Do cylindra raczej nie wpadł , zatrzymał się na zaworach lub jest gdzieś w kolektorze. Do demontażu kolektor ssący.
maciek-info, wkleję Ci skan poglądowy wraz z numerem poszczególnych części potrzebnych części zamiennych z ETKI : http://obrazki.elektroda.net/44_12346239... co do pinów to nie jestem niestety zorientowany czy dokładnie to wygląda u Ciebie jak na schemacie bo schemat dotyczy również silnika AZV i BKD i nie wiem czy u Ciebie EGR jest sterowany...
A do jakiej konkretnie ceny Pan szuka?
Możesz go zdemontować jest to bardzo prosty gaźnik w sumie to nic w nim nie ma :). Komorę pływaka odkręcisz jedną śrubką kluczem 13, ale nie płaskim... słabe podejście. Ta śruba jest także główną dyszą paliwową i w tym pewnie jest problem. Możesz mieś też uszkodzony kolektor dolotowy taka plastikowa rurka. Odpalaj ze strzykawki i sprawdź czy działa.
Chodzi o punkt 2 z opisu protokołu, czyli rozsyłanie temperatury zewnętrznej i czasu. Edytka: Poprawiłem linki w poprzednim poście i wrzuciłem oddzielnie dla Windowsa i Linuksa bo wcześniej coś archiwum było uszkodzone.
Jeśli sterownik pokazuje błąd to mało prawdopodobne że zabawa z multimetrem cokolwiek wykaże. Zacznij od wycieczki na dach żeby sprawdzić czy kuna nie zjadła czujnika. Może być również uszkodzony przewód łączący.
Proponuję odłaczyć kolektory stopni końcowych od zasilania. Pomierzyć tranzystory, może są uszkodzone. Jeśli po odłączeniu kolektorów nie uszkodzą się bezpieczniki, należy pomierzyć napięcia. Trafisz co jest uszkodzone. Przypadkiem nie zamieniłeś miejscami tranzystorów?
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia
W tym silniku są jako tako dwie odmy. Jedna w pokrywie zaworów a druga idąca bezpośrednio z głowicy do kolektora (ta którą zaznaczyłeś). Separator oleju od odmy w pokrywie zaworów znajduje się bezpośrednio w niej natomiast odma w głowicy powinna mieć zaworek w kolektorze dolotowym. Duże ilości oleju w tym miejscu mogą świadczyć o zużytych pierścieniach,...
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Uszkodzony przepływomierz lub dziura w kolektorze ssącym.By pass jest na woskowym reg.obr.b.jałowego może uszkodzony w 20-letnim aucie napewno.
Na kolektorze Q703 podczas nadawania powinno być 0V. Wtedy VCO osiągnie częstotliwość 27MHz. Jeśli tak nie jest powodem może być uszkodzony Q703 lub brak jego sterowania, albo uszkodzony sam kondensator w kolektorze. Podczas nadawania na bazie powinno być kilka volt.
Witam Mam chwilę, to dokończę temat. Usterką okazał się uszkodzony kolektor dolotowy, który jest chłodzony płynem. Wygląda na to, że plastikowe elementy w Ducato mają tendencję do kruszenia się w sytuacji, kiedy silnik się zagotuje z powodu utraty płynu. Podobne uszkodzenie znalazłem też na chłodnicy EGR, ale powodem utraty płynu był kolektor. Około...
R126 chyba. Poza tym wnioski fałszywe. Skoro wyciszenie działa to przynajmniej po jednej stronie tego rezystora ( od strony kolektora Q107 ) stany się zmieniają - przynajmniej powinny . Chyba że jest uszkodzona ścieżka prowadząca z kolektora Q107 do rezystora R126 - sprawdź jej ciągłość.
Jak to jest uszkodzony kolektor dolotowy ? Pękł ?
Jeśli chodzi o chińskie kolektory z heat pipe to ja sprawdzam tak. W słoneczny dzień wychodzę na dach i dotykam po kolei każde rury w dolnej części. Jeśli rura jest w dotyku chłodna to jest sprawna, jeśli jest ciepła to prawdopodobnie jest uszkodzona.
Panowie a co myślicie o tych kolektorach? To jest numer z aukcji 4360231082 Z targuj się o 50 zł na sztuce i brać jeżeli absorber nie jest uszkodzony.
Membrana pompy wtryskowej od doładowania uszkodzona i paliwo idzie do kolektora ssacego.
Witam mam taki sam problem nie ma mocy gdy miałem podpięta sondę to nie wkrecal się i zdychal i przerywał gdy ja odpiolem ma wmiare równe wejście na obroty lecz nie ma mocy idzie jak traktor z zadluga skrzynia mam pytanie czy za tą usterkę może odpowiedzialny być czujnik pod kolektorem co to za czujnik gdy go odpiolem się pogorszylo zmieniłem wtrysk...
Skoro po odłączeniu emitera dalej puszczał prąd. To tranzystor na pewno jest uszkodzony.
Fałszywe powietrze, uszkodzony kolektor, pękł w czasie obróbki...
Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Witam Prawdopodobnie jest uszkodzony BU wymień .Sprawdź kondensator w kolektorze oraz popraw lutowanie w obwodzie BU Pozdrawiam
Masz uszkodzony MAP sensor lub przerwany gumowy przewód (wężyk) który go łączy z kolektorem dolotowym.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
MIkroklocek jest NMOS i jest zasilany z 5V, i nie ma nic wspólnego z INTELEM. ten DS to 7406 a nie 7404 , open kolektor a totem pole to drobna różnica
Prawdopodobnie uszkodzony Q19(2SA966), po włączeniu na kolektorze +12V. Ew. sprawdź napięcie na emiterze Q15(2SC3205) +9V. Pozdr Yano
Najbardziej istotna różnica jaka rzuca się w oczy zaznaczona zieloną strzałką na powyższym obrazku - w kanale uszkodzonym napięcie na kolektorze tranzystora TR513 wynosi 55,4V. Ten tranzystor wygląda uszkodzony. Wylutuj go i sprawdź Dodano po 3 Niesprawna wydaje się również D501 lub R533. Również je wylutuj i sprawdź. Jest też taka możliwość, że to...
Zależy jakie to postrzępienie.Przyczyna może być również w kondensatorku (elku) filtrującym w układzie trafka napędzającego tranzystor odchylania ,jeszcze kiedyś miałem uszkodzony taki 4n7lub 47n w kolektorze tego tranzystorka.A co do trafa to trzeba sprawdzic w specyfikacji producenta.Pozdrawiam Krzysztof
Dobrze mu napisałeś. Gdybyś tego silnika nie rozebrał to może za rok byś się dowiedział że kolektor jest do wymiany bo usłyszałbyś pierdzenie z kolektora Więc składaj to, za miesiąc kup kolektor i wymień i miej spokojną głowę i zakończ ten temat bo nadal będą głupio komentować i śmiecić w temacie Pozdrawiam A wyjaśnij mi skoro tak dobrze odpowiadasz...
Wysyłam na PW (pdf), powodzenia. Jak BU dostał kpl. zwarcia, to sprawdż 2SA608_2SC2236, kond. w kolektorze BU.
poszukaj też czegoś takiego jak zawór PCV Jest tutaj ten zawór . Niewykluczone że jest uszkodzony a dziurka w kolektorze ssącym to przypudrowanie problemu.
Sprawdż kondensator w kolektorze tranzystora linii, często peknięty czyli uszkodzony.
Zdejmij kolektor wydechowy. Równie dobrze uszczelniacze trzonków zawodowych. Popieram przedmówcę. Po ściągnięciu kolektora stwierdzisz co jest uszkodzone.
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
STV to chyba warystor... TR3b uszkodzony (opór kolektor - baza 15omów), TR6b uszkodzony (opór kolektor - baza - 60omów). Reszta tranzystorów poza końcówką sprawna 100%, wykazują odpowiednie wartości na mierniku rezystancji. Czym można zastąpić 2SB560 oraz 2SD436?
Witam. Od czujnika temperatury zdjąć wsuwkę i podłączyć do masy przy załączonej stacyjce na zapłon, wskazówka wskaźnika powinna iść na maksymalną temperaturę, jeśli nie to uszkodzony wskaźnik, przewody. Może być też uszkodzony stabilizator napięcia w liczniku.
Następnie elektryk stwierdził niskie podciśnienie w mapsensorze. Zalecił sprawdzić jak cylindry trzymają ciśnienie. Mechanik zrobił test, wychodzi 11,11,11 i 8 bar. Czyli silnik jest jeszcze wydolny. Następnie silnik zaczyna świszczeć charakterystycznie przy dodawaniu gazu. Uszkodzony kolektor dolotowy powietrza i (zamówiona wizyta u mechanika) To...
...F jest wersją izolowaną (TO-220 F ) i automagicznie ma mniejszą Pc (moc strat kolektora).
Witam. Pomysl na poczatek co spowodowało uszkodzenie tego tranzystora ?? Ja stawiam na trafopowielacz , lecz moze byc tez uszkodzony jeden z kondensatorów w kolektorze tego tranzystorka lub zbyt duze napiecie z przetwornicy.Sprawdz to zanim wdasz sie w koszty . Krzysiek
Kolego schemat masz zamieszczony- a w sumie jego wycinek. Środkowa nóżka Q503 to kolektor tego tranzystora, jeśli z kolektora wychodzi 12V w czasie nadawania, to masz dwa elementy, które moga byc uszkodzone. Napięcie z kolektora przechodzi przez uzwojenie transformatora modulującego, następnie przez diodę D204 i potem wędruje linią oznaczona na schemacie...
W takim razie sprawdziłbym obwody stabilizatora w układzie Darlingtona. Jeśli bowiem tranzystor sterujący miałby np. niepodłączony kolektor, czy byłby uszkodzony to działałby jak dioda, stabilizator dalej dawałby poprawne napięcie ale kosztem przeciążenia obwodu napięcia dla warikapów. Dodano po 3 D114, jeśli dobrze pamiętam to stabilizator monolityczny...
Uszkodzony jest kolektor ssący, do wymiany.
Oryginał ma pełne oznaczenie SGH80N60UFDTU, prawdopodobnie dlatego kolega zamówił zamiennik, ponieważ nie miał pełnego oznaczenia. Tranzystory te mają kolektory nieizolowane, natomiast sa izolowane od radiatora przekładka izolacyjną. Na fotografii widać uszkodzenie od spodu tranzystora. Być może przyczyną uszkodzenia było uszkodzenie przekładki izolacyjnej...
doszedłem już uszkodzona uszczelka kolektora ssącego , dziękuje za pomoc osobą które chciały pomóc
To jak podsłuchem doszedłeś do tego ze potencjometr basu masz uszkodzony to w ten sam sposób dojdziesz w którym miejscu masz osłabienie sygnału w jednym kanale.
Dałoby się rozrysować schemat z płytki bo jest mało skomplikowany, ze schematu wyjdzie co to za tranzystor , gdzie ma bazę , kolektor, emiter
Jesli uszkodzony był zawór EGR to proponuje sprawdzić kolektor ssący, mógł mieć cały czas pełny przelot do recyrkulacji i zapaskudził dolot. Pozdrawiam
Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji. Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Jeżeli nadal jest problem to: -Nieszczelność...
Sprawa się rozwiązała i okazała się dosyć prosta w naprawie jednak kosztowna. Stopiona platyna+pęknięty kolektor wydechowy najwidoczniej od ciśnienia . Wymiana kata na nowy i po sprawie lata jak głupi dzięki wielkie za chęć pomocy. Sprawa rozwiązana, temat do zamknięcia . Pozdro. Dodano po 1 Wymiana uszkodzonego kolektora wydechowego na nowy.
Sprawdź kondensatory w kolektorze tranzystora WN.
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Nie podałeś typu tranzystora, I na dodatek atmega nie steruje tranzystorem tak ja ty to narysowałeś. Albo masz uszkodzony tranzystor, albo odwrotnie wlutowałeś tranzystor.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Tak to jest BU 208A , możesz wstawić też SU 160 . Jeżeli był uszkodzony to sprawdź lub wymień 6,8 nF w kolektorze jego .
Mam rozumieć że napięcie zmienia się w zakresie 0.1V-1V, jeżeli tak, to wszystko wskazuje na uszkodzenie T302, o ile na kolektorze T303 jest 0V, jeżeli jest większe i T303 może być uszkodzony, nie wykluczam również uszkodzenia T304.
Przede wszystkim grzać się będą tranzystory mocy, grzanie się rezystorów 330-omowych wskazuje na uszkodzenie (przerwę) rezystorów emiterowych stopnia mocy (w ramce linią przerywaną), uszkodzenie tranzystorów mocy (przerwa w obwodzie kolektora - rzadko spotykane uszkodzenie) albo niewłaściwą naprawę (pomylone nogi tranzystorów, pomylone NPN z PNP).
Jak masz skaczące obroty to może dolot masz nieszczelny albo przepływomierz uszkodzony? Przy kolektorze "wlotowym" nic nie syczy? Sprawdzałeś błędy na komputerze?
Witam. Daj spokój z octem. Sprawdź czy oba węże idące do nagrzewnicy są gorące, jeżeli tak, to nagrzewnica do wymiany.Prawdopodobnie uszkodzona przegroda kolektora nagrzewnicy.
Witam! Wszystko tam szczelne jest? Sprawdz czy czasem nie jest uszkodzona uszczelka kolektora-Pozdrawiam.Stefan.
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Jednoznacznie na odległości nie umiem odpowiedzieć bo nie miałem nigdy w rękach takiego przekaźnika. Na pewno jest tam transoptor i jakiś tranzystor wyjściowy bo chyba nie ma transoptorów z takim dużym prądem kolektora. Któryś z nich jest uszkodzony ale o szczegółach może powiedzieć ktoś kto otworzy ten przekaźnik.
Witam ponownie iii DZIĘKUJĘ wszystkim za pomoc!!!! problem rozwiązany.. był USZKODZONY kolektor ssący.. tuż przy głowicy na łączeniu było delikatne pęknięcie niemalże nie widoczne gołym okiem.. dodam jeszcze że prawdopodobnie też dostawało się powietrze przez stwardniałą uszczelkę na wtryskiwaczu.. iii to w sumie spowodowało zbyt ubogi skład mieszanki......
Odłącz bazę Q2 od układu, jeśli na kolektorze jest nadal VCC to tranzystor uszkodzony. Jeśli na kolektorze Q2 U=0V, Uszkodzony T3. Sprawdź, czy odwrotnie nie podłączyłeś Q2. Jeśli zamienione są kolektor i baza, efekt będzie taki sam( buzzer działa non stop).
Witam. W kwestii przewodów gumowych, to nie mogą być luźne! powinny być złapane opaskami. Wwiertki powinny być pasownie wkręcone w kolektor, przy czym kąty jaki i odległości od głowicy powinny być dla wszystkich cylindrów jednakowe. Zasadniczo powinno się demontować kolektor, montować wwiertki i przewody, po czym ponownie zamontować, czego niestety...
A napięcia na nóżkach układu ic 301 ?. Za układem porównaj napięcia na tranzystorach . Mierz napięcia na wszystkich wyprowadzeniach tranzystorów i porównuj dobry kanał z tym uszkodzonym . Punkt po punkcie. Na zasadzie kolektor tranzystora Q305 i kolektor Q355, itd. Tylko ostrożnie byś nie zrobił zwarcia. Kolumny odłączone i volume na min. Nie spiesz...
wiec może być przepustnica uszkodzona lub kolektor
Witam. Tak jak w temacie mam błąd P1504, czyli zasysa lewe powietrze. Auto po wymianie listwy wtryskowej. Pierw po wymianie auto gało na jałowym. Po ponownym rozłożeniu i złożeniu patrząc uważanie co i jak auto nie gaśnie, nie świeci się już ESP itd., ale za to falują obroty niemiłosiernie od 750 do 1600 i tak cały czas, że na światłach dość komicznie...
Witaj! Sprawdź oscyloskopem sterowanie 2SC..., możliwe, że grzeje się bo są "śmieci" w sterowaniu. Miałem niedawno podobną sytuację z grzaniem tranzystora. Uszkodzonym okazało się trafo sterujące HOT-em, a że nietypowe (jedno uzwojenie dzielone) więc trudne do kupienia i drogi. Na oscyloskopie wyraźnie widać było spore zakłócenia powodowane przez to...
Jakie jsta napięcie na bazie T1 po podaniu nap sterującego jeżeli będzie poniżej 1,3 V to może byż uszkodzony rezystor R1 lub przebity kondensator, C1 lub uszkodzona dioda D2, Jeżeli to nap będzie większe od 1,6 V to będzie uszkodzony któryś z tranzystorów (przerwa na złączu baza-emiter), Jeżeli to napięcie będzie w zakresie 1,3 do 1,4 V to wszystko...
Po Twoim opisie można wnioskować iż fototranzystor jest uszkodzony(upływność kolektor-emiter).
Witam! Mam zapisane, że ten monitor może być na 3 różnych płytach (LG): CA-46 (FCCID: BEJCP571A), CA-47 (FCCID: BEJCS546), CA-54 (FCCID: BEJCP771A). Wejdź na http://archive.espec.ws/server2/manuals/... pobierz odpowiednie i porównaj. Odnośnie usterki - masz uszkodzony układ korekcji. W kolektorze HOTa będzie zapewne modulator diodowy, z pomiędzy...
Nie ma pomyłki z P2096? Uszkodzony lub wadliwy czujnik tlenu (O₂). Uszkodzone lub wadliwe okablowanie czujnika tlenu (HO₂S). Uszkodzony lub nieszczelny kolektor wydechowy, katalizator, tłumik, rura wydechowa. Opóźniony czas zapłonu. Czujniki tlenu z przodu i z tyłu katalizatora podają zbyt podobne odczyty. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM.
13 taki sam dzień jak każdy inny,sprawdż czy na kolektorze jest napięcie jeżeli tak to na 99% jest uszkodzony TDA 8140.....powodzenia
woda powinna wypływać tylko gdy pracuje (po kilku-kilkunastu minutach od załączenia palnika) i tylko z kolektora skroplin (nr. 6) Jasne, będzie to sprawdzał instalator, ale jeśli jest uszkodzony ten kolektor to woda powinna lać się podczas każdej pracy kotła, kiedy zachodzi kondensacja i on się wypełni. A dzisiaj nie ciekło, a kocioł pracował i kondensował?
Ok. Już po sprawie. Trafopowielacz uszkodzony. Pomiędzy kolektorem a masą było 15 omów. Trafopowielacz miał zwarcie.
Po odkręceniu będzie widać, czy uszczelka jest uszkodzona. Przy nierównych powierzchniach lepiej wyciąć sam środek w celu możliwości zbliżenia rogów. Można to nazwać kolektorem wlotu powietrza.
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
standard w XEP ,uszkodzony czujnik połozenia klap kolektora
Tu masz wyciek płynu z chłodnicy EGR która zamontowana jest wewnątrz. Maź widoczna na zewnątrz to tak na wpół odparowany płyn z układu chłodzenia. Oczywiście EGR jest uszkodzony i należy go wymienić na nowy co kosztuje worek pieniędzy lub na inny sprawny. Test na zawartość CO mógł się nie sprawdzić z powodu niskiego stężenia tego gazu w układzie.
Po błedach wynika że masz uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub uszkodzona instalacja do w/w czujnika .
Regulacja luzów zaworowych
Może byc uszkodzona uszczelka na kolektorze ssącym (też piszczy jeżeli jest uszkodzona)
Najczęściej takie objawy daje uszkodzona kopułka lub palec rozdzielacza. Obniża się ciśnienie w kolektorze to iskry sobie latają we wszystkie strony. Rozrząd sprawdź a nie zgadujesz.
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Witam przy większym obciążeniu zamiast 2015 jest P2006 (Sterowanie kolektorem dolotowym zablokowane, zamknięte, rząd 1). Najpierw był poza zakresem po wystawieniu blokady wychylenia blokuje się sterowanie kolektorem przy dużym obciążeniu uszkodzony nastawnik klap?? Wywalić klapy i usunąć z softu nastawnik, kupić regenerowany zestaw kolektor klapy i...
Miedzy gaznikiem a kolektorem ssacym jest taka guma. Jezeli jest uszkodzona to moze zaciagac lewe powietrze i taki wlasnie bedzie efekt.
Poza elektryką , bardzo często powodem wypadania zaplonów na jednym cylindrze jest uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym
Jako pierwszy wylutowałem to sprawdzenia tranzystor. Szukałem datasheet i chciałem się upewnić czy dobrze wyszukałem. Wychodzi na to że to tranzystor NPN. Pomiary dokonane wg oznaczeń ze zdjęcia wyglądają następująco: Pomiar multimetrem na ustawieniu badania diody: Czerwony do bazy Czarny do kolektora : 0.040 V Czarny do emitera : 0.040 V Czarny do...
Wciąż czekam na zdjęcie ścieżek płytki i bez tego nie ma co kontynuować. To końcówka symetryczna, zapomnij że byle kto nawet to naprawi jak poważnie uszkodzona. Zapewne kolektory tranzystorów na potencjale masy.
Po pierwsze trzeba podłaczyć baze tranzystora poprzez rezystor do plusa zasilania i zamienić miejscami kolektor i emiter, sprawdzić kondesator czy nie jest uszkodzony, a najlepiej wymienić na 25v.
Czy nie mogło dojsc do glupoty i przez uszkodzone lpg przez kolektor ssacy i zawor evap napiernicza gaz? Tylko wtedy byłby niechętny do rozruchu. Czy jakbys wyłączył gaz i spuścił cisnienie i przejechal np pb ten problem wystepuje? Bardzo dziewna usterka.
Witam. Kupilem tydzien temu fieste delikatnie uszkodzona. Nie sprawdzalem czy odpala chlodnice i kolektor uszkodzone. Wymienilem kolektor ssacy i chcialem odpalic auto, pokrecilo kilka razy ale padl aku. Wykrecilem go i podlaczylem do prostownika, rano podpinam do auta niby wszystko ok kontrolki gasna tylko rozrusznik nie kreci i swieci sie czerwona...
Brak zasilania na trzecim (licząc od strony anteny) tranzystorze nadajnika Q203. Sonda w.cz. w łapki i sprawdź czy jest jakiś poziom napięcia na bazie tego tranzystora, nie dotykać VCO, a szukać dlaczego brak napięcia. Może zimny lut, uszkodzony rezystor kolektora. Nikt nie wywróży.
jeżeli został uszkodzony , masz prawo na wymianę pieca na inny !
Po drugie sprawdzić rezystancję między kolektorem T418 i masą oraz T420 i masą (przy wyjętych bezpiecznikach 402 i 404).
Sprawdź jeszcze tranzystor Q1 w kolektorze którego jest R21, skoro padł R21 to jest duże prawdopodobieństwo że uszkodzony jest Q1.
Jakie są napięcia na emiterach Q903 i Q904? Jakie są napiecia na kolektorach tranzystorów mocy w obu kanałach? Czy sprawne są bezpieczniki FS601 i FS602?
przepływ kolektor przepływ kolektor kolektor słoneczny kolektor słoneczny uszkodzony ściemniacz uszkodzony
programowanie centrali zrobić czujnik poziomu cieczy stare hydrofory
toshiba 32av933g przetwornica philips
Carrier 30RBM/30RBP – alarm Communication failure, diagnostyka CCN, RS-485, EXV, BMS Wymiana podświetlenia krawędziowego Edge-LED w telewizorze LG – modele, procedura, typowe usterki