dziura w dolocie albo ten zawór egr uszkodzony
Błąd wskazuje na EGR , nie masz go uszkodzonego ?
Dzisiaj wyjmiemy EGR i wyczyścimy, później zrobię komplet logów i zmieszczę tutaj.
WITAM. Zawór EGR zablokowany lub uszkodzony, wymień i będzie dobrze.
Przepraszam, nie doczytałem że 90km. Sprawdź w sterowniku czy przewód od czujnika ciśnienia doładowania nie jest uszkodzony.
Nie można zaślepiać EGR bez jego wyłączenia komputerowego, zrobienia nowej mapy. Takie zachowanie skutkuje przeładowaniem turbiny i wskazaniami błędnymi. Od ślep egr i wtedy sprawdź jak wyglądają parametry. Może być przepływka uszkodzona - lokalny szrot i będzie ok.
Dobra dobra. Błąd egr to zapalić może ale kontrolkę check engine. Sprawdź czy i jak działają ci świata STOP. Miganie kontrolki świec żarowych po odpaleniu to uszkodzenie układu świec żarowych bądź uszkodzony włącznik świateł stop.
Właśnie okazało się że mam uszkodzony EGR, powietrze króćcem można wciągać. Odłączyłem przewód podciśnienia od niego i zaślepiłem. Czy to może mieć związek z tym błędem?
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Jak sztanga zaciągnięta ,turbo zmienione (załóżmy że sprawne ) i wszystkie węże w dolocie szczelne to musi dmuchać i koniec. Po złapaniu za węża i przygazowaniu wąż musi "puchnąć". Albo są problemy z dawkowaniem paliwa albo EGR jest otwarty itp. Wcale bym się nie zdziwił jak by to turbo zmienione było uszkodzone albo ktoś majstrował przy sofcie.
Mam pytanie, posiadam VW Passat jak w tytule. Prawdopodobnie mam uszkodzony zawór N239, brak reakcji na odłączonym wężyku do gruszki klapy dławiącej, auto nie gaśnie. Kiedy odłączę wtyczkę od zaworu N239 i ją ponownie podłączę to klapa się zamyka lub otwiera, widać gwałtowny ruch cięgna zaworu egr. Czy to świadczy o uszkodzonym zaworze? Auto wpada w...
Ok, a czy regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej może też jakoś uszkadzać wtryski? Szukam już czegokolwiek bo auto jest fajne ale czytając fora to VW 1.6 TDI naprawdę potrafi przysporzyć wiele problemów Nie mam żadnych opiłków w filtrze paliwa, jest czysty, więc przypuszczam, że pompa jest ok, a zbiornik paliwa też. Wymiana wtrysków i zaślepienie...
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
Witam mam podobny problem w czasie jazdy mrugała kontrolka świec żarowych i check silnika wpadał w tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu jechał normalnie po jakimś czasie to samo kilka niedawno wyłączyłem pod sklepem silnik i nie dało się go odpalić za holowaliśmy go do domu i po jakimś czasie i kilku próba kręcenia odpalił spokój był na 3 tygodnie...
No to teraz skoro po czyszczeniu zmiennej geometrii nie chce jechać to musisz sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia czy nie są poprzerywane i uszkodzone (wadliwe wymienić). Fajnie, że sprawdzasz zawór EGR tylko jeśli odczepiasz od niego wężyk podciśnienia i zaślepiasz to napisz czym bo chyba blachowkrętem zamiast śrubką i dalej jest nieszczelność.
Cześć, jestem od niedawna posiadaczem VW Golfa 1.6 TDI 105KM CAYC , auto kupione z lekko falującymi obrotami na rozgrzanym silniku. Jest równiez odczuwalne poszarpywanie /brakiem mocy przy obrotach 1500-2000. Przy ruszaniu, zmianie biegów również nie wchodzi super płynnie na obroty. Na początku był błąd EGR-u 7337, prawdopodobnie uszkodzony potencjometr,...
Jeszcze dodam nie traci na mocy dobrze się zbiera nie kopci Nic nim nie trzepiie pięknie odpala na zimnym i ciepłym silniku.Czy może być również jeszcze coś zabite nagarem ? I to być powodem? Jak był wymieniany nowy to stary miał sporo syfu nagaru na sobie i w miejscu gdzie się go przykręca. Niebyło czyszczone można powiedzieć nic nawet nie wiadomo...
NIE WIEM O CO CHODZI Z TYM AUTEM:(KAZDY CO INNEGO DIAGNOZUJE:(OBROTY SA ,A AUTO PRZYŚPIESZA BAAAAARDZO WOLNO!!A TURBO ZDAJE SIĘ "NA URLOPIE":( Dodano po 8 przepraszam zapomniałem zmienic trzcionkę na mniejsza,problem tkwi ze kazdy mechanik uwaz sie za fachowca,i kazdy ma inna wizje,niczym afrykański czrownik:(jak wybrac tego co będzie aiedział jak...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
To fakt oleju nie ubywa. Jak odpalilam auto to straszne kopcilo na biało i nagle takie coś czarnego wyleciało z wydechu. Pewnie to kwestia tego że było to pierwsze odpalenie po wymianie olejów itd. Na tą chwilę wygląda to tak że egr na chwilę zaslepilam i problem nie zniknął dalej kopci. Świece żarowe są do wymiany ale to chyba nie ma aż takiego wpływu...
maciek-info, wkleję Ci skan poglądowy wraz z numerem poszczególnych części potrzebnych części zamiennych z ETKI : http://obrazki.elektroda.net/44_12346239... co do pinów to nie jestem niestety zorientowany czy dokładnie to wygląda u Ciebie jak na schemacie bo schemat dotyczy również silnika AZV i BKD i nie wiem czy u Ciebie EGR jest sterowany...
Przecież vag ci pokazuje co mu jest więc jeśli ma błędy to trzeba je usunąć. Ma być "no fault code found" :) Sądząc po ilości błędów była to na pewno brzoza :) 008194 sprawdź czujnik i okablowanie G450 chyba że filtr pdf szlak trafił 004710 004708 004707 004720 sprawdź okablowanie pompowtryskiwaczy oraz krzywki wałka rozrządu jeśli nie wiesz w jakim...
Zależy jak silnik pracuje po przekroczeniu 2tyś obr z podniesionym jednym kołem. Być może że wina nie leży po stronie silnika lecz wyważenia kół lub uszkodzenia opony. Jeśli był by skrzywiony wał korbowy to wibracje były by wyczuwalne także przy mniejszych obrotach. Prędzej uszkodzona panewka walu lub mostek. Przyczyną szarpania może być natomiast zawór...
Witam Ja miałem dokładnie takie same objawy. Na początku padło że przewody albo zbiorniczek uszkodzony. Zbiorniczek wraz z korkiem wymieniłem, ale na dłuższych trasach ciśnienie wywalało nadal plyn że zbiorniczka. Kolejna diagnoza to uszczelka mimo że plyn chłodniczy był sprawdzany na zawartość CO2 w układzie. I wyszło że CO2 brak. No ale oddałem auto...
Witam, Vw Touareg 2005 rok 2.5 tdi. auto w zakresie obrotów 1500-2000 na 3-4 biegu nie ma wcale mocy, trzęsie się i dymi na czarno. wcześniej wymieniono turbinę gdyż ponoć była uszkodzona. w tej chwili normalnie odpala powyżej 2000 obrotów dostaje "buta" ogólnie jedzie ok. rozebrałem kolektor dolotowy oraz egr wszystko było zapchane. wyczyściłem wymyłem...
Bez tego bezpiecznika turbiną nie ma prawa się włączyć. Odłącz wtyczki od elektrozaworu turbiny, elektrozaworu EGR i klapy gaszącej (te co podają podciśnienia na te elementy), przepływomierz. Włóż bezpiecznik i zobacz czy się przepali. Jak się nie przepali to zacznij po kolei podłączać wtyczki od tych elementów i patrz kiedy się przepali. Któryś z tych...
Witam panów główną przyczyna braku mocy w silnikach tdi vw jest uszkodzenie przepływomierza powietrza, zaworka n75 w skutek puznej naprawy tego ustrojstwa zacina się zawór na turbinie . Vag nie jest w stanie dokładnie wykryć usterki po kolei trzeba eliminować uszkodzenia. zawór na turbo sprawdzisz po właczeniu zapłonu musi sie otworzyć jeśli nie to...
Witam ponownie. Problem błędu i kiepskiego rozruchu został rozwiązany. Uszkodzony czujnik a dokładnie jego przewód tuż przy czujniku. Przy ruszaniu przewodem czasami działał a czasami nie. Czujnik wymieniony - jeden problem z głowy. Pozostał jednak 2 - czyli gwałtowny brak mocy przy próbie dynamicznego wyprzedzenia. Niestety tak jak mi sugerowano zajrzałem...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Zawór recyrkulacji spalin sterowany podciśnieniowo zaworem elektropneumatycznym, bez sprzężenia zwrotnego (brak kontroli rzeczywistego jego położenia)- jego zacięcia komputer nie wykryje - sądzę, że to on może być przyczyną tych problemów. Możesz spróbować po demontażu go oczyścić (w necie znajdziesz wiele porad na ten temat) - niekiedy to pomaga a...
Wznawiam temat.... wycięty DPF, zaślepiony EGR, wymienione uszczelki pod pompkami, nowy dwumas. Auto jest dużo słabsze, nie czuć takiego kopnięcia turbiny, powyżej 2800RPM kopci na czarno. Zlogowałem to co gdzieś wyczytałem, aczkolwiek słucham porad co i jak jeszcze logować. http://vaglogger.apphb.com/log/5ede4f543...
Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione...
Po zamianie miejscami 1 z 4 wtrysku,nadal korekta na plus i to dość znacznie.Tak jak wcześniej pisałem DPF usunięty i EGR wy programowany.Zastanawia mnie tylko jedna rzecz dlaczego on samoczynnie raz sobie podnosi obroty silnika na 1000 rpm,a po jakim czasie spada w okolicach 800 rpm.I jeszcze jedna sprawa, zawsze po wyłączeniu silnika w pozycji Off,...
Brak odczytu podcisniena w dolcie skutkuje mniejszą iloscia dostarczanego paliwa no i spadkiem mocy , sprawdz na innym skanerze albo podmien , a może poprostu jest zatkany (twój dolot był bardzo zanieczyszczony) pozdrawiam Z całym szacunkiem ale nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Nic nie jest zatkane, sprawdź cały układ podciśnienia wygląda to...
Polo 9n 1.4 tdi bwb 2007rok. Pierwsza usterka to uszkodzone turbo, bo kopci na szaro siwo, wyciek na stronę gorącą, wymiana.Autowjeżdża o własnych siłach, bez najmniejszego problemu. Wcześniej zrobione było programowo egr i dpf off, auto miało wrócić na mechaniczne usunięcie dpf, stąd też pewnie po paru miesiącach padło turbo. Przy okazji chłodnice,...
Witam, Problem mam z VW Polo z silnikiem 1.4 TDI BMS z 2007r. Objawy są takie że podczas przyspieszania z niskich obrotów na 2 lub 3 biegu auto czasami łapie "zawiasa" i zapomina co miało robić. ale wystarczy puścić i przycisnąć gaz i auto się budzi. Nie dzieje się to za każdym razem, ale ostatnio coraz częściej. Na początku wystarczało tylko raz puścić...
Cześć, Golf VI 2010 z silnikiem 1.6 TDI CR. Auto przyjechało na lince, podczas jazdy zgasł silnik. Na razie ustaliłem: -błąd 7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2454 00 [165] - Short to GND - sprawdziłem, czujnik jest uszkodzony, chyba nie powinno mieć to wpływu na uruchamianie -silnik pracuje tylko na plaku, bez plaka natychmiast...
Chciałbym podpiąć się pod temat. Crafter z takim samym silnikiem. Przyjechał bez mocy. Okazało się, że DPF zapchany. Jak zapytałem się klienta czy długo tak jeździ... stwierdził, że nie pamięta (w takim razie sprawdziłem wtryski - dwa miały za dużą korekcję, gość od wtrysków wymienił jeden, dodatkowo turbo przegrzane i uszkodzony czujnik temperatury...
sratatata w większości przypadków winą przeładowywanie nie są zatarte kierownice tylko zasyfiony zawór N75. Podmień na próbę na zawór sterujący od EGR i looknij czy się poprawi. Co do temperatury to patrzyłeś czy w mniej więcej tym samym momencie daje tą samą temperaturę na zegary (Instruments) i silnik (Engine)? Niestety nie da się w danym momencie...
Witam serdecznie wszystkich kolegów i proszę o pomoc. Problem z mocą pojawił się od niedawna .Mechanicy są bezradni ,diagności komputerowi też.Turo -czyszczone chodzi ,sterowanie turbo -działa ,egr -czyszczone sprawne,ciśnienie na cylindrach mierzone dobre. Brak mocy oraz dodatkowy niepokojący objaw- drgania silnika przenoszone na kierownicę przy 1800-2200obr...
Witam. W golferku 3 nie ma żadnej wielkiej logiki. 1.9tdi 110 od 90 różnią sie pompą softem turbem i umiejscowieniem egr. Masz tak pompe vacum z bloku potem magistrala do serwa . Potem masz różne odejscia, na egr, na gruszke od turba, popatrz tez jest jeszcze jeden wężyk w lewe nadkole tam jest akumulator podcisnienia (zbiorniczek),na badziewia do srodka...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
uszkodzony ściemniacz uszkodzony uszkodzony ozonator uszkodzony balanser
impedancja falowa odinstalować spyhunter wartość kondensator rozruchowy
lombardini wtrysk lombardini wtrysk
Kod błędu DF076 w Renault - przyczyny i rozwiązania Przeciętne obroty silników krokowych NEMA 17 1.7A