mam ten sam problem. jak juz odpali to jest biala chmura co to moze byc? wszystkie uszczelniacze wymienione,ominiety filtr paliwa ;/;/
Odszukać czujnik temperatury zewnętrznej i go odłączyć. potem wystarczy lekko zmodyfikować przekaźnik grzania świec i gotowe. jak znajdę to wrzucę schemat przeróbki. znajdź ten przekaźnik od świec i podłącz do styku T duży rezystor np. 1MΩ
Jak auto miało pominięty filtr paliwa to wiadomo w pompie może być jakiś syf (tym bardziej że to PSG16 ) .. Po za tym diagnostyka odczyt dtc i podgląd parametrów bo bez tego ciężko coś wywnioskować .
Witam, mam problem z odpaleniem Opla, jak odpali to po chwili zgaśnie na desce nie zapala się żaden błąd, ta usterka nie występuje za każdym razem, filtr paliwa został wymieniony, próba przelewowa wtrysków wyszła pozytywnie ale na komputerze 3 wtrysk swieci na czerwono. Z góry dzięki za pomoc
Witam, Wydaje mi się,że to nie jest problem cofania się paliwa,bo wszystko jest ok,ciśnienie jest prawidłowe.Przewody sprawdzone ,wszystko ok,mi tez nie daje spokoju ten aku,ale nie chciałabym wyrzucać 500zł w błoto na zakup nowego aku,jakby się okazało ze to jednak nie aku.Co do kopcenia to kopci na biało ale tylko przy pierwszym uruchomieniu,potem...
Ja mam niestety automat tak że ciężko
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Ja bym sprężanie zmierzył na początek.
Niestety wymiana czujnika temp.nie pomogla.Wymieniono rowniez przeplywomierz,bez rezultatu.Dodatkowo auta na lpg trzyma obroty w granicach 1500,wymieniony silniczek krokowy i bez rezultatu.Na benzynie natomiast obroty strasznie faluja i po dodaniu gazu zapala sie check.
Witam potrzebuje pomocy, moja vectra ciężko odpala i jak załapie to zaraz gaśnie, na pb i na LPG jest tak samo, nie reaguje na dodawanie gazu. Sprawdziłem świece, wymieniłem przewody i jest bez zmian. Zaczęło się od tracenia mocy, auto przestało przyśpieszać i po trzech dniach odmówiło posłuszeństwa. Proszę o porady, co może być przyczyną.
Jezeli podgrzeje mu swiece zarowe na ostro to pali i nie puszcza dymu wogole prawie, no moze minimalnie. Dodano po 2 Mnie nie chodzi juz o palenie nawet bo to to jeszcze ale glownie o to dymienie na siwo. Mozliwe ze to wina pompy ?
Czyli wymieniłeś bez najważniejszego elementu. Sprzęgło pewnie wymieniono. Ano niestety. Świadczy o tym też cena. Wymiana samego sprzęgła bez wysprzęglika w tych silnikach nic w zasadzie nie daje.
To brakuje iskry czy paliwa?
Witam. jak w temacie . Vectra odpala ciężko i nie kręci więcej niż 2000 obr . świeci się kontrolka check engine po prawej stronie licznika . Proszę o pomoc !
Prawdopodobnie padł ci impulsator wału korbowego dlatego ciężko pali, jedz na diagnostyke kompa. Pozdrawiam
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Jak sprawdzić czy się nie zapowietrza?
Witam posiadam vectre b i mam problem z elektrycznym szyberdachem problem jest nastepujacy otwiera sie fajnie i lekko ale ja trzeba zamknac to juz jest problem idzie cierzko i strasznie slychac wtedy silniczek czy ktos wie co może być przyczyną i jak ten problem rozwiązać
Latem nie mam żadnych problemów. Dopiero gdy temp. spodnie do zera samochód ciężko uruchomić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem chwyci jakby na dwa cylindry i przez chwilę rzuca silnikiem aż załapie na normalne obroty. Wydobywa się przy tym duża ilość śmierdzącego dymu. Pużniej samochód pali na dotyk za każdym razem dopóki nie postoi do następnego...
Twoja sprawa,czy wymienisz w ciemno ten czujnik.Jakby wina była świec to im zimniej tym ciężej by palił.Twój pow. 5*C ma problem.Sterownik nie jest na tyle inteligentny żeby diagnozował się lepiej niż mechanik.Trzeba zobaczyć jaką widzi temperaturę silnika.Może być,że gdy ma te 5*C twierdzi,że jest powiedzmy 17*C i będzie ciężko palił.Czujnik ok. 50pln.
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Cieczy.
ciezkie palenie moze byc przez uszczelniacz jeszcze ale tutaj chodzilo o grzanie swiec a swiece beda sie grzaly na wlaczonym silniku mimo iz kontorlka nie bedzie sie juz swiecic LUDZIE ZACZNIJCIE MYSLEC LOGICZNIE to tylko glupi silnik.... ma tylko jeden walek rozrzadu to banal a jego podzespoly to po prostu sie cieszyc ze jest tak latwy w eksloatacji...
bardzo mnie ciekawi co to za security code,nie czasem do radia??sam interface nie wystarczy z programem jest ciężko a do odczytu immo to już zapomnij.
Objawy wskazują, że kończy się sprzęgło, hałasuje wyprzęgnik lub dwumas. Stad tez m in, drgania i zwiększony skok pedału. Jak długo pośmiga, ciężko wyczuć. Wszystko zależy od stanu i nogi :)
Najlepiej udać się do gazownika. Sam grzebiac przy gazie możesz się przypadkiem wysadzić podczas jazdy jak gaz będzie się ulatnial. Nie bardzo rozumiem, odpalasz go na gazie i ciężko pali czy na bezynie i ciężko pali jak ma gaz w butli
Zgadywanie nie ma sensu, bo przyczyn może być kilka (egr, przepływka, klapy zawirowań). Bez diagnostyki (chociaż odczyt błędów) będzie ciężko powiedzieć.
Sprawdź jeszcze przepływomierz powietrza.
Dobra Vectra nie jest zła. Tylko znaleźć ładny krajowy egzemplarz bez wypadkowej przeszłości - ciężka sprawa...
Kluczykiem działa w obie strony? Chodzi ciężko?
zapewne reduktor wymaga czyszczenia,regulacji choć bez fachowego serwisu będzie ciężko.
Proste, wszelakiej maści VW (audi seat skoda) Trochę się trzeba nagimnastykować w alfach, i drażni mnie ciągniecie przewodów do kierunków w autach z canem, ostatnio vectra combi, ciężko poukrywać przewody.
skąd mam wiedzieć. po to tu jestem żeby się czegoś dowiedzieć. Są nowe diesle które spalają ok l oleju na 1000km i co będziesz twierdził że mają wycieki lub brak kompresji?
Tak, tam idzie SAC.
Dobrze, ale czy można szerzej? :) Np czy jeśli odłączę przewód ze stacyjki, to czy będzie też piszczał po otwarciu drzwi przy wł. światłach? Bo jeśli biper jest zintegrowany z urządzeniem, które steruje oświetleniem, wycieraczkami itp, to pewnie będzie ciężko.
Czujnik jest zamontowany właściwy, z tego co mówił sam mechanik. Strzela w kolektor ssący, otwierając puszkę filtra powietrza. Problem powstał stopniowo - coraz częściej miała problem odpalić, teraz rzadko kiedy odpala prawidłowo. "Check engine" nie świeci w ogóle, nawet po włączeniu zapłonu. Sprawdziłem żarówkę, ścieżki, kostkę - wszystko sprawne,...
jak wymiana korka nie pomorze to na 90% będzie uszczelka pod głowica. PO wymianie korka węże muszą się dać ścisnąć ale dość ciężko
Ta płyta nie umożliwia oc a drugą jej wadą jest obsługa 512MB RAM. Można spróbować programem typu cpufsb tylko ciężko powiedzieć czy przyniesie to zamierzony efekt.
Najgorzej, że ciężko cokolwiek znaleźć pod numer licznika, choć mój konkretny to 13193055RS.
Przestawienia tez już próbowałem. Niby wartość wtrysku rzeczywistego zbliżyła się do żądanego ale w tym momencie zaczął ciężko zapalać.
Cisco etc 3928s , używam wyłącznie przez WiFi . mam taką appke na telefonie gdzie mogę zmienić router/Bridge jak pewnie wiecie do konfiguracji Vectry ciężko wejść. podłączyłem się kiedyś do konfiguracji wyłączyłem go na parę min włączyłem bez internetu i po kablu wtedy udało się w nią wejść jednak po jakimś tygodniu i tak wrócili to swoich ustawien
Z28net to chyba 2.8.... Szukałem jakiegoś schematu ale ciężko..
Czyli co pogodzić się? Ale czemu się nagle zmienił moment jego brania z dolnego na górny i w tym samym czasie pedał zaczął chodzić ciężko
Jak chodzi wentylator? Ciężko lekko głośno?
Wymienić linkę.
Zobacz tu: http://www.forum.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam
Jest taki specjalny komplet narzędzi aby tę świecę wykręcić.Wiem również ze jest on bardzo drogi.Ale niektóre warsztaty go mają.Poszukaj w swojej okolicy.Jak zapieczona to nawet ściągnięcie głowicy daje tylko lepszy dostęp.A usunąć ciężko.
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
Jesteś zielony, to fakt , ale musisz podać więcej danych na temat tego auta - inaczej ciężko pomóc.
Drodzy koledzy, mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 98r. Problem dotyczy porannego rozruchu. Samochód ciężko zapala, mocno dymi białym dymem, a kiedy już silnik odpali to nie wchodzi na obroty i muli. Maksymalnie 2 tyś. obrotów i nic więcej, jednocześnie zapala się kontrolka komputera. Auto dochodzi do siebie po 10 minutach i osiąga swoje parametry. Usterka...
Bez doświadczenia z tasmami ciężko to zrobić
Pewnie mechanizm zużyty i się zakleszcza. Albo problem z elektryką. Na odległość ciężko wróżyć.
Tam jest łańcuch rozrządu, kolego, a nie pasek 🙂. Tak, wiem, że muszę zdejmować rozrząd, ale warto go zrobić, bo naprawdę zadbane auto. Może ciężko uwierzyć, ale nigdzie nie ma na nim rdzy.
Witam, ostatnio zauważyłem, że w moim samochodzie (Vectra B 1.8 16V - 1996 rok. benz, 115 koni) silnik bardzo dziwnie się zachowuje tzn. gdy go włączam ciężko odpala (rozrusznik kręci, ale silnik ma opory, żeby odpalić za 1 razem), do tego nierówno pracuje na biegu jałowym, dzisiaj na wzniesieniu na światłach nawet zgasł!, po odpaleniu zapala się kontrolka...
Tu chyba raczej bardziej pomocny byłby oscyloskop niż miernik. Na mierniku ciężko wychwycić wytarte ścieżki.
Temat już taki przerabiałem dwa razy masz uszkodzony moduł prędkości wentylatora czyli tzw. opornik dmuchawy . Jak masz klimatronika to szukaj go za pedałem gazu jest wmontowany w konstrukcje nawiewu . Nie zastąpisz go niczym innym jak takiego samego typ (ciężko dostępny ).
wyciągnij deskę sprawdż napięcia i masę dochodzące do deski i będziesz wiedział jaka jest przyczyna./ w ciemno ciężko powiedzieć/Pozdrawiam.
A więc nie czułem żeby wężyk zasysał powietrze sprawdziłem czy jest drożny no ale był niby wszystko tak jak ma byc a nie zasysał powietrza nawet przy gazowaniu. może to być przyczyną ciężkiego odpalania?
Niebieski czyli ciągnie olej. Uszczelka, uszczelniacze zaworów. Ciężko stwierdzić na odległość.
Niestety, taki jest urok tanich "chińczyków". Możliwe, że odpięła się tylko taśma od wyświetlacza, a możliwe, że cały sterownik poszedł. Bez rozebrania i sprawdzenia wszystkiego ciężko będzie coś dokładniej stwierdzić.
Walczyłem niedawno z błędami pedału i przepustnicy. Skończyło się na wymianie ECU. Włożyłem z Zafiry Z16XE, bo taki sam ciężko znaleźć.
Trochę za bardzo złożony problem żeby coś konkretnego doradzić, jakby coś nie świeciło albo jakaś oczywista usterka to można by podumać, a tak przez Internet i bez auta które można dotknąć, zmierzyć, sprawdzić czy zapytać go przez złącze "co Ci nie pasuje" będzie raczej ciężko. pozdr
Witam ma Vectre B 2.0 DTI proglem jest taki że bardzo ciężko rano odpala trzeba kręcić i kręcić po chwili odpali i dym z tłumnika leci na niebiesko i przebiera po chwili się uspokoi chodzi równo ...Jak go się wygasi i ponownie ma ciężko odpalić gdy jest ciepły jeździ się po mieście pali na dotyk ...Był u elektryka elektryk powiedział że jest ok z prądami...
Vectra mi też swego czasu szarpała i okazało się że wtyczki wtrysków sparszywiały, u mnie było bez błędu, ale jechać było ciężko.
Od viaken oznacza 1000 złotych. A od źródeł nieznanych to nie wiem gdzie szukasz bo ciężko znaleźć czajnaklony ;)
Tak miałem na myśli b5. Nie patrzę na b6 bo ciężko znaleźć w dobrym stanie
A zrobiłeś coś masz ? Wybacz mi magiczna kula poszła spać. Błędy w DTC podaj i bloki pomiarowe. Jak auto postawisz pod kątem że silnik jest niżej niż bagażnik to też ciężko rano?
Witam, Mam pilne pytanie... Ślęczę nad alternatorem. Czy oprócz czterech śrub (szpilek) coś jeszcze trzeba rozkręcić aby rozpołowić alternator Hitachi? (Vectra B isuzu) Bo szczerze trochę ciężko mi to się rozpoławia a nie chciałbym czegoś zepsuć. Bardzo proszę o odpowiedz. Pozdrawiam.
Mam modem Vectra Technicolor CGA4236TCH1 i od początku mam problem z siecią 5GHz dokładnie z szerokością pasma. 1253790 Automatycznie wybrane jest 20/40/80 a zależy mi na pracy w szerokości 160. Klikam więc 160 i zapisz konfigurację. Wszystko jest dobrze a po czasie modem sam sobie zmienia na wolniejszą przepustowość. Tak samo po resecie zasilania wraca...
Ciężko raczej o to będzie...
Między innymi to że niektórym ciężko spojrzeć na datę tematu.
pare rzeczy ... czy kolektor/ reduktor/ mieszalnik jest ciepły czy zimny a wręcz oszroniony? ( może zbyt niska temperatura i gaz zamarza może membrana strzeliła.) czy słychać jak przełączasz gaz takie syknięcie ? może tobie przełącznik nie działa ( tak właśnie miałem kiedyś) po przełączeniu na gaz powinno dyś słychać syknięcie gazu / otwarcie butli....
Siema, mam problem z opel vectra b 1.6 8v. Temperatura dochodzi do 90 stopni , silnik gaśnie i rozrusznik ciężko chodzi tak jakby zatarty , jak ochłodnie to zapala normalnie .
A może Toyota Avensis lub Mitsubishi Lancer ( minusem nie najtańsze naprawy)? Proponowana Vectra C będzie bardzo fajnym wyborem. Mondeo, chociaż naprawdę godne polecenia, to w tej cenie będzie ciężko...
Czujnik adaptowany ale niby Bo... Okazał się tania podróbka a głównym winowajcą okazał się pęknięty przewód ale metalowy a nie jak każdy pisze ten gumowy. Nadmiernie że przy wykręcanie z DPF zrywa się gwint i ciężko idzie. Ale może tylko w moim.
Zobacz czy rozrusznik już się nie kończy. Miałem podobny objaw w Vectra B 1.7 td. Kręcił ciężko mimo że akumulator był wzorowy i nie chciał odpalić. Po rozebraniu rozrusznika okazało się że szczotek już prawie nie ma. Wymiana i wszystko ok.
Witam !!! Czujnik położenia wałka krzywkowego się sprawdził auto nie szarpie nie gaśnie wszystko jest ok , ale .... po pewnym czasie auto przestało poprawnie odpalać. Chodzi o to że jak dłużej postoi to ma problem z rozruchem , a jak już zapali to chodzi bez problemu. Przelewy wymieniałem . Co może być jeszcze przyczyną że po dłuższym staniu tak ciężko...
Pewnie będzie dwumasa ale niedawno w Omedze B miałem podobną historię a sprawcą okazała się jednak skrzynia. Bez zdjęcia skrzyni ciężko o diagnozę.
sam tranzystor wymiana spoko ale na tłoka wymianę bym uważał ciężko ustawić pierścień czujnika i koło
Witam mam problem z vectrą c 2,2DTI jak dlugo stoi to ciężko odpala. zauważyłem że w przewodach przelewowych nie ma paliwa.
Mam problem z autem. Jechałam 15 km na stację benzynową, auto jechało normalnie tak jak zawsze. Na stacji nie tankowałam. Wróciłam do domu, zgasiłam auto i już mi nie odpaliło. Mechanik mówi że to na 100% wtryskiwacze. Czy jest możliwość że to wina świec? Wcześniej auto ciężko paliło ale odpalało
Problem rozwiązany . Przetarta była masa w podszybiu . Silnik pracuje ale ciężko się wkręca na obroty .... pozdro
ok jutro zrobię a co myślisz o rezystorze tam gdzie jest ten bezpiecznik termiczny czy to mogło by być to .A test z tą żarówka ma być przy oryginalnym wentylatorze czy może być taki komputerowy bo przy oryginalnym ciężko będzie podłączyć
W takim razie dziękuję za pomoc, czyli niestety wynika z tego, że raczej ciężko będzie ugrać coś vectry, zapewne u nich wszystko będzie w porządku.
Do wymiany potrzeba trochę kluczy, trochę doświadczenia, wiertło 6mm do zablokowania pompy, grubszą suwmiarkę do zablokowania wałka rozrządu a wał ustawiasz na znaki na kole pasowym ,choć jestt też do tego blokada , ale nigdy jej nie używałem ;) Pamiętaj ,że to dziadostwo strasznie ciężko odpowietrzyć.
raczej ciężka sprawa bo turbinka przeszkadza, chyba ,że jest inna możliwość
Z uszkodzonym czujnikiem wałka ciężko by palił i waliło by błędem .
Ciężko powiedzieć ale może masz uszkodzoną ( specjalnie uszkodzoną) kontrolkę check i airbag i dlatego tak jest ale z drugiej strony byłyby błędy. Tych kontrolek nie było jak kupowałeś auto?
Normalnie pracuje, dziś przejechane ma ponad 60 km i póki go nie zgaszę to chodzi elegancko. Gorzej jak zgasimy silnik wtedy ciężko odpalić, jedynie odpali na plaka. Dodano po 1 podłączamy kabel akumulatora pod rozrusznik i wtedy dajemy plaka i kręci Kręci przez czas podawania "plaka" i gaśnie po skończeniu "psikania" czy też po uruchomieniu na "plaka"...
Daj screen-a bo ciężko coś powiedzieć, nie wiem jaki masz tam sprzęt.
No własnie nie chce jej wyjmować, bo jak wyjmę będzie ciężko ja włożyć w dżungle tych kabli :P
witam, A jak się ściąga te przewodu z wtrysków? Bo strasznie ciężko mi je ściągnąć? Proszę o pomoc. Pozdrawiam,
Venom007 nie musisz nikomu dziękować czy też klikać ,,pomógł,,.Doskonale rozumiem,że niektórym ciężko to przychodzi.Chcielibyśmy tylko poznać rozwiązanie zagadki bo tylko dlatego się filcowałem z zagadnieniem.Taka forma kalibracji magicznej kuli a nie broń Boże forma pomocy.
Ciężka sprawa. Ta vectra ma blachę między bagażnikiem a wnętrzem.Testowałem yakuza 12 u sąsiada na wzmaku 400 rms i powiem tak wszystko się trzęsło, a basu w środku brak.Jedynie po złożeniu podłokietnika było już lepiej.Jedyne co to wyciąć tą blachę,ewntualnie zrobić w niej otwory.
Silnik ma ciężko kręcić i nie startuje z 1 i 2
Więc ciężki temat jest do ogarnięcia kto się podejmie naprawy auto dostarczę ???
Byłem u mechanika, rozkręcił przepustnice, nie była bardzo zabrudzona. Umyl ja, przeczyscil styki w kostce przepustnicy i kostce sterownika komputera. Ale to nic nie pomogło. Zasugerowal że to wina elektryki przepustnicy. Podał adres do kogoś kto zajmuje się regeneracja przepustnic. I chyba będę musiał ją tam wysłać. Bo elektronika zapuszkowana jest...
problem rozwiązany... ale bez pomocy Czardasza byłoby ciężko jeszcze raz dzięki :)
Panowie daliście rade z rozwikłaniem problemu ciężkiego palenia na zimnym. U mnie terz się pojawił taki problem vectra c 120koni 1.9 2003rok. Podpowiedzcie co może dolegać.
Kolega wyżej napisał że da się zrobić tylko problem stanowi lakier na płytce - ciężko się lutuje na czymś takim.
ciężko odpala vectra samochód ciężko odpala vectra vectra benzyna ciężko odpala
adapter kasety schemat pomiar prądu pomiar pradu tda2030a zasilanie
automation license manager automation license manager
Pinout zespołu wskaźników 1T0920871A VW Touran, Golf V Lokalizacja klawiszy on/off w telewizorach TECHWOOD