Witam,też posiadam CDIFa,czy możecie mi przybliżyć bardziej jak podłączyć program VAG przez użądzenie CDIF??Czy można to robić kablem od niego(cdif)Jak uruchamiam opcję przezdoczysty to nie chce mi się łączyć VAG...
Nie zrobi. kup vag can commander
Interesują mnie kody migowe starsze modele ,jest opis ze urządzenie coś takiego obsługuje . Tylko jak to połoczyć Bardzo dobrze idzie Vag Pozdrawiam
A takie z niższej półki dadzą radę się połączyć np. Vag-com, VCDS, CDIF? Autobos się nie połączył. Jaki protokół transmisji tam występuje?
Podłącz Autucom-a i cofniesz do pozycji serwisowej , wyzerujesz itd. Czytałeś instrukcję czy się da CDIF-em tę opcję wykonać? Lub VAG, VCDS.
[url=http://forum.cdif2.com/viewtopic.ph... Na forum CDIF podają. zeimp na vag com działa tak samo jak vag,wszystko można robić adaptacje kodowania i logi, czy tylko podstawowe rzeczy.
nie może połączyć się z komputerem w aucie, były próby na każdy możliwy kod silnika Nigdy w życiu nie podawałem żadnego kodu silnika łącząc się z VW !, zarówno vag, vcds, czy cdif, wybierasz po prostu adres 01 engine i tyle
Wszystko zależy jakie auta będziesz diagnozował. CDIF ,co dziwne ma duże problemy z grupą VAG. Dziwne ,dlatego że to chyba najbardziej popularna marka. Nawet na forum CDIF-a na wszelkie pytania odnośnie problemów z VAG-iem (diagnozą) jest tylko jedna odpowiedź "to kup sobie-proszę kupić VCDS-a). Miało to być poprawione ,ale chyba mają z tym problemy....
elm327 nnie próbowałem ale bezpośrednio do pieca pewnie sie nie połaczysz tym, zagada napewno vag kkl na ftdi(koszt ok 30zł) albo cdif/2 w trybie przeźroczystym te testowałem i mogę polecić z czystym sumieniem
Witam Probelm jest taki że nie można się połączyć ze sterownikiem od airbagu testowane VAG i CDIF reszta silnik i immo chodzi bez problemu, kontorlka świeci się cały czas:) Postanowiłem wyjąć sterownik oznaczenie ma 1J0 909 603 o dziwo po wyjęciu kontrolka dalej świeci :) Nie wiem czy jest uszkodzone coś na kablach czy w sterowniku. Może ktoś ma schemat...
Cdif Ci tak samo pokaże bloki pomiarowe jak vag
Ja polecam CDIF/2 Pozdr.
Witam. Mam skode roomster 2009r 1.9 TDI 105KM i mam problem z kontrolką od anty poślizgu i kontroli ciśnienia w oponach. W oponach mam wszędzie ciśnienie 2.2 bar. Najgorsze jest to że nie mogę się połączyć z abs. Próbowałem CDIF/2, vag, VCP i nic. Jakieś pomysły co jest grane.?
a co powiecie na zestaw vag can profesinal z linia k +cdif jak cdif gryzie fiaty francje i japonie pozdrawiam grzesiek
Witam.Mam problem z moim niedawno nabytym passatem. Silnik to 131km AVF, skrzynia 5biegów automat. Passat nie chce jechać powyżej 140km/h( sprawdzane na autostradzie) VCDS, VAS, VAG COM, CDIF - żadnych błędów na silniku, skrzyni, liczniki etc. Doładowanie przy obciążeniu max 2,33.Parametry pompek w normie, egr i przepływka- parametry w normie. 870rpm...
A ja nie mogę się połączyć VAG-iem z żadnym Oplem pomocyyy :D
(at)roobaq witam w klubie też pracuje w ochronie :) no cóż takie czasy ,temat również ciekawy dla mnie z tym że ja mam gdzie potrenować w diagnostyce (ojciec ma warsztat) i tak sama praktyka to nie wszystko ,podstawy elektroniki są mi znane zajmuje się komórkami robię też dużo w tv-sat,i ogólnie wszelakiej maści elektronice i z tym jest o wiele łatwiej...
Całkiem przypadkiem parę dni temu kupiłem CDIF/2 za niecałe 300zł, niby z uszkodzonym laptopem. Laptop faktycznie coś tam niedomaga, ale generalnie się uruchamia i działa (po wymianie bateryjki CR2032 na płycie), za to w multiplekserze znalazłem dwa "wybuchnięte" kondensatory tantalowe 10uF/35V... multiplekser niby działał, ale niestabilnie, po wymianie...
czyli pozostaje vag tacho ? Bo vag com chyba nie da rady. Może cos możecie taniego polecić
Witam, mam pytanie co do możliwej przyczyny braku komunikacji. samochód to seat altea 2009r Żaden z dostępnych testerów (vag, launch, reflex, cdif) nie ma komunikacji ani z licznikiem ani klimatronikiem, w żadnym z pozostalych sterowników nie ma informacji o braku komunikowania się z ktoryms z tych elementów. Jest tylko kilka wad takiego stanu rzeczy,...
Witam Mam problem z Seatem Ibiza 2002 1.9TDi. Nie mogę uzyskać połączenia z żadnym ze sterowników CDiF wywala błąd, że uszkodzone gniazdo diagnostyczne, Vag-Com też nie chce się połączyć wywala komunikat "Interface not ready or not present" . W momencie włożenia wtyku OBD Cdif startuje i daje sygnał gotowości, sprawdziłem napięcie i masę oraz czy końcówki...
vcds nie ma. CDIF ale na nim nie podzialam z kodowaniami. Mam do tego vag commander + vwvag (k+ can). Kurcze specjalnie kupilem drugi modul zebym mial pewnosc ze zaraz jakas znowu nie poleci a tu taka niespodzianka. Nie idzie jakos tych tylnich zamkow wysterowac inaczej?
Witam Mam pytanie o jakieś wskazówki, jak zabrać się do podłączenia VAG-iem przez CDif-a. Wykorzystuje się do tego chyba tryb przeźroczysty o ile mi wiadomo, ale nie chcaiłbym namieszać bo już raz w wyniku usterki systemu Xp cdif sie zablokował...heh dziwne urządzenie swoją drogą. Łączę się przez port COM , do cdifa podłączony mam multilekser. Proszę...
Powiem Ci Motronic że masz rację z tym Techem. Ale tak na marginesie dodam że śmieszny program AB-COM na pc i kabel VAG na RS232 pięknie pokazuje parametry w tym aucie. Kiedyś używałem,teraz CDIF 2
Witam wszystkich, mam pytanko odnośnie poduszek powietrznych w audi A3 2003r silnik 1,9tdi. Autko miało w sumie niewielki wypadek ale jakoś tak niefortunnie sie stało ze jednak wystrzeliły poduchy. Samochód jest już naprawiony, poduszki zostały wymienione na nowe, moje pytanie jest takie jak teraz skasować z pamięci sterownika crash date? bo pewnie...
Gość ma cdif/2 i interfejs vag kkl ale co z tego jak umie tylko korzystać z podstawowych funkcji-sam próbowałem znaleść coś na temat obsługi vaga- adaptacje lub co oznaczają poszczególne nr bloków i nic. Taki fejs dla laika bez instrukcji służy tylko do odczytania błędów i ich skasowania. Może nie umiem szukać. Pewno się udam do warsztatu ale najpierw...
Witam Panowie. Temat obszerny, przeczytalem od deski do deski. Interesuje mnie jednak co wybrac do diagnostyki glownie bmw i grupy vag. Co polecacie, budzet jakies 15tys. Pozdrawiam to kup serwisówki do tego i jeszcze Ci 10tys zostanie.JA mam cdif ,laucha, Vag i pare drobniejszych gadżetów i na poziomie błędy ,parametry ,kodowania i w zależności od...
Dzisiaj dostanę CDIF 3 i mam akurat X3 na warsztacie to będę mógł Tobie coś powiedzieć. Do VAG używam VAG CAN Pro i jestem zadowolony a licencja kosztuje nie dużo.
CDIF przecież ma opcje obsługi hamulca postojowego w grupie VAG W renówkach i innych żabojadach także. Wczoraj robiłem A6 na klocki tył i pięknie odblokowuje się to cdifem. Więc z kąd taki pomysł o zakupie zdublowanego urządzenia?? Dodano po 2 No chyba że nie płacisz abonamentu... i masz starą wersje oprogramowania to wtedy dupa blada.... W edycji sierpień...
Witam. Niebawem rozpocznę pracę w swoim zawodzie i będe pomocnikiem ojca w warsztacie którego jest właścicielem. I zastanawiam się od jakiego sprzętu diagnostycznego zacząć. Zastanawiam się nad (i proszę o wasze opinie na temat urządzeń) 1. Auto Com 2012 PL ~ 1300zł (Piszę że robi bardzo dużo. Czytałem po innych forach że lepszy od CDIF.) 2. VAG CAN...
Witam! Audi A6 2.5TDI w automacie 1999r Po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, nie zapala się żadna kontrolka, ale silnik słabnie i biegi w trybie awaryjnym wchodzą. Sterownik skrzyni czysty. Sterownik ESP/ABS wywala błąd 647 - brak połączenia elektrycznego ze sterownikiem silnika 2. Sterownik silnika wywala błąd komunikacji...
V30 robi 30 % z tego co jest w ulotce, w podglądaniu parametrów rzeczywistych potrafi pokazywać same bzdury, ostatnio miałem mondeo 2.0 TDCI i nie mógł z niego odczytać błędów chociaż sam po odpinałem przepływkę czujnik temperatury... a autoboss nic nie widział. Grupę VAG z reguły ogarniał chociaż nie zawsze i ostatnio nie mogłem zaadaptować elektrycznego...
odczyt błędów vag 4,9 w cdif są mniej sprecyzowane ster magistrali kan 1317Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY licznik 1314Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1322Nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY 1321Sterownik AIRBAG magistrala CAN brak sygnału...
Niestety gosc ma racje. Zainteresuj sie na poczatek czyms takim jak Launch lub chociaz Cdif (jesli nie jestes nastawiony na jakas konkretna marke). Do kompletu w miare dobry miernik, jakis prosty oscyloskop i bedzie git. Pozdrawiam!
Witam Mam okazję nabyć legalnie CDIF/2 Expert, nie pracuję zawodowo w mechanice samochodowej, jedynie amatorskie naprawy u siebie i znajomych (VAG, Ford, Fiat, Volvo, Honda), z wykorzystaniem KKL i ELM. Aktualizacja do końca 2015 r. Koszt czternaście stówek, których nie mam luźnych, więc zakup musi mi się też zwrócić. Doczytałem, że przy jego pomocy...
cdif/2 ( https://www.cdif2.com/ )do francuzow i nie tylko, ma on duzy plus bo posiada 4 kanalowy oscyloskop, a do grupy VW polecam VAG (do kupienia na http://obd2.pl/ ) z orginalnym softem
Może odgrzewam temat ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi czym diagnozować Audi z silnikiem TDI pierwsze wypusty 1993. Można łatwo je poznać maja klapowy przepływomierz. Mam VAGa starego VAGa KKL Euroscan. VAG zero komunikacji Euroscan widzi go tylko jako benzynę i nic nie wykrywa. CDIF/2 wykrywa widzi błąd nastawnika ale nie pokazuje żadnych...
Pożyczyłem od kolegi Vag_Comandera i niestety to samo , czyli aktualizacja CDIF_a też chyba nicby nie dała . Zastanawia mnie ten brak napięcia na lini K.
Po odczytaniu błędów CDIF'em I Vag'iem 4.09 mam następujący błąd w silniku: 17978-moduł zablokowany.Odpinałem + od akumulatora bo kiedyś miałem taki przypadek w A4 (ta sama treść błędu a inny nr a te same objawy-pomogła adaptacja immo) i w immobilajzerze mam błędy o nr:1176- klucz za mały, 1176-klucz nieprawidłowy-błąd sporadyczny).Co sie z nim dzieje?...
Witam, własnie otworzyłem wulkanizacje i chcę ją poszerzyć o diagnostyke, głównie chodzi mi o (znane) samochody AUDI, VW, BMW, SEAT, MERCEDES, OPEL. Dlatego proszę was o doradzenie mi jakiegos sprzetu diagnostycznego (interfejsów), przeglądałem juz troszke i musze przyznac ze jest tego bardzo duzo na allegro, viaken.pl, zrobil mi sie metlik w głowie...
Do tego zmierzam Robert.On chce robić elektronike a próbuje otworzyć serwis Opla i VW.Powinien mieć sprzęt uniwersalny typu Cdif ,KTS ,Autocom czy coś innego bo tym liźnie prawie wszystko.Op com i VAG jak najbardziej też bo tego jest najwięcej ale uniwersalka to podstawa.Nie możesz ograniczać się do dwóch marek bo nie wyżyjesz,mam warsztat od lat i...
Witam. Chciałbym podzielić się swoim problemem, który mi się trafił i prosić o pomoc. Trafił mi się do naprawy Galaxy II 1,9 TDI 2002r w automacie. Auto przyjechało na lawecie bo nie odpala z kluczyka. Bezpieczniki wszystkie jakie są w aucie sprawdzone. Po podłączeniu kompa do sterownika silnika wyskoczył tylko jeden błąd( Brak komunikacji z układem...
Witam jak w temacie Punto II 1.2 16v musiałem zdemontować kolumnę kierownicy, został problem z świecąca kontrolką poduszki powietrznej. Próbowałem podłączyć się cdif2 z multiplex erem nic kablami uniwersalnymi nic, launchem diagunem, masterem, programem FiatEcuScan z interfejsem vag. Nie migają diody od komunikacji np w cdifie, czy launchu. Wiem że...
cdif 2 powinien se poradzic :P
W takim razie czy oprogramowanie vcds będzie działać na tym samym urządzeniu (chyba obd2) co vag? Czy trzeba nowsze urządzenie do tego programu? I jeszcze jedno czy standardowy CDIF/2 "potrafi" połączyć się z esp w mym autku? Być może osobom siedzącym w tych tematach na co dzień moje pytania wydadzą się głupie za co z góry przepraszam. Dodano po 2 jeszcze...
Z najtańszych alternatyw to DDT2000 (taki sobie sofcik + interfejs, coś ala vag-com/hex-can do vw). Jak chcesz coś lepszego to może CDIF/2, znajomi mają warsztat zajmujący się mechaniką w Renault i kiedyś oglądałem sobie u nich ten wytwór firmy AXES (jak wiadomo zdania na jego temat są bardzo podzielone) i jeśli chodzi o Renault to nawet ładnie ogarnia...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Słuchajcie. No nie wiem z jakimi samochodami mi przyjdzie pracować, to znaczy ze caly czas musze testery zmieniac? Nie ma takiego uniwersalnego do 6-7tysiecy? Zeby ogarnął wiekszosc marek w polsce? I zeby to dobrze chodzilo? Tzn tak, ogarnie większość marek, odczyt/kasowanie błędów, jakieś adaptację, podgląd parametrów(nie koniecznie wiarygodnych w...
kontrolka abs swieci caly czas,podlaczalem sie CDIF/2,oraz vagiem kkl z 409.1 i ten sam efekt czyli brak polaczenia ze sterownikiem abs,zasilania i masy na wejsciu sterownika ok.polaczenie z gniazdem DLC tez w porzadku.Laczy sie tylko z airbag,licznik, silnik i centralny zamek,poza tym z niczym innym czyli:klima,radio itd.
Witam, Nosze sie z zamiarem kupna interfejsu diagnostycznego. Co mozecie mi polecic? Do VAG chcialbym VCDS Do BMW cos na zasadzie GT1 + oprogramowanie INPA I do reszty aut zastanawiam sie nad: 1) X431 Diagun 2) CDIF/2 3) SUN ETHOS DELUXE Ewentualnie co mozecie mi polecic? Czy w Diagunie poprawiono juz jezyk polski i diagnoze europejskich marek z silnikiem...
Witam, dołacze sie do tematu. Mam Audi A3 8L 2001r. 1.9 TDI PD 96KW (130km), 2 miesiace temu dawalem turbo do regeneracji bo zmienna geometria szalala i wchodzil w tryb awaryjny czasami. Po zrobieniu turbo dzialalo te 2 miesiace i zaczely dziac sie dziwne rzeczy. Rano na zimnym silniku, auto smigalo jak zawsze mialo moc i przyspieszenie bez problemu...
Czyli nic nie stwierdził. Odpinaj dalej następne czujniki i pisz, to bardzo ciekawy wątek. CDIF'a masz a VAG nie masz, no to zaiste dziwne. Byś napisał po ludzku, że sam grzebiesz i nie wiesz co robisz. By się pośmiali ale koniec końców by pomogli. Sam siebie zagotowałeś.
Witam, Panowie spokojnie nie trzeba sie złościć że ktoś kupił taniej od nas, T5 czytałem przez ST6000 i cdif i du.. przez commander skasowałem błędy itp. sam byłem w szoku. Wystarczy przestawić predkość połączenia. Drogie skanery tego nie mają. Chiny robią tyle sprzętu że szok, rozejrzyj sie w domu. Nie kupił byś plazmy za 2 tyś. żeby nie tania siła...
Jeśli dać wiarę autentyczności licznika to przebieg 189 970tyś . Rozmawiałem z kolegą i ugadał mnie z gościem co ma CDIF-2 lecz co on na tym może zrobić to sam nie wiem. Choć sam skończyłem tech.mechaniczne to od lat nie pracuję w tym zawodzie a postęp goni do przodu szczególnie elektronika :D PS. Może rozrząd zobaczyć (choć auto kręci normalnie a sam...
http://obrazki.elektroda.pl/8414346000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1510075200_1...
Witam, odświeżam temat Jestem początkującym elektronikiem samochodowym. Niedawno kupiłem interfejs do pojazdów grupy VAG Rozważam kupno lepszego testera do samochodów osobowych ponieważ aktualnie mam interfejs obsługujący tylko pojazdy grupy VAG, a chciałbym rozszerzyć ilość obsługiwanych marek pojazdów. Czy mógłby ktoś wyrazić swoją na temat tych 2...
jutro poszukam kogos kto ma VAG'a i napisze co udało mi się ustalić. ogólnie to ten mechanik z cdif'em chyba skasował błędy po to zeby zobaczyć co wyskoczy podczas kręcenia. tak go zrozumiałem. A może jakaś metoda prób i błędów wrazie nie znajde szybko VAG'a mam duży dostęp do częsci więc mogę się bawić, tylko gdyby ktoś mógł podrzucić propozycję co...
Koledzy, pacjent: Seat Leon 1.6, pierwsza wersja, 2000 rok Objawy: świecąca kontrolka ABS + wykrzyknik nad nim, nie działa ABS. Wszystko wraca do normy, gdy wilgotność powietrza jest wysoka. Przeprowadzona diagnostyka: 1. CDIF wskazuje uszkodzenie czujnika ABS lewego przedniego koła Wyczyszczono, sprawdzono styki, podmieniono na sprawny - brak poprawy....
witam.Na cdif2 pracuję już 3 lata i wcale nie jest taki rewelacyjny jak większość twierdzi.Sprzęt często się wiesza lub rozłącza,japońskich aut praktycznie nie czyta,nie wspomnę o Koreańczykach. W tak popularnych samochodach z grypy VAG nie ma wielu modeli silników ,BMW,mercedes,volvo też szału nie ma,natomiast samochody grypy PSA czyta całkiem przyzwoicie.Ogólnie...
Witam wszystkich, mam do was pytanie. Potrzebuje zakupic tester, diagnoskop, interfejs. Przede wszystkim do diagnozy usterek klimatyzacji. Zajmuję się chłodnictwem i klimatyzacją. Do grupy VW posiadam VAG-COMa. Z usterkami mechanicznymi nie ma problemów: pęknięte przewody, uszkodzone sprężarki itp. ale jeżeli jest usterka elektroniczna to odsyłałem...
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Problem był z nastawnikiem. Turbo oddałem do regeneracji wraz z nastawnikiem. Po montażu wyskakują błędy P334B00 Charge pressure actuator position sensor- Mechanical malfunction active/static P334C00 Charge pressure actuator position sensor - Adaptation not initiated passive/abiogenesis Błędy diagnozowane małym...
Witam posiadam Skode Octavie 97rok 1,8l 125KM Po podłączeniu się do tego samochodu programem diagnostycznym "VAG-COM" Wyskoczyły błędy których nie mogę skasować: component ABS: 1DTC`s Found: 01276 - ABS Hydraulic Pomp (V64) 16-00 - Signal Outside Specyfications oraz component AIRBAG 1 DTC`s Found: 00532 - Voltage Supply B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent...
Interfejs do vag-com to sobie sam zlutujesz w pół godziny, a oprogramowanie z Ross-Tech za 100$ też nie zabija, ale zrobisz nim tylko grupę VW do 2001, później tylko po can, vcds z Adako to ok 2500, tańszy jest vcp z obd2.pl ok 600zł. Ale jeszcze raz mówię, tylko i wyłącznie do grupy VW, ale zrobisz wszystko Używam jeszcze cdif-a, i jest niezły jeśli...
mam na tapecie vw bora 2001r.i nie działa centralny z pilota[kluczyk scyzoryk],z kluczyka wszystko ok. mam cdif 2 to jest podobnie jak w vagu,jak zaprogramować kluczyk.
Cześć Panowie. Troche takie głupie pytanie ale chciałbym poradzić się mądrzejszych kolegów aby uniknąć nieprzyjemności. Doradźcie mi proszę jaki komputer diagnostyczny wybrać. Miałem kiedyś starego VAGa, który niestety wyzionął ducha, samochodów w swoim żywocie też przerobił dużo, a jako sprzęt do czytania błędów i robienia podstawowych testów był jak...
Tak żadnych błędów w ECU i mam podgląd na parametry vagiem lub cdif Dodano po 15 Zawsze niechętnie podchodziłem diesli ale kiedyś trzeba zacząć stąd moja niewielka wiedza z góry dziękuję za pomoc Wiem że niekiedy nie wystarczy dziękuję ,gdyż informacje kosztują i trzeba trochę posiedzieć albo zapłacić żeby jej trochę posiąść. Ale mimo wszystko pogrzebię...
Tester z możliwościami których oczekujesz nie kupisz za tysiąc, dwa, ani trzy :) Co lepsze jeden tester też Ci nie pomoże jeżeli chcesz zając się diagnostyką. Ja posiadam 5 legalnych sprzętów, a i tak czasem czegoś brakuje. Oczywiście Gscan jak kolega wyżej napisał jest super jednak do Hyundai/KIA reszta Azji daje rade, reszta świata radzi sobie. Do...
02978 Vagiem to robisz? Pin czytałem VAG Commanderm i VAG Tacho (oba ryżowe). Oba liczą pin tak samo 02978. Adaptację robię VCP+K originał albo CDIF3 oryginał. Pin nowego sterownika przyjmuje. Pinu immo nie
Witajcie. Mam BMW E36, stary silnik jeszcze na pojedynczej cewce i kopułce. Samochód pewnego dnia zgasł i już nie zapalił. Siedzę nad nim już 4 dzień. Sprawdziłem chyba wszystko co było możliwe. Dalej nic. Silnik 1.8, posługiwałem się tym schematem. http://obrazki.elektroda.pl/6332504100_1... Wszystkie zasilania i masy sterownika sprawdzone....
Witam mam pytanie czy ktoś może mi pomóc w temacie ustawienia pomy wtryskowej w tym silniku? sprzęt wskazuje żądane wyprzedzenie wtrysku zawsze różne od zmierzonego i to znacznie np żądane 0.88 a zmierzone 1.98 posiadam vaga i cdifa jesli jest mi to w stanie pomóc. Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc
Temat rzeka, a ile bys nie przeznaczył, to i tak będzie mało... Na początek polecam vaga i cdif2, lub mniej legalnego euroskana:D Jeśli masz więcej funduszy to jak kolega wyżej pisał np fast box lub kts, ale tu jusz ceny oscylują w granicach 10 tyś w zwyż
Jak masz UCH to powinno udać się połączyć z Centralnym Systemem Elektrycznym, i zobaczyć czy jest komunikacja status immo. W starszych wersjach na UCIBC chyba nie można było się podłączyć ale na UCH pamiętam że szło. A masz może teraz dostęp do tego autaka i interface KKL, żeby sprawdzić, czy połączy się u Ciebie z UCH? Nie nie mam dostępu sprawdziłem...
Nikt nie ma KTS-a , laczka, dobreo vaga - chyba cdif też sprawdzi. pozdrawiam
max 2000 to śmieszna cena chyba ,że używka a sprzedaje żona bo właściciel zmarł a ona nie wie o co chodzi .Myślę ,że musisz się nastawić na początek na polski program np VAG i jego następcę ale nie na CDIF3 bo koszty eksploatacji "zjedzą " Ciebie z kopytami.Zapomnij o piratach bo wczśniej cz póżniej będzie wk....... to że nie można zrobić jakiejś funkcji...
Czyli w liczniku w adaptacjach wchodzę w kanał 0 i w okienku wpisuje 000 tak?? Dodano po 2 Do dyspozycji mam Polskiego Vaga i CDIF2
No niestety CDIF2 jest tutaj "za cienki"... W tej grupie pokazuje jakaś temperaturę chyba silnika Faktycznie przydałby się VAG... Na zimnym silniku jeszcze jakoś utrzymuje wolne obroty na odpowiednim poziomie ale jak się rozgrzeje to już wolne obroty po przygazowaniu nie spadają do minimum tylko utrzymują się na poziomie około 2000obr/min
wymien przepustnice na druga, nowa nie znaczy dobra/sprawna, ostatnio przerabialem temat w golfie IV 1.4, pech chcial ze 3 razy wymienialem, na poczatku myslalem ze cdif nie daje rady z adaptacja, podpielismy vaga tez nic, a problemem byla sama "nowa" przepustnica
Jako informatyk powinieneś zrozumieć, że komputer sterujący silnikiem w samochodzie rejestruje błąd, zgłasza go zapalając kontrolkę, w tym momencie jest tylko jeden problem, podłączyć drugi komputer, który przepyta pierwszy co mu dolega. Podam Ci przykład, polo jakieś 1,6 benzynowe, gaśnie i obroty pływają, podłączam Cdifa i brak błędów, podłączam vaga...
Używa ktoś Car Tool i M-prog z Oli? Jakieś alternatywy Car Toola'a w zbliżonej cenie? Szukałem opinii o CT i nie bardzo coś można znaleźć. Będę wdzięczny z opinie i sugestie! CarTool'a posiadam, używam sporadycznie, aktualizacje co 3 miesiące. Jak na razie nie zawiódł mnie ani razu. W tej cenie polecam, alternatywy nie ma chyba żadnej, wszystko co...
Witam, z pracą silnika dzieją się cuda, podejrzenia moje wzbudzilo ecu, dostalem drugie na podmiankę, ale na nim silnik oczywiscie od razu zgasl, bo występuje teraz immo problem. Jak radzicie teraz odpalic to auto na tym drugim ecu, zeby zobaczyć, czy jest poprawa w pracy silnika?? Mam pod reka vag can commander, vcds, cdif2, star diagnosis, inpe, podnosnik...
Witam. Dostałem do naprawy Ibizę 1.4 2010r na wspomaganie. Auto dostałem od mechanika, który wstawił nową pompę (nie używkę) bo stara podobno przestała działać. On wsadził nową i niestety kontrolka kierownicy świeci na desce. Wspomaganie jest ale ciężej się kręci. Pompę słychać pod spodem w czasie kręcenia kierownicą. Podłączałem KTS-a, CDIF-a, VAGA...
Witam Podobne tematy były już wałkowane, ale żadne z podpowiedzi nie były w stanie rozwiązać mojego problemu: Pojazd jak w temacie, nie odpala. Wymieniłem cewkę bo była spalona i dalej nie ma iskry. Czujnik halla i prędkości obrotowej sprawny. Wszystkie prądy tzn na cewce, gnieździe przekaźnika pompy paliwa, w/w czujnikach są. Zagadnienie jest o tyle...
Kilka miesięcy temu moją "Helgę" dopadła przypadłość "zimny lut w module ABS" W zeszłym tygodniu udało mi się podejść do problemu, wymontowałem moduł (udało się bez demontażu nadkola), dałem elektrykowi do lutowania i zamontowałem z powrotem. Kontrolka od ABS i od czerwona ostrzegawcza święcą się jak świeciły, natomiast możliwe jest tym razem podłączenie...
Witam. Mam do podłączenia T4 1997r i nie mogę złapać komunikacji. Prąd na gnieździe jest. Nie mogę się połączyćz silnikiem kontrolą wskaźników itd. Próbowałem już Vagiem i CDIF2 ale i tak nic.
I tak wszyscy mi mówią. Nie mam niestety VAGa. Pracuję na cdif. Tam też na parametrach widać na biegu jałowym kąt -5 stopni, a powinien być chyba 1-2. Bo nie wiem na pewno. To mój pierwszy rozrząd , bo nie robię tego na codzień i zaraz taki szok. Podpowiedzcie mi jak mam ustawić koła , lub wogóle je zgrać. Ustawienie z autodaty nie pasuje. Na tamtych...
Witam. Dostałem do naprawy Ibizę 1.4 2010r na wspomaganie. Sytuacja identyczna jak u kolegi wyżej. Auto dostałem od mechanika, który wstawił nową pompę (nie używkę) bo stara podobno przestała działać. On wsadził nową i niestety kontrolka kierownicy świeci na desce. Wspomaganie jest ale ciężej się kręci. Pompę słychać pod spodem. Podłączałem KTS-a, CDIF-a,...
Też myślałem nad ECU. No bo skąd by nagle tyle błędów łapał, od razu jak zgaśnie... Tyle że wszystkie byki są "ZWARCIE DO MASY" ciężki temat... Jutro jeszcze sprawdzę co się dzieje z ciśnieniem paliwa jak gaśnie. Sprawdzę także zasilanie w tym momencie na pompie paliwa. Rozrząd sprawdziłem przy okazji i jest na znaki idealnie. Ktoś ma jeszcze jakiś...
Dzięki. Kiedy jest ciepły da się z nim skomunikować, ale i tak wywala błędy i nie działa ABS. A nie wiesz czy wymiana załatwi sprawę, czy trzeba jeszcze programować? Mam interfejs CDIF 3, w VAGach łatwo się nim koduje sterowniki ABS, ale w volvie to może nie dać rady.
Nie działa wspomaganie (elektr.) i świeci tylko ikona wspomagania. Po podłączeniu VagCom widzi tylko silnik i nic więcej zaś CDIF widzi tylko ABS, żaden inny komponent nie jest wykrywany. Bezpieczniki ok. Auto salonowe, igła. Nie znam tego Audi i nie chcę grzebać po omacku. Potrzebuję informacji co i gdzie sprawdzić.
Osobiście polecam CDIF/2 ,jest uniwersalny i współpracuje z VAGiem do volkswagenów posiada oscyloskop, multimetr, emulator sygnałów itd. Poprostu wejdż na stronę www.axes.pl lub www.cdif2.com. Tam się wszystkiego o tym testerze dowiesz .[/youtube]
znalazłem taki interface , mam warsztat elektroniczny i chciiałbym zainwestować troszkę w takie rzeczy...mam już te badziewia, jak OBD II VAG i te rzezcy, ale chodzi mi o coś , co daje rady z autami, które nie mogę oblatać tradycyjnym VAg itp. Co to jest warte? tu jest ink: http://www.swistak.pl/aukcje/1161353.htm...
pralka bosch silnik inwerterowy magnes neodymowy wodomierz schemat elektryczny simson
Fiat Ducato 3.0 JTD błąd P2563 - diagnostyka i rozwiązania Kod PIN do pilota Citroen C5 X7 - jak uzyskać?