Ja na przykład, ale to w" Vectra " filtr paliwa mam umieszczony za przednim prawym kołem. U Ciebie może być gdzie indziej, ale być może Cię to na coś naprowadzi. Jednak to "Opel ".
Najprościej dmuchnąć z drugiej strony ;-) i obejrzeć/wymienić filtr paliwa.
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Wczoraj zakupiłem Vectrę Zobaczyłeś ominięty filtr paliwa, odbyłeś, jak mniemam jazdę próbną ?. W błędach widać odłączoną kontrolkę check engine... Po ch** żeś się pchał w tą padlinę, eech..
Prędzej wiązka elektryczna silnika, niż rozrząd... Okazało se że miała w sobie kanały zapchane jakąś zawiesiną. I co pozbyłeś się tej zawiesiny, układ paliwowy dokładnie wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony?
witam sprawdz pompe paliwa przepustnice filtr powietrza kable zaplonowe
Wymieniłeś chociaż filtr paliwa ?
tak jak w silniku benzynowym jest filtr paliwa ,chodzilo mi o filtr oleju napedowego i gdzie jest
Vectra c 2,2 DTI 2002r. Nie odpala. Zdjąłem przewody paliwowe z filtra paliwa i włożyłem do bańki z paliwem. Po około 10 s silnik odpalił . Pomyślałem , że padł filtr paliwa. Wymieniłem na nowy ale silnik nie odpala. Co mogę jeszcze sprawdzić. I mam pytanie , czy w.w Vectra ma też pompę w zbiorniku paliwa.
mam ten sam problem. jak juz odpali to jest biala chmura co to moze byc? wszystkie uszczelniacze wymienione,ominiety filtr paliwa ;/;/
A google wie, wystarczy zapytać http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/porad...
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
moze byc problem w pompie zobacz czy niema opiłków w filtrze paliwa
Co z filtrem paliwa?
proponuję zmierzyć ciśnienie pompy paliwa a szczególnie wymienić filtr
Tak. To z pewnością może być przyczyną długiego kręcenia. Tak jak napisał poprzednik trzeba wyeliminować przyczynę. Być może łapie lewe powietrze przez obudowę filtra paliwa. Proponuję założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa.
auto wchodzi na obroty ale jest kopcenie takie duszace:( szaro-biały !!!!!!!nie jest uszczelka walnieta,ani turbo, awarii na desce rozdzielczej nic nie pokazuje??może być nieszczelne dopływ paliwa i dlatego kopci wymieniłem filtr paliwa i nic
problem polega na tym, że auto nie daje się uruchomić, pompa wtryskowa nie zasysa paliwa problem ten pojawił się po wymianie filtra paliwa, paliwo jest w filtrze ale pompa nie pociągnie.
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Witam. Fajne by było sprawdź błędy to by dużo pomogło bo np. któraś sonda może niedomagać. Filtr paliwa kiedy był wymieniany?
Witam, mam problem z dławiącym się silnikiem po rozgrzaniu pomiędzy 1000-2000 obrotów. Od początku (przed wizytą u mechanika) silnik po rozgrzaniu chodził w otwartej pętli z powodu awarii systemu. Pojechałem do znajomego mechanika, wyczyścił przepustnicę, sprawdził sondę, wymieniłem świece, cewkę, sprawdził, twierdzi, że jest OK. Po przeczyszczeniu...
Filtr paliwa wymieniony?
Nie wiem czy przeoczyłem coś z postów.Ale spróbuj wymienić najpierw filtr paliwa,bo to banał.Powodzenia!
Na poczatku zrób zbiornik paliwa pod maską z butelki odpal odpowietrz układ i zobacz czy będzie ok. Bo z tego co piszesz to wszystko wskazuje na układ paliwowy. I filtr paliwa wymień na Mann lub kneht bo miałem pare wpadek z filtronem jeśli chodzi o filtry paliwa.
wymień uszczelniacze wtryskiwaczy - ciągnie olej/powietrze do paliwa, obadaj filtr paliwa
Wymień filtr paliwa - (uważaj na uszczelki muszą pasować idealnie ---- tylko nie zakładaj filtrona bo ma uszczelki z betonu :) ) . Zalej filtr paliwem do maxx i kręć (czasami jeden akumulator to mało :) ) . Jeśli pompa żyje to odpali (jak ktoś ma wprawę to wie na czym odpalić z rozwagą ale tu o tym nie piszę bo to mocno niefachowe ) ...
Przedmuchaj sprężarką przewód paliwowy idący baku. Może być zatkany odpowietrznik przy baku. Zmieniałeś filtr paliwa?
Jakie to są wysokie obroty 3000 czy 6000, moze być zapchany filtr paliwa. Ignacy
Wymieniłem filtr paliwa w oplu vectra 99r silnik DTI. I zaczeły się problemy z zapalaniem. podobno ten silnik nie da się w prosty sposób odpowieczyć. Należy mieć jakąś specjalną pompę odpowietrzającą. czyli tylko serwis Opla, wyba że ktoś to rozpracował.
Ciekawostka im mniej paliwa to smok zaciąga jakiś syf ze zbiornika ??? mi sie wydawało że smok zawsze jest na dnie i nie zmienia swojej pozycji Może sie mylę a i od czego jest filtr paliwa??
Tak posiada LPG.taka definicja Definicja kodu P0443 Usterka obwodu zaworu kontroli odmulania układu kontroli emisji par paliwa
Jedynie co mnie zastanawiało to kostka zwisająca pod filtrem paliwa, 5 pinowa płaska czerwona. Jak by to była np kostka do EPS, to nie zapali bo przez EPS przechodzi czasem 2x CAN. Kolor wtyczki nie pasuje ale sprawdź. Jak tam ok i wszystkie masy plusy ok, to wygląda mnie to na padnięty CIM.
O widzisz, a już miałem wywalać do kosza za lenistwo. Tak to ten zaworek i brakuje gumowego wężyka. Niestety to nie ma wpływu na dolegliwości które opisujesz. Chyba że filtr węglowy się już całkiem zapchał i pompa paliwowa nie daje rady przez niskie ciśnienie w zbiorniku. Sprawdzić można po prostu nie zakręcając korka wlewu paliwa.
Być może przestawiony kąt zapłonu - za bardzo przyspieszony - na gazie będzie lepiej wtedy chodził. Do sprawdzenia też filtr i pompa paliwa.
Witam mam problem z max obrotami w moim aucie które sięgają tylko 4500 potem auto przerywa. Filtr paliwa wymieniony powietrza też auto nie zagazowane
witaj mam podobnie i co wymieniles ten filtr ?
z roziwązaniem tego problemu mechanicy też mieli problem roziwrcili otwory w filtrze paliwa a stan paliwa nie może przekraczać rezerwy
czy przyczyną może byc brudny filtr paliwa Może.
Może ktoś już dłubał, mogli założyć zaworek ponieważ ciężko ją odpowietrzyć, nawet jak ktoś filtr paliwa wymieni i nie zaleje
Witam sprawdz na początek szczelnośc przewodów zasilania paliwa /filtr paliwa / oraz powroty które są też ważne.
poczytaj parametry pracy a nie tylko błędy wszystko stanie się jasne
Witam bardzo serdecznie mam problem z vectra. Cdif pokazuje blad p1220- Układ kontroli wydadku paliwa. I ja za bardzo nie wiem o co chodzi. Zmieniłem filtr paliwowy i nic. Prosze o podpowiedz Pozdrawiam Jakub Hoffmann
może filtr paliwa a sprawdzałeś może kompresje
Kontrolka CHAK się nie zapala. Nie robiłem diagnostyki komputerowej jeszcze. A gaz dzisiaj zakręciłem i jutro się okaże. Co jeszcze mogę zrobic? Może jakies filtry trzeba wymienić, ostatnio w sumie wymieniałem filtry, przegląd gazu i te sprawy. Może filtr paliwa?
Witam a może na początek wymienić filtr paliwa i pompę w zbiorniku.
Korek odwadniający zakręcony? Może nie zakręciłeś i paliwo do gleby uciekło. Sprawdź czy na pewno paliwo jest w filtrze. Po wymianie filtra paliwa odpalił i zgasł czy od razu nie chciał odpalić? Ps. zmień datę produkcji.
Otwórz filtr paliwa i zobacz czy pusto czy jest paliwo
A może poprostu brudny (stary) filtr paliwa?
ja bym sprawdzil cisnienie w cilindrach w razie malego cisnienia do wymiany panewki mi pomoglo klopot z glowy O matko 8=O Dodano po 3 Wskazałbym raczej na pompę paliwa. Ja bym się przychylił. Sprawdź ciśnienie paliwa przed i za filtrem paliwa.
zbiornik w aucie został wyczyszczony,zawierał tyle brudu że głowa mała to samo z przewodami filtry po wymianie.Auto szarpie,gaśnie zmienia obroty i ciężko zapala.,zapałił sie checki wyskoczył błąd p1220, wiec została jedynie pompa.Szulam warsztatu który bógłby sie tym zając,prosze o pomoc. A po tej wymianie filtrów ktoś opowietrzył układ? Wszystkie...
Problem rozwiązany. Wymieniłem filtr paliwa oraz porządnie odpowietrzyłem układ paliwowy i auto hula bez problemu ;)
Obejrzyj wiązkę od wtrysku,zobacz czy instalacja lpg nie wcina się w nią. Sprawdź też filtr paliwa,oraz ssak w zbiorniku.
Wtryski po stole i są ok, w sumie nie odpala na planu czyli to nie sprawa syfu w filtrze paliwa. Koledzy pomóżcie ustalić przyczynę. Podczas kręcenia rozrusznikiem kopci ale nie odpala, w aucie jest DPF off.
Mam problem ostatno wymieniłem swiece i filtr paliwa a moja viki zaczeła palic ponad 10l na 100km co sie dziej czy ktos moze mi pomodz?
Sprawdź kolektor dolotowy pewnie się zabrudził. Sprawdź filtry powietrza, paliwa, czujnik położenia wału, potencjometr gazu?
A może filtr paliwa jest zapchany, jak się robi chłodniej to parafina i inne cząsteczki lubią zapychać filtr.
co jeszcze moze byc przyczyna? Pompa lub jej ustawienie, wtryski, turbo, egr, zapchany katalizator, brudny filtr paliwa.... Trzeba zrobić diagnostykę, może coś wyjdzie.
Tak dalej podtrzymuje swoją wersję pompa lub inny powód braku paliwa. Sprawdz jeszcze sitko w zbiorniku na smoku może jest zawalone syfem. Powodem jest według mnie niesprawność układu paliwowego smok, filtr paliwa, pompa. Nie ma paliwa nie ma spalin co się przekłada na brak mocy itd. Gdyby paliwa było tyle co potrzeba to bez doładowania pojawił by się...
Wymieniłem filtr paliwa i wszystko działa dzięki za pomoc
Widocznie tak. Zmień filtr paliwa i zerknij do baku czy sak ci się nie zasyfił.
Nieszczelności układu paliwowego sprawdzić,zobacz filtr paliwa jak czarny to uszczelniacze trawerz wtryskiwaczy do wymiany.
Witam. Mam pytanie. Moja Vectra nie ma mocy przy gwałtownym dodaniu gazu na benzynie, na gazie jest ok. Wymienione wszystkie filtry i pompa paliwa. Czy może być to wina któregoś z wtryskiwaczy?
Pewnie się zapowietrza na przelewach , trawersach wtrysków, filtrze itp . To niestety przypadłość tych silników plus ew padająca pompa wtryskowa ..
Problem rozwiazany. Wymieniłem zawor zwrotny w pompie oraz zalozylem zaworek przed filtrem paliwa. Dziekuje za pomoc. Koniec tematu
Witam serdecznie szanownych użytkowników. Niedawno zakupiłem Opla Vectrę b 2000r 2.0dti i chcę wymienić filtry (wkłady) oleju i paliwa i mam problem z ich lokalizacją. Bardzo proszę o jakieś wskazówki gdzie ich szukać i najlepiej zdjęcia.
Witam .Na 99% nieszczelne przewody paliwa. Przy filtrze są uszczelnienia,które czasem "puszczają" Dodatkowo można wstawić zaworek zwrotny na przewodzie nadmiarowym paliwa,czasem pomaga.
Można Zamiast wymieniać przewody paliwowe trzeba podłączyć zygar i sprawdzić ciśnienie paliwa. Jeśli jest ok, to zalej cały bak Pb i jeśli się da postaraj się jeżdzić tylko na benzynie aż się nie skończy (czytaj trzeba pojeżdzić trochę a nie osuszyć bak do zera). Jeśli to by nie pomogło to oprócz pomiaru ciśnienia w układzie trzeba wybrać się do FACHOWCA...
Ciśnienie na cylindrach do sprawdzenia tak jak kolega wyżej napisał Ale warto zajrzeć do filtra powietrza w jakim jest stanie jak zapchany to wymień na nowy nie wiele kosztuje zł Braki mocy mogą być także spowodowane zapchanym filtrem paliwa LPG kolega posiada?
Wyjmij filtr paliwa i sprawdź czy nie jest czarny od oleju.
Witam ,a ja bym sprawdził ciśnienie paliwa no i filtr wymienił . pozdro rox1!!
Dzięki za pomoc wreszcie naprawiłem ,przyczyną było to że kiedy ściągłem wężyk od przelewu nie lało paliwo czyli uzgodniłem że pompa paliwa daje słabe ciśnienie ,wyciągłem pompe i filtr .Pompa słabo podawała i filtr paliwa zatkany,ale dzięki za potpowiedzi wszystkim forumowiczom
witam gość z kompem w końcu dotarł. Pokazało 3 błędy ,2 jakieś nieznane ,a trzeci to " Drallklape" i majster też nie wie co to jest .sprawdzę jeszcze klapy w kolektorze ssącym bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.Zmieniłem już nawet filtr paliwa (napewno nie zaszkodzi) Pozdrawiam
Szybko złączki na filtrze paliwa. Gumki uszczelniające. A świece iskry wcale nie są złe.
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
Witam Ja na początku sprawdziłbym filtr paliwa i powietrza - zapchanie tego pierwszego może powodowac taką przypadłość.
a nie masz pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym? (między filtrem a pompą)
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Panowie, przypomnijcie, która Vectra B 2.0 DI 16V ma pomkę paliwa w baku? Bo ja wiem, że do czasu aż jest szczelny filtr paliwa, nie puszczają węzyki przelewowe albo nie ma problemu z trawersami (czarna ropa w pompie) to ma chodzić.
problem z zapowietrzaniem to trzeba troche posprawdzac przelewy uszczelniacze trawerz filtr paliwa obudowa na krotko zobacz czy ok
Całkiem możliwe że coś ją przytyka, podczas wymiany mogły się dostać "paprochy", lub były w baku i niekiedy przytykają pompę. Filtr paliwa zmieniłeś w czasie wymiany pompki, może tam leży problem.
jeżeli brak reakcji na pedał gazu to brak wystarczającej dawki paliwa, może zapowietrzać się trawersami, sprawdż czy paliwo w filtrze nie jest czarne,
No to jeszcze pozostało Ci do sprawdzenia (naprawy, wymiany): filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa, przewody i cewki zapłonowe, stacyjka, komputer silnika. Jak to zrobisz - napisz. PS.: ..........................
Witam. Wydaje mi sie ze zarombales elektryczna pompke paliwa w baku .Pozdrawiam
Filtr paliwa wymieniony? Dodano po 56 następnym razem wyjmij filtr poruszaj nim, załóż ponownie i zobaczysz,że zapali!
Witam mam problem z obrotami a mianowicie kiedy temperatura silnika podniesie się między 80 a 90 stopni to wtedy <chodź nie zawsze> straszni skaczą mi obroty oraz strasznie zrywaz silnikiem podczas jazdy niedkiedy nawet zgaśnie... Ma ktoś pojęcie co może byćprzyczyną?? Filtry paliwa sprawdzałem i są ok tak jak i filtr powietrza....:D
Wyciąg filtr paliwa i sprawdź jaki ma kolor .Jeżeli czarny to uszczelnij trawersy wtryskiwaczy.
witam w Vectra B miałem identyczny problem, zmieniłem filtr paliwa, przeczyściłem przepustnice oraz EGR, i "zające" zniknęły. Są 2 rodzaje zaworów EGR, u mnie jest otwierany elektrycznie, należy podłączyć 2 kabelki pod akumulator, i wtedy zawór się otwiera, pomogło czyszczenie rozpuszczalnikiem (kody błędów dotyczące EGR zniknęły). pozdr.
Sprawdź filtry coś jest nie tak ze składem paliwa, może być zanieczyszczony filtr lub może silnik łapać lewe powietrze (np. pęknięcie obudowy filtra lub jakiegoś przewodu). Pozdrawiam.
filtry i przewody wymienisz sam do jakiego testera był podłączony samochód? wymień też czujnik temperatury wody który daje sygnał na ECU sprawdzić trzeba też pompę paliwa i do wymiany tez bedzie filtr
Niech zobaczy do tej sruby co jest skrecany filtr paliwa. Na niej powinien byc gruby oring. Czesto mialem takie przypadki.
Wymieniłem całą przepustnicę na inna (oryginalna ale używana) i problem zniknął. Po kilku miesiącach wystąpił podobny problem ale tylko podczas odpalania na zimno - muszę auto odpalać 3-4 razy żeby zaskoczyło na benzynie, a jak odpalę na samym gazie (w trybie awaryjnym gazu) to odpala lepiej. W trakcie jazdy juz jest ok i po zgaszeniu odpala normalnie....
Zajechana pompa paliwa może być przyczyną lub rozjechane korekcje pb od zle wyregulowanej instalacji lpg.
Witam, mam następujący problem z Oplem Vectrą B 1.6 16V 2000r. Problem polega na gaśnięciu silnika, jeżeli obroty przekraczają około 3000. Po przekroczeniu tych obrotów i zdjęciu nogi z pedału gazu silnik gaśnie w momencie przy wrzuceniu na gaz jałowy, najczęściej przy zatrzymaniu się. Po przegazowaniu kilkukrotnym silnika na postoju ponownie można...
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
A przypadkiem paliwo Ci się nie cofa w układzie paliwowym? Albo nieszczelności np. przy filtrze paliwa i paliwoko dawkowane jest razem z powietrzem, hmm?
nie miałem takiego problemu ale sprawdź uszczelki przy filtrze paliwa sa dwie jedna pod śrubką od filtra a druga pod kopułką filtra są w zestawie z filtrem paliwa. wymieniałem parę razy filtr i nie wszystkie uszczelki pod kopułkom idealnie pasują ale filtr ma też bardo duże znaczenie.
1220. To nie błąd egr, to problem z kątem wtrysku. Na początek wymień filtr paliwa. Jeśli nie będzie poprawy, to raczej czeka cię wymiana pompy wtryskowej.
Filtr paliwa sprawdzałeś ? Upewnij się że pompa pompuje lekko uchylając zacisk przy wylocie z filtra (uwagha wysokie ciśnienie )
Uszczelniłem wtryskiwacze, wymieniłem wężyki przelewowe, założyłem zaworek zwrotny przed filtrem paliwa i za filtrem, sprawdziłem każdą świecę czy grzeje. Nic to nie pomogło. A trójniki plastikowe na powrocie wymieniłeś
filtr paliwa vectra wymienić filtr paliwa vectra odpowietrzanie filtr paliwa vectra
nierówny praca gaźnik kosiarka pralka bosch bęben rozbieralny astra ciśnienie wtrysku
Renault Koleos 2.0 dCi – komunikat Check Injection System, diagnostyka, typowe usterki Odbiornik induktofoniczny – schematy, normy IEC 60118-4, LM386, OPA2134, AGC, DIY i profesjonalne rozwiązania