A kolego w czym problem pogadać z mechanikiem ze serwisu na prywatną robotę?. Chociaż ich znam nie załatwię za ciebie bo stwierdzisz że zarobiłem za pośrednictwo nie wiadomo ile. Pozdrów elektryka/chłodnika Bogdana. Dodano po 1 Weź mechanika do baru Taurus na golonkę. Po prawej stronie koło zakładu mięsnego 3 km od końca obwodnicy.
Sygnalizacji błędów brak na pulpicie.
A nie było czasem błędu położenia wałka rozrządu? Wyjaśniło by to problem z kompresją przez przestawiony rozrząd.
Wygląda na typowego not laufa. Czyli odchylenie ciśnienia doładowania od zadanego. Pytanie czy na plus czy na minus. Czyli komputer na pokład i diagnoza.
Jeśli odepniesz przepływomierz to komputer oczywiście to "zauważy" ale to nic nie da....przepływomierz może działać ale mieć fałszywą charakterystykę pracy. Dobry tester ma opcję "wartość porządana sygnału" i rzeczywista - dopiero ich porównanie daje jako taką możliwość oceny przepływomierza.... Przepływomierza bym nie podejrzewał - choć oczywiście...
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
Sprawdź rozrząd.
Poza przeładowaniem turbiny z pewnością jeszcze jakaś przypadłość trapi Twój samochód gdyż jak opisujesz po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika tryb awaryjny nie zanika, przede wszystkim odczyt błędów a potem logi dynamiczne i podziel się tutaj spostrzeżeniami.
Nie miga, ani nie świeci się żadna kontrolka w czasie jazdy.
No to był jakieś 30 000-50 000 km za późno wymieniony (a w zasadzie przez tyle czasu nie wymieniony). Koszt samego paska około 20-25zł.
Witam,mam problem z hulajnogą KUGGO S1.Hulajnoga w czasie jazdy nagle traci zasilanie i nie potrafię jej uruchomić.Po podłączeniu ładowania zasilanie powraca i ponownie jest zasilanie.Proszę o pomoc i wyjaśnienie tego problemu
Naładuj na full i sprawdź zasięg w km.
Tak, chodzi o jazdę mniej więcej taką samą prędkością, podczas godzinnej jazdy samochodem, co jakiś czas samochód się dławi, nie ma siły wejść na wyższe obroty, trzeba wtedy wcisnąć pedał gazu do końca i jest ok.
Zanim bedziesz szarpał kolumne obroty weź kogoś z zegarami zeby ci ciśnienia sprawdził.
W czasie normalnej pracy potrafi się zawiesić,stracić sygnał z satelity.Dopiero reset przywraca normalną prace ale jest to uciążliwe w czasie jazdy.Proszę o porady co z tym zrobić za co dziękuję.
Bloki pomiarowe i patrzeć w parametry. Na postoju i w czasie jazdy. Błędy to nie wszystko.
Alternator "zgubił" sprzęgło jednokierunkowe. Koszt okolo 160 PLN plus robocizna. Z elektroniki nic nie moglo się popsuć, poprostu nie było ładowania.
Witam, Czy dowiedział się Pan co było usterką, posiadam Peugeota 308 z silniekiem 1.6 THP i mam identyczne problemy od dłuższego czasu - auto potrafi jeździć 1 miesiąc bez problemu aż nagle raz w tygodniu tak samo traci moc. Max prędkość na autosradzie wtedy to 120km/h i auto przyspiesza jakby nie miał siły. Pozdrawiam
ale przy ruszaniu, czy w czasie jazdy na wysokich obrotach?
W czasie utraty mocy konieczny odczyt parametrów pracy silnika urządzeniem diagnostycznym.
mam swój komputer diagnostyczny Ok, a on jest dedykowany do 1.9DDiS? Bo tam są głównie sterowniki od Renault, i zwykłe interfejsy do suzuki czasem wyświetlają inne/złe/nie prawidłowe kody błędów. Jaki kod błędu masz przy przepływce?
Albo te tylne głośniki mają w sobie jakieś zwarcie i się włącza jakieś zabezpieczenie. Niestety musisz wziąć miernik i szukać. Na odległość nikt Ci nie powie. Jak nie masz miernika to sprawa się komplikuje bo musisz odłączać, podłączać głośniki, odcinać kable itp. Zacznij od odłączenia tylnych głośników. Jak będzie ok to będziesz już wiedział że tam...
Piszesz że te falowanie i utrata mocy są tylko chwilowe ? Czyli w momencie diagnostyki kompem silnik chodzi równo , najłatwiej jest jak usterka występuje cały czas. Tak czy siak ciśnienie paliwa do sprawdzenia , ewentualne podciśnienia , wężyki,kolektor lewe powietrze Objawy takie mogą występować przy niesprawnym map sensor Przepustnice wymieniłeś oby...
To co napisałeś to pobożne życzenia. Objawy wskazują na uszkodzenie baterii/bms
A sygnał sprawdzałeś z czujnika? A szczelność układu dolotowego? Błąd pojawia się od razu po włączeniu zapłonu, czy dopiero w czasie jazdy?
Jak w temacie skuterek ten ma usterke ''ktora sama sie naprawia'' do sedna skuter od czasu do czasu w trakcie jazdy traci obroty i nie chce wejsc na wyzsze nieraz jest to po przejechaniu 2km nieraz 50. Co do naprawy skuter odstoi 2min nieraz 1h i jezdzi jak gdyby nic i moze jezdzic i jezdzic. Czym to moze byc spowodowane?.
Teraz przychodzi mi tylko do glowy ze pasek rozrzadu jest zle ustawiony bo zaplon nie byl ruszany w inny sposob. Ale z drugiej strony czy nie byloby innych objawow w czasie jazdy ? Utrata mocy, dymienie itd.
Cześć. Takie zlogowanie robi sie na 3 biegu z sandałem w podłodze (cały czas) ,aż odetnie doładowanie (bo odcina Ci jak widać). Myślę ,że Twoj problem tkwi w zapieczonych kierowniczkach w turbinie. Było na elce 376 razy (jak nie więcej) Sztanga od gruszki się rusza? W jakim zakresie ?
Szanowni forumowicze opiszę swój problem i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. Auto z tytułu posta Alfa Romeo Mito 1.4 MultiAir 105 KM czyli wersja bez turbiny podczas spokojnej jazdy poza miastem pojawiają się bardzo częste "dziury mocy", czyli samochód prawie całkowicie nie reaguje na pedał gazu. Możemy wcisnąć go do oporu i w ogóle się nie rozpędza....
Witam mam problem ze Scania R500 V8 2006 rok odcina moc w czasie jazdy i wyskakuje przeciążenie sprzęgła, turbo intercooler zmienione, pompka paliwa zaworek też. Jak załapie to idzie jak wściekła a jak nie to ją odcina.
Rozwiązałeś ten problem. jeśli tak podzielsię doświadczeniami. Dodano po 6 Miałem podobny problem, ale jeszcze go do końca nie rozwiązałem. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze u naciągaczy lub u matołów zasięgnij informacji o tym problemie, bo kasę wszyscy chętnie biorą.
Testem uniwersalnym tego nie ogarniesz. Star Diagnosis i po kolei - DTC, live data, wysterowania/testy poszczególnych komponentów silnika i ewentualnie ponownie live-data w czasie jazdy.
mam golfaIII 90KM rok 93. objawy sa nastepujace ; czasem z rana kiedy uruchomie silnik podczas jazdy samochod bardzo sie muli nie ma wcale mocy kiedy go zgasze i znowu zapale jest wszystko ok ale do pewnego czasu tak okolo 100km/h znowu traci moc kiedu zdejme z gazu i znowu dodam samochud sie zbiera ladnie ale do pewnego czasu i znowu to samo ! Regulamin...
Zobaczę, a mógłby mi Pan powiedzieć o co chodzi z tym, że po odpalaniu tylko chwilę jeździ z dobrą mocą, a potem odcina. A jak odcina i nie ma mocy, wystarczy zgasić samochód, odpalić i znowu można chwilę pojeździć. Dodano po 1 Przepraszam, że się tak pytam, ale mało się znam, a mechanik już miesiąc naprawia
Witam Nawiagacja Mio Moov 580 oryginalny soft + mapy MIO. Wczoraj w czasie jazdy autem zaczął przerywac sygnał GPS, w końcu został utracony. Reset nie pomaga. Wskaźnik sygnału wyświetla się na czerwono, lub bardzo rzadko na zielono (jeden/dwa słupki) co uniemożliwia ustalenie pozycji na mapie, czasem udaje się uzyskac tylko aktualizację godziny. Nie...
witam a jak turbina jest słaba to na 5 biegu będzie spadek mocy ? zwiększyłem jej ciśnienie regulując śrubką przy zaworze upustowym turbiny i teraz rozpędza się do 120km ma luzy ale łopaty ok cisnienie doładowania w czasie jazdy wynosi +- 2150 co o tym sądzicie pozdrawiam
Samochod ten ma turbo doładowanie pali za karzdym razem z tym ze w czasie jazdy starsznie kopci
Witam, ja tak miałem. Dodano po 3 A na poważnie, podjedź na diagnostykę. To auto już ładnie mówi, co je boli. Wężyki podciśnienia wyglądają Dolot wydaje się Tak daleko nie zajdziemy. Tu potrzebna jest pewność. Tam były problemy z wiązką silnika, przepustnicą, przepływomierzem... Możemy gdybać.
Witam, w poprzednim temacie opisywałem problem z retarderem. problem niestety jest nadal, elektryk wszystko sprawdził i po stronie elektrycznej jest OK, cewka się załącza, sprawdzone z komputerem. Dodatkowo wymieniłem olej w skrzyni oraz filterek, W czasie jazdy pojawia się problem taki, że podczas jazdy w ogóle nie działa retarder ponadto na 7 i 8...
Zaczęło się tak że przy obrotach około 2000 zaczął się dusić i trzeba było albo przygazować albo zredukować bieg. Poźniej po dłuższym czasie na trasie przy wyprzedzaniu nagle jakby delikatny puk moc spadła i zapalił się żarnik. Potem zgasł i nic. Po niedługi czasie znowu się zapalił i zaczął być delikatny problem z odpaleniem po nocy. Wtryski wymieniono...
Po pierwsze - piszesz w niewłaściwym dziale. Odnośnie problemu: Trochę to nierealne i bezsensowne. Nierealne, ponieważ nawet w przypadku zainstalowania w pojeździe jakiegoś autorskiego urządzenia monitorującego zbieżność, nie przeprowadzisz dobrego pomiaru w warunkach dynamicznych, ponieważ zawieszenie podczas jazdy pracuje, a także samochód rzadko...
Dolne koło rozrządu sprawdź, jak i sam wał, mógł ktoś nie dokręcić i bieda sie robi wtedy.
To inny samochód. Mam trzy mascotty 3,0. Dwa 120 KM i jeden 156 KM.
kontrolka grzania świec wskazuje na błędy silnika. Konieczny odczyt błędów
Witam. Jestem posiadaczem samochodu z instalacja gazow. Samochód do niedawna działał bez zarzutu ale ostatnio zaczełem mieć problemy z jazda na gazie. Objawy jakie zaobserwowałem to fakt że przełączenie z benzyny na gaz następuje dopiero przy 3,5+ tyś. obrotów, gdzie dawniej następowało to już przy 1,5-2 tyś. Ponadto przy jeździe samochód traci "cug"...
Tak, możliwe, a raczej kierownice turbiny, ale aby potwierdzić podaj oznaczenie silnika, bo nie za wiele nam o samochodzie napisałeś.
To da się to naprawić:) Już sam nie wiem co robić mechanik chce mi regenerować wtryski:( sam nie wiem co z tym zrobić a tak lubię moją foczkę:))
Witam wszystkich mam ostatnio problem z moim golfem (silnik 1,3 pełny wtrysk BEZ gazu) ostatnio jak przejechałem jakieś 60km to silnik zaczął tracić moc tzn. ja wciskałem gaz a on raz przyśpieszał potem zwalniał i tak czały czas zjechałem na stację i dosłownie na chwilkę sie zatrzymałem i pochodził sobie na wolnych obrotach ( silnik chodził normalnie)...
Witam-posiadam citroena C5 2.2 HDI Exclusiv z 2001 roku.Samochod spisuje sie znakomicie ,jednak pojawia sie problem gdy samochod wjezdza na autostrade. Przy jednostajnej jezdzie(tempomat) pojawia sie blad ,auto traci moc -po zgaszeniu silnika znow pelna moc pomimo wyswietlonego komunikatu ktory znika po 2-3 dniach.Jadac autostrada bez tempomatu jednostajnie-ta...
Witam, golf 4 1.9 TDI 101 km silnik atd pompowtrysk. Problem tego typu podczas jazdy odczuwalne wyłącza się turbina bądź jakiś błąd wyskakuje chodzi o to że można przejechać całą trasę bez utraty mocy a można przekręcać zapłon 5 razy moc wrócić i zaś nie ma. Dodam że auto absolutnie nie kopci na biało nie kopci również na niebiesko nie ma w ogóle jakiekolwiek...
dziś rano jechałam autem do pracy i było wszystko ok i nagle coś pod maską szczeliło i auto zaczęło głośno chodzić i nie ma mocy co o może być
Sprawdź pocztę.Wysłałem z załącznikiem.Możesz jeszcze jednał rzecz wykonać w celu sprawdzenia,mianowicie w układzie dolotowym powietrza na puszce filtra jest przepływomierz.Podłączona jest w nim kostka elektryczna,sprawdź co się będzie działo teraz w czasie jazdy po jej odłączeniu.
Odpuść sobie na razie centralkę gazu.Podepnij woltomierz i w czasie jazdy sprawdź jakie masz napięcie ładowania w czasie utraty mocy przez silnik . Woltomierz możesz podpiąć pod gniazdo zapalniczki. Akumulator masz dobry? Jakie masz napięcie ładowania?
Witam kolegów. Wiem że wujek Google pomaga ale ja nic nie mogę znaleźć. Sprawa nietypowa bo nawet warsztaty samochodowe nie dają rady. Otóż Ford Transit skrzyniowy ma takie objawy. Jak zapali to chodzi ładnie i jeździ ale przyjdzie taki moment że podczas jazdy traci moc że niemożna jechać byle górka prawie zatrzymuje go i kopci. A jak coś go palnie...
W czasie jazdy należy sprawdzić czego brakuje w momencie utraty mocy,to znaczy czy zanika ciśnienie paliwa czy może ciśnienie doładowania.Warto też sprawdzić szczelność układu paliwowego przy użyciu odpowiedniego komputera.W czasie testu ciśnienie paliwa musi osiągnąć 115 MPa.
Porządny test IDS u dobrego mechanika zajmującego się dieslami. Ja również obstawiam wtryski jeśli pompa została już wymieniona. Ja ze swoim byłem u 6 mechaników i dopiero ostatni zrobił porządny test. Po wtryśnięciu startera odpala na dotyk? Jak dłużej pokręcisz to nie odpali bez startera? Tak myślę czy gdzieś nie dostaje się powietrze.
witam. posiadam opla corse c 1.2 twinport 12v 2005 r. problem polega na tym, ze w trakcie jazdy traci moc (zatyka) po momecie jest strzal i jedzie normalnie. wymienilem rozrzad, tlumik 1 i 2, wyciety jest rowniez katalizator. po wycieciu jakis czas bylo wszystko w porzadku ale problem wrocil. moze ktos mi doradzic gdzie szukac przyczyny? pozdro
Bez diagnostyki się nie obejdzie. System ESP ze swej natury ingeruje w parametry silnika.
Witam, mam problem ze skuterem, wczoraj podczas jazdy w pewnym momencie przestał ciągnąć skuter, normalnie chodzi, odpala, lecz nie ma ciągu. Co może być tego przyczyną? Skuter to Peugeot Trekker.
Błędnie sobie obiecujesz. Celem tej korekty jest głównie zapewnienie równomierności biegu jałowego. Parametr jest zbyt mało znaczący dla jakiegokolwiek "zamulania" w czasie jazdy. Wstępną ocenę wtryskiwaczy możesz uzyskać poprzez wyłączanie cylindrów (porównanie utraty prędkości obrotowej)
W samochodach jest tzw. serwo hamulcowe, które wspomaga hamowanie. Brak pracy silnika powoduje brak wspomagania hamowania (w Dieslach może być nieco inaczej), ale nie może powodować całkowitej utraty hamulców.
Hej i jak problem, czy ustal po wymianie tej cewki. Mam czasem ten sam problem podczas jazdy. Pojazd z silnikiem ten sam. Daj znać co ko może chodzić.
Auto czasem dławi się podczas jazdy i przyhamowanie wtedy górskim pomaga. Wymiana zaworu pomogła.
Witam.Problem mam taki ze przy obrotach od 2ooo-3000tys auto traci moc ale gdy wylacze auto w czasie jazdy to odzyskuje moc ale na pewien czas-do momentu wyprzedzania.Silnik 110km.Prosze o rade
witam, na właśnie mój mechanik podłączył go pod komputer i nie pokazało żadnych błędów wymieniona została pompa paliwa, podobno miało pomóc inny mechanik kazał go przegazować bo niby zamulał :_)
Jutro po poludniu bede mial wiecej czasu i porozkrecam oslonki i posprawdzam,ale mam pytanko: n75 to regulator.jak go sprawdzic?Ma dmuchac,zasysac?Sztanga ma zapewne chodzic glkadko..Przy sztandze powinna znajdowac sie gruszka.. Elektroniki pewnie nie sprawdze ,nie mam zadnego progsa do odczytu.
Wiatam. Sterownik ma "w sobie" baterię kondensatorów oraz diody usprawniające. Sygnał PWM wytwarzany na wyjściu sterownika, powoduje przepływ prądu podczas czasu trwania impulsu masy, w pozostałym czasie prąd płynie przez diody mocy (m.in.do + baterii). W wózku który opisujesz, występowały dwa typy sterowników. LTM - sterownik w plastikowej obudowie...
mam fiata cc rocznik 96 gaznik polski fos i od jakiegos roku mam tak ze jadąc np dluzszy czas 80km/h auto zaczyna glosniej chodzic tak jak by pierdziec (dziury nie mam w tlumiku) i traci moc zwalnia gdzies do 60-50hm/h i dalej pierdzi ale jakos jedzie najczesciej pomaga mi wcisniecie sprzegła i przekulanie samochodu przez jakies 100 metrów i przegazowanie...
Jest to 1,3 benzyna, rocznik 1992. Usterka samochodu polega na tym, że nieraz podczas jazdy silnik traci moc i się zamula, a nieraz idzie dobrze. Ostatnio jak jechałem to nie mogłem rozpędzić się na prostej powyżej 62 km/h, po czym po jakimś czasie wszystko wróciło do normy. Co jest przyczyną takiego zachowania się silnika?? Dodam jeszcze, że jest to...
auto jest od 8 miesiecy na gazie,silnik z wtryskiem,zamontowany autoalarm . Usterka jest nastepujaca po przekreceniu kluczyka rozrusznik kreci a nie chce zapalic,zarowno na benzynie jak i na gazie przewody i swiece sprawdzone,akumulator nowy. alarm nie ma odciecia paliwa,jest iskra na swiecach. Jak wroci z warszatu pojezdzi pare dni i z powrotem to...
dzięki za radę ale już wyjaśniło kabelek od turbiny był odłączony.
Po podłączeniu pod komputer program nie wykazał żadnych błędów. Super! A jak z parametrami w czasie jazdy? To już przekracza możliwości mechanika? To wymienić.
Nie dawno wymieniłem radioodtwarzacz w mojej Vectrze,z oryginalnego ,które od samego początku było nie sprawne , na Kenwooda KDC-W3537.Wszystko było by dobrze,gdyby nie utrata zapamiętanych stacji oraz ustawień dzwięku itp.Radio w czasie jazdy działa bez zarzutu,i po jakiś 5 minutach po wyłączeniu zapłonu jeszcze pamięta ustawienia,natomiast po dłuższym...
To prawda !wiecej patrzec na droge a i policjanci tez , a co do sytuacji opisanej w watku to policjantom powinno sie zabrac co najmniej 5 punktow za niebezpieczna jazde i stwarzanie nibezpieczenstwa , co moim zdaniem powinno kwalifikowac sie do utraty prawa jazdy ( policja powinna dawac przyklad ).
Passat jak w temacie troszkę kaprysi. Czasami w trakcie jazdy zaczyna szarpać tracić moc. Zdarzają się także nierówne obroty. Może ktoś podpowie. Dorzucam logi do przeglądnięcia.
Wypadałoby też pomyśleć nad zabezpieczeniem przed wyłączeniem zasilania ECU podczas jazdy... Jeżeli odłączanie ECU przed jego "uśpieniem" nie powoduje rozkodowania/utraty ważniejszych ustawień, to może lepiej po prostu zdejmować na noc/dłuższy postój klemę z akumulatora? V.
Co do utraty mocy podczas jazdy. Miałem podobnie w samochodzie z turbo diesel-em. Winny był czujnik ciśnienia bezwzględnego "MAP lub MEP". Sugeruję go na początek wyjąć i umyć alkoholem. Możliwe że jest do wymiany. mnie kosztował ok 50 PLN, wymieniłem sam :)
EGR był sprawdzany zaślepiony i nic. Sonda ma może jakieś do roku czasu jak ja wymieniałem była zakupiona Boscha na kompie wtedy dzialala. Najtańszej nie bralem. Ok sprawdzę w ten sposób. Odlacze ja.
Miałem taki sam problem w swoim Audi 80 z silnikiem 1.8 na szprycy jednopunktowej. W moim przypadku też odwiedziłem wielu fachowców, podłączali do super komputerów i oczywiście wtedy wszystko było ok, ale problem pozostawał. Po jakimś czasie zmobilizowałem się do przejrzenia wszystkich elektrycznych połączeń w swojej furce, żmudna robota ale dała efekty,...
Niezupełnie, te 2 punkty mogą oznaczać dla kogoś utratę prawa jazdy, być może w konsekwencji pracy i kolejne koszta na rzecz żarłocznego państwa (fundujemy kolejne fotoradary, a nie realną poprawę bezpieczeństwa na drogach). Szkoda, że Tusk zapomniał już swoją mądrą wypowiedź, że tylko człowiek nie posiadający prawa jazdy wydaje tyle na fotoradary...
Witam, podobny problem, zobacz: http://avensis.info/viewtopic.php?t=4853 Pozdrawiam
EBS - SPN: 789 - FMI: 08 ph0/ph1 Utrata sygnału z lewego przedniego czujnika prędkości w czasie jazdy lub usterka regulacji ciśnienia w układzie ABS Sprawdzić opór czujnika: 950 Omów < R < 1930 Omów Sprawdzić wieniec zębaty (stan wieńca i zębów,...) Sprawdzić czy w komorach siłownika nie występuje ciśnienie rezydualne ani też nie nastąpiło zatarcie...
Przeładowuje turbina trzeba sprawdzić układ trurbo, parametry w czasie jazdy wyjaśnią problem. Na 90% zacinające się kierownice w turbo.
Gwałtowna utrata prądu z akumulatora (nawet w czasie jazdy) świadczy o dużym poborze. Może to być usterka przekaźnika świec żarowych polegająca na "sklejeniu" styków co powoduje ciągłe działanie świec. Miałem osobiście dwa takie przypadki właśnie z tym typem przekaźnika. Był on w tych latach bardzo popularny w różnych modelach Mercedesa. Proste wstępne...
Witam, mam problem z utratą mocy po podłączeniu pod komputer wykazało kod błędu p0430 co należy wymienić żeby usunąć usterkę? kontrolka zapala sie po jakim czasie podczas jednostajnej jazdy po dodaniu gazu po chwili kontrolka znika i odzyskuje moc
Też tak miałem w swoim Galaxy i okazało się że pęknięty jest wężyk znajdujący się w sterowniku silnika.
Każdy kto miał opla czy jakiekolwiek inne auto z taką kontrolką spotkal się z tym, że mu się zaświecała.
Land Rover Freelander 2 2.2 silnik francuski Traci ładowanie po nagrzaniu silnika, mianowicie traci sygnał do pobudzenia alternatora. Przy gaszeniu czuć, że trzęsie całą budą, więc traci zasilanie również na przepustnicy. Nie działają wtedy światła, radio i jest brak reakcji na gaz. AI: Czy problem występuje podczas jazdy, postoju, czy w obu przypadkach?...
Co ma kąt do chwilowej utraty mocy, nic, autor wykona logi statyczne i dynamiczne w czasie jazdy, na pewno coś nie podłączone ( podciśnienie ) , oczywiście zakładam że wykonana naprawa zgodnie ze sztuką ( wymiana paska ). Również zachęcam do skorzystania z ogólnie dostępnej dla każdego, naszej kochanek wyszukiwarki.
Witaj. Jeśli miałeś strasznie zabrudzony filtr to mógł paść przepływomierz. Nie czyści sie go tylko wymienia!!! Utrata mocy może być spowodowana taż innymi przyczynami np. uszkodzoną turbiną lub jeśli masz zmienną geometrie łopatek zapieczeniem sie łopatek w turbinie lub uszkodzony zawór N75 który moze w Twoim przypadku upuszczać ciśnienie cały czas,...
W kolektorze ssącym są klapy wirowe , które tak wskrócie wyrabiają się ,dostają luzu i potrafią się urwać .Często wyrabia się też sama dżwignia tych klap napędzana silnikiem ,który jest przy kolektorze widać to od dołu kolektora zobaćz czynie spadła..
Witam .w czasie jazdy wchodząc w zakręt straciłem na chwilę wspomaganie w kierownicy .Czy ktoś wie co może być tego przyczyną ?pozdrawiam.Sprawa dotyczy samochodu honda fr-v 1.7 ,2007 r.
Witam trochę to trwało, ale temat uważam za zamknięty. Uszkodzona Lambda.... ale jak :) Zero błędów , parametry pracy w czasie jazdy przez cały dzień ok. W czasie gdy się tak działo parametry monitorowane też były OK Po wymianie wszystko działa
To znowu ja tak w kwestii uzupełnienia....(przypominam że auto to Hyundai Terracan z tym samym silnikiem co w Kijance). Otóż pomierzyłem ładowanie akumulatora jego napięcie itp. Okazało się że był niedoładowany (jeżdżę autem 1-2 razy w tygodniu). Wczoraj go powoli naładowałem, dzisiaj spokojnie zapalił (duuużo lepiej) i nie zdarzyło się by zgasł w czasie...
cisnienie utrzymuje sie w granicach 338 mbar i ani nie wzrasta anie nie malene gwaltownie. prawie wogole o 2 % to max ... nie zaleznie od wcisniecia gazu. reno bylo podpinane do testera i wykazalo bledy: uszkodzony pedał jazdy 2 - uszkodzony obwod uszkodzony pedal jazdy 1 - uszkodzony obwod przelacznik pedalu hamulca 1|2 - uszkodzony przelacznik czy...
3 cylindry, 1.2 benzyna, przepraszam faktycznie zapomniałem dodać tej informacji. Dodano po 2 A działo Ci się tak cały czas? Mogłeś jeździć samochodem czy mrugal check i koniec jazdy? Bo mi samochód jeździ normalnie ale od czasu do czasu dzieje się właśnie coś takiego jak opisałem.
Witam. Mam opla astrę G 1.7 dti Isuzu. W trakcie jazdy przy dużej prędkości samochód traci moc na ok 1-2 sek. tak 3 razy i zapala się pomarańczowa kontrolka Silnika z Kluczykiem. Dalej samochód jedzie bez problemu a kontrolka po pewnym czasie sama gaśnie w trakcie jazdy. Problem pojawia się przy około 120-140 km/h. Co to może być. Pomóżcie. Pozdrawiam
- Wieksza koncentracja uwagi na drodze, szczegolnie zakrety i krzyzowki w miescie- wydaje sie ze w manualu niby biegi sie zmienia "automatycznie" i odruchowo jednak tak sie tylko wydaje - w czasie jazdy bez przeszkod mozesz wypic pepsi, zjesc hamburgera itp. Jak ktos nie umie zmieniac biegow bez utraty koncentracji na drodze to ja bym wolal zeby taka...
Witam mam opla astre z 2001 roku sprowadzona z wloch problem polega na tym ze gdy stoje silnik normalnie nabiera temp lecz jeżdzac juz po miescie strasznie szybko gubi temperature i wskazowka wskazuje jak by byl zimny czy ktos moze spotkal sie z takim problemem z gory dziekuje za odpowiedz
Renault Trafic 1,6 l, 2015 r. Przebieg: 385 tys. km. Auto gaśnie co około 3–5 min. Po wciśnięciu sprzęgła i odczekaniu 5 sekund pojawia się komunikat, aby wcisnąć sprzęgło, by uruchomić pojazd (taki sam, gdy auto zgaśnie przy ruszaniu, ale nie zapalają się kontrolki). Po puszczeniu sprzęgła odpala podczas jazdy i po kilku minutach sytuacja się powtarza....
odblokowanie czasie jazdy przerywa czasie jazdy zgasl czasie jazdy
usunąć wirus malware przekładnia kątowy kontrolka poduszka skoda
pogotowie antywirusowe pogotowie antywirusowe
Błąd U029D w VW Tiguan 2017 - Utrata komunikacji z czujnikiem NOx Czy badanie różnicówki musi być wykonywane w każdym gnieździe?