Witam! S40 II generacji 2004r 2.0d 136KM Problem z wspomaganiem hamulców i turbem. Kiedy auto stoi przez 8 godz (choć nie zawsze) to zaraz po zapaleniu pedał hamulca jest twardy i jeśli po chwili mięknie dalej jest już w porządku, natomiast jeśli z jakiegoś powodu ta chwila jest dłuższa to auto nie ma mocy, pomaga ponowny rozruch. Moje podejrzenie to...
Kilka lat temu tez z tym walczylem , nadspawalem i dzialalo bez problemu.
Na EFI jeżdżę już 10 lat i wszystko jest ok ,jedyny problem który teraz mam to ta stukająca pompa vacum. W jaki sposób można zniwelować ten luz na popychaczu może powiem to mechanikowi i to zrobi . Raz stuka raz nie, dzisiaj jeździłem i nie stuka wczoraj na przykład stukała.
Tak jak Ci pisałem kup od Hydro-Vacum Grudziądz . I następne 20 lat zapominasz o pompie. Jak masz dobry silnik to możesz kupić samą pompę .
Borykam się od jakiegoś czasu z wyciekami oleju w 1.9 TDI, uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona, góra silnika sucha a pod samochodem dalej plamy , zauważyłem że na sprężarce klimy wiszą krople czarnego oleju, klima była sprawdzana pod względem szczelności , trzyma czynnik i ciśnienie....ciężko wypatrzyć skąd to kapie, czy sprężarka?? Gdzieś czytałem...
Dlaczego nie chcesz z powrotem pompy typu SK z Hydro-Vacum Grudziądz. Ta Omnigena na pewno nie wytrzyma 12 lat.
Osobiście nie pracowałem na maszynach Essemtec, ale mam ponad 20 lat doświadczenia w programowaniu maszyn Fuji i Assembleon. A próbowałeś wykonać test i pomiar komponentu po pobraniu z podajnika ? tam masz w opcjach różne zakładki np. "Test" "Vision" wchodziłeś tam. Zapewne tam są parametry o danym komponencie i tam można je mierzyć i testować. Assembleon...
A jak podajesz olej to w układzie masz vacum inaczej się nie da. Wiem ze to był sarkazm. Parę lat w tym robie. Wiem co jest co.
Witam. Mam problem z Golf 4 1.9tdi 101km 4motion. Mianowicie auto na zimnym silniku pali na strzał a na ciepłym bardzo ciężko. Został wymieniony czujnik temp wody lecz nie ma poprawy. Dodam że gdy rozłączy się czujnik to auto pali na strzał. Mechanik chce wymienić czujnik pol. wału i pompę vacum. Czy to jest dobry trop czy jednak nie? Z góry dziękuję...
filtry były wymieniane nowe Nie ośmieszaj się zajrzyj do filtra paliwa i zobaczysz kolor paliwa -nawet tam nie zajrzałeś poza tępa wymiana bezsensowna bo nowy. Filt bez namysłu wymieniłeś na nowy, a syf paliwa pozostał. zapowietrzenie nie grozi gdy do filtra przed wymianą wlejesz trochę paliwa, szczelny układ paliwowy sam się odpowietrzy. Paliwo jest...
Witam. Nie znam się, ale czy nie można dobić do układu przez istniejący już zawór serwisowy czynnika R600a?. Po co wszystko usuwać z obiegu, tworzyć próżnie przez 45 minut za pomocą vacum? Po prostu za pomocą pompy wtłoczyć trochę czynnika i moim zdaniem będzie ok. Ja mam podobny problem z Amica ACZ 310 IM. przez chwilę działała ok. po uzupełnieniu...
Prawie na wprost za pompą vacum, na ścianę grodziową do króćców. Dzięki, czyli nie obejdzie się bez demontażu filtra powietrza. Chyba ze uda się tam rękę włożyć. Z ciekawości sprawdzę czy jak korek odkręcę zbiornika wyrównawczego to czy sam się nie odpowietrzy, jak z 5 minut popracuje. Zadziwia mnie że nigdy nie muszę dolewać płynu do chłodnicy, inne...
W tej chwili pompa vacum jest zaoliwiona (trochę leje na silnik ), króciec z lewej strony się porusza ale jeszcze siedzi w gnieździe. Miałem już ją wymienić 2 lata temu , hamulec też miałem kiedyś twardy . Ale wymieniłem wężyki podciśnienia i się poprawiło . Teraz auto mi szarpie przy przyśpieszeniu powyżej 2,2tys obrotów. Tak jakby coś odcinało .Nic...
Oryginalnie był zawór zwrotny miedzy filtrem a pompą vacum taki czarny (wymieniłem go przy zmianie wężyków bo puszczał w dwie strony) Filtr odkrecałem i uszczelka jest cała .W tym tygodniu bede zmieniał wszystkie filtry Latem miałem problem z odpaleniem po długim postoju np po nocy a tak cały dzień odpalał ok Teraz jak przyszedł mróz to nawet jak sie...
Po tylu latach pracy możesz mieć rację , sprawdzę to. Mój silnik składał jakiś nawiedzony dureń , pracował nieźle , ale brakowało np. uszczelek pod pompą wtryskową i vacum pompą :( Nie wiem na jakie niespodzianki jeszcze trafię , jutro dam znać czy chodzi. Serdeczne dzięki :)
Witam..problem jest jak dla mnie bardzo ogromny, a mianowicie...Audi a4 B6 1.9 Tdi model silnika AVF 96 kw..Przebieg 266 124 km...mam je już 8 lat i nie było z nimi żadnych problemów. Odjakichś 4 miesięcy na poczatku zaczął lekko drgać silnik na postoju. Z czasem problem narastał. Jedyny błąd jaki byl to wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze.Nie...
To niemożliwe, że kompresor klimatyzacji bez czynnika by pracował - czujnik ciśnienia steruje praca sprężarki i nie pozwolił by odpalić klimatyzacji. Wiec coś tam jednak było bo klima klikala. Poniżej 400g cos tam jeszcze wychlodzi i załącza kompresor ale przy 0g - nikt w to nie uwierzy i ty nie wierz że po vacum 20 minut oczyszczania systemu nie pokazało...
Pompa vacum-podcisnienia moze sie zawiesza.Mam podobny problem.W przeciagu 4 lat zrobilo mi sie to teraz drugi raz.Pompa ta odpowiada wlasnie miedzyinnymi za turbine.U mnie ostatnio jechalem do sklepu,bylo git.Wracajac odrazu wyczulem ze jest cos nie tak obroty max.2800..Check sie nie zapalil.Zgasilem ,odpalilem ale to samo.Dojechalem na chate zatrzymalem...
Jak sprawna to nawet 0,8 bara podciśnienia.
Byłem u mechanika.... Wyciek oleju pochodzi z wiązki elektrycznej od pompowtryskow (oring do wymiany) oraz uszczelki od pompy vacum...dodatkowo będzie wymieniona usczelka pokrywy ze względu na jej demontaż by wymienić powyższe elementy. Zastanawiam się czy przy okazji nie zerknąć na rozrzad. Ostatnia wymiana (na komplet bosch tj. pasek, rolki, pompa...
W żadnym podręczniku sprzed 50-ciu lat NIKT nie zalecał montażu zaworu zwrotnego na ssaniu . Nie zgodzę się. A czym jest kosz ssący? Bez niego nie ma możliwości zalać i utrzymać wody w instalacji między studnią, a pompą.
Nie, auto to seria nie ruszana programem. Problem się zaczął po wymianie turbiny na regenerowaną już parę lat temu. Wszystko było ok po wymianie części o których mowa w poście min. Bloku elektrozaworów, map sensora oraz tej gruszki przy chłodniczce spalin EGR czy klapy gaszącej( nie wiem jak się to nazywa). Pompa Vacum również jest nowa Bosha więc jej...
jak moze auto sprawne odpalac jak rozrusznik kreci jak szalony ale 230 obrotow a jak auto latem jest ogien 90 stopni lub nawet troche wiecej a tu wg mapy dawka paliwa 0 ? wy myslicie ze nie przejrzalem wszystkiego? swiece wymienione, aku nowy 800A rozrusznik zmieniony z boscha na valeo nawet z 10 na 11 zebow. Vacum przy 3tys obr ma 9,5bara. Pompki po...
Witam szanowne grono,zwracam się z prośbą o pomoc w naprawie układu hamulcowego w volvo s60 2.4 d5. Sprawa wygląda następująco, od dwóch lat borykam się z kolorem płynu hamulcowego,po wymianie i przejechaniu 1000 km, w zbiorniczku jest płyn koloru czarnego a nie koloru słomkowego, wcześniej tego nie było. Wymieniłem już n/w części: - serwo(nowe),bo...
hej.ja posiadam yen cudny samochód od pół roku. wymieniłem ,juz chłodnice i alternator. właśnie jest naprawiany na gwarancji. po odpaleniu do momentu gdy zacznie lecieć ciepłe powietrze do kabiny,światła słabo świecą.wtedy mam ładowanie w granicach 12V. gdy silnik się rozgrzeje ładownie wzrasta do 14,3V. z tego co tu czytam,może być to ok.mechanik twierdzi,że...
Tym autem jeżdżono tak od około 10 lat i nie pokonywał dziennie max 10 km, jazda tylko w trybie miejskim, przeszedł przez kilku "mechaników" i tak tego nie zrobili a wiadome $$ zapłacono. A że teraz jest w moim posiadaniu chce go doprowadzić do stanu w jakim powinien być. Mam możliwości, więc chciałbym to zrobić. Pytam tutaj tylko o radę/spostrzeżenia...
Dziwne czy nie ale tak jest. Przecież nikt Ci nie nakazuje wymiany tylko napisałem że należy to zrobić. To tak jak z zalewaniem układu chłodzenia przez Vacum - jednu to robią inni nie - tu też tego nie będziemy rozwijać dlaczego. Zauważ że w trasie się wypala niezauważalne, z obrotami silnika i obciążeniem, chłodzeniem wiatru od czoła i mniejsza temperatura...
Szanowni Panństwo, Zwracam sie z zapytaniem dot. W/w modelu. Problem polega na tym że po zapaleniu silnika cały czas mryga się ikona od podgrzewania silnika (świece?) dodatkowo tak do 60 stopni C, silnik między 1700 a 2100 obrotów szarpie jakby chciał a nie mógł. Wymiana świec pomogła tylko w zapalaniu, bo na - 10C zapala na jednonposgrzanie i raz się...
Witam. Zapytałem o to w innym moim temacie ale nie chcę robić zamieszania więc założyłem nowy temat. Z moją pompą oleju stała się dziwna rzecz gdyż na obudowie jest wytarty dość głęboki rowek. Nie mam pojęcia co mogło ją tak porysować. Rysa ta jest na wysokości zębów. Wyglada tak jak by coś wpadło między zęby i ja porysowało. Kupiłem inną pompę która...
Teraz po 3 latach postanowiłem ponownie oddać (w innym miejscu) samochód do rutynowego serwisu. Pytanie podstawowe : po co oddawałeś klimatyzację do serwisu skoro wiedziałeś że pracuje prawidłowo ?? Pytanie drugie : jakich czynności serwisowych oczekiwałeś po serwisie klimatyzacji ( co zleciłeś) ? Oczekiwałem zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami...
No nie bardzo mogę uwierzyć w te 500 000 km bez wymiany wałka i szklanek w TDI PD. Przy 300 000 nieraz to już dziury w szklankach były że ciśnienia oleju nie był wstanie utrzymać. Przy 150 000 tyś już widać przeważnie zjechanie krzywek (fazka znika i z nią warstwa utwardzona) a szklanki są porysowane i zaczynają się łuszczyć). Na tym można jeszcze...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc.Widziałem kilka tematów z podobnymi objawami lecz bez odpowiedzi lub temat z przed kilku lat nie rozwiązany. Sprawa dotyczy Renault Laguna II 2001r. 1.9 cdi 120kM Dwa miesiace temu wymieniłem turbinę na regenerowaną( stara przepuszała olej) i wszystko było super przez 4.000 tyś /km. Pojawił się problem...
Witam! Mam wielki problem. Auto: Passat b5 fl 1.9 TDI AVF tiptronik od 6 lat mój. Problem: Przed trasą ok 150km wszystko było ok. Po ok 40 km zapaliła się kontrolka ESP, nie poczułem niczego nadzwyczajnego, zgasiłem silnik, zapaliłem i kontynuowałem podróż bez świecącej kontrolki. Po 30 km dotarłem do wielkiego miasta z zaświeconym ESP, stając na światłach...
Z tego co mi mówiono: 1. Niby dobry 2. Zakupie wymienię wyklucze 3. Za każdym razem jak sprawdzali ściągali jedna końcówkę. Od kabiny. Wiec tez sprawdzę. 4. Nie wiem 5. Na przodzie cylinderki wymienione. Waz doprowadzający płyn prawego koła wymieniony 6.7.ponoc coś było szlifowane bo były za duże klocki ?! Jeszcze na tyle rura ciekła. Też była wymieniana....
Dlatego napisałem że nie zauważy - ale jak może iść w dolot jak miał sprawdzić chłodnica powietrza ? Przecież jeżeli ja zdemontujesz widzisz dolot i tak jak w moim przypadku kilka razy oblepiony dolot płynem chlodniczym twarfym jak adblue. Widziałeś coś takiego? Bo jak rozmawialem kiedys z wykladowcami w cenyrum Man na szkoleniu to pytali się czy mam...
Wnioskowałem po objawach. Jak z vacum pompy może lecieć ropa? Chyba masz na myśli odstojnik w filtrze ? Podtrzymuję, że gdzieś jest nieszczelność i nie zasysa paliwa. Do tego może być przytkany smok w zbiorniku Miałem podobne objawy w tym dokładnie modelu, gdy przy filtrze paliwa zesztywniał wąż i obejma nie trzymała jak należy.
Wyciągnąłbym cały czynnik z układu i dał 0.25 kg (tak jak na tabliczce jest napisane) Witaj kolego. Po pierwsze to nie moja fotografia i nie moja tabliczka - Moderator ją tu dodał niejako za mnie (moja chyba nawet jest w gorszym stanie i nie pamiętam czy jest tak czytelna), niemniej dziękuję moderatorowi TONI_2003 . Tak jak radzisz, (a radzisz bardzo...
Dzień dobry, od wielu lat borykam się z "przeładowywaniem" turbiny i jakkolwiek to nie zabrzmi moża z tym żyć... (o tym później) Zanim zacznę to proszę skupić się na tym w czym jest problem, wszystkie uwagi dotyczące tematu i propozycje pomocy będą cenne. A osobą, którze mają zamiar hejtować (nie mylić z konstruktywna krytyka) i pisać, że moje auto...
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Witam, Ostatnio pojawił sie u mnie problem z wysokim spalaniem mojej Gwiazdy (Astry). Podejrzewam, że chyba sam sobie narobiłem tej biedy. Jak to w astrach często bywa, pompa vacum ciska olejem po przewodach podciśnienia. I właśnie jeden z nich prowadzi do pompy paliwa, następnie do regulatora dawki paliwa (tak mi sie wydaje) jest to taki grzybek z...
Witam i z góry przepraszam jeśli wbiłem się nie na to forum. Jak w temacie mercedes w210, 300td, 1999 rok. Samochód chodził jak traktor lub klekot jak kto woli. Przestawiłem zapłon czyli przyspieszyłem na pompie wtryskowej i zaczął mruczeć :-) Ale... zaczął lecieć olej na oringu między pompą a blokiem silnika. Pompa wtryskowa zblokowana, wyjęta oczywiście...
No i finał jest taki, że rozebrałem alternator. Zgodnie z przewidywaniami upalone były dwie diody z jednego mostka. Nawet się oddzieliły fizycznie od radiatora. Żeby się tam dostać, musiałem rozkręcić całe pieruństwo na części pierwsze, w dodatku regulator napięcia jest zlutowany z mostkiem, również umiejscowiony na dnie alternatora, ehh te kitajce....
Witam, mam problem gdyż robot nie chce się ładować, jakby samodzielnie odjeżdża z metalowych plakietków do ładowania aby się nie ładować, nie wiem co mam zrobić, prawie kółko jedzie do tyłu i nie chce się ładować jak widać na tym filmiku: https://www.youtube.com/shorts/wAXGcoRny... Nie chcę korzystać z serwisów, za dużo roboty i hajsu. Nie wiem czy to...
iskra lecie hamulec lecie lecie paliwo
ekspres bosch wyczyść zaparzacz stacja numeryczna sterowanie luster
skrzynia biegow skrzynia biegow
Kod VBA do wyświetlania danych w TextBox Schemat serwisowy Yamaha RX-A2080 - jak zdobyć?