1 i 2 pin to sygnały z ECU odpowiednio cewka 1-39 ECU i cewka 2-38 ECU, 3 pin cewki to 12V po kluczyku. Sprawdź tylko swoją numeracje bo chyba źle opisałeś przewody rozepnij wtyczkę i na niej lub na cewce w złączu powinna być numeracja pinów.
Cześć Elektrit, to tyle co na szybko znalazłem. Wygląda na to że tak ma być.
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
0351Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie......... chyba. O ile nie pomyliłem. Napisz dlaczego myślisz że ECU ok ? - bo tam najczęściej jest problem. Problem pojawia się od razu po odpaleniu czy dopiero po przejechaniu jakiegoś kawałka ?
jasne brazowy przewód musi byc podłaczony pod minus cewki tzw musi pobierac impuls cewki
zgnił przewód brązowo-żółty w wtyczce ECU lub w jej pobliżu. idzie od pinu 72 we wtyczce A do cewki przekaźnika systemowego.
jesli sie tak mocno grzeje ten trantystor to jeszcze sprawdz czy on steruje cewke przekaznika bo moze sama cewka ma zamaly opr albo cos z dioda zabezpieczajaca przed przepieciem cewki
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 cewka 1z4 i 2z3
Przewód podciśnienia idzie od parownika do kolektora ssącego, a czy auto kichnęło przy odpalaniu? jeżeli tak to mogło zapchnąć jakiś wężyk, trochę dziwne że akurat przy pustej butli, bo to nie ma nic do tego, ale według mnie to elektryka gazu coś szwankuje. Sprawdź kabel od gazu który owinięty jest na przewodzie wysokiego napięcia cewki albo podłączony...
Witam Wszystkich mam dwa błędy w Oplu Astra 1.9 150 KM P0621-1 oraz P0380-08 jeden błąd podobno jest od świec bo faktycznie miałem 3 spalone ale nigdzie nie mogę znaleźć opisu tego pierwszego błędu, proszę o pomoc, jeszcze dodam że Asterka do około 3000 obrotów nie ciągnie a wręcz się toczy, myślę że raczej EGR który już wyczyściłem i chodzi ładnie...
Może głupie się wydawać, ale sprawdź, czy na wszystkich sekcjach cewki jest taka sama (mocna) iskra.
Jak już będziesz sprawdzał czy dochodzi napięcie (i jeśli będzie) to możesz sprawdzić cewkę . Rezystancja cewki 12V wynosi około 4-5 Ohm.
Tak o ile jeden i drugi silnik ma taką samą ilość zaworów. Czyli albo 8 (8V) zaworowy albo 16 (16V). Z silników 8 zaworowych nie pasują cewki do 16 zaworowych.
Domyślam się że chodzi o silnik X18XE, bo nie napisałeś! więc w kostce 3- zasilanie (15) 2- sygnał z ECU pin 38 1- sygnał z ECU pin 39 4- ekran GND
94 przewód brązowo żółty idzie na 1 pin modułu wentylatorów 72 przewód brązowo żółty idzie na pin B21 skrzynki bezpieczników do cewki przekaźnika (styk 85, przekaźnik u mnie opisany jako K46)
sygnał prędkości obrotowej silnika należy pobrać z zacisku nr"1" cewki zapłonowej. poznasz ten zacisk po opisie przy wyprowadzeniach cewki albo po tym że wychodzi od niego przeważnie zielony przewód (przy wtyczce cewki)albo po tym że przy odłączonej cewce na wtyczce brak napięcia +12V przy przekręconym kluczyku w stacyjce.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Pod wtyczką od cewki zapłonowej jest plastikowy zaworek (EVAP), tam powinna być ta rurka podłączona. Katalizator sprawdzić nie przez wymianę, tylko np wykręcić sondę i tam sprawdzić ciśnienie spalin. Wymienianie części na takie tandety jak Hart (przewody WN) to tylko proszenie się o problemy.
Sygnał z alternatora stosuje się w silnikach diesla a sygnał z cewki może uszkodzić licznik bo występuje tam przepięcie. Podaj mi typ silnika jaki masz bo były dwa czy nawet trzy rodzaje. Sprawdzałeś licznik czy pytasz teoretycznie bo tak jak mówiłem nie mam pewności czy sygnał nie jest doprowadzony fabrycznie.
Głośniki do opla mają tą wadę,że grają ładnie ale do czasu .Padają same z siebie ale częściej jest to usterka polegająca na zatarciu cewki głośnika -membrana wtedy "staje dęba ".Nie rozumiem co to znaczy nowy -fabryczny używany czy nowa 17 na specjalnych pierścieniach ?Jeśli założyłeś oryginalny od opla z demontażu to uszkodzenie może być sprawą przypadku.
Jeśli można podłączyć się do tematu,mam vectrę a 2.0 1994r. z klimatyzacją ośmiozaworowa i ten sam problem co rafarro22.Nie odpala jak jest rozgrzany,choć nie jest to regułą,czasami przejeźdzę bez problemu nawet tydzień,w okresie zimowym bezawaryjnie,zaczeło się jak puściły mrozy.Jak nie odpala nie pokazuje się lampka kontrolna błędów silnika,tak poza...
Pewnie zawór nadpalony.
Kurna, na początku myślałem, że coś skrzypi, a to psisko :D Mnie to wygląda na świst zasysanego, lewego powietrza. Ustaje dopiero chwilę po zgaszeniu silnika. Obsikaj z atomizera wodą obszar wokół EGR-a, uszczelkę kolektora dolotowego i elementy w których panuje podciśnienie. Jak usłyszysz odgłos siorbania, to masz przeciek. Testowo możesz wyjąć drugi...
kostka cewki zapłonowej
prosze o pomoc w sprecyzowaniu usterki zapisanej w pamięci sterownika silnika Opel Vectra B 1999r..... Błąd ...Ignition Coil....*5*
Na zaworze początku tłoczenia czy zaworze dawki paliwa?
w zeszłym tygodniu robiłem to klientowi ten sam objaw. nowa cewka Bosha kosztowła 350zł.
Moduł zaplonowy ktory znajduje sie pod cewka,jego tez podkladales??
www.vectraklub.pl forum.vectraklub.pl
Mam nadzieje że mnie nie wyśmiejecie za moje pytanie. Otóż przekładam swoją instalację gazową z jednej Vectry A do drugiej Vectry A. W tej poprzedniej była cewka zapłonowa i rozdzielacz, a w teraźniejszej jest moduł zapłonowy bez rozdzielacza DIS. Moje pytanko to gdzie mam teraz podłączyć dwa przewody które były podpięte do cewki (zaciski 1 i 15) Co...
Sprawdź jeszcze raz czujnik wału nie każdy vectra lubi.
Czasem dochodzi do obluzowania cewki w sprzęgle .Ona wtedy zamiast przyciagnąć tarcze,to sama się przyciąga do koła i je blokuje.Wtedy albo poleci pasek,albo zmieli cewkę. Jesli klimatyzacja działa,to raczej nie będzie to wina sprężarki/sprzęgła.Jeśli jednak hałasuje ,to i tak bym wymienił. U ludzi wymieniałem komplet,a u siebie samo łożysko jak reszta...
Może komuś się przyda: Eberspacher D5WS 25 2150 montowane w Opol Vectra C 1.9 A ten żółty kwadratowy element koło cewki to co to jest i jaką ma wartośc bo mi się zmyły oznaczenia przez to nitro
Skoro przekaźnik od sprzęgła sprężarki został zmostkowany a sprężarka dalej nie rusza to raczej jest coś nie tak z samą cewką sprzęgła bądź jej instalacja. Ewentualnie możliwe że obwód cewki jest sprawny a samo sprzęgło nie załącza się poprawienie. Co do wentylatorów to niestety nie mam pewności, możliwe że ECU czeka na zmianę ciśnienie w układzie.
A może to być wina cewki
Test cewki OK. Sprawdziłem przebiegi oscyloskopem i wyglądają prawidłowo.
Wymiana cewki
Ford Focus Mk1 może i nie do uwierzenia ale wizyta w warsztacie , diagnostyka , wymiana cewki i nie pomogło... http://obrazki.elektroda.pl/2439448300_1... http://obrazki.elektroda.pl/9344352000_1... Dodano po 6 Opel Corsa C uszczelniane servo (w warsztacie) bez wyciągania , nawalone silikonu z kilogram a w aucie dalej...
Tak na styku A jest 12V. A z tą wycieczką na szrot to chodziło mi o to że w w Viki B 20.dti jest na tyle mało miejsca że nie podejdę na styki (kostkę) cewki żeby ją zmierzyć. Tam wsadzisz rękę tylko żeby ten obwód rozpiąć. Dwóch łap nie wsadzisz a gdzie tam jeszcze kable miernika. :)
A ja mam inny drobny problem ale też z kostką 13p ;) Auto - OPEL VECTRA C (z fabrycznym modułem) W kostce 13 pinowej zanika mi światło STOP. Tzn. po naciśnięciu hamulca i trzymaniu światło w przyczepie pojawia się i po sekundzie znika. Reszta świateł jest ok. Ponieważ muszę holować przyczepę zanim zdiagnozuję ten moduł czy Waszym zdaniem bardzo źle...
mam ten sam problem w oplu vectra c 1,8 2002 rok takie same objawy i też nie wiem co robić wymieniłem sondę a po tygodniu cewkę i po wymianie cewki przez tydzień chodził lepiej. Niestety objawy wróciły również nie wiem co jeszcze wymienić.
P 1590 usuniety winowajcą okazł sie elektrozaworek od zbiorniczka miał za małą rezystancje cewki tylko 5 ohm a powinno byc 45 ohm.
Jest to silnik 1.6 16V x16xel cewki dwie używane i dwie nowe nie oryginalne jedna padła po 3 miesiącach jazdy świece był wymieniane wraz przewodami na NGK miałem z boscha i też ta sama sytuacja odstęp elektrod nie powinno się regulować raz tak zrobiłem i po dwóch dniach autem trzęsło wiec nie ruszam elektrody a nowa oryginalna 700zł nie warta tego auta...
Witam mam taki problem z vectra samochód zaczął chodzić na trzy gary podpiąłem kompa no wyskoczyło obwód pierwotny cewki zapłonowej c. Pomyslałem cewka padła pojechałem do sklepu kupiłem cewke i swiece założyłem no chodzi fajnie na cztery gary ładnie sie zbiera wszystko gra po kilku godzinach jazdy dalej wszystko ok. Wieczorem wybrałem sie w trase zapalam...
jozi88 sprawdź zasilanie cewki tak jak ci wkleiłem na obrazku daj znać czy masz rozpiskę pinów w przyłączu ECU to wkleję
Zmierz oporność cewki jak jest nieskończoność to kup taki sam kluczyk i przelutuj cewkę.
Iskra sprawdzona. Moduł 4 cewek podłączony do kostki. Świece włożone w cewki - dotknięte do masy. Rozrusznik start - piękne 4 iskry rozbłyskają po kolei. Pompa paliwa działa. Paliwo niby dochodzi. Zawór ciśnienia paliwa owinięty szmatą - naciśnięta igliczka w zaworze. Rozrusznik start - paliwo tryska w szmatę - cała mokra - a to duże stare prześcieradło...
witam mam taki sam problem wymieniłem świece cewki i listwę zapłonową i nadal mi szarpie co to może być jaka przyczyną i dajcie mi znać jak to naprawiliście
Witam mam pytanko w sprawie cewki zapłonowej listwy no . Czy będzie pasować z silnika 1.6 do mojego 1.8 czy lepiej brać cewkę już z silnika 1.8 . pisałem już kiedyś w sprawie że nie chce auto odpalać i świeci sie check wczoraj został podpięty pod kompa i wyskoczył błąd wałka rozrządu po skasowaniu błędu auto odpala . Ale przed tym byłem u kolegi wymienić...
Witam mam problem moje signum 1.8 Benz 122km gdy odpali się na zimnym silniku chodzi nie równo falują obroty gdy da się gaz do dechy to puści niebieski dym i śmierdzi benzyna. Gdy się jedzie nim na zimnym silniku trzymając równo gaz to autko jakby samo dodawało gazu szarpie. Gdy się nagrzeje wszystko ok. Robiłem już dużo rzeczy uszczelka pod głowica...
wymiana cewki vectra cewki nawojowe cewki zwoje vectra gniazdo vectra
głośniki modecom buczą aplikacja aparat magnesy wzdłuż
siemens andromeda suszarka elektrolux
TV SHARP - brak przycisku Input na pilocie Aquos Uchwyt tarcz tnących Schneider/Berlinett CM5100