Witam mogę prosić o program do sprawdzenia interfejsu? Bo też mam problem z podobnym i widzi go program przed połączeniem do samochodu że statusem niepodlaczony do samochodu a gdy podłącza do auta nie wykrywa interfejsu wcale. Może kabel uwalony? Jaki koszt naprawy i jak to przebiega?
Powinien pasować, tylko zwróć uwagę, że ten oryginalny w jakiej masz obudowie SOT323 czy SOT23?
Nowsze auta mają i nowsze sterowniki i więcej możliwości kodowania.Do tego dostosowano VCDS.Nie bardzi rozumiem o co ci chodzi z tym podpowiadaniem.Czy to źle, czy dibrze, czy za mało? Nie w kazdej pozycji znajdziesz podpowiedzi.Czesc kodowań wymaga podania wcześniej kodów serwisowych, wiec ppdpowiedzi nie mają sensu.Niektore kodowania są dopasowane...
Obydwa daję radę , ja bym wolał w PL dla wygody chyba że znasz anglikański.
Witam, zamówiłem ostatnio z Ali interfejs HEX V2, ale gdy otworzyłem przesyłkę, zauważyłem, że nie ma płyty ze sterownikami i oprogramowaniem. Moje pytanie jest takie: czy jest możliwość pobrania VCDS do tego interfejsu? AI: Czy sprawdzałeś stronę producenta lub jakąkolwiek dokumentację w poszukiwaniu linków do pobrania oprogramowania VCDS? TAK, SPRZEDAWCA...
na kkl musisz sciagnąć vcds-lite i zadziała
Musisz sprawdzić go ale za tą cenę to ok. Przedewszystkim jest nowy z bazy danych więc jakoś to będzie za te 600:-) https://www.olx.pl/d/oferta/tablet-diagn...
Pewnie włączyłeś tryb transportowy:) i pewnie klakson też nie działa. Szukaj w "aplications" "deactive transport mode". Uważaj,abyś sobie kodowanie jakiegoś modułu nie zmienił,bo wtedy dopiero narozrabiasz.
Nie obsłuży
Na moje to vcds nie pójdzie z tym interfejsem. Szukaj jakiegoś vaga lub coś podobnego.
Złącze zrobione z goldpinów jest do programowania ATmegi - musisz tylko sprawdzić które to: Miso, Mosi, SCK, Reset, VDD, GND. Ze wsadem będziesz miał kłopot bo jak ktoś ma to sprzedaje całe kabelki a wsadem się nie podzieli. 11.11.5 jest chyba najwyższą działającą wersją w PL.
Nie. Nie jest
Oryginalne oprogramowanie bezpłatnie możesz pobrać stąd: [url=https://www.vag-com.pl/index.php?mo... lub tu: [url=https://www.ross-tech.com/vcds/down...
Na twoim kablu odpalisz tylko VCDS Lite , do wersji którą chcesz uruchomić potrzebujesz taki interfejs jak w linku .
To są te sterowniki ?
Opis błędu głosi - ograniczenie funkcji z powodu przerwanej komunikacji. P.S. Ten komunikat będzie wyglądał na oryginalnym, tylko starszym, VCDSie dokładnie tak samo. P.P.S. Adako nic tu nie ma do rzeczy bo to wersja Angielska ;)
Jak grupa vag to vcds
Niestety te ryżowe klony działają tylko w pakiecie ze spiaraconym oprogramowaniem. Plus nieraz jest jeszcze instrukcja krok po korku co zrobić które pliki podmienić by działał. Trzy muszą być odizolowane od neta i jakichkolwiek aktualizacji bo pobranie aktualizacji to przeważnie uceglenie fejsa.
...to sprawdź czy kabel nadal działa i jest widoczny jako port COM, bo ostatnimi czasy sterowniki kabli FT232 z Windows Update "zabiły" sporo klonów. Druga rzecz - to kabel musi być podłączony do zasilania 12V (do samochodu), żeby przeszedł test interfejsu w VCDS-Lite.
VCDS lite lub VAG COM 409.1 ale raczej zmiana nie będzie trwała (po dłuższym odłączeniu akumulatora wróci do normy). Czasem opcja nie jest dostępna W wersji Lite i trzeba mieć Pełnego VCDS (program + interfejs). Aby to zrobić na stałe trzeba by grzebać w mapie sterownika silnika (chiptunning). [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam, moze i nie na temat, Ale czy kolega wyzej wie gdzie moge kupic vcds 908 PL ;) Dzieki za odp. EDIT: dzieki za dobre checi kolego (at)enauto ;)
W zupełności VCDS wystarczy .
Vas łyknie glowica ciut droższa ale warto bo miedzy vas a vcds to przepasc. Lepszego interfejsu juz nie ma.
Do wszystkiego to w sumie nic. Jakis launch kupisz za około 4 tysiące. A tak poniżej to jakieś chińskie klony na daną markę, w stylu forscan, vcds, lexia itp.
Oki, ogarnę drugi ECU, zorbie immo off i podłącze samego CAN. Jak ruszy to dorobię wtyczkę i pakuje w auto :) Uważaj co piszesz o immo w ecu bo temat zostanie zamknięty przez moderator od samochodów, poczytaj regulamin o immo
Vag-Com lub pełny VCDS. Interfejs z CAN
Witam czy może ktoś poratować jak zresetować hex-v2? Wszystko na początku działało - interfejs wykrywało - ale neta nie odłączyłem i uwaliło kabel. Uruchomiłem EEWITELANG.EXE wszystko poszło ale teraz jak klikam test w VCDS to nie wykrywa interfejsu pomimo zainstalowanych sterowników? Ma ktoś pomysł co jest nie tak?
Witam zakupiłem interfejs VCDS pro z AliExpress i wszytsko byłoby dobrze gdyby nie to ze nie mogę się polaczyć z licznikiem inne moduły okej czego może być to wina
Nie odpalisz VCDSa na KKLu. VCDS wymaga specjalnego interfejsu który ma inna budowę. VCDS nie zauważy nawet Twojego interfejsu. Twoj interfejs nie obsługuje CAN i nie zmieni tego żaden software.
Program oryginalny, interfejs także?
Kolego nie ten interfejs do vcds to vcds a nie k+can
Witam Posiadam tablet z Windowsem, używam go do diagnostyki w aucie. Szukam informacji czy jest takie urządzenie lub możliwość zrobienia urządzenia typu hub usb. Zależy mi na połączeniu kabla diagnostycznego do tabletu bezprzewodowo, tak jak przykładowo działa mysz bezprzewodowa. Jest to możliwe? Pozdrawiam
Do pasata chyba bedzie dobry VCDS
Nie no najbardziej mi zależy na samochodach z grupy VAG i Oplu A do którego roku można nim diagnozować samochody? I czy pracować bedzie można nim też na programie VCDS ?
Kupiłeś interfejs do aut grupy VAG i do tego interfejsu są programy typu vcds-lite lub vag-com ale czy działa to z oplem to nie wiem .
Podłączasz cztery piny atmegi do programatora czyli pin 1,2,3,4, a gnd i 5v programatora do stabilizatora. Do programowania podajesz 12v na złącze obd interfejsu, najpierw robisz odczyt dla sprawdzenia poprawności bo może zablokować atmege. Najlepiej odczytać też prędzej fuse bity. Prawdopodobnie zablokowałeś atmege programowo. Po zaprogramowaniu najlepiej...
Czyli przez program vcds nie da się przeprogramowac płyty w interfejsie?
To niby o jakim "interfejsie" rozmawiamy VagCom czy VCDS Ten interfejs podłączany jest do programu VCDS?
Taki oto otrzymałem zestaw naprawczy od sprzedawcy do interfejsu vcds 19.6.1 stosuje się go dopiero gdy faktycznie interfejs uszkodzony a nie blokowany przez program antywirusowy. Ten plik traktuje jak wirus to nie jest wirus zapewniam -antywirus chce go usunąć a ja go pozostawiam w katalogu wykluczonym i pozostaw w urządzeniu. Jak korzystamy z tego...
No dobrze, musi być. Tylko, że jak podłączam pod obd to mi nie wykrywa interfejsu
A czy przez vcds dam radę? Mam interfejs delphi i jeszcze mam inne programy
Bo do prawidłowego zakodowania BORDNETZ służy inny interfejs. VCDS możesz uruchomić dodatkowe funkcje, ale nie zawsze kodowanie pójdzie prawidłowo. Tym bardziej jak masz ryżowego VCDS.
Obecnie program nazywa się VCDS i współpracuje z dedykowanym interfejsem HEX+CAN, jest też wersja VCDS-Lite przeznaczona do starszych samochodów (bez CAN) i współpracująca z prostymi interfejsami KKL. Linki podano powyżej, z adako są polskie wersje ale sporo droższe od angielskich z ross-tech.
Witam Posiadam klona interfejsu który aktualnie działa, ale widnieje komunikat niezarejestrowany. Wszystkie funkcje zostały ograniczone i jedynie co można robić to odczytywać i kasować błędy. Prawdopodobnie odpaliłem starszą wersje vcds i tym uszkodziłem. Słabo się na tym znam, ale czy można jakoś przywrócić kabel do pełnej użyteczności? Rozebrałem...
Chińczyk u znajomego ubił parę modułów - puścił +12V na szynę CAN. (wszystko popaliło) Ty tak na serio na poważnie? I uważasz się za "elektromechamik samochdowy"?? Jak już pisałem, tutaj w UK takie pierdoły pseudospecjaliści wciskają klientom na co dzień, ale żeby tak publicznie na forum..?
vcds 11.11.0 en polski to tylko wersja ross tech beta
Z VIN wychodzi, że masz asystenta zmiany pasa co też widać w skanie (Adres CF: Zmiana pas.ruchu 2) . Nie odczytuje Ci z asystenta danych bo masz starszą wersję interfejsu VCDS.
Odnośnie nawet szybkiego CANa i interfejsu VCDS przy ECU EDC16 odczyt parametrów w trycie TURBO też się wywala... za wolny przesył z komputera.. Odczytywałem 4 wartości na kanale EGR. po 10 minutach wywalało.
A dioda w interfejsie świeci?? na pewno mocno wcisnąłeś wtyczkę??
W Golfie 3 nie występują kody błyskowe. Odczyt tylko interfejsem, np VAG lub VCDS. Golf 2 z silnikiem 1.6 PN i 1.8 RP miał kody błyskowe.
Bo ty potrzebujesz elektryka/elektronika. Daj zdjęcie tego fejsa. Żeby VCDS odpalił trzeba interfejsu K-line oraz dobrze ustawić wirtualny port COM .
https://obrazki.elektroda.pl/2630125000_... Witam.Zakupilem sobie interfejs diagnostyczny Hec-v2 ,z wiadomego źródła.Wszystko działało dobrze,przez jakiś czas.Prawdopodobnie pociągnął mi jakieś aktualizacje z neta i się skończyło.W zakładce interfejs użytkownika,była informacja że Status:unieważniony.Postanowilem odinstalować program...
a po co kupować autocoma?? Coś cię dziwi, bo nie zrozumiałeś pytania w pierwszym poście....
Witam może ktoś mi pomóc w zainstalowaniu interfejsu Viaken? Niby pokazuje że zainstalowane ale vcds lite ani stary vag nie czyta interfesju.
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze tylko pytanie gdzie mogę kupić VCDS(program+interfejs)? Czy ten jest OK: https://www.olx.pl/oferta/interfejs-diag... Czy może jest gdzieś taniej?.
Ok, sprawdze i dam znac.
Vcds lite plus interfejs KKL na usb. Jest check musi być błąd.
Tu idzie nie o interfejs, a o oprogramowanie. Przykład - VCDS sam interfejs może warty ze stówę, a resztę około 1700 zł płacisz za LEGALNE oprogramowanie. Podobnie jest z LEXIAMI, PROXIAMI ITD.
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
Vcds lite jest darmowy ale mocno okrojony
EDC-15/16 to typ sterownika silnika (ECU), program to był zwykly VAG-COM a potem VCDS z interfejsem HEX Dodano po 1 PS Najpierw to upewnij się, że możesz edytować któryś kanał (zakresy podałem ci wcześniej)
moim zdaniem vcds jest bardzo dobry robie nim codziennie i jestem zadowolony no i moj znajomy ma vasa 5054a i tez jest zadowolony wiec jeden i drugi jest z bardzo wysokiej pulki wiec moim zdaniem to kwestia gustu ale jezeli chcesz robic diagnostyke tylko vw audi to polecam vas 5051B the best.:D
Jakby ktoś miał podobny problem to u mnie kabel od ROSS-techa nie działał na win 10 ani win 11. Problem ze sterownikiem identyczny jak u autora postu. Po wyłączeniu funkcji "Izolacja rdzenia" sterownik do kabla działa poprawnie i VCDS widzi interfejs.
Dużo zależy od programu. Jak ktoś napisze otwarty program, to zadziała z interfejsem typu pierwszego i nic nie stoi na przeszkodzie aby dorównywał fabrycznemu testerowi. Dla grupy FIATa jest genialny Multi ECU Scan oraz AlfaOBD, które działają z ELM327/STN11xx. Grupa VAG akurat ma bardzo dobrze zestandaryzowany protokół komunikacyjny i radzi sobie z...
a nowy vcds z interfejsem rostecha rozwiaze problem? Nie.
Vag-com obsługuje jak wiadomo wv, seat, skoda, audi i działa tylko na lini k. chcąc obsługiwać nowsze auta alternatywą jest interfejs obsługujący szynę CAN oraz działający z programem VCDS ori interfejs ok 1700zł lub dobry chińczyk współpracujący z VCDS
Przy LPG z korektą po OBD jest zawsze taki problem bo linia danych jest zajętą przez sterownik LPG (i to on czyta sobie dane z bloków pomiarowych). Sprawdź czy twój sterownik LPG nie ma tej opcji i czy jest podłączona. PS do Skody lepszy jest zwykły interfejs po linii K z VCDS lite.
Witam Sprzedam interfejs vcds 908en, użyty kilka razy, w stanie bardzo dobrym. cena:150zł
Przerost formy nad treścią. VCDS wraz z interfejsem HEX od Rosstech jest urządzeniem o bogatych możliwościach i tego nie można zaprzeczyć, ale w wersji za 1300 zł otrzymujesz licencję amatorską z limitem bodajże na 10 numerów VIN. Odbeleven nie ma limitu. Zaś możliwości jeśli chodzi o odczyt czy zapis wartości są podobne. Różnice dotyczą tego jak jest...
Masz dostęp do interfejsu VCDS ? Możesz zrobić logi dynamiczne ?
Ja używam VCDS + kabelek z interfejsem - daje rady!
VAG KKL to straszny staroć, te Allegrowe działają ze skrakowaną wersją VAG-COM 4.09.1 lub VCDS-Lite ($99). Obecnie jest to VCDS i interfejs HEX+CAN-USB lub HEX-V2. Aktualna wersja to 18.9.1, ale oryginał kosztuje min. 1300zł (na 3 samochody, bez limitu 2600zł).
STN1110 jest zgodny z ELM327, więc programy są te same. W większości przypadków tylko Generic EOBD, czyli nic nie warta zabawka. Wyjątkiem są FIATy (MultiECUScan), Fordy (ForScan) i ewentualnie Ople (VauxCheck). Do pełnej obsługi Fiatów i Fordów interfejs wymaga przejściówek lub zamontowania przełącznika linii CAN. Programy VCDS wymagają interfejsu...
vcds chińczyk przestał działać po podłączeniu do neta wersja interfejsu HEX-V2 PROSZĘ O POMOC
Witam wszystkich Potrzebuje wsad do wersji jak w tytule obecna wersja to vcds 18.9.0 interfejs normalnie działa ale nie łączy się z autami z roku 2018 .z góry dziekuje
Jeśli dobrze zrozumiałem, to na sofcie Vag-tacho odpalił interfejs VCDS?. Jeśli tak, to fejs wyleciał i soft 908 nie ma nic do rzeczy. Zgadza się - interfejs się wysypał i stąd pytanie, jak go ponownie zaprogramować ? Pozdrawiam
OBD2 to rodzaj złącza, a KKL i CAN to standardy komunikacji (w uproszczeniu). Kabel to połowa sukcesu, druga połowa to program, który będzie współpracował z kablem i sterownikiem samochodu. Tobie powinien pasować interfejs OBD-Eleven (i program o tej samej nazwie) albo HEX-CAN V2 (i program VCDS).
Tak i do tego i do tego używam kabla OBD II dzisiaj nawet zainstalowałem VCDS 11.11 i tez efekt zerowy Czyli kompletnie nie wiesz o co kaman z interfejsami VCDS....ot i wszystko jasne...
Sterownik interfejsu ma błąd.
Posiadam już interfejs VCDS który jak wiadomo jest do grupy vag czy mogę podpiąć się (przez adapter38pin) do mojego daily żeby odczytać błędy, czy będzie to bezpieczne i nie uszkodzę kabla? Możesz podłączyć, ale zadziała tylko odczyt błędów po OBD2 , w żaden sterownik nie wejdziesz. Możliwe że to Ci wystarczy
z cłem nie ma problemów, bo chinole wysyłają wszystko jako gift tz prezent, lub też niektórzy podają wartość przesyłki jako parę dolców a cena wysłania jest np 50 lub 60 dol. A program do tego kabla to vag com 908 -nowa nazwa to vcds.
Można podjechać do kogoś kto posiada interfejs VCDS I wyłączyć ten czyjnik. Za kontrolę ciśnienia oleju odpowiada inny czujnik ,który w razie niskiego ciśnienia oleju włączy czerwona łapankę oleju ( lampka alladyna) i głośny sygnał dźwiękowy. Czujnik poziomu oleju to opcja dodatkowa,więc można jeździć.
Witam witam mam taki problem posiadam vcds oraz interfejs viakena potrzebuje zwiększyć obroty silnika ponieważ sa na poziomie 830 obrotów a jak włączę klime to juz w ogóle za niskie są mój problem brzmi tak że w vcds mam zablokowany kanał 16 czyli Dostęp upoważniony a z tego co widze na yt wlasnie tam można zwiększyć obroty i jak zrobić aby odblokować...
A czy któryś z tych programów będzie działał na interfejsie z vcds, vag tacho, vag kkl, vag commander 1.4 Czy trzeba dedykowany interfejs?
czy zakup interfejsu i pobranie VCDS PCI21.3.0 juz wystarczy do kodowania? jesli tak to jaki interfejs musze miec do mojego audi?
VCDS-K+CAN.
Wygląda jak chiński klon vcds-a.
Przecież piszemy o interfejsie,a nie kulinariach?. Więc nie rozumiem,nietypowej odpowiedzi.
Sprzedawca twierdzi że to kwestia programów a nie interfejsu i że te programy nie czytają CAN przez żaden interfejs. Bzdura totalna. Sprzedawca jest totalnym id... Może na jego badziewnym sprzęcie to nie czytają. Poczytaj sobie o VCDS czy innym.
Leon pojdzie na kkl od chinczyka. A twoj interfejs nie wspiera lanica delta 3. Ten sam syf co elm327. Do warsztatu celuj wyzej. :>
Spróbuj interfejsem VCDS lub odczytać błędy prosto z klimatronika wciskając odpowiednią kombinacje przycisków.
Klony i całkowite podróby (jak twoja) działają z reguły poprawnie tylko z softem zakupionym razem z nimi - płytka CD. Najczęściej soft jest "poprawiony" aby działał z nieoryginalnym interfejsem...
Witam, u mnie wygląda podobnie vcds 17.8 interfejs hex+can (VAG178) łączy się z modułami w audi a4 b8. Niestety kodowanie niby zostaje przyjęte ale po sprawdzeniu w module jest dalej takie. Przy użyciu DS 150e zapisuje kodowanie poprawnie. Co jest nie tak ?
albo wreszcie masz uszkodzony sterownik. ECU?, hmm ... ;) Jak słychać wentylator od powietrza dodatkowego, to pewnie zapchany otwór w głowicy . Sprawdzę jutro. Błąd P 042 to prawie zawsze zużyty katalizator Oby nie, bo nowy przekroczy koszt tego staruszka, hehehe. Najlepiej właśnie podejrzeć w blokach sondę za katalizatorem, Chyba blok 34, jeżeli tak...
Witam. Kupiłem dwa tygodnie temu Passata z silnikiem TDI 1Z. Dzisiaj chciałem podłączyć go do interfejsu VCDS. Niestety po wpięciu wtyki do gniazda diagnostycznego kontrolka w gnieździe nie zapala się jakby nie było zasilania. Interfejs na pewno sprawny i nigdy jeszcze nie miałem z nim problemów. Po uruchomieniu programu VCDS test interfejsu przechodzi...
Do VCDSa jest dedykowany interfejs a nie jakikolwiek
dostałem program VCDS razem z kablem. Ten program nie wykrywa mi interfejsu
Witam. Mam problem z połączeniem się do sterownika silnika przez VCDS w Audi A4 B8 na samym zapłonie, w nieskończoność kręci się komunikat "loading asam data". Przy odpalonym silniku łączy się bez problemu. Szukałem po forach, znajdowałem podobne tematy, tylko że najczęstszym problemem był brak zasilania na OBD tylko po zapłonie, co wyrzucało błąd No...
Skrypt VCP robi to w 10 sekund Ten sterownik nie ma kodowania tylko adaptacje. VCDS smiech na sali ten interfejs juz nie ma sensu przy nowych autach, brak kontenerów danych, flash i innych.
interfejs peugeota interfejs ibiza interfejs pioneer
kolejnosc bootowania schemat ideowy falownik wykonanie tranzystora darlingtona
schemat elektryzatora pastucha kocioł drewno
Dźwięki z telefonu w opasce: przyczyny i rozwiązania Grzanie się ścianki między drzwiami lodówki - przyczyny i rozwiązania