Proszę! Tylko nie sugeruj się pozycją chipu wyświetlaną w programie, a tą wydrukowaną na programatorze.
Pin da radę odczytać programem VAG CAN+Commander.
Nie musisz kupować żadnego zestawu startowego. Masz 2 opcje. Albo poszukaj kogoś kto ma sprzęt i wyciągnie ci pin z licznika , potem zakup nowe kluczyki , i zaprogramuj je przez VCDS - procedury kodowania są na necie , YT itp. Druga możliwość to sam zakup kabel+ program VAG Tacho lub VAG Can Commander i sam wyciągniesz pin z licznika , potem kluczyki...
Z tego co mi pisał sprzedawca transpondera to musze mu jeszcze zgrac w pliku jakas zawartosc pamieci (czego dokladnie nie wiem) i wtedy dopiero moze przygotwac transponder. Ile w tym prawdy ? Podsumowujac, VAG Commander w tym acie nie zda sie na nic ? Ale powinien dzialac jako zwykly VAG do VCDS Lite po CAN tez a nie dziala...
Tak to jest jak nie czyta się instrukcji obsługi. Działa nawet pod Windows 11 Dam ci mego chomika https://chomikuj.pl/jarek601 tam wszystko jest. Przeczytaj instrukcję obsługi programu, ustaw port w programie i komputerze ten sam i zadziała. Akurat ten temat usunąłem z forum bo coś tam moderator miał pretensje jak dorabiałem kluczyk do auta i takie...
Vcds czy potrzebuje kodu PIN immo? Dodano po 1 Ewentualnie jak odczytać pin do immo czy kupić VAG K+CAN COMMANDER 3.6 FULL w celu odczytania pinu?
Witam mam nowy kluczyk i nowy transponder do kluczyka i chce go zakodować żeby auto odpalało a nie chcę zepsuć transpondera mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to zrobić vcds lub vag k can commander. proszę o pomoc.Pozdrawiam
Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin. Mając pin robisz adaptację pastylek do immo. Vagiem lub vcds. Select Instruments Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz. Kontolka immo przestaje migać i pali się...
Te płytki to emulator immo - działa bardzo dobrze. Jeśli chodzi o interfejsy - z linków wyżej co podałeś kup za 25zł interfejs KKL (do tego poszukaj oprogramowanie vag com 311), a drugi interfejs to vag k+can commander v1.4
vag can commander w oryginale robi to bez problemu...
A możesz kolego podać jakie to wartości trzeba wpisywać albo instrukcje. Mam vcds i pili mnie bo jadę w Sobote do holandi a tu takiego zonka sobie zrobiłem. Moze pw albo gg. Nie działa radio kluczyk z pilota oświetlenie itp
Witam interfejs "VAG COMMANDER K + CAN licznik immo" odczyta kod pin i za pomocą tego urządzenia będziesz mógł wyłączyć immo
a can commander czyta pin ?? Osobiście używam vag dash Dodano po 59 A od kiedy w ECU jest zapisany klucz??
Witam, Proszę o pomoc w wygenerowaniu kodu PIN niezbędnego do zakodowania VCDS'em nowego kluczyka. Pacjent to Skoda Fabia 1 (6Y) 2006. Próbowałem to wykonać kablem CAN K Commander, ale jakoś bezskutecznie. VAG EEPROM 1.19 nie daje rady - zwraca komunikat EEPROM area blocked, can't read it. Czy to oznacza, że część pamięci jest zablokowana przed odczytem?...
Ok przypomniałem sobie że mam jeszcze INTERFEJS VAG COMMANDER K + CAN czy tym będę wstanie odczytać ?
na to sam wpadlem i jak gdzies mi sie zgobi klucz to tylko sie zalamac bo jeden zostanie sprawny . wiec moje pytanie ten program skoduje mi klucz i wyciagnie kod VAG K+CAN Commander 2,4 to
Beniekjp jak możesz to wrzuć zdjęcia z elektroniką tego kabelka, to chyba zwykły KKL za 30 zł bo VAG K+CAN COMMANDER 1.4 nie działa z VCDS lite.
Witam Szanowne Grono, Czy za pomocą vag kkl i vag can commander 1.4 odczytam pin immo z licznika w VW T5 z 2009 roku celu dodania nowego kluczyka? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Edit: Podpiąłem dzisiaj i niestety nie czyta,jest jakiś sposób na wyciągnięcie kodu?
Witam wszystkich chcę dorobić sobie kluczyk do mojego auta Seata Leona z 2004r. silnik 1,6 16V. Kluczyk posiadam wyrzeźbiony transponder crypto ID48 tylko nie mam kodu immobilizera. Posiadam kabel oraz program Vag k+can Commander 1.4 (china) prosiłbym o opis jak odczytać ten kod za pomocą tego właśnie programu.
Witam, Seat Leon rocznik 2005 silnik ASZ moduł komfortu: 1C0959799F kluczyk: Hella 433MHz 9FA007 630 Niestety zamek nie reaguje na pilota. Już w momencie zakupu pilot nie działał, więc nie wiem czy kiedykolwiek ten konkretny z nim współpracował czy było coś kombinowane. Według znalezionych informacji prawdopodobnie roczniki <2004 mają juz 434 MHz....
Tak, są tam jakieś emulatory i niby działają. Ale nigdy czegoś takiego nie montowałem. Dodam jeszcze może, że w takiej sytuacji tym kablem (VAG K + CAN Commander 1.4 ) można wyłączyć IMMO. A jak już "drutujemy" to można wyciągnąć wkładki zamka i stacyjki, a otwierać i odpalać auto widelcem czy też śrubokrętem.
potrzebuje wykasowa immo ponieważ nie moge odpali auta gdyż auto było skradzione i odzyskałem je ale ma coś namieszane z immo. założyłem drugą stacyjke z kluczykiem, zczytałem kod pin z liczników, zaprogramowałem kluczyk i dalej nic. Miga kontrolka od immobilaizera i auto odpala i gaśnie. Proszę o pomoc.
Czy ktoś z forumowiczów samodzielnie wykonał programowanie immo nowego kluczyka w Skodzie Oktavi II 2006r. za pomocą programu vag k+can commander 1,4 ? Pytam bo mnie sie nie udało dopisać nowego kluczyka w Skodzie Oktavi II 2006r Drugie pytanie :odczytałem PIN trzy cyfrowy-czy ktoś sie z tym spotkał ze te skody maja taki trzy cyfrowy PIN Próbowałem...
Można przełożyć samą pastylkę do scyzoryka i wtedy nie trzeba programować immo. Chyba że, potrzebny jest drugi klucz do odpalania auta. Wtedy trzeba wyciągnąć pin z licznika i wtedy z jego pomocą będzie można zaprogramować nową czystą pastylkę VCDS'em. Podczas programowania najpierw wkłada się ten zaprogramowany do stacyjki, potem zamienia się na nowy...
czyli opis jest lipny i sprzedajacy wprowadza w błąd podając ze mozna zrobić o wiele wiecej jak tv w mmi , czy kluczyki, piny itp ? czym sie kierować szukając tego kabla ?
(at)ireneo Podstawiłem drugą (at)adam7009 Napisz mi proszę w skrócie, jak wygląda procedura wymiany puszki? Co potrzebuję? Domyślam się, że: -VAG K+CAN COMMANDER wyciągam pin (siedzi w puszce czy zegarach)? [edit, doczytałem, że po OBD tak tego nie zrobię] -Zmieniam puszkę -loguje się, kasuje kluczyki "dawcy" i dopisuje te co mam
Witam! Chcę dokodować sobie nowy kluczyk, i teraz moje pytanie: czy transponder PCF 7935 AS to ten sam co PCF 7935? Pytam bo swój oryginalny transponder mam wklejony w kluczyk i nie chcę go wydłubywać, przez co nie mam jak sprawdzić dokładnie. Na allegro oba są sprzedawane i jeden jest sprzedawany za ~10 zł a drugi za ~50zł. Mam dostęp do VCDS 10.64...
Witam potrzebuje wyciągnąć pin ze wsadu licznika 4b0 919 860l . Vag K+CAN commander nie był w stanie odczytać tego, wsad odczytany na stole potrzebny pin do zakodowania 2 kluczyka. Rok 1997
Mam kabel VAG KKL. Pin do immo to nie problem, znalazłem ostatnio tu na forum wersję VAG CAN+K Commander która działa z tym kablem i udało mi się wyciągnąć pin. Problem w tym, że jak chcę dopisać klucz do immo dostaję komunikat z vcds, że ta funkcja wymaga zarejestrowanej wersji programu.
Witam serdecznie potrzebuje pin do immo by dopasować kluczyk, posiadam 2 kabelki VAG-KKL (viaken) i vag-k-can 1.4 (china). Program VAG-COMMANDER (1.4 i 2.5) łączy się ale pokazuje kompletne głupoty. Programem Vag Eeprom Programmer 1.19g udało się mi się odczytać wsad i pytanie do was czy jest tu pin :?: jeszcze pytanko czy można odczytać moim kabelkiem...
Witam. Posiadam VW Golf 2001 TDI ASV. Ostatnio pojawiła sie kontrolka immobilisera i auto nie odpalało. W punkcie dorabiania kluczy okazało się że kluczyk rozkodowany i pastylka popękała ze starości. Kupiłem nową pastylke prekodowaną i za pomocą VAG K+CAN Commander Full zczytałem kod PIN ze sterownika silnika EDC 15. Niestety w trzech programach ( VW...
Cześć, czy commanderem 3.6 wyciągne pin i dodam kluczyki do A4 B6 8E 3.0 V6 (rocznik modelowy 2002) , licznik najprawdopodobniej 8E0920930K BOSCH ? Czy lepiej użyć czegoś innego ? Działającego vcds'a już mam. Pozdrawiam
Pinu jeszcze nie mam ale mam już Vag CAN Commander 1.4 do wyciągnięcia pinu ->rox1, rozumiem, że o tym mówisz? http://www.autodiag.pl/index.php?p255,tr...
Chcial bym odczytac pin , adaptowac nowe kluczyki dopasowac komputer slnika do zegarow. poprostu raczkuje z tym programem i nie chcial bym cos pokopac. Mam jeszcze problem z can mi sie nie łaczy ale po k chodzi.
Ja kupiłem identycznie wyglądający nowy kluczyk tylko do Seata i gość powiedział że imo można programować tylko raz więc jakbym źle zaprogramował to 25 zł za nowy transponder (na allegro tego pełno). Nie rozumiem do końca czy chcesz więc sczytać pin licznika czy pin ze starego pilota. Ja użyłem do sczytania pinu licznika Vag Can Commander 1.4 - mam...
n0w3y_pl Poziom 8 Poziom 8 Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 31 Miasto: Westbury Post 02 Wrz 2010 16:29 Re: VAG K+Can Commander 1.4 China Panowie, kupilem vag k+can commander 2.5 bo potrzebuje skorygowac przebiek w liczniku, robie wszysko wg instrukcji czyli wybrac kanal 7 kombi z specjalne wybieram instruments/immo odczytuje aktualny przebieg ktory przelicza...
Witam. Potrzebuję wydobyć pin do immo w samochodzie Seat Toledo 2 2004r 1.9 TDI 110KM ASV W celu zakodowania nowego kluczyka no i na necie jest program vag commander, ale nie chcę kupować kabla który zostanie użyty tylko jeden raz, mam kabel KKL oraz kabel HEX Dual K & CAN ale on nie chce połączyć się z tym programem wyskakuje błąd połączenia portu....
Witam, mam problem z kablem vag commander k+can 1.4. Zainstalowałem sterownik na win7 64bit bo na tym pracuję, wszystko było ok ustawiłem port na COM4 ale podczas kiedy wybieram 07 Kombi lub 01 Motor oraz k-linie wchodzę w instrument i klikam Read nic się nie dzieje a na dole w linijce jest napisane Cannot find device , jedynie jeśli szybko przekręcę...
Wsady odczytuje za pomocy interfejs VAG K+CAN i softem Commander 1.4 tym też programem wgrałem nowy wsad do licznika, piny z obu liczników znam i posiadam dwa zakodowane kluczyki które bez problemu odpalają samochód na starym liczniku. Skala obrotomierza jednego i drugiego taka sama. Nie rozumiem tylko jak skopiować klucze? Czy nie trzeba będzie wtedy...
Witam. Mam problem z odczytem pinu w passacie b6 z 2006roku. Jeden kluczyk mam którym odpalam samochód, drugi zakupiłem aby mieć zapasowy- pilota zaprogramowałem tylko zostało immo. Posiadam kabelki vagtacho 5.0 oraz vag can commander 5.1. Wyskakuje mi coś takiego załączone na zdjęciach. Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/5982436300_1...
Zczytałem kod VAG K+ CAN COMMANDER I za pomoca tego programu zaprogramowałem immo w 3 kluczychac (2 star I 1 nowy) udalo sie odpalic auto mozna na tych starych kluczycha czasami nie lapie na nowym bez problem ale caly czas mruga kontrolka immo. Probowalem tak jak powyzej zalogowac sie vagiem ale podaje ze kod pin nie prawidlowy...
Witam! W telewis znalazlem rowniez male wyjasniejsze odnosnie starszych pojazdow na k-line .Z tego co wynika mozna sie podlaczyc pod sterownik " na stole" po uprzednim jego wymontowaniu,tylko nie rozumiem jak mozna zaprogramowac kluczyki,jesli nie mozna sie polaczyc z licznikiem/immob. - Interface obsługuje najnowsze pojazdy z grupy VAG; protokół CAN...
Eh klucznicy klucznicy.... B6 ma prekodowany transponder, z 50 osób w PL może zrobi klucz do tego auta.... Ale pytaj nie kluczników, tylko elektroników - tych złych co to liczniki cofają i poduszki naprawiają... Jak który będzie miał oryginalnego vag can commandera z abritusa to zrobi Ci tp i zaprogramuje klucz. Ale tak jak napisał yogi009 - cena będzie...
zrob adaptacje vag comem jak wyżej podałem. Dodano po 4 Żeby sprawdzić czy wszystkie graty podłączyłeś poprawnie wstaw „nowy” licznik ten z 1.8 z kluczykiem (pastylką)tez z 1.8 jak odpali to wszystko jest OK i możesz adoptować docelowy licznik Graty wszystkie podpięte jak trzeba sprawdzałem to kilka razy. Licznika nie będę przekładał ponownie,...
Witam Odświeżę kotleta, Panowie szukam jakiegoś dobrego interfejsu którym zdiagnozuje auto, "zrobię" licznik, sczytam PIN i dopasuje nowy kluczyk, immo, zresetuję poduszki. Na początek myślałem o grupie VW i działaniu po złączu diagnostycznym, znalazłem kilka fejsow: VCDS VAG COM 908.1 (diagnoza) VAG TACHO 3.01 (licznik, immo) VAG CAN 5.1 Commander...
Niestety wszystkie próby się nie udały. Próbowałem w programie VAG K +CAN COMMANDER Kablem czarnym: https://obrazki.elektroda.pl/5280294800_... Kablem niebieskim: https://obrazki.elektroda.pl/3233387300_... Próbowałem w programie VAG EEPROM Programmer 1.19g Kablem czarnym: https://obrazki.elektroda.pl/8799488300_...
Witam, -VAG commander nie sczytuje pełnego pinu i podaje PIN 1020, który jest błędny 1. W momencie logowania poprzedziłeś pin cyferką "0" słownie zero? 2. następne pytanie czy w odpowiedniej grupie się logujesz( zakładam że VCDS, bo nie w tym roczniku już wszystko działa po CAN, zwyklym kablem vag-kkl tego nie ogarniesz( ale niech ktoś kto jest pewny...
Cześć. Mam A6 C5 z licznikiem Jaeger, pół fis który jest wylany i chciałbym zmienić go na licznik VDO z pełnym FISem. Mam VCDS Lite i kabel KKL Viakena. Czytając na forach audi i także tutaj na elektrodzie poznałem wiedzę która jest potrzebna aby przekodować immobiliser i zakodować kluczyki. Problem pojawia się na odczytaniu kodu immobilisera starego...
Potrzebujesz manetki od wycieraczek z przełącznikiem MFA oraz licznik plus kable. W roczniku 2000masz już licznik z szyną CAN czyli seria 920, na rynku wtórnym jest ich sporo. Możesz kupić licznik z MFA, 1/2FIS, pełen FIS. Jeśli chodzi o pełen FIS to sprawa warta zachodu jeśli radio jest oryginalne lub VW jeśli nie, to szkoda kasy. Licznik MFA kpisz...
Problem dotyczy kodowania nowego kluczyka interfejsem "Made in PRC", chciał bym zaznaczyć. To klon VCDS, a problem jest chyba związany z komunikacją. Być może to taka przypadłość tego typu kabli, ale jest jeszcze jeden szkopuł. Jest błąd w liczniku 1K0 920 861 B: Znaleziono 1 błąd: 00003 - Sterownik 014 - wadliwy Zdaje się, że jest podejrzenie gmerania...
Witam. Pomimo ogromu wiedzy na ten temat nie znalazłem przypadku, który pasuje do tego, co mnie spotkało /albo nie potrafię znaleźć analogii/. Passat b5, 1997 rok, 1,6 benzyna, silnik AHL, zegary z zielonym podświetleniem. Licznik uległ uszkodzeniu - przestał działać obrotomierz i zaczęła migać lampka oleju /co jest typowe jeśli nie działa obrotomierz...
Witam serdecznie jest to mój pierwszy post na tym forum pomimo dogłębnej lektury co jakiś czas. Mam problem z VW Caddy/polo 1.9 SDI na pompie Bosha z zaworkiem kodowanym przy pompie. Znajomy zgubił kluczyki będąc w Niemczech, ściągną auto na lawecie. Jego znajomy próbował uporać się z immo, ale poległ, Więc zaproponowałem swoją pomoc kupiłem emulator...
Panowie pomocy!!! W elektronikę zacząłem bawić się jakieś 10 miesięcy temu i może mój problem na Was bardziej doświadczonych jest błachy. Okazuje się że największy problem wyniknął z moim prywatnym autem. Od tygodnia jest posiadaczem Audi A3 2003r. 2.0TDI. Pierwszy problem jaki napotkałem to niedziałające szyby. (ani się nie opuszczają ani nie podnoszą)....
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
powinien współpracować VagCom-em i innymi programami które do transmisji linię K i L. Powinien czy współpracuje? Zrobiłeś fajny kabelek ale nie piszesz nic z jakimi programami go testowałeś. W takim wypadku zaczęcie składania tego interfejsu jest trochę ryzykowne, bo po co się męczyć kilka dni żeby go złożyć a później się okaże że jednak nie współpracuje....
Witam mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić. Otóż posiadam passata b5 postanowiłem wymienić zegary z zielonego podświetlenia na niebieskie wszystko działa nic nie kodowałem żadnym programem tylko wypiąłem kostki i wpiąłem i licznik działa auto odpaliło bez problemu z immo nic nie kodowałem. Problem mam taki ze miga mi kontrolka taka żółta...
Zmieniłem zegary na takie same z pól fisem i nie moę zaprogramować kluczyków. Oczywiście transpondery są założone czyste nie programowane.Programowałem programem Vag+Can Commander. Trzeba by było dostosować wsad do immo licznika.
dzieki za odpowiedzi (zwlaszcza tym, ktorzy faktycznie chca pomoc) nie dopisywalem nigdy kluczyków vcds'em - napisałby ktoś, jak mam sie za to zabrać ? vag can commander mam z allegro niestety. przelutowanie pamięci to ostatnia opcja, jakby nie udalo sie "po kabelku" także prosze mi podpowiedzieć, jak to zrobic vcds'em jesli faktycznie sie da ?? w jaki...
Aha bo sie zastanawiałem dlaczego nie przyjmuje mi pinu odczytanego zarówno commanderem jak i tym urządzeniem w starego typu zegarze. Ale może to przez to że kluczyk mam ze starym transponderem bo przy adaptacji licznika wyskakuje mi klucz nieprawidłowy. Załatwie nowe transpondery i zobaczę czy sie podniesie. W każdym razie jakiego pinu bym nie wpisałe...
Witam Serdecznie Piszę do was z następującym problemem, znajomy ma audi A3 z 2005 roku, na szczęście nadaj je ma bo złodziej wpadł do rowu i nie mógł z niego wyjechać, wiec zostawił auto i uciekł. Ucierpiał zamek oraz stacyjka i został wyłączony immo bo można było go odpalić nawet drzazgą. Pytanie brzmi, czy domowym sposobem jestem w stanie jakoś uruchomić...
Witam Pacjent: Toledo 2, 1.6 AKL 1999r. Immo 2, eeprom 93c86 Próbuję odczytać PIN do immo celem zakodowania nowego kluczyka. Pierwsze próby podjąłem na chińskim kablu K+CAN 3.6 z Commanderem 3.6 - niestety nie udało mi się, przy próbie odczytu dostawałem komunikat "Connection timeout". Kolejne próby podjąłem na kablu KKL i VAG EEPROM PROGRAMMER 1.19g...
Ziomy pomocy. Posiadam LEONA 1p na szynie can 2008 rok.Mam problem z zakodowaniem 3 kluczyka .Zamówiłem kluczyk scyzoryk z allegro pilot + transponder crypto can nr 1K0 959 753 G 434 mhz taki sam jak mam . Opdaliłem vag commandera 3.6 key learning wpisałem swoj pin odczytany wczesniej. Pin 5 cyfrowy 5**** i zaczęło sie adoptowanie. Kluczyk 1 adaptation...
Trzeba przełożyć tarczkę i wgrać wsad od benzyny i zakodować ponownie zegary i kluczyki(immo). Vag Can commanderem można to zrobić. Jeśli zegary są identyczne pod względem producenta, fisa, rocznika funkcji itd. a jedyną różnicą jest właśnie różnica obrotomierz diesel<->beznyna to możesz zgrać wsad ze starego i wgrać do nowego i nic więcej wtedy...
witam , mam podobny problem ( zielone zegary) ustrojstwo , nie można zczytac pinu immo------ tylko przez programator , choler...... zakupiłem licznik z niebieskim podświetlaniem 919( bez can) i podczas adaptacji ( znalazłem na tym forum ) nie zapisuje mi kluczy - poprzednie skasowałem a nowych nie chce zapisac skubany w bloku 21 mimo że daję 1 wyświetla...
Problem jest następujący: Wymieniam licznik w seacie altea 2005r. na 1P0920840C z dużym "fisem". Licznik programuje się bezproblemowo tzn uaktualnienie przebiegu, przepisanie obszaru immo ze starego, odczyt pin. Po przepisaniu obszaru immo zmienia się vin, wpisy kluczyków a pozostaje stary pin. Daję odczyt immo i wartości kluczy są takie jak w poprzednim...
A vag can commanderem 1.4 nie szło zczytać wsadu, z budzików. Po zczytaniu masz pin, jak nie masz wsadu z oryginalnego licznika żeby przepisać klucze, to kupić dwa transpondery do kluczy dopisać na nowo w liczniku i po sprawie. Z jakiej firmy miałeś vag can commander 1.4? To licznik po CAN, niektóre chińskie odmiany nie chcą czytać po CAN.
Chodzi o to że chce dorobić klucz, dam radę odczytać pin i wpisać klucze Vag Commanderem, licznik zostaje stary chodzi tylko o klucz? Czy nie ma przeszkód jak np. Audi licznik Magneti Marelli Jeager odczyt tylko na stole? Klucz nowy.
Jeszcze raz dzięki za pomoc. Okazało się, że winą nie dopasowania starego klucza była zła procedura. Przyuczanie kluczy dokonałem programem VAG K+CAN Commander 1.4, gdyż nie moglem zainstalować u siebie VAG-COM ze względu na 64 bitowy system. Po podłączeniu interfejsu i wywołaniu funkcji "Learn" zapamiętywany jest nie klucz w stacyjce tylko następny...
psilos1, marfur30 Mam problem z sczytaniem wsadu ze starego licznika golfa 4. Korzystałem z eeprom'a 1.19 i kabel VAG KKL. (tak wiem bieda kabel) Zegar golf 4: 1J0 920 805 E. Natomiast podłączając Zegar passat b5 fl: 3B0 920 929 A sczytałem bez problemu. Próby sczytania wsad z golfa 4 eproom https://obrazki.elektroda.pl/6041528100_...
Witam. Mam mały problem z zaprogramowaniem kluczy. Miałem tylko jeden klucz, więc postanowiłem dorobić drugi i samemu go zaprogramować (transponder jest nowy). Wykonuje procedurę tak jak trzeba, czyli wchodzę w zegary, loguje się pinem poprzedzonym 0, wchodzę w adaptację, odczytuje wartość z kanału 21, wpisuje wartość 0, daje Test i Save. Potem znowu...
Cześć Mam pytanie o licznik VDO. Próbuję odczytać PIN z licznika w znajomego aucie Audi A4 rok 98 (nr 8D0 919 860 E) B5-Kombiinstr. VDO D09. Dysponuję kablem k+can commander (i vcds). Po połączeniu z licznikiem (wybor w programie licznika VDO) odczytuje błędny przebieg ponad 1mln. km i pin widnieje jako 0000. W mojej poprzedniej A4 też miałem licznik...
Witam. Mam problem, a mianowicie sypnoł mi sie komp na którym miałem wszystkie programy i klucze... I zostałem z niczym. Mam interfejs Viakena Vag-k+CAN Commander. Potrzebuje jakiegos działającego programu oraz kluczy do niego... Moje gg to: 3549989. Pozdrawiam;)
Witam, tak jak w temacie mam problem z migającą kontrolką od immobilizera i świec żarowych. Problem zaczął się od tego, że chciałem dodać nowy kluczyk za pomocą programu VAG K+CAN COMMANDER 3.6 (postępowałem dokładnie z instrukcją z tego [url=http://www.vwpoloklub.pl/forum/inde... Po pierwszej próbie rozkodował mi się stary...
Witam Posiadam VAG KKL (niebieski kabelek) od roku i jestem z niego zadowolony(współpracuje z passatem 2001 i 2004). Współpracował on z Vag-Com 311.n2,409 i Polskim Vagiem 2,5. Teraz chciałbym zakupić kabelek do obsługi liczników,odczytu immo i programowania kluczyków. I tu mam dylemat ponieważ mam do dyspozycji około 150zł i różne fejsy. Kabelek będzie...
airbag commander programować commander wtyczka commander
raport spalania onkyo bateria podwójnie całkujący
odkurzacz aquawelt odkurzacz aquawelt
Śruba uziemiająca w rozdzielnicy - czy musi być przyspawana? Fiat Ducato 3.0 JTD błąd P2563 - diagnostyka i rozwiązania