Od włączników krańcowych jest szary kabel wychodzący ze złącza konektorowego centralki central zamka. Znajduje się ona z przodu po stronie pasażera na dole przy przednim słupku.
Prawy boczek przed drzwiami. Odepnij sterownik i próbuj podać napięcie na silnik siłownika prawych drzwi. Przewody masz w wiązce. Chociaż przy twojej usterce, ja bym stawiał na trzepnięty przewód właśnie od silnika, a nie switcha.
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? Skoro dostałeś się do przelotki, to rozłącz siłownik i próbuj go wysterować samemu. I będziesz mieć odpowiedź, czy problem w aucie, czy w drzwiach.
Zacznij od sprawdzenia kabli, Dokładniej to sprawdź kable miedzy drzwiami a słupkiem czesto się przecierają... :D Jeśli tamjest OK zrób jak napisał yaaro sprawdź kable, ale na całej długości. :idea:
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Potwierdzam norbert.s. ma rację nie odcinaj żadnych przewodów od drzwi ponieważ nie będzie Tobie działał autoalarm(jeżeli takowy posiadasz lub będziesz chciał go zamontować).Moje rozwiązanie myślę będzie najprostsze na dzień dzisiejszy.
Uściślając w siłowniku (jak to nazywacie kasecie) istotnie znajduje się mały silniczek napędzający cały układ, ale to nie on jest winny a mikroprzełączniki które się tam znajdują. Trzeba wykręcić cały siłownik z drzwi, rozwiercić dwa nity. Po zdjęciu obudowy na plastikowym elemencie będą dwa przełączniki które należy wymienić.
Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/demontaz-zamka-w...
Więc tak. Po pierwsze to jest kod B2966 i taki błąd ma chyba połowa wyprodukowanych tych opli - moja sugestia nie przejmuj się tym skoro wszystko działa - ignoruj! A z moich doświadczeń wynika, że wina jest w oprogramowaniu, które jest bardzo czułe na wahania napięcia w instalacji. Co to oznacza, ano jeśli w układzie elektrycznym będziesz miał ciągle...
zależy to już od konkretnych pamięci i procków. Do motoroli masz np xproga. Najlepiej odczytaj sobie symbole elementów które chcesz programować i szukaj konkretnie pod nie programatora. Willem obsługuje ich bardzo dużo na allegro znajdziesz do niego jeszcze dużo przejściówek ale wszystkiego na pewno tym nie zrobisz. I wiadomo jego jakość znacznie odbiega...
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Zużyta sworznie zawiasów a być może i same zawiasy. Sworznie trzeba wybić drzwi odłożyć. I sprawdzić jeżeli tylko same bolce to wymiana bolcy. Jak jeszcze otwory są jajowate to trzeba je niestety wyrównać i drobić nowe bolce pod wymiar.
moduły drzwi też z immo są.
Witam sprawdzałes sygnał z wyjscia na czujniki dodatkowe na przewodzie zielonym?zamki zamyka gdzies w dwie sekundy po właczeniu zapłonu a mase na czujniki powinien dawac od razu! sprawdz powstawiaj diody zaporowe i moze bedzie ok!jak nie to wymyslimy cos nowego innego.Pozdrawiam
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Sprawdź przelotki między słupkiem a tylnymi drzwiami, przewody lubią się tam łamać.
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Musisz rozkręcić jednym słowem drzwi, wymontować zamek, no i go rozkręcić. Mikrowłaczniki znajdują sie na płytce. O oryginalne nie pytaj w sklepach. Najprosciej w jakimś elektronicznym kup. Sa bardzo podobne i prawie idealnie pasują. O 23:15 bede na gg. Wiec jak cos to czekam z pytaniami.
sterownik albo mikro przełącznik w drzwiach kierowcy
Możliwe że uszkodzone kable między drzwiami lub klapą a nadwoziem.od tego zacznij.
Sprawdź przelotkę w drzwiach.
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
Może to nie czujnik tylko przewód
Usterka jest w drzwiach kierowcy.
jeśli chodzi o zamykanie drzwi to masz problem z siłownikeim zamka (a raczej z całym zamkiem, bo jest on zintegrowany)
Mam przekonanie do tej firmy. Magnat Ultra S to jedna z wyższych serii, a dla mnie i tak minimum, bo Magnat wypuszczał wiele "lipnych" produktów. Na tył ( bagażnik ) mam niezniszczalne Shockwave 1200 x2. Praktycznie nóweczki mimo iż nie produkują ich już kope lat :) Pod wzmacniacz idzie i przód i tył, samym przodem się nie żyje ;)) Bez tyłu nie ma tak...
A sprawdzałeś przelotkę w drzwiach ?
Oczywiście . Przeczytaj pierwszą stronę i będziesz wiedział co jest polecane.
Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
na elektronice to się nie znam Więc jak, a pewnie i czym zamierzasz przeprowadzić podstawowe pomiary? O centralkach kiekert i ich zastępowaniu jest sporo materiałów na forum.
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
A nie grzebał tam jakiś domorosły elektryk wcześniej ? Nie widać śladów ingerencji ? Schemat tych szyb jest bardzo prosty, wpinasz się w odpowiedni obwód (tu musisz sobie obejrzeć skrzynkę z bezpiecznikami i opis do niej), następnie zasilanie leci do przełącznika w lewych i prawych drzwiach. Bawiłem się tym tematem w renówce, tam taki przełącznik w...
To masz dokladany central. Na początek odłączyć niefabryczna centralke i zobaczyć co będzie. Jak to samo to kaseta kierowcy do weryfikacji
Sprubuj podniesc zewnetrzną klamk tak jak do otwierania i trzymajac wyciagnij rygiel wewnatrz
Ale masz problem. Odlączasz we wszystkich drzwiach konektorki (włącznik otwartych drzwi) i po problemie, albo odcinasz kabelek przy żaróweczce. Kolego sympatyczny, jak sobie chcesz polamerzyć, to nie w tym dziale (pan jokerdrek również). Vectra nie ma przy lampce podsufitki przełacznika, który permamentnie wygasza światło przy otwartych drzwiach, a...
Ecm,cim,rec,licznik ,bcm ,moduły drzwi
Da się zdjąć tapicerkę.
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
Ja sprawdzilem to na wymontowanym silowniku.Mam go przy sobie (nie reaguje na napiecie w zaden sposob). Poza tym sprawdzalem miernikiem wszystkie przewody na wtyczce ktora sie podlacza do silownika i tam nie bylo w ofole plusa.
Vc to raj dla serwisow, dla kierowcow juz niekoniecxnie. Albo ci przywiera komune ktoryc modul albo masz przerwe w wiazce np drzwi.
Witam Jak w Oplu Vectrze C wyłączyć blokadę drzwi po przekręceniu stacyjki Launchem. Stacyjka załącza zapłon i wszystkie drzwi się blokują.
Kostka stacyjki sprawna?
Możesz przeciesz wstawić uniwersalny. Zresztą w Vectrach często oryginalny zamek sie psuje, a ja z doświadczenia wiem, że pomaga wyjęcie siłownika zamka i.....uderzenie nim o ziemie :-) - działa w 90% przypadków :)))
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
Słuchaj kolego, jeżeli nie doszedłeś jeszcze do rozwiązania tego problemu, to nie baw się ze stacyjką. Aby jak najszybciej dojść do sedna sprawy, to w pierwszej kolejności odłącz radio. Potem zaprogramuj z powrotem piloty (wejdź do auta, zatrzaśnij za sobą drzwi, przekręć kluczyk w pozycję 2 i na 3 sekundy przytrzymaj jeden z przycisków do sterowania...
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
Możesz zostać w aucie ale otwórz i zamknij drzwi :-)
Pilot w kluczyku bez problemu otwiera i zamyka drzwi
Sprawdź instalacje elektryczną, tam będzie problem.
Przewod brazowo-czarny wychodzacy z drzwi
Do sprawdzenia zostają krańcówki w drzwiach, czy kontrolka otwartych drzwi działa normalnie? Czy masz podświetlenie stacyjki i czy owo podświetlenie świeci w tym samym momencie co światła w drzwiach?
Tak patrze na zdjecia ze swojej instalacji to moze to idealne kolo nie jest ale zeby odrazu trójkąt , natomiast trzeba zastosowac dystans zeby nowy glosnik sie ladnie zmiescil http://strefacaraudio.pl/forum/topics4/v... Tutaj masz kilka fotek drzwi jak to wyglada po zdjeciu tapicerki i jak montowac dystans
witam poszukuje jakiś sposobów lub gotowych przejściówek do opla vectry by zamiast siedzących w dzwiach 16 cm głośników wstawic owalne 6/9 ,słyszałem że ktos dorabia na zamówienie takie uchwyty i chyba było to na tym forum.
mam jeszcze pytanie, jakiej grubości potrzeba dystansów, bo nie będziemy 2 razy rozbierać drzwi
Zacznij od sprawdzenia wiązki do drzwi i wytłumacz mi jak odcinają zapłon ??
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Tech2+CANdi Można ewentualnie dostac sie do proca ( ale nie wiadomo co tam siedzi i czym to ruszyć), i zapakowac soft ( piernik wie skąd), ale to wyważanie otwartych drzwi
Witam. Jak odłączyć ten denerwujący biper w momencie, gdy jest kluczyk w stacyjce i otwarte są drzwi? Z góry dzięki.
Otwórz drzwi kierowcy odsłoń gumową osłonę przewodów łączącą drzwi znajdż w nich uszkodzony przewód.Poruszaj wiązką.
Tak jest to Kiekert centralny bez alarmu, odłączałem akumulator i synchronizowałem kluczyk. Drzwi się zamykają w momencie gdy zaczyna kręcić rozrusznik, po przekręceniu kluczyka o dwie pozycje nic się nie dzieje (świecą kontrolki), dopiero w momencie rozruchu. Może to jakieś zwarcie w instalacji?
Na pierwszy ogień do sprawdzenia przewód w przelotce między drzwiami a słupkiem, lubią w tym miejscu nie łamać.
Prawdopodobnie uszkodzony silownik zablokowal jedynie rozebranie tapicerki i reczne odblokowanie drzwi przez odkrecenie silownika
ktory rocznik vectry
Trochę inne pytanko, gdzie mogę zakupić konektory do złącza drzwi?
Wyjąć spinkę zabezpieczajacą...
?? why nikt mi nie pomoże :(((((
Ktoś dołożył w drzwiach sterowanie centralnym, ciekawe.
Witam Rezystor 1k i 2,2K nie pomógł... a z rezystorem 1k równolegle sprawdzę jak tylko fura wróci z naprawy.
Używka od 50zł Nowy ostatnio 490zł
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
Tył opanowany. Mam pytanko czy można mechanicznie wysterowac centralny zamek z kluczyka kierowcy? Bo u mnie nie można, jak sie rozpatrzyłem w drzwiach.
no i jak brak innych pomslow jak mam oteorzyc te piekielne drzwi??? Bez lomu sie nie obejdzie?
jaka to vectra A czy B?
Zacznij od przelotki drzwi.
ok dzięki za radę a jakie głośniki polecacie do przednich drzwi? ( VECTRA A ) wchodzą tam 16 cm
Bo chodzi mu o czujnik od airbag a nie o czujnik lampki. Ale i tak kłamie, to niech go założy i po kłopocie z tych starych drzwi.
Vectra c nawet moduł drzwi ma w immo. Ogólnie kupił bym właściwą pompe.
3 przewód rygluje mechanizm.
Witam A mam pyt. gdzie mozna dostac ten mikroprzełącznik?
Jeżeli instalacja ok.to ubite słowniki w drzwiach.
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
przewody z tylnych drzwi idą do przednich i tam się łączą. A żeczywiście miałem urwane przy zawiasach w gumie łączącej drzwi. Dzięki i pozdrawiam
Ok dzięki. Miałem nadzieję, że może ktoś ma rozpiskę kolorów przewodów. Będę na pewno tez podpinał pod krańcówki tylko miałem nadzieje, że obejdzie się bez rozbierania drzwi.
to raczej oczywiste !! helix
Otwórz drzwi kierowcy włóż kluczyk do stacyjki i przekręć następnie naciśnij przycisk w pilocie i gotowe
Sprawdź przewody w miejscu zawas drzwi czy nie przetarły Ci się. Może któryś zwarty jest do masy. Pozdrawiam.
Weź na pokazanie do sklepu
Polecam helixy deep blue lub pb s6c.
Auto nie było robione, otwory w drzwiach są drożne, faktycznie folie między drzwiami a boczkami są uszkodzone dodam że dzeje się to na obu drzwiach z przodu a z tyłu nie a też foli nie ma, Też podejrzewam że uszczelki nie trzymają w końcu auto ma 16 lat zastanawia mnie tylko ile nowe kosztują w salonie.
Brązowo-czarny wychodzący z drzwi kierowcy :)
Jutro to sprawdzę może być to. Tylko problem jest jeszcze z drzwiami od kierowcy. Z pilota czasami się otworzą ale już się nie chcą zamykać.
Tam typowa usterka jest mikroprzelacznik.Kolega tez mial problem z tym.
Drzwi kierowcy otwarte kluczyk w pozycji zapłon i wtedy wciskasz lewy przycisk na pilocie
Accord ma drzwi jak Vectra i uzylem 22mat na nie na fieste z 92roku poszlo 15 wiec jakim cudem tobie styklo 12na pare drzwi ?
sprwadz dokladnie siłownik w drzwiach kierowcy
Podłącz pod ten przewód na którym po otworzeniu drzwi pojawia się masa.Na pewno będzie ok.Rafał.
kłopot może tkwić w styku W (napięcie 12v podczas gdy kluczyk jest w stacyjce. jesli masz np radio Philipsa nieorginalne - to po wyłączniu zapłonu kondensatory w radiu na styku zasilania po stacyjce podtrzymują jeszcze przez kilkadziesiąt sekund napięcie , co blokuje pracę pilota( jeśli na W jest napięcie to piloty nie działają ) sprawdź czy jak wyłączysz...
przelotki do tylnych drzwi są dostępne po otwarciu przednich.
a bezpieczniki sprawne? zamyka w ogóle jakieś drzwi czy nic? może centralka się wysypała, znajdź centralkę,tam też jest bezpiecznik
szpara drzwiami kamerka drzwiami cieknie drzwiami
domofon bticino ciśnienie r407c piaggio cewko moduł
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Grzałka elektryczna a podgrzewanie wody bez gazu Bojler nie grzeje wody mimo sprawnej grzałki i potencjometru