Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Witam Mam problem z BMW 6 rok 2008 4.8 Ben. Wyświetla się bład 2F44 auto nie odpala Czy to jest uszkodzony módl zap? Jakiś opis do tego błędu wyświetla? Pozdr.
słupek A lewy pod osłona gdzie jest otwieranie maski, może tez być uszkodzony hall
Z modułu zapłonu nie wychodzą impulsy na cewkę. Co może być uszkodzone w zapłonie? Jaka powinna być rezystancja rezystora drutowego i cewki?
Dlaczego nie chcesz używanego? Jesteś całkowicie pewien ze to moduł jest uszkodzony? Takie moduły były montowane na przykład w Stihlu 08S Electronik.
Wymienione wszystkie sterowniki/moduły i auto ożyło.
Bardzo dziękuję ale już sprawdzałem kable i zwierałem je razem, ale to nic nie dało. Gdy stykam te kabelki to tylko widać jak się trochę iskrzy, a piła i tak się nie chce wyłączyć.Podejrzewam że może być uszkodzony moduł zapłonu?
Przyczyną był uszkodzony moduł zapłonu. Po wymianie na razie wszystko gra( odpukać).:D
Ostatnio walczyłem z pony i okazało się że był uszkodzony moduł zapłonu ( znajduje się w kopułce ).
Podaj więcej informacji na temat konstrukcji zapłonu. Najlepiej zdjęcie modułu i zapłonu.
Mam wrażenie, że ten drugi aparat tez nie jest do końca sprawny, typowy objaw uszkodzonego modułu zapłonu. Kolega jednak się zapiera, może warto jednak podmienić. A konieczność zamienienia przewodów to błąd montażowy.
witam. mam uszkodzony moduł zapłonu i chciałbym go naprawić. już go wstępnie oczyściłem z izolacji i okazało się że dużo jest " niedolutowanych" elementów. i w czasie oczyszczania uszkodziłem jedną diodę,lecz nie wiem jaką zamienną użyć .ma ktoś schemat do tego modułu. jest to moduł 5 pinowy z hondy dio ( podobno pasuję do peugeota speedfighta i innych...
byłem u mechanika który powiedział mi,że przyczyna jest taka, moduł zapłonu trzeba wymienić ponieważ jest uszkodzony oraz jakiś króciec który znajduje się w skrzyni co odpowiada za sygnał do modułu żeby padał iskrę. lub sygnał. ponieważ przedtem to nawet nie podawał paliwa. Właśnie ten króciec się nie obraca a powinien trzeba ściągnąć skrzynie żeby...
Naprawiałem moduł PVL lata temu. Musiałbym poszukać zdjęć. Twoja płytka jest chyba trochę inaczej wykonana, ale schemat pozostał ten sam. Problem z modułem polegał na popękaniu punktów lutowniczych od tyrystorów i po polutowaniu zaczął działać poprawnie. Co w Twoim module okazało się uszkodzone?
Mam uszkodzony moduł zapłonu abimex polonez caro 1.6gli 94 r.Sprawdziłem go i jest odlutowany kolektor na tranzystorze wysokonapięciowym.Tranzystor jest na płytce hybrydowej, twardy lut srebrem. Czy ktoś może naprawiał coś takiego. Czy można ten kolektor podkleić jakimś klejem przewodzącym. Czy mógłby ktoś polecić ewetualnie jakiś dobry klej, najlepiej...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z moją Mazdą. Otóż podczas jazdy, po przejechaniu kilku kilometrów gwałtownie gaśnie, po czym nie da sie jej odpalić. Po odczekaniu kilku minut pali bez problemu. Mechanik powiedział że jest to uszkodzony moduł zapłonu. Kable WN, kopułka aparatu, paluch ,świece, filtr paliwa i powietrza nowe. Teraz mam takie pytanie....
Jeśli masz wersję z jedną cewką zapłonową i rozdzielaczem zapłonu to prawdopodobnie uszkodzony jest moduł wzmacniacza zapłonu (na rozdzielaczu zapłonu). Spróbuj podmienić go i sprawdzisz czy to ta usterka.
Witam serdecznie. Piec (c.o./c.w.u) Arsiston Genus 23MI od kilku dni pracuje nieprawidłowo. Objawia się to opóźnieniem w podaniu iskry zapłonowej. Zarówno przy podgrzewaniu wody użytkowej jak i wody w obiegu c.o piec otwiera zawór z gazem lecz zamiast natychmiast podać iskrę zwleka o niestały przedział czasu. Oczywiście im większy ten przedział tym...
Witam wszystkich. ..........Po tym jak zgaśnie to nie bardzo mogę go zapalić od razu, ale jak postoi kilka minut jest ok i pali za raz. Problem zauważyłem tylko na rozgrzanym silniku, jak wyłączone jest już ssanie (temp.65-90st). Proszę o jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny. Przebieg 170tys. Witam. Najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł zapłonu...
Moduł zapłonowy do wymiany, ma uszkodzony układ przyśpieszania zapłonu albo to jest chiny jakość moduł stałokątowy. Chyba, że zestaw zapłonu nie pasuje do tego silnika, tj. koło magnesowe ma przesunięcie położenia znacznika, wpustu czółenkowego lub impulsator jest przesunięty w nowej pokrywie zapłonu. Znacznik względem impulsatora powinien zaczynać...
Witam ! Wczoraj u kolegi "walczyłem" z jego Hondą Concerto 1.6 16V 1994r. Okazało się, że powpdem braku iskry jest uszkodzony moduł zapłonu. Moduł oczywiście rozebrałem :D i stwierdziłem uszkodzenie tranzystora mocy (odkroił się od podłoża). Testy modułu przeprowadzam poza autkiem. Próba zastosowania tam tranzystora bipolarnego raczej nie przyniosła...
jeżeli kręcisz rozrusznikiem i włacza się pompka oraz wtryskiwacz to czujnik halla jest ok jeśli nic się nie włącza to cz halla kaput i/lub przerwa na kabelkach jeśli nie ma tylko iskry to: 1 ECU (jeśli uszkodzony i/lub przerwa na przewodach) nie wysyła impulsów do modułu zapłonu 2 uszkodzony moduł 3 uszkodzona cewka 4 przerwa na kablu WN do kopułki...
Gaszenie masz odłączone od instalacji? Interlock działa prawidłowo (dioda i czujniki biegu jałowego, stopki bocznej)? Dysponujesz innym schematem? Ten jest nieczytelny i wydaje mi się że posiada błędy. Czy moduł nie potrzebuje zasilania z akumulatora do pracy przyśpieszacza zapłonu? Jeśli w.w. czynniki nie są przyczyną problemów, to stawiam na uszkodzony...
Problem z VW passat b6 , włożenie kluczyka do stacyjki nie załącza zapłonu , włącza się tylko radio , deska ciemna , podmieniłem stacyjkę ten sam rezultat , OBDPROG odczytał mi kod PIN ale po wpisaniu nie przyjmuje go i blokuje możliwość dostępu na 255 min , w blokach pomiarowych wpisanych kluczy 0 , jak podam zapłon to wyskakuje błąd blokady kier (...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
Można odczytać jeśli na tablicu rozdzielczej zapalony jest wskażnik pomarańczowy silnika, z tym że nie odczytasz jeśli po usterce 3razy włączysz auto i nic się nie będzie działo, bo wtedy automatycznie kasują się kody błędów.U mnie jak gasł i nie chciał zapalic był uszkodzony elektroniczny moduł zapłonu. Pozdrawiam JK.
Spróbuj BU323a obudowa identyczna i tez do zapłonu.
To przekaźnik do wymiany i po sprawie. Ale jeśli po naładowaniu akumulatora rozrusznik będzie dalej wolno kręcił, to może być oznaką jego uszkodzenia, które to spowodowało uszkodzenie przekaźnika (nadmierny pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik).
Bardzo chaotycznie opisujesz problem : jeśli uszkodzony jest moduł zapłonu to identyczne problemy są na benzynie . A jak było u Ciebie ? Skoro piszesz , że "jakby pracuje na dwóch cylindrach" to chyba właśnie tak pracuje ? Uszkodzony może być sterownik lpg , wiązka i wiele innych usterek i przyczyn ,ale na forum , w ciemno tego nie rozstrzygniesz ....
Witam. Jeżeli to coś pomoże to moim zdaniem EPC odpowiada za odczyt informacji zebranych z poszczególnych czujników przy rozruchu i dalej przy pracy,wiec radze wymienić moduł.Gdyby EPC było uszkodzone to i tak byłoby sterowanie z modułu i pojawiała by się iskra. Pozdrawiam.
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Utrudniony rozruch w wyniku "odbijania" jest skutkiem zbyt dużego kąta wyprzedzenia zapłonu, wina może leżeć po stronie uszkodzonego modułu zapłonowego. Czy da się ręcznie ustawić zapłon i czy da się sprawdzić moduł zapłonowy, czy jedyną opcją jest go wymienić i sprawdzić czy zadziała?
Witam!! Mam zastępujący problem z Passatem B4 1994r silnik 2,8 VR6. Samochód odpala jednak pracuje tylko na 4 cylindry (brak iskry na 3 i 4 cylindrze). Samochód na module zapłonu i 3 cewkach zapłonowych. Po podmianie cewki odpowiedzialnej za 3 i 4 cylinder ten sam objaw. Podejrzewam uszkodzenie modułu zapłonu, jednak jak sprawdzić czy moduł jest dobry?...
witam mam pytanie czy jest taka mozliwość ,że gdy moduł zapłonu jest uszkodzony to jest iskra na świecach ,a sterownik nie otwiera wtrysków (elfa romeoo 33 motor 1,7 IE)
Panowie, przepraszam, że tyle się nie odzywałem - siła wyższa. Chciałem nico odświeżyć temat i spróbować rozwiązać problem od innej strony, czyli skupić się na pobieraniu prądu na postoju, które wynosi ok. 30mA. W załączniku zamieszczam schemat elektryczny motocykla. W weekend podłączyłem miernik, aby wskazywał pobór prądu na postoju, następnie rozłączałem...
kod 42 to brak impulsów odniesienia z modułu bezpośredniego zapłonu . czyli masz uszkodzony moduł lub coś w nim nie łączy i objawy wskazują na brak połączenia Dodano po 1 elektri ma racje
Od jakiego to agregatu? Wygląda na moduł DC-CDI, albo posiadający moduł pełniący funkcje dodatkowe (blokady albo reg. napięcia).
Na jakiej podstawie twierdzisz że jest uszkodzona sonda. Czy podłączłeś tester
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
Uszkodzona elektronika - moduł ( Nastąpi próba naprawy, przed wymianą )
Może być tak, że moduł kolegi przystosowany jest do pracy na niższych napięciach zasilających. Porównaj jeszcze napięcie cewki zasilającej CDI u kolegi i u ciebie. O wymiarach modułu decyduje wielkość kondensatora(ów). Na pewno te większe są trwalsze. Proponuję za kilka złotych zrobić sobie moduł "na pająka" aby być pewnym że to on jest uszkodzony....
Kocioł którego nazwę podałeś jest kotłem jednofunkcyjnym z możliwością podłączenia zasobnika zewnętrznego. Załączony schemat pochodzi od takiego właśnie kotła. Dlatego stwierdzenie "Brak zapłonu podczas puszczania wody ciepłej" kłóci się z zasadą działania kotłów jednofunkcyjnych i nie do końca wiemy z czym mamy do czynienia. Pewnie chodzi o brak podgrzewania...
Witam. ja także w kwestii modułu. Czy możliwe jest, aby uszkodzony nie działał rozgrzany, natomiast po ostygnięciu znowu pracował?
Na razie wygląda że moduł jest jakoś uszkodzony, bo nie podtrzymuje możliwości sterowania szybami po wyłączeniu zapłonu ale przed otwarciem drzwi. No i przerwanie poboru przez niego prądu (wspomnianego ~150 mA) możliwe jest tylko przez odpięcie zasilania z akumulatora. (miedzy piny kostek i gniazd modułu wstawiłem przewody i mogę dowolnie konfigurować...
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Koło magnesowe nie ocierało o stator? Statory miałeś wyłącznie ze zapłonem (w tym modelu dwie cewki)? Istnieje możliwość że moduł zapłonowy jest uszkodzony i zbytnio obciąża cewkę zasilającą CDI, np. poprzez wyzwalanie tyrystora w nieodpowiednim momencie względem napięcia zasilającego. Znajomy miał taki problem z Yamahą że paliło statory, przyczyną...
Najprawdopodobniej uszkodzony moduł zapłony. (mała czerwona lub zielona płytka elektroniczna)
Przepraszam :P więc albo chłopaki coś źle zamontowali albo któryś z mechaników uszkodził moduł sterujący zapłonem i to on będzie do wymiany. I niestety bez podpięcia komputera się nie obejdzie. Możesz też sprawdzic bezpieczniki tak profilaktycznie wszystkie bo wina (przy odrobinie szczęścia) może leżec po ich stronie :P Cena jednego to ok. 30 groszy....
Dzięki za pomoc, sprawdziłem wszystko jest ok, maszyna odpaliła, poza tym że licznik spalony :( Jednak nie poszedł tylko moduł zapłonu, ale licznik też został uszkodzony.
Uszkodzony moduł zapłonowy najprawdopodobniej, działa jak generator, nie wzmacniacz.
gdy nie odpala sprawdż jakość iskry na świecach gdy słaba może być uszkodzona cewka lub moduł zapłonu jeśli jest ok sprawdż gdy ktoś kreci czy wtryskiwacz podaje paliwo jeśli nie wlej trochę paliwa do kolektora-przez wtryskiwacz obejrzyj tez same świece-nie powinny być mokre ani zbytnio pokryte nagarem gdy mokre nie ma zapłonu przy podawaniu paliwa-czujnik...
Nie ma pomyłki z P2096? Uszkodzony lub wadliwy czujnik tlenu (O₂). Uszkodzone lub wadliwe okablowanie czujnika tlenu (HO₂S). Uszkodzony lub nieszczelny kolektor wydechowy, katalizator, tłumik, rura wydechowa. Opóźniony czas zapłonu. Czujniki tlenu z przodu i z tyłu katalizatora podają zbyt podobne odczyty. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM.
Audi A6 C6 3.0TDI manual. Po otwarciu drzwi samochodu włączył się alarm (fabryczny) i brak reakcji na kluczyk, brak zapłonu, nie reaguje na pilot. Wyszło że nie ma komunikacji z modułem blokady kierownicy. Diagnoza z nim była ale w odczytach brak jakichkolwiek danych identyfikacji. Odczytałem motorolę i wyszło że wysypał się eeprom, może kilka linijek...
Jest możliwość, że kupiłeś uszkodzony moduł, bądź nie pasuje on do twojego modelu.
Może być kilka przyczyn. 1.Ścięty, przestawiony klin na kole zamachowym. 2. uszkodzona czapka świecy (mój faworyt). 3.uszkodzony moduł zap. (bardzo mało prawdopodobne) 4.Nieprawidłowa praca wyłącznika zapłonu, korozja. 5.uszkodzone gniazdo zaworowe i chyba tyle....
Przejechałem się dzisiaj z odpiętą rurką, oczywiście zaślepiłem też też miejsce gdzie jest podpięta, żeby nie zasysał lewego powietrza. Z moim uniakiem jest tak, że nie ma różnicy w pracy silnika czy rurka podciśnienia jest wpięta do Digiplexa czy nie. Aaa no i dodam że przy wpiętej i wypiętej rurce podciśnienia nie ma żadnych problemów z odpalaniem,...
A ten Boxer to I czy II? Bezpieczniki sprawdzone? Masy sprawdzone? Błędy sprawdzone w liczniku? Ma moduł pod kierownicą? Ma alarm? Odbija przekaźnik systemowy? Jest "15" po wyłączeniu zapłonu na modułach? Auto się usypia? Tyle informacji brakuje. Możliwe przyczyny: - uszkodzony BSM - uszkodzone BSI - uszkodzony COM - uszkodzony licznik - uszkodzona...
Aby sprawdzić układ oprócz cewki wystarczy w twoim przypadku podłączyć żarówkę 1.2W pomiędzy styk zasilania /czyli 2-gi/ i 4-ty. Po włączeniu zapłonu masz mieć impuls a kręcąc rozrusznikiem masz mieć impulsy/ miganie żarówki/ wtedy wiesz na pewno że układ jest dobry oprócz cewki. Jeżeli brak impulsów może być uszkodzony moduł lub czujnik a nawet przerwa...
Jeśli 2-sów to sprawdż wyłącznik zapłonu,przewód w/n i świecę.Jeśli to wszystko okaże się ok. ,to masz uszkodzony moduł zapłonowy.
Zmieniłem ecu w skodzie Fabi 1,4 MPI z 2000 roku. Poprzedni sterownik był uszkodzony nie generował impulsu na moduł zapłonu. po wymianie ecu iskra jest ale nie mam pojęcia jak dopasować immo do ecu Cały czas mruga kluczyk na desce. Proszę o pomoc. nr ecu 047 906 033 D
Układ wysokiego napięcia sprawdza sie za pomocą oscyloskopu. Zdejmując przewody możesz uszkodzić moduł zapłonu.
Powinieneś w momencie jak nie pali sprawdzić czy jest iskra prawdopodobnie nie ma jak nie ma iskry to uszkodzony jest prawdopodobnie łapacz impulsu w aparacie zapłonowym lub moduł zapłonu jak jest iskra to może być czujnik temp.
Operacja przelutowania niestety nie dała powodzenia. Błędy, jakie pozostały, to sterownik uszkodzony. Poprzednio było, że zapłon nie startował, ale mogłem się połączyć ze sterownikiem, odczytałem błędy (błędy CAN, sterownik uszkodzony, zakłócona komunikacja), a teraz pozostał jeden sterownik uszkodzony i nadal nie mogę uruchomić zapłonu. Przed wymianą...
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
Z modułem zapłonowym jest na pewno ok.Prawdopodobnie uszkodzony jest opornik przeciwzakłuceniowy w palcu rozdzielacza. Tymczasowo można go zastąpić kawałkiem drutu
Pierwsze czego nie wolno robić w tego typu zapłonu, to wyjmować przewodów w. n. na odległość wieększą niż odstęp styków świecy, ponieważ można uszkodzić moduł zapłonu. Sterownikiem tego gażnika jest elektropneumatyczny nastawnik przepustnicy ,reguluje on wspólczynnik napełnienia silnika . a także utrzymuje stałą wartość predk ości obrotowej biegu jałowego...
Dwie opcje. 1. Uszkodzony zapłon - wypadają zapłony lub kąt wyprzedzenia zapłonu wypada w zupełnie innym miejscu. Może uszkodzony jest jeden z impulsatorów, albo moduł zapłonowy lub problem tkwi w połączeniach i zasilaniu modułu. 2. Problem jest typowo mechaniczny, problem z gaźnikami lub silnikiem.
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
Zostało jedno, sprawdzić szczelność silnika. Coś mi się wydaje że tu nie chodzi o położenie cewki, kosa spalinowa potrzebuje trochę kompresji ( jak każda maszyna z tłokiem o średnicy mniej więcej 40mm ) może ma tej kompresji za mało? A paliwo na pewno dociera z gaźnika? Ile ma mieszanka? Karencja wynosi 2 miesiące, później się nie nadaje do maszyny....
Takie pierdoły jak filtry to powinineś wymienić bez porady na forum. Nie ma czegoś takiego jak moduł rozrusznika, jest moduł zapłonu i chyba o to ci chodzi, może być uszkodzony. Najlepiej zrób diagnozę silnika i elektroniki w jakimś warsztacie.
Błąd zasilania 26 wyskakuje gdy - moduł ews leży, - próbujemy odpalić a na wyświetlaczu BC świeci CODE -uszkodzony zamek kierowcy albo moduł centralnego,sterownik widzi zamknięte drzwi kierowcy gdy próbujemy odpalić.
strzelanie w gaźnik występuje jeszcze w sytuacji gdy iskra występuje na dwóch (niewłaściwych) - trzech albo wszystkich świecach jednocześnie np na skutek przebić lub uszkodzenie modułu zapłonu (w przypadku braku rozdzielacza)
Witam wszystkim forumowiczów.Podaje kody błędów Poloneza na wtrysku jednopunktowym: 12-brak impulsu czujnika polożenia walu korbowego TDC (kod ten będzie wyświetlany zawsze jako pierwszy pomieważ silnik jest wyłączony) 13-brak sygnału czujnika tlenu EOS 14-zbyt wysoki sygnał czujnika temp.płynu chłodzącego CTS 15-zbyt niski sygnał czujnika temp. płynu...
Sprawdź czy wtryskuje paliwo. Jeśli tak a nie ma iskry to cewka indukcyjna jest dobra a uszkodzony moduł "to czarne plastikowe na dwie śrubki".
W ogóle chodzi jak czterosuw. Zacznij od sprawdzenia charakterystyki kąta wyprzedzenia zapłonu, czy właśnie moduł nie jest uszkodzony i na niskich obrotach nie daje iskry gdzieś w okolicach GMP. Następnie gruntowne sprawdzenie silnika: tłoka, cylindra, zaworu membranowego, szczelności skrzyni korbowej. Na koniec dogłębne sprawdzenie i regulacja gaźnika
moduł jest raczej debiloodporny sprawdz raczej czujnik GMP przy kole pasowym czy aby kabel nie jest uszkodzony albo złącze albo sam czujnik jego rezystancja to ok 500~800 ohm [
Sprawdzić wpierw wyłącznik zapłonu i kabel prowadzący do niego.Kabel do fajki,fajka i świeca zapłonowa [generalnie zacznij od niej,może mieć przebicie]Jeśli w/w są ok. to masz pewnie uszkodzony moduł zapłonowy.
Witam! Czy rozwiązał może ktoś problem podmiany modułu w silnikach am6 z zmiennym kontem wyprzedzenia zapłonu na chiński moduł? Pacjent to Rieju 50 MRX 2006r zapłon to F5WX00 z sterownikiem/modułem Dellorto. Obecnie jest wszczepione coś takiego z symbolem JT140313 z standardową cewką WN co daje iskrę za wcześnie o jakieś 40°. Moduł orginalny jest uszkodzony,...
Pierdoły ci opowiada o tych kondensatorach. Na 100% uszkodzony moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym. Standardowa usterka w Sigma/Galant V6
Dziękuje za pomoc. Mój elektryk poradził sobie z problemem. Udało się znaleźć uszkodzony kabel. Wózek pali i jeździ. Temat uważam za zamknięty.
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
To dość mało prawdopodobne aby przez sam moduł ciężko ci quad palił. Raczej po prostu nie paliłby wcale. Jesteś pewny sprawności świecy zapłonowej, cewki WN, samych przewodów (np zaśniedziałe masy, spalone kable), fajki od świecy, przewodu WN, impulsatora, wyregulowania zapłonu itp? Moduł to w zasadzie ostatnia rzecz która może zdechnąć :/ .
zobacz na tę stonę http://asterka.2max.pl/serwis.html i napisz jaki rok tej astry i komputer delko bosh lambda jak jest zimna i uszkodzona to silnik żle pracuje kod błędu 13 lub moduł zapłonu
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
O schemat rozrządu pytałeś w związku z gaśnięciem silnika czy to inny problem ? Jeśli się moduł nadmiernie grzeje , to być może jest uszkodzony . / dość często obrywa się mostek masowy w module co w efekcie doprowadza do rozmaitych problemów z zapłonem /
Ja, podając link do tego tematu, nie miałem na myśli, żeby się sugerować kolorami, tylko jak to ewentualnie podłączyć. Sam nie miałem też AVRu w rękach, więc nie specjalnie wiem jak wygląda. W moim agregacie nie ma uzwojenia z napięciem 17 V, więc gdybym się na coś takiego decydował, to musiałbym to napięcie jakoś spreparować. wszystko jest zalane czarną...
po lokalizacji przekażnika stwierdziłem ,że jest to polo do roku 94.[na podszybiu] w związku z tym moje pytanie to czy auto posida cewkę zapłonową z modułem 3 pinową ,czy bez modułu i moduł zapłonowy znajduje się na podszybiu ,bo jeżeli na podszybiu to właśnie on może byc uszkodzony,a iskra będzie.
No i wyjaśniło się. Potrzeba było serwisanta który ma pojęcie o rzeczy i nie boi się ubrudzić rąk. Okazało się że uszkodzony jest moduł odpowiadający za powstanie iskry w obwodzie CO. Ponoć na płycie sterującej są 2 takie moduły odrębnie dla CO i odrębnie dla CWU. Wystarczyło przelutować moduł na nowy i piecyk ruszył jak nowonarodzony. Koszt materiału...
A może przyczyną braku zapłonu tkwi w module UCH jest tam kilka w lutowanych przekaźników...
Mam problem z instalacją zapłonową w Audi 100 C4 92' silnik 2.3 AAR. Problem polega na tym że czasami w czsie jazdy silnik gaśnie na biegu.Potem przez pewien czas nie mogę uruchomić silnika.Czasem tak się dzieje przy ciepłym(rozgrzanym) silniku a czasem jeszcze przy zimnym silniku.Paliwo dochodzi napewno bo jest instalacja gazowa i na gazie robi się...
Start wentylatorów może powodować uszkodzony czujnik temperatury, moduł wentylatorów, uszkodzony (zgrzany) przekaźnik. (at)arkady_ A w jakim samochodzie? Chyba nie w 306 z 1996 roku.
juz zrobione uszkodzony był właśnie ten moduł był nr.144 założyłem nr156 i działa własnie w nim jest automatyczne ssanie czy tam przyśpieszacz zapłonu ale jest
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Czyli niestety, prawdopodobnie impulsator uszkodzony. Bo moduły działały przy poprzednim zapłonie?
Miałem to samo w Audi A6c7 2.0 tdi 177KM, komunikat "Uszkodzony układ kierowania, zatrzymać pojazd" start stop nie działał, nie odpalał. Wystarczyło zaprogramować moduł komfort. Stało się to przez spadek napięcia spowodowany przez akumulator. Aku było oczywiście wymienione na nowe. Stare aku było w aucie od nowości 13 lat.
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Kończy się paliwo Zawór odpowietrzający zbiornika EVAP, jeśli dotyczy twojego silnika Układ emisji par (odma) Niska kompresja Problemy z silnikiem Okablowanie lub moduł sterujący uszkodzony ECU Natomiast szarpanie i przerywanie może to być związane między innymi z: Układ...
Witam od lata zalega mi w garażu syna quad 125 w którym uszkodzony regulator napięcia spowodował uszkodzenie modułu zapłonowego. Jest to stary quad z praktycznie nie spotykanym obecnie systemem zapłonu DC-CDI oraz bez masowym regulatorem. Problemem jest dostępność takiego modułu, wykupiłem już wszystkie leżaki z półek sklepowych które niestety były...
uszkodzony kondensator zapłonu moduł zapłonu citroen honda moduł zapłonu
kostki kierownicą passat podłączyć domofon tabela czerwona kreska
philips senseo sterownik ładowarki akumulatora
Jak otworzyć boczną obudowę pralki PTL 800? Wybór żarówki: barwa zimna czy ciepła?