Więc pozbądź się tego programu i zainstaluj VCDS Lite bądź VAG COM.
słucham dalej, co jak z czym? Mam tylko vag com
Poszukaj innego, alternatywnego oprogramowania do tego "fejsika". Ewentualnie szukaj kogoś z prawdziwym VAG-iem. Zamykam.
Wygląda na to że któryś z przewodów przy wtyczce pompy wtryskowej jest uszkodzony bo jak tam ruszam to pompa raz cyka raz nie, tylko nie wiem co to ma wspólnego z ecu bo w tej chwili jedyny błąd na vag-com brak komunikacji pomiędzy ecu a abs albo wogóle nie ma komunikacji pomiedzy vagcomem a ecu i abs .
xzupex - zaspałeś?!
Z VCDs vag com i nie wykrywa ECU połczenie zostało sprawdzone napięcie na ECU idzie .
W zasadzie to wszystko jest pod K komfort,abs,airbag,ecu silnika,klima,i wiele wiele zależy od wyposażenia auta
Potrzebny Login do A6C5 2.8 AMX ( manual FWD ABS/ESP jak byście mogli podrzucić i kodowanie. Skrzynia multi zmieniona na manual kodowanie było ok ale przypadkowo zmieniłem na stare z notesu kiedy miałem multi. Teraz pewnie jakiś login z forum by zaskoczył ale cały czas siedzi błąd w Engine ze brak komunikacji z ECU Skrzyni. Może pomysł jak go wykasować...
Niestety po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że ECU prawdopodobnie jest uszkodzone. Brak komunikacji przez Vag-com silne nagrzewanie się elementu zaznaczonego na foto. Prawdopodobnie na śmietnik. Mimo wszystko dziękuję za pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/2422115000_1...
Moim zdaniem nie ma komunikacji zegarów z ecu. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Im... Podobny przypadek miałem adaptując licznik z S4 do EDC15. Immo gasło a ecu mimo to blokowało.
A może mi ktoś powiedzieć jakie będą konsekwencje odłączenia licznika i próby komunikacji z samym ECU Po wyciągnięciu bezpiecznika(AFAIR 11) zaświeci się kontrolka poduszki i wyskoczy błąd komunikacji z immo, wystarczy skasować VAG-COMem.
Któryś moduł bruździ. Miałem coś takiego . W moim przypadku był to moduł airbag , brak masy powodował takie objawy. Odłączaj kolejno moduły i patrz czy masz komunikację z ECU.
Co do rygla, to tak jak pisał kolega- ta blacha co blokuje drzwi po zatrząśnięciu. Co do komunikacji z ecu 1. Problem z wiązka pomiędzy złączem diagnostycznym a ecu 2. Zmiana konfiguracji portu- rozwiązanie ze strony producenta http://www.ross-tech.com/vag-com/issues.... (na samym dole): wchodzisz w opcje Vag-Com i ustawiasz Start Baud na 9600. Jak...
a jeśli jest błąd komunikacji ecu to co zrobić? pytam bo zmieniłem zegary , niby wszystko dopisane ,wsady zrobione, po przekręceniu kluczyka wyświelta się komunikat immo active ,ale auto normalnie odpala ,sprawdziłem vag com i mam przestawione immo na 1 czy włączony .Auto seat leon 1M
W zegarach jest zapisany pin do immo oprócz ECU więc masz do wymiany licznik inaczej nie odpalisz auta , tylko teraz zaczynają się problemy bo jak byś miał kopię eepromu to byś wrzucił do nowego licznika i byś jechał a tak czeka cię wylutowanie eepromu i wlutowanie go do nowego licznika , jest taki program vag-eepromer który działa ze zwykłym interfejsem...
Witam ponownie, zamówiłem już używany sterownik o identycznych numerach. Przygotowuje się do procedury adaptacji immo w nowym sterowniku. W związku z tym mam dwa pytania. Czy w tym samochodzie potrzebny jest do takiej adaptacji PIN do immobilizera? Czy pomimo prawdopodobnie uszkodzonego sterownika silnika powinienem móc się połączyć Vag-Comem z modułem...
seat leon 1.9 tdi asv 110 koni 2002r immo3 sterownik edc15vm+ Na chwile obecną występuje brak komunikacji z ecu błędy z licznika 01177 - Engine Control Unit 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications auto nie odpala nie zapala się kontrolka świec żarowych. w aucie występował problem cały czas...
Przyłączam sie do prozby kolegi Bronko. Mam program VAG-COM 409.1 etap testu przechodzi pozytywnie ale mam problem z polączeniem z modułami cały czas dostaje komunikat NO Response from Controller Samochód jaki mam do zdiagnozowania to Audi A4 B5 TDI
Wczoraj spędziłem 6 godzin aby przerobić soft passata amerykańska wersja w automacie na manual , bez zmiany oprogramowania i po przestawieniu bardzo wielu przełączników dotyczących typu skrzyni i komunikacji pomiędzy modułami udało się i to bez DAMOSÓW. czy nie bylo prosciej zmienic kodowanie sterownika przez Vag com?
Witam serdecznie. Posiadam kabel diagnostyczny Vag-Com którym łącze się bez problemu z samochodami grupy Vag. Na portalach internetowych znalazłem kilka aukcji kabli 2w1 Vag + OpelTech, w takim razie są one w jakiś sposób zamienne? Czy wygląda to w ten sam sposób co kable FiatEcuScan z przełącznikiem ecu - abs - airbag i wystarczy tylko zamontowac przełącznik...
Po roku przy okazji wymiany sondy lambda powróciłem do tego tematu i udzło mi się połączyć z komputerem programem vag-com 3.11 , vwtool ,vagold. wSzystkie opisy były dobre ale jeszcze trzeba wyjąć bezpiecznik z przekaźnika pompy paliwa przed rozpoczynaniem odczytu kodów błyskowych lub komunikacji z laptopem.(interface prosty na max232)
LT35 AVR 2004r. Nie mogę połączyć się VAG-COM, ani CDIF2, z puszką IMMO pin14 w złączu diagnostycznym. Potrzebuję dopisać nowy kluczyk (posiadam tylko jeden). Samochód odpala, nie ma żadnych błędów, czemu nie mogę połączyć się z puszką? Sprawdzałem komunikację na pozostałych pinach w złączu diagnostycznym, ale bez skutecznie. Też nie mogę połączyć się...
Witam, piszę sobie sofcik po ELM327 ale mam bardzo duży problem ze znaleziemiem informacji na temat programowaina interfejsu diagnostycznego OBDII KKL. Mam pare pytań odnoszących się do tych dwóch interfejsów. - Czym różni sie komunikacja od strony c++(ogolnie komunikacjia) jezeli chodzi o ELM i KKL? - Skąd VAG-COM bierze wartości dla czujnika powietrza...
18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller 18265 - Load sygnal: Error Mesage from ECU 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 18047 P1639 Accelera.Pedal Pos.Sensor 1+2 Range/Performance 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1: Insufficient Flow 16726 - problem z położeniem czujnika wałka rozrządu 16555 - Fuel Trim: System Too Lean:...
Komunikacja z ecu jest tylk tak jakby immo nie rozpoznaje. Ecu na naklejce ma num. 038 906 018 FS a VAG zczytuje 038 906 018 FD z tym ze pompa wtryski i turbo sa zmienione i ktos chip robil i kosci sa zmienione. bledy ale glownie dlatego ze osprzet nie jest jeszcze podlaczony. Silnik VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906...
To nie są sterowniki. To jest oprogramowanie z którym ten interfejs współpracuje, dzięki czemu potrafi nawiązać komunikację z danym ECU i w danym protokole, interpretuje odpowiednio zwrócone dane itd. Sterownik to to coś, co pozwala Ci wiedzieć tego fejsa, nie jako coś kolejnego podłączonego do USB ale jako właśnie HEX CAN. Sam interfejs i jak to nazywasz...
Dzięki za zrzut - wgrał się poprawnie ale niestety program nie chce działać - "open port failted". Kabel jest teraz wykrywany poprawnie - uaktualniłem nawet sterowniki FTDI od konwertera i portu. Na dołączonej płytce jest katalog VAGCAN+K V3.6 a w nim VWTester.exe o rozmiarze 647168 bajtów (product version: 1.0.0.1, oryginalna nazwa: VAG K+CAN Commander.EXE,...
W związku, że podobnie jak Kolega: Ja mam natomiast inny problem: SIMOS Manager nie potrafi dokończyć resetu EEPROMa, przy różnym stopniu zaawansowania kończy z błędem "przekroczony timeout" albo "zły koniec bloku przy zapisie EEPROM". nie znalazłem nic na temat błędów w komunikacji SIMOS Managera z ECU Felicii odgrzeję tego kotleta i podepnę się na...
Skoda felicia 1.3 MPI + Motordiag Autocomsoft SIMOS - problem z komunikacją Witam! Podobnie jak Kolega w tym temacie który niestety umarł bez rozwiązania, mam następujący problem: SIMOS Manager nie potrafi dokończyć resetu EEPROMa, przy różnym stopniu zaawansowania kończy z błędem "przekroczony timeout" albo "zły koniec bloku przy zapisie EEPROM". Nie...
Witam. Mam następujący problem. W golfie 3 tdi spalił się komputer. Możliwą przyczyną było przetarcie i zwarcie do masy dwóch przewodów od nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Wymieniłem komputer (sprawny, działający na drugim takim samym działającym golfie) i dalej nic. Załatwiłem vag com-a, podłączyłem do auta i nie chce sie łączyć. Z moim sprawnym...
Witam! Audi A6 2.5TDI w automacie 1999r Po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, nie zapala się żadna kontrolka, ale silnik słabnie i biegi w trybie awaryjnym wchodzą. Sterownik skrzyni czysty. Sterownik ESP/ABS wywala błąd 647 - brak połączenia elektrycznego ze sterownikiem silnika 2. Sterownik silnika wywala błąd komunikacji...
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Witam, Mam problem z diagnostyką tego właśnie auta z 97 roku jak w tytule. Próbowałem już na kilku programach - VAG 409.1 , VAG 311.2 , VW Tool , VCDS-Lite... W zasadzie za każdym razem komunikat jest podobny czyli : "Interface Status = 3 Interface Not Ready ! Possible reasons: -Incorrect COM port selected -Interface not plugged in -Ignition not turned...
Witam,potrzebuje pomocy w adaptacji sterownika silnika.Po sczytaniu błędów VAG-iem wysypało się immo. Zawiozłem licznik i ecu do fachowca,wgrał nowe wsady i oznajmił,że po zamontowaniu będzie ok.Zamontowałem i okazało się,że....padło ecu,przekaznik pompy paliwa tyka 2-3/sek. i nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika (od tamtej pory fachowiec nie...
Chciałbym odświeżyć nieco temat, zakupiłem interfejs diagnostyczny viaken kkl line, i przy pomocy programu vcds-lite(tylko on zadziałał pod win7 x64), po kilku próbach łączenia się w końcu się udało(jak wiadomo trzeba było ustawić odpowiednio start baud, jednak o tym wcześniej nie wiedziałem), próbowałem na maszynie wirtualnej z programem vag com 3.11...
Witam! Potrzebuje podpiąć się do ECU silnika w Renault Modus 1.2 16V 75KM (kod silnika D4F 740) rok 2006. Sterownik silnika Siemens SIM32 S120200102B, 8200414422 8200401568. Posiadam kabel OBD2 na KKL, którym diagnozuję sobie Fabię 1.2 '03. Z racji tego że DDT2000 działa z kablami KKL chciałem podpiąć się do tego Modusa tym kablem. Zdobyłem i zainstalowałem...
(...) m do tego Passata byłby odpowiedni? Czy pokazywałby wszystkie parametry, czy trzeba go by było przerobić inaczej? Proszę o odpowiedź, ponieważ nie znam się na tym. https://obrazki.elektroda.pl/5872598100_... https://obrazki.elektroda.pl/1808811000_... Dodano po 4 Witaj na forum! Dodanie wyświetlacza FIS (Fahrerinformationssystem)...
Witam! W telewis znalazlem rowniez male wyjasniejsze odnosnie starszych pojazdow na k-line .Z tego co wynika mozna sie podlaczyc pod sterownik " na stole" po uprzednim jego wymontowaniu,tylko nie rozumiem jak mozna zaprogramowac kluczyki,jesli nie mozna sie polaczyc z licznikiem/immob. - Interface obsługuje najnowsze pojazdy z grupy VAG; protokół CAN...
Niestety, operacja się nie powiodła. Eeprom również martwy, o dziwo. Jak zmusić nowy sterownik do pracy? Jedyne co mam to dump ze wskaźników. Okazało się, że eeprom i flash milczą. Edit. Doczytałem się, że jeśli w samochodzie nie było grzebane (a mam podejrzenia, że nie było) To pin z licznika i do ECU jest taki sam. W związku z tym po podłączeniu kolejnego...
Witam mam następujący problem z autem marki Seat jest to Ibiza z 2000 roku z silnikiem 1.4 16 V 100 KM. Podczas jazdy auto zaczęło gubić obroty przy równoczesnym zapalaniu się kontrolki EPC, gdy kontrolka gasła obroty wracały do normy. Następnie auto kilka razy zgasło ale dało się normalnie uruchomić silnik i jechać dalej. Po zbadaniu VAG-iem używałem...
Mercedesy renaulty peugeoty citroeny volvo i vag te marki Jasne. Ja mam taki komfort że współpracuję z warsztatami które specjalizują się wyłącznie w Mercedesach, więc do tego mogę się odnieść. Grupa PSA mnie zupełnie nie interesuje (bardzo niskie stawki za pracę przy "żabach", i klientela specyficzna - szkoda mi czasu na to). Generalnie temat (jeżeli...
read ECU eeprom EDC 15 read PIN PIN z ECU jest ten sam co w DASH READ DASH key adaptacion - inna komunikacja write key nr ... programing Vag Dash prowadzi nie wiem czy Vag Can Commader też choć mam i używam do naprawy liczników :) Dodano po 2 Jak masz Vag can to łatwiej jest rozwiązać problem. możesz mieć 10 kluczyków nawet:) Dodano po 1 Ale co z centralnym...
http://www.transpondery.com/pinout_guide... Brak komunikacji może być spowodowany zwarciem na linii K, jest ona podłączona nie tylko do ECU, równolegle może być podłączona do innego osprzętu a nawet radia, uszkodzenie któregoś z podłączonych urządzeń i/lub zwarcie w dowolnym miejscu linii K powoduje brak komunikacji.
Pod ten program musi byc "specjalny" kabel, nie zwykly kkl. Ten rocznik nie ma can do diagnostyki, a tylko do komunikacji między modułami (ecu,abs,) Diagnostyka jest po lini K. Zdiagnozujesz to zwykłym KKL-em i jakimś programem np.Vag-com. K can commander to kabel do liczników bardziej niż do diagnozy,ale można nim też robić prostą diagnostykę w połączeniu...
Auto z DE, historia nieznana. 1999r, TDI na pompie, po lifcie, licznik VDO, immo w liczniku. Auto przyjechało z jednym kluczykiem, plastikowym - oryginał, ten najmniejszy. Puszka od komputera rozkręcona, śrubki w aucie. Dorobiony nowy kluczyk, bez pastylki immo, auto chodzi na nim nie gaśnie, miga kontrolka immo. Na oryginale plastikowym silnik pracuje,...
Witam wszystkich serdecznie, Posiadam PocketPC MEDION 40746 MDPPC 200 oraz zakupioną wtyczkę OBD do AUDI TT kupiony tu: http://diagcars.com/sklep.php?lang=pl&ka... Urządzenie działa rewelacyjnie z VAG-COMEM na laptopie, podpinam go do RS232 i odrazu bez problemów znajduje tzw. LIVE-DATA czyli na bieżąco wyświetlane informacje z komputera...
komunikacja alternatora nissan komunikacja fatek komunikacja
laptop wyłączać chwila linde silnik jazdy powolne narastanie
Kod błędu E45 w suszarce Electrolux - rozwiązania Telefon wibruje, ale ekran pozostaje czarny - przyczyny i rozwiązania