Jeżeli uszkodzone uzwojenie, to silnik trzeba oddać do przewinięcia. Jeżeli uszkodzony wyłącznik odśrodkowy, to można go naprawić lub wymienić. Silnik widoczny na filmie może być, ale w kpl. z kondensatorem rozruchowym.
uszkodzony wyłącznik termiczny silnika, zewrzyj i zobacz czy zasteruje stycznik
Wzór na moc: P=√3*U*I*cosφ*η. Kup ten z zakresem 70-90 A - nominalny prąd pobierany przez silnik, mieści się w zakresie nastawy.
Tak, na zdjęciu jest wyłącznik odśrodkowy ( część stała ), część współpracująca z nią na wirniku to część tzw. ruchoma, która gdy silnik nie pracuje naciska na dwa wielkie nity w części stałej zwierając jednocześnie styk. Do tego styku dochodzą dwa kable. Sprawdzenie styku - weź omomierz, włącz na zakres 200om, podłącz do wyprowadzonych przewodów, naciśnij...
Stawiał bym raczej na wyłącznik. Jeżeli uszkodzony jest kondensator silnik nie może ruszyć i dziwnie buczy.
spotkałem się z tym wiele razy w99% to był uszkodzony silnik wycieraczek a konkretnie wypalone styki wyłącznika krańcowego wewnątrz silnika pozdrawiam
E21 Silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho. Pralka przerywa program i wyświetla symbol E21. - Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) - Wyciągnięta kostka silnika; - Rozwarty wyłącznik termiczny na skutek przegrzania silnika.
E21 Silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho. Pralka przerywa program i wyświetla symbol E21. - Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) - Wyciągnięta kostka silnika; - Rozwarty wyłącznik termiczny na skutek przegrzania silnika. Czy pralka wykonuje jaki kolwiek obrót ?
W związku z nagrzaniem silnika i lekkim odorem po awarii, chcę się upewnić czy nie przypaliło silnika. Na razie zmierzyłem rezystancję: U1-U2=2.1Ω W1-W2=2.1Ω i V1-V2=2.1Ω - czyli dobrze? Pomiar rezystancji obudowy do poszczególnych uzwojeń - nic. Czy coś jeszcze mogę sprawdzić aby się upewnić? Do dyspozycji mam elektorniczny multimetr....
Tak możesz rozebrać i spróbować naprawić wyłącznik odśrodkowy.
Ok jutro to ogarnę. Rozbiorę i zobaczę. Silnik nagle przestał działać pod obciążeniem. Czy to buczenie ma coś wspólnego z uszkodzonym wyłącznikiem ośrodkowym?.
Nie zatrzymuje się silnik czy napęd, jeżeli silnik to, uszkodzony wyłącznik zapłonu lub kabelek idący, od cewki zapłonowej, do wspomnianego wyłącznika. Mógł się, po prostu, wypiąć, albo z wyłącznika albo z cewki. Ten hamulec, to dużo powiedziane, jest to wyłącznik zapłonu z połączony z czymś co, przynajmniej teoretycznie, ma być hamulcem.
Jest upływność zasilania do obudowy w silniku. Izolacja straciła swoje właściwości. Powody mogą być różne. Chociażby starość, przegrzanie, zawilgocenie. Po to jest różnicówka aby takie wady wykrywać i wyłączać zasilanie uszkodzonego niebezpiecznego urządzenia.
Po naciśnięciu klawisza naściennego lub przycisku pilota słychać w silniku rolety tyknięcie przekaźnika, stycznika cokolwiek tam zamontowali. To tyknięcie to odgłos elektromagnesu hamulca silnika. Jest on oznaką, że sterownik działa i krańcówka silnika regulacjami żółtą i czerwoną też jest ok -nie jest rozłączona. Mógł zostać uszkodzony wyłącznik termiczny...
Witam . Myślę że należy sprawdzić wtyczkę zasilającą betoniarkę, wyłącznik, zaciski silnika. Wskazany pomiar napięcia na silniku multimetrem.
Witam - jest to wyłącznik odśrodkowy wewnątrz po rozkręceniu silnika jest widoczny . Jak będzie uszkodzony to wtedy do cewki rozruchowej można dać kondensator odpowiednio dobrany
Właśnie kable wszystkie przy betoniarce świeżo wymienione, żeby wyeliminować ewentualne uszkodzone przewody. Więc zostaje uszkodzone coś w silniku. Wyłącznik jest przykręcony do ramy, która nie zmienia pozycji.
Z jeden przewód z sieci na wyłącznik dalej na cewkę z cewki na szczotkę , dalej wirnik,dalej szczotka, dalej kabel cewki , dalej z cewki drugim przewodem do wyłącznika. Równolegle do silnika za wyłącznikiem wepnij kondensator przeciw zakłóceniowy. pamiętaj o kierunku obrotów, więc odpowiednie podłączenie cewek. pozdro Sławek
Ten przycisk to może rodzaj zabezpieczenia prądowego silnika pompy. Może być uszkodzony lub żle wyregulowany, ale bardziej prawdopodobne jest że nie działa wyłącznik cisnieniowy który w porę powinien wyłączyć silnik, silnik pracujący dalej pod znacznym obciążeniem powoduje zadziałanie zabezpieczenia które go chroni przed uszkodzeniem.
Jeśli silnik buczy to wymień sprawdź kondensator. Pokaż zdjęcie tego silnika i wyłącznika.
Przyczyną "wariacji"alarmu był uszkodzony wyłącznik pokrywy silnika (raz kontaktował drugim razem nie).Wymiana i po problemie.Dzięki za pomoc.
To pstryknięcie to odgłos zadziałania zabezpieczenia przeciążeniowego termicznego. Po jakimś czasie powinno wystygnąć i sytuacja powinna się powtórzyć. Może być uszkodzony wyłącznik rozruchowy i silnik nie potrafi ruszyć i pobiera wtedy większy prąd i z tego powodu działa zabezpieczenie albo uszkodzony jest silnik. O ile wyłącznik rozruchowy można samemu...
pewnie uszkodzone uzwojenie lub kondensator rozruchowy.Podałeś trochę mało danych (ew. zdjęcie ) bo piszesz że to starszy typ więc może mieć także wyłącznik rozruchowy.Dlatego na tej podstawie trudno powiedzieć coś o kosztach. Pozdrawiam Są dwa typy silników jedofazowych: z fazą rozruchową odłączaną wyłącznikiem odśrodkowym, lub z fazą rozruchową stałą....
Co do kondensatora to pewnie 100 lub 125 µF w zależności od wersji silnika. Zdjęcia uzwojeń i wymiary rdzenia powiedziałyby wszystko o tym silniku. z oględzin i pomiarów wytypowałem że kondensator jest uszkodzony Najpierw zainteresuj się tym przewodem ze stopioną izolacją. Rozumiem, że wyłącznik odśrodkowy znajdujący się w środku sprawdziłeś?
Witaj w zamku jest wyłącznik krańcowy może on jest uszkodzony lub wypiął się kabelek od niego.
Witam :) Jeżeli jest podejżenie że silnik jest uszkodzony, to nalezy wziąść induktor i sprawdzić stan izolacji. Przy sprawnym silniku RCD nie wywali.
Witam ! W oryginalnym silniku jest wyłącznik odśrodkowy, który po osiągnięciu przez silnik odpowiednich obrotów wyłącza uzwojenie pomocnicze. Prawdopodobnie ten silnik ma wyłącznik odśrodkowy uszkodzony, zastąpiony przyciskiem.
W głowicy zaworowej i zawór BY-Pass jeżeli występuje. Brak filtra piasek w pompie to nic dobrego do tego uszkodzony wyłącznik ciśnieniowy pompy do wymiany.
Witam. Kolego sp3ots, chyba mógłbyś mi pomoc, mam silnik jednofazowy z dwoma uzwojeniami i prawdopodobnie uszkodzonym wyłącznikiem odśrodkowym, albo jest to termik, w każdym bądź razie jest cały czas zwarty, nie mam możliwości zajrzenia w ten silnik, od wyłącznika idą dwa przewody N, ale wyłącznik był wymieniony zanim ja zająłem się tym sprzętem, sprzęt...
Uszkodzony ? 1. Kondensator pracy silnika 2. Zawór zwrotny na zbiorniku. 3. zaworek rozładowczy w wyłączniku ciśnieniowym. Te dwie ostatnie sprawy łatwo sprawdzić poluzowując złącze cienkiej rurki od zaworu zwrotnego do wyłącznika ciśnieniowego. Przy ciśnieniu (jakimkolwiek) w zbiorniku, nie powinno wydostawać się tam powietrze podczas zatrzymania silnika....
Ta kostka to dioda od czujnika poziomu oleju. Odłącz ten żółty kabelek wychodzący z silnika i sprawdź czy silnik działa jeżeli działa to jest mało oleju lub uszkodzony czujnik.. Aby sprawdzić sam wyłącznik, połącz czarny kabelek z tym żółtym z wyłącznika, i sprawdź czy w obu pozycjach wyłącznika nie działa silnik. Jako wyłącznik możesz zastosować dowolny...
A właśnie, stwierdziłeś rezystancję ok. 3 Ω, a pomiędzy następnymi przewodami (∞ ). Nie daje Ci to do myślenia?. Pomijając schemat są tylko dwie sugestie: jedna to rezystancja jak na uzwojenie główne za mała (spalony, robi zwarcie), albo to uzwojenie gł. z uzwojeniem rozruchowym równolegle poprzez zwarty (gotowy do rozruchu) wyłącznik odśrodkowy....
"Wygląda" na uszkodzony silnik, albo wyłącznik przeciążeniowy / krańcowy. I tak musisz zdjąć tapicerkę drzwi - zobaczysz wówczas.
Witam. Aby suszarka do włosów działała prawidłowo musi mieć nawiew, inaczej mocno się grzeje i wyłącz ją wyłącznik termiczny, który musi ostygnąć do ponownego złączenia. Uszkodzony silnik.
Mogą być uszkodzone wyłączniki na module albo wyłamane plastiki pod przyciskami.
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
Jak będzie uszkodzony wyłącznik odśrodkowy to silnik i tak nie ruszy, mimo wymiany kondensatora. Przewody od wyłącznika odśrodkowego powinny być w puszce zaciskowej.
Uszkodzony kondensator rozruchowy ~ 200 µF, albo wyłącznik odśrodkowy w silniku.
Uszkodzone uzwojenie rozruchowe lub wyłącznik odśrodkowy.
No właśnie ten go nie wiem w jakim celu on był zastosowany, prawdopodobnie ten silnik pochodzi ze sprężarki warsztatowej. Mam drugi silnik również z dwoma kondensatorami i tymi samymi parametrami, tylko jest dużo nowszy. I w nim nie ma takiego przekaźnika, jest tylko wyłącznik obciążeniowy.
Błąd nr. 7-Uszkodzony silnik (pradniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) Wyciągnięta kostka silnika; sprawdź to wszystko
Prawdopodobnie termostat rozłancza silnik, musi on być gdzieś na obudowie silnika, dobrze szukaj, zazwyczaj szeregowo połączony z jedną za szczotek. A nagrzewanie się radjatora jest raczej normalne, taka jego rola. Silnik się nie nagrzewa za bardzo? Mostkowanie termika nie jest wskazane, chyba że jest uszkodzony i są problemy z jego wymianą. Pozdrawiam
Niekoniecznie. Odłącz silnik od zacisków wyłącznika i sprawdź, czy wyłącznik pracuje prawidłowo (czy daje się włączać i wyłączać, oraz czy na jego wyjściu jest prawidłowe napięcie po załączeniu. Jeżeli wszystko jest dobrze, to może być uszkodzony silnik.
Ten typ silnika posiada tylko wyłącznik odśrodkowy który zapewne jest uszkodzony i dlatego silnik nie może samodzielnie wejść w obroty.
Poszukaj pozystora od lodówkowego agregatu. Zastapi on uszkodzony ewentualnie wyłącznik odśrodkowy. Na uszkodzenie silnika - zwarcie międzyzwojowe to już tylko ,,przezwajacz" (taka nowa profesja :D ) Ci pozostał.
Witam. Sprawdzałeś kostkę silnika? może któryś przewód się wysunął, może być też uszkodzony wyłącznik termiczny w silniku, a blokada klapy górnej blokuje?, wodę wylewa dobrze-może pompka siada?.
Silnik jest dwu biegowy a tabliczki nie posiadam służy do krajzegi w której był podłączony do wyłącznika 0 1 2 Wyłącznik jest uszkodzony mechanicznie
Jeżeli to było wykonane na biegu jałowym( bez obciążenia) to uszkodzony silnik.
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
W dolnej partii chłodnicy powinien być wkręcony wyłącznik termostatyczny który steruje pracą wentylatora.Może być uszkodzony i wymaga wymiany.
Silniki asynchroniczne są wrażliwe na poziom napięcia zasilania. Odchylenie o 5% znacznie zwiększa ogrzewanie; przy odchyleniu o 10% praca silnika staje się problematyczna. Jaki typ rozruchu ma silnik - rozruch kondensatorowy z uzwojeniem rozruchowym lub tylko uzwojenie rozruchowe. Jakie jest napięcie sieciowe w czasie testu? W przypadku rozruchu z...
Oporność będzie silnika niska bo stojan i wirnik są w szeregu. Jakie masz zabezpieczenie ? wcześniej było dobrze ? Wyrzuca momentalnie czy po czasie ? - Sprawdź oporność przewodu zasilającego nie włączając dmuchawy, powinna być "OL" - Zmierz oporność silnika, za wyjściem włącznika (zapamiętaj) - Zmierz oporność przewodu po wciśnięciu włącznika, jeśli...
witam Może kolega zmierzy wszystko jeszcze raz aby się upewnić czy silnik ( uzwojenie ) jest uszkodzony? Odnośnie wyłącznika, widziałem kiedyś tego typu silniki z zamontowanym fabrycznie takim wyłącznikiem
No nie daje, ale co mogło się stać, że woda, można powiedzieć, przelatuje przez myjkę praktycznie bez żadnych przeszkód? To jest normalne, że przy odłączonej dyszy z jej króćca leci woda. Przy podłączonym wężu wodę blokuje zawós (spust) w dyszy. A silnik pracuje tylko dlatego, że ma wyłącznik ciśnieniowy i pracuje gdy ciśnienie na wyjściu jest niskie....
Uszkodzony silnik (pradniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) Wyciągnięta kostka silnika; Lub zablokowany beben Wykręcony magnes na osi silnka / tacho/
Witam. Mam taki problem, że dostałem od kolegi wyrzynarkę z Parkside Performance PSSPA 20-Li C3. I mówił, że w ogóle nie reaguje na odbezpieczenie i włączanie. Więc ją rozebrałem i okazało się, że odleciał wyłącznik z płytki. Mam pytanie, czy da się w ogóle obejść jakoś ten jeden wyłącznik, żeby to działało? Tak wygląda płytka z tej uszkodzonej wyrzynarki....
Możliwe przyczyny: spalone uzw. rozruchowe, uszkodzony wyłącznik odśrodkowy, uszkodzony kondensator, przerwa gdzieś pomiędzy wymienionymi wyżej elementami.
Po założeni nowego kondensatora (pierwszy się uszkodził) zauważyłem, że pralka głośno pracuje. Nie załapałem o co chodzi i spaliłem drugi. Przy trzecim wymontowałem silnik, podpiąłem prowizorycznie z kondensatorem, po rozruchu odpiąłem kondensator i silnik pracuje cicho, stwierdziłem, że uszkodzony wyłącznik odśrodkowy. Rozebrałem silnik i co? Nie ma...
Witam Ja kolejność przyjąłbym następującą: -sprawdzenie przewodu sieciowego wraz ze zwijaczem pod kątem przerwy w obwodzie to jest najczęstsza usterka całkowitego nie działania odkurzaczy (uszkodzony przewód należy wymienić na nowy). -sprawdzenie silnika w pracy samodzielnej - sprawdzenie wyłącznika sieciowego jeśli jest i jego wlutowania w płytkę regulatora...
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Nad kolanami kierowcy, czerwony. Jezeli wentylator nie działa, to patrzymy na 30 amperowy bezpiecznik ulokowany w dodatkowej skrzynce za akumulatorem. Jeżeli jest przepalony to nieodmienna wina uszkodzonego silnika elektrowentylatora.Termowłącznik był w starszym modelu, z centralami IAW 16F
Uszkodzony wyłącznik ciśnieniowy.
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Dołożę do pieca :P W suwnicach (schemat powyżej), gdzie sterowanie silnika podnoszenia odbywa się za pomocą styczników, często, wskutek nieprawidłowej obsługi i braku zainteresowania ze strony konserwatora, dochodzi do wypalenia czy zespawania zestyków roboczych styczników (kierunkowych a zwłaszcza stycznika/styczników zmiany prędkości) co skutkuje...
Jeżeli rozkręciłeś wkrętarkę, to spróbuj ominąć na chwilę wyłącznik i sprawdzić czy silnik pracuje. Bo może wyłącznik jest uszkodzony.
Po nitce do kłębka. Sprawdź zasilanie, połączenia w wtyczce i do silnika oraz przewód (przerwa i nie podano ile metrów przedłużacza i przekrój żyły, wtedy spadek pod obciążeniem i cewka wyłącznika puści), z opisu zakładam, że silnik sprawny. Jeśli wszystko jest w porządku, to uszkodzony jest wyłącznik.
Tak apropo, jak byś dał silnik 8.4kW z drugiego zdjęcia to prawdopodobnie wszystko by działało jak trzeba bez przełączników gwiazda - trójkąt, tylko na samej gwieździe o ile Twój C25 nie jest uszkodzony i obciążenie silnika nie będzie za duże, bo przy 400V ten silnik będzie miał trochę mniej niż 8.4kW. No i do tego silnika trzeba dać inny wyłącznik...
Prawdopodobne: uszkodzony wyłącznik redukcji wirowania, silnik, kondensator pomocniczy, załatwione na amen łożyska, luźny pasek, moduł sterujący (wypalenia na kostce) to najprostsze... Acha tak jak poprzednik napisał uszkodzona pompa, zatkana instalacja (węże, odpływ), uszkodzony hydrostat, zatkana rurka hydrostatu; bosche ile tego!
Silnik do tej wkrętarki mam, wyłącznik musiał bym poszukać.
Wątpię czy silnik uszkodzony. Raczej zamieniony przewód ochronny z fazą. Do sprawdzenia podpięcia w wyłączniku i przewodzie zasilającym. Sam silnik nie taki stary SZJe 44a.
Jeśli wszystko podłączyłeś prawidłowo,to albo silnik ma uszkodzone uzwojenie,albo wyłącznik źle(nieprawidłowo łączy-zepsuty?),albo dałeś bardzo cienki przewód zasilający.
W twoim rysunku rzeczywiście robi się zwarcie. Zastosowano tu podwójny wyłącznik i hamowanie prądnicowe silnika w celu poprawy bezpieczeństwa. Położenie wyłącznikow - oba zwarte zestyki NO w obu wyłącznikach - silnik pracuje jako szeregowy komutatorowy. Po puszczeniu przyciskow wyłączniki stają sie NC dla silnika, a NO dla sieci i oba zwierają silnik...
Wycieraczki mają obwody: zasilania, podtrzymania i hamowania. Nie działa u Ciebie obwód hamowania, usterka może być w złym kontakcie złączek (poruszać, wyjąć, włożyć), może być uszkodzony wyłącznik, może być uszkodzony układ stykowy w silniku wycieraczek. Wycieraczki można zatrzymać ręką, gdy wyłącznik jest w pozycji OFF i piórka znajdują się na dole...
Jeśli silnik wycieraczki zatrzymuje się w dowolnym miejscu to przawdopodobie iest uszkodzony wyłącznik krańcowy.Proponowałbym wymontować silnik i sprawdzić oraz oczyścić styki w silniku.Oczywiście mogą też być za krotkie szczotki.Często też takie awarie występują wtedy,gdy wycieraczki zostaną włączone,kiedy ich pióra są przymarznięte do szyby.Wówczas...
Masz pewność czy aby na pewno silnik jest uszkodzony? Tam jest również wyłącznik może on szwankuje, wtyczka też do sprawdzenia oraz przewód zasilający.
Wiatam. Sterownik ma "w sobie" baterię kondensatorów oraz diody usprawniające. Sygnał PWM wytwarzany na wyjściu sterownika, powoduje przepływ prądu podczas czasu trwania impulsu masy, w pozostałym czasie prąd płynie przez diody mocy (m.in.do + baterii). W wózku który opisujesz, występowały dwa typy sterowników. LTM - sterownik w plastikowej obudowie...
Przytrzymanie przycisku start kasuje program i błędy . Może być uszkodzony silnik (pradniczka tacho, szczotki węglowe ,wyłącznik termiczny lub uzwojenia) wyciągnięta kostka silnika ,trzeba usunąć przyczynę występowania błędu bo się będzie powtarzał.
Tak mam instalację z wyłącznikiem różnicowo-prądowym. W czasie testu i w chwili uszkodzenia triaka wyłącznik nie zadziałał (poprzednio także).
Najpierw to pomiń ten wyłącznik i sprawdź czy silnik nie jest uszkodzony.
To zdjęcie należało dostarczyć od początku. Ty masz trzy końce uzwojeń czyli silnik był uruchamiany wyłącznikiem 0 -1 ( zał - wył) . Jeśli jest uszkodzony to musisz zdjąć stary i zamknąć puszką silnik. Następnie zakupić oddzielny przełącznik w obudowie.
Nadpalone styki wyłącznika,myjka podłączona przez zbyt cienki lub nierozwinięty przedłużacz,uszkodzone łożysko tylnej kapy silnika.
Sprawdź wyłączniki krańcowe. Prawdopodobnie jeden z nich jest uszkodzony.
Kod 4311-04: Wyłącznik krańcowy wycieraczek - instalacja wycieraczek/spryskiwacza (Brak sygnału) Do sterownika ZBR nie dociera sygnał z krańcówki wycieraczek lub ten sterownik jest uszkodzony. W pierwszej kolejności do sprawdzenia jest wiązka silnika wycieraczek. Piny wtyczki silnika: 1:Masa 31000 2:Krańcówka 20501 3:Krańcówka 20000 4:Napęd silnika...
Załóżmy że na szafie wyrzuca nam bezpiecznik (wyłącznik silnikowy) od owego silnika Zacząć od pomiaru obciążenia (prądu) . Bo może być uszkodzony wyłącznik silnikowy. Jeśli prąd jest za duży rozsprzęglić napęd i puścić silnik samodzielnie.
Jaki tam jest rodzaj instalacji i alternatora? Jeżeli światła są standardowo zasilane z pracującego silnika, to proszę sprawdzić czy nie jest to powiązane z uszkodzeniem wyłącznika światła stop i uszkodzeniem oprawki żarówki światła pozycyjnego/stop w tylnej lampie. Uszkodzony regulator napięcia powodował by upływ prądu bez włączonej stacyjki. Zwarcie...
Włącznika nie było w obwodzie, zapach poszedł z silnika, ale nie żeby się zadymił Sprawdził kol. prąd jaki silnik pobierał?
Cytuję (op.cit kod 7) : -silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho...Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) Wyciągnięta kostka silnika; Sprawdź jeszcze szczotki na silniku! Ps.a czy na pewno kontrolka miga 7 razy???
To jest silnik BP-2f który kondensatora nie potrzebuje - schemat połączeń masz obok zacisków. Jeśli silnik nie rusza, to przyczyna albo w uszkodzonym wyłączniku odśrodkowym, albo w niewłaściwym połączeniu. Ewentualnie w zbyt dużym oporze mechanicznym.
Zabezpieczenie jest wymienialne tylko czy jest gdzieś dostępne. Tylko jeśli jest uszkodzony silnik to wymiana zabezpieczenia nic nie pomoże. Sprawdź jak napisał poprzednik czy prawidłowo działa wyłącznik rozruchowy. Może jest zawieszony i ciągle pracują oba uzwojenia i przez to jest zwiększony pobór prądu który powoduje zadziałanie zabezpieczenie przeciążeniowego.
Ale chciałem sprawdzić czy silnik jest dobry, to podłączyłem go na stałe. Czy silnik powinien zacząć normalnie pracować? Jeśli silnik jest uszkodzony, to nie opłaca się naprawiać wyłącznika odśrodkowego.
Połącz tak jak na Twoim schemacie, jeśli silnik nie startuje, a wyłącznik odśrodkowy ( 0,3 oma ) jest dobry to być może uszkodzony jest kondensator. Przesyłam lepszej jakości schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5911537300_1...
Może być moduł uszkodzony. Dla pewności sprawdź kondensatory na module oraz przy sprężarce, a także wyłącznik.
Mi osobiście bardzo nie podobają się te czarne styki - w pierwszej kolejności wyczyść je. Pamiętaj też, że też styki, które załączają te zakopcone blaszki też trzeba od spodu wyczyścić. Co do silnika wystarczy że do jego wyprowadzeń podłączysz miernik w pozycji omomierza. Jeśli miernik nie będzie nic pokazywał, albo uszkodzony wyłącznik termiczny, a...
Kondensator zakupiony ( 40 złoty) - silnik działa. Jednak uszkodzony jest jeszcze wyłączniki odśrodkowy. Musze dobrać do tego silnika odpowiedni sposób załączania i zmienić przewód zasilający na 3x2,5mm^2. Będzie chyba wyłącznik 0-1 i do tego przycisk chwilowy naciskany przy rozruchu. Do wczoraj silnik włączany był bezpośrednio do gniazdka (!)
Nie jest uszkodzona trzeba skonfigurować soft.
Na wewnętrznej stronie dekla od zacisków podłączenia silnika powinien być schemat połączeń silnika a na tabliczce znamionowej chyba jest podana pojemność. Jeżeli jest uszkodzony wyłącznik odśrodkowy to można go zastąpić przełącznikiem
Dzień dobry. W wiertarce szwankował przełącznik, po jego wymianie sama wiertarka nie działa. Nie wiem co może być tego przyczyną, próbowałem każdą kombinację podłączenia wyłącznika. Efekty podłączenia do prądu widać na filmiku. Dodam że po takim podłączeniu stojan mocno się nagrzewa. Możliwe, że uszkodzony został silnik lub wyłącznik? Wiertarka Eurotec...
Kompresor ma niestety uszkodzony silnik, naprawa nieopłacalna.
Sposób podłączenia masz pokazane na deklu silnika. Kierunek obrotów można zmieniać .Ten silnik posiada wyłącznik odśrodkowy uzwojenia rozruchowego. Uszkodzone może być wyłącznik odśrodkowy lub uzwojenie rozruchowe. Przed podłączeniem do sieci należy sprawdzić czy izolacja uzwojeń jest silnik w dobry stanie.
Coś mi się zdaje, że nie tylko uzwojenie jest tu uszkodzone, bo podejrzewam, że tym ciałem obcym były części z rozpadającego się wyłącznika odśrodkowego. Tak jak napisał karol3 , oddaj to do naprawy komuś kto przezwaja silniki. Sam możesz zrobić więcej szkody niż pożytku.
uszkodzony wyłącznik uszkodzony wyłącznik różnicowo uszkodzony wyłącznik wiertarki
volvo potencjometr przepustnica matryca iphone palet maszyna
solar bateria kamera sonoff przekaźnik
Trójfazowy generator z magnesami trwałymi - dodanie przewodu neutralnego SG Series CE 20kVA UPS Manual Access and Guide