Witam sprawdzałes sygnał z wyjscia na czujniki dodatkowe na przewodzie zielonym?zamki zamyka gdzies w dwie sekundy po właczeniu zapłonu a mase na czujniki powinien dawac od razu! sprawdz powstawiaj diody zaporowe i moze bedzie ok!jak nie to wymyslimy cos nowego innego.Pozdrawiam
jasne brazowy przewód musi byc podłaczony pod minus cewki tzw musi pobierac impuls cewki
Ten aparat rozbiera się łatwiej poprzez wybicie kołka na wałku.Ten kołek trzyma i ustala element sprzęgający wałek aparatu z wałkiem rozrządu.Cały wałek wychodzi wtedy do góry razem z nadajnikiem impulsów.
Tak, wystarczy do tego użyć NE555.
Witam miałem do naprawy takowy licznik uszkodzony transmiter CAN TLE 6255 G Podałem napięcie oraz na wejście CAN imuply prostokątne z generatora o częstotliwości 40 kHz na 50% wypełnienia, oscyloskop nie rejestrował na wyjściu układu żadnych przebiegów. http://pdf.datasheetcatalog.com/datashee... Po wymianie działa i po podaniu...
nie ma osobnego czujnika do obrotomierza, zbiera impulsy z cewki, zielony kablek jest od tego. Nie ma impulsartora w liczniku, jest na samej skrzyni, na reduktorku
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
Odpowiedź dla Łysego666. W moim oplu Vectra, impuls prędkości podłączałem do komputera pokładowego. Jest to kabelek koloru "niebieski z czerwonym paskiem". Idzie on od głównego sterownika(komputera) do licznika. Jeśli masz komputer pokładowy w swoim aucie to na pewno masz założony czujnik prędkości w liczniku. Czasami fabryka ciągnęła ten kabelek nawet...
podpowiesz który to przewód Jaki przewód???
a z kluczyka jak trzymasz to domyka ? jak tak zobacz czy alarm wypuszcza impuls masy i czy nie jest za słaby ten impuls .
Problem może być praktycznie wszędzie. Po stronie główki kluczyka (transponder), immobilisera (odlutowująca się ceweczka) , instalacji i sterownika silnika. Problem w Oplu może stanowić też radioodbiornik, przypominam-przewód impulsów prędkości jazdy jest zarazem linią kodową, zaś radioodbiornik korzysta z impulsów prędkości jazdy (funkcja zwiększania/...
Pozwolę sobie odpowiedzieć na swój post - nie wina sterownika, a złego styku jednego z przewodów w aparacie zapłonowym (moduł pod kopułką). Jak widać, na LPG moduł chodzi autonomicznie, na benzynie przy braku któregoś sygnału odcina wtrysk paliwa. Temat zamykam, pozdrawiam.
a co to jest MAP ??
ale jezeli wzbudzam ten przekaznik to co? on przy przekreceniu stacyjki powinien skads dostawac taki impuls prawda?
Witam Vectra B 00r 2.0 DTI po lifcie. Czy ktoś wie na którym pinie w pojawiającym się złączu po wyjęciu licznika, znajdują się impulsy prędkości samochodu ? Auto będzie służyło za taksówkę i muszę wyprowadzić przewód z impulsami pod taxometr.
Przetnij ten kabel którym podawany jest impuls +12V wstaw przekaźnik i wysteruj go z alarmu ( tzn impulsem zamykania) .
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
Sterownik, nie działa regulator dawki, po prostu elektromagnes nie ma wysterowania impulsu w całym zakresie. Jak masz oscyloskop to możesz oglądnąć wypełnienie impulsu.
Blaupunkta tak prosto nie podłączysz , trzeba specjalny interface. Spowodowane jest to tym, że Blaupunkt sterowany jest impulsem a Opel rezystancją.
Prosty temat, miernik ci nie potrzebny, wystarczy zwykła kontrolka (probówka samochodowa 12v) zacznij od czujnika wału bo w tych autach bardzo często padały najlepiej z kanału się dostać znajdziesz go nad misą z przodu silnika lub z tyłu obok półośki będzie wtyczka do niego z 3 kablami, na dwóch kablach ma być po załączeniu zapłonu plus i masa a na...
Mam też pytanko czy ktoś robi transpondery ze wsadu immo, przedliftowa Vectra B potrzebujesz jeszcze?
ok dzieki za odpowiedzi temat zamkniety
Najczęściej przy takich objawach pomaga, wymiana aparatu zapłonowego, lub cewki.
Nic trudnego zależy jaki to alarm jesli oryginalny to wyjścia są w drzwiach jeśli dokładany to wystarczy znależć w centralce kabel z impulsem (5sek.) po włączeniu alarmu i podpiąć pod silnik podnoszenia szyb (przez przekaznik) impuls najlepiej (+).
i tu się mylisz :) tez myślałem ze jest impulsator ale na skrzyni masz tylko czujnik biegu wstecznego a przy samych flanszach nie ma nic . polecam zajrzeć do schematu ABS-u Boscha do tego auta pin 9 przy ABS-ie jest zarazem pinem nr 3 w liczniku czyli impulsem prędkości .
Witam Posiadam alarm Python MX i chciałem podłączyć domykanie szyb w Oplu Vectra B 99r. Czy może mi ktoś pomóc gdzie mam się wpiąć i jakimi impulsami sterować? Pozdrawiam
Witam oczywiscie ze nie będzie pokazywał zadnego błędu bo wogóle nie widzi impulsów z aparatu Pzdr
Witam. Mam problem z vectra b x18xe1. Brak iskry. Napięcie we wtyczce czujnika położenia wału 1.87v i brak impulsu przy kręceniu. Napięcie we wtyczce cewki 12v I jest impuls. Świeżo po regeneracji simteca 70.
Więc odczyt oscyloskopem impulsów kluczujących. Świece świeże w/g katalogu ?
poprostu masz za krotki impuls zamykania zeby domykalo szyby to musi byc impuls okolo 5 sek
Sprawdz czy z cewki do kopulki dochodzi impuls. Jeżeli tak to walnięta kopułka.
Witam - a nie prosciej ci by było podjechac na szrot i sprawdzic jaki siedzi w danej vb , bo nie jestem pewien jak to jest w Vb ale licznik sie do skrzyni koduje , moze nie w starszych modelach , ponieważ szybkosciomiez i obrotomierz musi wiedziec ile ma impulsów dana skrzynia aby poprawnie wskazywał pretkosc(tak jest np: vw. golf IV) to jest tak w...
Zgrałem wsad z angielskiego licznika z Vectry B 1999. Tam jest 5E 1F (24 905). Po podzieleniu przez 1,609 otrzymamy 14975, a więc wartość bardzo zbliżoną do 14 972. Bliski jestem postawienia hipotezy, że po face liftingu programowanie licznika oznacza jedynie zmianę ilości impulsów na kilometr
Podawanie dwóch impulsów nic nie zmieni. W siłownikach jest dodatkowy styk od ryglowania. Sprawdz w przelocie albo przy centralce. To chyba jakiś kabelek z czeronym ale nie pamiętam dokładnie. Czerwono-biały albo czerwono-niebieski.??? Impuls masowy rygluje. Powodzenia.
witam ! Powinien po nagrzaniu ciągnąć zimne. Z dwojga złego dla silnika korzystniejsze jest zimne powietrze (więcej tlenu). Z boku filtra powietrza masz taki "dyngs" z bimetalem w środku, który jest odpowiedzialny za przełączanie klapy. Stosowano to by przy dużej prędkości powietrza w gardzieli zespołu wtryskiwacza nie zamarzało tam powietrze. Jeszcze...
popieram odpalenie na gazie a po drugie zaobserwuj czy podczas kręcenia wtryskiwacz się otwiera na stałe czy impulsami jeśli impulsami to może zapali z gazem wciśniętym do deski
Panowie i Panie. Gdzie w Oplu Vectra podpiąc sie do wiązki zeby z dodatkowego kanału alarmu zrobić automatyczne domykanie szyb. Pod kabel jakiego koloru i gdzie ten kabel sie znajduje. I jeszcze jedno, impulsem +12V czy sygnalem masy. I jak długiego impulsu potrzebuje. Dziekije
witam ponownie znalazłem przyczynę tej usterki jest nią przekaźnik który znajduje się obok modułu on się po prostu zawieszał jak dostał "młotkiem" to mu przechodziło dzięki wszystkim za pomoc
Brak impulsów z przedniego chyba jak dobrze pamiętam lewego czujnika ABSu
jeżeli mogę się wtrącić, to posłuchaj kolegi emeryta, są dwie możliwości, nadajnik impulsów na wale korbowym, albo moduł zapłonowy
Witam Problem tkwi w samochodzie Opel Vectra B z roku 99. Silnik 1.6 XEL Auto ma problem z zapaleniem na zimnym silniku na rozgrzanym lepiej pali. Przy gwałtownym dodaniu gazu ginie impuls wyjściowy z komputera na pinie A28 (wtyczka A2) sterujący przekaźnikiem głównym zasilania, ginie po prostu kontrolka mruga raz jest raz nie ma. Na wolnych obrotach...
Z tych bloków wynika że silnik nie kręci, a dopóki czujnik położenia wału nie będzie widział impulsów dopóty komputer nie wysteruje przekaźnika od pompki paliwa.
Chyba informatykiem , a nie elektronikiem!!! Spłódź próbnik z diody LED i opornika i będzie narzędzie do sprawdzania impulsów na sterowaniu (kluczowaniu) cewki - tym nic nie "spalisz".
VA z tego rocznika, na pewno nie miały impulsatora i to bez względu na to, z jakim były silnikiem. Ok rozumiem, tylko dlaczego komputer wyświetla kod błędu 24 (czujnik przebytej drogi - nieprawidłowa liczba impulsów) i wszystkie objawy pasują do popsutego impulsatora? W necie znalazłem też informacje że pierwsze modele vecry miały impulsatory na skrzyni....
Pilot sprawdzony testerem pilotów ? Emituje impulsy radiowe ?
kody skladaja sie z 2 cyfr, pierwszy miga kod 12 czyli jeden impuls, przerwa, dwa impulsy, kody sa wyswietlane trzykrotnie,
zbigi-absolutnie nic z tego co poiszasz nie ma zastosowania v Vectrze. Proszę zdjąć kopułkę z aparatu i sprawdzić czy nie drży cewka nadajnika impulsów,jak i nabiegunnik.Spróbować ręką czy te elementy nie są ochwiane.
No i tak zostaw. To drugie sterowanie, to sterowanie sekwencyjne masą na przewód z wyłącznika świateł awaryjnych. Pierwszy impuls załącza, drugi wyłącza.
czerwono-niebieski z podwójnym impulsem rygluje a po wydłużeniu drugiego impulsu dociąga szyby,biało-czerwony w tym wypadku otwiera.
Brak impulsów zapłonu - dodatkowo migający check, to brak synchronizacji z immo - ECM nie odebrał prawidłowego kodu.
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
znajac zycie jak wtryskiwacz dobry i przewody tez to padniety sterownik silnika (jesli hybryda to daj mu impuls z 2 wtryskiwacza i tez bedzie chodził)
Witam serdecznie. Mam forda mondeo 95r mam pytanie czy znajde gdzieś przewód na którym pojawia się impuls prędkosci do BECKERA.
Ja w omedze 2.0 DTI miałem takie wartości Przepływomierz powietrza,407.7 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.98 bar Temperatura powietrza wlotowego,24 °C Temperatura cieczy chłodzącej,82 °C Temperatura oleju silnika,81 °C Temperatura paliwa,40 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2...
to znaczy że nie masz impulsów drogi/prędkości... Tych właśnie pochodzących z ABSu Aha, możesz jeszcze podejść inaczej: w oplach bywały też impulsatory na skrzynię. Możesz próbować u siebie zamontować takowy... ale najlepiej doprowadzić do uzywalności ten ABS na tyle aby generował stosowne impulsy..
Witam. W tym samochodzie jest najprawdopodobniej układ wtryskowy Motronic. System ten zachowuje się podobnie jak systemy z grupy VAG. i przy niepracującym silniku generuje błąd 31 brak impulsów z czujnika położenia wału korbowego.
witam Mam podobny problem. Zafira 2000r 2.0 dtl na poczatku gasła tylko jak sie rozgrzala , pozniej zapalala tylko na chwile i gasła , teraz wogule nie zapala i wywala blad p1345 . Przelutowalem i wyczyscilem halotron w pompie , ale nic nie dalo dalelej obroty pompy 0 przy kreceniu . Do halotronu dochodzi 5 v , masa oraz dwa piny po 2,5 v podczas krecenia...
Prawdopodobnie jest to termistor do tłumienia impulsów prądowych. Ma zwarcie ? Czy po spaleniu przerwę ? Postaraj się sprawdzić w którym obwodzie i w jak jest zamontowany.
Nie zrozumieliśmy się - sterownik podpina się pod cewkę dodatkowym przewodem, nie myl z fabryczną instalacją cewki. Sterownik mierząc częstotliwość tych impulsów, znając ilość cewek i cylindrów wylicza sobie obroty silnika.
Mam vectrę c 1.9 cdti 2006r 120km i mam problem. Przy gaszeniu silnika z włączoną klimatyzacją słychać zgrzyt rozrusznika. Byłem u elektryka i stwierdził ze jest to wina komputera. Komputer i elektryka w samochodzie mi działa bez zarzutów, więc szukam innych przyczyn.Ten elektryk powiedział również, że w momencie gaszenia silnika z włączoną klimatyzacją...
To piezoelektryczny czujnik spalania stukowego(knock sensor),generuje impuls do komputera silnika podczas spalania detonacyjnego mieszanki.Modulu nie ma,odczytuje to komp.silnika.
Dokładnie tak. Różnica polega tylko w konwersji ilości impulsów na wartość przebiegu. Ilość impulsów jest stała dla danego auta bez względu czy licznik ma w milach, kilometrach, czy furlongach.
Sprawdź czy do wszystkich wtryskiwaczy docodzi zasilanie oraz impuls wtrysku. Może odcięcie wtryskiwaczy szwankuje (emulator wtryskiwaczy). To by bylo najsensowniejsze wytłumaczenie.
W sobotę (jeśli będzie rozsądna pogoda :)) sprawdzę jak wygląda sprawa z tymi impulsami. Pilot nie jest fabryczny a dorabiany w aso - poprzedni wyparował poprzedniemu właścicielowi w niewyjaśnionych okolicznościach.
W swoim pojeździe nie znajdziesz "przewodu ESTA" Masz Multeca,Więc błąd to -brak impulsów z układu zapłonowego. Cewka indukcyjna,moduł zapłonowy,lub kable w aparacie się rozleciały.
wszystkie te sygnały lecą po Can. No okej, ale z przełącznika zespolonego impuls musi iść po jakimś kablu i pytam po którym? Jaka jego barwa? To samo z prędkością...
Wykorzystaj impuls podawany przy zamykaniu do sterowania przekaźnikiem (przekaźnikami), który z kolei załączy kierunkowskazy.
przecież masz wszystko napisane wyżej. Dodano po 32 a w vectrze powyżej 1999 roku ryglowanie odbywa się przez podwójny impuls na przewód czerwono-niebieski z wydłużeniem drugiego impulsu do 30s i mamy wtedy też komfort,otwarcie zamka na czerwono-białym.
Witam na 100% alternator , impuls dla obrotomierza brany jest z alternatora , sprawć naciąg paska jeśli się ślizga to też jest taki objaw.
problem rozwiązany ,uszkodzony ząbek na wale i którego czujnik szczytuje impuls ,troche roboty bo trzeba rozbierać cały dół ,spawarka i frezik na wiertarce i po problemie
To chyba raczej nie jest wina alarmu bo on ma tylko opcje domykania szyb z pilota,daje krótki impuls na sterownik szyb.Usterki trzeba szukać w przewodach od sterowania szybami lub w samym sterowniku.
A czy w vectrze B z 1996r jest taki moduł zabezieczajacy silniki od szyb.Znalazłem tez w tym aucie przewod wychodzac y od drzwi kierowcy na którym podalem napiecie ujemne i szyby domkaja sie.Teraz niewiem czy podlaczyc ten przewod bezposrednio z modułu alarmu ktory podaje impuls 30 sekund czy moze lepiej przez przekaźnik.
Ryglowanie moze dzialac na dwa sposoby, albo drugim impulsem, albo jest druga para przewodow sterujacych. Niestety nie pamietam jak jest w Vectrrze
Jeszcze jedno pytanie odnośnie częstotliwości ipulsu czy jest to jakaś stała czy muszę sobie metodą prób i błędów znaleźć częstotliwość dla której prędkość będzie 0 chodzi mi o sam przelicznik tych impulsów. Czy może wystarczy że w [url=http://www.cyfronika.com.pl/kityavt... schemacie zamiast impulsatora wstawię transoptor i też będzie...
Witam potrzebuje podłaczyc elektroiczny licznik w samochodziue vectry b poniewaz wywaliłem abs podłaczyłem bezposrednio pod liczniuk i działa tylko ze pokazuje 2 razy taka predkosc niz rzeczywista. Wiec potrzebuje wykonac układ który z 2 impulów zredukował do 1 impulsu tak aby licznik działal z 2 krotnym opóznieniem
hmmm a czy sygnał GALA to nie jest przypadkiem ten sam sygnał o którym pisałem w 1-wszym poście ? Jeżeli tak to z tego co mi wiadomo napięcię jest stałe 5V a zmienia się tylko częstotliwość impulsów.... Chyba że jest tam inny sygnał - pomocny byłby jakiś jego przebieg...
Woltomierz w łapę i sprawdź potencjometr przepustnicy. Nie zapomniałeś o czymś w układzie paliwowym? Motor jest C16NZ? Ładnie sobie poradziłeś z brakiem impulsów w układzie zapłonowym, oby inni mieli w sobie tyle chęci do działania. Gratulacje :D
to jeśli chodzi o zwykły sterownik to prosta sprawa kupujesz podłączasz i będzie śmigało. jesli będziesz chciał napisz na prv to wyśle ci opis podłączenia do vectry(co w który przewód) pozdrawiam Jasne, tylko zapomniałeś chyba o tym, że Vectra B posiada coś takiego jak ryglowanie zamków i żeby prawidłowo "śmigało" potrzeba dwóch impulsów na zamknij...
Witam. Od przedwczoraj w mojej Vectrze A C16NZ podczas uzywania radia CB marki "Cobra"(tzn. scislej podczas włączania przycisku rozmowy) zaczynają mi działac wycieraczki!!!!! Nie mam pojecia skąd sie bierze wtedy impuls do przekaznika wycieraczek!! Prosze o pomoc bo mnie juz głowa od tego myslenia boli...:-) Pzdr
Myślę,że wiem co jest tego przyczyną.Miałem podobną usterkę w moim Oplu Vectra 1,6i.Silniki mają inną pojemność lecz ten sam osprzęt tzn. układ wtryskowo-zapłonowy GM MULTEC.Ta żółta lampka(jeśli się zapala podczas jazdy) sygnalizuje właśnie awarię w tym układzie.Przyczyną tej usterki jest aparat zapłonowy ( uszkodzona cewka dajnika impulsów zapłonowych,moduł...
Co do prawidłowego połączenia "+ i -" to sprawdzałem trzy razy i wygląda ok, żadnego zwarcia nie zauważyłem, co do czujników to tak je też sprawdzałem i wszystko wygląda ok. Problem polega na tym że czujnik dostaje impuls elektryczny którego moim zdaniem nie powinno być, ale jestem laikiem więc mogę się mylić. Podczas jazdy wieczorem widać nawet oprócz...
jeżeli zobaczy sygnał z wałka rozrządu, a nie będzie widział sygnału z wału to jak sterownik zareaguje? Zwróc uwagę na to, że są sterwoniki które sobie potrafią wykryć brak sygnału z czujnika wału nawet wtedy, jak nie ma innych czujników informujących o tym że jest chęć zastartowania silnika. Może się to odbywać metodą pomiaru spadku napięcia na instalacji...
WITAKCIE! Prosze Was o pomoc. Mam taki problem w Oplu Vectra 1997 rok, 2.0 silnik. w tylnych drzwiach nie działa siłownik centralnego zamka. A siłownik jest zintegrowany razem z całym zamkiem (chyba). Myslę, że najprosciej byłoby dołozyć jeden master i podpiąc się z nim do sterowania z centralki na oryginalny siłownik. Tylko nie wiem czy oryginalny...
Wklep sobie w google hasło "impulsator" lub "enkoder" i oglądaj obrazki. tu masz wymiary elementu o typie ENC11: http://www.leniwiec.org/2011/12/09/buduj... Może ci przypasuje. Tu masz jeszcze serię EC11: http://www.meditronik.com.pl/el/d3200.ht... Ostatecznie wyprawa gdzieś na szrot i szukanie oryginału...
Niedawno dołożyłem do swojej Vectry BC i impulsy prędkości-drogi są brane z przetwornika, który jest zamontowany w zegarach. A informacje o spalaniu są brane z komutera, a dokładniej jest brany czas wtrysku paliwa.
Witam. Założyłem w Oplu Vectra B 1996r. alarm DYNAMIC 3000 działa poprawnie. Szyby jadą z komfortu, zamyka zamki 1 impulsem. Niestety alarm ten nie posiada możliwosci podania drugiegi impulsu na doryglowanie zamków. Czy jest możliwe doryglowanie zamków z wykorzystaniem jako drugiego impulsu podania na zamykanie komfortu ? Jak to spiąć, ewentualnie jak...
Witam wszystkich serdecznie . Jestem nowy na forum , od pewnego czasu czytam posty i wypowiedzi. Super sprawa. Ostatnio czytałem tematy o domykaniu szyb w oplu z pilota i ryglowaniu, moje pytanko i wątpliwości dotyczą czy po podłączeniu domykania szyb z pilota nie będę szkodził silniczkom w drzwiach . Bo tak naprawdę nie zawsze jeździmy z uchylonymi...
Witam, jak w temacie, po zagrzaniu do ponad 90 stopni czujniki chłodnicy dają impuls do włączenia wentylatora, i następuje przepalenie bezpiecznika, tego w małej skrzyneczce przy akumulatorze. Sprawdziłem wiązkę, żadnych przetarć, wszystko całe. Od czego zacząć ??
Hmmm sprawdze rano co z tym przewodem. Autko to opel Vectra 1.6 89r. Nie pisałem bo wydawało mi się to bez różnicy. Tak z ciekawości spytam mogę dać sam jakoś sztucznie impuls do przełączenia na gaz??
Ciśnienie na 4 cylindrze 30 bar, rezystancja wtryskiwaczy ok 4 Ohm, brak kodów błędów nawet po odpięciu kostek wtryskiwaczy, impuls na wtryskiwacz obecny. Po odpaleniu na zimnym zagadał na wszystkich cylindrach, po dodaniu gazu znowu chodzi na 3.
Sygnał: 5V, prostkąt, ok. 15 impulsów na metr. Taki sam jest w: (w tych autach grzebałem coś z tym sygnałem): Corsach B, Astrach F, G, Vectrach A, B. Taki sam też jest np w Daewoo Nexia. Tam jest impulsator przy skrzyni, tak jak w niektórych kadetach więc pewnie i w Omie A.
Witam to prosty sterownik mierzy oporność elementów ok 3,3 oma, ma jeden czujnik uderzeniowy i ja spotkałem, że napinacze przy lekkim uderzeniu zadziałają bez poduszek ale jaki impuls idzie to mnie zaskoczyło bo nie wiem ale koledzy odpalali poduszki przez zwykły akumulator więc chyba to tylko krótki impuls idzie, powiedziałem to co wiem mogę się mylić...
Witam! To może ja się podepnę żeby nie zakładać nowego posta. Cy wie ktoś może ile impulsów na km daje impulsator (ten na liczniku)? Potrzebuję wykorzystać jego sygnał do swoich celów i przydała by mi się taka informacja. Autko: Vectra A 1.8 (silnik C18NZ) '95r pees Przymierzam się też to założemia komputerka w swojej Vectrze więc drążyłem trochę temat....
Nie podejdzie, np 56.5 ma halla na wale, zaś 56.1 fazowo-indukcyjny. no właśnie dlatego napisałem to: I jeszcze jedno. W starym silniku czujnik wału był indukcyjny. Czy po zmianie ECU trzeba by go wymienić na HALLA? Czy też trzeba będzie zmieniać tarczkę impulsową (wiem, że mechanicy podczas przekładania silnika nic nie zmieniali więc chyba powinna...
W module DIS mam 4 przewody. Myślę, że 1-+12 po zapłonie, 2-Masa, 3-Cylindry1,4 4-Cylindry2,3 Nie sugeruję kolejności tylko jakie sygnały tam mogą byc. Nie podałeś jaki to silnik. Zmieni się częstotliwośc impulsów jeżeli podepniesz się do któregoś ze sterujących końcówką mocy.
Sprawdź ten siłownik w drzwiach, czy tam czasem nie ma stycznika.Spotkałem się z vectrami które miały styczniki.Po drugie sprawdź ten przewód z alarmu do sterowania centralnym zamkiem, tzn co sie pojawia na nim podczas uzbrajania i rozbrajania, czy za każdymrazem impuls masy czy moze stała masa.Do przejścia ze sterowania jednoprzewodowego na dwu służą...
Najlepiej jakby te sprawdzanie zarówek całkiem wyłaczyć, nie b yło by problemu. Umnie i tak sa diody na postojówkach i mam bład na desce. Do tego chyba cb zakłócaja te impulsy.
Poczytaj dokladnie dokumentacje do tych napedow.To chyba jest naped do szyby drzwi kierowcy,krutki impuls otwiera czesciowo szybe a dlugi zamyka lub otwiera do konca szybe bez potrzeby trzymania wcisnietego przycisku.Sprawdz polaczenia ze schematem otrzymanym z napedami
Mam vectrę c 1.9 cdti 2006r 120km i mam problem. Przy gaszeniu silnika z włączoną klimatyzacją słychać zgrzyt rozrusznika. Byłem u elektryka i stwierdził ze jest to wina komputera. Komputer i elektryka w samochodzie mi działa bez zarzutów, więc szukam innych przyczyn.Ten elektryk powiedział również, że w momencie gaszenia silnika z włączoną klimatyzacją...
Może użyłem złej nazwy, ale jest tam cewka, która - wydaje mi się działa z magnesem i daje impulsy przy obracaniu wałka rozrządu. Sprawdziłem też kody błędów i co wyswietliło mi kod 24, co oznacza: Czujnik przebytej drogi - brak impulsów, ni w ząb nie wiem o jaki czujnik chodzi i jaki to ma związek z układem zapłonowym?? Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
impuls prędkości vectra impuls prędkość vectra impuls impuls czasowy
zasilacz samodzielnego montażu sekcja linkera sprawność klimatyzatora
kosiarka akumulatorowa kosiarka akumulatorowa
Jak sprawdzić moc silnika ciągnika Władimirec? Kompatybilność części Oleo-Mac GS 370 i 937