po co ci dopisać vin lepiej jak go nie ma. jakim sprzętem czytasz te błędy bo chyba nie vcds podejrzewam że lm china.
Czyli rozumiem, że całość do kosza tak? W takim wypadku przejadę się jeszcze po nim parę razy cofając niejednokrotnie, aby wynagrodzić sobie czas zmarnowany na czytanie forów.
Witam Pierwsze primo, na czym jest zrobiony interfejs, na Atmedze czy HL008, jak na HL to kosz, jak Atmega to można powalczyć. Po drugie, potrzebuję software z jakim był kupiony kabel, z tego co kojażę v18 chinole wypuszczali na zablokowanym eepromie i dawali odpowiedni loader. Dodatkowo możesz sprawdzić czy odczyta zawartość interfejsu zamieszczonym...
czy da się uruchomić VCDS na kablu od VAG K+Can Commander 1.4 China ???
Nie sprawdzałem przełącznika. Błąd się pokazał o 21:00 po 12 godzinach pracy i miałem już dość grzebania tym bardziej że wykasowanie wszystkich błędów od świateł po przekodowaniu zjadło mi nie mało nerwów. Czy ma ktoś może schemat do Passata 2.0 TDi ? Wersja USA to inna buda od B7 (większa) ale elektronika pewnie to samo. Czy kablem VCDS China 12.12.0...
pewnie ten vcds made in china też mam czasami problem ze sterownikami marelli najczęśćiej w borze jeżeli nie masz innego sprzętu pokombinuj z tym co radzi kolega trasher3322. Ja czasem używam do tych sterowników kabla vag k+can i programu vw toll. Nie ma problemu z komunikacją.
Dioda zamówiona, niestety na znanym serwisie w zwykłych sklepach elektronicznych rzadko dostępna od ręki. A co do tego kodowania sterownika, czy jeżeli piecyk jest przełożony z t5 do t5 to trzeba coś zmieniać w kodowaniu a jeżeli tak to jak to zrobić Vagiem ? Niestety vcds nie mogę skonfigurować z moim kabelkiem made in china, a może ktoś z Was ma wersję...
Czym diagnozowane? VCDS z chin czy czymś innym? Naprawdę to ważne.
Pomiary Trudno, ale sam wstawiłeś screeny. Podłóż delphi made in china pod tylne koło ,żeby auto nie toczyło ci się po hali przy diagnozie. Podepnij VCDS, VAS , tam znajdziesz podpowiedzi co do parametrów bieżących i parametrów wymaganych. Co do możliwych przyczyn , podaj kod silnika.Błędy przepływu powietrza mogą mieć kilka źródeł. skąd wiesz ze made...
Kupiłem vcds
Commander ver 1.4 made in china. Do wyboru jest rb4 crypto ale nie odczytuje. Posiadam takze ori VCDS.
Problem rozwiązany, VCDSem z serii od 11.xx do 12.xx nie udało się dla mnie skomunikować z radiem, a zrobiłem to zwykłym china OBD 2 z programem Vag Com 411.
Kolega ma raczej orginał z Chin , zainstalował nowszego VCDS-a od tego co dostał z kablem i atmega162 poszła na urlop.
Witam. Koledzy i koleżanki(jak takie tutaj się pojawiają) po raz kolejny potrzebuję Waszej porady. Potrzebuję zakupić 3 interfejsy: 1.clip - sprawa raczej prosta, 2.autocom lub temu podobne zabawki z chin typu CDP+, 3. coś do VAG (VCDS lub VAG Commander) Oczywiście sprzęt wiadomego pochodzenia - made in china, z pominięciem VCDS'a. Czy ktoś może polecić...
Cześć, znalazłem ten wątek szukając info na temat tego procka. Chińczycy montowali je zamiennie z ATMEGA 162 w kablach VCDS. Tutaj jest opis: https://www.alldatasheet.com/view_datash... Niestety procek jest od NEC a nie ATMEGA (model 162) i nie nadaje się do "edukacyjnej" aktualizacji kabli pracujących dla VCDS. Wiem że ten...
To i tak grosze w porównaniu z innymi fejsami czy naprawą u elektronika. Jesteś pewny? wizyta w serwisie nie będzie kosztować raczej 2 tys zł, a za 300 pln takiego sprzętu i oprogramowania nie kupisz. A większość mechaników ma Delphi (ryżową kopie) i są niby specami. Prawda jest taka - podłączysz China-power i możesz się bardzo zdziwić jak na CAN pójdzie...
Chciałbym przekodować siłę wspomagania w Audi A2 2002r. jednak nie mogę się połączyć z modułem sterującym. Korzystam z VAG KKL (najprostszy bez CAN) i bez kłopotu łączę się z innymi modułami (w zasadzie wszystkimi) dzięki VAG-COM, VCDS Lite lub Polski VAG 4.9 jak też CAN Commander (China). Czyżby to szło po CAN ? Jest jakiś komunikat odsyłający do kanału,...
To są te sterowniki ?
Kolego wiem jak wyłączyć immo. Instalowalem już parę razy ten program ale nie u siebie i wszystko smigalo. PotrZebuje zczytac wsad z licznnika i zrobić immo off. Wiem jak to zrobić więc się nie musicie martwić. Tak adaptacja vcds lub vagiem to kanał 17, niestety tymi programami nie da rady zczytac wsadu. Ktoś coś pomoże na taka dziwna komunikację??
I tak wlasnie jest. VCDS go nie wykrywa. Kluczyk da sie wprogramowac ale w autach z crypto 48, np w Audi A2 bez problemu. Krotko mowiac jedna wielka lipa bo sprzedawcy podaja, że VCDS na tym normalnie powinien chodzić. Sugeruje to ze mamy interfejs VAG z CAN a tak na prawde to mamy tylko obsluge programu VAG Commander (CHINA) i to w ograniczonym zakresie....
Szczerze mówiąc to wszyscy odnoszą się do tego tematu używająć VCDS. Będę w stanie opisać to za 2tyg - kodowanie (adaptacje) na pewno da się zrobić. Zawsze możesz zadzwonić do viaken lub innego sprzedawcy interfejsu i zapytać czy można robić adaptacje. Pozdrawiam
witam, posiadam zakupiony OP-COM bezpośrednio ze strony vcds.pl i jest to 100% oryginał, jednak program AVDI przez przypadek wgrał mi coś do FTDI i teraz program OP-COM nie łączy się z interfejsem i autem, ma ktoś oryginalny wsad do op-com wraz z programikiem do naprawy ? Dziękuję za pomoc.
Witam, trochę zakurzony temat, a ja postanowiłem go trochę odkurzyć. Na początek : Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Panowie mam takie pytanie posiadam taki sam kabel, jak autor tematu, z tym, że nowsza wersja bo 12.12.3 u mnie wszystko działa, ale z jednym moim samochodem, a dokładnie vw polo z 2004 r. gubi połączenie. Czasami uda się połączyć...
Zakupilem niedawno kabelek VAG-K+CAN Commander Full, china.I nie moge sie polaczyc z licznikiem. Dodam ze jest to licznik Component: KOMBI+WFS 4 H14 0200 to zczytuje VCDS.Czy do tego licznika potrzeba jakis specjalny kabel? Dodam ze z np motorem moge sie polaczyc i zczytac bledy itp.Czyli interfejs dziala poprawnie.
Problem rozwiązany! Kabel działa! Pomogła mi mailowo z Chin sprzedająca.... https://www.wish.com/c/59a560a7787e7b217...
Witam koledzy, Sorki za póżną odpowiedź, ale niestety próba adaptacji zegarów zakończyła sie porażką. Do odczytania pinów użyłem vag dask k+can 5.14- china odczytało mi bez problemu pięcicyfrowy kod pin do obu zegarów, jednakże przy próbie zalogowania się przez vcds, wywalało mi błąd że podany pin jest nieprawidłowytroszke dziwna sytuacja, ponieważ...
A co oni zrobią jak błędy popełniają sami producenci a rynek jest jaki jest. Po cholerę VAG wszedł z Magotanen to Chin? mało że vcds potrafili zhakować to jeszcze i z licznikami poradzili bo jak cofnąć się nie da więc poszli po rozum do głowy i kręcą go do przodu na około. Ponoć 2 tygodnie potrzebują aby nabić 60kkm więc dlatego takie małe przebiegi...
Sprawdziłem. Nic z tego nie będzie niestety. Zero jakiegokolwiek kontaktu. Podjechałbym do kogoś kto się na tym zna ale jestem za granicą i samochód też. Tutaj zgolą za to jak za zboże. Trzeba coś wymyślić. Z rzeczy które mam do dyspozycji to: -Warsztatowy komputer z WIN10 i licencjonowanym VCDS 17.1 i interfejsem Hex-CAN -Komputer z Win7 i oprogramowanie...
To jaki kabelek polecacie od Chin? Coś konkretnie ? Np. ATMEGA162 + 16V8 + FT232RL ?
Kup bezpośrednio z Chin jak się nie śpieszysz i dokup vcds to zapłacisz za oba jakieś 230zł.
Posiadam vcds 18.9 (oczywiście podróbka z chin), czy w audi a2 1,4 aua da się zmienić wolne obroty ? Czytałem gdzieś że w adaptacjach na kanale 02 jest ustawienie od wartości 128 jednak u mnie na tym kanale jest wartość 831.
Witam. Nabyłem licznik z FISem i manetki z przyciskami, chcę wymienić bezFISowy licznik na ten nowy. Mam pin od radia. Próbuję zgrać obszar immo kablem VAG K Commander 1.4 (China) i załączonym do niego oprogramowaniem. Postępuję wg instrukcji http://seat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Program widzi moduły. Niestety przy próbie odczytu jakichkolwiek...
Hey! Po użyciu nowo nabytej wtyczki z oprogramowaniem K+Can Commander 1.4 China z autem VW Caddy 1.9TDI 2005 pojawił się problem. Weszłam w moduł ABS, gdzie program wskazywał błąd 0522, przy użyciu opcji Clear DTC błąd nie został usunięty - wyświetlił, że jest błędem permanentnym. Od tego czasu "na wciąż" świeci kontrolka ASR, tak jakby system był wyłączony....
Witam prosił bym o pomoc w wyborze w miarę dobrego interfejsu na początek grupa VW, jest tego tyle że pewnie nawet komuś doświadczonemu ciężko było by wybrać myślałem nad kabelkami VCDS VAG COM 908.1 (diagnoza) VAG TACHO 3.01 (licznik, immo,PIN) VAG CAN 5.1 Commander (licznik, immo,PIN) ale niepokoi mnie to, że podobno można tym uwalić co nie co, a...
Witam, Auto trafiło do mnie po kilku macherach. Niby w czasie jazdy zgasło. Nie było iskry. 1. Sprawdziłem instalacje elektryczną najważniejszych elementów od czujników do wtyczki ecu zarówką 40w: - do halla na wale - do halla w kopułce - do cewki zapłonowej Iskry nadal nie było 2. Zmierzyłem zasilania ecu po zapłonie i w momencie rozruchu, biorac mase...
Witam, silnik 2.0 tdi cr CAGC po resecie zapamiętanych wartości dla filtra DPF w kanale 031 pokazuje "0" hPa a w kanale 032 "114" hPa na wyłączonym silniku. I jeszcze jedno komunikacja z silnikiem jest po UDS'e, VCDS 11.11 z Chin większość funkcji jest wyszarzana.
Witam _carlos- za pomocą vcds-a wy koduj radio z bramki can. Pzdr
W Polsce klona nie znajdziesz na oficjalnych portalach, jedynie zakup z chin, koszt od stówy, a przeróbkę Ci wykona nawet domorosły elektronik, noty do układów są dostępne w sieci.
Dzień dobry Koledzy szukałem po forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Coś chyba przestawiłem VCDSem w F2FL w generalnej elektryce (9) lub we wskaźnikach (17), że przy każdym odpaleniu pokazuje mi ilość km do przeglądu. Ja wiem, że to się kasuje, ale nie o to mi chodzi. Wcześniej miałem tak, że przypomnienie pojawiało się ok. 14 dni przed...
Co do interfejsu to wystarczy najzwyklejszy vag KK-L , a program najlepiej vag 311 lub vcds lite. Wybieramy grupę 15 airbag , następnie 10 adaptacje , kanał 01 i dajemy READ. Wyświetli się aktualny stan poduszki , 1- dezaktywacja 0- aktywacja Czyli jeśli masz 1 to zmieniasz na 0 klikasz save i gotowe. Może wiesz coś na temat programu vcds, bo kabel...
Tylko, że ja jeszcze kabla nie mam. Z chin za około 100zł z napisem hex-v2 wersja 19.6.2 będzie dobrym wyborem żeby wyłączyć poduszkę? Nie mam kluczyka w schowku. Gdańsk
Trochę przeżytek ten eclips, lepszy byłby chyba tacho universal z chin od dobrego sprzedawcy, lepiej UPA, coś do zabezpieczonych i do tego może być np magic dash lub dash can commander+ vcds i op-com,
Żeby było śmieszniej przez przypadek wpadłem dzisiaj na digital K. na temat o przeróbce tego programatora :D Tam jest kwestia jednego kondensatora, przecięcia sciezki 3.3v i dolutowanie zworki z zasilania 5v, które programator ma w sobie. Kwestia 15 min roboty. Mam nadziej, ze ten post tym razem wnosi coś do rozmowy i nie zostanie zgłoszony do moderatora...
bez urazy, ale MPPS ma bardzo dobry support - a chinolem bym tego sterownika nie ryzykował. Ale jakim chinolem?;] Bez przesady, nawet Siemens produkuje w Chinach. Backup już jest...teraz pozostało odnalezienie dobrego XDFa, wyzerowanie odpowienich danych, sprawdzenie sumy kontrolnej i można pakować go z powrotem :D Był mały zonk przy kasowaniu alarmów...
Oczywiście wszystko da się połamać tyle że walka toczy się raczej o czas w którym to nastąpi i opłacalność tego przedsięwzięcia . Dobre rozwiązanie daje twórcy czas na przygotowanie kolejnego produktu i wprowadzenie go na rynek . problemem jest tylko czas bo opracowanie nowego rozwiązania zajmuje często rok w tym czasie chińczyk zalewa rynek milionem...
Witam, Nie działa mi kabel Hex V2, klon z Chin. Działał bez problemu parę miesięcy temu, początkowo był brick bo nie wyłączyłem neta i musiałem go ponownie przeprogramować ale potem już działał. Dzisiaj chciałem pousuwać błędy vcds'em i nie działa, pokazuje się komunikat "kabel nie podłączony do samochodu" a kabel jest podłączony, świeci zielona dioda....
sprzedawca china china schema zasilacz china
moduł trigger przetwornik własnej roboty somfy piloty
arkusze egzaminacyjne płytki prototypowe
Land Rover V8 2020 – lokalizacja sterownika wtryskiwaczy ECM, Bosch MG1, Range Rover, Sport, Defender Błąd L7 L w radiobudziku - przyczyny i rozwiązania