Witam .To jest podciśnieniowy EGR ,tymi dziurkami wylatuje powietrze z membrany a nie spaliny.
no niestety, ale w tym przypadku trudno doradzić czyszczenie... bo jeśli chodziłoby tylko o "odkładający się nagar" to i owszem... ale w tym przypadku dochodzi jeszcze zmiana konstrukcji samego zaworu recyrkulacji... a dokładniej, producent już dwukrotnie modyfikował ten element, a to ze względu na dajmy na to niezbyt szczęśliwą Jego konstrukcję......
Postaraj się podać odpowiedzi na pozostałe pytania, ułatwi to ustalenie dalszego postępowania. Wstępe objaw uszkodzonego zaworu egr, coś jakby urwanie klapki zamykającej. Podaj dalsze informacje.
tak tak,chodzilo mi o to, czyli sterowanie jest, pytanie czy dobre?, zamien zatem te zawory (N75 - z biala glowka i EGR - z czarna glowka), i zrob test, zakladajac ze EGR jest dobry, a N75 jest uszkodzony to powinno sie polepszyc
Kolego tu masz podpowiedzi , ale z tego wynika że bez komputera się nie obędzie. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.... a tu o EGR http://dailydriver.pl/porady/technika/us...
Może to być spowodowane przez uszkodzony zawór EGR, zaślep go i sprawdź czy jest poprawa
Uszkodzone zębatki. Do wymiany egr.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
Też radze go zaślepić, jeżeli nie chcesz tego robić to go wyczyść porządnie i wszystko bedzię ok, tydzień temu czyscilem w mojej audi egr :) pozdro.
Wypelnienie EGR prawidlowe odczyt przeplywki za wysoki, wiec do sprawdzenia zawor N18 podcisnienie tego zaworu sam zawor EGR (moze uszkodzona przepona albo zawalony szlamem).
Kontrolki gasną normalnie? Błędy w immo? Kiedyś miałem przypadek, że egr był uszkodzony (cały czas bodajże otwarty). Sprawdź czy działa poprawnie.
Witam mam problem z audi a6 wyskakuje błąd p0403 zakłócenia w przepływie spalin zaświeca się kontrolka check engin i kontrolka świec żarowych egr wymieniony założony nowy w stary stracił zabki i był uszkodzony Dodano po 1 Zapomniałem dodać ze traci moc po zaświeceniu się kontrolki
przy zamknietym EGR nie powinno być żadnych nieprawidłowości
duze :) Czarny dym swiadczy o braku odpowiedniej ilosci powietrza, co za tym idzie wszelkie nieszczelnosci ukladu dolotowego, uszkodzone sterowanie turbina, EGR czy tez samo turbo moze powodowac takie objawy.
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
Nieszczelności w układzie vaccum albo uszkodzona pompa oleju w skutek czego pompa vaccum pracuje na sucho i nie wytwarza odpowiedniej ilości podciśnienia.
Witam, problem został chyba rozwiazany, po zaslepieniu przewodów P2 i P3 oraz wymianie zbiornika podcisnienia (czarna gruszka taka), auto zaczelo normalnie jezdzic. Mysle ze problem tkwił w dwóch sprawach: 1. zawór egr - ten przy przpustnicy - uszkodzona membrana - tam uciekało podcisnienie - 2. uszkodzony zbiornik podcisnienia - tam tez uciekało podcisnienie...
witam nie robilem jeszcze logow ale sprawdzilem zawor EGR i chyba jest uszkodzony, sciagnolem wezyk od zaworu podcisnienia i zassalem powietrze i okazalo sie ze zawor opada na dol czy to moze byc wina zaworu EGR, moze go zaslepic calkowicie
ściągnąłem grubego czarnego węża od przepustnicy i brat odpalił auto i przegazowywał. patrzyłem do egr i się nie otwierał. nowy erg ma już miesiąc i wygląda jak by się nigdy nie otworzył. Strzykawkę popiołem przez wężyk i się otwiera. może ten moduł jest uszkodzony i go nie otwiera? wężyk od egr do tego modułu jest czysty. wydrukowałem sobie schemat...
wydaje mi się że to wina turbiny Masz racje, wydaje Ci się. Zmień uszkodzony zawór egr, wymień odmę, lub ewentualnie ją przemy i załóż markowy filtr powietrza. . Olej w dolocie normalna rzecz jak auto ma trochę km, nic z tym nie robisz.
Proponuję zajrzeć w zawór EGR, turbina po regeneracji, to już niestety nie fabryka ,raz dałem turbinę do regeneracji MB VITO 2,2CDI , zajechałem do Belg, z powrotem vito wracało na lawecie, dwa tygodnie po reg. turbo się rozpadło.Wracają do tematu mamy Smarta 900cdi czasami też tak zakopcił ,okazał się uszkodzony zawór EGR ,zacinał się czy był zawalony...
Witam. Z grupy 003 BS wynika złe działanie zaworu EGR (zaślepiony,zabrudzona rura,niesprawny zawór sterujący, uszkodzona membrana). Termostat do wymiany lub robiłeś logi na niedogrzanym silniku. Pozdrawiam
rozrząd nowy ,wałki i dźwignie też ,auto kupiłem w takim stanie ,logów nie mam we wtorek zrobię ,silnik AFB ,turbina sprawdzona ok ,sztanga się podnosi ,zawór egr też ok. mechanik mówił ze może być dwu mas i czujnik wału źle sczytuje dane albo ktoś grzebał w kompie i może być uszkodzony komp.
Kolejne auto naprawione. Tradycyjnie zamiast zacząć od rzeczy prostych typu n75 to odkręciłem całe kolektory z turbiną. Zawór WG był sprawny, kolektor ssący jak i EGR zawalone nagarem. Problemem okazał się n75, który był w 50% uszkodzony, ponieważ bywały dni, że auto działało normalnie i to mnie zbiło z tropu. Po wymianie na nowy i zaślepieniu EGR auto...
jeśli masz turbinę sterowaną podciśnieniem tzn. N75 ma biały plastikowy łepek to jak chcesz go sprawdzić to najlepiej w jego miejsce podmień zawór od sterowania EGR-em - jest on identyczny jak N75 tylko jest cały czarny ale ja bardziej obstawiam przetarty wężyk podciśnienia idący do turbiny od tego zaworka albo nieszczelność na wężach od tyrbo do intercoolera....
Początek wtrysku za wczesny, najprawdopodobniej uszkodzony EGR. Co chcesz zrobić? Przecież widać, że nie jesteś mechanikiem. Będziesz pytał jak ustawić początek wtrysku a jak dawkę itd itp. Niech każdy robi to co umie.
Bipy na biegu jałowym w przedziale -10 do 1. Przy obrotach 2500 -24 do -7. Wałek na dwuch krzywkach ma delikatne ślady zużycia, ale nie są wyrobione w istotny sposób. Rozwinąłem izolację z wiązki silnika i nie znalazłem śladów uszkodzeń. Z ciekawości spróbowałem jazdy z tempomatem. 3 bieg ustawione 50km/h. Jedzie, ale bardzo nierówno, troszkę przyspiesza,...
Witam Autko jak w temacie ma przejechane 130 000 km choć przebieg nie można powiedzieć ze jest wiarygodny. Jak wrzucę jedynkę i gaz do podłogi przy rozgrzanym silniku za mną chmura dymu takiego czarnego na 2 podobnie na 3 nie widać chyba juz za szybko jadę. Poza tym wszystko ok. Kopyto ma mało pali na 100, oleju nie łyka wcalę. Co moze byc przyczyna?...
W benzynie EGR ??? :) Sorry to taka żartobliwa dygresja , Też jestem zdania że powinieneś miejscami zamienić wtryskiwacze wysokiego ciśnienia choć może być jeszcze uszkodzony kondensator na wyjściu na wtryskiwacz, ale tu potrzebowalbys zczytac przebiegi z rejestratora i porównać jak wygląda przebieg impulsu jeśli to nie pomoże ściągaj głowice i szukaj...
Tak. MAF za dużo mierzy i uchyla za bardzo egr i dławi silnik spalinami. Uszkodzony może być MAF lub czujnik położenia przepustnicy egr o ile jest. Lub zatkany dpf, ale to wykluczyles. Dodano po 2 Po odpaleniu zostaw go na wolnych na conajmniej dwie minuty, jeśli to problem z recyrkulacja silnik uspokoi się, a po dodaniu gazu problem wróci.
muszę się zorientować dokładnie ale narazie z tego co zrozumiałem to uszkodzony czy też przyjmijmy niedziałający poprawnie EGR powoduje wzrost temperatury powietrza znajdującego się w kolektorze i obawiam sie ze to może być niezbyt dobre albo dla turbiny albo dla silnika. Jak wyjasnię ten temat do końca to napewno podzielę sie informacjami. EGR jest...
Dołączę się w takim razie do tematu. Może dla potomnych będzie. Pierwsze pytanie to czy wypadanie zapłonów może być spowodowane uszkodzonymi hydropopychaczami? Sprawdziłem wszystko co można było sprawdzić. W komputerze zero błędów, przez dwa tysiące km zero błędów... Zdejmowałem głowicę i były wymieniane tuleje zaworowe bo jedna była lekko uszkodzona....
To miał być log 11 w ustawieniach podstawowych czyli basic settings. Skoro po zatkaniu tego wężyka auto jeździ a wężyki założone są poprawnie to masz uszkodzony elektrozawór. Podmień go dla testu z elektrozaworem od EGR. Strzykawkę podpinasz bezpośrednio pod gruszkę a Ty jakieś dziwne testy robisz. Odpinasz wężyk idący z N75 do gruszki (odpinasz przy...
Na początek dzięki, że chcesz mi pomóc. Ja powiem szczerze, że nie jestem mechanikiem i dalej jak do wymiany rozrządu nie robiłem nic bardziej precyzyjnego, tzn. nie robiłem silnika, nie rozbierałem go nigdy, dlatego się pytam, bo dużo jest głowic na aukcjach z właśnie innymi numerami, a niby pasują do Caha 170 km. Ale nie piszą już jaki kod głowicy...
Wytypowałem Audi i Audi kupię. Porównując moją Astrę z 99 z Audi A3 z 97 - przepaść, pod względem rozwiązań jak chociażby właśnie budowa silnika ( przykład - w Astrze 1.8, żeby wymienić termostat, trzeba zdejmować rozrząd - bez komentarza ) a audi można rozkręcić przy użyciu śrubokręta i kilku kluczy (nie durnych torx-ów jak w oplu) pod blokiem... Audi...
a może DPF przypchany? i wchodzi w tryb wypalania? W audi nic nie pokazuje kiedy wypala DPF, kontrolka zapala się dopiero kiedy komputer wymusza wypalanie (jak nie wypalisz wtedy, to po kilku takich próbach wchodzi w tryb serwisowy i dojedziesz tak na prawdę tylko do domu lub do mechanika/serwisu). Koniecznie sprawdź na VAGu czujnik różnicy ciśnienia...
Witam, Piszę na prośbę znajomego, posiada on A4 1.9TDI AFN. Kupione rok temu, ściągnięte z niemcowni(użytkowane przez starszego pana, niestety...). Od jakiegoś czasu występują klasyczne notlaufy- auto vmax 130km/h, brak mocy. W Błędach oczywiście widnieje kod 00575 . Wystawiam logi dynamiczne grupy 3,10 i 11. Wnioskuję z nich że turbina przeładowuje...
okazało sie ze uszkodzony był zawór n75 załaczajacy turbine.Osiągi sie poprawiły w górnym zakresie obrotów wsazania ządane i aktualne sie pokrywają idealnie ale w dolnym zakresie póki turbina nie zacznie pracować przepływ powietrza wskazany jest duzo wyzszy niz powinien być. albo mam jakąś nieszczelność w kolektorze ssącym albo zawór egr nie trzyma...
Właśnie to robiłem i nie widać żadnej nieszczelności, EGR zaślepiony żeby wyeliminować i dalej to samo... No to musi być przepływa uszkodzona(choć raczej w tym przypadku mało prawdopodobne). Plakiem daj po przewodach i intercoolerze, i zobacz czy obroty nie rosną.
No to podsumuję dla Ciebie co masz zrobić: - "Sprawdź podciśnienie czy czasem nie ma gdzieś dziury lub uszkodzonego wężyka." - "Sprawdź gruszkę czy nie jest dziurawa. " - "sprawdzenie zaworka elektromagnetycznego N75" - "Daj statyczny 011 i daj opis błędu a nie jego nr." - "sprawdzenie czy vnt się nie zacina.." To i ja coś dorzucę: - podmień N75 z zaworem...
Mam Octavie JEDYNKĘ z 1999r i silnik TDI 110 koni AHF. Miałem problemy z osiągnięciem prędkości powyżej 130 km/h, a silnik zachowywał się tak, że odczuwałem przyrosty i spadki mocy w czasie przyspieszania. Pierwsze podejrzenie - turbina i sterowanie, ale silnik nie zawsze wpadał w błąd i utratę mocy, tylko jak przyspieszałem łagodnie to prędkość dochodziła...
0765-modulating piston movement sender G-149 1242-control unit output stages implausible signal (błąd związany z EGR zaworek N18). immo w tym aucie nie ma. uszkodzenie pompy wtryskowej
Gdy odepnę przewód podciśnienia i go zaślepię od zaworu recyrkulacji spalin silnik pracuje prawidłowo czy to wina tego zaworu ? Prowdopodobnie nieszczelny zawór egr-u wyjmij go i oczyść nagar Nie może być zawór nieszczelny ani ciągle uchylony skoro po odpięciu podciśnienia z jego siłownika silnik pracuje prawidłowo. Jedyne logiczne wyjaśnienie takiego...
Witam.Przy odpalaniu zawór EGR jest zamknięty.Zrób adaptację przepustnicy,jeśli przy czyszczeniu nic nie uszkodziłeś to będzie chodził.
zatankowany jest pali tez kopa koles sugeruje mi ze padl EGR problem ze nie mam komputera Nie ,ale widzę że nie chce ci się diagnostyki zrobić to se możesz w ciemno wymieniać wszystko.A objaw uszkodzonego immo jest do rozpoznania bez kompa.
Przerabiałem to , trzeba użyć obd. wyjścia są dwa : 1) Adaptacja zawór na zimny i a na gorącym 2) Zaprogramować minimalne otwarcie lub zapomnieć jak kolega Pain ... pisze błąd wyskakuje gry ma przecieki przy całkowity m zamknięciu lub nie działa prawidłowo ( adaptacja , sterowanie , uszkodzeni , błąd aktualizacji )
Diagnostyka VCDS - 0 błędów, zero problemów z pompowtryskami, świece żarowe -OK, EGR OK, turbina - OK itd. Objaw taki jak w temacie, ale bez przesady. Rozruch trwa mniej więcej do 2 sekund. Wiem że na forach piszą że to normalny objaw ale ostatnio miałem te same silniki 2.0 170 KM na pompowtryskach w różnych samochodach grupy VAG i zapalały dużo szybciej....
Witam. Obroty falowały, zwłaszcza w pierwszych sekundach wciśnięcia pedału przyspieszenia. Jak wiadomo, w tym silniku, by wymienić przewody i cewkę, trzeba trochę czasu, by rozkręcić dolot, wyjąć przepustnice itd. Zabawy nie brakuje. Cewka miała jeden utleniony styk od przewodu, więc zamówiłem cewkę Temic, która szła na pierwszy montaż i przewody Beru,...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
czy ktoś miał problem z audi a4 2.0 140 km 2005r silnik na wolnych obrotach nie równo pracuje tzn gołym okiem na obrotomierzu to ciężko za uwarzyć ale widać najlepiej jak się komputer podepnie i jest różnica 780rpm do 805 rpm i tak pulsuje ale w czym rzecz od jakiegoś czasu na wolnych obrotach np. 2000 obrotów na spokojnej jeździe auto czasami przerwie...
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Witam, mam auto które zaczęło doprowadzać mnie do nerwicy. AUDI A4 (B7) 2006r. z silnikiem 2.0TDI o oznaczeniu BRE i mocy 103kW (140KM). W samochodzie zapalił się Check Engine, auto zaczęło tracić moc na autostradzie. Błędy P0403 i P0408. Szybka diagnoza i wymiana EGR'a. Stary miał wytarte koła zębate i nie poruszał w ogóle klapą EGR'a. Wstawiłem jakiś...
Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione...
Witam, Audi A3 1.6 8V APF. Wymyta i zaadoptowana przepustnica (była dość mocno zabrudzona) oraz wymieniona uszkodzona sonda lambda przed katalizatorem. Samochód pali na dotyk, nie faluje i nie gaśnie, brak jest też kodów usterek (przed wymianą sondy był jej błąd). Czy silnik zimny czy gorący na II biegu przy lekki przyspieszaniu czuć rytmiczne poszarpywanie...
KOlego opcji jest pare. 1 nieszczelnosc u kladzie dolotowym objaw kopci na czarno brak mocy 2 nieszczelnosc uszkodzenie pneumatyki przetarcie rurek uszkodzone gruszek podcisnienia brak mocy ale nie kopci jazda jak bez turbo 3 zacierajaca sie geometria sporadyczne braki mocy czasami na zimnym czasami na cieplym najczesciej wystepujaca :) Przeplywke EGR...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Gunslinger tak w ogóle to dziękuję Ci za zainteresowanie tematem :D Pompa była robiona dwa razy i z tego co kojarzę przed mechanikami obroty falowały i szarpał, jednak jeszcze wtedy nie zwracałem na to uwagi. Pierwszy raz, czyli jakieś 3 lata temu, podobno jakiś znawca od pomp wtryskowych uszczelniał ją, bo zauważył, że trochę cieknie z niej ropa. Zrobił...
Dzień dobry, od razu do sedna. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Wydaje mi się, że tak. w pierwszym poście jest filmik jak to wygląda kiedy sprawdzałem właśnie zakładając/zdejmując wężyk od gruszki. zobacz proszę i oceń czy jest OK. . Wtedy szukać czy nie ma gdzieś dziury między turbina a kolektorem ssącym. Tak zrobię....
Odma 2.6tdi v6 / separator oleju koszt 180pln... Odpowietrzenie skrzyni korbowej popularnie nazywane odmą pełni bardzo ważną rolę w silniku. Uszkodzenie tego elementu może spowodować nawet awarię jednostki napędowej. W skrzyni korbowej, czyli kadłubie silnika, pod tłokami powstaje nadciśnienie w wyniku przedostawania się powietrza lub gazów spalinowych...
Zamieniłem zawór EGR z tym od turbo i niestety nic się nie zmieniło. Podłączyłem innymi wężykami dla pewności. Dokonałem więcej pomiarów podciśnienia a po południu zrobię logi dynamiczne na tym zmienionym zaworze. Pomiarów dokonywałem na biegu jałowym bez gazu. Podciśnienie przed zaworem, tam gdzie jest ten zbiornik na podcisnienie miernik wpięty zamiast...
Witam, Piszę po krótkiej przerwie bo nadal borykamy się z szarpaniem na rozgrzanym silniku, szarpie na niskich obrotach, im wolniej jadę tym gorzej, czasami czuje też nasilenie przy dodawaniu gazu, najgorzej jest w korku, kiedy jeździ się na 1 lub 2 biegu. Po zdjęciu wtyczki od egr samochód trochę lepiej chodził, ale szarpanie nie znikło całkowicie,...
Ja posiadam A3 2002r. Od 7 lat. Zrobiłem trochę ponad 120 tyś. km. Na liczniku jest obecnie 295 tyś. Samochód uważam za wybitnie mało awaryjny i trwały. Zawieszenie zrobiłem po kupnie całe mimo, że do wymiany były tylko tuleje gumowe wahaczy, tuleje tylnej belki, amortyzatory tył i gumy stabilizatora. Wszystko Lemforder, amortyzatory Bilstein, łożyska...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Witam Mój problem zaczął sie podobnie jak w innych tematach. Przy nagłym przyspieszaniu (pod obciążeniem) auto traciło moc. Wystarczyło go zgasić i wszystko wracało do normy. Tak było rok temu. Zacząłem od stacji diagnostycznej. Okazało się, że zacięta jest geometra (turbina o zmiennej geometrii łopatek). Oddałem turbinę do gościa który zajmuje się...
Witam. Koledzy pacjent jak w temacie A4 B7 silnik 1,9 BRB. Trzy błędy, uszkodzona świeca, kiepski kontakt złącza na 2 wtrysku i to naprawiono błędy znikły nie wracają został tylko: 008598 - Sonda lambda 1; zespół 1 P2196 - 000 - sygnał mieszanki za bogatej Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 262320 km...
Witam forumowiczów! Na początku napiszę że prześledziłem już chyba cały internet w mojej sprawie i nie odnalazałem odpowiedzi na mój problem. Przejdę do konkretów: AUDI Q5 2.0 TDI oznaczenie silnika CAGA. Brak dobrego wspomagania, działa tak jakby skokami, podczas jazdy trzeba się lekko "zapierać" żeby wejść w zakręt. Auto ma czasami głupie zagrywki...
Witam ponownie. A więc z najnowszych wiadomości: Koniec kwietnia VAG krzyczał błąd 17924 zawór kolektora ssącego, mieszanka uboga, przepustnica otwarta 50% Po zrobieniu zaworu EGR (II połowa maja), żadnej różnicy a wręcz powstało gorsze szarpanie podczas dodawania biegu 1,2,3 Pokazały się błędy: mieszanka uboga, sonda lambda, czujnik temp powietrza....
Witam wszystkich mam problem z moja A6 awx . Znalazłem dużo podobnych tematów ale nie takich jak mój, opiszę ten problem od początku krok po kroku co robiłem i jakie są objawy. Kupiłem autko w lutym jako uszkodzone (silnilnik działał w trybie awaryjnym) poprzedni własciciel nie mógł dojść przyczyny dlaczego, nawet po podpięciu do kompa wszystko było...
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Witam Pacjent to moje A4 B5 2000r. z 1.9 TDI AJM 116KM + (jest jakiś box na podszybiu ale czy on coś daje to kto to wie) Użytkuje auto 4 lata i nigdy nie robiłem logów bo nie było powodów, brak czasu itd a auto jeżdziło bez żadnych problemów. W ostatnich dniach auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny bo turbo przeładowało - 17965 - Charge Pressure...
Jedyne co widać to uszkodzoną membramę w zaworze EGR, reszty problemów trzeba by szukać w zapowietrzającym się układzie paliwowym, takie moje zdanie. Jakieś błędy tam występują?
wymienił mi jeszcze bączek podciśnieniowy EGR bo było urwane cięgno. Tylko z drugiej strony teraz płyn już nie bombluje. Rozumiem, że masz na myśli siłownik podciśnienia klapy dławiącej przed EGR. Przy uszkodzonej chłodnicy spalin ciśnienie w ukł chłodzenia wypycha płyn do wydechu, wiec nie ma prawa „bąbelkować”.
spękane klamki w drzwiach, pęknięty włącznik świateł, dziurawy mieszek + pęknięta gałka lewarka biegów itd.. Widać, że samochód nie miał łatwego życia albo/i ma spory przebieg. To są głupoty ale 5 zł nie kosztują..wyjdzie z 250-300 zł które trzeba bezsensu wydać. Kolego.. co to są za kwoty.. ;-) Poza tym jak ktoś dużo jeździ to mogą być tarcze do wymiany,...
Witam. Sytuacja z autem wygląda następująco, jakieś 1,5 roku temu został zrobiony chiptuning, wyprogramowany został EGR, klapy wirowe i DPF, ale DPF-u nikt fizycznie nie wyciął i auto przejeździło tak z ponad rok czasu, aż DPF tak się zatkał że auto zgasło w czasie jazdy. W związku z tą sytuacją DPF został wyprany, turbina zregenerowana bo dostała po...
Kolego tyle samo czasu zajęło by napisanie odpowiedzi na moje pytanie :) O warsztacie możemy zapomnieć Auto jest uziemione w Norwegii już lepiej je podpalić i zostawić. W trakcie zmiany map kolega wyjąl kluczyk ze stacyjki i uszkodził się sterownik. Został juz wymieniony na nowy jednak nie włącza się turbo.
Niestety nie jest jeszcze wszystko ok. Błędy znów te same Różnica jest taka, że teraz nie ma tylko mocy. Klapa gasząca działa, silnik pracuje normalnie i nie kopci a wszystkie błędy z wyjątkiem 17957 mogę wykasować od razu jeszcze gdy silnik pracuje, a ten jeden dotyczący regulacji ciśnienia doładowania dopiero gdy zgaszę silnik. Wtedy znów mogę chwilę...
Oferuję usługi naprawy: Laptopy biurowe, gamingowe, komputery przemysłowe, komputery stacjonarne, zaawansowane naprawy płyt głównych po zalaniu, nie włączające się, wymiany i reballing procesorów, mostki pch, karty grafiki, uszkodzony BIOS itp. Karty graficzne - Wymiana reballing rdzenia i pamięci vram. Naprawy po zalaniu. Naprawa braku obrazu, zwarć,...
Witam wszystkich, Mam problem z A6 Allroad 180km 04r. kod silnika BAU, Kupiłem autko z uszkodzoną skrzynią tiptronic,przełożyłem całość na manual z a6,wszystko sprawnie przekodowałem i auto jeździ. Ale mam duży problem z mocą,do 2tyś jedzie jakby było w SDI..powyżej strzał i ciągnie jak głupie. Więc rozebrałem cały dolot,podciśnienie turbo i EGR. Wężyki...
uszkodzony ściemniacz uszkodzony uszkodzony ozonator uszkodzony balanser
hasło router admin zegary renault master pioneer wieża kabel
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Haier HWO45NM4SXB1Q – czy trzeba przepalić piekarnik przed pierwszym użyciem? Beretta – napięcie na czujniku NTC CWU, typowe wartości i diagnostyka