Zrób jego ponowną adaptacje
Prawdopodobnie uszkodzony zawór AGR.
Miałem podobny problem ze swoim Carnivalem, w moim przypadku uszkodzony był zawór EGR zaślepiłem go i auto odzyskało moc.
Masz problem z regulacją początku tłoczenia więc albo pompa albo zawór albo przewody albo sterownik uszkodzony.
Widzę, że masz zdjęte wtryskiwacze. Podłącz sprężarkę w miejsca wtrysków i będziesz wiedział, czy zawory wygięte.
Dzisiaj wyjmiemy EGR i wyczyścimy, później zrobię komplet logów i zmieszczę tutaj.
Sprężarka bez sprzęgła i zawór z tylu na 2 piny?
Ewidentnie zawór miał już dosyć, zmęczenie materiału inaczej by się przypalił albo wygiął ale tak to według mnie wygląda.
Ja też miałem zawór odcięcia na pompie uszkodzony i sobie przygazowywał po odpaleniu,gumka się rozleciała.
Może być uszkodzony elektromagnetyczny zawór stop.
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Cuda tuningu, w normalnym silniku zadurze ciśnienie doładowania przełącza w prace awaryjną a zresztą poczytaj sobie. http://obrazki.elektroda.net/55_12347379... http://obrazki.elektroda.net/69_12347379...
"Nie mierzyłem czujnikiem bo nie ma jeszcze takiej potrzeby" nie wiem co masz na myśli? Czujnikiem ustawia się statyczny kąt wtrysku. Zawór n108 ma stałego plusa a ze sterownika jest wysterowany masą. Może jest gdzieś zwarcie do masy. Dodano po 58 Może też być uszkodzony sam zawór n 108.
Skoro migają świece to jest i błąd. Zrób diagnostykę to się dowiesz co jej jest. Uszkodzony zawór może się zachowywać różnie np. tak jak opisujesz.
dziura w dolocie albo ten zawór egr uszkodzony
Błąd wskazuje na EGR , nie masz go uszkodzonego ?
niuniu,wyjaśnij proszę jak sprawdzić szczelność silownika klap zawirowań i gdzie on się znajduje?
Na początek to sprawdź czy sztanga zaciąga do końca . Potem odczytaj dane z czujnika położenia. Słabe podciśnienie ,złe jego wysterowanie,albo uszkodzony czujnik położenia, takie opcje są możliwe.
Ważna jest próba drogowa!Jeżeli wartość na pozycji 3 jest dużo większa i przekracza 2150 mmbar to musisz sprawdzić czy kanał obejściowy turbiny się otwiera.Mozna to sprawdzić zdejmując wężyk z zaworu regulacyjnego i podłączając ciśnienie z jakiegoś kompresora.Należy uważać aby nie było ono zbyt duże,bo może się uszkodzić przepona regulacyjna turbiny.Jeżeli...
Może być problem z turbo, wyciek próżniowe, N75, przepływomierz Uszkodzony zawór turbiny Uszkodzony zawór EGR Uszkodzona rurka intercolera wszystko musi być sprawdzone...
A może jest po prostu uszkodzony zawór regulacyjny kąta? To że ma 10ohm nie znaczy, że działa poprawnie mechanicznie.
Witam sorry że tak późno ale jakoś nie było czasu, uszkodzony był zawór sterujący.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić jaki wpływ będzie mniał na silnik uszkodzony zawór recyrkulacji spalin
Bodaj zawór jednokierunkowy serwa.
Uszkodzony zawór sterujący sprężarką. Normalna przypadłość. On jest sterowany PWM.
ostatnio nie wykazało nic, ale próba była robiona na wyłączonym silniku
Zapnij się może oscyloskopem na zawór i zobacz czy tam też się rusza, Napewno się rusza,bo próbuje wyrównać i pewnie będzie to widać też w live data. Wygląda to na uszkodzony zawór na listwie. Podmień jeszcze jeden,chyba że dałeś nowy ? A może o innych numerach?
Może być uszkodzony zawór Elab na pompie !
Ten błąd nie ma wpływu na pracę układu. Gdyby miał to sterownik nie pozwoliłby na pracę zaworu (zawór jest wysterowany bo pobiera prąd). Masz zatarty/uszkodzony kompresor albo zerwane sprzęgło (nie mylić z elektromagnesem) przez co wirnik się nie kręci. Może być uszkodzony mechanicznie zawór regulacji wydajności kompresora ale to jest rzadkość moim...
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Nie wiem bo tego nie sprawdzałem jakie . A sterownik nie działa tak jak napisałem Dodano po 13 Na wszystkich wężyk co powinno zasysać to zasysa. Mógł zepsuć się zawór zwrotny lub n75?
Powodem nie sprawności może być: uszkodzona pompa ( brak właściwego ciśnienia płynu) uszkodzona przekładnia (uszkodzenie siłownika ), uszkodzony zawór zwrotny .
Liczniki sie roznia charakterystyka impulsów Prędkościomierz nie różni się niczym czy to R4 czy V6 czy TDI jest to samo, jedynie jest podział obrotomierza bo są inne impulsy R4/R5 , V6 , TDI choć w TDI są takie same impulsy jak w R4/R5 tylko zmniejszona skala.. pytanko w przypadku gdy membrana w zaworze jest uszkodzona i zawór nie jest otwarty to ..........
Gdzie pomiary ciśnień? Bez tego nie ma co wróżyć. Autocom trochę słaby do tego wozu. Jeżeli Autocom pokazuje ten parametr poprawnie to masz uszkodzony kompresor (możliwe że jest zatarty i zerwane jest sprzęgło) lub uszkodzony zawór regulacji wydajności kompresora. Tutaj nie ma żadnego przekaźnika. Kompresor działa cały czas a zawór zmienia wydajność...
Czy po odłączeniu zaworka n75 samochód inaczej się zachowuje. W taki sposób można go sprawdzić czy jest uszkodzony?
tak tak,chodzilo mi o to, czyli sterowanie jest, pytanie czy dobre?, zamien zatem te zawory (N75 - z biala glowka i EGR - z czarna glowka), i zrob test, zakladajac ze EGR jest dobry, a N75 jest uszkodzony to powinno sie polepszyc
Na chwilę obecną nie mogę wstawić linku do logów (elektroda.pl każe mi poczekać 24h) Niestety nie jestem w stanie sprawdzić stanu w filtrze paliwa, ponieważ nie jest on rozbieralny.W logach widać gwałtowne zmiany ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza. Czy takie objawy może powodować uszkodzony zawór N75?
Nie wiem jak u Ciebie ale miałem podobny problem , w peugeot HDI 90 kM Wymontowałem zawór przemyłem i wyczyściłem i działa pół roku bez problemu a używam autko codziennie robiąc 100-150km.Jedyny problem to świecąca kontrolka check, ale mi to nie przeszkadza.
W serwisie WV znaleźli po miesiącu pracy znaleźli problem. Przy wężach przelewowych jest zawór zwrotny który był uszkodzony. Po wymianie auto działa jak należy.
.....po skasowaniu błedów wagiem nie pojawiły sie..... A jakie błędy były ?? Bo te co napisałeś nie mają nic wspólnego ze skrzynią. 17964 - ciśnienie turbosprężarki - zawór, dolot, TC uszkodzone. 18261 - ABS nieprawidłowy sygnał - przewody, rezystor, ECM. Ps. jak manetkę ustawisz w tip tronik to też nie rusza ?
Auto od naprawy jeździ cały czas, zrobiło już ponad 2500 km. Wszystko działa bez zarzutu, temat do zamknięcia. Co do wspomnianych śrub od misy to ostatnio ściągałem miskę w silniku benzynowym vw 1.8 20v i tam bez problemu można było podejść normalnym prostym kluczem, nie wiem po co w tym TDI takie utrudnienia. Dzięki za podpowiedzi.
Czyli jest dobrze. Nie lej płukanki, przyczyna jednak tkwi gdzie indziej. Trzeba jeszcze rozważyć zawory czyli domykanie. Może to być uszkodzona sprężyna.
Zawór n239 jest sprawny i inne też. Powodem uszkodzenia był uszkodzony czujnik położenia wału korbowego.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
WITAM. Zawór EGR zablokowany lub uszkodzony, wymień i będzie dobrze.
Jak przeładowywuje turbo to zawsze stoi zmienna geometra, jakby uszkodzony był zawór bądź jakieś podciśnienie to miałby niedoładowany silnik.
Zamień wtyczki na elektrozaworach, zobacz czy wyświetli błąd N18, jak tak, to zawór do wymiany, uszkodzona cewka, nienaprawialne
błąd o nr-ku 17964 ''regulacja ciśnienia doładowania" w opisie czytamy iż mamy problem z elektrozaworem sterującym N75(regulującym):zamienione przewody podciśnieniowe,uszkodzony sam zawór....lub turbiną :uszkodzona turbina lub/i nieszczelny układ dolotowy
mechanik powiedział, że do zdjęcia jest pompa i wymiana zaworu N 109, później regulacja, koszt ok. 1000zł. Moja rada jest taka - nie korzystaj już wcale z usług tego mechanika. Błąd tego elektrozaworu opisany jako usterka mechaniczna to nic innego jak tylko jego wewnętrzne zabrudzenie i nie demontuje się wcale pompy wtryskowej aby go z niej wykręcić...
tak jest, a co w moim przypadku może powodować spalanie oleju ok 700ml na 6tyś km i dlaczego dymi? Palenie oleju moża powodować uszkodzony przepływomierz powietrza lub uszkodzony zawór N75 ???
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Awaria zlokalizowana przez przypadek,okazało sie że uszkodzony został zawór wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej.Zamykam temat.
Człowieku, przecież urwał Ci się zawór i tłok go wbił w pierwszą napotkaną dziurę.
Ok dziękuję ślicznie , jeszcze jedno pytanie Czy muszę wymieniać wszystkie zawory czy tylko ten co jest uszkodzony?
Dziś postanowiłem zająć się czyszczeniem EGR, nie był tak mocno brudny, po wyczyszczeniu umyciu zawór przesuwa się normalnie, ale gdy go mocno się otworzyło na maksa, to pozostaje w tej pozycji. Zastanawiam się, czy ogólnie tak powinno to wyglądać?. Małe wychylenia zamyka się pod wpływem sprężyny i zawór jest szczelny. Po złożeniu EGR silnik nie odpala,...
Witam, Mam podobny problem z silnikiem 2.0 TDI BLB. Turbo po czyszczeniu wolno wstaje i osiąga zadane ciśnienie powyżej 3500obr Co może być przyczyną? Zepsute turbo, zpaparana robota, źle wyregulowana sztanga turbo, uszkodzona gruszka, nieszczelny dolot, uszkodzona przepływka, zatkany wydech, uszkodzona pompa podciśnienia, uszkodzone przewody podciśnieniowe,...
skaza6 jest wręcz identyczna. Niestety turbina zamocowana jest dość nisko dlatego też wypatrzenie trzpienia gołym okiem z reguły bywa bardzo utrudnione. VAGiem możesz sprawdzić wszystko :) Połącz się ze sterownikiem silnika. Musisz wejść w blok wartości mierzonych (kanał 11). Pole 2 pokazuje bazowe wartości ciśnienia turbiny (rzędu 1800 - 1850). Pole...
Albo pokaże albo nie pokaże,uszkodzony jest zawór regulcji kąta wtrysku lub jego sterowanie,a jaki to silnik ?
Witam, skoda octavia II 1.9 TDI BXE, co 50-100km podczas jazdy szarpie silnikiem i pojawiają się błędy: P3103- przepustnica; P1664-zawory pompowtrysiwaczy; Przepustnica była uszkodzona (spaliło również bezpiecznik) do tego wymieniłem wiązkę w głowicy na oryginał, ale po krótkim czasie te same objawy i błędy. Co może być ?
Witam posiadam a6c6 z silnikiem 2.0 tdi BRE 103kw i mam problem z turbina nieraz mi ja odcina i przy schodzeniu z obrotów słuchać dziwny świat zrobiłem loga ale nie znam bardzo się na tym pomógł by mi ktoś go zinterpretować http://vaglogi.pl/log-011_uZd7fa.html Zastanawiam się czy nie będzie uszkodzony elektro zawór n75?
Żeby była jasność. W kanale 11 kolejność jest następująca: 1 - obroty, 2 - wartość wymagana ( u ciebie 1950), 3 - wartość rzeczywista (2150) i 4 - wsp. trwania impulsu N 75. Wydaje się, że u ciebie wpada w tryb awaryjny na skutek przeładowania ciśnienia. Stawiam na uszkodzony N 75, zawór ograniczający ciśnienie doładowania.
Głowicę, jeśli sprytnie odkręcisz, można pewnie będzie tylko zabielić, o ile tłok nie walnął w zawory. W razie co delikatne planowanie.
Myślę, że dopóki nie dowiemy się jakie są cisnienia na ssaniu tłoczeniu w trakcie pracy to mozemy sobie gdybać. Czy jako załaczenie/wyłaczenie klimy rozumiesz właczanie się sprzęgla elektromagnetycznego czy tez tylko efekt chłodu wewnatrz A ja mam np koncepcje na uszkodzony zawór regulujący w spręzarce.
Witam 17964-Regulacja ciśnienia doładowania.Możliwe usterki: zawór N75 uszkodzony,uszkodzona turbina,nieszczelność turbina-silnik.Sprawdź VAG ciśnienie doładowania,sprawdź czy nie masz nieszczelności między turbiną a silnikiem.Jak to będzie OK, wymień zawór N75 Pozdrawiam
Ciężki temat, z reguły jak sprężarka się kończy robi się czarny olej, w takim razie zostaje uszkodzony zawór, lub sprzęgło sprężarki, ewentualnie ukręcona oś sprężarki.
Jak ciągłości przewodów zgadzają się ze schematem ,to jak widzisz zawór kąta jest sterowany masa a nie plusem . Zawór odcinający na pompie dostaje plus. A jak nie dostaje to np immo odcina(źle usunięte) ,uszkodzony ECM albo brak jakiegoś plusa masy do ECM ? Nie wiem,jak schemat pasuje szukaj ,linia 15 to zapłon,linia 30 stały plus.
Zapieczona grucha + nowy zawór okazał się uszkodzony. Po wsadzeniu starego auto odżyło. Niepotrzebny wydatek, ale co zrobić. Będzie na przyszłość.
Taki mam zamiar podłączyć pod komputer , ale jeszcze chce spróbować sam ponieważ już raz to zrobiłem . Możliwe ze zawór podcienienia, który kupiłem używany jest uszkodzony :/Dlatego pytam się, czy ten zawór robi ciśnienie jeżeli tak to może być uszkodzony i oddam do reklamacji bo mam taka możliwość .
Ale do 3000tyś.idzie dobrze tylko powyżej słabnie wpada w notlauf jaki dym z rury wtedy idzie? 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej/kolektor ssący/ -> Uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia doładowania. -> Zamienione lub nie zamocowane połączenia węży,dziurawe
a może być przyczyną zawór sterujący klimatyzacji może on coś nie domaga gdzieś wyczytałem że uszkodzony ten zawór może dawać takie objawy z ciśnienim. ale czy trzeba go wymienić czy jest on może rozbieralny??
Mam zapytanie. Nie chodzi mi klima w Audi A3 8P 2.0 TDI I co zdiagnozowałem wyrzuca błąd na Vagu uszkodzony zawór sprężarki (sprężarka firmy Denso). Napięcie na zawór przychodziło ok 13,5V mierzone multimetrem cyfrowym, oraz sprawdzane żarówką taką neonówką. Po wyjęciu zaworu sprężarki okazało się że jest on dobry cewka ma właściwą oporność i działa...
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
Jak nie wyświetla się błąd to jest podciśnienie i jest wszystko ok. Przewody są ok to zawór nie daje podciśnienia jak b go sterownik blokował a gdyby był uszkodzony zawór to myślę że BS 011 tez by nie było a jest wszystko ok podczas testu BS011
Na włączonej klimatyzacji łapiesz za oba węże aluminiowe i sprawdzasz - jeden musi być bardzo zimny (mniej niż 5st C) drugi ciepły/gorący - jeśli tak jest problemem będzie silnik regulacji nawiewu ciepło/zimno pod deską rozdzielczą. Jeśli w/w węże mają podobną temperaturę - uszkodzona mechanicznie sprężarka lub zawór rozprężny.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Każdemu który wie co mówi. Temat wątkowy milion razy 1.9 tdi.. Może być turbina dobita zawór jak i tak że wężyki uszkodzone. Pytanie czy sam chcesz naprawiać czy tylko dopytać?
Właśnie o to mi chodzi,czy da się to tulejować.W silnikach R5 2,5 tdi od 2003 roku nie ma wstawianych tulei.Mam to rozebrać i zawiezc do szlifierza,krzyknął 250 od cylindra.
Przyczyną wyżej opisanej awarii był zawór regulacji ciśnienia paliwa. Uszkodzony, przypuszczalnie przez zwyczajne wyeksploatowanie części, ponieważ nie było widać żadnej przyczyny mechanicznej. Reszta błędów była wywołana przez coś w rodzaju "stanu awaryjnego", a przynajmniej tak mi to wytłumaczono oraz po samej wymianie zaworu nie pojawiają się one,...
Ciśnienie sprężania zmierzę jutro manometrem. Przelewów nie mam jak zmierzyć - to wtryskiwacze piezoelektryczne. Zastanawiam się, czy nie jest uszkodzony zawór utrzymujący ciśnienie w powrocie z wtryskiwaczy, jakie ma mieć ciśnienie? 1 bar?
T5 vag pokazuje błąd silnika webasto co to może być? Tylko do mnie:?:.Uszkodzony silnik lub płytka.
i czy ktoś zna konkretną odpowiedz skąd to powietrze do tego filtra tak bije Powiedziałem, za późno otwiera się zawór. Uszkodzona szklanka czy wytarta krzywka albo to i to. Faza się przestawiła cylinder wytwarza pierw podciśnienie a potem otwiera zawór.
Jak nie ma błędów to szukaj usterek mechanicznych np intercoler ,zawór N75 lub uszkodzona turbina Czy robiłeś logi statyczne i dynamiczne?
Jak sie okazuje problem tkwi w sterowaniu zaworem z ECU.Po zapłonie powinno pojawiać sie 12 V na stałym plus przez bezpiecznik i ze sterownika wychodzić około 6V (co uchyla zawór) na tyle aby można było zapalać auto- u mnie natomiast jest 2,8V co zwiera zawór i dlatego auto nie odpala.Jak się okazuje po głębszej analizie zawory nie uszkadzają się.(przestają...
Dzisiaj jest ładna pogoda i postanowiłem popatrzeć konkretnie co się dzieje. Włączyłem sobie laptopa z programem i obserwowałem ruch sztangi który moim zdaniem wygląda w porządku. Na próbę zdjąłem wężyk idący do gruszki i zaobserwowałem nie doładowanie co jest chyba normalne ? Po załączeniu z wężyka do gruszki widać że turbina przeładowuje. Próbowałem...
17958 to jest cisnienie doladowania: mozliwe usterka: uszkodzony zawor N75 uszkodzenie przewodow podcisnienia lub przewodu do IC uwalona turbina
Rozwiązane. A mianowicie był uszkodzony zawór turbiny, od samego początku, teraz tego auta nie poznaje, znaczy ma za dużo mocy w porównaniu przed zmiana tego zaworu.
N108 przerwa lub zwarcie do masy jest to zawór kątowy na dole w pompie sprawdź bo często się zaciera lub jest uszkodzona instalacja elektryczna
Miałem podobny problem tylko że w 1.9 TD okazało się że to wina rogulatorów hydraulicznych na zaworach. Były uszkodzone i nie rogulowały luzu co skutkowało tym , że zawory nie otwierały się do końca. Po wymianie moc się zwiększyła i to znacznie.
Ale co znaczy sprawdzona , ze co, ze gwizda ? to nie dobrze :) Zawór upustowy turbo chodzi ? bo jak nie to nawet nowy n75 mu nie pomoze... Moze byc tez uszkodzony egr lub zapchany...
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
Witam problem polega na tym, że po gwałtownym przyspieszeniu zaświeca się lapmka Check Engine i następuje ograniczenia mocy auta do połowy. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta wraca do normy. Dodam, że wymieniłem juz zawór od ciśnienia doładowania (elektryczny) i nic to nie pomogło. Jest jeszcze jeden zawór przy turbinie, do którego dochodzi to regulowane...
jakoś nikt nie napisał o samym wałku rozrządu-jest on ODLEWEM i w przypadku zerwania paska pęka Nie koniecznie. Robiłem w nie tak odległym czasie dwa takie silniki (awaria pompy wodnej) i walki ocalały, tylko głowica (zawory+prowadnice) była uszkodzona.
Witam, trafił do mnie Ford Galaxy 1.9 TDI 66kW 1996r. po wymianie silnika (goły słupek) z brakiem mocy. Były kody usterek związane z początkiem wtrysku, źle była ustawiona pompa - poprawiłem i błędów brak, zaślepiony egr, wymyty przepływomierz + nowy filtr powietrza i nowy filtr paliwa. Układ doładowania wydaje się być szczelny. Na biegu jałowym po...
Zawór podmieniałem od drugiego samochodu sprawnego, a turbina byla czyszczona dokladnie. Czy może byc to zawór na silniku EGR czy coś związane z zapłonem lub pompą paliwową? Czy też coś uszkodzone w silniku?
Kolego na pewno nie zostal uszkodzony - oring takze zostal wymieniony Wiem ze siadaja takze zawory w samej pompie Tylko kto mi powie gdzie sa umiejscowione ??
Uszkodzony zawór chłodzenia skrzyni o numerze : 4H0121671D Do wymiany też raczej wtyczka 2 pinowa tego zaworu. Radzę to szybko wymienić bo przypalisz sprzęgła w skrzyni s-tronic a to już potężne koszty naprawy ;) Do sprawdzenia wtyczka skrzyni biegów z racji że ten zawór znajduje się centralnie nad nią i bardzo często płyn chłodniczy wydostaje się i...
Zawór lub uszkodzona nagrzewnica. Dokładnie to ograniczony mocno przepływ. Do wymiany. Jeśli sprawdzałeś wężem, że przepływa woda, to stanowczo za mała.
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
tak to ciekawe kto by wpadł ze jaszcze zawór elektromagnetyczny sterujacy cisnieniem doładowania był uszkodzony i sama wymiana przepływomierza nie wystarczyła tylko troche pomogła pozdrawiam amatorów i dziekuje profesjonalistą ze tacy tez sa
zawór trójdrożny uszkodzony uszkodzony zawór zwrotny vaillant uszkodzony zawór
huawei gniazdo naprawa czarny ekran internet telewizorze podłączenie wtyczki kolory
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Najnowsze oprogramowanie Pioneer VSX-930 - gdzie znaleźć? Migający wyświetlacz w pralce Candy Rapid - przyczyny i rozwiązania