Dokładnie tak, wakupompa nie będzie działać bez smarowania olejem pod ciśnieniem. Do tej śruby z oczkiem musisz doprowadzić olej z magistrali smarowania silnika, a ten króciec z uciętym wężem to spływ oleju do misy
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
(at)lisek64 Co to za studnia głębinowa, która ma 8 m głębokości?Nie wiem gdzie jest ten Józefów, ale przy takiej głębokości studni obstawiam, że jest to w pobliżu dużej rzeki-Wisły? i tam na takich głębokościach są duże pokłady wody, więc tu nie chodzi o wydajność źródła. Filtr? być może, choć raczej przy dużym poborze filtr się bardziej zatyka.
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Kup pompę typu SK z Hydro-vacuum Grudziądz. Więcej tu :http://www.hydro-vacuum.com.pl/pompy_sa...
Nie
tak tak, alternator jak w astrze F z przyklejoną do ty**łu pompą vacuum.
Już w ogóle nie chce zapalić nawet na równym. Sprawdziłem, z filtra paliwa na wylocie jest paliwo, tak jakby pompa vacuum przestała działać, albo w filtrze paliwa na wylocie jest za małe ciśnienie. A może bezpiecznik lub jakiś przekaźnik się do końca przepalił? Nie wiem, jaki bezpiecznik jest od pompy paliwa i od pompy vacuum. Też nie wiem, jaki przekaźnik...
Alternator Hitachi 100A z pompą vacuum. Regenerowany ok 200zł.
Do obsługi ogrodu dokupiłem pompę powierzchniową IBO 1,1kW i tyle mi pokazuje jak pompuje. Hydro Vacuum prawidłowo podaje moc - standardowo moc silnika na wale, a pobór mocy z gniazdka zawsze jest większy, a ile dokładnie to zobacz w karcie katalogowej silnika. A IBO jak to chińczyk - naciąga rzeczywistość ile się da żeby ładnie na papierze wyglądało,...
Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
(at)Krzysztof Reszka , chodzi o rowek na zabezpieczenie, tam idzie pierścień Segera 20 Z.
Witaj! Zabrudzenia smarami możesz oczyścić kupując w stacji paliw specjalny płyn do mycia silnika. Natomiast gdyby pompa była nie szczelna i były wycieki to po rozkręceniu wymianie uszczelek możesz splantować miejsca styku obudowy pocierając papierem ściernym położonym na płycie szkła./Fachowcy robią to na frezarkach wyrównując/. Pozdrawiam Miro.Nasz
Analiza wartości rzeczywistych w czasie jazdy to podstawa! Do tego co kolega napisał warto dodatkowo sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, podciśnienie z pompy vacuum, zmienną geometrię turbiny. Powodzenia w wymienianiu;)
Pompa vacuum? Czy pompa powietrza wtórnego? Jeśli ta druga to ona działa przez pół minuty na zimno. Tej pierwszej u ciebie chyba nie ma.
Ma, jeśli jest np. sterowana przy pomocy podciśnienia. Takie rozwiązanie stosuje się np. w zaworach upustowych, które otwierane są przy pomocy podciśnienia z pompy vacuum.
Dziwne , że takie odgłosy pojawiają się rzadko i sporadycznie - gdyby to była usterka "stała" to i odgłosy byłyby ciagle - tak mi się przynajmniej wydaje. A same odgłosy zaczęły się pojawiać jak mechanik wymienil mi uszczelniacze na wale korbowym/rozrzadu, uszczelke pod deklem zaworow, uszczelke vacuum pompy i kompletny rozrzad.
Witam. Na dieslach znam się mało, wiem, że jest pompa vacuum i pompa tandemowa, ale tu masz kolego opisane jak sprawdzić: https://a4-klub.pl/topic/229374-tdi-pd-v... że udało się zadusić, silnik nie rozleciał się. Pozdrawiam.
Witam Temat stary, ale mam teraz ten sam problem, dokładnie te same błędy na desce, te same odczyty błędu P2263, tryb awaryjny. Chłodnica EGR była uszkodzona, klapka odpadła i jej nie znalazłem, wszystko złożone i nadal tryb awaryjny. Podmienione zawory sterujące N75 i chyba N18 i MAP sensor, i przewody sprawdzone, i dalej nic. Czy klapka od chłodnicy...
Pompa vacuum dziala
Mam ten sam defekt w Audi A4 1,9 TDI 115KM AJM 2000r. Przyszła jesień zrobiło się trochę chłodniej i powstał problem z odpaleniem zimnego silnika . Wymieniłem świece żarowe, zawór zwrotny paliwa, filtr paliwa, czujnik temperatury, przedmuchałem przewody paliwowe i nic się nie zmieniło.Teraz sugeruję wymianę uszczelek dual vacuum pompy czyli pompy podciśnienia...
Wymiana pompy vacuum oraz wymiana czujnika wału.
Pompa vacuum i serwo są nowe, płyn hamulcowy również, magistrala wyczyszczona, odpowietrzone hamulce.
Pewnie isuzu z vacuum pompą.
Z jakiego roku ten citroen? Etka podaje że tam masz vacuum pompę na tylnej głowicy. Wskazania map sensora są w porządku ale nie ma to nic do rzeczy. Jeżeli przytrzymasz silnik na obrotach i pedał miękknie to pompa do wymiany.
Sprawdz ten popychacz vacuum pompy o ktorym pisalem..
Dobra sprawa wygląda następująco: wydech drożny, dolot sprawdzony i wymieniony intercooler, który okazał się dziurawy, podmiana n18 i n75 nie daje efektów przy czym bezpośrednie podłączenie suszarki do vacuum pompy również nic nie zmienia. Lecz samochód jedzie normalnie w trybie awaryjnym, jak zwykły diesel. Po podłączeniu N75 objawy się nie zmieniają,...
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Pedał hamulca w dieslach wpada w podłogę, bo działa vacuum pompa.
Sprawdzaliśmy poprawność działania EGR (czy zamyka/otwiera), przepływomierz, doładowanie turbiny, pompowtryski. Wszystko w normie. Ponoć vacuum pompa może mieć wpływ na w/w objawy. Dziś wymienimy i zobaczymy. WInna okazała się pompa vacuum, po wymianie auto chodzi jak nowe.
Tak odpalam auto i sztanga odrazu się podnosi , podłączenie przewodów jest ok gdy odłączę zasilanie od elektrozaworu to się opuszcza. Dodano po 3 Rok auta 98 kodu silnika nie pamiętam . Sztanga pracuje, podciśnienia ok vacuum pompa też.
Sterownik był zamieniony z drugiego takiego samego i nic. To samo jeszcze chcę spróbować pompę vacuum.
vacuum pompa nie nadąża z podciśnieniem. Bardzo trafne spostrzeżenie kolegi luki 1979 Pozdrawiam Janusz
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Witam Kolego, Ty masz tam pompę vacuum, która jest nieszczelna i dostaje się przez nią do serwa olej. Ale nie jestem pewny, nigdy nie miałem diesla.
Jeżeli masz olej w servo, to uszkodzony jest zaworek na wężu podciśnieniowym między vacuum pompą a servem.
Dla potomnych, to kontrolka układu podciśnienia serwa hamulcowego, należy sprawdzić wszystkie wężyki oraz pompę vacuum na alternatorze, to jedna z głównych przyczyn
Pompy vacuum nie usłyszycie na zapłonie, jest zasilana podciśnieniem. Błędów ECU również nie będzie generować. Sprawdź komputerem ciśnienie zadawane na wtryski oraz korekty wtrysków.
Może być wina podciśnień lub samej vacuum pompy, ciężko bez błędów ci coś podpowiedzieć, trzeba posprawdzać, zobaczyć co w parametrach, czym czytane błędy?
Mam ten sam silnik. Zaślep dopływ spalin do egr-a, nie odłączaj zaworu, wywala błąd. Nie słuchaj opinii, że to skraca żywotność silnika. Zrobiłem tak już 130tys i nic. Przerwanie, to zapowietrzona rampa common rail. Sprawdzić błędy, skasować, jeździć do wystąpienia usterki i ponownie je sprawdzić. Niestety ten silnik tak ma, że jeżeli raz na pare dni...
Trójniki wywaliłem całkiem, pompa vacuum daje ok. 0,7 bar podciśnienia na wolnych obrotach, więc chyba dobrze.
Kolego tam częstym problemem jest sam elektrozawór albo brak drożności na przewodzie podciśnienia miedzy vacuum pompa a serwer warto to sprawdzić przed całkowitym wyłączeniem.
Witam, może ktoś podpowiedzieć, gdzie jest czujnik wału korbowego w Golfie 5 1.9 105 KM 2007 BLS? Wymieniłem pompę vacuum, przejechałem ze 2 tys. km, było ok, zaczął szarpać, pojechałem na komputer, pokazało EGR, wymieniłem, przejechałem 1 tys. km i to samo, szarpie i gaśnie co 200 metrów. Byłem u 2 mechaników, to oni nie wiedzą, może silnik już pada,...
To jest podgrzewacz wody-elektryczny.Wtyczki są takie same jak do świec żarowych.
Znaczy, że olej jest w dolocie, jeśli nie ma pompy Vacuum. Jeśli pompa jest, może puszczać olej. Zależy o jakim aucie piszemy.
Czytasz jakieś głupoty i tylko błądzisz. Jakby ten przekaźnik był uszkodzony to pewnie byś go nawet nie odpalił, a na pewno była by długa lista innych błędów. Sprawdź sprawność vacuum pompy i wężyki, potem przepływomierz. Sam zawór EGR oczywiście sprawdzony?
Najpierw spróbuj wymienić tego chińskiego Kanluxa na coś markowego Hagera/Eatona/Siemensa. Pewnie to nie wina RCD/RCBO tylko już sparciałej izolacji. Łapie gdzieś wilgoć i jest upływ prądu do PE. Być może wina samej pompy. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że kupiłeś rasową chińszczyznę tę pompę głębinową. Zamiast wspierać finansowo Chińczyków to...
Skontaktuj się z Hydrovacum Grudziądz , wciąż istnieją i robią pompy. Więcej tu:http://www.hydro-vacuum.com.pl/
A propos robienia próżni przed nabiciem we własnym zakresie. Czy ktoś próbował wykorzystać do tego urządzenie obecne w ponad połowie samochodów, a więc pompę vacuum? Kiedyś na próbę podpinałem wakuometr i wyszło jakieś -930 mbar. Wystarczająco?
Zamiast model ALE 35 C od Suntec kupiłem Suntec odpowiednik AUV . Strzałki podłączenie tak samo . Stara chodziła ale po wymianie dyszy i filtra chyba zle odpowietrzylem i padła . Nie buduje już ciśnienia. Ścieżkę olejowa wczoraj sprawdzałem i przedmuchiwalem i jest drożna . Później pociagnalem vacuum pompą olej pod piec i opał grawitacyjnie leci . Jednak...
Witam Mam problem z odpaleniem audi a3 8p 2.0 .Zaczeło się od nierównej pracy silnika. Póżniej palił jak na 3 cylindry (przy dodaniu gazu wyrównywał).Po przejechaniu na próbę 40km/h , jechał a po zwiększeniu prędkości zaczął szarpać , zgasł i nie odpala.Na plaka odpalił i powoli można było zjechać ale dalej nie odpalał.Wtryski były sprawdzane u pompiarza...
moje ciśnienie wynosiło 0,3Mpa wtedy, mechanik zakleił wąż na króćcu przez chwilę było dobrze 0,7mpa teraz znów jest źle Ciśnienie czego? Chyba układu hamulcowego, nie znam się na tym ale mechanik podłączał zegar i gdzieś koło vacuum pompy do któregoś z węży. 0,3 mpa mała poprawka
Problem pojawiał się głównie w przypadku systemu wsparcia ruszania na wzniesieniu. Serwis powiedział że z czasem problem będzie narastał podczas hamowania. Po wymianie pompy Vacuum, problem został usunięty. Koszt pompy to 700 zł oryginał kupiony od salonu na allegro. W serwisie koszt 1500 zł. Szukaj na allegro salonów mazdy które czasami sprzedają cześć...
Witam ponownie wszystkich,których ten problem dotknął. Ze swojej strony mogę służyć poradą co do tej pompy vacuum. Otóż kolega z tego forum, (at)tolo ,zaoferował swoją pomoc w próbie naprawy tej pompy...no i udało się. Na dzień dzisiejszy mam wsadzoną pompę, którą miałem u siebie w aucie. Odesłałem do kolegi (at)tolo ,on ją naprawił i odesłał i tak...
Witam, mam problem z Golfem 4 1.9 TDI 101 km. Przy 120 km/h zachodzi w tryb awaryjny, turbo jest po regeneracji, wężyki podciśnienia są nowe, czujnik N75 też wymieniłem. Jest to możliwe, że pompa vacuum jest nieszczelna. Może ktoś będzie wiedział i pomoże z tym problemem.
Ibiza ma ABS. Orientujecie się jakie podciśnienie powinno iść z vacuum na serwo? Gdy zdejmę kapturek z wolnego podciśnieniowego króćca na przewodzie idącym do serwa ustępuje hamowanie, przynajmniej po przejechaniu 6 kilometrów wszystko było w porządku. Mierząc wartość podciśnienia będzie zapewne wiadomo czy winna jest vacuum pompa czy serwo.
Witam T4 2,5tdi silnik stuka jak grzechotka po rozgrzaniu oleju, zrobiony szybki test czyli odłączyłem rurkę od vacuum pompy od serwa i przestało stukać więc wymieniłem pompę na nową wraz z popychaczem. Niestety problem nie ustał czyli dalej stuka jak stukało ale jak rozszczelnię układ podciśnienia to przestaje. Na co stawiacie ubytek w wałku rozrządu???
Znalazłem nieszczelność na dolocie z pompy vacuum, uszczelniłem to. Ilość dymu zmniejszyła się diametralnie, ale dalej są dziwne dźwięki w okolicach silnika i brak mocy. EGR i kolektor dolotowy wyczyszczone.
Witam. Mam pytanie mocno z pogranicza elektryki, automatyki, elektroniki i mechaniki (nieźle jak na pierwszy post). Mam nadzieję, że wybrałem odpowiedni dział forum. Otóż w moim Chevelle silnik generuje dosyć niskie podciśnienie i mam problem ze wspomaganiem hamulca. Osiągam około 11 inHg (ok. 0,04MBar) podczas gdy producenci serw zalecają minimum 16-18...
No widzisz, zanika podciśnienie. Jest gdzieś dziurka lub wydajność vacuum pompy zbyt niska. Być może dziura na serwie "ujawnia" się po wciśnięciu hamulca, sprawdź to dokładnie (muszą być dwie osoby do tego). Byłem ostatnio w Toruniu na obiedzie, piękne miasto.
gdy tylko spojrzysz na ostatnią fotografię silnika 1.7 D, zauważysz, że po prawej stronie głowicy jest urządzenie zwane vacuum - pompą, to ono jest odpowiedzialne za zasilanie serwa hamulcowego podciśnieniem. W silniku benzynowym serwo czerpie podciśnienie z kolektora ssącego. Pozdrawiam.
Pewien gościu nie do końca pewny to co mówi, powiedział mi ,że prawdopodobnie jest ten gumowy przwód podłączony do pompy vacuum a pompą reguluje komputer. Jeśli miało to by być tak jak ty piszesz a ja dobrze zrozumiałem to ta turbina nie nadaje się do ciągnika
Witam Mam podobny problem, też Mokka E po niewielkiej kolizji, ale na liczniku pokazuje stan baterii prawie pełny. Tylko przy próbie odpalenia buczy pompa vacuum i wywala błąd, więc może to od tej rezystancji. A czy masz może dostęp do tej procedury odblokowania baterii, np. zdjęcia lub PDF?
Kontrolka się nie świeci , świece sprawne tak samo jak i przekaźnik sprawdzane kablem i miernikiem , na plaka odpala normalnie i przez jakiś czas jest potem spokój , nie znam wartości z vacuum-pompy , ale gdzieś się dokopałem że ten błąd U0422 może mieć związek z vacuum chodzi o jakiś elektro zawór , szczelność sprawdziłem fizycznie przewód po przewodzie...
Witam serdecznie. Proszę o pomoc w doradztwie Otóż po nocy paliwo się cofa i nie wiem dlaczego. Zmienione podkładki wraz z uszczelkami na pompkach, nowa pompa vacuum. Wczoraj zmieniłem pompę w zbiorniku już był czas nowy filtr paliwa, dziś rano to samo, już nie wiem gdzie szukać. Proszę co można by jeszcze sprawdzić. Dziękuję za wszelkie wskazówki,...
olej zasysa właśnie z pod pokrywy zaworów z napędu Totalna bzdura nie widziałem jeszcze w wężykach oleju?? Pomyśl przez chwile, czym jest smarowana vacuum pompa, gdzie jest przepompowywane powietrze z instalacji VAC, gdzie jest olej a gdzie może się dostać i co najważniejsze "kiedy" - to nie takie trudne.
Podciśnienie do sterowania pochodzi z pompy vacuum.
Ostatnio mróz rozerwał moją starą, wysłużoną pompę i trzeba by kupić nową, więc zacząłem szukać czegoś na allegro i coś mnie zaciekawiło, mianowicie: Jaka jest różnica jakościowa między pompami hydroforowymi OMNIGENA a HYDRO-VACUUM ? Dziwi mnie, że pompy firmy Omnigena mają większą wydajność a są o ponad połowę tańsze od pomp Hydro-Vacuum. Gdzie jest...
Z tego co się mi kojarzy, to jest tylko do przepompowywania paliwa. W normalnych A6 w zbiorniku jest pompa która podaje paliwo do mniejszego zbiornika w sytuacji gdy poziom paliwa zejdzie poniżej określonej wartości (chyba 1/4 zbiornika). natomiast do filtra niestety paliwo trzeba zassać, a pompa wtryskowa jest delikatna i opornie się odpowietrza. Ciśnienie...
Zależy od strzykawki, czasami jest dużo za mała żeby ruszyć aktuatorem turbiny. Jeżeli masz nieszczelność, to sprawa jest prosta, najlepiej wymień wszystkie wężyki na nowe, w sklepach sprzedają takie na metry. Ostatecznie możesz mieć już przerdzewiałą "gruchę" turbiny i przez nią wylatuje powietrze. Strzykawki też Ci nie zaciągnie, sprawdź też czy jest...
Witam, mam następujący problem z hamulcami w moim Golfie. Zauważyłem, że po krótkiej nawet jeździe samochód nie przyspiesza tak jak powinien, nawet przy ostrej redukcji ciężko go rozbujać, a przy wysprzęgleniu biegu na luz znacznie spowalnia. Pedał hamulca robi się twardy. Zatrzymywałem się, sprawdzałem, wszystkie felgi są gorące od tarcz. Hamulce ewidentnie...
Żeby zdjąć pokrywę pasek rozrządu musiał byś zdjąć. Jak byś się na to zdecydował to później przed dokręcaniem jej włóż na miejsce pompę vacuum, bo pokrywa nie ma żadnych kołków ustalających i może nie trafić dokładnie tam gdzie powinna.
Peugeot 407 1.6 HDi Turbina nie doładowuje ok 200-300 bar, rok temu był podobny problem ale winowajcą okazała się uszkodzona geometria, teraz żeby wszystko wykluczyć zacząłem szukać i pompa vacuum daje 0,9 a na przewodzie przy turbo jest 0.5-0.6 a przy pompowaniu pedałem hamulca spada nawet do 0. Przewody wymieniłem i szczelność też sprawdzona, zostaje...
Wpisz na Allegro "uszczelka papierowa do pomp SKA", lub https://budujemydom.pl/irbj/nowosci/4780...
No właśni, i tu jest kicha. Znalazłem jak rozwiązali to w Golfie III GTi z 1992 r. Ale niestetyt to rozwiązanie mnie odciąga od mojego pomysłu - tam też jest VACUUM POMP i układ podciśnienia + moduł CRUISE CONTROL. Troche lipa. Nawet gdyby poszukać na szrocie to troche za dużo zabawy przy przekładaniu :) Nie zamykam jeszcze tematu - może któryś z Elektrodowców...
Czy poradził sobie Pan z problemem pompy vacuum, bo mam dokladnie ten sam problem i szukam pomocy, czy możemy się skontaktować?
Hydro-vacuum do pomp serii WZA zaleca właśnie olej wazelinowy wg normy (PN-60/C-96105) Aha poprawka. Czy ten olej był w silniku, czy też może w komorze olejowej uszczelniającej wał silnika?
Witam, muszę wymontować alternator z samochodu. Lepiej odłączyć przewody vacuum czy odkręcić pompę od alternatora (3 śrubki krzyżak). W jaki sposób odłączyć przewód widoczny na zdjęciu? Czy po ponownym montażu alternatora zastosowanie opasek ślimakowych będzie pewne?
Twardy pedał hamulca mialem w Seat Alhambra, wymieniłem pompę vacuum i jest ok
Witam. Mam problem z hamulcami w DS4. Wymieniłem pompę Vacuum, po wymianie jest lepiej, ale nie do końca. Pedał jest trochę twardszy niż powinien być, a na wolnych obrotach po naciśnięciu twardy. Po dodaniu gazu wraca do poprzedniego stanu. Co może być przyczyną? Proszę o poradę.
Do kopanej studni nie ma co się porywać na pompę głębinową. Znakomicie poradzi sobie w tych warunkach zwykła pompa hydroforowa. Jeżeli cierpisz na nadmiar gotówki, noto może coś z serii WZA Hydro-Vacuum?
byle przetwornica styknie No nie koniecznie, te agregaty na starcie ciągną dużo prądu i na byle czym nie ruszy. Lepszą opcją była by elektryczna pompa vacuum od hamulców z jakiegoś samochodu.
Witam. Poszukuję przewodu wody od Audi A4 B5 2001r 110PS silnik AJM Przewód znajduje się pod pompą vacuum, wchodzi do bloku silnika, muszę go wymienić po uszkodzeniu pompy vacuum (wyciek paliwa) uszkodził wąż. Na allegro nie mogę wyszukać, może zna ktoś numer katalogowy tego przewodu lub jakaś pomoc... Na zdjęciu przewód zaznaczony zieloną obejmą
Witam, mam problem z autem Volkswagen Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM AWX. Turbina po regeneracji. Brak mocy 0-2000 obr., totalny muł, a później odlot. Czy to wina pompy vacuum? N75 nowy, N239 nowy, przepływomierz podmieniony, mapsensor nowy, akumulator podciśnienia też. Już nie mam pomysłu. Z góry dziękuję za rady.
Witam, mam problem z silnikiem w owym volkswagenie, otóż dnia wczorajszego jeździł powiem normalnie, palił bez problemu a natomiast dzisiaj nie dał nawet dymka. Takiego problemu jeszcze z nim nie miałem, zdążyłem go już rozebrać, dlatego że były w nim przewidziane wymiany uszczelek, strasznie się rozciekł. Wymieniam uszczelkę pod pokrywą zaworów, misą...
Zbigniew125, a wiec wiecej napisze. Nie ubywa płynu,pedał wpada tylko na zapalonym sliniku,na zgaszonym pedał nie wpada,jest twardy i tak zostaje. Podczas jazdy pierwsze nacisniecie pedału jest ok,drugie juz jak by był wyłączony silnik. Czyli tak jak by bez serwa. Ale.... czy to moze byc wina serwa ? czy moze pompa Vacuum. Dodam ,ze zauwazyłem ,ze króciec...
Jak chcesz solidny zbiornik to z jakiegoś diesla, tam ciśnienie dochodzi nawet do 0,2 absolutnego. Największe jakie widziałem miały VW LT/Crafter, Mercedes Sprinter. Jak chcesz solidną pompę vacuum to sporo nowszych doładowanych benzyniaków takie ma, tylko to już pobór prądu znacznie większy. Zmniejszanie obrotów silnika raczej nie wpłynie pozytywnie...
Są chyba 2 jeden na wężu wodnym jad skrzynia qndryhi wkręcony w głowica nad skrzynia przy pompie vacuum ale nie jestem pewien ro takie 2 miejsca które kojarze
Cięgno zostaje wciągnięte od razu po odpaleniu, jak ruszy pompa vacuum (wygląda jakby cały czas był sygnał do elektrozaworu od turbo). Membrana EGR jest nieszczelna o czym pisałem na wstępie. Klapy raczej też szczelne bo właśnie podpięcie ich do elektrozaworu spowodowało, że przestał kopcić na niebiesko
Witam zakupiłem pompe firmy hydro-vacuum FZA z opisu wynika że pompa jest trój fazowa ale ilość przewodów oraz opis w instrukcji nie są ze sobą zgodne. Przewód jest 4 żyłowy - żółty, brązowy, niebieski oraz żółto zielony. W instrukcji opisane jest że przewody powinny być ponumerowane ale nie ma żadnych oznaczeń na przewodach. Z kolorystyki przewodów...
0,8 bar? Pompa vacuum powinna robic podcisnienie ok 0,1bar. Albo masz nieszczelność w podcisnieniach albo pompa jest za slaba
Dokładam, że ostatnio zrobiłem test pompy wstępnej w zbiorniku paliwa. Sposób, w jaki to zrobić, podaje kanał AUTO EKG na YouTube. Okazało się, że pompa podaje książkowo. Nie dało mi jednak spokoju i zaglądałem do zbiornika. Okazało się, że cały zbiornik jest oblepiony czarną substancją (olej, który poszedł do układu podczas awarii pompy vacuum). Wyczyściłem...
Co do RCO może źle sie wyraziłem. W analizie usterki jest poróbnanie Oczekiwane RCO (dla danego stanu: obciążenie, obroty, ilośc powietrza, spali itd) np 60% i porównanie z wartością w jakiej akurat jest np 45%. Jakieś głupoty wypisujesz . Nie ma takiego parametru jak " oczekiwane RCO" . W "analizie " usterki jest wartość RCO jaka była podczas wystąpienia...
Sorki ze tak długo mnie było. Był luźny i trochę popękany wężyk od pompy vacuum w stronę Serwa. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam.
A w jaki sposób odłączyć węże pompy vacuum na alternatorze by go wyjąć?
--tandemowej-- oznacza : pompa paliwa i pompa vacuum w jednej obudowie (nie zależne) . Kolego -dzikuu86-- sama z siebie tam są łożyska panewkowe wiec nie ma problemu by się powiększyły luzy.
Gerri w tych rocznikach nie było fabrycznego immo... No właśnie! Co ja za pierdoły wypisuję!:D (rocznik mi się w oczy nie rzucił...) Jeżeli będzie słabe podciśnienie z vacuum pompy, to będzie twardy hamulec. Najprawdopodobniej uszkodzony jest ten membranowy siłowniczek na pompie wtryskowej - ale stuprocentową diagnozę najlepiej przeprowadzić korzystając...
Strzępy paska mogły się dostać do rozrządu i przestawiony. To znaczy ? Pedał wpada w podłogę, czy jest twardy ? Twardy, tam jest pompa vacuum na alternatorze.
jeśli pedał jest już "twardy"sprawdź pompę vacuum.
Ten przy wspomaganiu hamulca? Ten co idzie od pompy vacuum do sondy
pompa vacuum uszkodzi pompa vacuum uszkodzona pompa vacuum
volvo silnika częstotliwość referencyjna pomiar prądu upływu
ws301s schemat schemat bezpieczników jumper
Bezpieczniki świateł pozycyjnych VW Fox 1.2 F20 F21 F11 F12 lokalizacja i numeracja Hitachi ZX210 EX210 lokalizacja głównego zaworu przelewowego hydraulika schemat