicznych postanowiłem napisać nowy temat tutaj, wierząc w kolegów, którzy naprowadzą mnie dokładniej i pomogą rozwiązać problem. Same iron 2004r, 6 cylindrów Sterownik EMR2 i 5-pinowy "aktuator" czy też regulator obrotów...
Jak znika prąd na pomarańczowym kablu cewki to uszkodzona kostka pod stacyjką.
Witam Mam kilka pytań odnośnie traktorka Partner z silnikiem Briggs Stratton 12hp silnik: model 283707, typ 021701, code 9406014A. Opiszę od początku żeby była jasność co już ustaliłem. Kupiłem go i nie odpalał z kluczyka. Stacyjka sprawna, daje prąd na selenoid magnetyczny trombetta do którego dochodzą 4 przewody,pierwszy czerwony gruby + z akumulatora,...
Rozumiem że niniejszym gwarantujesz bezawaryjną pracę na dowolnej cewce. Ciekawe tylko na jak długo. To czysta manipulacja. Jak mogę gwarantować bezawaryjna pracę??? Mogę zagwarantować, że prawidłowe(!) podłączenie prawie dowolnej (o tym niżej) cewki WN nie uszkodzi prawidłowo(!) skonstruowanego CDI. Czy silnik będzie działał i jak długo ? To mnie...
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
Czesć Opel kadett 1.3 cewka robi zakłucenia słyszalne w radiu, przy przekręceniu stacyjki sprzężenie, a po odpaleniu szum . Pytanie moje to czy zaczyna się psuć czy już jest zapsuta mimo że samochód jeżdzi. Czy cos powinienem zrobić. Dzięki za pomoc.
Do pinu 59 podłączoną mam cewkę od świateł, jak na schemacie. Sprawdziłem jeszcze raz stacyjkę i jest coś takiego: po przekręceniu kluczyka w prawo na środkową pozycję, pin 59 jest zwarty do masy, po przekręceniu kluczyka do końca i spowrotem na drugą pozycję nie ma już zwarcia... Uszkodzona stacyjka, czy tak ma być? Prosiłbym o w miarę szybką odpowiedź,...
Cewka została wymieniona na nową +12 i masa dochodzi do cewki ze sterownika przy dotknięciu środkowego przewodu [biało zielonego] do masy, słychać stukanie. Nie ma wysokiego napięcia z cewki,a przez to i iskry na świecach. Natomiast gdy puścimy prąd bezpośrednio z akumulatora oprócz środkowego kabla wysokie napięcie jest. Przy włączaniu stacyjki słychać...
Na stojanie masz 6 cewek. 4 są szeregowo (te grubym drutem) i służą do zasilania światła przedniego. Jeden koniec jest połączony ze stojanem - masa, a drugi idzie do stacyjki. Po stacyjce do przełącznika długie/krótkie i do lampy. Obwód zamyka się przez ramę. Pozostałe dwie cewki są od ładowania - jedna cewka jest podłączona do prostownika pełnookresowego...
Witam ponownie. Mam kilka nowych spostrzeżeń do przeanalizowania. Simson ani myśli odpalić mało tego jest problem i to dość duży z iskrą. Myśląc o tym że mam uszkodzone pole/cewki/ ogólnie cały stator zakupiłem nowy w celu wyeliminowania wadliwego zapłonu. Momentami iskra się pojawia przy delikatnym kopnięciu w starter a jak mocniej kopię to nawet czasami...
Witam. Borykałem się z elektryką w motorowerze Junak 902. Nie działało kompletnie nic, żadne światła, rozrusznik czy kontrolki, uporałem się z problemem, winny okazała się regulator napięcia, na wolnych obrotach dawał 17 Volt na instalację. Przez swoją głupotę, zanim podpiąłem miernik, dostał pewnie wyższe napięcia i spustoszył instalację. Popalił kilka...
Witam, Udało mi się już wyciągnąć stacyjkę (kluczyk w pozycji 2, ale trzeba wyczuć bo zapadka wchodzi najlepiej podczas ruchu), rozebrać ją, stwierdzić, że sprężyna faktycznie była pęknięta i złożyć. W sumie ponad 4 godziny zabawy bez widocznego efektu (choć uważam, że samo złożenie do "kupy" rozebranego zamka to sukces). Pojechałem więc na szrot, kupiłem...
Hej, Mam w Peugeot 205 zamontowany alarm z blokadą zapłonu (autoryzacja jest wyłączona). Wyłączyłem silnik stacyjką i później już go się nie da odpalić - auto kreci żwawo ale nie łapie nic. Wg błędów komputera (wskazał 2) wynika, że uszkodzona jest cewka zapłonowa. Czy może być tak, że to np. alarm się zepsuł i on blokuje zapłon? Dodam, że raz auto...
witam, mam problem jak w tytule. Volvo v70 silnik 2,5. Samochód nie ma sterowania na cewkę zapłonową. Po sprawdzeniu cewki pomyślałem że oczywiście czujnik położenia wału, sprawdziłem i według mnie jest OK. Oporność 290Ω. Czujnik jest dwu przewodowy. Teraz kilka pytań na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Dlaczego jak dotknę śrubokrętem (czy też...
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
Cross już naprawiony. Jak się okazało niebiesko-biały kabel był delikatnie wypięty, po prostu nie łączył, czego nie dało się zauważyć na pierwszy rzut oka. Dwa dni mordowaliśmy się dosłownie z trzema kablami, rozkręcanie iskrownika, sprawdzanie przewodności, cały motor dosłownie świecił od masy. Należało sprawdzić niebiesko-biały kabel biegnący od iskrownika...
Masy idące do sterownika silnika sa w 100% dobre, sprawdzałem pod obciążeniem dla większej pewności. Czujniki (według schematu) nie mają połączenia bezpośrednio do masy... Włącznik pedału hamulca ma +12V po stacyjce a minus ze sterownika silnika. Sonda lambda +12V z przekaźnika pompy paliwa a minus również ze sterownika silnika. Elektrozawór z węglem...
Sprawdź czy nie odczepił się jakiś kabelek przy cewce od immo.To taki pierścień przy stacyjce,może coś się uszkodziło podczas wymiany kostki stacyjki.
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Cewka została wymieniona na nową +12 i masa dochodzi do cewki ze sterownika przy dotknięciu środkowego przewodu Paliwo dochodzi , bo czuć je po odkręceniu świecy. W kopułce aparatu przy każdym zmasowaniu środkowego przewodu słychać puknięcia, czyli czujnik halla chyba jest dobry. napięcie we wtyczce do cewki wynosi 12,75 V. nie mam wysokiego napięcia...
Sprawdż cy jest napięcie na zasilaniu cewki WN wczasie pracy rozrusznika ,bo może uszkodzona kostka stacyjki.Jeśli tu w porządku to wypada,ze uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym.
Kopiuj wklej z innego postu; jak zgaśnie sprawdź czy jest iskra na świecach. jak nie ma to: 1. odepnij złącze aparatu zapłonowego 2. w środkowy pin włóż przewód elektryczny 3. zdejmij przewód wysokiego napięcia z aparatu zapłonowego idący z cewki 4. włącz zapłon 5. trzynmając przewód wysokiego napięcia z cewki w odległości ok. 1 cm od masy na silniku...
Odrazu podam ciśnienie w cylindrach bo może się przydać:9,5-11 atm. Prawidłowe ustawienia koła pasowego: http://obrazki.elektroda.net/36_12635613... Ustawienie pływaka: http://obrazki.elektroda.net/65_12635614... Układ zapłonowy: http://obrazki.elektroda.net/34_12635615... Przyczyn może być setka: Słaby akumulator+rozrusznik...
Przecież cudów nie ma. Skoro jest to co kolega napisał wyżej a cewka sprawna to iskra musi być. By byłam iskra to musi być: - sprawna cewka - dobre świece - zasilanie cewki: masa i plus po stacyjce. - sygnał sterowania na "stronę" 1-4 oraz 2-3 czyli masz 2 przewody na których ma być sterowanie. Możesz zamienić te przewody od sterowania między sobą i...
A ja uważam, że to ciekawy temat - w końcu renowacja zabytku ;). Tam masz tylko kilka elementów. Sprawdź miernikiem cewkę, czy ma przejście. Sprawdź, czy odczep cewki (który służy do gaszenia silnika) nie jest zwarty do masy przez niewłaściwie działającą/ źle podłączoną instalację lub zepsutą stacyjkę. Jak pisał kolega wcześniej - może być za duża przerwa...
Mieliście rację mechanikowi się nie chciało uszczelka na wtrysku była rozwalona masa i cewka zostało to wymienione kolejny problem to taki, że nie odpala na ciepłym silniku co może być nie tak? Czujnik temperatury? Rano jak po nocy stanie to odpala od kopa. Proszę o pomoc ponieważ nie chce znowu jeździć po mechanikach Dodano po 14 Mieliście rację mechanikowi...
Witam. Mam problem dotyczący skutera, a mianowicie nie mam w nim iskry. Sprawdzałem już wyłączenie zapłonu na stacyjce, impulsator, stopki bocznej nie posiada, to wszystko jest sprawne na 100%. Posiadam taką cewkę i nie jestem w 100% pewny czy ona jest sprawna. http://obrazki.elektroda.pl/9835000800_1... . A mianowicie, gdy miernikiem...
Więć tak. Kable do wczoraj były czarne, ale ponieważ zdjąłem immo (było spięte z jakimś chińskim sterownikiem centralnego zamka, a będę instalował centralkę alarmu), dałem nowe długie kable i będą niebieskie. Kabli jest: 2 pary z przekaźników, (+30) BAT, (+15) po stacyjce, masa, coś co wyglądało jak przycisk (jest na zdjęciu, ale jeśli to przycisk to...
nie mogła, to nie stacyjka, miałem zapasową i zamieniłem ją żeby sprawdzić czy to nie stacyjka i na tej 2giej tak samo jest,może klaskson zdupczył się niezależnie,też mam 2gi spróbuję go tak z ciekawości, problem z akumulatorami też to nie jest-są nowiuśkie mają miesiąc i w tym samym dniu palił od pierwszego dotknięcia rozrusznikiem,więc nagle z nich...
(at)ElektrodaBot Aprilia Atlantic 125 po wywrotce nie odpala. Rozrusznik nie kręci światła stop nie świecą. AI: Czy po wywrotce sprawdzałeś bezpieczniki i stan akumulatora – czy wszystko jest w porządku... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Atlanticu 125 linia zasilająca żarówkę STOP jest tą samą linią, która zasila cewkę przekaźnika rozrusznika (sygnał...
Może nie łączyło na wtyczce sterownika lub tam jest przy wtyczce uszkodzony przewód. Poruszaj przewodami przy ECU i zobacz czy nie przestanie chodzić. Nie widziałem jeszcze Vectry B bez immo. Przez to nie działa na nowym sterowniki. Na Twoim działa bo jest dopisany do reszty a może ktoś wywalił immo z Twojego sterownika. Zdejmik osłonę za kierownicą...
nie wiem czy mam racje ale z tego co pamietam to pomiar przy stacyjce nie mial aktywnie nie aktywny bo tam byla komorka scalona reszta byla tylko podzielona na aktywne i nieaktywne. Wg. uszkodzony styk przekaznika KT3/7 ale nie bylo pomiaru cewki KT wiec napisalam ze do wymiany styk KT3/7 a jesli to nie mozliwe to nalezy wymienic cały przekaźnik. Bo...
Aktualizacja: W kluczyku uszkodzona panewka, facet mi ją wymienił i jest sygnał, pojawia się problem rygla, mianowicie, było jakieś przebicie na przewodach akumulatora i prawdopodobnie zrobiło się zwarcie i przez to w kluczyku panewka przypalona i rygiel również (aczkolwiek czekam na telefon z serwisu, jak wyciągną i sprawdzą to będziemy mieć pewność)....
Może kostka stacyjki uszkodzona i nie zwsze łączy albo słabo łączy, wtedy kluczy nie rozpozna, miałem taki przypadek. W sterowniku błąd o blokadzie sterownika 19xxx a w liczniku czysto,auto odpala i gaśnie. Chyba że zapala ci się kontrolka kluczyka na liczniku, to raczej inny problem, może być z licznikiem, jak antenka ma przerwe to w liczniku błąd...
I tu jest problem, albo coś z osprzętu zwiera impulsator do masy (stacyjka, stopka boczna, ewentualnie alarm), albo on sam jest uszkodzony. Odepnij impulsator z instalacji przy samym statorze i zmierz jeszcze raz. Jeśli nadal to samo - impulsator do wymiany. Jeśli nie - szukaj zwarcia w instalacji. Dodano po 3 Na przyszłość, nie mierz napięcia z fajki,...
Podaj kod modelu. Ściągnąłem serwisówkę do 5LP, więc co mogę powiedzieć o układzie zapłonowym. Zapłon jest typu DC-CDI, więc jeśli nie masz zasilania +12V na przewodzie czerwono-czarnym, to iskry nie będzie (po drodze jest stacyjka i wyłącznik zapłonu). Ten czerwony przewód to w ogóle dziwna sprawa, niby to cewka czujnika kierunku obrotów silnika (zabezpieczenie...
cewka stacyjki uszkodzony cewka kluczyk cewka uszkodzony rdzeń
polar kuchenka bateria wewnętrzna nawigacja bateria telefon
zasilacz buforowy pralka samsung ecobubble
Odłączanie akumulatora w samochodach BMW, Mercedes, UPS – bezpieczna procedura krok po kroku Laptop uruchamia się, ale ekran pozostaje czarny